Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
moro
20. Jul 2011, 20:46 #4721

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

Laikam domā ir tāda, ka uz standarta motoru sporta paneli (gandrīz) neviens neliks. Tātad ja panelis ir, motors visdrīzāk ir sabūvēts
Offline
dust
20. Jul 2011, 20:49 #4722

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Nu video lieliski parāda, ka tur nav 150 zs

-----------------

Offline
Ruff
20. Jul 2011, 21:25 #4723

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

piestarteju vazni

pirmie solji automehanika

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
AV
20. Jul 2011, 22:03 #4724

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


20 Jul 2011, 21:25:19 Ruff rakstīja:
piestarteju vazni

laiks sedinat

Offline
Ruff
20. Jul 2011, 22:10 #4725

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

aha, bus uz Plaza Baltic jadodas

braukshana ir ekskluziva

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
Erx
20. Jul 2011, 23:51 #4726

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


19 Jul 2011, 09:00:28 adolfs rakstīja:

18 Jul 2011, 23:44:12 Erx rakstīja:
motoram klāt stāv stack panelis attiecīgi ar jaudu tur arī viss kārtībā


shito paskaidro siikaak


Ja tu apšaubi augstāk pausto viedokli, ka stack dod klāt 100hp uz līdzenas vietas, tad tev varētu būt zināma taisnība
Bet nu rakstīju uz ātru roku vietējiem vulgārajiem sportistiem. Tai astrai par motora spējām protams spriedu pēc citām pazīmēm tajos video, par ko bija slinkums rakstīt. Bet nu Stack labi vizualizē to, ka to astru būvējot nauda nav taupīta, un tās sagatavošanas izmaksas ir visticamāk pārsniegušas lielas daļas Latvijas elitāro kaujas ratu izmaskas.
Offline
Hesus
21. Jul 2011, 11:13 #4727

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


20 Jul 2011, 23:51:07 Erx rakstīja:

tās sagatavošanas izmaksas ir visticamāk pārsniegušas lielas daļas Latvijas elitāro kaujas ratu izmaskas.



Krievija viss kas ir importa ir dargi. Chomam partnjors no Maskavas brauc savam Accord apkopes taisiit uz Nippon Ta ka tur paljube 50k ieggshaa

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Siipols
21. Jul 2011, 11:26 #4728

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


18 Jul 2011, 23:44:12 Erx rakstīja:

18 Jul 2011, 23:20:04 s-line rakstīja:
ko šis ziemā ēd???


Krievi izklaidējas pa savam
Noskatoties to video jau var saprast - kārba 6 robu kulacene, amjus darbībā var novērtēt ss3 tramplīnā, motoram klāt stāv stack panelis attiecīgi ar jaudu tur arī viss kārtībā. No astras tur tikai durvis palikušas vidrīzāk.

Pēc skata,skaņas,un tā kā tas auto izvelk negurstot tur zem haubes ir 250-300hp

Tas skeptiķiem,kam astras nepatik

Un dzīvajā viņu redzot ee-rally ari man acis bij Gāja jau nereali labi!
vienīgi ar stūrmani tur kautkas nav kartibā,brižiem pilots iet uz čuju

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
JZ
21. Jul 2011, 11:46 #4729

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

video sākumā tak ir rakstīts 215hp

nejau zirgos ir tas sāls, tas iespaids no tā ka tas motors ceļ vislaik ir dēļ 6rob kārbas, likt naudu iekšā labā kārbā ir daudz pareizāk nekā dabūt 250+hp no atmosfēriskā 2l rallija mašīnai un tad saprast ka jaudas pīķis ir tik šaurs ka 5rob kārbas pārnesumi ir par garu

un laba 6rob kulacene nemaz nav tik kosmiski dārga, rallycarsforsale ir redzētas <3k gbp, domāju ka detaļas tādai astrai var savākt ~20k eur budžeta robežās, tad vēl darbs visu to salikt kopā

p.s. un 215hp ar labu degvielu no tā motora galīgi nav nekāds kosmoss
Offline
GirtzB
21. Jul 2011, 11:50 #4730

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

+ video sākumā smuki atšifrēts
Quaife 6 dogbox un ohlins tpx/ttx

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Siipols
21. Jul 2011, 11:58 #4731

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

es nelasiju,bet skatijos video tikai

Nu labi,tad griezes moments tur ir vairak nekā manam ekskavatoram
kārba ir 80% bet motors tur ,ja viņam pedejā pārnesumā taisnē ir pie 180 ,tad motors nemaz nav jaudigs ne, ja izņemot kādu 0 jeb 1 likumu tā normali nenogurtot aiziet pat neparsledzoties


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
us
21. Jul 2011, 13:27 #4732

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Iepriekš apspriestie opelisti uztaisījuši tādu kā best of onboard video no Igaunijas

Spied "Play", lai skatītos video!


Tie stūrmaņa "uuuu" izsaucieni ir labie

4:44 labi nospīdēja

[ Šo ziņu laboja us, 21 Jul 2011, 13:27:31 ]

Offline
Ekimons
21. Jul 2011, 13:49 #4733

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

nekas īpašs. vnk kvalitatīvs video ar pilnpiedziņu
http://www.youtube.com/watch?v=jFlSG9_Ue4A&..._embedded#at=114
Offline
Erx
21. Jul 2011, 16:21 #4734

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


21 Jul 2011, 11:46:20 JZ rakstīja:
video sākumā tak ir rakstīts 215hp

nejau zirgos ir tas sāls, tas iespaids no tā ka tas motors ceļ vislaik ir dēļ 6rob kārbas, likt naudu iekšā labā kārbā ir daudz pareizāk nekā dabūt 250+hp no atmosfēriskā 2l rallija mašīnai un tad saprast ka jaudas pīķis ir tik šaurs ka 5rob kārbas pārnesumi ir par garu

un laba 6rob kulacene nemaz nav tik kosmiski dārga, rallycarsforsale ir redzētas <3k gbp, domāju ka detaļas tādai astrai var savākt ~20k eur budžeta robežās, tad vēl darbs visu to salikt kopā

p.s. un 215hp ar labu degvielu no tā motora galīgi nav nekāds kosmoss


Ja es pareizi atceros (GintsK regulēja) manam opelim bija 208hp uz riteņiem ar 98 degvielu, grieze bija vairāk un plašā diapazonā (3500-7700).

Uzbūvēt motoru kādi 6k mārciņās, kārbai iekšas 4k mārciņas, ohlins nezinu. Plus Krievzemes uzcenojumi. Domāju, ka kopā ar pārējiem loriņiem tik un tā pie 30k detaļās nostājas.

Mani gan mierina tas, ka arī tam opelim ir tieši tās pašas vadāmības īpatnības (jeb problēmas), kas bija manējam
Offline
Erx
21. Jul 2011, 17:23 #4735

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


21 Jul 2011, 16:56:49 adolfs rakstīja:
grieze bija vairaak par ko - jaudu
un paareejaa diapazonaa nebija vispaar

eerik: nu sanjemies tachu


Labāk izdomā, kad varam pusdienas iekost bariņā, tad paskaidrošu sīkāk
Offline
JZ
21. Jul 2011, 20:58 #4736

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu gan pasaka aizgāja, atmosfēriskajam motoram jēdzīgs griezes moments nevar būt tik plašā diapazonā (kaut ko labot var tikai ar visādiem vtec, vanos, vvti, utt), it sevišķi ja tur bija daudz maz standarta ieplūde/galva/izplūde, tas vienkārši nav iespējams, vēl jo mazāk uz mūsējo 98to degvielu

rekur atradu kaut kādu uzšķūnētu c20xe bildi kas ļoti labi ilustrē to, par ko es runāju:


tā krievu opeļa motora līkne gan jau ka ir stipri līdzīga, tik pīķī pie ~6200-6300rpm būs ~250nm, kas apmēram arī ir tie 215zs, un kopā ar īsu kārbu tas strādā ļoti labi
Offline
gt99
21. Jul 2011, 22:03 #4737

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR



a šis nav jēdzīgs griezes moments?

[ Šo ziņu laboja gt99, 21 Jul 2011, 22:05:05 ]



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Erx
21. Jul 2011, 22:46 #4738

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


21 Jul 2011, 20:58:59 JZ rakstīja:
nu gan pasaka aizgāja, atmosfēriskajam motoram jēdzīgs griezes moments nevar būt tik plašā diapazonā (kaut ko labot var tikai ar visādiem vtec, vanos, vvti, utt), it sevišķi ja tur bija daudz maz standarta ieplūde/galva/izplūde, tas vienkārši nav iespējams, vēl jo mazāk uz mūsējo 98to degvielu

rekur atradu kaut kādu uzšķūnētu c20xe bildi kas ļoti labi ilustrē to, par ko es runāju:

tā krievu opeļa motora līkne gan jau ka ir stipri līdzīga, tik pīķī pie ~6200-6300rpm būs ~250nm, kas apmēram arī ir tie 215zs, un kopā ar īsu kārbu tas strādā ļoti labi


Sūdīgu tu to motoru esi atradis...

Apskatījos precīzi: 151kW@7400, 217Nm@5300
ap 3000 bija aptuveni 175Nm.

Un nē, nebija ne standarta augša, ne ieplūde, ne izplūde. Ja gribi ko sīkāk par līknēm, tad prasi GintsK, varbūt, ka viņš atceras, jo es nebiju klāt kad regulēja.
Offline
JZ
22. Jul 2011, 13:58 #4739

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

sūdīgu? tas, manuprāt, izskatās labāk nekā tevis dotie cipari, un tam motoram aprakstā bija minēts ka ieliktas ir sadalenes un virzuļi, degviela, laikam, bija parastā, ieplūdes kolektors cits, tādēļ robs līknes vidū, regulēts bija pa rupjo, tikai aizdedzi pagriezuši agrāk

un tas nemaksā 6k gbp, tas ir tas ko es saku, ar labāku degvielu būs viscaur stipri vairāk griezes, ar to es gribu teikt ka nevajag 8k rpm (kas maksās dārgi) lai tam c20xe dabūtu tos 215hp, tas tak ir 2l motors, nevis kaut kāds 1,6
Offline
Edzo
22. Jul 2011, 14:04 #4740

Kopš: 25. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: Kūtiņu

Meklēju kaltos diskus R15 priekš Subaru Impreza GT, var ar vai bez riepām. Cenu un piedāvājumu sūtam uz PM.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex