Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Maa
09. Dec 2016, 08:51 #4721

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


09 Dec 2016, 08:33:00 @DOPING rakstīja:

08 Dec 2016, 23:45:59 @mg50 rakstīja:
Vājakas vietas par atsaitēm e90/e91 laikam nav...
Varbūt kādam ir kāds risinājums, lai negrab un nav jāmana priekšējās atsaites ik pa 3men?



Atmet VIN uz PM,
Piemeklēšu tev MEYLE HD atsaites!

Iedošu paturēt rokās un salīdzināt kaut ar to pašu Lemforder.

PS man visas 4 saliktas MEYLE HD

Es lieku visu meyle hd kas ir iespējams oreiz nenākas mainīt
Offline
Undefined
09. Dec 2016, 09:00 #4722

Kopš: 27. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1323

Braucu ar: BMW


08 Dec 2016, 15:56:40 @girtls2 rakstīja:
cik vajadzetu but paterinam,mierigi braucot pa pilsetu parsvara-tas ir normali ka rada 8.2???
e91 320d manuals

Skatoties kāds dzinējs. Ja PreFL, tad patēriņš būs lielāks. Man ir FL motors (N47) un patēriņš vasaras periodā 6.2-max 6.8, ziemā pašlaik rāda 7.1, max bija 7.4, automāts Ņemot vērā to, ka braucieni pa pilsētu ļoti īsi.

[ Šo ziņu laboja Undefined, 09 Dec 2016, 09:01:03 ]

Offline
km7
09. Dec 2016, 10:43 #4723

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91

N47 gan vasara, gan ziema 7.7 ļoti daudz rūcinu tukšgaitā, 70% pilsēta un pedal to the metal
Offline
AV
09. Dec 2016, 11:10 #4724

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Nav jega stresot, ka kadam citam paterins pilseta ir butiski atskirigs. Nomainot dzivesvietu tepat Rigas ietvaros tam pasam cilvekam videjais paterins var mierigi izmainities pa 1.5-2l
Man sobrid, braucot tikai korkju laika brivibas ielu visa garuma videjais katram braucienam sanak ap 8.5-9.
Offline
Mikels
09. Dec 2016, 11:38 #4725

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu

Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā

[ Šo ziņu laboja Mikels, 09 Dec 2016, 11:40:12 ]

Offline
cmax
09. Dec 2016, 11:49 #4726

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


09 Dec 2016, 07:18:42 @ReG rakstīja:

09 Dec 2016, 00:39:28 @AF rakstīja:

08 Dec 2016, 23:45:59 @mg50 rakstīja:
Vājakas vietas par atsaitēm e90/e91 laikam nav...
Varbūt kādam ir kāds risinājums, lai negrab un nav jāmana priekšējās atsaites ik pa 3men?
meyle hd, lietotājs Doping izplata, jau 30k nav ne mińas no nodiluma, viss stingri.


Pirmo reizi dzirdu par tām atsaitēm.
Varbūt kautkas tev tur saliekts kad viņas ātri birst?

Problēma ir tā ka paliek arvien grūtāk nopirkt normālu detaļu, līdzīga problēma ne ar BMW, pie nākošās maiņas būs jāliek OEM
Offline
bum_bumz
09. Dec 2016, 11:49 #4727

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā

Vecā formula bija, no 20K gadā sākas dīzeļa uzvaras gājiens. Cena vienāda. Šobrīd benzīns +8-10 saņi. 70% pilsēta, līdz 10K gadā, mazmotors - jābrauc ar benzīnu, elektro.
Offline
GS
09. Dec 2016, 11:51 #4728

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

330D automāts, 90% pilsēta vidējais šobrīd 9.4. Vai daudz vai maz nezinu bet pēc ražotāja datiem pilsēta ir 10.5.

btw vismaz ražotāja dati dažādiem motoriem, paaudzēm, transmisijām mēdz ļoti atšķirties. Tam pašam 2.0 atkarībā no kārbas, dpf, paaudzes utt. pilsētā mainās pat par 2.5L.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Agrish
09. Dec 2016, 12:11 #4729

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


09 Dec 2016, 11:49:45 @cmax rakstīja:

09 Dec 2016, 07:18:42 @ReG rakstīja:

09 Dec 2016, 00:39:28 @AF rakstīja:

08 Dec 2016, 23:45:59 @mg50 rakstīja:
Vājakas vietas par atsaitēm e90/e91 laikam nav...
Varbūt kādam ir kāds risinājums, lai negrab un nav jāmana priekšējās atsaites ik pa 3men?
meyle hd, lietotājs Doping izplata, jau 30k nav ne mińas no nodiluma, viss stingri.


Pirmo reizi dzirdu par tām atsaitēm.
Varbūt kautkas tev tur saliekts kad viņas ātri birst?

Problēma ir tā ka paliek arvien grūtāk nopirkt normālu detaļu, līdzīga problēma ne ar BMW, pie nākošās maiņas būs jāliek OEM


Re kā, tieši ši pat problēma ar atsaitēm, cōgad būs 3. komplekts. Pirms tam liku lemforder, netur, tagad tieši likšu meyle hd, nu cerams ka būs labāk.
Offline
HiJaCKeR
09. Dec 2016, 12:47 #4730

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

par tiem patēriņiem, man liekas būtu arī jāraksts vidējais ātrums
Offline
grundsteins
09. Dec 2016, 13:08 #4731

Kopš: 14. May 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar: e91/320d

Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16. Meistars atjaunoja savirzi, kas mēģināja katru riteni vilkt uz savu pusi, bet vienalga ir tāda ļoti neomulīga sajūta. Amortizatori arī normas robežās, piekarē nekas pārāk arī neklab.
Offline
stanley
09. Dec 2016, 13:12 #4732

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar:


09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16. Meistars atjaunoja savirzi, kas mēģināja katru riteni vilkt uz savu pusi, bet vienalga ir tāda ļoti neomulīga sajūta. Amortizatori arī normas robežās, piekarē nekas pārāk arī neklab.


ta bija ar e60, ammortizatorus nomainiju viss ok.
Offline
Undefined
09. Dec 2016, 14:47 #4733

Kopš: 27. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1323

Braucu ar: BMW


09 Dec 2016, 11:49:45 @bum_bumz rakstīja:

09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā

Vecā formula bija, no 20K gadā sākas dīzeļa uzvaras gājiens. Cena vienāda. Šobrīd benzīns +8-10 saņi. 70% pilsēta, līdz 10K gadā, mazmotors - jābrauc ar benzīnu, elektro.


Tāpēc, ka dīzelim resurss lielāks nekā benzīna mazmotoriem. Taupība ar elektromobili ir apšaubāma, jo elektromobiļu akumulatoram ir noteikts resurss un jaunā cena ir ļoti dārga.
Offline
AV
09. Dec 2016, 14:54 #4734

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā

Nu, 3.0i benzins lidzvertigos apstaklos ed ap 18.
Offline
DrumB
09. Dec 2016, 15:36 #4735

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā

Manam netika piedāvāts trīnieks, labprāt izmantotu šādu iespēju
Offline
HiJaCKeR
09. Dec 2016, 16:36 #4736

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

maršrutos kur es braucu, man rāda 10,5 patēriņu, vidējais ātrums 45 km/h

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 09 Dec 2016, 17:08:31 ]

Offline
Mikels
09. Dec 2016, 16:59 #4737

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu


09 Dec 2016, 14:54:03 @AV rakstīja:

09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā

Nu, 3.0i benzins lidzvertigos apstaklos ed ap 18.
18 litri nekad pat tuvu nav bijusi,tas nav jau kaut kads 540 12l pilsētā ar 2.5 benzīnu,pec powera ekspertu teiktā 3.0 jābūt vel ekonomiskakam

[ Šo ziņu laboja Mikels, 09 Dec 2016, 17:02:27 ]

Offline
km7
09. Dec 2016, 17:25 #4738

Kopš: 17. Jun 2011

Ziņojumi: 196

Braucu ar: E91


09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16. Meistars atjaunoja savirzi, kas mēģināja katru riteni vilkt uz savu pusi, bet vienalga ir tāda ļoti neomulīga sajūta. Amortizatori arī normas robežās, piekarē nekas pārāk arī neklab.


Arī bij jāķer ceļš pa risēm, uzliku jaunas ziemas ripeas un uztaisīju savirzi, problēma pazuda
Offline
Puce
09. Dec 2016, 17:27 #4739

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Kā jau te minēja, katram ir savs patēriņš. Viss ir atkarīgs no tā, cik daudz, cik bieži, cik ilgi un ar cik smagu kāju brauc.

Man pašam, pamatā, dēļ tā, ka līdz darbam ir 3km. Pa ziemu ar 2L ķīsēli sanāca ~10L. Pa vasaru līdzīgā režīmā kādi 8L. Tikai pa trasi braucot sanāk ~6L. Viss tas ar automātu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
anddiiss
09. Dec 2016, 17:51 #4740

Kopš: 26. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar:

Jautājums par releju kvēlsveču.. Šodien ir doma noņemt ieplūdnieku un nomainīt kvēlsveces un releju, bet tam relejam virsū ir kaut kāda poga. Kā viņu pieregulēt, lai ir OK? Tur ir kaut kāda spec pozīcija vajadzīga?

[ Šo ziņu laboja anddiiss, 09 Dec 2016, 17:52:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo