Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
hronists
08. Jan 2016, 17:25 #4721

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


08 Jan 2016, 17:21:49 422167 rakstīja:
nu bet atvainojiet


ja dienā ir 20 reisu un katrā netiek pārdota viena biļete 100€ vērtībā. dienā tas ir 2000, mēnesī 60000, gadā 720 000€.

tb, tu piedāvā noskalot podā pāris ļimakus tikai tāpēc, ka viena nīderlandiete apraudājās lidostā?
Offline
henis
08. Jan 2016, 17:48 #4722

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

BT ir +/- 50 reisi dienā

08 Jan 2016, 17:25:27 hronists rakstīja:

08 Jan 2016, 17:21:49 422167 rakstīja:
nu bet atvainojiet


ja dienā ir 20 reisu un katrā netiek pārdota viena biļete 100€ vērtībā. dienā tas ir 2000, mēnesī 60000, gadā 720 000€.

tb, tu piedāvā noskalot podā pāris ļimakus tikai tāpēc, ka viena nīderlandiete apraudājās lidostā?
Offline
422167
08. Jan 2016, 18:05 #4723

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties
Offline
er
10. Jan 2016, 15:50 #4724

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


08 Jan 2016, 18:05:33 422167 rakstīja:
Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties


Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.

Offline
arizah
10. Jan 2016, 22:13 #4725

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

salikās relevant

Offline
subaru
10. Jan 2016, 22:29 #4726

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres


10 Jan 2016, 15:50:38 er rakstīja:

Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.




ai nu pļa uzrakstīji itkā lidmašīna būtu kaut kāds pārdabisks pasaules brīnums un mums tagad tas process būtu jāpielūdz 4 reizes dienā

Ta jau varam arī teikt, ka iedomājies - no Alūksnes līdz Rīgai var tikt dažu stundu laikā. Gadsimta sākumā ar zirgu tas pats gabals bija mērojams dažās dienās.

Datoru procesori veic miljonus darbību sekundē. Cilvēkam vajadzētu 1000 gadus, lai kaut ko izrēķinātu.

Teorētiski aviokompānijas drīkstētu tirgot 10% pa virsu, ja viņi pilnībā uzņemtos izdevumus brīdī, kad shit happens un ierodas visi pasažieri (what a surprise), un kompensētu radušos izdevumus, ja, piemēram, piedāvā aizlidot 1 dienu vēlāk (piemēram rezervētā viesnīca par to 1 dienu, priekšapmaksātā nomas maksa par ferrari un jau nopirktā biļete uz Foo Fighters konci, kurš netiek apmeklēts, jo redz kāds ir izdomājis ar pasažieriem uzspēlēt loteriju.

Tb ja aviokompānija šai lietai pieietu nopietni, tad jau nebūtu cepiena. Bet ja pasažieriem ir tiešām sarunāti darbi, tikšanās vai ir kaut kādi pasākumi/koncerti/whatever, tad tikai lōģiski būtu to visu kompensēt, nevis pateikt fuck off... Tu lidosi rīt.
Offline
er
11. Jan 2016, 02:18 #4727

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


10 Jan 2016, 22:29:07 subaru rakstīja:

ai nu pļa uzrakstīji itkā lidmašīna būtu kaut kāds pārdabisks pasaules brīnums un mums tagad tas process būtu jāpielūdz 4 reizes dienā

Ta jau varam arī teikt, ka iedomājies - no Alūksnes līdz Rīgai var tikt dažu stundu laikā. Gadsimta sākumā ar zirgu tas pats gabals bija mērojams dažās dienās.

Datoru procesori veic miljonus darbību sekundē. Cilvēkam vajadzētu 1000 gadus, lai kaut ko izrēķinātu.

Teorētiski aviokompānijas drīkstētu tirgot 10% pa virsu, ja viņi pilnībā uzņemtos izdevumus brīdī, kad shit happens un ierodas visi pasažieri (what a surprise), un kompensētu radušos izdevumus, ja, piemēram, piedāvā aizlidot 1 dienu vēlāk (piemēram rezervētā viesnīca par to 1 dienu, priekšapmaksātā nomas maksa par ferrari un jau nopirktā biļete uz Foo Fighters konci, kurš netiek apmeklēts, jo redz kāds ir izdomājis ar pasažieriem uzspēlēt loteriju.

Tb ja aviokompānija šai lietai pieietu nopietni, tad jau nebūtu cepiena. Bet ja pasažieriem ir tiešām sarunāti darbi, tikšanās vai ir kaut kādi pasākumi/koncerti/whatever, tad tikai lōģiski būtu to visu kompensēt, nevis pateikt fuck off... Tu lidosi rīt.


Es uzrakstīju tā, lai norādītu ka ir cēloņi un sekas. Ja vēlamies lidot lēti tās ir loģiskas sekas. Neko nevajag pielūgt, bet būtu labi ja padomātu/pagooglētu how stuff works, nevis bitch and moan.
Ar regulu par pax kompensācijām neesmu iepazinies, bet daudz šo un to kompensē.
Par to ņemšanu nopietni, ieliec sevi kopējā situācijā - tava atteiktā vieta un tie euro ko tu par to samaksāji ir tikai niecīga daļa no visām operācijām tajā dienā notiek. Ofc ja būtu izvēle aizvestu visus, bet ja situācija spiež atstāt 1 aiz borta un kompānijai izdevīgāk būs overbookot un šad un tad kādu neaizvest tā arī notiks.

[ Šo ziņu laboja er, 11 Jan 2016, 02:25:23 ]

Offline
amigoz
11. Jan 2016, 09:47 #4728

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS

Kkur te iepriekš jau rakstīju par to nocelšanu no reisa.
Mani tieši pirms geita nocēla, nekādas tirgošanās nebija, palūdza pastāvēt malā, jo pēc biļetes noskanēšanas error izmeta.
Kad visi sakāpa lidmašīnā tad man paziņoja, ka man nav vietas dēļ overbook. Domāju, ka to vēl nezinaja pat pie baggage drop, jo piedāvāja koferi līdz galam iečekot.
Tāpat pieļauju, ka tieši dēļ connected flight mani ari izlēma atstāt aiz borta, jo smaidīgais Baltic pārstāvis paziņoja, ka varu uzreiz pa tiešo lidot uz OSL, tas nekas, ka speciāli biju bukojis connection ar 6h starpību @ARN jo tur bija darīšanas.
Rezultātā nekur neaizlidoju, bet nu prātu viņiem pacentos iznest pamatīgi, līdz ar to bija spiesti ievērot EP regulas Nr. 261/2004 7. pantu.
Es protams labāk būtu lidojis, neviena regula nekompensē 3 atliktas tikšanās, padirsto laiku un OSL vēl nobukoju non cancelation hotel
Offline
JZ
11. Jan 2016, 11:10 #4729

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2016, 02:18:13 er rakstīja:

Es uzrakstīju tā, lai norādītu ka ir cēloņi un sekas. Ja vēlamies lidot lēti tās ir loģiskas sekas. Neko nevajag pielūgt, bet būtu labi ja padomātu/pagooglētu how stuff works, nevis bitch and moan.
Ar regulu par pax kompensācijām neesmu iepazinies, bet daudz šo un to kompensē.
Par to ņemšanu nopietni, ieliec sevi kopējā situācijā - tava atteiktā vieta un tie euro ko tu par to samaksāji ir tikai niecīga daļa no visām operācijām tajā dienā notiek. Ofc ja būtu izvēle aizvestu visus, bet ja situācija spiež atstāt 1 aiz borta un kompānijai izdevīgāk būs overbookot un šad un tad kādu neaizvest tā arī notiks.



tu bez maz liec domāt ka tā industrija ies mīnusā, ja tāda prakse netiks piekopta vispār, reku statistika no wiki ( ) - Among the three major U.S. carriers, Delta had the highest rate of total bumped passengers (96 per 100,000 passengers vs. 50 on American Airlines and 95 on United Airlines), but the lowest rate of involuntarily bumped passengers (3 per 100,000 vs. 5 on American and 11 on United)

es domāju ka "te" vienkārši kāds ir izdomājis pietūnēt algoritmu, no 100,X% uz 10X,X%, jo "kur gan citur tie lohi liksies" un "vismaz šito tagad varēs sajust kabatā"

tā statistika, starp citu, liek domāt ka palielinot biļetes cenu par vienu vai daļu no viena procenta, varētu atteikties no overbookošanas vispār

un nevajag te tagad ļa ļa ka tas 1 procents padarīs tavu kompāniju nekonkurētspējīgu, nav tak 10 autobusi tur lidostā pie termināļa, kas piedāvā to pašu pakalpojumu tajā pat laikā, un, kad ir, tad cenas starpība tur parasti ir ievērojami augstāka kā tas bumpoto personu skaits

tb citiem vārdiem sakot - overbookings šajā nozarē nav kaut kas tāds, bez kā nevarētu izdzīvot un dzīvot, tā prakse vienkārši ir pārņemta no citas nozares, uzspļaujot individuāliem klientiem

overbookings telekomunikācijās būtu pavisam cita saruna, bet, ja tu sēdi kaut kur valdē pie galda un skaties tikai uz cipariem, var rasties sajūta ka tas ir viens un tas pats, ja ignorē dažus "sīkumus"
Offline
RVR
11. Jan 2016, 12:01 #4730

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR

Kamēr te visi lamā BT, tikmēr:

Rīga, 11.janv., LETA. Latvijas aviokompānija "airBaltic" kopējais pārdotais biļešu apjoms 2016.gada lidojumiem palielinājies par 16%, salīdzinot ar analoģisku periodu pirms gada, aģentūru LETA informēja aviokompānijā



Offline
RVR
11. Jan 2016, 12:16 #4731

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


11 Jan 2016, 12:13:39 bertons rakstīja:
un ja es lidotu ar bt tas skaitlis buutu +23%


Aha, pasaule vispār griežas tieši ap bertonu, cik var secināt
Offline
kamikadzemk
11. Jan 2016, 12:30 #4732

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


11 Jan 2016, 12:01:47 91 rakstīja:
Kamēr te visi lamā BT, tikmēr:

Rīga, 11.janv., LETA. Latvijas aviokompānija "airBaltic" kopējais pārdotais biļešu apjoms 2016.gada lidojumiem palielinājies par 16%, salīdzinot ar analoģisku periodu pirms gada, aģentūru LETA informēja aviokompānijā





Tas droši vien tikai uz overbookinga rēķina

Kāda atšķirība, ja pāris pasažieri neierodas, viņi par biļeti jebkurā gadījumā ir samaksājuši, it īpaši, ja biļetes ir non-refundable.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
er
11. Jan 2016, 12:52 #4733

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30



Tas droši vien tikai uz overbookinga rēķina

Kāda atšķirība, ja pāris pasažieri neierodas, viņi par biļeti jebkurā gadījumā ir samaksājuši, it īpaši, ja biļetes ir non-refundable.


Gan jau
Bet vispār rekur raksts kas nedaudz plašāk paskaidro par overbook: Raksts

[ Šo ziņu laboja er, 11 Jan 2016, 12:53:12 ]

Offline
JZ
11. Jan 2016, 13:11 #4734

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Ja ticētu katram tādam rakstam internetā, mums patoesību būtu tik cik viedokļu, overbookings nav tas pats kas oversellings

Ja tu esi tūrisma aģentūra, un booko biļetes lidmašīnā vai viesnīcā, tu nemaksā 100% biļetes cenu viesnīcai vai par lidmašīnu nedēļas vai mēnešus pirms pakalpojuma saņemšanas, kā to dara vulgārais klients, bet, kad kāds paliek aiz borta un gaida nākamo reisu, tad tas būs tieši vulgārais - te ir hints kādēļ overbookings būs 150%, bet oversellings daudz mazāks, un tad reālais bumps ir jāpiedzīvo tikai procenta daļai no visiem

Un bez tā var arī iztikt, bet "žīds" neļauj
Offline
Jancuks
11. Jan 2016, 22:25 #4735

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


10 Jan 2016, 15:50:38 er rakstīja:

08 Jan 2016, 18:05:33 422167 rakstīja:
Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties


Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.



Cilvēki vienkarši nesajēdz to, ka aviācijā izmaksas ir mežonīgas. Vispār civilā aviācija nav nekāds mega peļņas bizness. Apkopju izmaksas vispār ir kosmoss. Viena maza trubiņa bieži maksā kā dažs labs e46
Offline
emiils
11. Jan 2016, 22:52 #4736

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


11 Jan 2016, 22:25:56 Jancuks rakstīja:

10 Jan 2016, 15:50:38 er rakstīja:

08 Jan 2016, 18:05:33 422167 rakstīja:
Veelreiz gribaas jautaat ko juus ar saaposu zobu teiktu zobaarstam, kas juus pierakstiijis vienaa laikaa ar veel kaadu? jo, redziet, meedz tacu maitas neatnaakt tie pacienti, un tad zobaarstam rodas diikstaave, kas maksaa gan jau pa pasauli summaari ne mazaak kaa iespeejamaas aviokompaaniju diikstaaves.
Pie tam, zobaarstam neatnaakusais pacients var taa arii pateikt atvainojiet un nesamaksaat, bet sitie maitas piki panem jau uz prieksu 110 vai cik tur procentu apmeeraa.
es tomaar uzskatu, ka ir dariisana ar pidariem, bet tie ir lielizmeera pidari, taapeec vinji to var atlauties


Tas ir bizness ar milzīgu pašizmaksu, ļoti stingrām regulām un lielu konkurenci. Salīdzināt to ar zobārsta privātprakses biznesa modeli ir intelektuāls slinkums. Tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir nepieciešams, lai tā biļete uz (sib)Īriju maksātu 30 EUR. Pat ja maksā 150 EUR, bļin pārvietoties 2500 km 3 stundu laikā (ok 4,5 ar visu lidostas laiku) ir diezgan cool. Aviopārvadājumi ir tagad pieejamāki kā jebkad iepriekš un vēl joprojām ir mūžīga čīkstēšana. Amazing.



Cilvēki vienkarši nesajēdz to, ka aviācijā izmaksas ir mežonīgas. Vispār civilā aviācija nav nekāds mega peļņas bizness. Apkopju izmaksas vispār ir kosmoss. Viena maza trubiņa bieži maksā kā dažs labs e46

jā, šis der kā arguments izmisušam ļoļikam, kurš ir palicis aiz borta
Offline
RVR
11. Jan 2016, 23:33 #4737

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


11 Jan 2016, 22:25:56 Jancuks rakstīja:

Cilvēki vienkarši nesajēdz to, ka aviācijā izmaksas ir mežonīgas. Vispār civilā aviācija nav nekāds mega peļņas bizness. Apkopju izmaksas vispār ir kosmoss. Viena maza trubiņa bieži maksā kā dažs labs e46


Tas nu gan nav nekāds arguments arī tiem, kas sajēdz. Aviācija ir bizness, nevis cēla misija. Nav spiesta lieta ar to nodarboties, ja šķiet, ka peļņa par mazu. Ja tomēr kāds ņem no cilvēkiem naudu un sola pakalpojumu, tad būtu tikai godīgi, ja šis pakalpojums tiktu sniegts tā kā solīts (es šeit nerunāju par tādiem traucējumiem kā laika apstākļi vai dažādi tehniski & drošības iemesli, kad tāpēc kaut kas nenotiek kā vajag).
Offline
subaru
11. Jan 2016, 23:48 #4738

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

vo vo ... es jau ar labprāt vadītu savu aviokompāniju, bet nu kamoon .. tur par grašiem strādāt! nafig!
labāk tepat maksimā pie kases. vismaz zini ka ir stabils ienākums katru mēnesi!


[ Šo ziņu laboja subaru, 11 Jan 2016, 23:48:51 ]

Offline
Glenfiddich
12. Jan 2016, 00:08 #4739

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1350

Braucu ar: 3.0D


11 Jan 2016, 22:54:16 adolfs rakstīja:
protams, bet tapec jau...
riga - krustpils ar vilciena ir apm 170km
rix - lgw ar gaisa kugi ir apm 1700km
tb apm 10x starpiba
pv maksa 4.40 bez atlaidem
bti pa 44eiro neved



wrong:
Riga-Krustpils ~ 120km pa dzelzscelu
cik bilete hvz

[ Šo ziņu laboja Glenfiddich, 12 Jan 2016, 00:11:23 ]

Offline
RVR
12. Jan 2016, 00:12 #4740

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


12 Jan 2016, 00:08:45 Glenfiddich rakstīja:

wrong:
Riga-Krustpils ~ 120km pa dzelzscelu
cik bilete hvz




Links

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo