Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
lapsins
19. Sep 2012, 22:41 #4721

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru

m42b18 draudzēsies ar veco gāzes iekārtu?

-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
kjemals
19. Sep 2012, 23:34 #4722

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


19 Sep 2012, 22:41:56 lapsins rakstīja:
m42b18 draudzēsies ar veco gāzes iekārtu?


Izkusīs virzuļi, piekrāj špricei.
Offline
nagla
19. Sep 2012, 23:40 #4723

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

protams ja braukat ar lieso!
Offline
LOLVO
20. Sep 2012, 15:03 #4724

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

skatos jau pat kupon -saitos gazes iekartu uzstadisana paradas
Offline
LOLVO
20. Sep 2012, 15:05 #4725

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

un ar gazi celulitu ari arste
http://www.perkamkopa.lv/product/2934//LPG-anticelulita-masaza-
Offline
kjemals
20. Sep 2012, 18:26 #4726

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Tiešām..
Reku nočipot pa 20 ls piedāvā

Man,protams, akūti sagribējās un uzzvanīju, lai pieteiktos uz chiptuning priekš LPG.
Šams teica, ka ieliks superčipu int_air_t sensora ķēdē, lai benzīna ECU domā, ka ausktāks gaiss plūst iekšā. Jauda palielinās un ekonomija labāka :O
Nevaru tgd izlemt likt vai nelikt
Aizdedzes regulēšana saka, ka nah nav vajadzīga..
Offline
nagla
20. Sep 2012, 20:16 #4727

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

lol
Offline
uudensputns
20. Sep 2012, 20:35 #4728

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.
Offline
kkas
20. Sep 2012, 21:02 #4729

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.



koijot, uzkrāmēsi man arī to vr-1? gribu iepist vēl kapeiku, būs mazāks patēriņš kā pēc grāmatas

[ Šo ziņu laboja kkas, 20 Sep 2012, 21:04:02 ]

Offline
uudensputns
20. Sep 2012, 21:15 #4730

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


20 Sep 2012, 21:02:28 kkas rakstīja:

20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.



koijot, uzkrāmēsi man arī to vr-1? gribu iepist vēl kapeiku, būs mazāks patēriņš kā pēc grāmatas

Pa pilsētu toč būs mazāk,pa štrāsi ne tik ļoti-pēc uzlikšanas sajūtu līmenī auto kļūst asāks,atsaucīgāks,pat škiet,ka ar gāzi ir labāk,kā ar benzīnu...
Offline
Shkodists
20. Sep 2012, 21:18 #4731

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.

Vai STAG'am arī ir pieejams līdzvērtīgs variators?
Offline
uudensputns
20. Sep 2012, 21:33 #4732

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.
Offline
mxblack
20. Sep 2012, 21:42 #4733

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu

Stag vs AEB vs Tamona? Kuru un kāpēc?
Offline
uudensputns
20. Sep 2012, 22:18 #4734

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Tamonā vienā abi stagi,tas tā,pa vienkāršo.AEB jāskatās,kuram autosam der.Būtībā visiem funkcija viena un to tie veic godam,vismaz patreizējie experimenti to pierāda.
Verdikc-noteikti nekaitēs motoram,maciņam pavisam nedaudz,pašsajūta gan celsies.
Offline
kjemals
20. Sep 2012, 22:33 #4735

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.


Savam drotam ar likšu vrt1.. Visiem liec, lai regulē pēc kartes, ja?
Offline
uudensputns
20. Sep 2012, 22:35 #4736

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Nea.
Tikai fiksēto.
Karte cng.
Offline
Shkodists
21. Sep 2012, 06:57 #4737

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


20 Sep 2012, 21:33:10 uudensputns rakstīja:
Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.

Tas ir tas, ko viņi sauc par timing advanced processor? Mājas lapā ir divi TAP-1 un TAP-2. Kāda tiem ir atšķirība?
Offline
uudensputns
21. Sep 2012, 09:13 #4738

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


21 Sep 2012, 06:57:50 Shkodists rakstīja:

20 Sep 2012, 21:33:10 uudensputns rakstīja:
Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.

Tas ir tas, ko viņi sauc par timing advanced processor? Mājas lapā ir divi TAP-1 un TAP-2. Kāda tiem ir atšķirība?


Nu kas tas ir,ka cilvēks negrib vai nemāk lasīt,vot vajag visu ar karoti mutē...
Tur viss uzrakstīts,bet labi,atkārtošana zināšanu māte,TAP-01 induktīvajiem devējiem,TAP-02 ciparu devējiem,lūk visa atšķirība.Kāds kuram auto,to man pasaka autodata.
Offline
Shkodists
21. Sep 2012, 14:01 #4739

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


21 Sep 2012, 09:13:51 uudensputns rakstīja:

21 Sep 2012, 06:57:50 Shkodists rakstīja:

20 Sep 2012, 21:33:10 uudensputns rakstīja:
Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.

Tas ir tas, ko viņi sauc par timing advanced processor? Mājas lapā ir divi TAP-1 un TAP-2. Kāda tiem ir atšķirība?


Nu kas tas ir,ka cilvēks negrib vai nemāk lasīt,vot vajag visu ar karoti mutē...
Tur viss uzrakstīts,bet labi,atkārtošana zināšanu māte,TAP-01 induktīvajiem devējiem,TAP-02 ciparu devējiem,lūk visa atšķirība.Kāds kuram auto,to man pasaka autodata.

Jā, tagad kad pasaki, redzu atšķirību, jo tajā tekstā tā laikam arī ir vienīgā atšķirība. Nevajag ķert krenķi, katrs savā specialitāte stiprs. Esmu tikai auto lietotājs, tāpēc tādu lietu kā digital un inductive ātri lasot nepamanīju.
Offline
edzulis
22. Sep 2012, 11:44 #4740

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

https://www.youtube.com/watch?v=0rE5FUHLol4&feature=g-all-lik

2:05. Balons uz jumta
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo