Online
Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Indo | 22. Oct 2020, 20:41 |
#4761
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5146
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Edžuli, salabo mājaslapu. Apgriež tekstus | Offline | | |
Indo | 22. Oct 2020, 20:42 |
#4762
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5146
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Tagad gan es sajutos kā sporcmens..
| Offline | | |
Locis | 22. Oct 2020, 21:01 |
#4763
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Biju mahle turbo seminārā. Par cik eļļa ir ļoti svarīga turbīnai, turbo ražotājs teica, ka visus auto ražotāja servisa intervalus jādala ar 2(vieglajiem, busiem 15k, smagajiem 40-50k) ,tads arī mans zelta viduscels, biežāk arī netaisos to darīt. | Offline | | |
Indo | 22. Oct 2020, 21:06 |
#4764
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5146
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
22 Oct 2020, 21:01:52 @Locis rakstīja:
Biju mahle turbo seminārā. Par cik eļļa ir ļoti svarīga turbīnai, turbo ražotājs teica, ka visus auto ražotāja servisa intervalus jādala ar 2(vieglajiem, busiem 15k, smagajiem 40-50k) ,tads arī mans zelta viduscels, biežāk arī netaisos to darīt.
15 000 ļurbo ir preģels. Atmo var pēdiņās. neiespingt | Offline | | |
Modrs | 22. Oct 2020, 21:11 |
#4765
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Paturpinot tēmu - manā lietošanā ir vags no 0...230k km. 15 gadus vecs. Ģerevņas īsie cikli. un ar visu šo fetišismu es esmu 2x mainījis zobsiksnu komplektus, filtrus un aiz ņekuj darīt egr iztīrīju.
Da ne dūmainība, ne turbīnas ģeometrija, ne katalizators, ne sprauslas, ne tandēmnieks nav sagādājuši problēmas. Da es neko vispār tam matoram neesmu darījis, un, izskatās, ka arī nebūs jādara
Jopcik, tas tak ilgtermiņā atmaksājas
edit: Indo, jā, Talsu egons ir dzīvs, un husis arī vēl ir kārtībā, un pirms 2 nedēļām izbraucu to maršrutu Usma-Stikli, kurā slīcinājām pļurkas. Peace
ak jā, darbā ir peugeot boxer 2,2 hdi. 0..100k km. Eļļu jau no paša sākuma mainam ik pa 10k km. Pārsvarā īsie braucieni novada ietvaros. DPF dzīvs, reģenerējas vidēji reizi 2 nedēļās.
[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Oct 2020, 21:21:00 ] | Offline | | |
ATB | 23. Oct 2020, 12:09 |
#4766
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
22 Oct 2020, 21:11:14 @Modrs rakstīja:
Jopcik, tas tak ilgtermiņā atmaksājas
Pasaki to operatīvā līzinga maksātājam | Offline | | |
ATB | 23. Oct 2020, 12:20 |
#4767
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| "Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."
Ir zināma loģika, vai ne?
Par finanšu līzingiem cits stāsts. | Offline | | |
ATB | 23. Oct 2020, 12:22 |
#4768
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Un vēlviena lieta - pievērsiet uzmanību eļļas tilpumam.
Tam pašam jaunajam sprinterim - karterī tiek ielieti 12L eļļas (top versija, V6 dzinējs ar 190zs).
12l, Karl, 12 | Offline | | |
|
subaru | 23. Oct 2020, 13:39 |
#4769
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| Dusterim 1.5 motorā 5.5 litri, kas arī ir vairāk par vidējo tilpumu šādiem mazmotoriem | Offline | | |
sys9291 | 23. Oct 2020, 13:55 |
#4770
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā? | Offline | | |
arba | 23. Oct 2020, 14:01 |
#4771
|
| Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 959
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
|
23 Oct 2020, 12:20:51 @ATB rakstīja:
"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."
Ir zināma loģika, vai ne?
Par finanšu līzingiem cits stāsts.
Visas mašīnas, kas man ir bijušas, esmu bez problēmām pārdevis, pat vairāk - apkārtnē uzzinot, ka es pārdodu, kāds vienmēr ir pats pieteicies , arī mašīnas, kas bijušas op. lizingā !
jo apkārtējie zināja, ka es eļlas mainu pa 10 000 un visu kas ir jādara daru , mašīnu mazgāju, pulēju, salonā nesmēķēju, nobraukumus negrozu u.t.t.
Tā kā vienmēr ilgtermiņā man ir bijuši izdevīgi šie ieguldījumi
| Offline | | |
smudo | 23. Oct 2020, 14:09 |
#4772
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Oct 2020, 13:55:33 @sys9291 rakstīja:
a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?
Filtrs filtrē tikai mehāniskos piemaisījumus, kuriem labā dzinējā vispārējā gadījumā nebūtu jābūt. Eļļas degradācija lielā mērā ir dēļ ķīmiskiem un termiskiem procesiem, kurus mehānisks filtrs neietekmē, līdz ar to palielināts eļļas tilpums pie tāda paša filtra izmēra ir pluss. | Offline | | |
sys9291 | 23. Oct 2020, 14:12 |
#4773
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Oct 2020, 14:09:55 @smudo rakstīja:
23 Oct 2020, 13:55:33 @sys9291 rakstīja:
a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?
Filtrs filtrē tikai mehāniskos piemaisījumus, kuriem labā dzinējā vispārējā gadījumā nebūtu jābūt. Eļļas degradācija lielā mērā ir dēļ ķīmiskiem un termiskiem procesiem, kurus mehānisks filtrs neietekmē, līdz ar to palielināts eļļas tilpums pie tāda paša filtra izmēra ir pluss.
nu ja jau labā (jaunā) dzinējā eļļa nepiesārņojas ar mehāniskiem piemaisījumiem - tad kapēc vispār filtru liek? izšķērdība?
tad labāk pastāsti 3 galvenās eļļas funkcijas dzinējā... [ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Oct 2020, 14:13:43 ] | Offline | | |
smudo | 23. Oct 2020, 14:14 |
#4774
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Oct 2020, 14:01:03 @arba rakstīja:
23 Oct 2020, 12:20:51 @ATB rakstīja:
"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."
Ir zināma loģika, vai ne?
Par finanšu līzingiem cits stāsts.
Visas mašīnas, kas man ir bijušas, esmu bez problēmām pārdevis, pat vairāk - apkārtnē uzzinot, ka es pārdodu, kāds vienmēr ir pats pieteicies , arī mašīnas, kas bijušas op. lizingā !
jo apkārtējie zināja, ka es eļlas mainu pa 10 000 un visu kas ir jādara daru , mašīnu mazgāju, pulēju, salonā nesmēķēju, nobraukumus negrozu u.t.t.
Tā kā vienmēr ilgtermiņā man ir bijuši izdevīgi šie ieguldījumi
Katrs dara kā grib. Es arī ar pēdējiem jauniem paša pirktiem auto braucu attiecīgi līdz 27k km, 65k km un tagad pēdējam ir 41k km, bet tāpat eļļu mainu ik pēc 8-10k km, jo uzskatu, ka tas ir labāk dzinējam, bet man nav nekādu pārmetumu tiem, kas to dara pēc 30-40 k km. Tie ir viņu auto un nav mana darīšana Ja man jautās viedokli, tad pateikšu, kādēļ, tas manuprāt, nav labi, bet pārējais jau pašu ziņā. | Offline | | |
sys9291 | 23. Oct 2020, 14:16 |
#4775
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Oct 2020, 14:14:12 @smudo rakstīja:
23 Oct 2020, 14:01:03 @arba rakstīja:
23 Oct 2020, 12:20:51 @ATB rakstīja:
"Naher man, kā līzinga vergam, tagad jābāž savs piķis iekšā mašīnā, ja galu galā tā tāpat nepaliek man. Ja var 40k nobraukt ar vienu eļļu, tad maiņa būs tikai pēc šī skaitļa."
Ir zināma loģika, vai ne?
Par finanšu līzingiem cits stāsts.
Visas mašīnas, kas man ir bijušas, esmu bez problēmām pārdevis, pat vairāk - apkārtnē uzzinot, ka es pārdodu, kāds vienmēr ir pats pieteicies , arī mašīnas, kas bijušas op. lizingā !
jo apkārtējie zināja, ka es eļlas mainu pa 10 000 un visu kas ir jādara daru , mašīnu mazgāju, pulēju, salonā nesmēķēju, nobraukumus negrozu u.t.t.
Tā kā vienmēr ilgtermiņā man ir bijuši izdevīgi šie ieguldījumi
Katrs dara kā grib. Es arī ar pēdējiem jauniem paša pirktiem auto braucu attiecīgi līdz 27k km, 65k km un tagad pēdējam ir 41k km, bet tāpat eļļu mainu ik pēc 8-10k km, jo uzskatu, ka tas ir labāk dzinējam, bet man nav nekādu pārmetumu tiem, kas to dara pēc 30-40 k km. Tie ir viņu auto un nav mana darīšana Ja man jautās viedokli, tad pateikšu, kādēļ, tas manuprāt, nav labi, bet pārējais jau pašu ziņā.
+1 nu zelta vārdi! | Offline | | |
smudo | 23. Oct 2020, 14:17 |
#4776
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Oct 2020, 14:12:32 @sys9291 rakstīja:
23 Oct 2020, 14:09:55 @smudo rakstīja:
23 Oct 2020, 13:55:33 @sys9291 rakstīja:
a eļļas filtra filtrējošā elementa laukums arī lielāks? realitāte gan rāda pretēji.... un ko šādā gadījumā dod šis palielinātais eļļas daudzums sistēmā?
Filtrs filtrē tikai mehāniskos piemaisījumus, kuriem labā dzinējā vispārējā gadījumā nebūtu jābūt. Eļļas degradācija lielā mērā ir dēļ ķīmiskiem un termiskiem procesiem, kurus mehānisks filtrs neietekmē, līdz ar to palielināts eļļas tilpums pie tāda paša filtra izmēra ir pluss.
nu ja jau labā (jaunā) dzinējā eļļa nepiesārņojas ar mehāniskiem piemaisījumiem - tad kapēc vispār filtru liek? izšķērdība?
tad labāk pastāsti 3 galvenās eļļas funkcijas dzinējā...
Tas, galvenokārt, ir drošības pasākums, manuprāt, jo mazas metāla mikro skaidas tāpat neko katastrofālu nenodarīs, bet atgādināšu, ka diskusija bija par filtra izmēru, nevis to, ka filtra vietu jaunam auto jāatstāj tukšu | Offline | | |
|
Peppa_pig | 23. Oct 2020, 14:53 |
#4777
|
| Kopš: 01. Apr 2020
Ziņojumi: 517
Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸
| Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk. | Offline | | |
smudo | 23. Oct 2020, 14:56 |
#4778
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Oct 2020, 14:53:00 @Peppa_pig rakstīja:
Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk.
Līdz 100k km 90% gadījumos ir vēl auto garantija (izņemot, piemēram, Porsche, kuriem ir tikai 60k km) un tādēļ ir jāveic apkopes pie dīlera, kas jāievēro, ja gribi saglabāt garantiju. Tas, ka pats var pa EUR 30 nomainīt, ir cita lieta. Tu savu auto nedzen uz dīlera apkopēm līdz 100k km un paļaujies uz veiksmi? | Offline | | |
Peppa_pig | 23. Oct 2020, 15:01 |
#4779
|
| Kopš: 01. Apr 2020
Ziņojumi: 517
Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸
|
23 Oct 2020, 14:56:16 @smudo rakstīja:
23 Oct 2020, 14:53:00 @Peppa_pig rakstīja:
Nu gan ellu mainu izmaksas arabu seihiem 250/300/450 eur.
Man precizi 3 ellu mainas (20 litriga kanna) ar 3 ellas filtirem - 70 eur, liets tiek tas, kas predzets, mainu pats, ik pa 10tk-11tk, aiznem pusstundu + 1x gaisa filtrs t.sk.
Līdz 100k km 90% gadījumos ir vēl auto garantija (izņemot, piemēram, Porsche, kuriem ir tikai 60k km) un tādēļ ir jāveic apkopes pie dīlera, kas jāievēro, ja gribi saglabāt garantiju. Tas, ka pats var pa EUR 30 nomainīt, ir cita lieta. Tu savu auto nedzen uz dīlera apkopēm līdz 100k km un paļaujies uz veiksmi?
Nav jauna 2015 gada Skoda. Jaunu gan es nekad nepirksu, nu vienigi jaunu e36 | Offline | | |
ATB | 23. Oct 2020, 15:12 |
#4780
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Te viens runā par apelsīniem, otrs par āboliem un trešais vēl iemaisa tomātus pa vidu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|