Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
cipargalva
30. Sep 2020, 23:11 #4761

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Bet padomājiet arī no otras puses. Cilvēks jau pērk vecu auto ne bez iemesla.
Offline
968-jk
30. Sep 2020, 23:13 #4762

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


30 Sep 2020, 23:01:12 @cipargalva rakstīja:
Tādi cilvēki vienmēr ir bijuši un būs. Principā ir tā, ka jo lielāki ponti, jo švakāk ar samaksu.


Vot, vot!
Pirms mēneša vajadzēja vienai aptiekai dokumentāciju priekš būvvaldes sataisīt. Pasaku ciparu. Salīdzinoši zemu. Žmiedzās. Ok, nometu, vienojanies. Izdaru darbu, objekts nodots ekspluatācijā. Prasu naudu, pretī- a, Tu pagaidi, Man tur pēc 10it dienām zāļu aģentūra piešķirs licenci un tad. Kāds Nan sakars ar licenci??? Ok, ieņirdzam ar kolēģi. Paiet laiks. Zvanu, rakstu. Ignorē. Uzjautrinamies par biznesneni, bet vēl pēc nedēļas apnīk. Aptieku tīkla pārstāvim izstāstam situāciju. Pēc stundas zvanu- paceļ:"Es visu laiku pie stūres, rīt pārskaitīšu". Rīt neatbild līdz pēdējam. Pēkšņi paceļ, noskaita attaisnojumus, pēc stundas no 400eur 350 iekrīt kontā. Atnāk sms, ka gaidījis ienākošo maksājumu. Nedēļa riņķī. Gan jau ja neprasīs, tad 50nieku beatskaitīs.

Edit- protams, līdz vajadzēja dokumentus ātrāk sakārtot, zvanīja/rakstīja ik pa 15minūtēm.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 30 Sep 2020, 23:16:38 ]

Offline
Oke
30. Sep 2020, 23:20 #4763

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:


30 Sep 2020, 22:55:45 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2020, 22:49:12 @edzulis rakstīja:
Caur LTE to visu var organizet? Tjip spraudnis ar sim karti vai wifi, talak jau dari savu daramo, saki, ka ir verdikts, she links apmaksai, pec tam darbojamies talak. Ja tadus spraudnjus izsutitu pardesmit uzticamiem klientiem, ar tiem ari varetu stradat un probl nebutu. Taa tada pirmaa ideja. Nebutu ari ar screeniem jamudaas, varetu urkjeeties visu ko vajag.


nu, skaidrs, ka ir risinaajumi [priekshapmaksas, dongles, utml], es vairaak par teemu - tas muusdienaas taa pienjemts? taa ir ikdiena?

bet, laikam, jaa.. atcerejos, kaa te kaadreiz gaaja ar daliibas naudaam salidojumiem bija jau piemirsies..


Ta' kada vel prieksapmaksa?! Pats zini, cik daudz lohu tavu darbu dara. Uz tevi 90% skatas tiesi ta pat. Neviens neko negribes uz prieksu maksat, jo visi tiek uzskatiti par lohiem vai uzmetejiem. Tas ir fakts pie mums.
Mums vel taaaaaa.aals cels lidz citu valstu limenim visas jomas.
Offline
Duike
30. Sep 2020, 23:23 #4764

Kopš: 26. Jul 2017

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Darbojamies ar servisu, gan ne BMW, bet CNC. Pēc novērojumiem 80% tomēr samaksā visu laikā, pagaidām priekšapmaksa pirmajām servisa reizem, pēc tam jau kā pie normāliem cilvēkiem. Protams, ik pa laikam trāpās kāds "biznesmenis", bet tur parasti viss atrisinās brīdī kad stanoks apstājās, bet serviss nebrauc, jo parādi nav samaksati. Tas gan parasti palīdz ļoti ātri atrast finanses
Mašīnām protams savādāk, bet nu tāpat, sākumā definēts servisa stundu izcenojums un pēc darba samaksa pēc fakta, ar parakstu pie atdošanas.
Offline
vadjiksBMW
30. Sep 2020, 23:23 #4765

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


30 Sep 2020, 23:13:05 @968-jk rakstīja:

30 Sep 2020, 23:01:12 @cipargalva rakstīja:
Tādi cilvēki vienmēr ir bijuši un būs. Principā ir tā, ka jo lielāki ponti, jo švakāk ar samaksu.


Vot, vot!
Pirms mēneša vajadzēja vienai aptiekai dokumentāciju priekš būvvaldes sataisīt. Pasaku ciparu. Salīdzinoši zemu. Žmiedzās. Ok, nometu, vienojanies. Izdaru darbu, objekts nodots ekspluatācijā. Prasu naudu, pretī- a, Tu pagaidi, Man tur pēc 10it dienām zāļu aģentūra piešķirs licenci un tad. Kāds Nan sakars ar licenci??? Ok, ieņirdzam ar kolēģi. Paiet laiks. Zvanu, rakstu. Ignorē. Uzjautrinamies par biznesneni, bet vēl pēc nedēļas apnīk. Aptieku tīkla pārstāvim izstāstam situāciju. Pēc stundas zvanu- paceļ:"Es visu laiku pie stūres, rīt pārskaitīšu". Rīt neatbild līdz pēdējam. Pēkšņi paceļ, noskaita attaisnojumus, pēc stundas no 400eur 350 iekrīt kontā. Atnāk sms, ka gaidījis ienākošo maksājumu. Nedēļa riņķī. Gan jau ja neprasīs, tad 50nieku beatskaitīs.


Fizisku personu gadījumā šķiet smieklīgi, ka cilvēkiem kauna nav, lai pistu prātu par kaut kādām kapeikām, bet tajā pat laikā, kad paskatās ar kādām summām tagad visādi metēji "strādā" paliek jau skumji drīzāk
Visādiem pisnesmeņiem jebšu juridiskām personām man šķiet tas jau ir standarts visu stiept cik var ar domu, ka ja bizīts nesaies tāpat neko neatdos, jo pilns tad purnu, kuriem ik pāris gadus ir kārtējā maksātnespēja arvien jaunā SIA.
Kopumā gan man šķiet, ka tam visam klāt ir sakritība, ka jo individuālāku pieeju prasa klients, jo lielāka iespēja, ka jams nebūs maksātājs un vnk pis prātu, apmēram kā dalbajobi, kuri zvana lētākajam sskas piedāvājumam (vienalga vai pakalpojums, vai prece, ideāli ja vēl lietota prece ) sabēdājas, ka pakaļu jamam nobučot nepiedāvā vai prece nav jauna un perfekta, bet par mazāk kā pusi jaunas cenas un sola padomāt, jo kaut kur kāds itkā visu to pašu dara un iedod pats gandrīz piemaksājot
Offline
cipargalva
30. Sep 2020, 23:37 #4766

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Vajag filtrēt savus "klientus". Nemaksātājus diezgan labi var atpazīt pirms sadarbības sākuma. Pat nav jāredz vaigā.
Offline
968-jk
30. Sep 2020, 23:40 #4767

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


30 Sep 2020, 23:37:16 @cipargalva rakstīja:
Vajag filtrēt savus "klientus". Nemaksātājus diezgan labi var atpazīt pirms sadarbības sākuma. Pat nav jāredz vaigā.


Kā var atpazīt, ja viņš nebrauc ar bmw un nenesā "ķeseli" uz pleca?

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 30 Sep 2020, 23:40:25 ]

Offline
cipargalva
30. Sep 2020, 23:45 #4768

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 30 Sep 2020, 23:45:39 ]

Offline
Angelz
01. Oct 2020, 00:10 #4769

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Ārā pilnmēness un topiks atdzīvojas...

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
markelis
01. Oct 2020, 05:34 #4770

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku

Imho, ja cilveekam (fiz. pers) ir probleema ar auto un vinsh meklee tikai diagnostu, tas jau startaa potenciaali noziimee ka labi nebuus.
Normaals cilveeks, ja ir probleema, aizdzen auto uz servi un savaac sataisiitu.
Taads kursh meklee meklee diagnostu, peec tam kur leetaak nopkrkt detalju, peec tam kur leetaak to nomainiit neveertee savu laiku, taatad visticamaak ar naudu ar ir probleemas.
Offline
Labais1234567891
01. Oct 2020, 07:25 #4771

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


01 Oct 2020, 05:34:24 @markelis rakstīja:
Imho, ja cilveekam (fiz. pers) ir probleema ar auto un vinsh meklee tikai diagnostu, tas jau startaa potenciaali noziimee ka labi nebuus.
Normaals cilveeks, ja ir probleema, aizdzen auto uz servi un savaac sataisiitu.
Taads kursh meklee meklee diagnostu, peec tam kur leetaak nopkrkt detalju, peec tam kur leetaak to nomainiit neveertee savu laiku, taatad visticamaak ar naudu ar ir probleemas.


+1 un tādi diemžēl ir visi lodāmura kienti.
Offline
Ruudis
01. Oct 2020, 07:33 #4772

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Tad jāprasa, cik liela tad ir tā kosmiskā summa, ko klients nevar nolocīt par diagnostiku? Nerunāsim par remontu.
Offline
Labais1234567891
01. Oct 2020, 07:35 #4773

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

40 eiro
Offline
spriditis
01. Oct 2020, 07:59 #4774

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

40 alini pa to naudu sanak
Offline
ATB
01. Oct 2020, 08:13 #4775

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ir arī otra monētas puse - šitajā visā varzā ar nemaksātājiem ir ļoti viegli iegūt labu reputāciju, ja pašam samaksa ir noteiktajos termiņos vai agrāk. Daudzi sadarbības partneri vienkārši zin, ka nauda tad un tad ienāks par 1000% un tas bieži ir ļoti svarīgi.

Offline
AigarsV
01. Oct 2020, 09:08 #4776

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:


01 Oct 2020, 05:34:24 @markelis rakstīja:
Imho, ja cilveekam (fiz. pers) ir probleema ar auto un vinsh meklee tikai diagnostu, tas jau startaa potenciaali noziimee ka labi nebuus.
Normaals cilveeks, ja ir probleema, aizdzen auto uz servi un savaac sataisiitu.
Taads kursh meklee meklee diagnostu, peec tam kur leetaak nopkrkt detalju, peec tam kur leetaak to nomainiit neveertee savu laiku, taatad visticamaak ar naudu ar ir probleemas.


Šim gan nevar visos gadījumos piekrist. Piemēram, nesen mainīju LR kompresoru (nu tā kā LR specializētā servisā). Aizbraucu uz diagnostiku, serviss saka - viss komplekts nedaudz zem 800 EUR, jāpasūta, savāc auto uz nedēļu (bet nebrauc, jo kompresors nepumpē), kamēr atnāks detaļa. Biju pirms tam paskatījies, ka pats varu pasūtīt no UK nedaudz zem 600 EUR. Pat ja pieņem, ka man viss šis process aizņēma 1 vai 2h, ar 100 EUR/h likmi es gluži vēl nestrādāju.

Tad par ko es maksāju 200 EUR? Par ietaupītajām 2h? Par 2 gadu garantiju detaļai (kur serviss var izdomāt 100 iemeslus, kāpēc kompresors ir nomiris ātrāk)? Par to, ka serviss pasūta īsto detaļu un paņem no kurjera? Serviss nerunāja par to, ka tas būs express shipping ar nākamās dienas piegādi LV, drīzāk kaut kad pēc nedēļas.

Ja servisam būtu stocks un man būtu bijusi iespēja tikt pie auto uzreiz (un man šķiet salīdzinoši specializētam LR servisam, kuram ir pašam savs veikals, šādu lietu vajadzētu turēt stockā), tad es saprotu, par ko es maksāju, bet savādāk?

Edit: Aizmirsu pierakstīt, ka veikalam būtu jābūt krietni labākām iepirkuma cenām, kā man vienkārši interneta veikalā pērkot, tātad reāli ir runa pat par lielāku starpību

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 01 Oct 2020, 09:19:03 ]

Offline
Digital
01. Oct 2020, 09:22 #4777

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


01 Oct 2020, 08:30:40 @DM-101 rakstīja:
ok, kungi, kas te tik gudri raksta:
1. uz kuru [konkreti] servisu vest auto [BMW] ar benzina dzineeju, veel labaak ar N43/N53;
2. saprotu, ka gruuti aptvert, bet - runa shoreiz par servisniekiem, ne privaatajiem.


Te nav runa pat par benzīnu, bet gan vnk par BMW dzinēju.
Dīzeli jau jāprot saremontēt, jo tas dranķis neko nesudzas kamēr vnk apstājas.
Benzīnu, tur vnk aizmirstam, jo vnk 90% servisam nav personāls kas pazist kautko vairāk par parastu Lambda zondi.
Offline
edzulis
01. Oct 2020, 09:47 #4778

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pat neatceros kad pedejo reizi bijusi vajadziba remontet kadu BMW motoru. Apkopes, nolietojamais materials, bet motors? iespejams kautkad m62 laikos, bet nekas nopietns. lidz ar to pat nav ideju, kur musdienaas jadzen BMW remontet
Offline
RS7
01. Oct 2020, 09:47 #4779

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


01 Oct 2020, 09:08:48 @AigarsV rakstīja:

01 Oct 2020, 05:34:24 @markelis rakstīja:
Imho, ja cilveekam (fiz. pers) ir probleema ar auto un vinsh meklee tikai diagnostu, tas jau startaa potenciaali noziimee ka labi nebuus.
Normaals cilveeks, ja ir probleema, aizdzen auto uz servi un savaac sataisiitu.
Taads kursh meklee meklee diagnostu, peec tam kur leetaak nopkrkt detalju, peec tam kur leetaak to nomainiit neveertee savu laiku, taatad visticamaak ar naudu ar ir probleemas.


Šim gan nevar visos gadījumos piekrist. Piemēram, nesen mainīju LR kompresoru (nu tā kā LR specializētā servisā). Aizbraucu uz diagnostiku, serviss saka - viss komplekts nedaudz zem 800 EUR, jāpasūta, savāc auto uz nedēļu (bet nebrauc, jo kompresors nepumpē), kamēr atnāks detaļa. Biju pirms tam paskatījies, ka pats varu pasūtīt no UK nedaudz zem 600 EUR. Pat ja pieņem, ka man viss šis process aizņēma 1 vai 2h, ar 100 EUR/h likmi es gluži vēl nestrādāju.

Tad par ko es maksāju 200 EUR? Par ietaupītajām 2h? Par 2 gadu garantiju detaļai (kur serviss var izdomāt 100 iemeslus, kāpēc kompresors ir nomiris ātrāk)? Par to, ka serviss pasūta īsto detaļu un paņem no kurjera? Serviss nerunāja par to, ka tas būs express shipping ar nākamās dienas piegādi LV, drīzāk kaut kad pēc nedēļas.

Ja servisam būtu stocks un man būtu bijusi iespēja tikt pie auto uzreiz (un man šķiet salīdzinoši specializētam LR servisam, kuram ir pašam savs veikals, šādu lietu vajadzētu turēt stockā), tad es saprotu, par ko es maksāju, bet savādāk?

Edit: Aizmirsu pierakstīt, ka veikalam būtu jābūt krietni labākām iepirkuma cenām, kā man vienkārši interneta veikalā pērkot, tātad reāli ir runa pat par lielāku starpību

kāda jēga viņiem tirgot ja nav 200% varka?
Offline
streetking
01. Oct 2020, 10:03 #4780

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


01 Oct 2020, 05:34:24 @markelis rakstīja:
Imho, ja cilveekam (fiz. pers) ir probleema ar auto un vinsh meklee tikai diagnostu, tas jau startaa potenciaali noziimee ka labi nebuus.
Normaals cilveeks, ja ir probleema, aizdzen auto uz servi un savaac sataisiitu.
Taads kursh meklee meklee diagnostu, peec tam kur leetaak nopkrkt detalju, peec tam kur leetaak to nomainiit neveertee savu laiku, taatad visticamaak ar naudu ar ir probleemas.


jāsaka, ka tavs ho ir diezgan aplams, tad sanāk, ka ēst paši sev taisa tikai nabagi. zeķes un šalles ada arī, kas nevar atļauties. Ir daži cilvēki, kam patīk skrūvēties ap auto, sameklē diagnostu, nomaina vajadzīgo detaļu, pats priecīgs. Auto atstāšana servisā uz diagnostiku, detaļu sūtīšanu, mainīšanu, laika pavadīšana bez auto, ceļš no/uz servisu un vēl 2-3 vizītes un kasīšanās ar servisu, ja problēma tomēr nav novērsta ir rikīga sava laika novērtēšana...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4