Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
bone_itch
14. Dec 2008, 02:19 #4641

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


13 Dec 2008, 21:18:17 uvels rakstīja:
ja suports uz auto tad nonem no vadotnes un pumpe kamer vins izkrit ara,a ja lieto gaisa pistoli tad uzmanies un nebaz pirkstus tur kur vins naks ara jo var nakr ar normalu speku un palikt bez knagiem!!citiem auto tik ar skruvesanu!

nja uz autina nav un tikai lai dabuutu aara pie sava likt negribu
paldies par idejam
Offline
matrixxxx
14. Dec 2008, 04:05 #4642

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


13 Dec 2008, 00:21:19 Driver rakstīja:

13 Dec 2008, 00:18:06 stereophonic rakstīja:
kadas ir normaali braucot pateerinsh e34 2.5 3.0 un 3.5 kursh i reaali izdeviigaaks

jo lielaks motors, jo labak
paterinjs vairak ir atkarigs no auto kopejas masas un dzineja stavoklja nevis tilpuma.
es njemtu 535 ar m30 dzineju, bet ja ir kautkadi aizspriedumi pret tik vecu dzineju, tad V8 un 530, bet vel labak 540

par paterinji:
e32 735 pilseta 15-19 braucot, bet arpus senojot zem 9litriem
e34 535 bus mosh par litru pusotru mazak, jo auto vieglaks

+100
Es ar E34 M50B25 (Bez vanosa) pa shosi ~8L pa pilseetu (pedal to metal manā stilaa) mieriigi 25L kurinaaju.
Tagat ar 1.6 ne BMW tas pats.
Offline
bone_itch
15. Dec 2008, 22:44 #4643

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

man interese kadi ir caurulishu diametri, aptuvenie garumi visam kas saistiits ar iepludi! mashina e30 m42b18, kkada bilde:

realoem.org nebija rakstiits

[ Šo ziņu laboja bone_itch, 15 Dec 2008, 22:44:53 ]

Offline
Blondaa
15. Dec 2008, 23:37 #4644

Kopš: 14. Sep 2005

No: Ogre

Ziņojumi: 567

Braucu ar: Veco Evo

var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Offline
zzips
15. Dec 2008, 23:39 #4645

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?


Tas ir normali, neizskaidrohsu kapeec bet taa ir

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
ozo
16. Dec 2008, 00:16 #4646

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


16 Dec 2008, 00:14:25 adolfs rakstīja:
poundi

~8lvl


~9ls.
Offline
fleix
16. Dec 2008, 00:16 #4647

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Ja vinsh nezin, kas taa pa valuutu, tad diezvai zinaas, kas ir poundi

PS. Lielbritaanijas maarcinja
Offline
fleix
16. Dec 2008, 00:17 #4648

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22


16 Dec 2008, 00:16:45 ozo rakstīja:

16 Dec 2008, 00:14:25 adolfs rakstīja:
poundi

~8lvl


~9ls.
7,999 butiba 8

[ Šo ziņu laboja fleix, 16 Dec 2008, 00:18:10 ]

Offline
ozo
16. Dec 2008, 00:18 #4649

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

ups, agrak bija lidzigak
Offline
DFS
16. Dec 2008, 01:07 #4650

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

čoms domā pāršūt salonu savam e46 touringam no drēbes uz ādu,cik naudas tāds pasākums varētu maksāt
Offline
defekc
16. Dec 2008, 01:26 #4651

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

cik aptuveni kaaposts jaaizgruuzh lai E46 kupejai notoneetu triis aizmugureejos stiklus?

paldies.

[ Šo ziņu laboja defekc, 16 Dec 2008, 01:46:49 ]

Offline
oshonkuls
16. Dec 2008, 01:30 #4652

Kopš: 21. Oct 2007

Ziņojumi: 976

Braucu ar: Competition

Ventspilī viens tonē, pofig vai sedans vai kupeja - 65Ls. Ja pazīstamiem tad ar 45Ls itkā varot tikt cauri.
Offline
slick
16. Dec 2008, 04:04 #4653

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


16 Dec 2008, 00:18:28 ozo rakstīja:
ups, agrak bija lidzigak

maarcinja peedeejaa laikaa vispaar baigi nokritusies
Offline
Zarciniex
16. Dec 2008, 04:15 #4654

Kopš: 13. Aug 2008

Ziņojumi: 682

Braucu ar: IS350 un IS300


15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Man nekas nelec Max 900-1000.
Offline
Driver
16. Dec 2008, 04:16 #4655

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Dec 2008, 04:15:09 Zarciniex rakstīja:

15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Man nekas nelec Max 900-1000.


tapec, ka tev tuksgaitas regulators aizaudzis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
16. Dec 2008, 04:21 #4656

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

A vispaar toch kapeec taa ir? Taa tam jaabuut? Man M50B25 arii taa ir, auksts nu nav 2.5k rpm bet ir kaut kur 1.5k vai kaa taa kad pielaizj, ari ne vienmer, tukshgaitas varsts nav ne aizaudzis nekaa, vakum trubas arii svaigas un gofra arii cauraa jau sen nomainiita
Offline
Zarciniex
16. Dec 2008, 04:22 #4657

Kopš: 13. Aug 2008

Ziņojumi: 682

Braucu ar: IS350 un IS300


16 Dec 2008, 04:16:46 Driver rakstīja:

16 Dec 2008, 04:15:09 Zarciniex rakstīja:

15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Man nekas nelec Max 900-1000.


tapec, ka tev tuksgaitas regulators aizaudzis
Nekas tur nav aizaudzis
Offline
Driver
16. Dec 2008, 04:24 #4658

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu tad kad pagriez atslegu pozicija start un motors pielec, tad apriezieni var uzlekt uz 2500rpm un pec dazam sek (pat vienas)nokrist uz kadiem 1000-1200 un kad jau dzinejs ir nedaudz ieslis tad uz 750 kaa paredzets.

bet ja auksts visu laiku tur 2500, tad tur ir kada cita probelma apakshaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Zarciniex
16. Dec 2008, 04:26 #4659

Kopš: 13. Aug 2008

Ziņojumi: 682

Braucu ar: IS350 un IS300

Ir jauns mercedes un toyota land cruiser kaa arii e39 un nevienam no vinjiem nav bijushi tadi apgriezieni pie iedarbinashanas. Savu laik ari e34 V8 un 2,5 24V nebij nekaa tamliidziiga
Offline
Driver
16. Dec 2008, 04:31 #4660

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Dec 2008, 04:26:36 Zarciniex rakstīja:
Ir jauns mercedes un toyota land cruiser kaa arii e39 un nevienam no vinjiem nav bijushi tadi apgriezieni pie iedarbinashanas. Savu laik ari e34 V8 un 2,5 24V nebij nekaa tamliidziiga

tur vel citi ietekmejoshi faktori ir, kapec taa reizem var notikt, ja itkaa viss ir OK un nav pie kaa piesieties.
kaa jau teicu tas pikjis ir loti iss un parasti auto pielec uz tiem 1000 un pec neilga laika nokrit uz 750 vai tik cikt pardzets konkretajam dzinejam


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo