Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Puce
09. Dec 2016, 17:54 #4741

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Gan jau, ka paskaidro kas tev par motoru.

Savējam kad mainīju, neko tādu nemanīju. N47 motors.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
anddiiss
09. Dec 2016, 18:01 #4742

Kopš: 26. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar:


m47tu2d20

Zem Beru logo.

[ Šo ziņu laboja anddiiss, 09 Dec 2016, 18:01:59 ]

Offline
jankins
09. Dec 2016, 18:34 #4743

Kopš: 12. Jan 2010

Ziņojumi: 46

Braucu ar: E91


09 Dec 2016, 18:01:16 @anddiiss rakstīja:

m47tu2d20

Zem Beru logo.

Es savējam uzliku tādu pašu un neko neregulēju!
Viss tpt strādā!
Offline
josi
09. Dec 2016, 19:00 #4744

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.

Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.
Offline
DrumB
09. Dec 2016, 19:29 #4745

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


09 Dec 2016, 17:51:51 @anddiiss rakstīja:
Jautājums par releju kvēlsveču.. Šodien ir doma noņemt ieplūdnieku un nomainīt kvēlsveces un releju, bet tam relejam virsū ir kaut kāda poga. Kā viņu pieregulēt, lai ir OK? Tur ir kaut kāda spec pozīcija vajadzīga?

Tik uzreiz noskaidro, kur viņš ir. Manam 2.0D nemaz nebija ieplūdnieks jāņem , citiem ir. Un liec vnk virsū kā ir, neko tur neaiztiec.
Offline
Agrish
09. Dec 2016, 19:58 #4746

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


09 Dec 2016, 19:00:44 @josi rakstīja:

09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.

Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.



Piekrītu, man arī ar runflat R18 "lasīja" rises, tā ka sieva atteicās vadīt auto, ar parastām riepām nav nekādu tādu problēmu

[ Šo ziņu laboja Agrish, 09 Dec 2016, 20:02:19 ]

Offline
BOOMER
09. Dec 2016, 20:11 #4747

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: 3333&3333


09 Dec 2016, 19:58:34 @Agrish rakstīja:

09 Dec 2016, 19:00:44 @josi rakstīja:

09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.

Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.



Piekrītu, man arī ar runflat R18 "lasīja" rises, tā ka sieva atteicās vadīt auto, ar parastām riepām nav nekādu tādu problēmu


Uztaisiet sākumā savērsumu normālā vietā Ļoti palīdz!
Offline
mm325
09. Dec 2016, 20:15 #4748

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is


09 Dec 2016, 07:17:22 @martinssh rakstīja:
Par atsaiteem
Kreisa puse staav jau 100,000 pa lv celjiem izturejusi atsaite un nez cik veel vacija ar vinju ir nobraukts
Laba puse kaa vienreiz nomainiju taa aizvakar 3 reiz mainiiju atsaiti 2 reiz uzliku lemforder tagad vnk k kaadu saidem ! Nav verts no taa lemforder !! ka redzam orginaals iet 100,000 pa lv tas ir tas ko es zinu !!

Manam arī 90.000km pa LV un atsaites tās pašas, ar kurām atveda no DE. Un ar jaunām jau nu viņš neatnāca. Alumīnija, nevis dzelzs.
Offline
Agrish
09. Dec 2016, 20:20 #4749

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


09 Dec 2016, 20:11:45 @BOOMER rakstīja:

09 Dec 2016, 19:58:34 @Agrish rakstīja:

09 Dec 2016, 19:00:44 @josi rakstīja:

09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16.

Riepas kādas, runflat? Ar tādām pa risēm diezgan jūtami var nēsāt.



Piekrītu, man arī ar runflat R18 "lasīja" rises, tā ka sieva atteicās vadīt auto, ar parastām riepām nav nekādu tādu problēmu


Uztaisiet sākumā savērsumu normālā vietā Ļoti palīdz!


Iespējams, tad kad nomainīju riepas (runflat uz parastām) tad arī taisīja savērsumu, takā nav zināms no kā īsti pazuda ceļa lasīšana... Piekrītu ka tas var būt arī tikai savērsums.
Offline
proTEST
11. Dec 2016, 22:39 #4750

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

Ir kāds veicis upgrade no parastajiem lukuriem uz xenon lukturiem?
Interesē vai kādam nav palicis lieks kreisais, parastais pre-facelit lukturis par normālu ciparu.
Ja ir, tad droši PM!
Offline
RaL
12. Dec 2016, 11:04 #4751

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3572

Braucu ar: kruīzu

Atgriežamies pie jautājuma par klimatkontroli LCI modeļiem (ar ALL funkciju nevis REST), konkrēti par AUTO funkciju.

Kā Jums strādā AUTO režīms (tieši LCI modeļiem)?
Ar preLCI viss skaidrs, tur iespiedu no rīta AUTO režīmu, pie auksta motora ne[ūta, tad sasilstot motoram, lēnām sāka pūst arvien vairāk līdz pūta gandrīz uz max, lai sasniegtu manus iestatītos 22 grādus, kad tie bija sasniegti,, sāka pūst mazāk un saglabāja gaisa plūsmu nelielā daudzumā. Tur viss ok.
Bet tagad uz LCI liekas, ka kaut ko nepareizi viņš pūš. (Vai es nemāku regulēt?). Ja sākumā pie auksta motora, nepūš tāpat kā iepriekš, tad sākot silt motoram, sāk arī vairāk pūst, līdz ir diezgan intensīvi, bet tad vienā brīdī pārslēdzas uz minimālu pūšanu, paiet minūte vai 2 un atkal sāk pūst ar lielu plūsmu, pēc minūtes samazina plūsmu, pēc 2 minūtēm atkal intensīvi pūš
temperatūras svārstības ir jūtamas iekšā - kad pūš intensīvi, tad pēc brīža paliek karsti, kad nepūš, tad paliek auksti. Pēc būtības jau vajadzētu būt, ka sākumā ar lielāku plūsmu viņš piesilda salonu un tad ar nelielu gaisa plūsmu uztur to temperatūru...

Domāju, ka ezis pie vainas, jo nespēj atbilstoši pieregulēt plūsmu, bet to samainīju. Kas vēl? varbūt kaut kur caur kompi var pieregulēt, lai tās gaisa temperatūras svārstības temperatūras devēji neņem tik plaši? Vai varbūt temperatūras devēji ar putekļiem un nespēj precīzi nomērīt salona temperatūru? Kur viņus meklēt? varētu notīrīt...
Tagad iedomājos - varbūt vienkārši jātur lielāka AUTO režīma gaisa intensitāte? Šobrīd turu uz 3.

Ir kādam pieredze?
Vai vismaz, kam ir šāda klimatkontrole, var apstāstīt, vai Jums gaisa plūsma AUTO režīmā ir vienmērīga vai tāda pati kā man - viļņveidīga? Ja arī viļņveidīga, tad laikam jāsamierinās un jāizmanto manuālais režīms...

Offline
VRB
12. Dec 2016, 11:44 #4752

Kopš: 20. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: F34 LCI


12 Dec 2016, 11:04:53 @raivis88 rakstīja:
Atgriežamies pie jautājuma par klimatkontroli LCI modeļiem (ar ALL funkciju nevis REST), konkrēti par AUTO funkciju.

Kā Jums strādā AUTO režīms (tieši LCI modeļiem)?
Ar preLCI viss skaidrs, tur iespiedu no rīta AUTO režīmu, pie auksta motora ne[ūta, tad sasilstot motoram, lēnām sāka pūst arvien vairāk līdz pūta gandrīz uz max, lai sasniegtu manus iestatītos 22 grādus, kad tie bija sasniegti,, sāka pūst mazāk un saglabāja gaisa plūsmu nelielā daudzumā. Tur viss ok.
Bet tagad uz LCI liekas, ka kaut ko nepareizi viņš pūš. (Vai es nemāku regulēt?). Ja sākumā pie auksta motora, nepūš tāpat kā iepriekš, tad sākot silt motoram, sāk arī vairāk pūst, līdz ir diezgan intensīvi, bet tad vienā brīdī pārslēdzas uz minimālu pūšanu, paiet minūte vai 2 un atkal sāk pūst ar lielu plūsmu, pēc minūtes samazina plūsmu, pēc 2 minūtēm atkal intensīvi pūš
temperatūras svārstības ir jūtamas iekšā - kad pūš intensīvi, tad pēc brīža paliek karsti, kad nepūš, tad paliek auksti. Pēc būtības jau vajadzētu būt, ka sākumā ar lielāku plūsmu viņš piesilda salonu un tad ar nelielu gaisa plūsmu uztur to temperatūru...

Domāju, ka ezis pie vainas, jo nespēj atbilstoši pieregulēt plūsmu, bet to samainīju. Kas vēl? varbūt kaut kur caur kompi var pieregulēt, lai tās gaisa temperatūras svārstības temperatūras devēji neņem tik plaši? Vai varbūt temperatūras devēji ar putekļiem un nespēj precīzi nomērīt salona temperatūru? Kur viņus meklēt? varētu notīrīt...
Tagad iedomājos - varbūt vienkārši jātur lielāka AUTO režīma gaisa intensitāte? Šobrīd turu uz 3.

Ir kādam pieredze?
Vai vismaz, kam ir šāda klimatkontrole, var apstāstīt, vai Jums gaisa plūsma AUTO režīmā ir vienmērīga vai tāda pati kā man - viļņveidīga? Ja arī viļņveidīga, tad laikam jāsamierinās un jāizmanto manuālais režīms...




Man gaisa plūsma ir vienmērīga, uzsildot motoru, palielinās arī plūsmas stiprums, pēc tam paliek gandrīz min. un nav svarstību.

Attiecībā uz problēmu, iespējams salona temperatūra. Draugam uz Audi tas pats bija, tur beidzās ar temperaturas devējiem.

[ Šo ziņu laboja VRB, 12 Dec 2016, 11:45:38 ]

Offline
RaL
12. Dec 2016, 14:26 #4753

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3572

Braucu ar: kruīzu


12 Dec 2016, 11:44:56 @VRB rakstīja:
Man gaisa plūsma ir vienmērīga, uzsildot motoru, palielinās arī plūsmas stiprums, pēc tam paliek gandrīz min. un nav svarstību.

Attiecībā uz problēmu, iespējams salona temperatūra. Draugam uz Audi tas pats bija, tur beidzās ar temperaturas devējiem.



Ok, izklausās tā kā es domāju, kas varētu būt nākamais variants.

Sensors ir tikai viens, tas kas klimatkontroles blokā zem ventilatora stipruma regulācijas pogas?

Kā varētu pārbaudīt, vai tas sensors pareizi nolasa informāciju? Pieslēdzot jebkurā servisā pie parastā kompja varētu redzēt?
Offline
AV
12. Dec 2016, 14:50 #4754

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Kadam ir DAB radio modulis ieksh e90?
Cik saprotu no sis nedelas LV sak testa rezima raidit DAB+ radio stacijas. Interese kada ir praktiska pieredze ar uztversanu utt.

Offline
josi
12. Dec 2016, 16:30 #4755

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


12 Dec 2016, 14:26:34 @raivis88 rakstīja:
Sensors ir tikai viens, tas kas klimatkontroles blokā zem ventilatora stipruma regulācijas pogas?

Kā varētu pārbaudīt, vai tas sensors pareizi nolasa informāciju? Pieslēdzot jebkurā servisā pie parastā kompja varētu redzēt?

Nē, kāpēc negribi braukt uz BMW servisu vai vismaz pie BMW kompja? Temperatūras devēji ir 3, no tiem 2 ir pašā klimas korpusā.
Offline
RaL
12. Dec 2016, 20:21 #4756

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3572

Braucu ar: kruīzu


12 Dec 2016, 16:30:12 @josi rakstīja:

12 Dec 2016, 14:26:34 @raivis88 rakstīja:
Sensors ir tikai viens, tas kas klimatkontroles blokā zem ventilatora stipruma regulācijas pogas?

Kā varētu pārbaudīt, vai tas sensors pareizi nolasa informāciju? Pieslēdzot jebkurā servisā pie parastā kompja varētu redzēt?

Nē, kāpēc negribi braukt uz BMW servisu vai vismaz pie BMW kompja? Temperatūras devēji ir 3, no tiem 2 ir pašā klimas korpusā.



Gribēju saprast, cik sarežģīts process

Nav īsti laika braukāt pa servisiem darba dienās pa dienu. Rīt vakarā braukšu pie Karosa, tad pie reizes pavaicāšu, vai var apskatīt, ja ne, tad laikam tikai dīleris vai tam līdzīgie - Wess, BM Auto, Permalat
Offline
martinjsh
12. Dec 2016, 21:23 #4757

Kopš: 13. Jan 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 791

Braucu ar: mazlitrāžzas e38


cik maksā e90 stūres pārbūves komplekts?
bez lampām un spoguļiem

[ Šo ziņu laboja martinjsh, 12 Dec 2016, 21:23:30 ]

Offline
jurci-s
13. Dec 2016, 00:12 #4758

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Cik varētu maksāt pakaļejo LCI lampu sets e91 ?
Offline
Murphy
13. Dec 2016, 07:03 #4759

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Savā laikā pirku par ~300 eur ar visu pakaļējo vāku
Offline
J_E
13. Dec 2016, 10:13 #4760

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:


12 Dec 2016, 21:23:16 @martinjsh rakstīja:

cik maksā e90 stūres pārbūves komplekts?
bez lampām un spoguļiem


Pie mums prasija no 850-1000 (pa 850 bija bez elektro reikas )
leišos ar visu el.reiku, salona apšuvumiem,spido, bet bez dažiem maznozīmīgiem sīkumiem pa 650 ar visiem vadiem paņēmu.nebija atslēgas lasītājs, pāris plastmasas..bet tas tā..viss tas vēl klāt 100e

grūtākais komplektāciju atrast +/- ja pirmsfacelifts tad var būt tīri hydro, aktīvā, un elektro reika.. man bij komplekts no FL un ar elektro reiku. Leisos vairs neregistree anglus, tapec komplekti viniem tagad leeti

[ Šo ziņu laboja J_E, 13 Dec 2016, 10:19:49 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo