Autors | Ziņojums |
bone_itch | 14. Dec 2008, 02:19 |
#4641
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
13 Dec 2008, 21:18:17 uvels rakstīja:
ja suports uz auto tad nonem no vadotnes un pumpe kamer vins izkrit ara,a ja lieto gaisa pistoli tad uzmanies un nebaz pirkstus tur kur vins naks ara jo var nakr ar normalu speku un palikt bez knagiem!!citiem auto tik ar skruvesanu!
nja uz autina nav un tikai lai dabuutu aara pie sava likt negribu
paldies par idejam |
Offline | |
|
matrixxxx | 14. Dec 2008, 04:05 |
#4642
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
13 Dec 2008, 00:21:19 Driver rakstīja:
13 Dec 2008, 00:18:06 stereophonic rakstīja:
kadas ir normaali braucot pateerinsh e34 2.5 3.0 un 3.5 kursh i reaali izdeviigaaks
jo lielaks motors, jo labak
paterinjs vairak ir atkarigs no auto kopejas masas un dzineja stavoklja nevis tilpuma.
es njemtu 535 ar m30 dzineju, bet ja ir kautkadi aizspriedumi pret tik vecu dzineju, tad V8 un 530, bet vel labak 540
par paterinji:
e32 735 pilseta 15-19 braucot, bet arpus senojot zem 9litriem
e34 535 bus mosh par litru pusotru mazak, jo auto vieglaks
+100
Es ar E34 M50B25 (Bez vanosa) pa shosi ~8L pa pilseetu (pedal to metal manā stilaa) mieriigi 25L kurinaaju.
Tagat ar 1.6 ne BMW tas pats. |
Offline | |
|
bone_itch | 15. Dec 2008, 22:44 |
#4643
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| man interese kadi ir caurulishu diametri, aptuvenie garumi visam kas saistiits ar iepludi! mashina e30 m42b18, kkada bilde:
realoem.org nebija rakstiits[ Šo ziņu laboja bone_itch, 15 Dec 2008, 22:44:53 ] |
Offline | |
|
Blondaa | 15. Dec 2008, 23:37 |
#4644
|
|
Kopš: 14. Sep 2005
No: Ogre
Ziņojumi: 567
Braucu ar: Veco Evo
| var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām? |
Offline | |
|
zzips | 15. Dec 2008, 23:39 |
#4645
|
|
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Tas ir normali, neizskaidrohsu kapeec bet taa ir
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
ozo | 16. Dec 2008, 00:16 |
#4646
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
16 Dec 2008, 00:14:25 adolfs rakstīja:
poundi
~8lvl
~9ls. |
Offline | |
|
fleix | 16. Dec 2008, 00:16 |
#4647
|
|
Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
| Ja vinsh nezin, kas taa pa valuutu, tad diezvai zinaas, kas ir poundi
PS. Lielbritaanijas maarcinja |
Offline | |
|
fleix | 16. Dec 2008, 00:17 |
#4648
|
|
Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
|
16 Dec 2008, 00:16:45 ozo rakstīja:
16 Dec 2008, 00:14:25 adolfs rakstīja:
poundi
~8lvl
~9ls.
7,999 butiba 8[ Šo ziņu laboja fleix, 16 Dec 2008, 00:18:10 ] |
Offline | |
|
|
ozo | 16. Dec 2008, 00:18 |
#4649
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| ups, agrak bija lidzigak |
Offline | |
|
DFS | 16. Dec 2008, 01:07 |
#4650
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| čoms domā pāršūt salonu savam e46 touringam no drēbes uz ādu,cik naudas tāds pasākums varētu maksāt |
Offline | |
|
defekc | 16. Dec 2008, 01:26 |
#4651
|
|
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| cik aptuveni kaaposts jaaizgruuzh lai E46 kupejai notoneetu triis aizmugureejos stiklus?
paldies.[ Šo ziņu laboja defekc, 16 Dec 2008, 01:46:49 ] |
Offline | |
|
oshonkuls | 16. Dec 2008, 01:30 |
#4652
|
|
Kopš: 21. Oct 2007
Ziņojumi: 976
Braucu ar: Competition
| Ventspilī viens tonē, pofig vai sedans vai kupeja - 65Ls. Ja pazīstamiem tad ar 45Ls itkā varot tikt cauri. |
Offline | |
|
slick | 16. Dec 2008, 04:04 |
#4653
|
|
Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
|
16 Dec 2008, 00:18:28 ozo rakstīja:
ups, agrak bija lidzigak
maarcinja peedeejaa laikaa vispaar baigi nokritusies |
Offline | |
|
Zarciniex | 16. Dec 2008, 04:15 |
#4654
|
|
Kopš: 13. Aug 2008
Ziņojumi: 682
Braucu ar: IS350 un IS300
|
15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Man nekas nelec Max 900-1000.
|
Offline | |
|
Driver | 16. Dec 2008, 04:16 |
#4655
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
16 Dec 2008, 04:15:09 Zarciniex rakstīja:
15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Man nekas nelec Max 900-1000.
tapec, ka tev tuksgaitas regulators aizaudzis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kashelz | 16. Dec 2008, 04:21 |
#4656
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| A vispaar toch kapeec taa ir? Taa tam jaabuut? Man M50B25 arii taa ir, auksts nu nav 2.5k rpm bet ir kaut kur 1.5k vai kaa taa kad pielaizj, ari ne vienmer, tukshgaitas varsts nav ne aizaudzis nekaa, vakum trubas arii svaigas un gofra arii cauraa jau sen nomainiita |
Offline | |
|
|
Zarciniex | 16. Dec 2008, 04:22 |
#4657
|
|
Kopš: 13. Aug 2008
Ziņojumi: 682
Braucu ar: IS350 un IS300
|
16 Dec 2008, 04:16:46 Driver rakstīja:
16 Dec 2008, 04:15:09 Zarciniex rakstīja:
15 Dec 2008, 23:37:25 Blondaa rakstīja:
var kāds tā ātri neiedziļinoties atbildēt, e36 328 - kapēc, kad no rīta iedarbina šitajos vēsumos, apgriezieni uzreiz uzlec uz divarpus štukām?
Man nekas nelec Max 900-1000.
tapec, ka tev tuksgaitas regulators aizaudzis
Nekas tur nav aizaudzis |
Offline | |
|
Driver | 16. Dec 2008, 04:24 |
#4658
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu tad kad pagriez atslegu pozicija start un motors pielec, tad apriezieni var uzlekt uz 2500rpm un pec dazam sek (pat vienas)nokrist uz kadiem 1000-1200 un kad jau dzinejs ir nedaudz ieslis tad uz 750 kaa paredzets.
bet ja auksts visu laiku tur 2500, tad tur ir kada cita probelma apakshaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Zarciniex | 16. Dec 2008, 04:26 |
#4659
|
|
Kopš: 13. Aug 2008
Ziņojumi: 682
Braucu ar: IS350 un IS300
| Ir jauns mercedes un toyota land cruiser kaa arii e39 un nevienam no vinjiem nav bijushi tadi apgriezieni pie iedarbinashanas. Savu laik ari e34 V8 un 2,5 24V nebij nekaa tamliidziiga |
Offline | |
|
Driver | 16. Dec 2008, 04:31 |
#4660
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
16 Dec 2008, 04:26:36 Zarciniex rakstīja:
Ir jauns mercedes un toyota land cruiser kaa arii e39 un nevienam no vinjiem nav bijushi tadi apgriezieni pie iedarbinashanas. Savu laik ari e34 V8 un 2,5 24V nebij nekaa tamliidziiga
tur vel citi ietekmejoshi faktori ir, kapec taa reizem var notikt, ja itkaa viss ir OK un nav pie kaa piesieties.
kaa jau teicu tas pikjis ir loti iss un parasti auto pielec uz tiem 1000 un pec neilga laika nokrit uz 750 vai tik cikt pardzets konkretajam dzinejam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|