Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Indo
22. Oct 2020, 20:41 #4761

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5146

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Edžuli, salabo mājaslapu. Apgriež tekstus
Offline
Indo
22. Oct 2020, 20:42 #4762

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5146

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Tagad gan es sajutos kā sporcmens..
Offline
Locis
22. Oct 2020, 21:01 #4763

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Biju mahle turbo seminārā. Par cik eļļa ir ļoti svarīga turbīnai, turbo ražotājs teica, ka visus auto ražotāja servisa intervalus jādala ar 2(vieglajiem, busiem 15k, smagajiem 40-50k) ,tads arī mans zelta viduscels, biežāk arī netaisos to darīt.
Offline
Indo
22. Oct 2020, 21:06 #4764

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5146

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


22 Oct 2020, 21:01:52 @Locis rakstīja:
Biju mahle turbo seminārā. Par cik eļļa ir ļoti svarīga turbīnai, turbo ražotājs teica, ka visus auto ražotāja servisa intervalus jādala ar 2(vieglajiem, busiem 15k, smagajiem 40-50k) ,tads arī mans zelta viduscels, biežāk arī netaisos to darīt.


15 000 ļurbo ir preģels. Atmo var pēdiņās. neiespingt
Offline
Modrs
22. Oct 2020, 21:11 #4765

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Paturpinot tēmu - manā lietošanā ir vags no 0...230k km. 15 gadus vecs. Ģerevņas īsie cikli. un ar visu šo fetišismu es esmu 2x mainījis zobsiksnu komplektus, filtrus un aiz ņekuj darīt egr iztīrīju.
Da ne dūmainība, ne turbīnas ģeometrija, ne katalizators, ne sprauslas, ne tandēmnieks nav sagādājuši problēmas. Da es neko vispār tam matoram neesmu darījis, un, izskatās, ka arī nebūs jādara
Jopcik, tas tak ilgtermiņā atmaksājas

edit: Indo, jā, Talsu egons ir dzīvs, un husis arī vēl ir kārtībā, un pirms 2 nedēļām izbraucu to maršrutu Usma-Stikli, kurā slīcinājām pļurkas. Peace

ak jā, darbā ir peugeot boxer 2,2 hdi. 0..100k km. Eļļu jau no paša sākuma mainam ik pa 10k km. Pārsvarā īsie braucieni novada ietvaros. DPF dzīvs, reģenerējas vidēji reizi 2 nedēļās.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Oct 2020, 21:21:00 ]

Offline
ATB
23. Oct 2020, 12:09 #4766

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


22 Oct 2020, 21:11:14 @Modrs rakstīja:

Jopcik, tas tak ilgtermiņā atmaksājas




Pasaki to operatīvā līzinga maksātājam
Offline
ATB
23. Oct 2020, 12:20 #4767

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."

Ir zināma loģika, vai ne?

Par finanšu līzingiem cits stāsts.
Offline
ATB
23. Oct 2020, 12:22 #4768

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Un vēlviena lieta - pievērsiet uzmanību eļļas tilpumam.

Tam pašam jaunajam sprinterim - karterī tiek ielieti 12L eļļas (top versija, V6 dzinējs ar 190zs).
12l, Karl, 12
Offline
subaru
23. Oct 2020, 13:39 #4769

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

Dusterim 1.5 motorā 5.5 litri, kas arī ir vairāk par vidējo tilpumu šādiem mazmotoriem
Offline
sys9291
23. Oct 2020, 13:55 #4770

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?
Offline
arba
23. Oct 2020, 14:01 #4771

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 959

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan


23 Oct 2020, 12:20:51 @ATB rakstīja:
"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."

Ir zināma loģika, vai ne?

Par finanšu līzingiem cits stāsts.

Visas mašīnas, kas man ir bijušas, esmu bez problēmām pārdevis, pat vairāk - apkārtnē uzzinot, ka es pārdodu, kāds vienmēr ir pats pieteicies , arī mašīnas, kas bijušas op. lizingā !
jo apkārtējie zināja, ka es eļlas mainu pa 10 000 un visu kas ir jādara daru , mašīnu mazgāju, pulēju, salonā nesmēķēju, nobraukumus negrozu u.t.t.
Tā kā vienmēr ilgtermiņā man ir bijuši izdevīgi šie ieguldījumi
Offline
smudo
23. Oct 2020, 14:09 #4772

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Oct 2020, 13:55:33 @sys9291 rakstīja:
a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?


Filtrs filtrē tikai mehāniskos piemaisījumus, kuriem labā dzinējā vispārējā gadījumā nebūtu jābūt. Eļļas degradācija lielā mērā ir dēļ ķīmiskiem un termiskiem procesiem, kurus mehānisks filtrs neietekmē, līdz ar to palielināts eļļas tilpums pie tāda paša filtra izmēra ir pluss.
Offline
sys9291
23. Oct 2020, 14:12 #4773

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Oct 2020, 14:09:55 @smudo rakstīja:

23 Oct 2020, 13:55:33 @sys9291 rakstīja:
a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?


Filtrs filtrē tikai mehāniskos piemaisījumus, kuriem labā dzinējā vispārējā gadījumā nebūtu jābūt. Eļļas degradācija lielā mērā ir dēļ ķīmiskiem un termiskiem procesiem, kurus mehānisks filtrs neietekmē, līdz ar to palielināts eļļas tilpums pie tāda paša filtra izmēra ir pluss.

nu ja jau labā (jaunā) dzinējā eļļa nepiesārņojas ar mehāniskiem piemaisījumiem - tad kapēc vispār filtru liek? izšķērdība?
tad labāk pastāsti 3 galvenās eļļas funkcijas dzinējā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Oct 2020, 14:13:43 ]

Offline
smudo
23. Oct 2020, 14:14 #4774

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Oct 2020, 14:01:03 @arba rakstīja:

23 Oct 2020, 12:20:51 @ATB rakstīja:
"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."

Ir zināma loģika, vai ne?

Par finanšu līzingiem cits stāsts.

Visas mašīnas, kas man ir bijušas, esmu bez problēmām pārdevis, pat vairāk - apkārtnē uzzinot, ka es pārdodu, kāds vienmēr ir pats pieteicies , arī mašīnas, kas bijušas op. lizingā !
jo apkārtējie zināja, ka es eļlas mainu pa 10 000 un visu kas ir jādara daru , mašīnu mazgāju, pulēju, salonā nesmēķēju, nobraukumus negrozu u.t.t.
Tā kā vienmēr ilgtermiņā man ir bijuši izdevīgi šie ieguldījumi



Katrs dara kā grib. Es arī ar pēdējiem jauniem paša pirktiem auto braucu attiecīgi līdz 27k km, 65k km un tagad pēdējam ir 41k km, bet tāpat eļļu mainu ik pēc 8-10k km, jo uzskatu, ka tas ir labāk dzinējam, bet man nav nekādu pārmetumu tiem, kas to dara pēc 30-40 k km. Tie ir viņu auto un nav mana darīšana Ja man jautās viedokli, tad pateikšu, kādēļ, tas manuprāt, nav labi, bet pārējais jau pašu ziņā.
Offline
sys9291
23. Oct 2020, 14:16 #4775

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Oct 2020, 14:14:12 @smudo rakstīja:

23 Oct 2020, 14:01:03 @arba rakstīja:

23 Oct 2020, 12:20:51 @ATB rakstīja:
"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."

Ir zināma loģika, vai ne?

Par finanšu līzingiem cits stāsts.

Visas mašīnas, kas man ir bijušas, esmu bez problēmām pārdevis, pat vairāk - apkārtnē uzzinot, ka es pārdodu, kāds vienmēr ir pats pieteicies , arī mašīnas, kas bijušas op. lizingā !
jo apkārtējie zināja, ka es eļlas mainu pa 10 000 un visu kas ir jādara daru , mašīnu mazgāju, pulēju, salonā nesmēķēju, nobraukumus negrozu u.t.t.
Tā kā vienmēr ilgtermiņā man ir bijuši izdevīgi šie ieguldījumi



Katrs dara kā grib. Es arī ar pēdējiem jauniem paša pirktiem auto braucu attiecīgi līdz 27k km, 65k km un tagad pēdējam ir 41k km, bet tāpat eļļu mainu ik pēc 8-10k km, jo uzskatu, ka tas ir labāk dzinējam, bet man nav nekādu pārmetumu tiem, kas to dara pēc 30-40 k km. Tie ir viņu auto un nav mana darīšana Ja man jautās viedokli, tad pateikšu, kādēļ, tas manuprāt, nav labi, bet pārējais jau pašu ziņā.

+1 nu zelta vārdi!
Offline
smudo
23. Oct 2020, 14:17 #4776

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Oct 2020, 14:12:32 @sys9291 rakstīja:

23 Oct 2020, 14:09:55 @smudo rakstīja:

23 Oct 2020, 13:55:33 @sys9291 rakstīja:
a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?


Filtrs filtrē tikai mehāniskos piemaisījumus, kuriem labā dzinējā vispārējā gadījumā nebūtu jābūt. Eļļas degradācija lielā mērā ir dēļ ķīmiskiem un termiskiem procesiem, kurus mehānisks filtrs neietekmē, līdz ar to palielināts eļļas tilpums pie tāda paša filtra izmēra ir pluss.

nu ja jau labā (jaunā) dzinējā eļļa nepiesārņojas ar mehāniskiem piemaisījumiem - tad kapēc vispār filtru liek? izšķērdība?
tad labāk pastāsti 3 galvenās eļļas funkcijas dzinējā...


Tas, galvenokārt, ir drošības pasākums, manuprāt, jo mazas metāla mikro skaidas tāpat neko katastrofālu nenodarīs, bet atgādināšu, ka diskusija bija par filtra izmēru, nevis to, ka filtra vietu jaunam auto jāatstāj tukšu
Offline
Peppa_pig
23. Oct 2020, 14:53 #4777

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk.
Offline
smudo
23. Oct 2020, 14:56 #4778

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Oct 2020, 14:53:00 @Peppa_pig rakstīja:
Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk.


Līdz 100k km 90% gadījumos ir vēl auto garantija (izņemot, piemēram, Porsche, kuriem ir tikai 60k km) un tādēļ ir jāveic apkopes pie dīlera, kas jāievēro, ja gribi saglabāt garantiju. Tas, ka pats var pa EUR 30 nomainīt, ir cita lieta. Tu savu auto nedzen uz dīlera apkopēm līdz 100k km un paļaujies uz veiksmi?
Offline
Peppa_pig
23. Oct 2020, 15:01 #4779

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸


23 Oct 2020, 14:56:16 @smudo rakstīja:

23 Oct 2020, 14:53:00 @Peppa_pig rakstīja:
Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk.


Līdz 100k km 90% gadījumos ir vēl auto garantija (izņemot, piemēram, Porsche, kuriem ir tikai 60k km) un tādēļ ir jāveic apkopes pie dīlera, kas jāievēro, ja gribi saglabāt garantiju. Tas, ka pats var pa EUR 30 nomainīt, ir cita lieta. Tu savu auto nedzen uz dīlera apkopēm līdz 100k km un paļaujies uz veiksmi?
Nav jauna 2015 gada Skoda. Jaunu gan es nekad nepirksu, nu vienigi jaunu e36
Offline
ATB
23. Oct 2020, 15:12 #4780

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Te viens runā par apelsīniem, otrs par āboliem un trešais vēl iemaisa tomātus pa vidu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo