Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
er
27. Nov 2015, 11:53 #4601

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


27 Nov 2015, 11:17:33 xn3x rakstīja:

27 Nov 2015, 11:10:31 er rakstīja:

27 Nov 2015, 11:02:22 xn3x rakstīja:

27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?

Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".


Tad jau ar Embrarier arī nelido? To arī taisa "laukos"

Ar Embraer man personīgi nav bijusi darīšana, bet kolēģi ar viņiem strādā. Tehniski ir vienā līmenī ar Bombardier, vajadzētu būt ok.
Ar SSJ galvenā problēma ir tāda, ka viņiem kultūrā ir kasjaku slēpšana. To konkrēto problēmu varētu atrisināt kaut vai atzīstot tās esamību un nosakot atbilstošu pārbaužu intervālu. Bet nē, labāk galvu smiltīs, nekā pa galvu no bosa


Nu hz. Es nesaku ka SSJ ir lielisks GK, man pašam ideja par SSJ iekš BT operācijām nepatīk. Bet es zinu ka liela daļa šīs nepatikas ir balstīta emocijās un runās "viena tante teica". Par drošību, domāju ka tik viegli palaist pilnīgu sūdu operācijās Eiropas gaisa telpā un EASA noteikti tajā nav ieinteresēta. Ja ir nopietnas aizdomas par GK drošību nu neļautu viņai te lidot.

Drošība ir tikai viens no "laba GK" aspektiem un tā noteikti nav sliktāka par 20gadīgu A319 vai B737. Cits jautājums cik augsts ir reliability un kādas ir viņa lidojuma h izmaksas.

Ko es ar to gribu teikt - nav pareizi kladzināt ka SSJ nav droša, labāk nelido. Pareizāk būtu kladzināt ka viņa izrādīsies sūds uzturēšanā - nepērciet viņu.

Šodien izstaigāju CS100, man patika

[ Šo ziņu laboja er, 27 Nov 2015, 11:54:07 ]

Offline
xn3x
27. Nov 2015, 14:09 #4602

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


27 Nov 2015, 11:53:21 er rakstīja:
Drošība ir tikai viens no "laba GK" aspektiem un tā noteikti nav sliktāka par 20gadīgu A319 vai B737.

Un ar ko tieši SSJ būs drošāks par 20gadīgu B737, ja tam ir veiktas visas paredzētās inspekcijas un apkopes? Nestrīdos, vnk gribu zināt, jo man ar apkopju plānošanu un drošības novērtējumiem saskarsme ir minimāla.
Offline
RVR
27. Nov 2015, 14:23 #4603

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR

Es jau minēju salīdzinājumu ar žiguli.
Ar to arī var braukt no punkta A uz punktu B, savas funkcijas tas pilda, ja to atbilstoši uztur.

Tomēr nav tā, ka žigulis būtu ļoti iecienīta un pasaulē izplatīta auto marka, un tam ir savi iemesli. Tāpat arī SSJ.

Tā kā BT tomēr ir (vismaz pagaidām par 99,8%) valstij piederošs uzņēmums, tas tā vai citādi attiecas uz mums visiem, būs mums "žiguļi" vai kaut kas cits. Gan ekonomiskā ziņā, gan politiskā.
Offline
Yussi
27. Nov 2015, 14:39 #4604

Kopš: 01. Mar 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar:


26 Nov 2015, 22:35:41 arizah rakstīja:



A nafig uz šejieni vest CS100, ja BT pērk CS300 ?
Offline
ramex
27. Nov 2015, 14:45 #4605

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

tapēc ka viņas ir gandrīz identiskas lidmašīnas

http://planes.axlegeeks.com/compare/299-300/Bom...Bombardier-CS300

viena ir tālākie mlidojumiem un ar bik mazāk sēdvietām, otra tuvākiem, bet vairāk cilvēkus var pārvadāt, īpaši nekādu citu baigo atšķirību es tur vairāk neredzu

bet nu es jau tāds dīvāna eksperts

[ Šo ziņu laboja ramex, 27 Nov 2015, 14:46:34 ]

Offline
soulfreak
27. Nov 2015, 14:51 #4606

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

tīri tā neko tas planieris patika!

Offline
Ch
27. Nov 2015, 15:28 #4607

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Drošibas cepiens ir pastarpināts. Protams, ka tā (cerams) jau nebūs, ka kkādā brīdī lidmašīna ņems un gaisā izjuks, bet nu jāatcerās, ka ir daudz bīstamu faktoru, kas izriet no sūdīga salikšanas procesa un sūdīga reliability.
Par piemēru nepareizs vadu routings vai elementāri otrādi uzlikts kāds no vadu clampiem diezgan īzī var novest pie neplānota ugunskura vai vairāku sistēmu vienlaicīgas attieces.. Vai piem nepareizi izvēlēts intervāls starp struktūras inspekcijām. Vai piem nepareizi noizolēts konektors.. Vai piem sūdīgs reliability pa lielam nozīmē regulāru defektu atlikšānu (MEL/HIL). Ja kāda no redundatajām sistēmām jau ir nestrādājoša un izdomā noklapēt arī otra + nāk klāt vēl kāds faktors (piem pilot error), tad var diezgan lielas ziepes sanākt.
Nesaku, ka tā būs utt, bet domāju, ka šāda veida riski ir lielāki kā Boeing/Airbus un tas arī automātiski nozīmē lielāku risku no drošības viedokļa.
Offline
er
27. Nov 2015, 15:46 #4608

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


27 Nov 2015, 14:45:51 ramex rakstīja:
tapēc ka viņas ir gandrīz identiskas lidmašīnas

http://planes.axlegeeks.com/compare/299-300/Bom...Bombardier-CS300

viena ir tālākie mlidojumiem un ar bik mazāk sēdvietām, otra tuvākiem, bet vairāk cilvēkus var pārvadāt, īpaši nekādu citu baigo atšķirību es tur vairāk neredzu

bet nu es jau tāds dīvāna eksperts


Tas un vēl tas ka CS300 vēl ir sertifikācijas procesā, bet CS100 ir pabeidzis sertifikāciju.



27 Nov 2015, 14:09:15 xn3x rakstīja:

27 Nov 2015, 11:53:21 er rakstīja:
Drošība ir tikai viens no "laba GK" aspektiem un tā noteikti nav sliktāka par 20gadīgu A319 vai B737.

Un ar ko tieši SSJ būs drošāks par 20gadīgu B737, ja tam ir veiktas visas paredzētās inspekcijas un apkopes? Nestrīdos, vnk gribu zināt, jo man ar apkopju plānošanu un drošības novērtējumiem saskarsme ir minimāla.


Kur es teicu ka labāks? Es rakstu ka nav sliktāka.


[ Šo ziņu laboja er, 27 Nov 2015, 15:49:51 ]

Offline
xn3x
27. Nov 2015, 16:12 #4609

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

Ch rubī fišku
PS. CS100 vēl nav sertifikāta.
Offline
hronists
27. Nov 2015, 16:20 #4610

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

visi te tik gudri, ka nav pat ko dirst pasūtīt
Offline
soulfreak
27. Nov 2015, 16:21 #4611

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


27 Nov 2015, 16:12:48 xn3x rakstīja:
Ch rubī fišku
PS. CS100 vēl nav sertifikāta.


[url=http://postimg.org/image/phzw5tq07/]
[/url]






P.S. Ej Dirst, Hronist!

27 Nov 2015, 16:20:53 hronists rakstīja:
visi te tik gudri, ka nav pat ko dirst pasūtīt

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 27 Nov 2015, 16:24:25 ]

Offline
viesulis
27. Nov 2015, 16:21 #4612

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Meklē lohus cita topikā
Offline
Ch
27. Nov 2015, 16:40 #4613

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Jus tagad runajat par dažādiem sertifikatiem imho. Ir type certificate kas apstiprina gk ražotāju (to ka vinš var razot lidmashinas ar kuram parvadat paxus konkretaja gaisa telpaa (FAA, EASA, transport canada utt) un ir aiworthiness certificate kas tiek izdots individuali katram gaisa kuģiem.
Offline
Lenko
28. Nov 2015, 14:08 #4614

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Netā lasīju viena spečuka rakstiņu(esot palidojis ar tādu),kā lielāko mīnusu tur minēja tam suhojam lidojot brīžiem tāda sajūta ka apstājas dzinējs/dzinēji,tjip tāda kā djorga.
Džeks minēja nepārāk omilīgas sajūtas,troksnis arī palielināts.
Tās ļotenes liek kopā Krievijā,detaļas no rietumiem.
Linku nevaru vairs atrast.
Offline
uldens1
28. Nov 2015, 14:52 #4615

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16218

Braucu ar:


28 Nov 2015, 14:08:50 Lenko rakstīja:
Netā lasīju viena spečuka rakstiņu(esot palidojis ar tādu),kā lielāko mīnusu tur minēja tam suhojam lidojot brīžiem tāda sajūta ka apstājas dzinējs/dzinēji,tjip tāda kā djorga.
Džeks minēja nepārāk omilīgas sajūtas,troksnis arī palielināts.
Tās ļotenes liek kopā Krievijā,detaļas no rietumiem.
Linku nevaru vairs atrast.
cik sapratu dzineji esot airbusa
Offline
xn3x
29. Nov 2015, 13:30 #4616

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


28 Nov 2015, 14:52:38 uldens1 rakstīja:

28 Nov 2015, 14:08:50 Lenko rakstīja:
Netā lasīju viena spečuka rakstiņu(esot palidojis ar tādu),kā lielāko mīnusu tur minēja tam suhojam lidojot brīžiem tāda sajūta ka apstājas dzinējs/dzinēji,tjip tāda kā djorga.
Džeks minēja nepārāk omilīgas sajūtas,troksnis arī palielināts.
Tās ļotenes liek kopā Krievijā,detaļas no rietumiem.
Linku nevaru vairs atrast.
cik sapratu dzineji esot airbusa

Ļoti nosacīti. Dzinēji ir izstrādāti speciāli priekš SSJ, ražotāja mātes uzņēmumi ir 50/50 Safran un NPO Saturn. Safran ir Airbus piegādātāji, jā. Saturn ražo dzinējus militārajiem SU.
Offline
Marteens
30. Nov 2015, 00:28 #4617

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

http://financenet.tvnet.lv/zinas/586083-airbalt...biedet_deputatus

Nu tad jāmet mierā valsts bizīts. Baltics ne būt nav lētākais jau saknē,bet nu ja jau sāk šantažēt tad
Offline
subaru
02. Dec 2015, 13:52 #4618

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

tāda, lūk, versija
http://www.pietiek.com/raksti/nemsanas_ap__sukh...nacijas_ietvaros
Offline
arizah
03. Dec 2015, 18:14 #4619

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

reku bertonam, vai kas tur smīkņāja par pasažieru pārsēdināšanu weight&balance nolūkos
http://avherald.com/h?article=4904383d&opt=0

[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2015, 18:14:57 ]

Offline
RVR
06. Dec 2015, 22:44 #4620

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


06 Dec 2015, 22:16:10 bertons rakstīja:
tass durvis vispar ir iespeejams atvert lidojuma laikaa? http://www.delfi.lv/news/arzemes/lufthansa-reis...is.d?id=46803793


...un kā Tev pašam šķiet?

:_spiediens_10km_augstumā_:
:fizika:

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo