Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
kexxx | 11. Oct 2019, 10:42 |
#4781
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| Stupica, gultnis, vadīklas, vajadzīgo kontaktvirsmu nesasmērēšana utt utt | Offline | | |
Fandulis | 11. Oct 2019, 10:46 |
#4782
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13376
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:
11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^)
Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Liec labāk zimmermaņus [ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Oct 2019, 10:49:52 ] | Offline | | |
Ruudis | 11. Oct 2019, 10:56 |
#4783
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
11 Oct 2019, 10:29:25 @Fandulis rakstīja:
11 Oct 2019, 06:12:35 @Ruudis rakstīja:
10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:
10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:
10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?
Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.
Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties
Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.
Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto
Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu
Izlasi kārtīgāk. Man ar termostatiem viss ir kārtībā. | Offline | | |
cietaisrieksts | 11. Oct 2019, 11:06 |
#4784
|
| Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
|
11 Oct 2019, 10:29:25 @Fandulis rakstīja:
Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu
Tas, ka termostats jāmaina ir skaidrs. Vairāk jau jautājums par to kāpēc mašīna paliek tāda “tupa” līdz ko pietuvojas 90 grādiem, ātrumus velk un šķiet, ka neiet arī tā kā vajadzētu, plus ja iedod kārtīgi čībā kad sākas šis tad temperatūra ātri vien aiziet līdz 100 un pat nedaudz pāri.. izpūtējs tik karsts, ka uzpilinot ūdeni tas čurkst[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 11 Oct 2019, 11:07:29 ] | Offline | | |
Fandulis | 11. Oct 2019, 12:01 |
#4785
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13376
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tāpat jāslēdz klāt diagnostikai, visu var saprast tikai ar braucošu autiņu, kad dosies uz diagnostiku, neaizmirsti ieliet pilnu bāku, gadījumā ja nu termostati korekti strādā. | Offline | | |
Ruudis | 11. Oct 2019, 12:44 |
#4786
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas? | Offline | | |
FFL | 11. Oct 2019, 15:30 |
#4787
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Aizmugurē, šiem ir jāmaina laicīgi, m57 var ilgi nemainīt | Offline | | |
edzhaans | 11. Oct 2019, 17:23 |
#4788
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:
11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^)
Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 11 Oct 2019, 17:24:28 ] | Offline | | |
|
bone_itch | 11. Oct 2019, 17:26 |
#4789
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| Par cik cm e46 6cil. turinga M pakas atsperes varētu būt zemākas par stock?
Vai kāds var piemest ruleti un nomērīt augstumu no zemes līdz arkai M pakas kūtīj??? | Offline | | |
Jurchixx | 11. Oct 2019, 17:28 |
#4790
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
11 Oct 2019, 12:44:05 @Ruudis rakstīja:
N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?
Kad tuvosies 250 k jāmaina | Offline | | |
Staris | 11. Oct 2019, 17:30 |
#4791
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Notītie 250k vai orģinālie? | Offline | | |
Jurchixx | 11. Oct 2019, 17:38 |
#4792
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
11 Oct 2019, 17:30:21 @Staris rakstīja:
Notītie 250k vai orģinālie?
Pie notītajiem ir cerība, ka ķēdes kāds jau ir mainījis
Ja nē, tad žopa garantēta | Offline | | |
RSAWorkshop | 11. Oct 2019, 17:56 |
#4793
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Oct 2019, 17:31:12 @cufiks rakstīja:
11 Oct 2019, 17:28:20 @Jurchixx rakstīja:
11 Oct 2019, 12:44:05 @Ruudis rakstīja:
N57 matars uzticams? Ķēdes priekšā vai aizmugurē? Vēlams mainīt, ja nav mainītas?
Kad tuvosies 250 k jāmaina
Neaizmirsti nomainīt arī šāles
Nu nemaz tā neēd
[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Oct 2019, 22:20:35 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
osis78 | 11. Oct 2019, 22:12 |
#4794
|
| Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
|
11 Oct 2019, 17:23:28 @edzhaans rakstīja:
11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:
11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^)
Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.
Par to kā darbi veikti grūti spriest, izrunāšu so tēmu.
Obkatku ka jau minēju, pirmo 1k braucu kā ome, cenšos nekarset diskus.
Varbūt tiešām japajauc Suports, jāpaskatās vai kaut kas nekeras
Paldies! | Offline | | |
osis78 | 11. Oct 2019, 22:12 |
#4795
|
| Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
|
11 Oct 2019, 17:23:28 @edzhaans rakstīja:
11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:
11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^)
Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.
Par to kā darbi veikti grūti spriest, izrunāšu so tēmu.
Obkatku ka jau minēju, pirmo 1k braucu kā ome, cenšos nekarset diskus.
Varbūt tiešām japajauc Suports, jāpaskatās vai kaut kas nekeras
Paldies! | Offline | | |
RSAWorkshop | 11. Oct 2019, 22:21 |
#4796
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Oct 2019, 17:23:28 @edzhaans rakstīja:
11 Oct 2019, 10:38:40 @Jurchixx rakstīja:
11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^)
Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku
Meistari atstāj visu pīzdā. Kontaktvirsmas netīras, pašam īpašniekam nepastāsta, ka bremzēm obkatku vajag. Var pats izvilkt, notīrīt. Ja vēlies pārbaudīt vai bremzes tiešām ir ok, noņemt ratu, izjaukt suportu, paskatīties vai staigā brīvi. Bet virsmas tīrīgums arī ir svarīgi. Vēl svarīgi ir notīrīt pašu ratu kontaktvirsmu, bet te simptomi čista, kā līkām rokām. Pats vienkāršākais tests, izbrauc mierīgi pārāk nebremzējot, tagad ir auksts, un pēc garāka brauciena apstaigā auto, ja stipri ķīlē bremzes, nāks anormāls siltums no ļitaka. Piemēram, aizmugurē.
Ne to vien salaiž dēlī
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
vvv | 12. Oct 2019, 22:12 |
#4797
|
| Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
| Vēlos ielikt parakstu profilā, vai kā tas tur lejā teksts saucas? Nerāda. Tas iespējams tikai izredzētajiem? | Offline | | |
vvv | 12. Oct 2019, 22:22 |
#4798
|
| Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
|
12 Oct 2019, 22:15:30 @cufiks rakstīja:
Izgulējies?
Mjā, domāju ka nakts jau.
Kas ar to gudro parakstu? Izredzētajiem tikai? | Offline | | |
Jurchixx | 12. Oct 2019, 22:25 |
#4799
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| tu vari mēģināt izlūgties sn, lai viņš tev ieliek parakstā, ka e53 ir labākais bmw | Offline | | |
vvv | 12. Oct 2019, 22:52 |
#4800
|
| Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
|
12 Oct 2019, 22:25:02 @Jurchixx rakstīja:
tu vari mēģināt izlūgties sn, lai viņš tev ieliek parakstā, ka e53 ir labākais bmw
Kautko līdzīgu arī gribēju, bet lūgties? Haha. Nu, O. K, atvainojos ja kādu izbesīju. Negribās pārlasīt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|