Autors | Ziņojums |
lapsins | 19. Sep 2012, 22:41 |
#4721
|
|
Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 900
Braucu ar: subaru
| m42b18 draudzēsies ar veco gāzes iekārtu?
----------------- http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220 |
Offline | |
|
kjemals | 19. Sep 2012, 23:34 |
#4722
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
19 Sep 2012, 22:41:56 lapsins rakstīja:
m42b18 draudzēsies ar veco gāzes iekārtu?
Izkusīs virzuļi, piekrāj špricei. |
Offline | |
|
nagla | 19. Sep 2012, 23:40 |
#4723
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| protams ja braukat ar lieso! |
Offline | |
|
LOLVO | 20. Sep 2012, 15:03 |
#4724
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| skatos jau pat kupon -saitos gazes iekartu uzstadisana paradas |
Offline | |
|
LOLVO | 20. Sep 2012, 15:05 |
#4725
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| un ar gazi celulitu ari arste
http://www.perkamkopa.lv/product/2934//LPG-anticelulita-masaza- |
Offline | |
|
kjemals | 20. Sep 2012, 18:26 |
#4726
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Tiešām..
Reku nočipot pa 20 ls piedāvā
Man,protams, akūti sagribējās un uzzvanīju, lai pieteiktos uz chiptuning priekš LPG.
Šams teica, ka ieliks superčipu int_air_t sensora ķēdē, lai benzīna ECU domā, ka ausktāks gaiss plūst iekšā. Jauda palielinās un ekonomija labāka :O
Nevaru tgd izlemt likt vai nelikt
Aizdedzes regulēšana saka, ka nah nav vajadzīga.. |
Offline | |
|
nagla | 20. Sep 2012, 20:16 |
#4727
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| lol |
Offline | |
|
uudensputns | 20. Sep 2012, 20:35 |
#4728
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru. |
Offline | |
|
|
kkas | 20. Sep 2012, 21:02 |
#4729
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.
koijot, uzkrāmēsi man arī to vr-1? gribu iepist vēl kapeiku, būs mazāks patēriņš kā pēc grāmatas [ Šo ziņu laboja kkas, 20 Sep 2012, 21:04:02 ] |
Offline | |
|
uudensputns | 20. Sep 2012, 21:15 |
#4730
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
20 Sep 2012, 21:02:28 kkas rakstīja:
20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.
koijot, uzkrāmēsi man arī to vr-1? gribu iepist vēl kapeiku, būs mazāks patēriņš kā pēc grāmatas
Pa pilsētu toč būs mazāk,pa štrāsi ne tik ļoti-pēc uzlikšanas sajūtu līmenī auto kļūst asāks,atsaucīgāks,pat škiet,ka ar gāzi ir labāk,kā ar benzīnu... |
Offline | |
|
Shkodists | 20. Sep 2012, 21:18 |
#4731
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.
Vai STAG'am arī ir pieejams līdzvērtīgs variators? |
Offline | |
|
uudensputns | 20. Sep 2012, 21:33 |
#4732
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB. |
Offline | |
|
mxblack | 20. Sep 2012, 21:42 |
#4733
|
|
Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
| Stag vs AEB vs Tamona? Kuru un kāpēc? |
Offline | |
|
uudensputns | 20. Sep 2012, 22:18 |
#4734
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Tamonā vienā abi stagi,tas tā,pa vienkāršo.AEB jāskatās,kuram autosam der.Būtībā visiem funkcija viena un to tie veic godam,vismaz patreizējie experimenti to pierāda.
Verdikc-noteikti nekaitēs motoram,maciņam pavisam nedaudz,pašsajūta gan celsies. |
Offline | |
|
kjemals | 20. Sep 2012, 22:33 |
#4735
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
20 Sep 2012, 20:35:45 uudensputns rakstīja:
Atgādina par cirpējiem un aitām...
Man tagad pa 60 ltr gāzes katrs experimental autos noskrējis - plītiņai ekonomija graujoša,no 15 uz 11 lejā,špricei no 16 uz 14,nemainot braukšanas paradumus,drīzāk apzinoties,kas un kā,autosi tiek dzenāti diezgan kriminālos režīmos...,abos rācijas iekšā... Runa par tamona variatoru.
Savam drotam ar likšu vrt1.. Visiem liec, lai regulē pēc kartes, ja? |
Offline | |
|
uudensputns | 20. Sep 2012, 22:35 |
#4736
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Nea.
Tikai fiksēto.
Karte cng. |
Offline | |
|
|
Shkodists | 21. Sep 2012, 06:57 |
#4737
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
20 Sep 2012, 21:33:10 uudensputns rakstīja:
Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.
Tas ir tas, ko viņi sauc par timing advanced processor? Mājas lapā ir divi TAP-1 un TAP-2. Kāda tiem ir atšķirība?
|
Offline | |
|
uudensputns | 21. Sep 2012, 09:13 |
#4738
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
21 Sep 2012, 06:57:50 Shkodists rakstīja:
20 Sep 2012, 21:33:10 uudensputns rakstīja:
Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.
Tas ir tas, ko viņi sauc par timing advanced processor? Mājas lapā ir divi TAP-1 un TAP-2. Kāda tiem ir atšķirība?
Nu kas tas ir,ka cilvēks negrib vai nemāk lasīt,vot vajag visu ar karoti mutē...
Tur viss uzrakstīts,bet labi,atkārtošana zināšanu māte,TAP-01 induktīvajiem devējiem,TAP-02 ciparu devējiem,lūk visa atšķirība.Kāds kuram auto,to man pasaka autodata. |
Offline | |
|
Shkodists | 21. Sep 2012, 14:01 |
#4739
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
21 Sep 2012, 09:13:51 uudensputns rakstīja:
21 Sep 2012, 06:57:50 Shkodists rakstīja:
20 Sep 2012, 21:33:10 uudensputns rakstīja:
Jap.
Stagam to ir pāris,infa mājaslapā.Vēl ir AEB.
Tas ir tas, ko viņi sauc par timing advanced processor? Mājas lapā ir divi TAP-1 un TAP-2. Kāda tiem ir atšķirība?
Nu kas tas ir,ka cilvēks negrib vai nemāk lasīt,vot vajag visu ar karoti mutē...
Tur viss uzrakstīts,bet labi,atkārtošana zināšanu māte,TAP-01 induktīvajiem devējiem,TAP-02 ciparu devējiem,lūk visa atšķirība.Kāds kuram auto,to man pasaka autodata.
Jā, tagad kad pasaki, redzu atšķirību, jo tajā tekstā tā laikam arī ir vienīgā atšķirība. Nevajag ķert krenķi, katrs savā specialitāte stiprs. Esmu tikai auto lietotājs, tāpēc tādu lietu kā digital un inductive ātri lasot nepamanīju. |
Offline | |
|
edzulis | 22. Sep 2012, 11:44 |
#4740
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| https://www.youtube.com/watch?v=0rE5FUHLol4&feature=g-all-lik
2:05. Balons uz jumta |
Offline | |
|