Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
norge | 08. Oct 2019, 09:07 |
#4761
|
| Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
|
07 Oct 2019, 16:47:30 @norge rakstīja:
04 Oct 2019, 12:42:46 @norge rakstīja:
04 Oct 2019, 11:25:52 @norge rakstīja:
04 Oct 2019, 10:55:15 @bmwaddict rakstīja:
04 Oct 2019, 08:37:41 @desadesa rakstīja:
03 Oct 2019, 22:04:37 @norge rakstīja:
x3 2.0 dizelis 2005g. nestrādā logu pacēlāji, spoguļu regulācija, un spoguļu pielocišana pati pa sevi dzīvo kad grib pielokās viens vai abi kaut neko ar mašīnu nedaru. Pieslēdzot kompi kādas sešas vai astoņas kļudas aktīvas bija par kan līnijām 6b;6a;6c;0d;utt.
Kur meklēt vainu?
mitrums tur ņe pričom
es dodu 90% ka ir nekontakts un nekontakts jāmeklē masas vados t.s. pie motora un plusa vads kur viņš tur uz kasti iet utt nav mirstamā kaite tik cik jāmeklē
shitiem nav tavs pats sviests kas E60 kur tas MPM modulis bagaazhniekaa zem rezerves ritenja iebaazts un paliek slapjs tikko bagaazniekaa tiek uudens?
Nav tur tāda izmeklējos visi savienojumi izskatās labi ka nau kur piesieties.Ataisot durvis nogļuko spoguļi nolokās bet ne vienmēr kad paši izdomā.
Tas kas durvīs logu pacelšanas bloks nevar būt vainīgs jo viss vairāk vai mazāk saistīts ar to.
paproveju no e60 uzlikt nekas vispār nenotiek.
Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?
Tiešām neviens nezin vai no angļa der neder, pēc būtības man vajag tikai to plati (shēmu) varbūt tajā shēmā jau visas funkcijas ir iekšā kas tālāk to spoguli darbinās pareizi. | Offline | | |
desadesa | 08. Oct 2019, 09:10 |
#4762
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
07 Oct 2019, 16:47:30 @norge rakstīja:
Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?
imho atslēgt neejošo daļu un atstāt kā ir. pārāk liels ieguldījums lai nolocītos spoguļi. apsilde un regulācija laikam paliktu. jāskatās watch?v=rLCWOFuD0SI jākniebj nost robots vai vnk jātīra kontakti no zaļā | Offline | | |
desadesa | 08. Oct 2019, 09:11 |
#4763
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
07 Oct 2019, 16:55:01 @kexxx rakstīja:
Kur varētu aizdzīt uz diagnostiku huidai dīzeli ( kkāds 2005.g laikam)? Defekts- siltam motoram reizēm esot ilgi jāgriež, līdz pielec... Ar kādu 3šo 4to piegājienu tik izdodas un pēc tam brītiņu kkā nestabili strādā
Varbūt ir kkāds serviss, kas ar korejiešiem ņemas?
ieliec jaunas sprauslas un nesipies kamēr nav izdeguši virzuļi. bet tas jau dārgi jopt | Offline | | |
Gintons | 08. Oct 2019, 09:50 |
#4764
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
08 Oct 2019, 08:54:31 @Krizdole rakstīja:
07 Oct 2019, 15:41:59 @Gintons rakstīja:
Kāds varbūt var izskaidrot kuram ir iekš f10 eco pro režīms ko viņš īzsti dod un ko ne, kādu labumu viņš dod ikdienā lietojot kopā ar manuālo kārbu?
Eco pro izslēdz automātisku spoguļu apsildi zem ~5C (precīzi neatceros), samazina apsildes/dzesēšanas jaudu koncentrējoties uz priekšā sēdošajiem, samazina krēslu apsildes jaudu. Precīzāk aprakstīts instrukcijā vai arī ieejot zem Menu, car settings, efficiency vai kaut kā tā, tur var arī precīzāk redzēt patēriņu pēdējās 8;32min,2h. Īpaši noderīgs tas info gan nav.
. Paldies pa info | Offline | | |
Gruzaviks | 08. Oct 2019, 12:08 |
#4765
|
| Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
| Kādreiz no draugiem.lv bija iespēja pārlikt profilu bildes uz telefona kontaktu bildēm. Vai ir kāda iespēja tagad to izdarīt no FB?
Kaitina aptuveni 8 gadus vecas bildes telefonā, kad zvana. | Offline | | |
RR04 | 08. Oct 2019, 12:24 |
#4766
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
08 Oct 2019, 12:08:54 @Gruzaviks rakstīja:
Kādreiz no draugiem.lv bija iespēja pārlikt profilu bildes uz telefona kontaktu bildēm. Vai ir kāda iespēja tagad to izdarīt no FB?
Kaitina aptuveni 8 gadus vecas bildes telefonā, kad zvana.
Man tādas problēmas dzīvē | Offline | | |
cietaisrieksts | 10. Oct 2019, 19:00 |
#4767
|
| Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
| E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?
Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 10 Oct 2019, 19:04:49 ] | Offline | | |
Ruudis | 10. Oct 2019, 19:27 |
#4768
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?
Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.
Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties | Offline | | |
|
Kaross | 10. Oct 2019, 20:58 |
#4769
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:
10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?
Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.
Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties
Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Online | | |
Kompresijonars | 10. Oct 2019, 21:09 |
#4770
|
| Kopš: 07. Mar 2013
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
| Kurš varētu zināt kādam ir jābūt timingam m50b25nv liekot otru m50nv ieplūdes sadaleni? | Offline | | |
agaFU | 10. Oct 2019, 21:38 |
#4771
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| Powerā ir kas remontē indukcijas plītis? | Offline | | |
osis78 | 11. Oct 2019, 00:10 |
#4772
|
| Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
| Sveiciens,
Vai kāds var ieteikt bremžu diskus uz f10, 3.0d 15 gada. Uzliku ATE, pirmo 1k km nobraucu kā ome, tālāk ātrāk par 140 neesmu braucis, salocijas šofera pusē pēc 3k km. Uzliku brembo, atkal braucu ka ome pirmos 700-1000km,pec 2-3k km atkal sāk pulset šofera pusē, neesmu pat dzēsies normāli.
Ir idejas kas par vainu?
Servisā džeki saka ka Suports ir kārtībā.. Man nav pat ideju kas varētu būt vēl pie vainas...
Suports?? Diski bremzu brāķis?
Auto nobraukums 106k ja tas ko izsaka[ Šo ziņu laboja osis78, 11 Oct 2019, 00:16:23 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 11. Oct 2019, 00:15 |
#4773
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Problēma nav diskos
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
osis78 | 11. Oct 2019, 00:17 |
#4774
|
| Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
|
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums[ Šo ziņu laboja osis78, 11 Oct 2019, 00:21:27 ] | Offline | | |
defekc | 11. Oct 2019, 01:07 |
#4775
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
tagad lepns, par savu saturiigo atbildi spechuku topikaa, aizpisi guleet? | Offline | | |
Ruudis | 11. Oct 2019, 06:12 |
#4776
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:
10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:
10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?
Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.
Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties
Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.
Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto | Offline | | |
|
RmaxLV | 11. Oct 2019, 08:06 |
#4777
|
| Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^) | Offline | | |
spriditis | 11. Oct 2019, 10:20 |
#4778
|
| Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Pašam jāizdomā, jāizdomā pēc tam cik jāmaksa par detaļu un darbu | Offline | | |
Fandulis | 11. Oct 2019, 10:29 |
#4779
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13376
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
11 Oct 2019, 06:12:35 @Ruudis rakstīja:
10 Oct 2019, 20:58:50 @Kaross rakstīja:
10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:
10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?
Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.
Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties
Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.
Varbūt tupāka nebūs īstais vārds, bet kārba toč slēdzas savādāk un gaitā ir jūtama reģenerācija, vismaz manam auto
Jā, ja neuzsilst, labāk nemaini termostatu | Offline | | |
Jurchixx | 11. Oct 2019, 10:38 |
#4780
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
11 Oct 2019, 08:06:20 @RmaxLV rakstīja:
11 Oct 2019, 00:17:09 @osis78 rakstīja:
11 Oct 2019, 00:15:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Problēma nav diskos
Padalies ar info, kas par vainu, protams, ja nav Valsts noslepums
Visi gribam dzirdēt :^)
Varbūt meistari nenotīra stupicu pirms liek virsū jauno disku | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|