Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Puce | 09. Dec 2016, 17:54 |
#4741
|
| Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Gan jau, ka paskaidro kas tev par motoru.
Savējam kad mainīju, neko tādu nemanīju. N47 motors.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
anddiiss | 09. Dec 2016, 18:01 |
#4742
|
| Kopš: 26. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
|
m47tu2d20
Zem Beru logo. [ Šo ziņu laboja anddiiss, 09 Dec 2016, 18:01:59 ] | Offline | | |
jankins | 09. Dec 2016, 18:34 |
#4743
|
| Kopš: 12. Jan 2010
Ziņojumi: 46
Braucu ar: E91
|
09 Dec 2016, 18:01:16 @anddiiss rakstīja:
m47tu2d20
Zem Beru logo.
Es savējam uzliku tādu pašu un neko neregulēju!
Viss tpt strādā! | Offline | | |
josi | 09. Dec 2016, 19:00 |
#4744
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.
Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.
| Offline | | |
DrumB | 09. Dec 2016, 19:29 |
#4745
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
09 Dec 2016, 17:51:51 @anddiiss rakstīja:
Jautājums par releju kvēlsveču.. Šodien ir doma noņemt ieplūdnieku un nomainīt kvēlsveces un releju, bet tam relejam virsū ir kaut kāda poga. Kā viņu pieregulēt, lai ir OK? Tur ir kaut kāda spec pozīcija vajadzīga?
Tik uzreiz noskaidro, kur viņš ir. Manam 2.0D nemaz nebija ieplūdnieks jāņem , citiem ir. Un liec vnk virsū kā ir, neko tur neaiztiec. | Offline | | |
Agrish | 09. Dec 2016, 19:58 |
#4746
|
| Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
09 Dec 2016, 19:00:44 @josi rakstīja:
09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.
Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.
Piekrītu, man arī ar runflat R18 "lasīja" rises, tā ka sieva atteicās vadīt auto, ar parastām riepām nav nekādu tādu problēmu[ Šo ziņu laboja Agrish, 09 Dec 2016, 20:02:19 ] | Offline | | |
BOOMER | 09. Dec 2016, 20:11 |
#4747
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
|
09 Dec 2016, 19:58:34 @Agrish rakstīja:
09 Dec 2016, 19:00:44 @josi rakstīja:
09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.
Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.
Piekrītu, man arī ar runflat R18 "lasīja" rises, tā ka sieva atteicās vadīt auto, ar parastām riepām nav nekādu tādu problēmu
Uztaisiet sākumā savērsumu normālā vietā Ļoti palīdz! | Offline | | |
mm325 | 09. Dec 2016, 20:15 |
#4748
|
| Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1347
Braucu ar: zilu 4.6is
|
09 Dec 2016, 07:17:22 @martinssh rakstīja:
Par atsaiteem
Kreisa puse staav jau 100,000 pa lv celjiem izturejusi atsaite un nez cik veel vacija ar vinju ir nobraukts
Laba puse kaa vienreiz nomainiju taa aizvakar 3 reiz mainiiju atsaiti 2 reiz uzliku lemforder tagad vnk k kaadu saidem ! Nav verts no taa lemforder !! ka redzam orginaals iet 100,000 pa lv tas ir tas ko es zinu !!
Manam arī 90.000km pa LV un atsaites tās pašas, ar kurām atveda no DE. Un ar jaunām jau nu viņš neatnāca. Alumīnija, nevis dzelzs. | Offline | | |
|
Agrish | 09. Dec 2016, 20:20 |
#4749
|
| Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
09 Dec 2016, 20:11:45 @BOOMER rakstīja:
09 Dec 2016, 19:58:34 @Agrish rakstīja:
09 Dec 2016, 19:00:44 @josi rakstīja:
09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.
Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.
Piekrītu, man arī ar runflat R18 "lasīja" rises, tā ka sieva atteicās vadīt auto, ar parastām riepām nav nekādu tādu problēmu
Uztaisiet sākumā savērsumu normālā vietā Ļoti palīdz!
Iespējams, tad kad nomainīju riepas (runflat uz parastām) tad arī taisīja savērsumu, takā nav zināms no kā īsti pazuda ceļa lasīšana... Piekrītu ka tas var būt arī tikai savērsums. | Offline | | |
proTEST | 11. Dec 2016, 22:39 |
#4750
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
| Ir kāds veicis upgrade no parastajiem lukuriem uz xenon lukturiem?
Interesē vai kādam nav palicis lieks kreisais, parastais pre-facelit lukturis par normālu ciparu.
Ja ir, tad droši PM! | Offline | | |
RaL | 12. Dec 2016, 11:04 |
#4751
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3572
Braucu ar: kruīzu
| Atgriežamies pie jautājuma par klimatkontroli LCI modeļiem (ar ALL funkciju nevis REST), konkrēti par AUTO funkciju.
Kā Jums strādā AUTO režīms (tieši LCI modeļiem)?
Ar preLCI viss skaidrs, tur iespiedu no rīta AUTO režīmu, pie auksta motora ne[ūta, tad sasilstot motoram, lēnām sāka pūst arvien vairāk līdz pūta gandrīz uz max, lai sasniegtu manus iestatītos 22 grādus, kad tie bija sasniegti,, sāka pūst mazāk un saglabāja gaisa plūsmu nelielā daudzumā. Tur viss ok.
Bet tagad uz LCI liekas, ka kaut ko nepareizi viņš pūš. (Vai es nemāku regulēt?). Ja sākumā pie auksta motora, nepūš tāpat kā iepriekš, tad sākot silt motoram, sāk arī vairāk pūst, līdz ir diezgan intensīvi, bet tad vienā brīdī pārslēdzas uz minimālu pūšanu, paiet minūte vai 2 un atkal sāk pūst ar lielu plūsmu, pēc minūtes samazina plūsmu, pēc 2 minūtēm atkal intensīvi pūš
temperatūras svārstības ir jūtamas iekšā - kad pūš intensīvi, tad pēc brīža paliek karsti, kad nepūš, tad paliek auksti. Pēc būtības jau vajadzētu būt, ka sākumā ar lielāku plūsmu viņš piesilda salonu un tad ar nelielu gaisa plūsmu uztur to temperatūru...
Domāju, ka ezis pie vainas, jo nespēj atbilstoši pieregulēt plūsmu, bet to samainīju. Kas vēl? varbūt kaut kur caur kompi var pieregulēt, lai tās gaisa temperatūras svārstības temperatūras devēji neņem tik plaši? Vai varbūt temperatūras devēji ar putekļiem un nespēj precīzi nomērīt salona temperatūru? Kur viņus meklēt? varētu notīrīt...
Tagad iedomājos - varbūt vienkārši jātur lielāka AUTO režīma gaisa intensitāte? Šobrīd turu uz 3.
Ir kādam pieredze?
Vai vismaz, kam ir šāda klimatkontrole, var apstāstīt, vai Jums gaisa plūsma AUTO režīmā ir vienmērīga vai tāda pati kā man - viļņveidīga? Ja arī viļņveidīga, tad laikam jāsamierinās un jāizmanto manuālais režīms...
| Offline | | |
VRB | 12. Dec 2016, 11:44 |
#4752
|
| Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 83
Braucu ar: F34 LCI
|
12 Dec 2016, 11:04:53 @raivis88 rakstīja:
Atgriežamies pie jautājuma par klimatkontroli LCI modeļiem (ar ALL funkciju nevis REST), konkrēti par AUTO funkciju.
Kā Jums strādā AUTO režīms (tieši LCI modeļiem)?
Ar preLCI viss skaidrs, tur iespiedu no rīta AUTO režīmu, pie auksta motora ne[ūta, tad sasilstot motoram, lēnām sāka pūst arvien vairāk līdz pūta gandrīz uz max, lai sasniegtu manus iestatītos 22 grādus, kad tie bija sasniegti,, sāka pūst mazāk un saglabāja gaisa plūsmu nelielā daudzumā. Tur viss ok.
Bet tagad uz LCI liekas, ka kaut ko nepareizi viņš pūš. (Vai es nemāku regulēt?). Ja sākumā pie auksta motora, nepūš tāpat kā iepriekš, tad sākot silt motoram, sāk arī vairāk pūst, līdz ir diezgan intensīvi, bet tad vienā brīdī pārslēdzas uz minimālu pūšanu, paiet minūte vai 2 un atkal sāk pūst ar lielu plūsmu, pēc minūtes samazina plūsmu, pēc 2 minūtēm atkal intensīvi pūš
temperatūras svārstības ir jūtamas iekšā - kad pūš intensīvi, tad pēc brīža paliek karsti, kad nepūš, tad paliek auksti. Pēc būtības jau vajadzētu būt, ka sākumā ar lielāku plūsmu viņš piesilda salonu un tad ar nelielu gaisa plūsmu uztur to temperatūru...
Domāju, ka ezis pie vainas, jo nespēj atbilstoši pieregulēt plūsmu, bet to samainīju. Kas vēl? varbūt kaut kur caur kompi var pieregulēt, lai tās gaisa temperatūras svārstības temperatūras devēji neņem tik plaši? Vai varbūt temperatūras devēji ar putekļiem un nespēj precīzi nomērīt salona temperatūru? Kur viņus meklēt? varētu notīrīt...
Tagad iedomājos - varbūt vienkārši jātur lielāka AUTO režīma gaisa intensitāte? Šobrīd turu uz 3.
Ir kādam pieredze?
Vai vismaz, kam ir šāda klimatkontrole, var apstāstīt, vai Jums gaisa plūsma AUTO režīmā ir vienmērīga vai tāda pati kā man - viļņveidīga? Ja arī viļņveidīga, tad laikam jāsamierinās un jāizmanto manuālais režīms...
Man gaisa plūsma ir vienmērīga, uzsildot motoru, palielinās arī plūsmas stiprums, pēc tam paliek gandrīz min. un nav svarstību.
Attiecībā uz problēmu, iespējams salona temperatūra. Draugam uz Audi tas pats bija, tur beidzās ar temperaturas devējiem.
[ Šo ziņu laboja VRB, 12 Dec 2016, 11:45:38 ] | Offline | | |
RaL | 12. Dec 2016, 14:26 |
#4753
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3572
Braucu ar: kruīzu
|
12 Dec 2016, 11:44:56 @VRB rakstīja:
Man gaisa plūsma ir vienmērīga, uzsildot motoru, palielinās arī plūsmas stiprums, pēc tam paliek gandrīz min. un nav svarstību.
Attiecībā uz problēmu, iespējams salona temperatūra. Draugam uz Audi tas pats bija, tur beidzās ar temperaturas devējiem.
Ok, izklausās tā kā es domāju, kas varētu būt nākamais variants.
Sensors ir tikai viens, tas kas klimatkontroles blokā zem ventilatora stipruma regulācijas pogas?
Kā varētu pārbaudīt, vai tas sensors pareizi nolasa informāciju? Pieslēdzot jebkurā servisā pie parastā kompja varētu redzēt? | Offline | | |
AV | 12. Dec 2016, 14:50 |
#4754
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Kadam ir DAB radio modulis ieksh e90?
Cik saprotu no sis nedelas LV sak testa rezima raidit DAB+ radio stacijas. Interese kada ir praktiska pieredze ar uztversanu utt.
| Offline | | |
josi | 12. Dec 2016, 16:30 |
#4755
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
12 Dec 2016, 14:26:34 @raivis88 rakstīja:
Sensors ir tikai viens, tas kas klimatkontroles blokā zem ventilatora stipruma regulācijas pogas?
Kā varētu pārbaudīt, vai tas sensors pareizi nolasa informāciju? Pieslēdzot jebkurā servisā pie parastā kompja varētu redzēt?
Nē, kāpēc negribi braukt uz BMW servisu vai vismaz pie BMW kompja? Temperatūras devēji ir 3, no tiem 2 ir pašā klimas korpusā.
| Offline | | |
RaL | 12. Dec 2016, 20:21 |
#4756
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3572
Braucu ar: kruīzu
|
12 Dec 2016, 16:30:12 @josi rakstīja:
12 Dec 2016, 14:26:34 @raivis88 rakstīja:
Sensors ir tikai viens, tas kas klimatkontroles blokā zem ventilatora stipruma regulācijas pogas?
Kā varētu pārbaudīt, vai tas sensors pareizi nolasa informāciju? Pieslēdzot jebkurā servisā pie parastā kompja varētu redzēt?
Nē, kāpēc negribi braukt uz BMW servisu vai vismaz pie BMW kompja? Temperatūras devēji ir 3, no tiem 2 ir pašā klimas korpusā.
Gribēju saprast, cik sarežģīts process
Nav īsti laika braukāt pa servisiem darba dienās pa dienu. Rīt vakarā braukšu pie Karosa, tad pie reizes pavaicāšu, vai var apskatīt, ja ne, tad laikam tikai dīleris vai tam līdzīgie - Wess, BM Auto, Permalat | Offline | | |
|
martinjsh | 12. Dec 2016, 21:23 |
#4757
|
| Kopš: 13. Jan 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 791
Braucu ar: mazlitrāžzas e38
|
cik maksā e90 stūres pārbūves komplekts?
bez lampām un spoguļiem[ Šo ziņu laboja martinjsh, 12 Dec 2016, 21:23:30 ] | Offline | | |
jurci-s | 13. Dec 2016, 00:12 |
#4758
|
| Kopš: 13. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3386
Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46
| Cik varētu maksāt pakaļejo LCI lampu sets e91 ? | Offline | | |
Murphy | 13. Dec 2016, 07:03 |
#4759
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Savā laikā pirku par ~300 eur ar visu pakaļējo vāku | Offline | | |
J_E | 13. Dec 2016, 10:13 |
#4760
|
| Kopš: 27. Nov 2014
Ziņojumi: 276
Braucu ar:
|
12 Dec 2016, 21:23:16 @martinjsh rakstīja:
cik maksā e90 stūres pārbūves komplekts?
bez lampām un spoguļiem
Pie mums prasija no 850-1000 (pa 850 bija bez elektro reikas )
leišos ar visu el.reiku, salona apšuvumiem,spido, bet bez dažiem maznozīmīgiem sīkumiem pa 650 ar visiem vadiem paņēmu.nebija atslēgas lasītājs, pāris plastmasas..bet tas tā..viss tas vēl klāt 100e
grūtākais komplektāciju atrast +/- ja pirmsfacelifts tad var būt tīri hydro, aktīvā, un elektro reika.. man bij komplekts no FL un ar elektro reiku. Leisos vairs neregistree anglus, tapec komplekti viniem tagad leeti[ Šo ziņu laboja J_E, 13 Dec 2016, 10:19:49 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|