Autors | Ziņojums |
Driver | 27. Feb 2010, 22:56 |
#4721
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Feb 2010, 17:28:40 100 rakstīja:
Auto e39 `02 530i
Vai lambda zonde, kas ir aiz katalizatora, kaut kādā veidā ietekmē dzinēja darbību, vai citus raksturlielumus.
Lieta tāda, ka viņa man ir beigt (diagnostika veikta) un daļa ar ko esmu runājis saka, ka viņa neko nemaina, citi atkal iesaka nomainīt.
Paldies!
tas atkarigs no vairakiem faktoriem, bet galvenokart no konkreta dzineja vadibas bloka ipatnibam.
maisijumu regulee zonde, pirms KAT, bet taa, kas ir pec tikai kontrole KAT darbibu, nevis atgazu sastavu no trubas.
kluda par vinjas darbibu bus ieksha visiem auto, bet vienam var nebut nekadu izmainju, otram var nebut izmainju braucot, tikai degs check engine, bet citam var degt gan check engine, gan tik samazinata dzineja jauda...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 27. Feb 2010, 23:00 |
#4722
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| parasti gaisa meritaja tirisana beidzas ar meritaja sabojashanu - nav jalien, kur nevajag.
bet zondi atsist m52 motoram kartigi vajag pacensties atrak karters bus plakans kaa zonde nodauzita...
27 Feb 2010, 22:32:57 Bagio rakstīja:
27 Feb 2010, 22:30:36 M20Edition rakstīja:
27 Feb 2010, 22:10:34 Bitch rakstīja:
27 Feb 2010, 21:15:10 Bagio rakstīja:
27 Feb 2010, 20:30:46 other rakstīja:
Nu tad cel uz domkrata augšā un lien ar lukturi apakšā, citu variantu pagaidām neredzu.
biju palūrēt, it kā pie filtra tik viegli klāt nevar tikt nekas, tomēr stāv uz slīpuma... skatījos ka pi gaisa mērītāja tā šķirbiņa, starp filtru un pašu mērītāju.. pamēģināju atvienot, nekādu izmaiņu.. kad vienoju klāt, tad gan noraustījās biki un turpināja rūcēt!
Paskaties vai zondi nēesi nolauzis vai atsitis
Visdrīzāk problēma būs saistīta ar elektroniku ... filtrus un pārējos sūdus vari neskatīties
iztīriju gaisa mērītāju, the same shit.. jābrauc taisīt diagnostika!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
8203 | 28. Feb 2010, 00:34 |
#4723
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Jautājums:
Cik aptuveni maksā oriģinālie E30 kupejas abi priekšējie spārni gerai stāvoklī ? |
Offline | |
|
100 | 28. Feb 2010, 00:48 |
#4724
|
|
Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
27 Feb 2010, 22:56:39 Driver rakstīja:
27 Feb 2010, 17:28:40 100 rakstīja:
Auto e39 `02 530i
Vai lambda zonde, kas ir aiz katalizatora, kaut kādā veidā ietekmē dzinēja darbību, vai citus raksturlielumus.
Lieta tāda, ka viņa man ir beigt (diagnostika veikta) un daļa ar ko esmu runājis saka, ka viņa neko nemaina, citi atkal iesaka nomainīt.
Paldies!
tas atkarigs no vairakiem faktoriem, bet galvenokart no konkreta dzineja vadibas bloka ipatnibam.
maisijumu regulee zonde, pirms KAT, bet taa, kas ir pec tikai kontrole KAT darbibu, nevis atgazu sastavu no trubas.
kluda par vinjas darbibu bus ieksha visiem auto, bet vienam var nebut nekadu izmainju, otram var nebut izmainju braucot, tikai degs check engine, bet citam var degt gan check engine, gan tik samazinata dzineja jauda...
paldies
----------------- 100. |
Offline | |
|
Runcis_Einars | 28. Feb 2010, 02:49 |
#4725
|
|
Kopš: 04. Feb 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 878
Braucu ar: ceļojošo cirku
|
28 Feb 2010, 00:34:38 8203 rakstīja:
Jautājums:
Cik aptuveni maksā oriģinālie E30 kupejas abi priekšējie spārni gerai stāvoklī ?
jauni ja nemaldos bija 50LS/gb orginal
un kkadi 18LS/japan |
Offline | |
|
agresiv | 28. Feb 2010, 09:53 |
#4726
|
|
Kopš: 15. Dec 2009
Ziņojumi: 168
Braucu ar: e34
| reduktoram sanaak ir palielaaka atstarpe starp galvenaa parvada zobratiem tpc kad bmw atlaid gaazi saak ruukt zobrati pie slodzes viss oky to var kkaa noveerst vai tomeer jaaliek cits reduktors??? |
Offline | |
|
janisszz | 28. Feb 2010, 13:53 |
#4727
|
|
Kopš: 18. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 172
Braucu ar:
| Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa |
Offline | |
|
trojasZ | 28. Feb 2010, 14:03 |
#4728
|
|
Kopš: 17. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 457
Braucu ar: betona maisītāju
| Pametat kāds variantu, kas var būt par vainu e39 3,0d kad auksts motors tad ilgi jāstartē? Silts pielec labi. Vislaik leca labi, pēdējo nedēļu gļuki sākās... (aķis jauns, visi filtri mainīti vasarā, kvēlsveces pirms 2 gadiem) |
Offline | |
|
|
Raimospeed | 28. Feb 2010, 14:05 |
#4729
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 4347
Braucu ar: e28; e32; e38; T-40
| A4 diizelim motors šķiļot klāt ierūcas un uzreiz noslāpst, tā vairākas reizas un ta jau rūc... ko nu kur pie.isties |
Offline | |
|
Driver | 28. Feb 2010, 14:08 |
#4730
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Feb 2010, 14:05:02 Raimospeed rakstīja:
A4 diizelim motors šķiļot klāt ierūcas un uzreiz noslāpst, tā vairākas reizas un ta jau rūc... ko nu kur pie.isties
rupnicas imobilaizres pisas.
pielc uz kadu pusseknudi un taa katru x darbinot?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 28. Feb 2010, 14:10 |
#4731
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Feb 2010, 14:03:28 trojasZ rakstīja:
Pametat kāds variantu, kas var būt par vainu e39 3,0d kad auksts motors tad ilgi jāstartē? Silts pielec labi. Vislaik leca labi, pēdējo nedēļu gļuki sākās... (aķis jauns, visi filtri mainīti vasarā, kvēlsveces pirms 2 gadiem)
pasaki kadas kludas ir sistema un paskai kads ir spiediens degvielas sistemai zemspiediena un augstspiediena daljaa!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 28. Feb 2010, 14:11 |
#4732
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Feb 2010, 13:53:29 janisszz rakstīja:
Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa
ja tas viss notiek ieksh e39 un abi motori ir M52, tad nav ipashi gruuti.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Raimospeed | 28. Feb 2010, 14:13 |
#4733
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 4347
Braucu ar: e28; e32; e38; T-40
|
28 Feb 2010, 14:08:48 Driver rakstīja:
28 Feb 2010, 14:05:02 Raimospeed rakstīja:
A4 diizelim motors šķiļot klāt ierūcas un uzreiz noslāpst, tā vairākas reizas un ta jau rūc... ko nu kur pie.isties
rupnicas imobilaizres pisas.
pielc uz kadu pusseknudi un taa katru x darbinot?
nu gandrīz katru reizi, besī jau nu konkrēti,- katru reizi gaidu brīdi, kad tomēr nepiešķilsies |
Offline | |
|
Ugunsdzesejs | 28. Feb 2010, 14:14 |
#4734
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Variants šāds:
tik tikko aizšāvu līdz pilsētai(320 E36 iA)
ar aukstu motoru un, attiecīgi, aukstu kārbu.
jau braucot bija tā, ka peld apgriezieni, negribīgi uzņem ātrumu(motors pats slikti griež)
tagad situācija tāda, ka ieliekot R vai D ir vai nu sitiens vai arī 0 reakcijas - atlaižot bremzi arī nevelk uz priekšu vairs, ja sāk gāzēt(kaut ar pilnu gāzi) - uz priekšu iet ļoti lēni, raustās pirmajā ātrumā no 3-4k rpm
tātad - cik liels kapec ir tai mašīnai? tomātam pisdohen vai arī ir vērts nomainīt eļļu un paskatīties, kas ar viņu ir? |
Offline | |
|
Raimospeed | 28. Feb 2010, 14:18 |
#4735
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 4347
Braucu ar: e28; e32; e38; T-40
|
28 Feb 2010, 14:14:43 Ugunsdzesejs rakstīja:
Variants šāds:
tik tikko aizšāvu līdz pilsētai(320 E36 iA)
ar aukstu motoru un, attiecīgi, aukstu kārbu.
jau braucot bija tā, ka peld apgriezieni, negribīgi uzņem ātrumu(motors pats slikti griež)
tagad situācija tāda, ka ieliekot R vai D ir vai nu sitiens vai arī 0 reakcijas - atlaižot bremzi arī nevelk uz priekšu vairs, ja sāk gāzēt(kaut ar pilnu gāzi) - uz priekšu iet ļoti lēni, raustās pirmajā ātrumā no 3-4k rpm
tātad - cik liels kapec ir tai mašīnai? tomātam pisdohen vai arī ir vērts nomainīt eļļu un paskatīties, kas ar viņu ir?
tomātam pidec: vai nu vadības bloks jāiztīra (kārbā) vai arī galvenais disku bloks pidec - kap. remont |
Offline | |
|
janisszz | 28. Feb 2010, 14:20 |
#4736
|
|
Kopš: 18. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 172
Braucu ar:
|
28 Feb 2010, 14:11:25 Driver rakstīja:
28 Feb 2010, 13:53:29 janisszz rakstīja:
Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa
ja tas viss notiek ieksh e39 un abi motori ir M52, tad nav ipashi gruuti.
2.8 ar vienu vanosu ir m52?? |
Offline | |
|
|
Driver | 28. Feb 2010, 14:20 |
#4737
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ja Tev nav kur likt naudu, atdod man, iedoshu konta numuru
ellas mainja nelidzes, tas ir 98%. cik ir cilveki meginajushi taa darit (ari es sava laika), nekas nav mainijies - DDM.
maini karbu pret citu lietotu vai remontee.
es jau remontetu, nevis mainitu uz citu vecu suudu.
28 Feb 2010, 14:14:43 Ugunsdzesejs rakstīja:
Variants šāds:
tik tikko aizšāvu līdz pilsētai(320 E36 iA)
ar aukstu motoru un, attiecīgi, aukstu kārbu.
jau braucot bija tā, ka peld apgriezieni, negribīgi uzņem ātrumu(motors pats slikti griež)
tagad situācija tāda, ka ieliekot R vai D ir vai nu sitiens vai arī 0 reakcijas - atlaižot bremzi arī nevelk uz priekšu vairs, ja sāk gāzēt(kaut ar pilnu gāzi) - uz priekšu iet ļoti lēni, raustās pirmajā ātrumā no 3-4k rpm
tātad - cik liels kapec ir tai mašīnai? tomātam pisdohen vai arī ir vērts nomainīt eļļu un paskatīties, kas ar viņu ir?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Raimospeed | 28. Feb 2010, 14:22 |
#4738
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 4347
Braucu ar: e28; e32; e38; T-40
| es e32 remontēju un pēc tam guvu baudu
žēl jau bija Ls 550 |
Offline | |
|
Ugunsdzesejs | 28. Feb 2010, 14:24 |
#4739
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Ko man tagad ar to savu E36 šrotu darīt?
kur to mēslu dzīt, lai uzzinātu, kas viņam ir pie vainas?
tb - kā rīkoties |
Offline | |
|
Driver | 28. Feb 2010, 14:24 |
#4740
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Feb 2010, 14:20:19 janisszz rakstīja:
28 Feb 2010, 14:11:25 Driver rakstīja:
28 Feb 2010, 13:53:29 janisszz rakstīja:
Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa
ja tas viss notiek ieksh e39 un abi motori ir M52, tad nav ipashi gruuti.
2.8 ar vienu vanosu ir m52??
skaties abiem motoriem motora kodus un izmanto
motora kods ir uz bloka un tas nav M50, M52, M54 - tie ir motora tipi. BET pec motora koda var noskaidrot, kas par tipu ir motoram.
abiem motoriem ir jabut vienada tipa un tapat vajadzes visu elektroniku no jauna motora nevis tikai bloku + galvu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|