Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
kkas
23. Oct 2020, 15:38 #4781

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


23 Oct 2020, 15:12:14 @ATB rakstīja:
Te viens runā par apelsīniem, otrs par āboliem un trešais vēl iemaisa tomātus pa vidu


kkādus gadus 7 vismaz pasaule brauc tos 30k km un kkā ss neredz, ka būtu masveidā akcijas - auto tikko no Vācijas? Ēd eļļu, dūmo, noklapēja? Nosvaposim dzinēju dienas laikā un uzsauksim nākamo eļļas maiņu
Offline
jurrus
23. Oct 2020, 15:41 #4782

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


23 Oct 2020, 15:38:23 @kkas rakstīja:

23 Oct 2020, 15:12:14 @ATB rakstīja:
Te viens runā par apelsīniem, otrs par āboliem un trešais vēl iemaisa tomātus pa vidu


kkādus gadus 7 vismaz pasaule brauc tos 30k km un kkā ss neredz, ka būtu masveidā akcijas - auto tikko no Vācijas? Ēd eļļu, dūmo, noklapēja? Nosvaposim dzinēju dienas laikā un uzsauksim nākamo eļļas maiņu

Te jau viens minēja, ka suns ir aprakts Vācijas un citu lielvalstu auto ekspluatācijas īpatnībās! Viņi tos 30K pa bāņiem sabrauc mēnešu laikā, kamēr rīdzinieks parastais divu gadu laikā ar astoņiem dažādiem gadalaikiem Te arī tā atšķirība un fiška, kāpēc LV tie 30K ir dzinēja kopējais ekspluatācijas laiks dalīts uz 2.
Offline
sys9291
23. Oct 2020, 15:41 #4783

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Oct 2020, 14:56:16 @smudo rakstīja:

23 Oct 2020, 14:53:00 @Peppa_pig rakstīja:
Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk.


Līdz 100k km 90% gadījumos ir vēl auto garantija (izņemot, piemēram, Porsche, kuriem ir tikai 60k km) un tādēļ ir jāveic apkopes pie dīlera, kas jāievēro, ja gribi saglabāt garantiju. Tas, ka pats var pa EUR 30 nomainīt, ir cita lieta. Tu savu auto nedzen uz dīlera apkopēm līdz 100k km un paļaujies uz veiksmi?

nevis pie dīlera - bet autorizētā servisā!
piem BMW gadījumā Wess Select - nav dīleris
Offline
ixers
23. Oct 2020, 19:12 #4784

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3274

Braucu ar: svešu auto

Kāds var apstāstīt kas tas ir autorizētais serviss, kur to vwr nočekot?
Offline
ATB
23. Oct 2020, 19:15 #4785

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Parasti nav tā, ka to skaļi reklamē, ja kāda iestāde ir autorizēts servisa partneris?
Offline
sys9291
23. Oct 2020, 19:29 #4786

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Oct 2020, 19:12:43 @ixers rakstīja:
Kāds var apstāstīt kas tas ir autorizētais serviss, kur to vwr nočekot?

bmw gadījumā caur bmw.com mājas lapu...
Offline
Modrs
23. Oct 2020, 20:28 #4787

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


23 Oct 2020, 15:38:23 @kkas rakstīja:

23 Oct 2020, 15:12:14 @ATB rakstīja:
Te viens runā par apelsīniem, otrs par āboliem un trešais vēl iemaisa tomātus pa vidu


kkādus gadus 7 vismaz pasaule brauc tos 30k km un kkā ss neredz, ka būtu masveidā akcijas - auto tikko no Vācijas? Ēd eļļu, dūmo, noklapēja? Nosvaposim dzinēju dienas laikā un uzsauksim nākamo eļļas maiņu


un ko tad tu iesvaposi, piemēram, 1,4 TSI motora vietā, ja jau pat nelielos nobraukumos tur ir maslažors un virzuļi cilindros pa diogonāli švankājās un pats motors, iespējams, vairs nedarbojas tiešās iesmidzes ciklos?


Cik es esmu papētījis, tad vismaz dīzeļiem joprojām ir pietiekama augstuma virzuļi ar vēl pietiekami bieziem gredzeniem
Offline
desadesa
23. Oct 2020, 21:16 #4788

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


23 Oct 2020, 20:28:44 @Modrs rakstīja:

un ko tad tu iesvaposi, piemēram, 1,4 TSI motora vietā, ja jau pat nelielos nobraukumos tur ir maslažors un virzuļi cilindros pa diogonāli švankājās un pats motors, iespējams, vairs nedarbojas tiešās iesmidzes ciklos?


vot pietrūka ka atnāk kkāds garažas kurmis un noraksta visus EA211 motorus par ārā metamiem
Offline
cipargalva
23. Oct 2020, 22:13 #4789

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Diemžēl nekā baigi laba arī tur nav. Problēmas ar misfirēm ir diezgan izplatītas. Ir pieredze ar sešiem TSI aparātiem, no kuriem pieci ir 1.4l. Vienam augstāk minētās problēmas sākās jau garantijas laikā, otram krietni pēc garantijas. Papildus tam pašam otrajam jau no dzimšanas ļoti slikti sila salons. Ar pārējiem gan nekādu īpašu problēmu nav bijis, ja neskaita garantijas DSG maiņu un sajūga maiņu manuālim Bet tas neattiecas uz motoru.
Offline
sys9291
23. Oct 2020, 23:10 #4790

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Oct 2020, 20:28:44 @Modrs rakstīja:

23 Oct 2020, 15:38:23 @kkas rakstīja:

23 Oct 2020, 15:12:14 @ATB rakstīja:
Te viens runā par apelsīniem, otrs par āboliem un trešais vēl iemaisa tomātus pa vidu


kkādus gadus 7 vismaz pasaule brauc tos 30k km un kkā ss neredz, ka būtu masveidā akcijas - auto tikko no Vācijas? Ēd eļļu, dūmo, noklapēja? Nosvaposim dzinēju dienas laikā un uzsauksim nākamo eļļas maiņu


un ko tad tu iesvaposi, piemēram, 1,4 TSI motora vietā, ja jau pat nelielos nobraukumos tur ir maslažors un virzuļi cilindros pa diogonāli švankājās un pats motors, iespējams, vairs nedarbojas tiešās iesmidzes ciklos?


Cik es esmu papētījis, tad vismaz dīzeļiem joprojām ir pietiekama augstuma virzuļi ar vēl pietiekami bieziem gredzeniem

6 golfa laikos iekš mollera bija teiciens - nomainīsim dzinēju otrās eļļas maiņas laikā...
Offline
desadesa
24. Oct 2020, 00:41 #4791

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

1.4 motoram ir 6 modifikācijas, kur katra nākamā tika uzlabota, bet garāžas kurmim nesaprast 2012 golfa starpību no 2018
Offline
filips77
24. Oct 2020, 18:10 #4792

Kopš: 20. Jun 2019

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

1,4 tsi golfā 6 / passat b7 un 1,4 tsi EA211 (2013+) golfā 7 / passat b8 / tiguan utt. Ir divi pilnīgi atšķirīgi dzinēji.

At first glance it might seem that the new 1.4 TSI is a modified version of the 1.4 TSI EA111 engine because they have similar power output, look, and displacement, but it is an entirely new engine based on the experience of designing and production of previous small turbocharged power units.

First of all, the 1.4 TSI EA211 has a lightweight aluminum cylinder block with cast iron sleeves (liners) instead of complete cast iron block. There are a new die-forged steel crankshaft and connecting rods. The stroke was increased to 80 mm while the cylinder bore was decreased to 74.5 mm (by 2 mm). The engine with new components became lighter by 24.5 kg than its predecessor. The engine block is tilted by 12 degrees backward and the exhaust manifold is always at the back side near the firewall. That allows achieving more unification between cars built on MQB platform.

Offline
968-jk
24. Oct 2020, 21:48 #4793

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13616

Braucu ar: 30niekiem

Jo jaunāks Mersis jo lielāks mēsls. Paziņai 3 gadīgs GLE g63 amg. Nesistam auto uz durvīm rūsa. Ne punktiņš, bet kārtīgs rūsas burbulis. Braucot tā kā tas auto paredzēts katru 2.nedēļu Domeniksā dzīvo. Pēc viena 333 apmeklējuma kārba defekts.

Ā, un nu jau 2 mēneši Domeniksā stāv, jo nevar dabūt detaļas.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 24 Oct 2020, 21:50:58 ]

Offline
Arsmens
24. Oct 2020, 22:08 #4794

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


24 Oct 2020, 21:48:25 @968-jk rakstīja:
Jo jaunāks Mersis jo lielāks mēsls. Paziņai 3 gadīgs GLE g63 amg. Nesistam auto uz durvīm rūsa. Ne punktiņš, bet kārtīgs rūsas burbulis. Braucot tā kā tas auto paredzēts katru 2.nedēļu Domeniksā dzīvo. Pēc viena 333 apmeklējuma kārba defekts.

Ā, un nu jau 2 mēneši Domeniksā stāv, jo nevar dabūt detaļas.
da labi, doiče kvalitāte jau galīgi zem plintusa? Grūti šiem ies ķīnas uzlecošajā laikmetā šitā
Offline
DeeCee
25. Oct 2020, 15:07 #4795

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

jau kādu laiku sekoju šai sāgai
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
subaru
30. Oct 2020, 21:26 #4796

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

tātad. 35 000km
Dacia Duster '20 1.5 dīzels 115 Zs.
Izbeidzās turbīna. Aukstais gals sadalījās.
Viss pa garantiju (jauna turba un jauns kūleris), bet vieelaga. Garantijas čalis teica ka renaults ahujā par šo, jo nav tādi gadījumi bijuši.
Pie kam - pajuka tas viss diezgan parastā brīdī - iezgriezos uz šosejas un (ne parāk strauji) paātrinājos. Vnk pazuda jauda un sāka gaudot turbīna.
Tālāk jau evakuators un tā.

[ Šo ziņu laboja subaru, 30 Oct 2020, 21:27:15 ]

Offline
e34
30. Oct 2020, 21:33 #4797

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


30 Oct 2020, 21:26:12 @subaru rakstīja:
tātad. 35 000km
Dacia Duster '20 1.5 dīzels 115 Zs.
Izbeidzās turbīna. Aukstais gals sadalījās.
Viss pa garantiju (jauna turba un jauns kūleris), bet vieelaga. Garantijas čalis teica ka renaults ahujā par šo, jo nav tādi gadījumi bijuši.
Pie kam - pajuka tas viss diezgan parastā brīdī - iezgriezos uz šosejas un (ne parāk strauji) paātrinājos. Vnk pazuda jauda un sāka gaudot turbīna.
Tālāk jau evakuators un tā.


Offline
Amphiney
30. Oct 2020, 21:37 #4798

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Kāds brauc ar jaunajiem 308 Peugeot? Citybee pāris reizes izgazu,bij ok,tik cik nepierasti panelī otrādi

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 30 Oct 2020, 21:38:10 ]

Offline
Labais1234567891
30. Oct 2020, 21:41 #4799

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


30 Oct 2020, 21:26:12 @subaru rakstīja:
tātad. 35 000km
Dacia Duster '20 1.5 dīzels 115 Zs.
Izbeidzās turbīna. Aukstais gals sadalījās.
Viss pa garantiju (jauna turba un jauns kūleris), bet vieelaga. Garantijas čalis teica ka renaults ahujā par šo, jo nav tādi gadījumi bijuši.
Pie kam - pajuka tas viss diezgan parastā brīdī - iezgriezos uz šosejas un (ne parāk strauji) paātrinājos. Vnk pazuda jauda un sāka gaudot turbīna.
Tālāk jau evakuators un tā.


Kaut ko tev tur ierāva.
Man sen sen atpakaļ bija šis pats prikols. Uzliku jaunu turbo un "meistars" protams nebija satīrījis visu ka rezultata jauna turba nobrauca pus kilometru un sāka gaudot.
Offline
fxquadro
30. Oct 2020, 22:11 #4800

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.


24 Oct 2020, 21:48:25 @968-jk rakstīja:
Jo jaunāks Mersis jo lielāks mēsls.


Paziņam jaunas paudzes CLA, 19 gads. Jau trīs reizes bija Domeniksā gada laikā ar dažām fignjām.
Teica, ka vairs nenopirks nekādu MB Saprotu vlogeri, kurš sadega to MB GT63

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 30 Oct 2020, 22:14:05 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo