Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
abyss
23. Sep 2020, 10:37 #4681

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


23 Sep 2020, 10:11:04 @Danis_e36 rakstīja:

23 Sep 2020, 09:33:47 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 09:24:23 @968-jk rakstīja:

23 Sep 2020, 09:23:34 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 09:02:06 @sys9291 rakstīja:
nu reku vēl variants:
https://www.audison.eu/spc-kit/?kit=199&mod...;y=12&type=3

P.S viss dabonams iekš 12V shopa


un ar ko shis ir buutiski labaks par stock? ar ko?


Ar to ka jauns un nav "izbāzts".


veci, 99% nespeej 300..500 EUR sagrabinaat kaarbas elljas mainjai [ko liek dariit razhotaajs], te investees 2K, lai buutu ''jauni'' skaljrunji bez buutiska skanjas uzlabojuma?


Tak ielaida vēnā kanifoliju! Kā cilvēks var dirst par visām tēmām, lai gan saprašana daudzās ir tuvu 0.

Šie posti vēlreiz pierāda, ka nu nav tev smadzenēs nekā. Gudrs cilvēks zin lietas, kurās neko nesaprot, tu runā pārgudri par visu, bet pārāk bieži pilnīgi aplami.

Dalbajobs.


Un, ko Tavs posts pierāda?
Offline
Danis_e36
23. Sep 2020, 10:42 #4682

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: OPC


23 Sep 2020, 10:37:48 @abyss rakstīja:

23 Sep 2020, 10:11:04 @Danis_e36 rakstīja:

23 Sep 2020, 09:33:47 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 09:24:23 @968-jk rakstīja:

23 Sep 2020, 09:23:34 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 09:02:06 @sys9291 rakstīja:
nu reku vēl variants:
https://www.audison.eu/spc-kit/?kit=199&mod...;y=12&type=3

P.S viss dabonams iekš 12V shopa


un ar ko shis ir buutiski labaks par stock? ar ko?


Ar to ka jauns un nav "izbāzts".


veci, 99% nespeej 300..500 EUR sagrabinaat kaarbas elljas mainjai [ko liek dariit razhotaajs], te investees 2K, lai buutu ''jauni'' skaljrunji bez buutiska skanjas uzlabojuma?


Tak ielaida vēnā kanifoliju! Kā cilvēks var dirst par visām tēmām, lai gan saprašana daudzās ir tuvu 0.

Šie posti vēlreiz pierāda, ka nu nav tev smadzenēs nekā. Gudrs cilvēks zin lietas, kurās neko nesaprot, tu runā pārgudri par visu, bet pārāk bieži pilnīgi aplami.

Dalbajobs.


Un, ko Tavs posts pierāda?


Un ko manam postam vajadzētu pierādīt?
Offline
PiRX
23. Sep 2020, 13:02 #4683

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


23 Sep 2020, 10:48:08 @DM-101 rakstīja:


stoikaas mikro izmeera [1/2] tviiterus likt nevar?
spogulju trijstuuros arii nee?

ok, paliek vairanti:
a. koaksiaalie torpeedaa [un te var atsleegt tviiteri no esoshaa pasiivaa krosa un sleegt caur labaaku vai pat daliit aktiivi];
b. uz panelja max tuvu stiklam [tieshaam tuvu, 1..2cm no] likt tviiterus - uz atstaroshanos no stikla.
a/b vismaz midu/augshu teemu kaut cik izvilks.
4'' reaali straadaas no kaadiem 500Hz, zemaak buus probleema.
Ja durviis neko nevar, pie kaajaam lejaa [kaa E34] ari nevar, paliek zem-benkju teema kaa BMW.
Tad zem benkjiem paraadaas midbasi [kaadas 6.5 collas, mazu Vas, mazu Qts, smagus; lielaakiem tilpumiem Vas bus par lielu].
Nu, subs - atseviskja teema.


Paldies, idejas par mikrotvīteriem pie spoguļu trijstūriem un midbasiem zem krēsliem liekas varianti, ko var papētīt sīkāk. Tīri subjektīvi (ar nespeciālista ausi), midbasi (un gan jau arī basi) liekas tā daļa, kas šobrīd visvairāk trūkst.
Offline
uldens1
23. Sep 2020, 14:01 #4684

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:

kaspič,pirms pārmet kadam noteikumu neievērošanu,paskaties uz sevi,vai brauc bez pārkāpumiem.Jā pārkāpj,tev nav nekādu tiesību pārmest citiem,savādāk esi pamatīgs divkosis
Offline
abyss
23. Sep 2020, 14:23 #4685

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Ne visi pārkāpumi ir vienādi. Ja pa 5 km/h pārkāp ātrumu, tad nav tiesību pārmest par slepkavību

Bet tur taču cilvēks skaidri un gaiši raksta, abas joslas bija AIZ-ŅEM-TAS

Spiešanās aizņemtā joslā ir CSN!!
Offline
josi
23. Sep 2020, 18:07 #4686

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


23 Sep 2020, 14:03:59 @Vantage rakstīja:
vienīgais pārkāpums manā adresē ir pārsniegt ātrumu. regulāri jāstumj nost trešās joslas sēņotāji un jāpārvācas uz tukšajām, ja ir iespēja. nesaprotu, par ko viņš tur cepās?

Lūk šo es arī nekādi nespēju saprast - ja jau otrā josla ir tik brīva, ka tur jāstumj nost sēņotāji, tad kādēl Tu pats tur neatrodies?
Offline
uldens1
23. Sep 2020, 18:21 #4687

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


23 Sep 2020, 14:18:40 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 14:01:12 @uldens1 rakstīja:
kaspič,pirms pārmet kadam noteikumu neievērošanu,paskaties uz sevi,vai brauc bez pārkāpumiem.Jā pārkāpj,tev nav nekādu tiesību pārmest citiem,savādāk esi pamatīgs divkosis


Es kaadam trauceeju paarvietoties? Es esmu maniits 3.jslaa situaacijaas,kad vareetu pieshut sho sindromu? Nee? Nu,luuk arii atskjiriiba.
Nē,vienkāŗsi tu esi iedomājies ka tavs pārkāpums ir labāks nekā tas kurš tev traucē.
Ievēro braukšanas ātrumu un neviens tevi netraucēs.
Offline
uldens1
23. Sep 2020, 18:22 #4688

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


23 Sep 2020, 18:07:52 @josi rakstīja:

23 Sep 2020, 14:03:59 @Vantage rakstīja:
vienīgais pārkāpums manā adresē ir pārsniegt ātrumu. regulāri jāstumj nost trešās joslas sēņotāji un jāpārvācas uz tukšajām, ja ir iespēja. nesaprotu, par ko viņš tur cepās?

Lūk šo es arī nekādi nespēju saprast - ja jau otrā josla ir tik brīva, ka tur jāstumj nost sēņotāji, tad kādēl Tu pats tur neatrodies?

lielais prinča(pinča)ego tur neietilpst
Offline
HiJaCKeR
23. Sep 2020, 18:38 #4689

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

tā braukšana pa trešo joslu ir huinja, pāris sekundes un atbrīvosies kaut blakus josla. vot uz šosejas braukšana kolonā vairākus kilometrus, kur nedrīkst apdzīt un pirmais velkas uz 80 un pagriezienos nomet līdz 70, reāli besī
Offline
uldens1
23. Sep 2020, 20:01 #4690

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


23 Sep 2020, 18:28:34 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 18:21:22 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2020, 14:18:40 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 14:01:12 @uldens1 rakstīja:
kaspič,pirms pārmet kadam noteikumu neievērošanu,paskaties uz sevi,vai brauc bez pārkāpumiem.Jā pārkāpj,tev nav nekādu tiesību pārmest citiem,savādāk esi pamatīgs divkosis


Es kaadam trauceeju paarvietoties? Es esmu maniits 3.jslaa situaacijaas,kad vareetu pieshut sho sindromu? Nee? Nu,luuk arii atskjiriiba.
Nē,vienkāŗsi tu esi iedomājies ka tavs pārkāpums ir labāks nekā tas kurš tev traucē.
Ievēro braukšanas ātrumu un neviens tevi netraucēs.


tu tieshaam domaa, ka cilveeki speej attiistiit 5070/90/100? nee, liela dalja nespeej!

un braukt uzsaakt? kaapeec citaas zemees pat blusas paaris sekundees ir 55km/h [man reaali jaanospiezh pedaalis, lai neatpaliktu], bet pie mums - 45km/h tiek sasniegti 30 sekundees?


nezinu kur tu tās problēmas atrodi??Pat neatceros kad kāds būtu pēdējo reiz traucējis.Varbūt aizbrauc uz biķerniekiem izlādējies gonšķeg
Offline
uldens1
23. Sep 2020, 20:02 #4691

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


23 Sep 2020, 18:38:27 @HiJaCKeR rakstīja:
tā braukšana pa trešo joslu ir huinja, pāris sekundes un atbrīvosies kaut blakus josla. vot uz šosejas braukšana kolonā vairākus kilometrus, kur nedrīkst apdzīt un pirmais velkas uz 80 un pagriezienos nomet līdz 70, reāli besī
tā ir plūsma,bet jā man arī besī,dažreiz
Offline
smudo
23. Sep 2020, 20:42 #4692

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Sep 2020, 14:29:56 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2020, 13:39:11 @Inducing rakstīja:
Krieķis ar savējiem izskatās ļoti neērts daudziem. Viņš ilgstoši pārstāvējis Lipmanu, un gan jau arī Olainfarmā iemaldījies ne tāpat vien. Olainfarmā ir daudz darbības/bezdarbības formas, kas tieši varētu ietekmēt Grindex rezultātus.
Intesresanti, ka Anrija Matīsa laikā ticis airbaltic juridiskā departamenta vadītāja amatā. Ņemot vērā ka Krieķis pirms tam bija iepriekš sodīts ar brīvības atņemšanu uz diviem gadiem, un tā iemesla dēļ nevar kļūt par zvērinātu advokātu, bet ir tikai jurists, tad tik prestižā amatā, kurā nepieciešams darboties ar īpašas pielaides dokumentiem, tāpat vien netikt. tas nozīmē ka OIKistiem, tajā laikā, Airbalticā vispār nekādas teikšanas nebija.
un OIKisti ir reāla problēma, kā arī fakts, ka Bordāns cenšas pārņemt vecmeistariem piederošo varu, ir reāls. karš ir īsts!



manas 5 kapeikas.

pilsonja dziivesveids + ''nolaupiitie'' daargumi liecina par ar kaartu 10mil REDZAMO income peedeejo gadu laikaa. Njemot veeraa vecumu - alja 5 gadi.
Nu, taatad - paaris mil katru gadu stabili.

Es neesmu piedaliijies projektos, kuru valuaacija ir 9 cipari, bet 7..8 ir bijushi. Attieciigi, mana necilaa pieredze saka:
a. par korektu/likumos paredzeetu darbiibu veikshana ir honoraars - stundas likme. Labam specam - paarsimts naudas h. Jaa, viena Olainfarm padomes seede var izmaksaat stukas. jo ir pilsonis, ir vinja paliigs, ir paaris konsultanti..
b. lielie cipari tiek maksaati tad, ja jaalavieree pa nazha asmeni vai klaji pretrunaa ar KL/KPL. Jebshu jaaveic ietekmes, kas ir pretrunaa ar eetiku vai shiem likumiem.

Ciparus, ko ir akumuleejis nelaikjis, nekaadi nevar sapelniit godiigaa darbaa, pat gjeenijam esot. Tas ir prerunaa logjikai. Likumos nav taadu caurumu, kas gjeenijiem ljautu izgudrot metodes, kur viss ir pa 180 preteeji.

Ja pilsonis sev akumuleeja ar kaartu 10 mil redzamajaa income, varam tikai nojaust, kaadus ciparus paanoja/iieguva vinja naudas maksaataaji. Ar kaartu vairaak? Ok, 100 mil.

Domais pilsonis/vinja maksaataaji nav izgudrojushi NEKO unikaalu. Nav radiijushi mega produktus, uznjeemumus, pakalpojumus. Ir notikusi naudas PAARDALE. Attieciigi, ja vieni izmudrii 100 mil, citi taadu ciparu pakaash. Ja pakaash, kur otra puse izmanto kreisus panjeemienus - tiem vareetu buut zinaama veelme atriebties, ne?

Shis man atgaadina Bernja staastu, ka AB esot elnijusi uz kontu apkalposhanu/tranzakcijaam. Nee, taas esot leetas. Daargaakaa - 10 EUR.
Un tad preekjinam, cik tranzakcijaam jaabuut, lai banka katru gadu tirajaa pelnjaa celtu aaraa ap 100 mil? CIK? Katram klientam desmiti tuukstoshi maksaajumu dienaa!

Te nav ko runaat par ''neertumu''. Vnk pilniigi kreisas metodes izmantojushais ieliktenis daleekaajaas. Tieshi tik vienkaarshi.


Lielos projektos, 10+ mil (ik pa laikam profesionalaja darbiba redzu ari 100 mil darijumus), labiem konsultantiem maksa success fee, nevis stundu likmes. Tados projektos Latvija, ja izdodas sasniegt vai parsniegt klienta ekspektacijas, success fee var but loti labs, bet pat tad LV tas reti kad ir virs 500k, varbut 1mil lielakajos darijumos, kadiLatvija tada apmera ir max 1-2 gada laika. Kontekstam pieminesu, ka runas ir par M&A (uznemumu, vertigu aktivu pirksana/pardosana). Bet tas fee ir uz visu komandu (pamata protams, ka to sadala partneri dividendes gada beigas un parejie sanem algu un bonusus). Minetais advokats tados darijumos nepiedalas. Iespejams, ka “slidenas” lietas sucess fee ir krietni augstaki (procentuali), bet nedomaju, ka runa ir par tik lielam summam absolutas izteiksmes.

[ Šo ziņu laboja smudo, 23 Sep 2020, 20:44:00 ]

Offline
kb
24. Sep 2020, 16:18 #4693

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Signālu F10 ņēmu no priekšas kanālu hi-input (pieslēgšanās zem priekšējiem sēdekļiem) un slēdzu caur procesoru. Procesoram (paņēmu Audison Bit ten) ir funkcija izlīdzināt rūpnīcas ekvalaizeru, pirms signālu tālāk apstrādāt. Droši vien nav tik labs signāls, kā tieši slēdzot pie galvas (kā Kaspars raksta), bet nu ar manu dzirdi man pretenziju nav.
Offline
RVR
24. Sep 2020, 16:32 #4694

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


23 Sep 2020, 20:22:40 @sys9291 rakstīja:

kopts tikai pie dīlera (nu protams ar 30K intervālu)



Šito frāzi par 30k intervālu redzu ne pirmo reizi.
Tipa tā tagad pieņemts darīt un tas ir ok?
Vienkārši ar savu 15k intervālu sāku justies kā pārmaksātājs

Jā, jautājums varbūt publikai liksies dīvains, bet es tiešām neesmu motoru entuziasts un neiedziļinos, kas ar tiem notiek. Vienkārši atdodu auto servisā, kad tas nepieciešams. Palasot par 30k intervāliem, sāk šķist, ka varbūt daru to pārāk bieži

Offline
kb
24. Sep 2020, 17:11 #4695

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Kaspar, man vajadzēja risinājumu, kas iekļaujas manā budžetā un ko spēju savām rokām uzstādīt. Pretī spoguļiem uztaisīju podiumus, ieliku tvīterus (vērsums uz pretējās puses pagalvjiem). Nomainīju vidus durvīs. Pīkstuļiem un vidiem pasīvs krosovers durvīs.
Drusku nopakoju kastes zem sēdekļiem, nomainīju tur midbasus. Divi kanāli uz mid+tw, divi kanāli uz midbass, piektais kanāls uz subu (slēgtā kastē bagāžniekā, vērsums uz salonu caur slēpju caurumu).
Procesors ieslēdzas no hi-input, no turienes arī skaņa. Pavasarī, kad nagi nesals, varbūt varu pārtaisīt, lai procesors ieslēdzas nevis no hi-input, bet ņem 12V no kāda no drošinātājiem, kas turpat bagāžniekā. Bet skaņu jau tas neietekmēs.
Lodāmuru nemāku. CIC apmierina, alternatīvu skaņas avotu likt negribu. Paneli jaukt un vilkt signāla vadus tieši no CIC nemāku. Kur tieši mans mega errors?
Offline
crime
24. Sep 2020, 17:51 #4696

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


24 Sep 2020, 16:32:42 @RVR rakstīja:

23 Sep 2020, 20:22:40 @sys9291 rakstīja:

kopts tikai pie dīlera (nu protams ar 30K intervālu)



Šito frāzi par 30k intervālu redzu ne pirmo reizi.
Tipa tā tagad pieņemts darīt un tas ir ok?
Vienkārši ar savu 15k intervālu sāku justies kā pārmaksātājs

Jā, jautājums varbūt publikai liksies dīvains, bet es tiešām neesmu motoru entuziasts un neiedziļinos, kas ar tiem notiek. Vienkārši atdodu auto servisā, kad tas nepieciešams. Palasot par 30k intervāliem, sāk šķist, ka varbūt daru to pārāk bieži


a es jau uz šitiem 15k braucējiem škjībi skatos, jo savām tačkām mainu ik pa 10k
Offline
kb
24. Sep 2020, 18:10 #4697

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

Kaspar, nē. Varbūt nebiju skaidri uzrakstījis. Es nepieslēdzos basu skaļrunim. Es pieslēdzos no CIC nākošajiem skaļruņu vadiem pirms jebkādiem pasīviem filtriem, signāla dalītājiem u.tml.
CIC front padod audio signālu pa diviem vadu pāriem (plus un mīnus kreisais kanāls, plus un mīnus labais kanāls). Plus un mīnus kreisais kanāls ir divi vadi, kas no CIC kaut kur pa viduskonsoles apakšu nonāk zem priekšējā kreisā sēdekļa. Tur ir signāla sadalītājs, divi vadi iekšā - četri ārā. Tie četri ārā attiecīgi ir divi (plus un mīnus) uz midbasu zem kreisā sēdekļa un divi (plus un mīnus) uz priekšējām kreisajām durvīm (kur man bija tikai 10cm midrange durvīs).
Labajā pusē tas pats stāsts.
Es no bagāžnieka (kur atrodas procesors, subs un pastiprinātājs) aizvilku trīs vadu pārus pa katru slieksni. Katrā slieksnī viens pāris ir procesoram in vienā galā, CIC skaļruņu vadi otrā galā (pārgriezu vadus un pievienoju pirms signāla sadalītāja). Otrs pāris ir pastiprinātājam out vienā galā, jauniem midbasu skaļruņiem zem sēdekļa otrā galā. Trešais pāris ir pastiprinātājam out vienā galā, rūpnīcas audio vads pa slieksni uz priekšējām durvīm otrā galā. Midrange vadus atstāju no sliekšņa līdz durvīm oriģinālos, jo nemācēju caur durvju vadu gofru ievilkt jaunus vadus.
Sorry, ka tik gari, bet tu, iespējams, padomāji, ka es signālu procesoram ņēmu pēc kādiem stock pasīvajiem filtriem. Tā nav.
Lasīju, ka varot pārkodēt, lai auto domā, ka ir hi-fi audiosistēma, jo tādā gadījumā CIC signālam nepiemērojot ekvalizāciju. Ja kāds ir pārbaudījis, ka tas tiešām uzlabo rezultātu procesora sistēmā, uzrakstiet.
Un vēl - diagnostika tagad rāda kļūdu, ka priekšējiem skaļruņiem ir īssavienojums. Kļūdu var izdzēst tikai līdz nākamam braucienam. Attiecīgi tā kā esmu izdarījis, no mašīnas viedokļa ir nepareizi. Ja pareizi saprotu, auto sūta kaut kādus signālus un veic pašdiagnostiku. Es savā prātā domāju, ka procesors ieslēdzas ar aizturi (jo remote signālu ņem no audio signāla) un ka tāpēc tiek diagnosticēta kļūda. Ja remote procesoram ņemšu no drošinātāju bloka, vai šī kļūda varētu pazust?

[ Šo ziņu laboja kb, 24 Sep 2020, 18:31:51 ]

Offline
amons
24. Sep 2020, 23:43 #4698

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


24 Sep 2020, 18:10:51 @kb rakstīja:
Kaspar, nē. Varbūt nebiju skaidri uzrakstījis. Es nepieslēdzos basu skaļrunim. Es pieslēdzos no CIC nākošajiem skaļruņu vadiem pirms jebkādiem pasīviem filtriem, signāla dalītājiem u.tml.
CIC front padod audio signālu pa diviem vadu pāriem (plus un mīnus kreisais kanāls, plus un mīnus labais kanāls). Plus un mīnus kreisais kanāls ir divi vadi, kas no CIC kaut kur pa viduskonsoles apakšu nonāk zem priekšējā kreisā sēdekļa. Tur ir signāla sadalītājs, divi vadi iekšā - četri ārā. Tie četri ārā attiecīgi ir divi (plus un mīnus) uz midbasu zem kreisā sēdekļa un divi (plus un mīnus) uz priekšējām kreisajām durvīm (kur man bija tikai 10cm midrange durvīs).
Labajā pusē tas pats stāsts.
Es no bagāžnieka (kur atrodas procesors, subs un pastiprinātājs) aizvilku trīs vadu pārus pa katru slieksni. Katrā slieksnī viens pāris ir procesoram in vienā galā, CIC skaļruņu vadi otrā galā (pārgriezu vadus un pievienoju pirms signāla sadalītāja). Otrs pāris ir pastiprinātājam out vienā galā, jauniem midbasu skaļruņiem zem sēdekļa otrā galā. Trešais pāris ir pastiprinātājam out vienā galā, rūpnīcas audio vads pa slieksni uz priekšējām durvīm otrā galā. Midrange vadus atstāju no sliekšņa līdz durvīm oriģinālos, jo nemācēju caur durvju vadu gofru ievilkt jaunus vadus.
Sorry, ka tik gari, bet tu, iespējams, padomāji, ka es signālu procesoram ņēmu pēc kādiem stock pasīvajiem filtriem. Tā nav.
Lasīju, ka varot pārkodēt, lai auto domā, ka ir hi-fi audiosistēma, jo tādā gadījumā CIC signālam nepiemērojot ekvalizāciju. Ja kāds ir pārbaudījis, ka tas tiešām uzlabo rezultātu procesora sistēmā, uzrakstiet.
Un vēl - diagnostika tagad rāda kļūdu, ka priekšējiem skaļruņiem ir īssavienojums. Kļūdu var izdzēst tikai līdz nākamam braucienam. Attiecīgi tā kā esmu izdarījis, no mašīnas viedokļa ir nepareizi. Ja pareizi saprotu, auto sūta kaut kādus signālus un veic pašdiagnostiku. Es savā prātā domāju, ka procesors ieslēdzas ar aizturi (jo remote signālu ņem no audio signāla) un ka tāpēc tiek diagnosticēta kļūda. Ja remote procesoram ņemšu no drošinātāju bloka, vai šī kļūda varētu pazust?

Es tieši tāda pat veida savam E91 BASE audio sistemai pieslēdzu visu. Man kļūdas nekādas nemet, bet varbut tas tapēc ka man pastūzis HELIX kurma itkā ir ( advanced diagnostic error protection, tas laikam dara to pašu ko DM-101 augstak aprakstija ar dummy slodzi ).
Remote manā gadijuma arī atsevišķi netiek ņemts un pastūzis slēdzas iekšā kad sanem High input signālu.
Offline
LG
25. Sep 2020, 08:38 #4699

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: E53/E70


24 Sep 2020, 17:51:41 @crime rakstīja:

24 Sep 2020, 16:32:42 @RVR rakstīja:

23 Sep 2020, 20:22:40 @sys9291 rakstīja:

kopts tikai pie dīlera (nu protams ar 30K intervālu)



Šito frāzi par 30k intervālu redzu ne pirmo reizi.
Tipa tā tagad pieņemts darīt un tas ir ok?
Vienkārši ar savu 15k intervālu sāku justies kā pārmaksātājs

Jā, jautājums varbūt publikai liksies dīvains, bet es tiešām neesmu motoru entuziasts un neiedziļinos, kas ar tiem notiek. Vienkārši atdodu auto servisā, kad tas nepieciešams. Palasot par 30k intervāliem, sāk šķist, ka varbūt daru to pārāk bieži


a es jau uz šitiem 15k braucējiem škjībi skatos, jo savām tačkām mainu ik pa 10k



es pa 7 k mainu, tas ir pizdec reizi 30 tk un ta laikam nomaina tikai filtru, jo ši intervala laika tiek pielieta elja ka rezultata motora ir svaiga ella
Offline
Labais1234567891
27. Sep 2020, 12:19 #4700

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Es saprotu Kāsīt. Tev atkal ir kārtējais demences saasinājums.

Parēķini pats.

60000 + UIN25% = 75000
60000 - PVN1/2= 55000

Bet dziļi sirdī man gribas ticēt, ka tādam lubrakam un pasaku tēlam kā tev, iegādājoties jaunu auto cenas starpība 20 tūkstoši ir pirdiens vējā.

Un tagad lūdzu ej nahuj un netērē manu laiku nabag

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 27 Sep 2020, 12:53:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4