Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Vecais | 13. Sep 2012, 22:45 |
#4681
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
13 Sep 2012, 14:42:40 australia rakstīja:
Kapēc nekur nevienam neredz sagāzētu žurku?
Oktobrī būs "Žurka".. speciāli tev sabildēšu
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 13. Sep 2012, 22:46 |
#4682
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
13 Sep 2012, 18:49:37 JDS rakstīja:
Ir kaada lapa kur var apskatiities kuriem servisiem ir licences autogaazes uzstaadiishanai ?
OFICIĀLIE TRANSPORTLĪDZEKĻU IZGATAVOTĀJI UN PĀRBŪVĒTĀJI LATVIJĀ
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 13. Sep 2012, 22:49 |
#4683
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
13 Sep 2012, 20:58:13 kjemals rakstīja:
Aizdedzes korektors,protams, efektīva spēļmantiņa, bet ko viņš darīs uz VANOS, divi VANOS, VVTi, VTEC, utt?
Tieši to pašu ko citiem.. ielūde/izplūde ir tikai pastarpināti saistīta ar aizdedzes leņķi...
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
xtreme21 | 13. Sep 2012, 23:25 |
#4684
|
| Kopš: 24. Jan 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2551
Braucu ar: Bobiku
|
13 Sep 2012, 22:46:40 Vecais_ rakstīja:
13 Sep 2012, 18:49:37 JDS rakstīja:
Ir kaada lapa kur var apskatiities kuriem servisiem ir licences autogaazes uzstaadiishanai ?
OFICIĀLIE TRANSPORTLĪDZEKĻU IZGATAVOTĀJI UN PĀRBŪVĒTĀJI LATVIJĀ
Blin Buus jaasazinaas ar vinjiem. Mums ir sia "Motoring" nevis "Motorings" | Offline | | |
Dzhanis | 13. Sep 2012, 23:45 |
#4685
|
| Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| ir kadam manualis, ka regulet lovato reduktoru bez vakuuma korekcijas?
nesanak uzgoogleet vajadzigo manuali | Offline | | |
Dezinfektors | 13. Sep 2012, 23:48 |
#4686
|
| Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
|
13 Sep 2012, 22:43:43 Vecais_ rakstīja:
13 Sep 2012, 13:28:50 xtreme21 rakstīja:
Beidzot esmu saņēmies sabildēt pāris "mūsu darbus"
Jebkuras "kompaktās" sprauslas var iestumt zem spolēm
Vot pasaka kāds, kāpēc tās sprauslas gāzinieki liek tik tizli? Nu kā īpašniekam tagad noņemt to plastmasas vāku uz motora? Nevar taču vairs pat sveces nomainīt nedemontējot sprauslas. Es būtu ļoti dusmīgs par šādu izpildījumu un brauktu atpakaļ uz kantori lamāties. | Offline | | |
australia | 14. Sep 2012, 00:11 |
#4687
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
13 Sep 2012, 22:45:11 Vecais_ rakstīja:
13 Sep 2012, 14:42:40 australia rakstīja:
Kapēc nekur nevienam neredz sagāzētu žurku?
Oktobrī būs "Žurka".. speciāli tev sabildēšu
Un tā lai būtu 6 cilindru! | Offline | | |
uudensputns | 14. Sep 2012, 00:50 |
#4688
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| dzanim
meklē krievu forumos,ir,ja netiec galā,PM
| Offline | | |
|
Driver | 14. Sep 2012, 01:50 |
#4689
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Sep 2012, 20:58:13 kjemals rakstīja:
13 Sep 2012, 11:25:45 BROCKERIS rakstīja:
12 Sep 2012, 20:26:50 Ri rakstīja:
Pārprogrammējot ECU nevar panākt tādu pašu efektu kā ar to aizdedzes korektoru? Teiksim veicot to operāciju, ko draivers piedāvā savā parakstā?
Vai arī tas ko viņš piedāvā ir, kas cits?
Teorētiski var. Tkai vai iespējams uztaisīt tik elastīgu adaptācijas koridoru, lai labi strādā gan uz E98, gan 108. Pie tam adaptācijai būtu jānotiek ātri. Te Drivers varētu pakomentēt.
Šitās kastītes to izdara ātri...
Ideāli, ja varētu uztaisīt motronic'ā divus atšķirīgus regulējumus viens benzīnam, otrs gāzei.
Kā tas tehniski dabūjams(un vai ir) varētu kāds pastāstīt..
Skatos, ka turbochip.lv piedāvā ko tādu, vismaz lapā rakstīts.
Aizdedzes korektors,protams, efektīva spēļmantiņa, bet ko viņš darīs uz VANOS, divi VANOS, VVTi, VTEC, utt?
gavno ir tie korektori, der lamatam bez mainamam iepludes fazem (vanoss), kas nozime kautkam lidzigam kaa opel askona/astra un bmw e30, jo pat uz e36 huj tadu uzliksi, jo tur jau ir vanoss.
es varu pasha DME nokorigjet aizdedzes liiknes.
tas viss strada un efekts ir jutams.
par "dualu dzineja vadibu", kur pasha dme ir jau divas liknes - benzai un gazei, esmu domajis, tas jautajums lidz galam atrisinats vel nav.
kad pienaks laiks pasham uzlikt, tad ganjau tas jautajums ari loti fiksi parisinasies talak.
laigan visdrizak, ka uzlikshu 5 paaudzi un braukt ar benzinu un "dualu vadibas bloku" neredzeshu jeegu...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
australia | 14. Sep 2012, 09:12 |
#4690
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| @Driver
Bet ja korektoram būtu iespēja sabakstīt savu līkni? Arī gavno?
ECU vadīs aizdedzi kā ierasts (ņemot vērā savus VANOS), korektors pagriež agrāku dzirksteli atkarībā no apgriezieniem. | Offline | | |
ghost | 14. Sep 2012, 09:30 |
#4691
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Tas nevar darboties un nedarbosies korekti, jo pashaa startaa DME tiek muljkjots ar nepareizu klokjenes lenkja informaaciju, ideja kaa taada jau ir zemee metama shai ieriicei, briinos ka vispaar ir uzrazhota | Offline | | |
nagla | 14. Sep 2012, 09:32 |
#4692
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
13 Sep 2012, 23:45:04 Dzhanis rakstīja:
ir kadam manualis, ka regulet lovato reduktoru bez vakuuma korekcijas?
nesanak uzgoogleet vajadzigo manuali
http://autoby.biz/gbo/reduktor.php | Offline | | |
nagla | 14. Sep 2012, 09:37 |
#4693
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
13 Sep 2012, 16:05:34 gumijkoks rakstīja:
atļaušos atkārtot..
Gan jau, ka apspriests, bet neesmu noteikti izsekojis līdzi.
Vai iespējams 1. vai 2.paaudzes gāzes iekārtu kaut kādā veidā modificēt vai jau pie uzstādīšanas kaut ko ņemt vērā, lai palielinātu tās efektiviāti? Piemēram, lai nav jūtams jaudas zudums salīdzinot ar benzīnu vai piemēram samazināta patēriņu atšķirība?
Ja var, tad interesētu īss teorētiskais pamatojums. Vai vismaz naudas atlīdzība, par ko tas veicams..?
var uzregulet ka iet labak ka benzins vismaz uz mono mesla,tik tad gazes izmaksas bus gandriz vienadas ar benzina izmaksam, nevar braukt ar lieso sportiski,ja gribi ekonomet! ja tev bez elektronikas klasiska iekarta updeito uz 2 paaudzi,vecais tev pa kadi 35ls pardos visu vaidzigo,pie henriha maksaja laikam 50+ ls pats nevaru sanemties nopirkt updeitu! | Offline | | |
australia | 14. Sep 2012, 09:45 |
#4694
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
14 Sep 2012, 09:30:24 ghost rakstīja:
Tas nevar darboties un nedarbosies korekti, jo pashaa startaa DME tiek muljkjots ar nepareizu klokjenes lenkja informaaciju, ideja kaa taada jau ir zemee metama shai ieriicei, briinos ka vispaar ir uzrazhota
kādi vēl devēji stāv uz gudrajiem motoriem? | Offline | | |
power_lv | 14. Sep 2012, 09:52 |
#4695
|
| Kopš: 02. May 2007
Ziņojumi: 284
Braucu ar: Gilera sp
| pardodu mazlietotu dargo gaze sistemu BRC, ar dargam forsunkam preks v8 motoru,ar balonu(pilns komplekts).varu ari uzstatid vinu pa 100-200ls.
cena par komplektu 300ls
Var ari uzstadit uz 6 cilindru auto ! | Offline | | |
seeingman | 14. Sep 2012, 12:08 |
#4696
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
14 Sep 2012, 01:50:49 Driver rakstīja:
13 Sep 2012, 20:58:13 kjemals rakstīja:
13 Sep 2012, 11:25:45 BROCKERIS rakstīja:
12 Sep 2012, 20:26:50 Ri rakstīja:
Pārprogrammējot ECU nevar panākt tādu pašu efektu kā ar to aizdedzes korektoru? Teiksim veicot to operāciju, ko draivers piedāvā savā parakstā?
Vai arī tas ko viņš piedāvā ir, kas cits?
Teorētiski var. Tkai vai iespējams uztaisīt tik elastīgu adaptācijas koridoru, lai labi strādā gan uz E98, gan 108. Pie tam adaptācijai būtu jānotiek ātri. Te Drivers varētu pakomentēt.
Šitās kastītes to izdara ātri...
Ideāli, ja varētu uztaisīt motronic'ā divus atšķirīgus regulējumus viens benzīnam, otrs gāzei.
Kā tas tehniski dabūjams(un vai ir) varētu kāds pastāstīt..
Skatos, ka turbochip.lv piedāvā ko tādu, vismaz lapā rakstīts.
Aizdedzes korektors,protams, efektīva spēļmantiņa, bet ko viņš darīs uz VANOS, divi VANOS, VVTi, VTEC, utt?
gavno ir tie korektori, der lamatam bez mainamam iepludes fazem (vanoss), kas nozime kautkam lidzigam kaa opel askona/astra un bmw e30, jo pat uz e36 huj tadu uzliksi, jo tur jau ir vanoss.
es varu pasha DME nokorigjet aizdedzes liiknes.
tas viss strada un efekts ir jutams.
par "dualu dzineja vadibu", kur pasha dme ir jau divas liknes - benzai un gazei, esmu domajis, tas jautajums lidz galam atrisinats vel nav.
kad pienaks laiks pasham uzlikt, tad ganjau tas jautajums ari loti fiksi parisinasies talak.
laigan visdrizak, ka uzlikshu 5 paaudzi un braukt ar benzinu un "dualu vadibas bloku" neredzeshu jeegu...
Dualu vadibas bloku uztaisīt var mierīgi, uz kartes saturošā čipa kājiņām pa virsu uzlodē vēl vienu čipu, tālāk jau kontrolē no kura čipa lasās info, lieta vienkārša, skaidrot negribu ,
problēma tikai tā, ka lai pārslēgtos starp čipiem, auto ir jānoslāpē, tb gaitā uz gāzi pārslēgties nesanāks.
Vēl variants ir pārrakstīt visu vadības bloka kodu bla bla... tīri sarežģīti, tuvu neiespējami. | Offline | | |
|
australia | 14. Sep 2012, 12:19 |
#4697
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
14 Sep 2012, 12:08:54 seeingman rakstīja:
Dualu vadibas bloku uztaisīt var mierīgi, ... lai pārslēgtos starp čipiem, auto ir jānoslāpē ...
tad tomēr nav 'mierīgi' | Offline | | |
Laoshi | 14. Sep 2012, 12:38 |
#4698
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 12:19:53 australia rakstīja:
14 Sep 2012, 12:08:54 seeingman rakstīja:
Dualu vadibas bloku uztaisīt var mierīgi, ... lai pārslēgtos starp čipiem, auto ir jānoslāpē ...
tad tomēr nav 'mierīgi'
Easy, gaitā tas aizņem sekundi, nu divas max | Offline | | |
Driver | 14. Sep 2012, 12:52 |
#4699
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Sep 2012, 09:45:05 australia rakstīja:
14 Sep 2012, 09:30:24 ghost rakstīja:
Tas nevar darboties un nedarbosies korekti, jo pashaa startaa DME tiek muljkjots ar nepareizu klokjenes lenkja informaaciju, ideja kaa taada jau ir zemee metama shai ieriicei, briinos ka vispaar ir uzrazhota
kādi vēl devēji stāv uz gudrajiem motoriem?
klokenes devejs, kura signals ir pamats visam un tad jau nak viens sadalenes devejs vienvanosam, un uz katru sadaleni divvanosam.
uz v8 motoru vispar uz katru sadaleni pa devejam
taa kaa teoretiksi uzliekot to suudu, kas nevis aizkavee, bet gan paagrina kolkenes deveja signalu ar bezmaz viena kolkenes apgrieziena aizturi, varetu ari panakt to, ka varsti satiekas ar virzuljiem, ja mehaniski butu iespejams sagriezt sadaleni tik daudz. realaja gadijuma visas sadalenes staves nepareizi
to sudu vel var megnat izmantot motoriem bez mainamam gazu sadales fazem, jo dazu to bloku razotaji ari saka, ka vinju produkts spej "pabidit" ari pieviena sadalenes impulsu. bet to funkiju tapat visdrizak var izmantot tiem motoriem, kam nav tik butisks tas impulss un stradaa drizak kaa sinhro/reset impulss un izskirosha nozime vinjam nav...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
BROCKERIS | 14. Sep 2012, 13:59 |
#4700
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Nu, ja Tev neder, nenozīmē, ka sūds. Katra iekārta paradzēta konkrētam mērķim, konkrētam agragātam. Tas, ka ar viņu nevar skaldīt malku, koriģēt aizdedzi dažiem BMW un Tojotām, nenozīmē, ka lielākā daļu gāzmobīļu neiegūs kādu labumu. Visam ir savs attīstības cikls, gan pienāk laiks, būs korektori BMW, teorētiski, tas nav nekas sirreāls, sadalīt impulsus - tos kas paredzēti aizdedzes brīdim koriģēt, pārējos "neaiztikt" Bez tam lielākā daļa sastopamo, ne tikai Opel un Žiguļu dzinēji vēl šobrīd ir bez maināmām vārstu fāzēm. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|