Autors | Ziņojums |
Maa | 09. Dec 2016, 08:51 |
#4721
|
|
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
|
09 Dec 2016, 08:33:00 @DOPING rakstīja:
08 Dec 2016, 23:45:59 @mg50 rakstīja:
Vājakas vietas par atsaitēm e90/e91 laikam nav...
Varbūt kādam ir kāds risinājums, lai negrab un nav jāmana priekšējās atsaites ik pa 3men?
Atmet VIN uz PM,
Piemeklēšu tev MEYLE HD atsaites!
Iedošu paturēt rokās un salīdzināt kaut ar to pašu Lemforder.
PS man visas 4 saliktas MEYLE HD
Es lieku visu meyle hd kas ir iespējams oreiz nenākas mainīt |
Offline | |
|
Undefined | 09. Dec 2016, 09:00 |
#4722
|
|
Kopš: 27. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1323
Braucu ar: BMW
|
08 Dec 2016, 15:56:40 @girtls2 rakstīja:
cik vajadzetu but paterinam,mierigi braucot pa pilsetu parsvara-tas ir normali ka rada 8.2???
e91 320d manuals
Skatoties kāds dzinējs. Ja PreFL, tad patēriņš būs lielāks. Man ir FL motors (N47) un patēriņš vasaras periodā 6.2-max 6.8, ziemā pašlaik rāda 7.1, max bija 7.4, automāts Ņemot vērā to, ka braucieni pa pilsētu ļoti īsi.[ Šo ziņu laboja Undefined, 09 Dec 2016, 09:01:03 ] |
Offline | |
|
km7 | 09. Dec 2016, 10:43 |
#4723
|
|
Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
| N47 gan vasara, gan ziema 7.7 ļoti daudz rūcinu tukšgaitā, 70% pilsēta un pedal to the metal |
Offline | |
|
AV | 09. Dec 2016, 11:10 |
#4724
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Nav jega stresot, ka kadam citam paterins pilseta ir butiski atskirigs. Nomainot dzivesvietu tepat Rigas ietvaros tam pasam cilvekam videjais paterins var mierigi izmainities pa 1.5-2l
Man sobrid, braucot tikai korkju laika brivibas ielu visa garuma videjais katram braucienam sanak ap 8.5-9. |
Offline | |
|
Mikels | 09. Dec 2016, 11:38 |
#4725
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
| Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā [ Šo ziņu laboja Mikels, 09 Dec 2016, 11:40:12 ] |
Offline | |
|
cmax | 09. Dec 2016, 11:49 |
#4726
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
09 Dec 2016, 07:18:42 @ReG rakstīja:
09 Dec 2016, 00:39:28 @AF rakstīja:
08 Dec 2016, 23:45:59 @mg50 rakstīja:
Vājakas vietas par atsaitēm e90/e91 laikam nav...
Varbūt kādam ir kāds risinājums, lai negrab un nav jāmana priekšējās atsaites ik pa 3men?
meyle hd, lietotājs Doping izplata, jau 30k nav ne mińas no nodiluma, viss stingri.
Pirmo reizi dzirdu par tām atsaitēm.
Varbūt kautkas tev tur saliekts kad viņas ātri birst?
Problēma ir tā ka paliek arvien grūtāk nopirkt normālu detaļu, līdzīga problēma ne ar BMW, pie nākošās maiņas būs jāliek OEM |
Offline | |
|
bum_bumz | 09. Dec 2016, 11:49 |
#4727
|
|
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā
Vecā formula bija, no 20K gadā sākas dīzeļa uzvaras gājiens. Cena vienāda. Šobrīd benzīns +8-10 saņi. 70% pilsēta, līdz 10K gadā, mazmotors - jābrauc ar benzīnu, elektro. |
Offline | |
|
GS | 09. Dec 2016, 11:51 |
#4728
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| 330D automāts, 90% pilsēta vidējais šobrīd 9.4. Vai daudz vai maz nezinu bet pēc ražotāja datiem pilsēta ir 10.5.
btw vismaz ražotāja dati dažādiem motoriem, paaudzēm, transmisijām mēdz ļoti atšķirties. Tam pašam 2.0 atkarībā no kārbas, dpf, paaudzes utt. pilsētā mainās pat par 2.5L.
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
|
Agrish | 09. Dec 2016, 12:11 |
#4729
|
|
Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
09 Dec 2016, 11:49:45 @cmax rakstīja:
09 Dec 2016, 07:18:42 @ReG rakstīja:
09 Dec 2016, 00:39:28 @AF rakstīja:
08 Dec 2016, 23:45:59 @mg50 rakstīja:
Vājakas vietas par atsaitēm e90/e91 laikam nav...
Varbūt kādam ir kāds risinājums, lai negrab un nav jāmana priekšējās atsaites ik pa 3men?
meyle hd, lietotājs Doping izplata, jau 30k nav ne mińas no nodiluma, viss stingri.
Pirmo reizi dzirdu par tām atsaitēm.
Varbūt kautkas tev tur saliekts kad viņas ātri birst?
Problēma ir tā ka paliek arvien grūtāk nopirkt normālu detaļu, līdzīga problēma ne ar BMW, pie nākošās maiņas būs jāliek OEM
Re kā, tieši ši pat problēma ar atsaitēm, cōgad būs 3. komplekts. Pirms tam liku lemforder, netur, tagad tieši likšu meyle hd, nu cerams ka būs labāk. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 09. Dec 2016, 12:47 |
#4730
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| par tiem patēriņiem, man liekas būtu arī jāraksts vidējais ātrums |
Offline | |
|
grundsteins | 09. Dec 2016, 13:08 |
#4731
|
|
Kopš: 14. May 2015
Ziņojumi: 13
Braucu ar: e91/320d
| Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16. Meistars atjaunoja savirzi, kas mēģināja katru riteni vilkt uz savu pusi, bet vienalga ir tāda ļoti neomulīga sajūta. Amortizatori arī normas robežās, piekarē nekas pārāk arī neklab. |
Offline | |
|
stanley | 09. Dec 2016, 13:12 |
#4732
|
|
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar:
|
09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16. Meistars atjaunoja savirzi, kas mēģināja katru riteni vilkt uz savu pusi, bet vienalga ir tāda ļoti neomulīga sajūta. Amortizatori arī normas robežās, piekarē nekas pārāk arī neklab.
ta bija ar e60, ammortizatorus nomainiju viss ok.
|
Offline | |
|
Undefined | 09. Dec 2016, 14:47 |
#4733
|
|
Kopš: 27. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1323
Braucu ar: BMW
|
09 Dec 2016, 11:49:45 @bum_bumz rakstīja:
09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā
Vecā formula bija, no 20K gadā sākas dīzeļa uzvaras gājiens. Cena vienāda. Šobrīd benzīns +8-10 saņi. 70% pilsēta, līdz 10K gadā, mazmotors - jābrauc ar benzīnu, elektro.
Tāpēc, ka dīzelim resurss lielāks nekā benzīna mazmotoriem. Taupība ar elektromobili ir apšaubāma, jo elektromobiļu akumulatoram ir noteikts resurss un jaunā cena ir ļoti dārga. |
Offline | |
|
AV | 09. Dec 2016, 14:54 |
#4734
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā
Nu, 3.0i benzins lidzvertigos apstaklos ed ap 18. |
Offline | |
|
DrumB | 09. Dec 2016, 15:36 |
#4735
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā
Manam netika piedāvāts trīnieks, labprāt izmantotu šādu iespēju |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 09. Dec 2016, 16:36 |
#4736
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| maršrutos kur es braucu, man rāda 10,5 patēriņu, vidējais ātrums 45 km/h [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 09 Dec 2016, 17:08:31 ] |
Offline | |
|
|
Mikels | 09. Dec 2016, 16:59 |
#4737
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
|
09 Dec 2016, 14:54:03 @AV rakstīja:
09 Dec 2016, 11:38:56 @Mikels rakstīja:
Baigais ekonomiskais variants nesanāk , atliek uzdot jautājumu kāpēc pērkat 2.0 dīzeļus, piedevām braucot mazus attālumus un vēl pilsētā
Nu, 3.0i benzins lidzvertigos apstaklos ed ap 18.
18 litri nekad pat tuvu nav bijusi,tas nav jau kaut kads 540 12l pilsētā ar 2.5 benzīnu,pec powera ekspertu teiktā 3.0 jābūt vel ekonomiskakam [ Šo ziņu laboja Mikels, 09 Dec 2016, 17:02:27 ] |
Offline | |
|
km7 | 09. Dec 2016, 17:25 |
#4738
|
|
Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
|
09 Dec 2016, 13:08:18 @grundsteins rakstīja:
Vai kādam ir bijis tā, ka E90 braucot pa risēm (Jūrmalas šoseja/ Vidzemes šoseja) vienkārši danco kā tāds svārsts. Ļoti grūti nobraukt taisni ātrumā virs 90km/h pa ceļu ar risēm. Pirms gada rises vispār nejuta. Riepas 205/R16. Meistars atjaunoja savirzi, kas mēģināja katru riteni vilkt uz savu pusi, bet vienalga ir tāda ļoti neomulīga sajūta. Amortizatori arī normas robežās, piekarē nekas pārāk arī neklab.
Arī bij jāķer ceļš pa risēm, uzliku jaunas ziemas ripeas un uztaisīju savirzi, problēma pazuda |
Offline | |
|
Puce | 09. Dec 2016, 17:27 |
#4739
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Kā jau te minēja, katram ir savs patēriņš. Viss ir atkarīgs no tā, cik daudz, cik bieži, cik ilgi un ar cik smagu kāju brauc.
Man pašam, pamatā, dēļ tā, ka līdz darbam ir 3km. Pa ziemu ar 2L ķīsēli sanāca ~10L. Pa vasaru līdzīgā režīmā kādi 8L. Tikai pa trasi braucot sanāk ~6L. Viss tas ar automātu.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
anddiiss | 09. Dec 2016, 17:51 |
#4740
|
|
Kopš: 26. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
| Jautājums par releju kvēlsveču.. Šodien ir doma noņemt ieplūdnieku un nomainīt kvēlsveces un releju, bet tam relejam virsū ir kaut kāda poga. Kā viņu pieregulēt, lai ir OK? Tur ir kaut kāda spec pozīcija vajadzīga? [ Šo ziņu laboja anddiiss, 09 Dec 2016, 17:52:17 ] |
Offline | |
|