Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
nagla | 10. Jul 2012, 20:15 |
#4661
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| knok sensors???? | Offline | | |
Driver | 10. Jul 2012, 20:16 |
#4662
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Jul 2012, 20:15:07 nagla rakstīja:
knok sensors????
kam un kur? ja par hunteru, tad palasi visus vinja postus un sakot ar pirmo
un par knockiem kljudas ir
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
nagla | 10. Jul 2012, 20:20 |
#4663
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| tas man vienigais kas prata ienaca, kas varetu but saitits ar aizdedzes korekciju! tatad iespejams motoram kapi,vai kautkas klape pa motoru,sudigi spilveni tml. [ Šo ziņu laboja nagla, 10 Jul 2012, 20:22:18 ] | Offline | | |
JZ | 10. Jul 2012, 20:50 |
#4664
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
10 Jul 2012, 17:00:19 acha rakstīja:
10 Jul 2012, 13:34:58 JZ rakstīja:
pirmām kārtām trīsreiz izlasam to, kas rakstīts šeit
un tad papildinam savu jautājumu ar info par to kurā žgutā vai štekerī ir atrodami šie vadi, lai nav jāšķirsta e30 un e36 ewd grāmatas, kur katrā ir ~100 lapas
runa iet par motoru pravodkām
ar tādu situācijas aprakstu pats vari rakņāties shēmās (linki apakšā)
būtu pateicis - ielikām m44 no 1997. gada e36 iekš 1989. gada e30, starteris griež/negriež, motors rūc/nerūc, strādā A, B, C, bet nestrādā X, Y, Z, palīdziet, un, ja reiz raksti krāsas vadiem, tad raksti kurā štekerī (arī bmw ir redzēts ka uz vienu pinu pienāk xx/yy, bet otrā pusē štekerim ir aa/bb), un vēl labāk, ja prot ciparus un var saskaitīt kurā pinā tas vads sēž, bet šitā, šķirstīt lapas un meklēt krāsas uz dullo ir dumji
e30 un e36 ewd | Offline | | |
acha | 10. Jul 2012, 21:07 |
#4665
|
| Kopš: 10. Sep 2007
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo
| viss iet tik neiet tahometrs, ekanomalaizers un terāda motora temperatūru! | Offline | | |
Driver | 10. Jul 2012, 21:09 |
#4666
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Jul 2012, 21:07:27 acha rakstīja:
viss iet tik neiet tahometrs, ekanomalaizers un terāda motora temperatūru!
tad, kas skaitas tas viss iet?
akb ladesanas un ellas spiediena kontrollampinjas? jeb tas aizmirsi un viss iet nozime - motors ruuc
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
acha | 10. Jul 2012, 21:22 |
#4667
|
| Kopš: 10. Sep 2007
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo
| akb iet, eļļas spiediena neiet. | Offline | | |
Driver | 10. Jul 2012, 21:26 |
#4668
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a kur problema palugt kadam, kas to ir darijis, lai par attiecigu samaksu saved kartiba
aa, nu ja - patik pasham visu
es saviem BMW savirzi pats nereguleju un bukses ari nepreseju, laigan abas darbibas ne tikai teoretiski zinu, bet esmu ari (skaitamas x) darijis pats...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
JZ | 10. Jul 2012, 21:42 |
#4669
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)
par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis... [ Šo ziņu laboja JZ, 10 Jul 2012, 21:43:37 ] | Offline | | |
ghost | 10. Jul 2012, 21:46 |
#4670
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
10 Jul 2012, 21:42:44 JZ rakstīja:
e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)
par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...
Nebuus taisniiba. Saakumam temperatuuras deveejam ir pavisam cita Ohm liikne, nezinu arii kur tur triis kontaktus var saziimeet, kaa arii tahometrs e30 straadaa ljoti labi no dme, un taa tas arii ir originaali | Offline | | |
Driver | 10. Jul 2012, 21:47 |
#4671
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| visi te gudri
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
ghost | 10. Jul 2012, 21:54 |
#4672
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
10 Jul 2012, 21:47:54 Driver rakstīja:
visi te gudri
Kaa tas buutu saprotams? Paskaidro ja kur kljuudos | Offline | | |
Driver | 10. Jul 2012, 21:57 |
#4673
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Jul 2012, 21:54:15 ghost rakstīja:
10 Jul 2012, 21:47:54 Driver rakstīja:
visi te gudri
Kaa tas buutu saprotams? Paskaidro ja kur kljuudos
nu visi visu zin, bet neviens taa ari nesaka vai zaljo vadu vienot ar peleko vai bruuno
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Laoshi | 10. Jul 2012, 21:58 |
#4674
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
10 Jul 2012, 21:50:23 nikns rakstīja:
varbūt galīgi ne pa tēmu.. bet kā lai tiek vaļā no skudrām ?
izdzinu autiņu ārā uz pāris dienām mājas pagalmā uz zāles un šodien iekāpjot secināju, ka autiņā tusējās melnās skudras
1) Atstāj pie +30 saulē uz visu dienu;
2) Atstāj pie -30 ēnā uz visu dienu;
3) Piepūt auto ar dihlofosu + kāds no iepriekšējiem variantiem
Kkas no tā visa man palīdzēja | Offline | | |
fubuz | 10. Jul 2012, 21:59 |
#4675
|
| Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
10 Jul 2012, 21:50:23 nikns rakstīja:
varbūt galīgi ne pa tēmu.. bet kā lai tiek vaļā no skudrām ?
izdzinu autiņu ārā uz pāris dienām mājas pagalmā uz zāles un šodien iekāpjot secināju, ka autiņā tusējās melnās skudras
atrodi pūzni, vai vietu, pa kurieni lien iekšā/ārā tad nopērc kādu šķidrumu, kas atvaira skudras. appūt attiecīgo vietu. ja līdzeklis ir labs tad pēc pāris h vairs nebūs. | Offline | | |
ghost | 10. Jul 2012, 22:00 |
#4676
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| No prasiitajaam kraasaam jau tikai ellas spiediens buutu pa celjam, tahometrs, ekonometrs buus salaists skjeersaam kur citur. Man izskataas ka nebus labi iedziljinaaties probleemaa, ja nu veel saak kuupeet kas | Offline | | |
|
Driver | 10. Jul 2012, 22:02 |
#4677
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Jul 2012, 22:00:00 ghost rakstīja:
No prasiitajaam kraasaam jau tikai ellas spiediens buutu pa celjam, tahometrs, ekonometrs buus salaists skjeersaam kur citur. Man izskataas ka nebus labi iedziljinaaties probleemaa, ja nu veel saak kuupeet kas
es pat nemeginu iedzilinaties, jo visi tak zin, ka es ar interenetdiagnositku nenodarbojos un bez atlidzibas sveshas problemas praktiski nekad nerisinu
bet piepulot domashanu ganjau ari varetu sarakstit katrai krasai preti nozimi, pat neverot valja shemu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Laoshi | 10. Jul 2012, 22:03 |
#4678
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Fubuz, tur pietiek uz nakti atstāt, kā skudras vnk sāk tusēt pa auto, viņas ēd drupačas, radiatorā sadzītos insektus un hvz ko vēl ne. | Offline | | |
JZ | 10. Jul 2012, 22:05 |
#4679
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
10 Jul 2012, 21:46:20 ghost rakstīja:
10 Jul 2012, 21:42:44 JZ rakstīja:
e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)
par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...
Nebuus taisniiba. Saakumam temperatuuras deveejam ir pavisam cita Ohm liikne, nezinu arii kur tur triis kontaktus var saziimeet, kaa arii tahometrs e30 straadaa ljoti labi no dme, un taa tas arii ir originaali
es saprotu ka tur ir šāds m44 temp devējs ? | Offline | | |
ghost | 10. Jul 2012, 22:08 |
#4680
|
| Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
10 Jul 2012, 22:05:03 JZ rakstīja:
10 Jul 2012, 21:46:20 ghost rakstīja:
10 Jul 2012, 21:42:44 JZ rakstīja:
e36/e30 ir dažādi slēgumi temp devējam, e36 ir devējs ar 3 kontaktiem uz motora, 1ns aiziet pa tiešo uz DME, tad brūns/dzeltens un brūns/violets (pēc shēmas) nāk no paneļa uz atlikušajiem 2 vadiem tai termopretestībai, _var mēģināt_ brūns/dzeltens nozemot un tad brūns/violets palaist uz e30 salona pravodku (tas apaļais štekeris pie drošinātāju kastes, tur arī jābūt brūns/violets vadam), tik nav garantijas ka pretestības sakritīs un rādīs viņš pareizi, UN vajag pārliecināties ka tas brūns/dzeltens neaiziet nekur citur (pēc shēmas nevajadzētu)
par taho var izrādīties ķēpīgāk, man liekas ka e36 panelis to info jau saņem pa tiešo no DME, jo e30 m40 gadījumā tas signāls tiek ņemts no aizdedzes, japagūglē vai kāds to jau nav atrisinājis...
Nebuus taisniiba. Saakumam temperatuuras deveejam ir pavisam cita Ohm liikne, nezinu arii kur tur triis kontaktus var saziimeet, kaa arii tahometrs e30 straadaa ljoti labi no dme, un taa tas arii ir originaali
es saprotu ka tur ir šāds m44 temp devējs ?
Siemens vadiibas deveejs. Buutiibaa divi deveeji integreeti vienaa - divas kaajinjas uz dme, divas uz paneli, bet e30 vajadziigs savs deveejs lai raadiitu pareizu temperatuuru, citaadi nekas labs nesanaaks | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|