Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Driver
27. Feb 2010, 22:56 #4721

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Feb 2010, 17:28:40 100 rakstīja:
Auto e39 `02 530i
Vai lambda zonde, kas ir aiz katalizatora, kaut kādā veidā ietekmē dzinēja darbību, vai citus raksturlielumus.
Lieta tāda, ka viņa man ir beigt (diagnostika veikta) un daļa ar ko esmu runājis saka, ka viņa neko nemaina, citi atkal iesaka nomainīt.
Paldies!

tas atkarigs no vairakiem faktoriem, bet galvenokart no konkreta dzineja vadibas bloka ipatnibam.
maisijumu regulee zonde, pirms KAT, bet taa, kas ir pec tikai kontrole KAT darbibu, nevis atgazu sastavu no trubas.
kluda par vinjas darbibu bus ieksha visiem auto, bet vienam var nebut nekadu izmainju, otram var nebut izmainju braucot, tikai degs check engine, bet citam var degt gan check engine, gan tik samazinata dzineja jauda...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
27. Feb 2010, 23:00 #4722

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

parasti gaisa meritaja tirisana beidzas ar meritaja sabojashanu - nav jalien, kur nevajag.
bet zondi atsist m52 motoram kartigi vajag pacensties atrak karters bus plakans kaa zonde nodauzita...

27 Feb 2010, 22:32:57 Bagio rakstīja:

27 Feb 2010, 22:30:36 M20Edition rakstīja:

27 Feb 2010, 22:10:34 Bitch rakstīja:

27 Feb 2010, 21:15:10 Bagio rakstīja:

27 Feb 2010, 20:30:46 other rakstīja:
Nu tad cel uz domkrata augšā un lien ar lukturi apakšā, citu variantu pagaidām neredzu.


biju palūrēt, it kā pie filtra tik viegli klāt nevar tikt nekas, tomēr stāv uz slīpuma... skatījos ka pi gaisa mērītāja tā šķirbiņa, starp filtru un pašu mērītāju.. pamēģināju atvienot, nekādu izmaiņu.. kad vienoju klāt, tad gan noraustījās biki un turpināja rūcēt!

Paskaties vai zondi nēesi nolauzis vai atsitis
Visdrīzāk problēma būs saistīta ar elektroniku ... filtrus un pārējos sūdus vari neskatīties


iztīriju gaisa mērītāju, the same shit.. jābrauc taisīt diagnostika!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
8203
28. Feb 2010, 00:34 #4723

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Jautājums:
Cik aptuveni maksā oriģinālie E30 kupejas abi priekšējie spārni gerai stāvoklī ?
Offline
100
28. Feb 2010, 00:48 #4724

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


27 Feb 2010, 22:56:39 Driver rakstīja:

27 Feb 2010, 17:28:40 100 rakstīja:
Auto e39 `02 530i
Vai lambda zonde, kas ir aiz katalizatora, kaut kādā veidā ietekmē dzinēja darbību, vai citus raksturlielumus.
Lieta tāda, ka viņa man ir beigt (diagnostika veikta) un daļa ar ko esmu runājis saka, ka viņa neko nemaina, citi atkal iesaka nomainīt.
Paldies!

tas atkarigs no vairakiem faktoriem, bet galvenokart no konkreta dzineja vadibas bloka ipatnibam.
maisijumu regulee zonde, pirms KAT, bet taa, kas ir pec tikai kontrole KAT darbibu, nevis atgazu sastavu no trubas.
kluda par vinjas darbibu bus ieksha visiem auto, bet vienam var nebut nekadu izmainju, otram var nebut izmainju braucot, tikai degs check engine, bet citam var degt gan check engine, gan tik samazinata dzineja jauda...


paldies


-----------------
100.
Offline
Runcis_Einars
28. Feb 2010, 02:49 #4725

Kopš: 04. Feb 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 878

Braucu ar: ceļojošo cirku


28 Feb 2010, 00:34:38 8203 rakstīja:
Jautājums:
Cik aptuveni maksā oriģinālie E30 kupejas abi priekšējie spārni gerai stāvoklī ?
jauni ja nemaldos bija 50LS/gb orginal
un kkadi 18LS/japan
Offline
agresiv
28. Feb 2010, 09:53 #4726

Kopš: 15. Dec 2009

Ziņojumi: 168

Braucu ar: e34

reduktoram sanaak ir palielaaka atstarpe starp galvenaa parvada zobratiem tpc kad bmw atlaid gaazi saak ruukt zobrati pie slodzes viss oky to var kkaa noveerst vai tomeer jaaliek cits reduktors???
Offline
janisszz
28. Feb 2010, 13:53 #4727

Kopš: 18. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 172

Braucu ar:

Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa
Offline
trojasZ
28. Feb 2010, 14:03 #4728

Kopš: 17. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: betona maisītāju

Pametat kāds variantu, kas var būt par vainu e39 3,0d kad auksts motors tad ilgi jāstartē? Silts pielec labi. Vislaik leca labi, pēdējo nedēļu gļuki sākās... (aķis jauns, visi filtri mainīti vasarā, kvēlsveces pirms 2 gadiem)
Offline
Raimospeed
28. Feb 2010, 14:05 #4729

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

A4 diizelim motors šķiļot klāt ierūcas un uzreiz noslāpst, tā vairākas reizas un ta jau rūc... ko nu kur pie.isties
Offline
Driver
28. Feb 2010, 14:08 #4730

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Feb 2010, 14:05:02 Raimospeed rakstīja:
A4 diizelim motors šķiļot klāt ierūcas un uzreiz noslāpst, tā vairākas reizas un ta jau rūc... ko nu kur pie.isties

rupnicas imobilaizres pisas.
pielc uz kadu pusseknudi un taa katru x darbinot?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
28. Feb 2010, 14:10 #4731

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Feb 2010, 14:03:28 trojasZ rakstīja:
Pametat kāds variantu, kas var būt par vainu e39 3,0d kad auksts motors tad ilgi jāstartē? Silts pielec labi. Vislaik leca labi, pēdējo nedēļu gļuki sākās... (aķis jauns, visi filtri mainīti vasarā, kvēlsveces pirms 2 gadiem)

pasaki kadas kludas ir sistema un paskai kads ir spiediens degvielas sistemai zemspiediena un augstspiediena daljaa!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
28. Feb 2010, 14:11 #4732

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Feb 2010, 13:53:29 janisszz rakstīja:
Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa

ja tas viss notiek ieksh e39 un abi motori ir M52, tad nav ipashi gruuti.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Raimospeed
28. Feb 2010, 14:13 #4733

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


28 Feb 2010, 14:08:48 Driver rakstīja:

28 Feb 2010, 14:05:02 Raimospeed rakstīja:
A4 diizelim motors šķiļot klāt ierūcas un uzreiz noslāpst, tā vairākas reizas un ta jau rūc... ko nu kur pie.isties

rupnicas imobilaizres pisas.
pielc uz kadu pusseknudi un taa katru x darbinot?


nu gandrīz katru reizi, besī jau nu konkrēti,- katru reizi gaidu brīdi, kad tomēr nepiešķilsies
Offline
Ugunsdzesejs
28. Feb 2010, 14:14 #4734

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Variants šāds:

tik tikko aizšāvu līdz pilsētai(320 E36 iA)
ar aukstu motoru un, attiecīgi, aukstu kārbu.

jau braucot bija tā, ka peld apgriezieni, negribīgi uzņem ātrumu(motors pats slikti griež)

tagad situācija tāda, ka ieliekot R vai D ir vai nu sitiens vai arī 0 reakcijas - atlaižot bremzi arī nevelk uz priekšu vairs, ja sāk gāzēt(kaut ar pilnu gāzi) - uz priekšu iet ļoti lēni, raustās pirmajā ātrumā no 3-4k rpm

tātad - cik liels kapec ir tai mašīnai? tomātam pisdohen vai arī ir vērts nomainīt eļļu un paskatīties, kas ar viņu ir?
Offline
Raimospeed
28. Feb 2010, 14:18 #4735

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


28 Feb 2010, 14:14:43 Ugunsdzesejs rakstīja:
Variants šāds:

tik tikko aizšāvu līdz pilsētai(320 E36 iA)
ar aukstu motoru un, attiecīgi, aukstu kārbu.

jau braucot bija tā, ka peld apgriezieni, negribīgi uzņem ātrumu(motors pats slikti griež)

tagad situācija tāda, ka ieliekot R vai D ir vai nu sitiens vai arī 0 reakcijas - atlaižot bremzi arī nevelk uz priekšu vairs, ja sāk gāzēt(kaut ar pilnu gāzi) - uz priekšu iet ļoti lēni, raustās pirmajā ātrumā no 3-4k rpm

tātad - cik liels kapec ir tai mašīnai? tomātam pisdohen vai arī ir vērts nomainīt eļļu un paskatīties, kas ar viņu ir?


tomātam pidec: vai nu vadības bloks jāiztīra (kārbā) vai arī galvenais disku bloks pidec - kap. remont
Offline
janisszz
28. Feb 2010, 14:20 #4736

Kopš: 18. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 172

Braucu ar:


28 Feb 2010, 14:11:25 Driver rakstīja:

28 Feb 2010, 13:53:29 janisszz rakstīja:
Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa

ja tas viss notiek ieksh e39 un abi motori ir M52, tad nav ipashi gruuti.


2.8 ar vienu vanosu ir m52??
Offline
Driver
28. Feb 2010, 14:20 #4737

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja Tev nav kur likt naudu, atdod man, iedoshu konta numuru
ellas mainja nelidzes, tas ir 98%. cik ir cilveki meginajushi taa darit (ari es sava laika), nekas nav mainijies - DDM.
maini karbu pret citu lietotu vai remontee.
es jau remontetu, nevis mainitu uz citu vecu suudu.

28 Feb 2010, 14:14:43 Ugunsdzesejs rakstīja:
Variants šāds:

tik tikko aizšāvu līdz pilsētai(320 E36 iA)
ar aukstu motoru un, attiecīgi, aukstu kārbu.

jau braucot bija tā, ka peld apgriezieni, negribīgi uzņem ātrumu(motors pats slikti griež)

tagad situācija tāda, ka ieliekot R vai D ir vai nu sitiens vai arī 0 reakcijas - atlaižot bremzi arī nevelk uz priekšu vairs, ja sāk gāzēt(kaut ar pilnu gāzi) - uz priekšu iet ļoti lēni, raustās pirmajā ātrumā no 3-4k rpm

tātad - cik liels kapec ir tai mašīnai? tomātam pisdohen vai arī ir vērts nomainīt eļļu un paskatīties, kas ar viņu ir?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Raimospeed
28. Feb 2010, 14:22 #4738

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

es e32 remontēju un pēc tam guvu baudu

žēl jau bija Ls 550
Offline
Ugunsdzesejs
28. Feb 2010, 14:24 #4739

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Ko man tagad ar to savu E36 šrotu darīt?

kur to mēslu dzīt, lai uzzinātu, kas viņam ir pie vainas?

tb - kā rīkoties
Offline
Driver
28. Feb 2010, 14:24 #4740

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Feb 2010, 14:20:19 janisszz rakstīja:

28 Feb 2010, 14:11:25 Driver rakstīja:

28 Feb 2010, 13:53:29 janisszz rakstīja:
Cik sarežģīti būtu e39 2.0 motoru nomainiit uz 2.8??
vai pravodka arī atšķiras? un kādi vēl sīkumi jāmaina/jāpārtaisa

ja tas viss notiek ieksh e39 un abi motori ir M52, tad nav ipashi gruuti.


2.8 ar vienu vanosu ir m52??

skaties abiem motoriem motora kodus un izmanto
motora kods ir uz bloka un tas nav M50, M52, M54 - tie ir motora tipi. BET pec motora koda var noskaidrot, kas par tipu ir motoram.
abiem motoriem ir jabut vienada tipa un tapat vajadzes visu elektroniku no jauna motora nevis tikai bloku + galvu


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo