Autors | Ziņojums |
moro | 20. Jul 2011, 20:46 |
#4721
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| Laikam domā ir tāda, ka uz standarta motoru sporta paneli (gandrīz) neviens neliks. Tātad ja panelis ir, motors visdrīzāk ir sabūvēts |
Offline | |
|
dust | 20. Jul 2011, 20:49 |
#4722
|
|
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Nu video lieliski parāda, ka tur nav 150 zs
-----------------
|
Offline | |
|
Ruff | 20. Jul 2011, 21:25 |
#4723
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| piestarteju vazni
pirmie solji automehanika
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
AV | 20. Jul 2011, 22:03 |
#4724
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
20 Jul 2011, 21:25:19 Ruff rakstīja:
piestarteju vazni
laiks sedinat
|
Offline | |
|
Ruff | 20. Jul 2011, 22:10 |
#4725
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| aha, bus uz Plaza Baltic jadodas
braukshana ir ekskluziva
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
Erx | 20. Jul 2011, 23:51 |
#4726
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
19 Jul 2011, 09:00:28 adolfs rakstīja:
18 Jul 2011, 23:44:12 Erx rakstīja:
motoram klāt stāv stack panelis attiecīgi ar jaudu tur arī viss kārtībā
shito paskaidro siikaak
Ja tu apšaubi augstāk pausto viedokli, ka stack dod klāt 100hp uz līdzenas vietas, tad tev varētu būt zināma taisnība
Bet nu rakstīju uz ātru roku vietējiem vulgārajiem sportistiem. Tai astrai par motora spējām protams spriedu pēc citām pazīmēm tajos video, par ko bija slinkums rakstīt. Bet nu Stack labi vizualizē to, ka to astru būvējot nauda nav taupīta, un tās sagatavošanas izmaksas ir visticamāk pārsniegušas lielas daļas Latvijas elitāro kaujas ratu izmaskas. |
Offline | |
|
Hesus | 21. Jul 2011, 11:13 |
#4727
|
|
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
|
20 Jul 2011, 23:51:07 Erx rakstīja:
tās sagatavošanas izmaksas ir visticamāk pārsniegušas lielas daļas Latvijas elitāro kaujas ratu izmaskas.
Krievija viss kas ir importa ir dargi. Chomam partnjors no Maskavas brauc savam Accord apkopes taisiit uz Nippon Ta ka tur paljube 50k ieggshaa
----------------- Darbs ceļ vīru! |
Offline | |
|
Siipols | 21. Jul 2011, 11:26 |
#4728
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
18 Jul 2011, 23:44:12 Erx rakstīja:
18 Jul 2011, 23:20:04 s-line rakstīja:
ko šis ziemā ēd???
Krievi izklaidējas pa savam
Noskatoties to video jau var saprast - kārba 6 robu kulacene, amjus darbībā var novērtēt ss3 tramplīnā, motoram klāt stāv stack panelis attiecīgi ar jaudu tur arī viss kārtībā. No astras tur tikai durvis palikušas vidrīzāk.
Pēc skata,skaņas,un tā kā tas auto izvelk negurstot tur zem haubes ir 250-300hp
Tas skeptiķiem,kam astras nepatik
Un dzīvajā viņu redzot ee-rally ari man acis bij Gāja jau nereali labi!
vienīgi ar stūrmani tur kautkas nav kartibā,brižiem pilots iet uz čuju
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
|
JZ | 21. Jul 2011, 11:46 |
#4729
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| video sākumā tak ir rakstīts 215hp
nejau zirgos ir tas sāls, tas iespaids no tā ka tas motors ceļ vislaik ir dēļ 6rob kārbas, likt naudu iekšā labā kārbā ir daudz pareizāk nekā dabūt 250+hp no atmosfēriskā 2l rallija mašīnai un tad saprast ka jaudas pīķis ir tik šaurs ka 5rob kārbas pārnesumi ir par garu
un laba 6rob kulacene nemaz nav tik kosmiski dārga, rallycarsforsale ir redzētas <3k gbp, domāju ka detaļas tādai astrai var savākt ~20k eur budžeta robežās, tad vēl darbs visu to salikt kopā
p.s. un 215hp ar labu degvielu no tā motora galīgi nav nekāds kosmoss |
Offline | |
|
GirtzB | 21. Jul 2011, 11:50 |
#4730
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22113
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| + video sākumā smuki atšifrēts
Quaife 6 dogbox un ohlins tpx/ttx
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Siipols | 21. Jul 2011, 11:58 |
#4731
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| es nelasiju,bet skatijos video tikai
Nu labi,tad griezes moments tur ir vairak nekā manam ekskavatoram
kārba ir 80% bet motors tur ,ja viņam pedejā pārnesumā taisnē ir pie 180 ,tad motors nemaz nav jaudigs ne, ja izņemot kādu 0 jeb 1 likumu tā normali nenogurtot aiziet pat neparsledzoties
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
us | 21. Jul 2011, 13:27 |
#4732
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Iepriekš apspriestie opelisti uztaisījuši tādu kā best of onboard video no Igaunijas
Spied "Play", lai skatītos video!
Tie stūrmaņa "uuuu" izsaucieni ir labie
4:44 labi nospīdēja[ Šo ziņu laboja us, 21 Jul 2011, 13:27:31 ] |
Offline | |
|
Ekimons | 21. Jul 2011, 13:49 |
#4733
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| nekas īpašs. vnk kvalitatīvs video ar pilnpiedziņu
http://www.youtube.com/watch?v=jFlSG9_Ue4A&..._embedded#at=114 |
Offline | |
|
Erx | 21. Jul 2011, 16:21 |
#4734
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
21 Jul 2011, 11:46:20 JZ rakstīja:
video sākumā tak ir rakstīts 215hp
nejau zirgos ir tas sāls, tas iespaids no tā ka tas motors ceļ vislaik ir dēļ 6rob kārbas, likt naudu iekšā labā kārbā ir daudz pareizāk nekā dabūt 250+hp no atmosfēriskā 2l rallija mašīnai un tad saprast ka jaudas pīķis ir tik šaurs ka 5rob kārbas pārnesumi ir par garu
un laba 6rob kulacene nemaz nav tik kosmiski dārga, rallycarsforsale ir redzētas <3k gbp, domāju ka detaļas tādai astrai var savākt ~20k eur budžeta robežās, tad vēl darbs visu to salikt kopā
p.s. un 215hp ar labu degvielu no tā motora galīgi nav nekāds kosmoss
Ja es pareizi atceros (GintsK regulēja) manam opelim bija 208hp uz riteņiem ar 98 degvielu, grieze bija vairāk un plašā diapazonā (3500-7700).
Uzbūvēt motoru kādi 6k mārciņās, kārbai iekšas 4k mārciņas, ohlins nezinu. Plus Krievzemes uzcenojumi. Domāju, ka kopā ar pārējiem loriņiem tik un tā pie 30k detaļās nostājas.
Mani gan mierina tas, ka arī tam opelim ir tieši tās pašas vadāmības īpatnības (jeb problēmas), kas bija manējam |
Offline | |
|
Erx | 21. Jul 2011, 17:23 |
#4735
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
21 Jul 2011, 16:56:49 adolfs rakstīja:
grieze bija vairaak par ko - jaudu
un paareejaa diapazonaa nebija vispaar
eerik: nu sanjemies tachu
Labāk izdomā, kad varam pusdienas iekost bariņā, tad paskaidrošu sīkāk |
Offline | |
|
JZ | 21. Jul 2011, 20:58 |
#4736
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu gan pasaka aizgāja, atmosfēriskajam motoram jēdzīgs griezes moments nevar būt tik plašā diapazonā (kaut ko labot var tikai ar visādiem vtec, vanos, vvti, utt), it sevišķi ja tur bija daudz maz standarta ieplūde/galva/izplūde, tas vienkārši nav iespējams, vēl jo mazāk uz mūsējo 98to degvielu
rekur atradu kaut kādu uzšķūnētu c20xe bildi kas ļoti labi ilustrē to, par ko es runāju:
tā krievu opeļa motora līkne gan jau ka ir stipri līdzīga, tik pīķī pie ~6200-6300rpm būs ~250nm, kas apmēram arī ir tie 215zs, un kopā ar īsu kārbu tas strādā ļoti labi |
Offline | |
|
|
gt99 | 21. Jul 2011, 22:03 |
#4737
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
a šis nav jēdzīgs griezes moments? [ Šo ziņu laboja gt99, 21 Jul 2011, 22:05:05 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
Erx | 21. Jul 2011, 22:46 |
#4738
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
21 Jul 2011, 20:58:59 JZ rakstīja:
nu gan pasaka aizgāja, atmosfēriskajam motoram jēdzīgs griezes moments nevar būt tik plašā diapazonā (kaut ko labot var tikai ar visādiem vtec, vanos, vvti, utt), it sevišķi ja tur bija daudz maz standarta ieplūde/galva/izplūde, tas vienkārši nav iespējams, vēl jo mazāk uz mūsējo 98to degvielu
rekur atradu kaut kādu uzšķūnētu c20xe bildi kas ļoti labi ilustrē to, par ko es runāju:
tā krievu opeļa motora līkne gan jau ka ir stipri līdzīga, tik pīķī pie ~6200-6300rpm būs ~250nm, kas apmēram arī ir tie 215zs, un kopā ar īsu kārbu tas strādā ļoti labi
Sūdīgu tu to motoru esi atradis...
Apskatījos precīzi: 151kW@7400, 217Nm@5300
ap 3000 bija aptuveni 175Nm.
Un nē, nebija ne standarta augša, ne ieplūde, ne izplūde. Ja gribi ko sīkāk par līknēm, tad prasi GintsK, varbūt, ka viņš atceras, jo es nebiju klāt kad regulēja. |
Offline | |
|
JZ | 22. Jul 2011, 13:58 |
#4739
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| sūdīgu? tas, manuprāt, izskatās labāk nekā tevis dotie cipari, un tam motoram aprakstā bija minēts ka ieliktas ir sadalenes un virzuļi, degviela, laikam, bija parastā, ieplūdes kolektors cits, tādēļ robs līknes vidū, regulēts bija pa rupjo, tikai aizdedzi pagriezuši agrāk
un tas nemaksā 6k gbp, tas ir tas ko es saku, ar labāku degvielu būs viscaur stipri vairāk griezes, ar to es gribu teikt ka nevajag 8k rpm (kas maksās dārgi) lai tam c20xe dabūtu tos 215hp, tas tak ir 2l motors, nevis kaut kāds 1,6 |
Offline | |
|
Edzo | 22. Jul 2011, 14:04 |
#4740
|
|
Kopš: 25. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: Kūtiņu
| Meklēju kaltos diskus R15 priekš Subaru Impreza GT, var ar vai bez riepām. Cenu un piedāvājumu sūtam uz PM. |
Offline | |
|