Online
Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
hronists | 08. Jan 2016, 17:25 |
#4721
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Jan 2016, 17:21:49 422167 rakstīja:
nu bet atvainojiet
ja dienā ir 20 reisu un katrā netiek pārdota viena biļete 100€ vērtībā. dienā tas ir 2000, mēnesī 60000, gadā 720 000€.
tb, tu piedāvā noskalot podā pāris ļimakus tikai tāpēc, ka viena nīderlandiete apraudājās lidostā? | Offline | | |
henis | 08. Jan 2016, 17:48 |
#4722
|
| Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| BT ir +/- 50 reisi dienā
08 Jan 2016, 17:25:27 hronists rakstīja:
08 Jan 2016, 17:21:49 422167 rakstīja:
nu bet atvainojiet
ja dienā ir 20 reisu un katrā netiek pārdota viena biļete 100€ vērtībā. dienā tas ir 2000, mēnesī 60000, gadā 720 000€.
tb, tu piedāvā noskalot podā pāris ļimakus tikai tāpēc, ka viena nīderlandiete apraudājās lidostā?
| Offline | | |
422167 | 08. Jan 2016, 18:05 |
#4723
|
| Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties | Offline | | |
er | 10. Jan 2016, 15:50 |
#4724
|
| Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
08 Jan 2016, 18:05:33 422167 rakstīja:
Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties
Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.
| Offline | | |
arizah | 10. Jan 2016, 22:13 |
#4725
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| salikās relevant
| Offline | | |
subaru | 10. Jan 2016, 22:29 |
#4726
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10297
Braucu ar: rokām uz stūres
|
10 Jan 2016, 15:50:38 er rakstīja:
Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.
ai nu pļa uzrakstīji itkā lidmašīna būtu kaut kāds pārdabisks pasaules brīnums un mums tagad tas process būtu jāpielūdz 4 reizes dienā
Ta jau varam arī teikt, ka iedomājies - no Alūksnes līdz Rīgai var tikt dažu stundu laikā. Gadsimta sākumā ar zirgu tas pats gabals bija mērojams dažās dienās.
Datoru procesori veic miljonus darbību sekundē. Cilvēkam vajadzētu 1000 gadus, lai kaut ko izrēķinātu.
Teorētiski aviokompānijas drīkstētu tirgot 10% pa virsu, ja viņi pilnībā uzņemtos izdevumus brīdī, kad shit happens un ierodas visi pasažieri (what a surprise), un kompensētu radušos izdevumus, ja, piemēram, piedāvā aizlidot 1 dienu vēlāk (piemēram rezervētā viesnīca par to 1 dienu, priekšapmaksātā nomas maksa par ferrari un jau nopirktā biļete uz Foo Fighters konci, kurš netiek apmeklēts, jo redz kāds ir izdomājis ar pasažieriem uzspēlēt loteriju.
Tb ja aviokompānija šai lietai pieietu nopietni, tad jau nebūtu cepiena. Bet ja pasažieriem ir tiešām sarunāti darbi, tikšanās vai ir kaut kādi pasākumi/koncerti/whatever, tad tikai lōģiski būtu to visu kompensēt, nevis pateikt fuck off... Tu lidosi rīt. | Offline | | |
er | 11. Jan 2016, 02:18 |
#4727
|
| Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
10 Jan 2016, 22:29:07 subaru rakstīja:
ai nu pļa uzrakstīji itkā lidmašīna būtu kaut kāds pārdabisks pasaules brīnums un mums tagad tas process būtu jāpielūdz 4 reizes dienā
Ta jau varam arī teikt, ka iedomājies - no Alūksnes līdz Rīgai var tikt dažu stundu laikā. Gadsimta sākumā ar zirgu tas pats gabals bija mērojams dažās dienās.
Datoru procesori veic miljonus darbību sekundē. Cilvēkam vajadzētu 1000 gadus, lai kaut ko izrēķinātu.
Teorētiski aviokompānijas drīkstētu tirgot 10% pa virsu, ja viņi pilnībā uzņemtos izdevumus brīdī, kad shit happens un ierodas visi pasažieri (what a surprise), un kompensētu radušos izdevumus, ja, piemēram, piedāvā aizlidot 1 dienu vēlāk (piemēram rezervētā viesnīca par to 1 dienu, priekšapmaksātā nomas maksa par ferrari un jau nopirktā biļete uz Foo Fighters konci, kurš netiek apmeklēts, jo redz kāds ir izdomājis ar pasažieriem uzspēlēt loteriju.
Tb ja aviokompānija šai lietai pieietu nopietni, tad jau nebūtu cepiena. Bet ja pasažieriem ir tiešām sarunāti darbi, tikšanās vai ir kaut kādi pasākumi/koncerti/whatever, tad tikai lōģiski būtu to visu kompensēt, nevis pateikt fuck off... Tu lidosi rīt.
Es uzrakstīju tā, lai norādītu ka ir cēloņi un sekas. Ja vēlamies lidot lēti tās ir loģiskas sekas. Neko nevajag pielūgt, bet būtu labi ja padomātu/pagooglētu how stuff works, nevis bitch and moan.
Ar regulu par pax kompensācijām neesmu iepazinies, bet daudz šo un to kompensē.
Par to ņemšanu nopietni, ieliec sevi kopējā situācijā - tava atteiktā vieta un tie euro ko tu par to samaksāji ir tikai niecīga daļa no visām operācijām tajā dienā notiek. Ofc ja būtu izvēle aizvestu visus, bet ja situācija spiež atstāt 1 aiz borta un kompānijai izdevīgāk būs overbookot un šad un tad kādu neaizvest tā arī notiks.
[ Šo ziņu laboja er, 11 Jan 2016, 02:25:23 ] | Offline | | |
amigoz | 11. Jan 2016, 09:47 |
#4728
|
| Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
| Kkur te iepriekš jau rakstīju par to nocelšanu no reisa.
Mani tieši pirms geita nocēla, nekādas tirgošanās nebija, palūdza pastāvēt malā, jo pēc biļetes noskanēšanas error izmeta.
Kad visi sakāpa lidmašīnā tad man paziņoja, ka man nav vietas dēļ overbook. Domāju, ka to vēl nezinaja pat pie baggage drop, jo piedāvāja koferi līdz galam iečekot.
Tāpat pieļauju, ka tieši dēļ connected flight mani ari izlēma atstāt aiz borta, jo smaidīgais Baltic pārstāvis paziņoja, ka varu uzreiz pa tiešo lidot uz OSL, tas nekas, ka speciāli biju bukojis connection ar 6h starpību @ARN jo tur bija darīšanas.
Rezultātā nekur neaizlidoju, bet nu prātu viņiem pacentos iznest pamatīgi, līdz ar to bija spiesti ievērot EP regulas Nr. 261/2004 7. pantu.
Es protams labāk būtu lidojis, neviena regula nekompensē 3 atliktas tikšanās, padirsto laiku un OSL vēl nobukoju non cancelation hotel | Offline | | |
|
JZ | 11. Jan 2016, 11:10 |
#4729
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
11 Jan 2016, 02:18:13 er rakstīja:
Es uzrakstīju tā, lai norādītu ka ir cēloņi un sekas. Ja vēlamies lidot lēti tās ir loģiskas sekas. Neko nevajag pielūgt, bet būtu labi ja padomātu/pagooglētu how stuff works, nevis bitch and moan.
Ar regulu par pax kompensācijām neesmu iepazinies, bet daudz šo un to kompensē.
Par to ņemšanu nopietni, ieliec sevi kopējā situācijā - tava atteiktā vieta un tie euro ko tu par to samaksāji ir tikai niecīga daļa no visām operācijām tajā dienā notiek. Ofc ja būtu izvēle aizvestu visus, bet ja situācija spiež atstāt 1 aiz borta un kompānijai izdevīgāk būs overbookot un šad un tad kādu neaizvest tā arī notiks.
tu bez maz liec domāt ka tā industrija ies mīnusā, ja tāda prakse netiks piekopta vispār, reku statistika no wiki ( ) - Among the three major U.S. carriers, Delta had the highest rate of total bumped passengers (96 per 100,000 passengers vs. 50 on American Airlines and 95 on United Airlines), but the lowest rate of involuntarily bumped passengers (3 per 100,000 vs. 5 on American and 11 on United)
es domāju ka "te" vienkārši kāds ir izdomājis pietūnēt algoritmu, no 100,X% uz 10X,X%, jo "kur gan citur tie lohi liksies" un "vismaz šito tagad varēs sajust kabatā"
tā statistika, starp citu, liek domāt ka palielinot biļetes cenu par vienu vai daļu no viena procenta, varētu atteikties no overbookošanas vispār
un nevajag te tagad ļa ļa ka tas 1 procents padarīs tavu kompāniju nekonkurētspējīgu, nav tak 10 autobusi tur lidostā pie termināļa, kas piedāvā to pašu pakalpojumu tajā pat laikā, un, kad ir, tad cenas starpība tur parasti ir ievērojami augstāka kā tas bumpoto personu skaits
tb citiem vārdiem sakot - overbookings šajā nozarē nav kaut kas tāds, bez kā nevarētu izdzīvot un dzīvot, tā prakse vienkārši ir pārņemta no citas nozares, uzspļaujot individuāliem klientiem
overbookings telekomunikācijās būtu pavisam cita saruna, bet, ja tu sēdi kaut kur valdē pie galda un skaties tikai uz cipariem, var rasties sajūta ka tas ir viens un tas pats, ja ignorē dažus "sīkumus" | Offline | | |
RVR | 11. Jan 2016, 12:01 |
#4730
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
| Kamēr te visi lamā BT, tikmēr:
Rīga, 11.janv., LETA. Latvijas aviokompānija "airBaltic" kopējais pārdotais biļešu apjoms 2016.gada lidojumiem palielinājies par 16%, salīdzinot ar analoģisku periodu pirms gada, aģentūru LETA informēja aviokompānijā
| Offline | | |
RVR | 11. Jan 2016, 12:16 |
#4731
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
11 Jan 2016, 12:13:39 bertons rakstīja:
un ja es lidotu ar bt tas skaitlis buutu +23%
Aha, pasaule vispār griežas tieši ap bertonu, cik var secināt | Offline | | |
kamikadzemk | 11. Jan 2016, 12:30 |
#4732
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
11 Jan 2016, 12:01:47 91 rakstīja:
Kamēr te visi lamā BT, tikmēr:
Rīga, 11.janv., LETA. Latvijas aviokompānija "airBaltic" kopējais pārdotais biļešu apjoms 2016.gada lidojumiem palielinājies par 16%, salīdzinot ar analoģisku periodu pirms gada, aģentūru LETA informēja aviokompānijā
Tas droši vien tikai uz overbookinga rēķina
Kāda atšķirība, ja pāris pasažieri neierodas, viņi par biļeti jebkurā gadījumā ir samaksājuši, it īpaši, ja biļetes ir non-refundable.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
er | 11. Jan 2016, 12:52 |
#4733
|
| Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
Tas droši vien tikai uz overbookinga rēķina
Kāda atšķirība, ja pāris pasažieri neierodas, viņi par biļeti jebkurā gadījumā ir samaksājuši, it īpaši, ja biļetes ir non-refundable.
Gan jau
Bet vispār rekur raksts kas nedaudz plašāk paskaidro par overbook: Raksts[ Šo ziņu laboja er, 11 Jan 2016, 12:53:12 ] | Offline | | |
JZ | 11. Jan 2016, 13:11 |
#4734
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Ja ticētu katram tādam rakstam internetā, mums patoesību būtu tik cik viedokļu, overbookings nav tas pats kas oversellings
Ja tu esi tūrisma aģentūra, un booko biļetes lidmašīnā vai viesnīcā, tu nemaksā 100% biļetes cenu viesnīcai vai par lidmašīnu nedēļas vai mēnešus pirms pakalpojuma saņemšanas, kā to dara vulgārais klients, bet, kad kāds paliek aiz borta un gaida nākamo reisu, tad tas būs tieši vulgārais - te ir hints kādēļ overbookings būs 150%, bet oversellings daudz mazāks, un tad reālais bumps ir jāpiedzīvo tikai procenta daļai no visiem
Un bez tā var arī iztikt, bet "žīds" neļauj | Offline | | |
Jancuks | 11. Jan 2016, 22:25 |
#4735
|
| Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
10 Jan 2016, 15:50:38 er rakstīja:
08 Jan 2016, 18:05:33 422167 rakstīja:
Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties
Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.
Cilvēki vienkarši nesajēdz to, ka aviācijā izmaksas ir mežonīgas. Vispār civilā aviācija nav nekāds mega peļņas bizness. Apkopju izmaksas vispār ir kosmoss. Viena maza trubiņa bieži maksā kā dažs labs e46 | Offline | | |
emiils | 11. Jan 2016, 22:52 |
#4736
|
| Kopš: 14. Jan 2007
Ziņojumi: 720
Braucu ar:
|
11 Jan 2016, 22:25:56 Jancuks rakstīja:
10 Jan 2016, 15:50:38 er rakstīja:
08 Jan 2016, 18:05:33 422167 rakstīja:
Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties
Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.
Cilvēki vienkarši nesajēdz to, ka aviācijā izmaksas ir mežonīgas. Vispār civilā aviācija nav nekāds mega peļņas bizness. Apkopju izmaksas vispār ir kosmoss. Viena maza trubiņa bieži maksā kā dažs labs e46
jā, šis der kā arguments izmisušam ļoļikam, kurš ir palicis aiz borta | Offline | | |
|
RVR | 11. Jan 2016, 23:33 |
#4737
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
11 Jan 2016, 22:25:56 Jancuks rakstīja:
Cilvēki vienkarši nesajēdz to, ka aviācijā izmaksas ir mežonīgas. Vispār civilā aviācija nav nekāds mega peļņas bizness. Apkopju izmaksas vispār ir kosmoss. Viena maza trubiņa bieži maksā kā dažs labs e46
Tas nu gan nav nekāds arguments arī tiem, kas sajēdz. Aviācija ir bizness, nevis cēla misija. Nav spiesta lieta ar to nodarboties, ja šķiet, ka peļņa par mazu. Ja tomēr kāds ņem no cilvēkiem naudu un sola pakalpojumu, tad būtu tikai godīgi, ja šis pakalpojums tiktu sniegts tā kā solīts (es šeit nerunāju par tādiem traucējumiem kā laika apstākļi vai dažādi tehniski & drošības iemesli, kad tāpēc kaut kas nenotiek kā vajag). | Offline | | |
subaru | 11. Jan 2016, 23:48 |
#4738
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10297
Braucu ar: rokām uz stūres
| vo vo ... es jau ar labprāt vadītu savu aviokompāniju, bet nu kamoon .. tur par grašiem strādāt! nafig!
labāk tepat maksimā pie kases. vismaz zini ka ir stabils ienākums katru mēnesi!
[ Šo ziņu laboja subaru, 11 Jan 2016, 23:48:51 ] | Offline | | |
Glenfiddich | 12. Jan 2016, 00:08 |
#4739
|
| Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1350
Braucu ar: 3.0D
|
11 Jan 2016, 22:54:16 adolfs rakstīja:
protams, bet tapec jau...
riga - krustpils ar vilciena ir apm 170km
rix - lgw ar gaisa kugi ir apm 1700km
tb apm 10x starpiba
pv maksa 4.40 bez atlaidem
bti pa 44eiro neved
wrong:
Riga-Krustpils ~ 120km pa dzelzscelu
cik bilete hvz [ Šo ziņu laboja Glenfiddich, 12 Jan 2016, 00:11:23 ] | Offline | | |
RVR | 12. Jan 2016, 00:12 |
#4740
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
12 Jan 2016, 00:08:45 Glenfiddich rakstīja:
wrong:
Riga-Krustpils ~ 120km pa dzelzscelu
cik bilete hvz
Links
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|