Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Vecais
13. Sep 2012, 22:45 #4681

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Sep 2012, 14:42:40 australia rakstīja:
Kapēc nekur nevienam neredz sagāzētu žurku?

Oktobrī būs "Žurka".. speciāli tev sabildēšu

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
13. Sep 2012, 22:46 #4682

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Sep 2012, 18:49:37 JDS rakstīja:
Ir kaada lapa kur var apskatiities kuriem servisiem ir licences autogaazes uzstaadiishanai ?


OFICIĀLIE TRANSPORTLĪDZEKĻU IZGATAVOTĀJI UN PĀRBŪVĒTĀJI LATVIJĀ

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
13. Sep 2012, 22:49 #4683

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


13 Sep 2012, 20:58:13 kjemals rakstīja:
Aizdedzes korektors,protams, efektīva spēļmantiņa, bet ko viņš darīs uz VANOS, divi VANOS, VVTi, VTEC, utt?

Tieši to pašu ko citiem.. ielūde/izplūde ir tikai pastarpināti saistīta ar aizdedzes leņķi...


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
xtreme21
13. Sep 2012, 23:25 #4684

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku


13 Sep 2012, 22:46:40 Vecais_ rakstīja:

13 Sep 2012, 18:49:37 JDS rakstīja:
Ir kaada lapa kur var apskatiities kuriem servisiem ir licences autogaazes uzstaadiishanai ?


OFICIĀLIE TRANSPORTLĪDZEKĻU IZGATAVOTĀJI UN PĀRBŪVĒTĀJI LATVIJĀ


Blin Buus jaasazinaas ar vinjiem. Mums ir sia "Motoring" nevis "Motorings"
Offline
Dzhanis
13. Sep 2012, 23:45 #4685

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

ir kadam manualis, ka regulet lovato reduktoru bez vakuuma korekcijas?


nesanak uzgoogleet vajadzigo manuali
Offline
Dezinfektors
13. Sep 2012, 23:48 #4686

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi


13 Sep 2012, 22:43:43 Vecais_ rakstīja:

13 Sep 2012, 13:28:50 xtreme21 rakstīja:
Beidzot esmu saņēmies sabildēt pāris "mūsu darbus"


Jebkuras "kompaktās" sprauslas var iestumt zem spolēm

Vot pasaka kāds, kāpēc tās sprauslas gāzinieki liek tik tizli? Nu kā īpašniekam tagad noņemt to plastmasas vāku uz motora? Nevar taču vairs pat sveces nomainīt nedemontējot sprauslas. Es būtu ļoti dusmīgs par šādu izpildījumu un brauktu atpakaļ uz kantori lamāties.
Offline
australia
14. Sep 2012, 00:11 #4687

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


13 Sep 2012, 22:45:11 Vecais_ rakstīja:

13 Sep 2012, 14:42:40 australia rakstīja:
Kapēc nekur nevienam neredz sagāzētu žurku?

Oktobrī būs "Žurka".. speciāli tev sabildēšu

Un tā lai būtu 6 cilindru!
Offline
uudensputns
14. Sep 2012, 00:50 #4688

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

dzanim
meklē krievu forumos,ir,ja netiec galā,PM
Offline
Driver
14. Sep 2012, 01:50 #4689

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Sep 2012, 20:58:13 kjemals rakstīja:

13 Sep 2012, 11:25:45 BROCKERIS rakstīja:

12 Sep 2012, 20:26:50 Ri rakstīja:
Pārprogrammējot ECU nevar panākt tādu pašu efektu kā ar to aizdedzes korektoru? Teiksim veicot to operāciju, ko draivers piedāvā savā parakstā?
Vai arī tas ko viņš piedāvā ir, kas cits?

Teorētiski var. Tkai vai iespējams uztaisīt tik elastīgu adaptācijas koridoru, lai labi strādā gan uz E98, gan 108. Pie tam adaptācijai būtu jānotiek ātri. Te Drivers varētu pakomentēt.
Šitās kastītes to izdara ātri...


Ideāli, ja varētu uztaisīt motronic'ā divus atšķirīgus regulējumus viens benzīnam, otrs gāzei.
Kā tas tehniski dabūjams(un vai ir) varētu kāds pastāstīt..
Skatos, ka turbochip.lv piedāvā ko tādu, vismaz lapā rakstīts.

Aizdedzes korektors,protams, efektīva spēļmantiņa, bet ko viņš darīs uz VANOS, divi VANOS, VVTi, VTEC, utt?

gavno ir tie korektori, der lamatam bez mainamam iepludes fazem (vanoss), kas nozime kautkam lidzigam kaa opel askona/astra un bmw e30, jo pat uz e36 huj tadu uzliksi, jo tur jau ir vanoss.

es varu pasha DME nokorigjet aizdedzes liiknes.
tas viss strada un efekts ir jutams.
par "dualu dzineja vadibu", kur pasha dme ir jau divas liknes - benzai un gazei, esmu domajis, tas jautajums lidz galam atrisinats vel nav.
kad pienaks laiks pasham uzlikt, tad ganjau tas jautajums ari loti fiksi parisinasies talak.

laigan visdrizak, ka uzlikshu 5 paaudzi un braukt ar benzinu un "dualu vadibas bloku" neredzeshu jeegu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
australia
14. Sep 2012, 09:12 #4690

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

@Driver
Bet ja korektoram būtu iespēja sabakstīt savu līkni? Arī gavno?
ECU vadīs aizdedzi kā ierasts (ņemot vērā savus VANOS), korektors pagriež agrāku dzirksteli atkarībā no apgriezieniem.
Offline
ghost
14. Sep 2012, 09:30 #4691

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Tas nevar darboties un nedarbosies korekti, jo pashaa startaa DME tiek muljkjots ar nepareizu klokjenes lenkja informaaciju, ideja kaa taada jau ir zemee metama shai ieriicei, briinos ka vispaar ir uzrazhota
Offline
nagla
14. Sep 2012, 09:32 #4692

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


13 Sep 2012, 23:45:04 Dzhanis rakstīja:
ir kadam manualis, ka regulet lovato reduktoru bez vakuuma korekcijas?


nesanak uzgoogleet vajadzigo manuali
http://autoby.biz/gbo/reduktor.php
Offline
nagla
14. Sep 2012, 09:37 #4693

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


13 Sep 2012, 16:05:34 gumijkoks rakstīja:
atļaušos atkārtot..
Gan jau, ka apspriests, bet neesmu noteikti izsekojis līdzi.
Vai iespējams 1. vai 2.paaudzes gāzes iekārtu kaut kādā veidā modificēt vai jau pie uzstādīšanas kaut ko ņemt vērā, lai palielinātu tās efektiviāti? Piemēram, lai nav jūtams jaudas zudums salīdzinot ar benzīnu vai piemēram samazināta patēriņu atšķirība?
Ja var, tad interesētu īss teorētiskais pamatojums. Vai vismaz naudas atlīdzība, par ko tas veicams..?
var uzregulet ka iet labak ka benzins vismaz uz mono mesla,tik tad gazes izmaksas bus gandriz vienadas ar benzina izmaksam, nevar braukt ar lieso sportiski,ja gribi ekonomet! ja tev bez elektronikas klasiska iekarta updeito uz 2 paaudzi,vecais tev pa kadi 35ls pardos visu vaidzigo,pie henriha maksaja laikam 50+ ls pats nevaru sanemties nopirkt updeitu!
Offline
australia
14. Sep 2012, 09:45 #4694

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


14 Sep 2012, 09:30:24 ghost rakstīja:
Tas nevar darboties un nedarbosies korekti, jo pashaa startaa DME tiek muljkjots ar nepareizu klokjenes lenkja informaaciju, ideja kaa taada jau ir zemee metama shai ieriicei, briinos ka vispaar ir uzrazhota

kādi vēl devēji stāv uz gudrajiem motoriem?
Offline
power_lv
14. Sep 2012, 09:52 #4695

Kopš: 02. May 2007

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Gilera sp

pardodu mazlietotu dargo gaze sistemu BRC, ar dargam forsunkam preks v8 motoru,ar balonu(pilns komplekts).varu ari uzstatid vinu pa 100-200ls.
cena par komplektu 300ls
Var ari uzstadit uz 6 cilindru auto !
Offline
seeingman
14. Sep 2012, 12:08 #4696

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


14 Sep 2012, 01:50:49 Driver rakstīja:

13 Sep 2012, 20:58:13 kjemals rakstīja:

13 Sep 2012, 11:25:45 BROCKERIS rakstīja:

12 Sep 2012, 20:26:50 Ri rakstīja:
Pārprogrammējot ECU nevar panākt tādu pašu efektu kā ar to aizdedzes korektoru? Teiksim veicot to operāciju, ko draivers piedāvā savā parakstā?
Vai arī tas ko viņš piedāvā ir, kas cits?

Teorētiski var. Tkai vai iespējams uztaisīt tik elastīgu adaptācijas koridoru, lai labi strādā gan uz E98, gan 108. Pie tam adaptācijai būtu jānotiek ātri. Te Drivers varētu pakomentēt.
Šitās kastītes to izdara ātri...


Ideāli, ja varētu uztaisīt motronic'ā divus atšķirīgus regulējumus viens benzīnam, otrs gāzei.
Kā tas tehniski dabūjams(un vai ir) varētu kāds pastāstīt..
Skatos, ka turbochip.lv piedāvā ko tādu, vismaz lapā rakstīts.

Aizdedzes korektors,protams, efektīva spēļmantiņa, bet ko viņš darīs uz VANOS, divi VANOS, VVTi, VTEC, utt?

gavno ir tie korektori, der lamatam bez mainamam iepludes fazem (vanoss), kas nozime kautkam lidzigam kaa opel askona/astra un bmw e30, jo pat uz e36 huj tadu uzliksi, jo tur jau ir vanoss.

es varu pasha DME nokorigjet aizdedzes liiknes.
tas viss strada un efekts ir jutams.
par "dualu dzineja vadibu", kur pasha dme ir jau divas liknes - benzai un gazei, esmu domajis, tas jautajums lidz galam atrisinats vel nav.
kad pienaks laiks pasham uzlikt, tad ganjau tas jautajums ari loti fiksi parisinasies talak.

laigan visdrizak, ka uzlikshu 5 paaudzi un braukt ar benzinu un "dualu vadibas bloku" neredzeshu jeegu...

Dualu vadibas bloku uztaisīt var mierīgi, uz kartes saturošā čipa kājiņām pa virsu uzlodē vēl vienu čipu, tālāk jau kontrolē no kura čipa lasās info, lieta vienkārša, skaidrot negribu ,
problēma tikai tā, ka lai pārslēgtos starp čipiem, auto ir jānoslāpē, tb gaitā uz gāzi pārslēgties nesanāks.
Vēl variants ir pārrakstīt visu vadības bloka kodu bla bla... tīri sarežģīti, tuvu neiespējami.
Offline
australia
14. Sep 2012, 12:19 #4697

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


14 Sep 2012, 12:08:54 seeingman rakstīja:
Dualu vadibas bloku uztaisīt var mierīgi, ... lai pārslēgtos starp čipiem, auto ir jānoslāpē ...


tad tomēr nav 'mierīgi'
Offline
Laoshi
14. Sep 2012, 12:38 #4698

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Sep 2012, 12:19:53 australia rakstīja:

14 Sep 2012, 12:08:54 seeingman rakstīja:
Dualu vadibas bloku uztaisīt var mierīgi, ... lai pārslēgtos starp čipiem, auto ir jānoslāpē ...


tad tomēr nav 'mierīgi'


Easy, gaitā tas aizņem sekundi, nu divas max
Offline
Driver
14. Sep 2012, 12:52 #4699

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Sep 2012, 09:45:05 australia rakstīja:

14 Sep 2012, 09:30:24 ghost rakstīja:
Tas nevar darboties un nedarbosies korekti, jo pashaa startaa DME tiek muljkjots ar nepareizu klokjenes lenkja informaaciju, ideja kaa taada jau ir zemee metama shai ieriicei, briinos ka vispaar ir uzrazhota

kādi vēl devēji stāv uz gudrajiem motoriem?

klokenes devejs, kura signals ir pamats visam un tad jau nak viens sadalenes devejs vienvanosam, un uz katru sadaleni divvanosam.
uz v8 motoru vispar uz katru sadaleni pa devejam
taa kaa teoretiksi uzliekot to suudu, kas nevis aizkavee, bet gan paagrina kolkenes deveja signalu ar bezmaz viena kolkenes apgrieziena aizturi, varetu ari panakt to, ka varsti satiekas ar virzuljiem, ja mehaniski butu iespejams sagriezt sadaleni tik daudz. realaja gadijuma visas sadalenes staves nepareizi

to sudu vel var megnat izmantot motoriem bez mainamam gazu sadales fazem, jo dazu to bloku razotaji ari saka, ka vinju produkts spej "pabidit" ari pieviena sadalenes impulsu. bet to funkiju tapat visdrizak var izmantot tiem motoriem, kam nav tik butisks tas impulss un stradaa drizak kaa sinhro/reset impulss un izskirosha nozime vinjam nav...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
BROCKERIS
14. Sep 2012, 13:59 #4700

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Nu, ja Tev neder, nenozīmē, ka sūds. Katra iekārta paradzēta konkrētam mērķim, konkrētam agragātam. Tas, ka ar viņu nevar skaldīt malku, koriģēt aizdedzi dažiem BMW un Tojotām, nenozīmē, ka lielākā daļu gāzmobīļu neiegūs kādu labumu. Visam ir savs attīstības cikls, gan pienāk laiks, būs korektori BMW, teorētiski, tas nav nekas sirreāls, sadalīt impulsus - tos kas paredzēti aizdedzes brīdim koriģēt, pārējos "neaiztikt" Bez tam lielākā daļa sastopamo, ne tikai Opel un Žiguļu dzinēji vēl šobrīd ir bez maināmām vārstu fāzēm.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo