Autors | Ziņojums |
er | 27. Nov 2015, 11:53 |
#4601
|
|
Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
27 Nov 2015, 11:17:33 xn3x rakstīja:
27 Nov 2015, 11:10:31 er rakstīja:
27 Nov 2015, 11:02:22 xn3x rakstīja:
27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?
Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".
Tad jau ar Embrarier arī nelido? To arī taisa "laukos"
Ar Embraer man personīgi nav bijusi darīšana, bet kolēģi ar viņiem strādā. Tehniski ir vienā līmenī ar Bombardier, vajadzētu būt ok.
Ar SSJ galvenā problēma ir tāda, ka viņiem kultūrā ir kasjaku slēpšana. To konkrēto problēmu varētu atrisināt kaut vai atzīstot tās esamību un nosakot atbilstošu pārbaužu intervālu. Bet nē, labāk galvu smiltīs, nekā pa galvu no bosa
Nu hz. Es nesaku ka SSJ ir lielisks GK, man pašam ideja par SSJ iekš BT operācijām nepatīk. Bet es zinu ka liela daļa šīs nepatikas ir balstīta emocijās un runās "viena tante teica". Par drošību, domāju ka tik viegli palaist pilnīgu sūdu operācijās Eiropas gaisa telpā un EASA noteikti tajā nav ieinteresēta. Ja ir nopietnas aizdomas par GK drošību nu neļautu viņai te lidot.
Drošība ir tikai viens no "laba GK" aspektiem un tā noteikti nav sliktāka par 20gadīgu A319 vai B737. Cits jautājums cik augsts ir reliability un kādas ir viņa lidojuma h izmaksas.
Ko es ar to gribu teikt - nav pareizi kladzināt ka SSJ nav droša, labāk nelido. Pareizāk būtu kladzināt ka viņa izrādīsies sūds uzturēšanā - nepērciet viņu.
Šodien izstaigāju CS100, man patika [ Šo ziņu laboja er, 27 Nov 2015, 11:54:07 ] |
Offline | |
|
xn3x | 27. Nov 2015, 14:09 |
#4602
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
27 Nov 2015, 11:53:21 er rakstīja:
Drošība ir tikai viens no "laba GK" aspektiem un tā noteikti nav sliktāka par 20gadīgu A319 vai B737.
Un ar ko tieši SSJ būs drošāks par 20gadīgu B737, ja tam ir veiktas visas paredzētās inspekcijas un apkopes? Nestrīdos, vnk gribu zināt, jo man ar apkopju plānošanu un drošības novērtējumiem saskarsme ir minimāla. |
Offline | |
|
RVR | 27. Nov 2015, 14:23 |
#4603
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
| Es jau minēju salīdzinājumu ar žiguli.
Ar to arī var braukt no punkta A uz punktu B, savas funkcijas tas pilda, ja to atbilstoši uztur.
Tomēr nav tā, ka žigulis būtu ļoti iecienīta un pasaulē izplatīta auto marka, un tam ir savi iemesli. Tāpat arī SSJ.
Tā kā BT tomēr ir (vismaz pagaidām par 99,8%) valstij piederošs uzņēmums, tas tā vai citādi attiecas uz mums visiem, būs mums "žiguļi" vai kaut kas cits. Gan ekonomiskā ziņā, gan politiskā. |
Offline | |
|
Yussi | 27. Nov 2015, 14:39 |
#4604
|
|
Kopš: 01. Mar 2012
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
26 Nov 2015, 22:35:41 arizah rakstīja:
A nafig uz šejieni vest CS100, ja BT pērk CS300 ? |
Offline | |
|
ramex | 27. Nov 2015, 14:45 |
#4605
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| tapēc ka viņas ir gandrīz identiskas lidmašīnas
http://planes.axlegeeks.com/compare/299-300/Bom...Bombardier-CS300
viena ir tālākie mlidojumiem un ar bik mazāk sēdvietām, otra tuvākiem, bet vairāk cilvēkus var pārvadāt, īpaši nekādu citu baigo atšķirību es tur vairāk neredzu
bet nu es jau tāds dīvāna eksperts [ Šo ziņu laboja ramex, 27 Nov 2015, 14:46:34 ] |
Offline | |
|
soulfreak | 27. Nov 2015, 14:51 |
#4606
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| tīri tā neko tas planieris patika!
|
Offline | |
|
Ch | 27. Nov 2015, 15:28 |
#4607
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Drošibas cepiens ir pastarpināts. Protams, ka tā (cerams) jau nebūs, ka kkādā brīdī lidmašīna ņems un gaisā izjuks, bet nu jāatcerās, ka ir daudz bīstamu faktoru, kas izriet no sūdīga salikšanas procesa un sūdīga reliability.
Par piemēru nepareizs vadu routings vai elementāri otrādi uzlikts kāds no vadu clampiem diezgan īzī var novest pie neplānota ugunskura vai vairāku sistēmu vienlaicīgas attieces.. Vai piem nepareizi izvēlēts intervāls starp struktūras inspekcijām. Vai piem nepareizi noizolēts konektors.. Vai piem sūdīgs reliability pa lielam nozīmē regulāru defektu atlikšānu (MEL/HIL). Ja kāda no redundatajām sistēmām jau ir nestrādājoša un izdomā noklapēt arī otra + nāk klāt vēl kāds faktors (piem pilot error), tad var diezgan lielas ziepes sanākt.
Nesaku, ka tā būs utt, bet domāju, ka šāda veida riski ir lielāki kā Boeing/Airbus un tas arī automātiski nozīmē lielāku risku no drošības viedokļa.
|
Offline | |
|
er | 27. Nov 2015, 15:46 |
#4608
|
|
Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
27 Nov 2015, 14:45:51 ramex rakstīja:
tapēc ka viņas ir gandrīz identiskas lidmašīnas
http://planes.axlegeeks.com/compare/299-300/Bom...Bombardier-CS300
viena ir tālākie mlidojumiem un ar bik mazāk sēdvietām, otra tuvākiem, bet vairāk cilvēkus var pārvadāt, īpaši nekādu citu baigo atšķirību es tur vairāk neredzu
bet nu es jau tāds dīvāna eksperts
Tas un vēl tas ka CS300 vēl ir sertifikācijas procesā, bet CS100 ir pabeidzis sertifikāciju.
27 Nov 2015, 14:09:15 xn3x rakstīja:
27 Nov 2015, 11:53:21 er rakstīja:
Drošība ir tikai viens no "laba GK" aspektiem un tā noteikti nav sliktāka par 20gadīgu A319 vai B737.
Un ar ko tieši SSJ būs drošāks par 20gadīgu B737, ja tam ir veiktas visas paredzētās inspekcijas un apkopes? Nestrīdos, vnk gribu zināt, jo man ar apkopju plānošanu un drošības novērtējumiem saskarsme ir minimāla.
Kur es teicu ka labāks? Es rakstu ka nav sliktāka.
[ Šo ziņu laboja er, 27 Nov 2015, 15:49:51 ] |
Offline | |
|
|
xn3x | 27. Nov 2015, 16:12 |
#4609
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Ch rubī fišku
PS. CS100 vēl nav sertifikāta. |
Offline | |
|
hronists | 27. Nov 2015, 16:20 |
#4610
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| visi te tik gudri, ka nav pat ko dirst pasūtīt |
Offline | |
|
soulfreak | 27. Nov 2015, 16:21 |
#4611
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
27 Nov 2015, 16:12:48 xn3x rakstīja:
Ch rubī fišku
PS. CS100 vēl nav sertifikāta.
[url=http://postimg.org/image/phzw5tq07/][/url]
P.S. Ej Dirst, Hronist!
27 Nov 2015, 16:20:53 hronists rakstīja:
visi te tik gudri, ka nav pat ko dirst pasūtīt
[ Šo ziņu laboja soulfreak, 27 Nov 2015, 16:24:25 ] |
Offline | |
|
viesulis | 27. Nov 2015, 16:21 |
#4612
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Meklē lohus cita topikā |
Offline | |
|
Ch | 27. Nov 2015, 16:40 |
#4613
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Jus tagad runajat par dažādiem sertifikatiem imho. Ir type certificate kas apstiprina gk ražotāju (to ka vinš var razot lidmashinas ar kuram parvadat paxus konkretaja gaisa telpaa (FAA, EASA, transport canada utt) un ir aiworthiness certificate kas tiek izdots individuali katram gaisa kuģiem. |
Offline | |
|
Lenko | 28. Nov 2015, 14:08 |
#4614
|
|
Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Netā lasīju viena spečuka rakstiņu(esot palidojis ar tādu),kā lielāko mīnusu tur minēja tam suhojam lidojot brīžiem tāda sajūta ka apstājas dzinējs/dzinēji,tjip tāda kā djorga.
Džeks minēja nepārāk omilīgas sajūtas,troksnis arī palielināts.
Tās ļotenes liek kopā Krievijā,detaļas no rietumiem.
Linku nevaru vairs atrast. |
Offline | |
|
uldens1 | 28. Nov 2015, 14:52 |
#4615
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16218
Braucu ar:
|
28 Nov 2015, 14:08:50 Lenko rakstīja:
Netā lasīju viena spečuka rakstiņu(esot palidojis ar tādu),kā lielāko mīnusu tur minēja tam suhojam lidojot brīžiem tāda sajūta ka apstājas dzinējs/dzinēji,tjip tāda kā djorga.
Džeks minēja nepārāk omilīgas sajūtas,troksnis arī palielināts.
Tās ļotenes liek kopā Krievijā,detaļas no rietumiem.
Linku nevaru vairs atrast.
cik sapratu dzineji esot airbusa |
Offline | |
|
xn3x | 29. Nov 2015, 13:30 |
#4616
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
28 Nov 2015, 14:52:38 uldens1 rakstīja:
28 Nov 2015, 14:08:50 Lenko rakstīja:
Netā lasīju viena spečuka rakstiņu(esot palidojis ar tādu),kā lielāko mīnusu tur minēja tam suhojam lidojot brīžiem tāda sajūta ka apstājas dzinējs/dzinēji,tjip tāda kā djorga.
Džeks minēja nepārāk omilīgas sajūtas,troksnis arī palielināts.
Tās ļotenes liek kopā Krievijā,detaļas no rietumiem.
Linku nevaru vairs atrast.
cik sapratu dzineji esot airbusa
Ļoti nosacīti. Dzinēji ir izstrādāti speciāli priekš SSJ, ražotāja mātes uzņēmumi ir 50/50 Safran un NPO Saturn. Safran ir Airbus piegādātāji, jā. Saturn ražo dzinējus militārajiem SU. |
Offline | |
|
|
Marteens | 30. Nov 2015, 00:28 |
#4617
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| http://financenet.tvnet.lv/zinas/586083-airbalt...biedet_deputatus
Nu tad jāmet mierā valsts bizīts. Baltics ne būt nav lētākais jau saknē,bet nu ja jau sāk šantažēt tad |
Offline | |
|
subaru | 02. Dec 2015, 13:52 |
#4618
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10297
Braucu ar: rokām uz stūres
| tāda, lūk, versija
http://www.pietiek.com/raksti/nemsanas_ap__sukh...nacijas_ietvaros |
Offline | |
|
arizah | 03. Dec 2015, 18:14 |
#4619
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| reku bertonam, vai kas tur smīkņāja par pasažieru pārsēdināšanu weight&balance nolūkos
http://avherald.com/h?article=4904383d&opt=0[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2015, 18:14:57 ] |
Offline | |
|
RVR | 06. Dec 2015, 22:44 |
#4620
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
06 Dec 2015, 22:16:10 bertons rakstīja:
tass durvis vispar ir iespeejams atvert lidojuma laikaa? http://www.delfi.lv/news/arzemes/lufthansa-reis...is.d?id=46803793
...un kā Tev pašam šķiet?
:_spiediens_10km_augstumā_:
:fizika:
|
Offline | |
|