Autors | Ziņojums |
Mixzzz | 17. Oct 2019, 17:08 |
#4701
|
|
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Oct 2019, 15:20:41 @shirminieks rakstīja:
- Nožogojums ceļa malā pret meža zvēriem;
LT braucot no Viļņas atceros ka tur ne visur bija un daudz kur bija zīmes par zvēriem Nakts laikā tās izjūtas nebija pārāk patīkamas uz 130-140 braucot...It īpaši, ja tur vēl mētājās svaigas kājas no kāda dzīvnieka |
Offline | |
|
Elviss | 17. Oct 2019, 18:47 |
#4702
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22137
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Lai nebutu lielas auto izmaksas, nodokli utt, vajag pirkt ienākumiem atbilstošu auto. Tikai tad šī ‘mājas lapa’ būtu tukša
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
FisherS | 19. Oct 2019, 11:50 |
#4703
|
|
Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1482
Braucu ar: tīriem diskiem
|
17 Oct 2019, 14:15:44 @FR888 rakstīja:
vai tad nav taa ka LV pa to draazh?
Nez, 2gadu laikā neviens nav stādinājis, no 160 pie pirmā pīkstiena var droši sadzēsties, ātrāk braucot gan būs spēcīgāk jābremzē. |
Offline | |
|
Kaross | 19. Oct 2019, 12:40 |
#4704
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4367
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Diezgan aktīvi pēdējā laikā par detektoriem ņem. Mani pavisam nesen vienkārši auto plūsmā apstādināja. Būtībā brauca pretī, es nogriezos uz mazākas nozīmes ceļa un tie apgriezās un brauca pakaļ. Pieskrien klāt un saka, lai atdodu detektoru. Par laimi biju atstājis mājā, būtu palicis bez. Teicu, ka nav un lai meklē, bet atmetās un aizbrauca tālāk.
Ir viens paziņa atpircies, lai neņem nost. Tas bija uz taisna, tukša ceļa vakarā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
jankss | 19. Oct 2019, 14:20 |
#4705
|
|
Kopš: 28. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: F
| Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt? |
Offline | |
|
protams | 19. Oct 2019, 14:46 |
#4706
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Katra valsti savadak..jabut papiros noraditiem kw.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
jankss | 19. Oct 2019, 14:56 |
#4707
|
|
Kopš: 28. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: F
| Auto no belgijas, pēc win rāda 160kw bet teh.pasē 155kw!
Tad nogriezti tikai 5kw? |
Offline | |
|
protams | 19. Oct 2019, 15:17 |
#4708
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
19 Oct 2019, 14:56:07 @jankss rakstīja:
Auto no belgijas, pēc win rāda 160kw bet teh.pasē 155kw!
Tad nogriezti tikai 5kw?
Jā, tur ta ir deļ nodokļiem.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
|
radiaators | 19. Oct 2019, 16:53 |
#4709
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!! |
Offline | |
|
radiaators | 19. Oct 2019, 16:53 |
#4710
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| Iesakiet, kur nopirkt gumijas paklājiņus ? |
Offline | |
|
jankss | 19. Oct 2019, 17:07 |
#4711
|
|
Kopš: 28. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: F
|
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo? |
Offline | |
|
radiaators | 19. Oct 2019, 17:51 |
#4712
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
19 Oct 2019, 17:07:18 @jankss rakstīja:
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo?
Kad meklēju f11 mans mehs brīdināja, lai turos pa gabalu no šiem dzinējiem f10 un f11 virsbūvēs.
Tas ir 4 cilindru motors ar mazu resursu, divām turbīnām, kuras, ja nav restaurētas, tad būs agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina, ķēdes šiem dzinējiem stiepjās/raujās ātrāk un vieglāk nekā 6cil.N57 dzinējiem utt. |
Offline | |
|
jankss | 19. Oct 2019, 17:52 |
#4713
|
|
Kopš: 28. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: F
|
19 Oct 2019, 17:10:10 @cufiks rakstīja:
19 Oct 2019, 17:07:18 @jankss rakstīja:
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo?
1. Ļoti dārgs lietots motors
2. Pārčpota sulas paka
3. N47 ķēžu jociņi
4. Skan kā rita pirdiens
1. Praktiski tik pat cik n57
2. True
3. Tā pat kā n57 jāmaina nost pēc 200k
4. Kā jau parasts 4pot |
Offline | |
|
wanksta | 19. Oct 2019, 17:55 |
#4714
|
|
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: muti
| Bija man tas 525 218hp, braukt var, ēd nedaudz, iet labi, stresa nav
Pats ņemtu 6cyl bet tas ne dēļ remontiem vai detaļām[ Šo ziņu laboja wanksta, 19 Oct 2019, 17:58:08 ] |
Offline | |
|
jankss | 19. Oct 2019, 18:02 |
#4715
|
|
Kopš: 28. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: F
|
19 Oct 2019, 17:55:24 @cufiks rakstīja:
N57 ar vienu turbo ir lētāks, labāks, patīkamāks utt., utt.
Tur varētu strīdēties vai lētāks, pie remontiem +2 cilindri tomēr!
Labāks, jaudīgāks un patīkamaka skana braucot 100%
4pot ekonomiskāks, lētāks pie iegādes 3-5k, lētāks kasko, tomēr dīzeli pērkam jo nesanāk v8++ |
Offline | |
|
radiaators | 19. Oct 2019, 19:06 |
#4716
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
19 Oct 2019, 18:30:48 @Karlis_ rakstīja:
19 Oct 2019, 17:51:24 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 17:07:18 @jankss rakstīja:
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo?
Kad meklēju f11 mans mehs brīdināja, lai turos pa gabalu no šiem dzinējiem f10 un f11 virsbūvēs.
Tas ir 4 cilindru motors ar mazu resursu, divām turbīnām, kuras, ja nav restaurētas, tad būs agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina, ķēdes šiem dzinējiem stiepjās/raujās ātrāk un vieglāk nekā 6cil.N57 dzinējiem utt.
Mehs laikam neko nerubī tad... kur tur ir divas turbīnas? Twinpower turbo nav tas pats kas 2 turbīnas!!!
Iemācies lasīt - twinturbo ir 2 turbīnas, kas ir tevis samurgotais twinpower zini tikai tu pats Un tam dzinējam ir 2 turbīnas...šķiet pats mazliet nerubī [ Šo ziņu laboja radiaators, 19 Oct 2019, 19:07:36 ] |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | 19. Oct 2019, 19:14 |
#4717
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Oct 2019, 18:30:48 @Karlis_ rakstīja:
19 Oct 2019, 17:51:24 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 17:07:18 @jankss rakstīja:
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo?
Kad meklēju f11 mans mehs brīdināja, lai turos pa gabalu no šiem dzinējiem f10 un f11 virsbūvēs.
Tas ir 4 cilindru motors ar mazu resursu, divām turbīnām, kuras, ja nav restaurētas, tad būs agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina, ķēdes šiem dzinējiem stiepjās/raujās ātrāk un vieglāk nekā 6cil.N57 dzinējiem utt.
Mehs laikam neko nerubī tad... kur tur ir divas turbīnas? Twinpower turbo nav tas pats kas 2 turbīnas!!!
Pats tu neko nerubī, 525d ir n47 motors ar 2 turbīnām
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Kaross | 19. Oct 2019, 19:14 |
#4718
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4367
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 Oct 2019, 17:51:24 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 17:07:18 @jankss rakstīja:
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo?
Kad meklēju f11 mans mehs brīdināja, lai turos pa gabalu no šiem dzinējiem f10 un f11 virsbūvēs.
Tas ir 4 cilindru motors ar mazu resursu, divām turbīnām, kuras, ja nav restaurētas, tad būs agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina, ķēdes šiem dzinējiem stiepjās/raujās ātrāk un vieglāk nekā 6cil.N57 dzinējiem utt.
Godīgi sakot tas tavs mehs tāds dīvains. Pirmkārt nebija redzējis nekad izjātus kolektorus par ko runājām pirms pāris nedēļam. Pa to laiku jau esmu nomainījis viņus 3 mašīnām.
Otrkārt apgalvojums par turbīnām ir maigi sakot glups, jo arī viena turbīna ir agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina. Tie pāris simti eiro nemaina pilnīgi neko. Ķēdes iet praktiski tikpat cik N57. Un neatkarīgi vai tas ir 2.0D ar vienu vai divām turbīnām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Kaross | 19. Oct 2019, 19:15 |
#4719
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4367
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Varu noņemt nost to Power reduction.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
radiaators | 19. Oct 2019, 19:22 |
#4720
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
19 Oct 2019, 19:14:10 @Kaross rakstīja:
19 Oct 2019, 17:51:24 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 17:07:18 @jankss rakstīja:
19 Oct 2019, 16:53:22 @radiaators rakstīja:
19 Oct 2019, 14:20:31 @jankss rakstīja:
Vēlējos painteresēties par f11 525d 2.0twinturbo komplektācijas opciju (S843A Power reduction).
Cik tur kw ir nogriezti nost un kurš var nonemt?
Turies pa gabalu no tā motora !!!
Jo?
Kad meklēju f11 mans mehs brīdināja, lai turos pa gabalu no šiem dzinējiem f10 un f11 virsbūvēs.
Tas ir 4 cilindru motors ar mazu resursu, divām turbīnām, kuras, ja nav restaurētas, tad būs agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina, ķēdes šiem dzinējiem stiepjās/raujās ātrāk un vieglāk nekā 6cil.N57 dzinējiem utt.
Godīgi sakot tas tavs mehs tāds dīvains. Pirmkārt nebija redzējis nekad izjātus kolektorus par ko runājām pirms pāris nedēļam. Pa to laiku jau esmu nomainījis viņus 3 mašīnām.
Otrkārt apgalvojums par turbīnām ir maigi sakot glups, jo arī viena turbīna ir agri vai vēlu jārestaurē vai jāmaina. Tie pāris simti eiro nemaina pilnīgi neko. Ķēdes iet praktiski tikpat cik N57. Un neatkarīgi vai tas ir 2.0D ar vienu vai divām turbīnām.
Viņš to pašu teica par Tevi, kad parādiju Tevis iepostēto bildi ar cauro ieplūdes kolektoru... Tā, ka jūs viens otram neklātienē simpstizējat Tu vēlies ieskaidrot, ka n47 resurss ir lielāks ? [ Šo ziņu laboja radiaators, 19 Oct 2019, 19:23:15 ] |
Offline | |
|