Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
snowy
11. Feb 2018, 14:22 #4661

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Jāzvana.
Offline
volceens
12. Feb 2018, 13:43 #4662

Kopš: 07. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: tavu divriteni


09 Feb 2018, 17:49:20 @Locis rakstīja:
Maršruta lapas sagatavot,tā lai VID der nav problēmu tajā autonamā vai sekošana.lv??


padsmit mašīnām stāv virsū Basstrade navigācijas, nekadu problēmu
Offline
RaimisK
12. Feb 2018, 22:30 #4663

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

Ir kādam pēdējās paaudzes jaunais VW Crafter (garais augstais)? Izskatās labs, ja neskaita 2.0 motoru. Izbraukts ir, nav skaidrs par ilgspējību. T.i. jauns vecais Masters vs jauns jaunais Crafter.
Masteri vairāki, priekš mūsu nobraukumiem (maziem) ļoti labs price/performance. Vēl variants vecais Crafter uz MB bāzes.
Galvenie nosacījumi max garšs un augsts. Lī
Offline
Skill
14. Feb 2018, 10:56 #4664

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Esmu iegādājies vw crafter ar garo bāzi - meklēju klientus. Varu arī piemesties kādai firmai klāt palīgā. Varu ari, protams,mebeles utt vest. Labas cenas, var ar pvn ja vajag.
PM vai 20008735

[ Šo ziņu laboja Skill, 14 Feb 2018, 10:57:27 ]

Offline
Locis
21. Feb 2018, 21:53 #4665

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Sveiki! Alan Midland 78 vai President Teddy?
Nereālā peregruzā neejam,bet mazums kādreiz noder,tāpēc kaut kādu lētu rāciju gribu ielikt.

Saprotu,ka var aizvest to rāciju un antenu uz maskavas ielu un nokalibrēt?
Offline
ozo
22. Feb 2018, 00:36 #4666

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


12 Feb 2018, 22:30:08 @RaimisK rakstīja:
Ir kādam pēdējās paaudzes jaunais VW Crafter (garais augstais)? Izskatās labs, ja neskaita 2.0 motoru. Izbraukts ir, nav skaidrs par ilgspējību. T.i. jauns vecais Masters vs jauns jaunais Crafter.
Masteri vairāki, priekš mūsu nobraukumiem (maziem) ļoti labs price/performance. Vēl variants vecais Crafter uz MB bāzes.
Galvenie nosacījumi max garšs un augsts. Lī



Jau gadu ir 17" Crafter L2H3. Pilnīgi cits auto salīdzinot ar 08". Kluvis super kompakts, nezaudējot vietu. Ārējie gabarīti kluvusi mazāki, iekšējie palikuši vecie. Salona ergonomiku varētu salīdzināt ar Golf, zudusi sajūta ka brauc ar busu.
Tagad visiem crafter ir priekšpiedzina, caurgājamība labāka pie nosacījuma ja vecais crafter brauca tukšs. Mazajam 150zs dzinējam jaudas prasītos vairāk, ja nekas smags un tālu nav jāved- ir ok. Pa šo ~gadu 2 apkopes pie ~50k km, kopā virs 600e, nekādu problēmu nav bijis. Par to kā būs ilgterminā grūti spriest, jo visi ir piemēram, ar el. stūres pastiprinātāju. Braukt ir superērti un viegli, bet cik ilgi vins iztiks bez problēmām grūti spriest. Sīka nianse, apgriešanās rādiuss kluvisnedaudz lielāks salīdzinot ar veco, nemāku teikt kāpēc tā, bet īpaši netraucē. Cena par jaunu busu bija tāda, ka neatmaksājas pirkt veco modeli. Degvielas patērins ir kluvis mazāks, manā gadījumā 8l/100km. Gaita mīksta, forša.
Ja būtu jāizvēlās vēlreiz gaidītu citu krāsu, nebaltu, no ekstrām must have ir multistūre, ir visādi interesanti gadžeti kurus daudz ērtāk vadīt no stūres. Bet par cik gaidīt negribēju, bija jānem tas, ko bija spējīgi piedāvāt.
Moller attieksme ir laba, tikai dārga, ja kaut kas jālabo. Patīkami, ka ir bezmaksas evakuators, ja nu jas neparedzēts gadās.
Kopumā auto kluvis daudz, daudz labāks un nekādā gadījumā neizvēlētos Traffic, Ducato utt. Pilnīgi cits līmenis, vw padomājis ir par visu. Nav nekādu sīku kaitinošu lietu, grūti iedomāties ko varētu pilnveidot.
PS- bez 2.0 dzinēja nekā nav un nebūs, resurss uz mlj nekad dzīvē nepavilks, bet jaudīgākajiem zs nemaz nejūt ka tikai 2.0. Dzinējs vispār ir loti kluss un gandrīz nedzirdams. Start/stop sistēma gan kaitina.
Pss ja iedala busus līdz 3.5t, tad master nav nekas garāks par 4m, bet crafter pat L2 ir 4.2m garu kravas nodalījumu, nerunājot par L3, ja tāds vispār jau ir nopērkams. Uz maziem km, loti laba izvēle, apkopes nav tragiski dārgas, pēcpārdošanas vērtība augståka kā konkurentiem.

[ Šo ziņu laboja ozo, 22 Feb 2018, 00:44:57 ]

Offline
guzlis
22. Feb 2018, 02:56 #4667

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


22 Feb 2018, 00:36:20 @ozo rakstīja:

12 Feb 2018, 22:30:08 @RaimisK rakstīja:
Ir kādam pēdējās paaudzes jaunais VW Crafter (garais augstais)? Izskatās labs, ja neskaita 2.0 motoru. Izbraukts ir, nav skaidrs par ilgspējību. T.i. jauns vecais Masters vs jauns jaunais Crafter.
Masteri vairāki, priekš mūsu nobraukumiem (maziem) ļoti labs price/performance. Vēl variants vecais Crafter uz MB bāzes.
Galvenie nosacījumi max garšs un augsts. Lī



Jau gadu ir 17" Crafter L2H3. Pilnīgi cits auto salīdzinot ar 08". Kluvis super kompakts, nezaudējot vietu. Ārējie gabarīti kluvusi mazāki, iekšējie palikuši vecie. Salona ergonomiku varētu salīdzināt ar Golf, zudusi sajūta ka brauc ar busu.
Tagad visiem crafter ir priekšpiedzina, caurgājamība labāka pie nosacījuma ja vecais crafter brauca tukšs. Mazajam 150zs dzinējam jaudas prasītos vairāk, ja nekas smags un tālu nav jāved- ir ok. Pa šo ~gadu 2 apkopes pie ~50k km, kopā virs 600e, nekādu problēmu nav bijis. Par to kā būs ilgterminā grūti spriest, jo visi ir piemēram, ar el. stūres pastiprinātāju. Braukt ir superērti un viegli, bet cik ilgi vins iztiks bez problēmām grūti spriest. Sīka nianse, apgriešanās rādiuss kluvisnedaudz lielāks salīdzinot ar veco, nemāku teikt kāpēc tā, bet īpaši netraucē. Cena par jaunu busu bija tāda, ka neatmaksājas pirkt veco modeli. Degvielas patērins ir kluvis mazāks, manā gadījumā 8l/100km. Gaita mīksta, forša.
Ja būtu jāizvēlās vēlreiz gaidītu citu krāsu, nebaltu, no ekstrām must have ir multistūre, ir visādi interesanti gadžeti kurus daudz ērtāk vadīt no stūres. Bet par cik gaidīt negribēju, bija jānem tas, ko bija spējīgi piedāvāt.
Moller attieksme ir laba, tikai dārga, ja kaut kas jālabo. Patīkami, ka ir bezmaksas evakuators, ja nu jas neparedzēts gadās.
Kopumā auto kluvis daudz, daudz labāks un nekādā gadījumā neizvēlētos Traffic, Ducato utt. Pilnīgi cits līmenis, vw padomājis ir par visu. Nav nekādu sīku kaitinošu lietu, grūti iedomāties ko varētu pilnveidot.
PS- bez 2.0 dzinēja nekā nav un nebūs, resurss uz mlj nekad dzīvē nepavilks, bet jaudīgākajiem zs nemaz nejūt ka tikai 2.0. Dzinējs vispār ir loti kluss un gandrīz nedzirdams. Start/stop sistēma gan kaitina.
Pss ja iedala busus līdz 3.5t, tad master nav nekas garāks par 4m, bet crafter pat L2 ir 4.2m garu kravas nodalījumu, nerunājot par L3, ja tāds vispār jau ir nopērkams. Uz maziem km, loti laba izvēle, apkopes nav tragiski dārgas, pēcpārdošanas vērtība augståka kā konkurentiem.
Ja pareiz saprotu tad MAXi versija vēl nemaz nav pieejama. Priekšpiedziņa ir mazajiem un virs 4t būs pakaļējā un 4motion. Apgriešanās rādiuss lielāks jo priekšpiedziņa.

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
22. Feb 2018, 02:59 #4668

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

Šis gan liekas uzticamāks variants ar 3.0 dzinēju. Būs tā pat kā crafter pieejams ar visām piedziņam u.t.t.


-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Riho7
22. Feb 2018, 22:38 #4669

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


22 Feb 2018, 22:29:58 @roliks rakstīja:
Jautājums par svariem/masām. Autovedējs pilna masa 3500kg, kravnesība 1500kg. Pēc noteikumiem sanāk, ka var vest auto kuram ir pašmasa 1500kg vai tikai to kam 1500kg pilnā masa? + pie reizes - tas pats autovedējs, kuram piekabināta autovedēja piekabe pilna masa 2700 kravnesība 2000kg, uzkrautajam skatā pilno/pašmasu? LV protams tās masas visiem po, bet kā ir PL, D hvz? Paldies jau iepriekš




Jaskataas faktiskais, vai pasmasu. Svarus protams ka skataas. Vel ari jaskatas cik vilcejam ir towing capacity.

Ka ari jabut uzmanigam saistiba ar hire and reward vs. personal use. Ja tu velc ar dzipu (pilna masa 3t) un trali (kopeja masa 3.5t), tad tev tehniski ir vajadziga parvadajumu licenze + tahografs (ja hire and/or reward) ja ir personal use, tad nevajag. Bet tev javar pieradit ka nesanem naudu par parvadajumu.
Offline
Harcix
26. Feb 2018, 17:54 #4670

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Vajag parvest spelu aparatu, 130kg smags, vajag palidzet ari iecelt (abos galos bus vel paligi), no darbnicas uz privatmaju (viss ir ielas liimenii). No Teikas uz Mangalsalu, 22KM sanaak, https://goo.gl/maps/JUHrwybmk1S2 Darbnicas parvadaataajs piedaavaa par 35 eur aizvest.
Kads var pateik vai ir OK cena un varbuut kaads ir gatavs vest leetaak vajag tuveejaas dienaas

[ Šo ziņu laboja Harcix, 26 Feb 2018, 17:57:57 ]



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Skill
26. Feb 2018, 18:14 #4671

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Ja nevaig no manas puses papildus kravejus pa 25€ varu.
Offline
Enaps
27. Feb 2018, 11:34 #4672

Kopš: 21. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E38

10.03 DE-LV (Hamburg-Hanovera-Leipciga-Berline tas aprinkis)
Ir divas vietas prieks auto transportesanas.
Offline
tomijslv
01. Mar 2018, 20:16 #4673

Kopš: 04. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Quattro

Ir kāds, kas varētu atvest koka durvis ar kārbu(2,2×1m) no Preiļu rajona līdz Rīgai? Vai varbūt var ieteikt kādu kas to var izdarīt?
Offline
Riho7
01. Mar 2018, 21:14 #4674

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:

Sis topiks ir domats tam, lai transporta industrija stradajoshie varetu apmainities ar informaciju/pieredzi.

Parvadatajus, kas atvedis pa 'triiniti' letak ledusskapi 5km attalumaa var meklet citos topikos.
Offline
ABruweris
01. Mar 2018, 21:24 #4675

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

Interesē pārvest iedzīvi no Vejles (Dānija) uz Ventspili. Apjoms ir pilns buss- domājams ka ne maxi, iespējams pat salien Vivaro tipa. Izvākšanās=uzkraušana ne vēlāk kā 13.03.
Ir kāds kurš ar pārvadājumiem tajā galā nodarbojas un var piedāvāt pakalpojumu? Ja ir tad protams interesē pakalpojuma cena.
Offline
matrixxxx
02. Mar 2018, 09:23 #4676

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


01 Mar 2018, 21:14:40 @Riho7 rakstīja:
Sis topiks ir domats tam, lai transporta industrija stradajoshie varetu apmainities ar informaciju/pieredzi.
Parvadatajus, kas atvedis pa 'triiniti' letak ledusskapi 5km attalumaa var meklet citos topikos.

Jaa, kuram veel fuures iesnigushas ieksh IT4.... ?

[ Šo ziņu laboja matrixxxx, 02 Mar 2018, 09:23:32 ]

Offline
Valcha
02. Mar 2018, 09:28 #4677

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


01 Mar 2018, 21:14:40 @Riho7 rakstīja:
Sis topiks ir domats tam, lai transporta industrija stradajoshie varetu apmainities ar informaciju/pieredzi.

Parvadatajus, kas atvedis pa 'triiniti' letak ledusskapi 5km attalumaa var meklet citos topikos.


Lai tak liek cilvēks, varbūt kādam noder
Offline
Machida
02. Mar 2018, 11:52 #4678

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


02 Mar 2018, 09:23:06 @matrixxxx rakstīja:

01 Mar 2018, 21:14:40 @Riho7 rakstīja:
Sis topiks ir domats tam, lai transporta industrija stradajoshie varetu apmainities ar informaciju/pieredzi.
Parvadatajus, kas atvedis pa 'triiniti' letak ledusskapi 5km attalumaa var meklet citos topikos.

Jaa, kuram veel fuures iesnigushas ieksh IT4.... ?


Kas ir IT4?
Offline
matrixxxx
02. Mar 2018, 11:58 #4679

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


02 Mar 2018, 11:52:44 @Machida rakstīja:
Kas ir IT4?

Itālijas 4tie kvadrāti.
Offline
Skill
03. Mar 2018, 15:35 #4680

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

05.03 vakarā ar gandrīz tukšu maxi busu braucu Rīga - Liepāja - Kauņa - Bialystok, varu kaut ko aizvest.
06.03 vakarā no Liepājas uz Rigu tukšā braucu, arī var kaut ko atvest.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo