Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Ruudis
18. Sep 2020, 17:26 #4641

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


18 Sep 2020, 17:22:37 @DM-101 rakstīja:

18 Sep 2020, 17:20:02 @Ruudis rakstīja:
Ir taču pieGdiena, dedziniet vēlopcorns:
Kaspariņ, bumbulīt, šovakar skapī nebūs jāslēpjas, jo var istabā ienākt tālo stari un jaudīgs lodāmurs


Es saprotu,ka shoreiz tu nevis lien dirsaa Alenam un Uldim,bet es pret mani,ja?
Jo vinjiem dirsaa liist nav jeegas,vinji nav pachotiigie. Vienam E60,otram nepachotiiga fka.
Kaapeec nelien dirsaa pachotiigiem dzekiem citaas teemaas? Vinji tevi pat nepamana?
Jaa,taa ir probleema.

Pilnīgi neincē kādam ānī līst. Esmu pats par sevi.
Vienkārši incanti palasīt šo internāta faigtu baudot aukstu pivasiku
Offline
Ruudis
18. Sep 2020, 17:34 #4642

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


18 Sep 2020, 17:27:36 @DM-101 rakstīja:

18 Sep 2020, 17:26:25 @Ruudis rakstīja:

18 Sep 2020, 17:22:37 @DM-101 rakstīja:

18 Sep 2020, 17:20:02 @Ruudis rakstīja:
Ir taču pieGdiena, dedziniet vēlopcorns:
Kaspariņ, bumbulīt, šovakar skapī nebūs jāslēpjas, jo var istabā ienākt tālo stari un jaudīgs lodāmurs


Es saprotu,ka shoreiz tu nevis lien dirsaa Alenam un Uldim,bet es pret mani,ja?
Jo vinjiem dirsaa liist nav jeegas,vinji nav pachotiigie. Vienam E60,otram nepachotiiga fka.
Kaapeec nelien dirsaa pachotiigiem dzekiem citaas teemaas? Vinji tevi pat nepamana?
Jaa,taa ir probleema.

Pilnīgi neincē kādam ānī līst. Esmu pats par sevi.
Vienkārši incanti palasīt šo internāta faigtu baudot aukstu pivasiku


Tu jau ieliidi. Nepamaniiji? Nu,gadaas,ja paaraak biezhi pa aanjiem celjo.

Ja vajag telefona remontu, tad droši PM Turās!
Offline
Labais1234567891
18. Sep 2020, 18:39 #4643

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Skaisti vīrieši. Anusi....

Jebaķ jebaķ. Kas tik te neatklājas lodāmur.
Offline
Danis_e36
18. Sep 2020, 19:25 #4644

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: OPC


18 Sep 2020, 17:07:20 @DM-101 rakstīja:

18 Sep 2020, 17:05:11 @Angelz rakstīja:

18 Sep 2020, 16:53:16 @DM-101 rakstīja:

Kolektiivs? Kriminali sodiits,ar kaunu no mentenes izmests ments,pret kuru nu ir naakoshais kriminaals un SaJmes sisadmins,kursh 40 gados balina matus,sien shalli un staiga ar iPhine? Alen,tu tieshaam esi gatavs runaaties?
Jeb Lariks taisiis nopietnu seju?????


Tu arī turies! Iemācies trubas atšķirt ģēnij. Šalles nelietoju

Ar Kristiānu jums tak viss ir jums ok, ko tad tu rausties? Suns zin ko ēdis?

Kārtējo reizi sevi pierādīji, tev smagas problēmas ar personīgo LLP sensoru.


Alen,tik skaistam viirietim neklaajas taa runaat.


Izskatās, ka Sproģis te kādam grib DPF diagnostiku uztaisīt
Offline
kaprons
18. Sep 2020, 19:34 #4645

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

nejauc ar atgāzu mērījumu gadījumā?
Offline
968-jk
18. Sep 2020, 19:46 #4646

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem

Labi ka šitie diagnostiķi ir bembju diagnostiķi nevis slimnīcā strādā. Jūs kaut ko saremontējuši arī esat? Izskatās, ka tikai visu sapišat, iznīcinat. :vid: :autoīpašniekibandīti: :jāatperksapistieauto:
Un Kaspich par visiem visu zina. Tik zinošs, tik gudrs, bet izskatās, ka vienkārši blato un pat 3.klasi ar autobusu uz menteni neaizveda.

Edit- Es atvainojos! Turpiniet!

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 18 Sep 2020, 19:47:14 ]

Offline
sys9291
18. Sep 2020, 21:50 #4647

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Alen! Izskatās nebūs labi.... jau otrā reize...
Offline
Lafter
19. Sep 2020, 02:36 #4648

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Zb
Labi Kaspar!
Wv transporter ar molera inventoru strāvās. 12 uz 220. Oem no dilera. Kravas nodalijuma. Paredzets uzlādēt instrumentu standarta baterijas. Makitta utt. Izmauca kaut ko. Invetors nestrādā Salona gaisma nestrādā. Pie atvērtām durvīm, vai atsevišķi. Drošinātāji blokā veseli.. wtf?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
HiJaCKeR
19. Sep 2020, 10:05 #4649

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

slēdz pa tiešo pie aķa ar krokodīliem
Offline
BigDog24
21. Sep 2020, 10:22 #4650

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


21 Sep 2020, 10:03:28 @Nixx rakstīja:
Interneta faitos amerikāņu štormera piekritēji uzsver, ka viņu mašīnas regulāri saņem OTA updeitus.
BMW fanboji uz to atcērt, ka viņu mašīnas jau tika saražotas labas, tām updeitus nevajag





Interesanta tā auto apdeitu tēma. Cik redzu BMW G05 forumos, tur kaut kādi OTA apdeiti ir, bet tik entertainmentam un tad caur OTA tik kādas ļoti nodrillētas/"pārbaudītas" gadu vecas versijas. Zēni dalās ar novērotiem bugiem, lai tos izmantotu kā ieganstu apdeitiem pie dīlera garantijas laikā uz svaigāko versiju.

Volvo cik man zināms diezgan feina pieeja- katrā apkopē tiek veikts apdeits uz pēdējo versiju visiem auto vadības blokiem.

Chrysler arī diagnostikas toolī izspīdina visus vadības blokus ar vecām firmware un ļauj ērti apdeitot.

Tesla, šķiet, joprojām karognesējs apdeitu scēnā.
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 10:33 #4651

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 10:22:16 @BigDog24 rakstīja:

21 Sep 2020, 10:03:28 @Nixx rakstīja:
Interneta faitos amerikāņu štormera piekritēji uzsver, ka viņu mašīnas regulāri saņem OTA updeitus.
BMW fanboji uz to atcērt, ka viņu mašīnas jau tika saražotas labas, tām updeitus nevajag





Interesanta tā auto apdeitu tēma. Cik redzu BMW G05 forumos, tur kaut kādi OTA apdeiti ir, bet tik entertainmentam un tad caur OTA tik kādas ļoti nodrillētas/"pārbaudītas" gadu vecas versijas. Zēni dalās ar novērotiem bugiem, lai tos izmantotu kā ieganstu apdeitiem pie dīlera garantijas laikā uz svaigāko versiju.

Volvo cik man zināms diezgan feina pieeja- katrā apkopē tiek veikts apdeits uz pēdējo versiju visiem auto vadības blokiem.

Chrysler arī diagnostikas toolī izspīdina visus vadības blokus ar vecām firmware un ļauj ērti apdeitot.

Tesla, šķiet, joprojām karognesējs apdeitu scēnā.

BMW integrācijas līmeņa celšana garantijas laikā pēc klienta vēlmes ir maksas pakalpojums. Iekš ISTA ir aprakstītas remonta procedūras, kad nepieciešams celt integrācijas līmeni...
P.S uz G sērijas ar jauno integrācijas līmeni visas manipulācijas ieskaitot kļūdu dzēšanu TIKAI ar ON LINE - tā kā welcome 30EUR dienā...
P.S uz G sērijas lepnās multimēdijas updeitojot pie dīlera mirst kā skābenes, ja nav garantija tad welcome uz kasi 4,8K...
Offline
Angelz
21. Sep 2020, 10:55 #4652

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Palasot ISTA's esošos un novērstos bagus, aktulizēt G sērijas a/m bloku integrācijas līmeni ir ļoti riskants pasākums.

Tā kā daudz droši tikai manuāli Esys'ā ievērojot bloku atkarības vienā noteiktā vajadzīgā integrācijas līmenī.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 21 Sep 2020, 10:56:57 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Digital
21. Sep 2020, 10:57 #4653

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


21 Sep 2020, 10:55:00 @Angelz rakstīja:
Palasot ISTA's esošos un novērstos bagus, aktulizēt G sērijas a/m bloku integrācijas līmeni ir ļoti riskants pasākums.


Vispār paanalizējot BMW softu izstrādes, pēdējos gados sajūta, ka tur visu mauc kkadi indieši ar maximums beta relīzēm produkcijā.
Neskaitot G serijas, tie paši ISTA versiju jauninājumi bieži vien ir tik nestabili ka nelabi metas.
TĀpat vēl dažādi softi un bloku bugi. Un par visu maksā klients
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 11:06 #4654

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 10:57:26 @Digital rakstīja:

21 Sep 2020, 10:55:00 @Angelz rakstīja:
Palasot ISTA's esošos un novērstos bagus, aktulizēt G sērijas a/m bloku integrācijas līmeni ir ļoti riskants pasākums.


Vispār paanalizējot BMW softu izstrādes, pēdējos gados sajūta, ka tur visu mauc kkadi indieši ar maximums beta relīzēm produkcijā.
Neskaitot G serijas, tie paši ISTA versiju jauninājumi bieži vien ir tik nestabili ka nelabi metas.
TĀpat vēl dažādi softi un bloku bugi. Un par visu maksā klients

a varbūt problēma ar stabilitāti ir triviāla - greizi atlauztas? jo dīleri jau ir spiesti strādāt ar pēdējo - viņiem nav variantu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Sep 2020, 11:07:38 ]

Offline
Digital
21. Sep 2020, 11:10 #4655

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


21 Sep 2020, 11:06:58 @sys9291 rakstīja:

21 Sep 2020, 10:57:26 @Digital rakstīja:

21 Sep 2020, 10:55:00 @Angelz rakstīja:
Palasot ISTA's esošos un novērstos bagus, aktulizēt G sērijas a/m bloku integrācijas līmeni ir ļoti riskants pasākums.


Vispār paanalizējot BMW softu izstrādes, pēdējos gados sajūta, ka tur visu mauc kkadi indieši ar maximums beta relīzēm produkcijā.
Neskaitot G serijas, tie paši ISTA versiju jauninājumi bieži vien ir tik nestabili ka nelabi metas.
TĀpat vēl dažādi softi un bloku bugi. Un par visu maksā klients

a varbūt problēma ar stabilitāti ir triviāla - greizi atlauztas? jo dīleri jau ir spiesti strādāt ar pēdējo - viņiem nav variantu...


Tāda iespējamība protams pastāv. Bet tas jau nav attiecināms uz vadības bloku sofitem, kuri nav aiztikti.
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 11:15 #4656

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 11:10:35 @Digital rakstīja:

21 Sep 2020, 11:06:58 @sys9291 rakstīja:

21 Sep 2020, 10:57:26 @Digital rakstīja:

21 Sep 2020, 10:55:00 @Angelz rakstīja:
Palasot ISTA's esošos un novērstos bagus, aktulizēt G sērijas a/m bloku integrācijas līmeni ir ļoti riskants pasākums.


Vispār paanalizējot BMW softu izstrādes, pēdējos gados sajūta, ka tur visu mauc kkadi indieši ar maximums beta relīzēm produkcijā.
Neskaitot G serijas, tie paši ISTA versiju jauninājumi bieži vien ir tik nestabili ka nelabi metas.
TĀpat vēl dažādi softi un bloku bugi. Un par visu maksā klients

a varbūt problēma ar stabilitāti ir triviāla - greizi atlauztas? jo dīleri jau ir spiesti strādāt ar pēdējo - viņiem nav variantu...


Tāda iespējamība protams pastāv. Bet tas jau nav attiecināms uz vadības bloku sofitem, kuri nav aiztikti.

cik runājos ar dīleri sistēmiskas problēmas novērotas ar G sērijas MGU - pārējais it kā notiek... (vēl klīst valodas par NBT Entry, bet tur 50/50
P.S p[ec personīgās pieredzes mans F20 visu norija bez problēmām... protams, ka nekādu taustāmu izmaiņu nejūtu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Sep 2020, 11:15:54 ]

Offline
bmwaddict
21. Sep 2020, 11:26 #4657

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Sep 2020, 11:20:07 @DM-101 rakstīja:

21 Sep 2020, 10:57:26 @Digital rakstīja:

21 Sep 2020, 10:55:00 @Angelz rakstīja:
Palasot ISTA's esošos un novērstos bagus, aktulizēt G sērijas a/m bloku integrācijas līmeni ir ļoti riskants pasākums.


Vispār paanalizējot BMW softu izstrādes, pēdējos gados sajūta, ka tur visu mauc kkadi indieši ar maximums beta relīzēm produkcijā.
Neskaitot G serijas, tie paši ISTA versiju jauninājumi bieži vien ir tik nestabili ka nelabi metas.
TĀpat vēl dažādi softi un bloku bugi. Un par visu maksā klients


BMW iet smagi. es pienjemu, ka ceelonji ir vairaaki:
a. bezgala plashas konfiguraacijas iespejas [komplektaacija, setingi, utjopr];
b. arvien straujaaka jaunu modelju ievieshana.

viss prasa laiku - gan izstraade, gan testeeshana. pat, ja tev ir kruti developeri un testeri, nerealos terminjos sanaaks bardaks.

bet nu situaacija ir ''interesanta'', jaa.


interesanti kaa tieshajiem konkurentiem mercedes arii taadas pashas auzas? vai tas ir modernaa designa trendinjsh taads panesies? tipa AGILE metodologjija industriaalaa meerogaa?

Offline
HiJaCKeR
21. Sep 2020, 12:30 #4658

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

manam auto E90 bija gļuks, nekorekti rādīja eļļas līmeni un bija paziņojums, ka eļļas stāvoklis ir slikts un pēc ~450 km (īsti neatceros) jāveic ēļļas nomaiņa. uzstāju uz eļļas sensora nomaiņu. nepalīdzēja. servisā iedzina uz to brīdi pēdējo versiju softa, dzinēja vadības laikam, un gļuks pazuda.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Sep 2020, 12:30:29 ]

Offline
sys9291
21. Sep 2020, 12:34 #4659

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 11:24:52 @DM-101 rakstīja:

21 Sep 2020, 10:46:53 @Kaross rakstīja:

21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:

21 Sep 2020, 00:08:12 @Kaross rakstīja:
Atgriežoties pie tēmas. Joprojām interesē autora problēmas apraksts, jo tas noteikti nebūs augstāk minētais variants ar kaktu softiem.


Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.

Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.


p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.


Tipiska N47/N57 dzinēju EGR problēma.
Es sāktu ar kolektoru.


a es saaktu ar pilniigu mudaku atspaardiishanu.

taatad:
a. piesleedzamies ar aprikojumu [atbilstoshu];
b. skatam cilindru mehaanisko efektivitaati. taa paradiis, kursh cilindrs izraisa vibraaciju.

es saprotu, ka muusu valsts tipiskie diizelju ''speci'' NEKO no shii nejeedz, bet nu blja..

uz N47/N57 metodes kaa uz M21. nu, kaa taa var pist KLIENU auto??

a kaut reizi esi pieslēdzies pie N sērijas dieseļa uz aukstu dzinēju? un ko tu tur ieraudzīsi?
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 12:41 #4660

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2020, 12:39:46 @DM-101 rakstīja:

21 Sep 2020, 12:34:41 @sys9291 rakstīja:

21 Sep 2020, 11:24:52 @DM-101 rakstīja:

21 Sep 2020, 10:46:53 @Kaross rakstīja:

21 Sep 2020, 10:34:20 @GS rakstīja:

21 Sep 2020, 00:08:12 @Kaross rakstīja:
Atgriežoties pie tēmas. Joprojām interesē autora problēmas apraksts, jo tas noteikti nebūs augstāk minētais variants ar kaktu softiem.


Auto citreiz no rītiem mēdz nevienmērīgi novibrēt, tā itkā būtu beigtas svece. Diagnostika neko neuzrādīja, ieteica atjaunot softu tad parādoties papildus diagnostikas iespējas.

Ar updeitu neplānoju atrisināt konkrēto problēmu - pieļauju ka vajadzētu labāk apskatīties vai kolektori nav aizauguši utt., bet ņemot vērā ka tas updeits ir diezgan primitīva darbība tad why not, gan jau BMW darbinieki arī strādā un tajos updeitos ar laiku kaut ko pielabo.


p.s nekas nav čipots, ja protams to nav izdarījis vācietis pirms manis.


Tipiska N47/N57 dzinēju EGR problēma.
Es sāktu ar kolektoru.


a es saaktu ar pilniigu mudaku atspaardiishanu.

taatad:
a. piesleedzamies ar aprikojumu [atbilstoshu];
b. skatam cilindru mehaanisko efektivitaati. taa paradiis, kursh cilindrs izraisa vibraaciju.

es saprotu, ka muusu valsts tipiskie diizelju ''speci'' NEKO no shii nejeedz, bet nu blja..

uz N47/N57 metodes kaa uz M21. nu, kaa taa var pist KLIENU auto??

a kaut reizi esi pieslēdzies pie N sērijas dieseļa uz aukstu dzinēju? un ko tu tur ieraudzīsi?


hmm. nu, ja no mana posta nebija skaidrs, atljaushos neskaidrot. bet, ieteikshu apguut pamatlietas. kaut nee, labaak nevajag - turpini, kaa turpinaaji. jo es par tevi uztraucos.

labākajās trdīcijās atbildes nebija! mjā, bet tu uztraucies, uztraucies...ar mēru...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Sep 2020, 12:42:31 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4