Autors | Ziņojums |
RM1 | 26. Jan 2010, 11:16 |
#4781
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Bute normāli sašuvās ar tām buksēm
3.0 ir ekcentriskās, 3.2 ir centriskās
No e30M3 nekādā gadījumā nevajag pirkt, jo tās maksā ap 70-80Ls abas E36 M3 3.0 ir identiskas un maksā 22Ls sensonā abas bez atlaides, iekš BMauto būs krietni pievilcīgāka cena, bet jāsūta
3.0 būs bik mīkstākas, jo vairāk "gaļa" deformācijai, 3.2 stingrākas. Powerflex vēl stingrākas, bet nav sakars pārmaksāt ielas braukšanai
Pilnā bukse pilsētas braukšanai ar platām riepām ir obligāts pasākums Tas pats attiecās uz cietajām šarām
Ekscentrs bukse palielinās kasteri un garenbāzi, kā rezultātā iegūs stabilāku un daudz atsaucīgāku auto. Protams, bez augšējiem M3 atbalstiem neiegūsi BMW Motorsport pilno piekares regulējumu, bet pusceļš tajā virzienā būs jau veikts. Atšķirība ir jūtama
Mīnuss vienīgi ir tas, ka tad sāks skrāpēties R17 pret lonžeriem, jāizmanto starplikas vai M3 kontrējošās šaibas starp stūres ābolu un reiku, lai to novērstu
Bet mani tas netraumē, ka tik rati vaitāk griežās
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
RM1 | 26. Jan 2010, 11:17 |
#4782
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.
Es gan domāju, ka vienādi
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
Elviss | 26. Jan 2010, 11:22 |
#4783
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22129
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| e36
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
RaL | 26. Jan 2010, 11:23 |
#4784
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3572
Braucu ar: kruīzu
|
26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.
Es gan domāju, ka vienādi
nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas |
Offline | |
|
RM1 | 26. Jan 2010, 11:27 |
#4785
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
26 Jan 2010, 11:22:56 Elviss rakstīja:
e36
Tiš tiš prom, puisīti, šiet īsti vīri apmainās ar pieredzi
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
RM1 | 26. Jan 2010, 11:29 |
#4786
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:
nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas
To ierobežo un regulē spiediena regulātors un sprauslas. Un sūknim ir rezerve, kura pietiek pat līdz e36 M3 3.0 Par 3.2 nezinu
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
makaveli | 26. Jan 2010, 11:29 |
#4787
|
|
Kopš: 01. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: AI
|
26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.
Es gan domāju, ka vienādi
nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas
Ir, ir vienādi [ Šo ziņu laboja makaveli, 26 Jan 2010, 11:30:13 ] |
Offline | |
|
Baller | 26. Jan 2010, 11:38 |
#4788
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: aizvērtām acīm
|
26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.
Es gan domāju, ka vienādi
nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas
suuknjus no mazmotoriem likt lielmotoros nav ieteicaams, bet otraadi gan var
[ Šo ziņu laboja Baller, 26 Jan 2010, 11:39:04 ] |
Offline | |
|
|
psychosocial | 26. Jan 2010, 12:11 |
#4789
|
|
Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
|
26 Jan 2010, 11:38:10 Baller rakstīja:
26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:
26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.
Es gan domāju, ka vienādi
nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas
suuknjus no mazmotoriem likt lielmotoros nav ieteicaams, bet otraadi gan var
paldies. vismaz man pašam škiet, ka vainīgs ir sūknis, viņš neuzsūc benzīnu lai pielaistu motoru kad bākā ir maz benzīns, ja līmenis ir vismaz 1/4 tad nav nekādu problēmu. varbūt viņš ir kkādu sūdus sarāvis, ka pie zema līmeņa neuzsūc? |
Offline | |
|
RM1 | 26. Jan 2010, 12:16 |
#4790
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Jā, izņem sūkni, pasties vai tajā sietiņā nav sūdi utt. Kā arī pārbaudi bākas ventilāciju un pārsūknēšanas trubas
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
psychosocial | 26. Jan 2010, 13:38 |
#4791
|
|
Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
|
26 Jan 2010, 12:16:49 RM1 rakstīja:
Jā, izņem sūkni, pasties vai tajā sietiņā nav sūdi utt. Kā arī pārbaudi bākas ventilāciju un pārsūknēšanas trubas
paldies! |
Offline | |
|
kuminjs | 27. Jan 2010, 17:11 |
#4792
|
|
Kopš: 12. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 207
Braucu ar: e-36
| Nav kādam bijusi tāda problēma ka pa izpūtēju dzen ārā eļļu Stāsts----> BMW 328 nav bijis nekādu problēmu ar eļļas zušanu utt. pastāvējis 3 dienas dubakā pie -26 grādiem uzsākot braukt kau kur pēc 3km sāka raustīties, nometu malā un izkāpjot ārā bija deguma smaka kjip svilusi gumija un raustījās apgriezieni tukšgaitā, un pa izpūtēju nāca ārā eļļa, kā uzdod lielākus apgriezienus tā eļļa nāk ārā vairāk, apgriezieni raustījās uz 5 sekundēm pēc tam atkal viss kārtībā. Eļļa uz sčupa pazudusi bet eļļas lampiņa nereāģēja uz šo pasākumu.
Eļļas līmenis bija normāls pirms mašīnu noliku uz stāvēšnu |
Offline | |
|
zap | 27. Jan 2010, 23:44 |
#4793
|
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 1541
Braucu ar:
| ziņkāre moka. kādēļ OBC consum 1/2 rāda 10.5L, bet slēptā funkcija nr.4 (kas arī ir vidējais patēriņš) rāda 8L? kas par černi? |
Offline | |
|
svs | 27. Jan 2010, 23:51 |
#4794
|
|
Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: bmw
| taa funkcija OBC raada peec kaada pateerinja kompis reekina to, cik veel var nobraukt |
Offline | |
|
zap | 27. Jan 2010, 23:54 |
#4795
|
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 1541
Braucu ar:
|
27 Jan 2010, 23:51:48 svs rakstīja:
taa funkcija OBC raada peec kaada pateerinja kompis reekina to, cik veel var nobraukt
tā funkcija nr.4? nejauši saspiedu to ciparu un domāju kādēļ tāda atšķirība. tagad viss skaidrs, paldies. |
Offline | |
|
varonis | 28. Jan 2010, 12:03 |
#4796
|
|
Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
| nevaru sameklēt inf. kā nomainīt e36 kupejas vadītāja puses stiklu, help! |
Offline | |
|
|
varonis | 28. Jan 2010, 12:39 |
#4797
|
|
Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
|
28 Jan 2010, 12:28:49 Martins9999 rakstīja:
28 Jan 2010, 12:03:59 varonis rakstīja:
nevaru sameklēt inf. kā nomainīt e36 kupejas vadītāja puses stiklu, help!
taatad:
nonjem apsifku
stikla apaksaa iet tada sliede un pa vinju sliid tadi plastmasi. un tais plastmasos ir gredzens kas jaizvelk araa. skaties un tad jau sapratiisi.
P.S vismaz sedanam taa ir
ja neatradīšu nekādu inf. tā vien būs jādara. Ja nu kas viens stikls, ko powerists iesmērēja, ir rezervē |
Offline | |
|
vanags89 | 28. Jan 2010, 18:29 |
#4798
|
|
Kopš: 04. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 457
Braucu ar: W211/ E36
|
28 Jan 2010, 12:39:22 varonis rakstīja:
28 Jan 2010, 12:28:49 Martins9999 rakstīja:
28 Jan 2010, 12:03:59 varonis rakstīja:
nevaru sameklēt inf. kā nomainīt e36 kupejas vadītāja puses stiklu, help!
taatad:
nonjem apsifku
stikla apaksaa iet tada sliede un pa vinju sliid tadi plastmasi. un tais plastmasos ir gredzens kas jaizvelk araa. skaties un tad jau sapratiisi.
P.S vismaz sedanam taa ir
ja neatradīšu nekādu inf. tā vien būs jādara. Ja nu kas viens stikls, ko powerists iesmērēja, ir rezervē
kupejam ar ta ir |
Offline | |
|
osiniexs | 28. Jan 2010, 22:02 |
#4799
|
|
Kopš: 16. May 2008
Ziņojumi: 100
Braucu ar: e36 328 cabrio, e30 318 un 530d individual
| Sodien saka chakarēties apgriezieni,loti lieli un raustās no 1000-1500,beņdzu ar pedējā laikā liekas ka rij vairāk,braucot bez gāzes brīžiem apgriezieni nokrītas,motors takā aizrijas,gaisa masas mērītājam vadu noņēmu,itkā strādā jo motors uzreiz grib ģīpt nost,kas pa huiņu,motors 2.5 bez vanusa |
Offline | |
|
osiniexs | 28. Jan 2010, 22:33 |
#4800
|
|
Kopš: 16. May 2008
Ziņojumi: 100
Braucu ar: e36 328 cabrio, e30 318 un 530d individual
|
28 Jan 2010, 22:02:41 osiniexs rakstīja:
Sodien saka chakarēties apgriezieni,loti lieli un raustās no 1000-1500,beņdzu ar pedējā laikā liekas ka rij vairāk,braucot bez gāzes brīžiem apgriezieni nokrītas,motors takā aizrijas,gaisa masas mērītājam vadu noņēmu,itkā strādā jo motors uzreiz grib ģīpt nost,kas pa huiņu,motors 2.5 bez vanusa
|
Offline | |
|