Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Mikels
14. Dec 2016, 11:35 #4781

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


14 Dec 2016, 10:43:57 @ozo rakstīja:

14 Dec 2016, 09:51:22 @funkyasshit rakstīja:
Nezinu, tas Bardahl tāds ļooti sketchy liekas. Tā viņu straujā ienākšana tirgū, reklamēšanās utml. neievieš galīgi nekādu uzticību. Labāk pieturēties pie normāliem ražotājiem. Shell, Motul. Castrol man nu tā, nezinu.


Bardahl ir neticami iedarbīgs Jau sen benzīna atmo dzinējam ellas patērins bija 1l uz 3-5k km, likās pielēju Bardahl piedevu pie ellas mainas un visu ciklu nebija nekas vairāk jāpielej. Jau pirms liešanas biju dzirdējis brīnumstāstus, kuriem tā īsti neticēju.
Ieteica un sagādāja @Kaross

Lēji arī bradahl eļļu vai tikai piedevu, varbūt atceries kura piedeva tā bija
http://bardahl.lv/produkti/#.oiladditive

[ Šo ziņu laboja Mikels, 14 Dec 2016, 11:39:15 ]

Offline
ozo
14. Dec 2016, 11:52 #4782

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Ella bija cita, piedeva maksāja ~35Eur.
Offline
darknmy
14. Dec 2016, 12:17 #4783

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Ņirga nāk palasot komentus :retards:

oil-club rekomendācijas BMW LL
Offline
smilee45
14. Dec 2016, 14:31 #4784

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Par castrol viennozīmīgi atsauksmes būs sliktas, jo kā jau minēja Brands ir viens no lielākajiem, līdz ar to viltojumu arī ir padaudz Vai nu pirkt castroli pa 8-10Eur litrā, lai tikai neiegrābtos un pat tas neizslēdz iespēju iegrābties. Jāskatas vēl kur ražots.
Tajā listē no oilclub.ru gan nav neviena 5w40 eļļa, kura man šķiet krietni labāka pie 200k+ nobraukuma, pietam jebkurā gadījumā sadalene ilgāk kalpos ar 5w40
----------
Bardahl cena ir tāda pati kā mobil1,castrol,motul,shell,fuchs un pat augstāka, vai ņemt bardahl vai kaut ko pazīstamu tā jau paša izvēle
Tīri viltojumu dēļ Fuchs.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 14 Dec 2016, 14:32:17 ]

Offline
akrobaac
15. Dec 2016, 09:13 #4785

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 402

Braucu ar: e90

laikam radās nepieciešamība kārbā mainīt eļļu. kur un aptuveni pa cik to dara?

bet varbūt cits defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.

-----------------
Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv
Offline
Electro
15. Dec 2016, 10:19 #4786

Kopš: 06. Oct 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e90 325d LCI


15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
laikam radās nepieciešamība kārbā mainīt eļļu. kur un aptuveni pa cik to dara?

bet varbūt cits defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.


Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.
Offline
Rizza
15. Dec 2016, 10:25 #4787

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

HA ha ha, manam x3 pie noskrējiena 140kkm tas pats. nomainīju eļļu, filtru, pannu un štekeri kurš parasti tek - izmaiņu nekādu. tieši tā ar to D/S režīmu, iemetot tajā viss ir čībā.

viens man teica, ka ilgāk stāvot ar nospiestu bremzi, tiek atslēgts hidrobloks un kad atlaid tad attiecīgi pieslēdz viņu, tur varot kaut ko programmēt un ņemties ( lai to hidrobloku neatslēdz ) un tad sitiena nebūs. Volvo kārbām darot tā pat.

Eļļu ielēju champion lube, ko tirgo Latakko - eļļa ķipa speciāli priekš ZF 6niecēm. Nākamreiz viennozīmīgi liešu tikai ZF eļļu un pie dirsas ko runā sazvērestības teorijas.

P.s. Maiņa Vittrans uz ģertrūdes - ap 30eur + daļas un eļļa ( uz 180 eur )

Vēl esot variants uzzvaīt BMautam un noskaidrot par jaunāku softu kārbai.

Veči, ja jums uzrodās risinājums šai čerņai, do ziņ'

[ Šo ziņu laboja Rizza, 15 Dec 2016, 10:34:11 ]

Offline
Electro
15. Dec 2016, 10:42 #4788

Kopš: 06. Oct 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e90 325d LCI

Nu reāli tāda sajūta arī ir, ka kaut kas atslēdzas, jo ar pēcpuses sensoru jūtu, kā izmainās motora darbība ilgāk turot bremzi.

Vēl variants dzirdēts par softa update... gribētos dzirdēt no pieredzes kam vēl šāda laža.

Cik palasīju RU forumus tur čupām tādi gadījumi un arī ar maziem noskrejieniem.
Offline
Ridlihs
15. Dec 2016, 20:34 #4789

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


15 Dec 2016, 10:25:26 @Rizza rakstīja:

Eļļu ielēju champion lube, ko tirgo Latakko - eļļa ķipa speciāli priekš ZF 6niecēm. Nākamreiz viennozīmīgi liešu tikai ZF eļļu un pie dirsas ko runā sazvērestības teorijas.


ZF eļļu pats neražo, ZF pudelē tāpat ir kaut kāds mobils vai kastrolis
Offline
Ridlihs
15. Dec 2016, 20:43 #4790

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


14 Dec 2016, 12:17:47 @darknmy rakstīja:
Ņirga nāk palasot komentus :retards:

oil-club rekomendācijas BMW LL



nav vērts, es arī rēcu par tām bardahļa atsauksmēm , izklausījās pēc atsauksmēm no TVšopa, kur cilvēki ekstāzē stāsta par kādu īpašu virtuves katlu (kas protams iedots par velti - par muldēšanu TV ekrānā) kurā gatavojot ēdiens garšos kā vel nekad mūžā un būs izvārījies tik perfekti, kā līdz šim nekad nekurā citā katlā. interesantākais, ka atsaukmes par šo ir tikai powerā un želejforumos, ā , nu kaut kas iekš lolvo foruma bija tātad līdz šim neviens nezināja par šo leģendāro brīnumlīdzekli?
Offline
mm325
15. Dec 2016, 22:37 #4791

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Nu es iXam arī ielēju Bardahl. Neko pagaidām pateikt nevaru. E91 90.000km pie manis ir nobraucis ar Castrol. Uz kādiem 15k sāk tērēt, bet tas drošvien tāpēc, ka eļļa izstrādājusies. Tad arī mainu.
Offline
HiJaCKeR
15. Dec 2016, 22:45 #4792

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

to bardeli pat pa velti nelietu
Online
Ridlihs
16. Dec 2016, 07:32 #4793

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Jo?
Offline
Rizza
16. Dec 2016, 09:46 #4794

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


15 Dec 2016, 20:34:58 @Ridlihs rakstīja:

15 Dec 2016, 10:25:26 @Rizza rakstīja:

Eļļu ielēju champion lube, ko tirgo Latakko - eļļa ķipa speciāli priekš ZF 6niecēm. Nākamreiz viennozīmīgi liešu tikai ZF eļļu un pie dirsas ko runā sazvērestības teorijas.


ZF eļļu pats neražo, ZF pudelē tāpat ir kaut kāds mobils vai kastrolis


Tas ir skaidrs, esmu ar močiem un autiņiem visādas eļļas izmēģinājis, un lielākoties tiem po ko lej iekšā, kamēr vien ir saprātīgi maiņas intervāli. Labi, par moci un sajūgu cits bazars, tomēr mocim to viskozitāti varēja just ( aukstā laikā ) hondas V4 motors čo ta nebija tik sprigans.
Par ZF, es domāju, ka pie tām izmaksām var ieliet arī ZF eļļu lai arī kas viņu ražo, sūdīgāka par alternatīvām toč nebūs - to pašu man apgalvoja arī kārbinieks, uzklausot murgus par iksa kārbu.
Offline
Ridlihs
16. Dec 2016, 09:49 #4795

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Kas pirms tam mocī bija ieliets un ko ielēji, ka varēja šķirbu just?

Kas ar x kārbu bija? Vai esi jau kur to rakstījis?
Offline
Rizza
16. Dec 2016, 09:57 #4796

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Mocī bija liets viskas(whiskas) jau nu gluži nē, bet Eneos,Repsols,Fuchs un Statķis. Atceroties notikumus biš nekorekti izteicos, Pēc staķika bija gurdenāks aukstumā, because eļļa bija tomēr 10w nevis 5w kā iepriekšējās. līdz ar to nesalīdzināmi lielumi.

Jā un iksam par kārbu, tepat iepriekšējie posti ar citu braucēju pieredzi ar aukstas kārbas grūdieniem. Droši ka tā pati ZF 6HP19, kā pārējiem mazjaudīgajiem E90/91
Offline
Ridlihs
16. Dec 2016, 10:05 #4797

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Kā atrisināji kārbas problēmu?
Kurš kārbinieks un kur remontēja?

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 16 Dec 2016, 10:08:46 ]

Offline
Electro
16. Dec 2016, 10:20 #4798

Kopš: 06. Oct 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e90 325d LCI

Nu man piem. 325d ir šāda kārba - GA6HP19Z (pēc Realoem).
Kāda ir atšķirība starp ZF un GA ?

Man eļļa mainīta Ķekavā kārbu servisā, bet tie grūdieni liekas ir kaut kas cits - vai nu programmā, solenoīdi vai iespējams hidrobloka atslēgšanās pie pārāk zemas eļļas temperatūras.
Offline
Kalnz
16. Dec 2016, 10:23 #4799

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Patikulārais filtrs ir DPF?
Offline
Electro
16. Dec 2016, 10:24 #4800

Kopš: 06. Oct 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e90 325d LCI


16 Dec 2016, 10:23:26 @Kalnz rakstīja:
Patikulārais filtrs ir DPF?


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo