Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
RM1
26. Jan 2010, 11:16 #4781

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Bute normāli sašuvās ar tām buksēm

3.0 ir ekcentriskās, 3.2 ir centriskās

No e30M3 nekādā gadījumā nevajag pirkt, jo tās maksā ap 70-80Ls abas E36 M3 3.0 ir identiskas un maksā 22Ls sensonā abas bez atlaides, iekš BMauto būs krietni pievilcīgāka cena, bet jāsūta

3.0 būs bik mīkstākas, jo vairāk "gaļa" deformācijai, 3.2 stingrākas. Powerflex vēl stingrākas, bet nav sakars pārmaksāt ielas braukšanai

Pilnā bukse pilsētas braukšanai ar platām riepām ir obligāts pasākums Tas pats attiecās uz cietajām šarām

Ekscentrs bukse palielinās kasteri un garenbāzi, kā rezultātā iegūs stabilāku un daudz atsaucīgāku auto. Protams, bez augšējiem M3 atbalstiem neiegūsi BMW Motorsport pilno piekares regulējumu, bet pusceļš tajā virzienā būs jau veikts. Atšķirība ir jūtama

Mīnuss vienīgi ir tas, ka tad sāks skrāpēties R17 pret lonžeriem, jāizmanto starplikas vai M3 kontrējošās šaibas starp stūres ābolu un reiku, lai to novērstu

Bet mani tas netraumē, ka tik rati vaitāk griežās

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
26. Jan 2010, 11:17 #4782

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.

Es gan domāju, ka vienādi

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Elviss
26. Jan 2010, 11:22 #4783

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 21957

Braucu ar: VAZ 2101 80'

e36

-----------------

RT Translations
Offline
RaL
26. Jan 2010, 11:23 #4784

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: kruīzu


26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.

Es gan domāju, ka vienādi


nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas
Offline
RM1
26. Jan 2010, 11:27 #4785

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


26 Jan 2010, 11:22:56 Elviss rakstīja:
e36

Tiš tiš prom, puisīti, šiet īsti vīri apmainās ar pieredzi

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
26. Jan 2010, 11:29 #4786

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:
nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas

To ierobežo un regulē spiediena regulātors un sprauslas. Un sūknim ir rezerve, kura pietiek pat līdz e36 M3 3.0 Par 3.2 nezinu

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
makaveli
26. Jan 2010, 11:29 #4787

Kopš: 01. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: AI


26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.

Es gan domāju, ka vienādi


nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas


Ir, ir vienādi

[ Šo ziņu laboja makaveli, 26 Jan 2010, 11:30:13 ]

Offline
Baller
26. Jan 2010, 11:38 #4788

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: aizvērtām acīm


26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.

Es gan domāju, ka vienādi


nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas


suuknjus no mazmotoriem likt lielmotoros nav ieteicaams, bet otraadi gan var

[ Šo ziņu laboja Baller, 26 Jan 2010, 11:39:04 ]

Offline
psychosocial
26. Jan 2010, 12:11 #4789

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7


26 Jan 2010, 11:38:10 Baller rakstīja:

26 Jan 2010, 11:23:31 raivis88 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:17:48 RM1 rakstīja:

26 Jan 2010, 11:12:51 raivis88 rakstīja:
pasažiera. noņemot beņķi, ir melni vāciņi, kuri jāatskrūvē, zem tiem tad atrodas bāka un redzami citi balti vāciņi, kuri paši jāskrūvē. zem tā arī slēpjas sūknis.
par atšķirībām nemācēšu teikt, bet domāju, ka ir dažādi.

Es gan domāju, ka vienādi


nu ok. tik neliekas loģiski, ka 6 cilindru un 4 cilindru varētu būt vienas jaudas tie sūknīši jo ir jāpiegādā dažāds daudzums degvielas


suuknjus no mazmotoriem likt lielmotoros nav ieteicaams, bet otraadi gan var



paldies. vismaz man pašam škiet, ka vainīgs ir sūknis, viņš neuzsūc benzīnu lai pielaistu motoru kad bākā ir maz benzīns, ja līmenis ir vismaz 1/4 tad nav nekādu problēmu. varbūt viņš ir kkādu sūdus sarāvis, ka pie zema līmeņa neuzsūc?
Offline
RM1
26. Jan 2010, 12:16 #4790

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Jā, izņem sūkni, pasties vai tajā sietiņā nav sūdi utt. Kā arī pārbaudi bākas ventilāciju un pārsūknēšanas trubas

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
psychosocial
26. Jan 2010, 13:38 #4791

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7


26 Jan 2010, 12:16:49 RM1 rakstīja:
Jā, izņem sūkni, pasties vai tajā sietiņā nav sūdi utt. Kā arī pārbaudi bākas ventilāciju un pārsūknēšanas trubas


paldies!
Offline
kuminjs
27. Jan 2010, 17:11 #4792

Kopš: 12. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e-36

Nav kādam bijusi tāda problēma ka pa izpūtēju dzen ārā eļļu Stāsts----> BMW 328 nav bijis nekādu problēmu ar eļļas zušanu utt. pastāvējis 3 dienas dubakā pie -26 grādiem uzsākot braukt kau kur pēc 3km sāka raustīties, nometu malā un izkāpjot ārā bija deguma smaka kjip svilusi gumija un raustījās apgriezieni tukšgaitā, un pa izpūtēju nāca ārā eļļa, kā uzdod lielākus apgriezienus tā eļļa nāk ārā vairāk, apgriezieni raustījās uz 5 sekundēm pēc tam atkal viss kārtībā. Eļļa uz sčupa pazudusi bet eļļas lampiņa nereāģēja uz šo pasākumu.
Eļļas līmenis bija normāls pirms mašīnu noliku uz stāvēšnu
Offline
zap
27. Jan 2010, 23:44 #4793

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:

ziņkāre moka. kādēļ OBC consum 1/2 rāda 10.5L, bet slēptā funkcija nr.4 (kas arī ir vidējais patēriņš) rāda 8L? kas par černi?
Offline
svs
27. Jan 2010, 23:51 #4794

Kopš: 15. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: bmw

taa funkcija OBC raada peec kaada pateerinja kompis reekina to, cik veel var nobraukt
Offline
zap
27. Jan 2010, 23:54 #4795

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:


27 Jan 2010, 23:51:48 svs rakstīja:
taa funkcija OBC raada peec kaada pateerinja kompis reekina to, cik veel var nobraukt


tā funkcija nr.4? nejauši saspiedu to ciparu un domāju kādēļ tāda atšķirība. tagad viss skaidrs, paldies.
Offline
varonis
28. Jan 2010, 12:03 #4796

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

nevaru sameklēt inf. kā nomainīt e36 kupejas vadītāja puses stiklu, help!
Offline
varonis
28. Jan 2010, 12:39 #4797

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


28 Jan 2010, 12:28:49 Martins9999 rakstīja:

28 Jan 2010, 12:03:59 varonis rakstīja:
nevaru sameklēt inf. kā nomainīt e36 kupejas vadītāja puses stiklu, help!
taatad:
nonjem apsifku
stikla apaksaa iet tada sliede un pa vinju sliid tadi plastmasi. un tais plastmasos ir gredzens kas jaizvelk araa. skaties un tad jau sapratiisi.
P.S vismaz sedanam taa ir

ja neatradīšu nekādu inf. tā vien būs jādara. Ja nu kas viens stikls, ko powerists iesmērēja, ir rezervē
Offline
vanags89
28. Jan 2010, 18:29 #4798

Kopš: 04. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 457

Braucu ar: W211/ E36


28 Jan 2010, 12:39:22 varonis rakstīja:

28 Jan 2010, 12:28:49 Martins9999 rakstīja:

28 Jan 2010, 12:03:59 varonis rakstīja:
nevaru sameklēt inf. kā nomainīt e36 kupejas vadītāja puses stiklu, help!
taatad:
nonjem apsifku
stikla apaksaa iet tada sliede un pa vinju sliid tadi plastmasi. un tais plastmasos ir gredzens kas jaizvelk araa. skaties un tad jau sapratiisi.
P.S vismaz sedanam taa ir

ja neatradīšu nekādu inf. tā vien būs jādara. Ja nu kas viens stikls, ko powerists iesmērēja, ir rezervē

kupejam ar ta ir
Offline
osiniexs
28. Jan 2010, 22:02 #4799

Kopš: 16. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: e36 328 cabrio, e30 318 un 530d individual

Sodien saka chakarēties apgriezieni,loti lieli un raustās no 1000-1500,beņdzu ar pedējā laikā liekas ka rij vairāk,braucot bez gāzes brīžiem apgriezieni nokrītas,motors takā aizrijas,gaisa masas mērītājam vadu noņēmu,itkā strādā jo motors uzreiz grib ģīpt nost,kas pa huiņu,motors 2.5 bez vanusa
Offline
osiniexs
28. Jan 2010, 22:33 #4800

Kopš: 16. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: e36 328 cabrio, e30 318 un 530d individual


28 Jan 2010, 22:02:41 osiniexs rakstīja:
Sodien saka chakarēties apgriezieni,loti lieli un raustās no 1000-1500,beņdzu ar pedējā laikā liekas ka rij vairāk,braucot bez gāzes brīžiem apgriezieni nokrītas,motors takā aizrijas,gaisa masas mērītājam vadu noņēmu,itkā strādā jo motors uzreiz grib ģīpt nost,kas pa huiņu,motors 2.5 bez vanusa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo