Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto krāsas pulēšana
Autors | Ziņojums |
Speed3 | | Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
|
30 May 2014, 22:27:54 RL90 rakstīja:
30 May 2014, 10:27:36 Speed3 rakstīja:
29 May 2014, 21:44:10 RL90 rakstīja:
Keramikas lakām, bet nu piem. 3M teorija ,lai pulētu ir 80349 pastu un 2 ripas: vilna un oranžā porulona ripa! Nav tā keramikas laka tāda ūber āles ,ka nepulējas un pulēt pa 2k eur tikai!
P.S.
Nav vēl sanākusi tāda ekstra kā pulēt keramikas bentlijus un poršus, vienīgie bentliji un porši pulēti ir ,kas bijuši jau krāsoti un tur no keramikas nebija ne smakas!!!
diemžēl Bentijiem ir sava laka, kurai ir vēl elastāna īpašības, vienkāršiem vārdiem sakot, laka ir kā dzīva, nopulē viss kārtībā, paiet, piemēram diena un atkal izveidojās hologrammas. Jaunajiem super Poršiem ir līdzīgi.
3m vairāk ir paredzēts krāsotājiem
profesionāli pulētāji, reti kurš izmanto 3m.
Tā Tu arī neatbildēji par keramikas pārklājumiem?!
Par elastānu dzirdzēju ,ka ir bamperos, un tos ir ļoti grūti sapulēt. Par visu pārējo nezināju gan.
Nu +/- varētu piekrist par 3M pielietojumu labāk pēc krāsošanas pulēšanā.
Un arī izmantoju pēc krāsošanas 3M!
Krāsojuma atjaunošanai izmantoju RUPES BigFoot+Meguaris produkciju.
Par keramikas pārklājumu, kāda jēga man rakstīt? Man pret to nav pretenziju, ka tas ir labākais virsmas apstrāde nekā vaski. Personiskā pieredzes pagaidām nav, ka tik lasīts no C.Quartz mājas lapā...
Bet joprojām 2000Eur par pulēšanu, vairāk vai mazāk liekas ,ka tā ir čakarēšana maksātspējīgiem klientiem...lai arī keramika maksā naudu neticu ka tik daudz aiziet, ja liek pat vairākas kārtās.
PS.
No tālā 2012. gada un tad strādāju ar Farecla G3 un G10 un 3M hologrammu
Un tad no firmas man samaksa bija 80eur par 1.5dienu pulējot droši ,ka firma no klienta 1k Ls paņēma par darbu!
Tātad ja jāpulē ir piemēram četras dienas, izmaksas būs 500eur.
Profesionālo keramiku var darboties tikai detaileri.
Piemēram ar CeramicPro var strādāt "polirovka.lv" "speed3"
vai siquarz finest: "speed3" un Smart service.
Keramikas pārklājumiem ir sava specifika, ja ir vēlme var internetā paskatīties, lai nav pa tukšo jāfilozofē...
Jo vairāk aizsargkārtas, jo noturīgāks, tātad arī izmaksas.
Problēma ir, ka maz kas var atļauties un tad rodās lielā filozofēšana.
Lielā problēma ir informācijas trūkums.
----------------- IHTIS | Offline | | |
Speed3 | | Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
|
30 May 2014, 22:56:36 rihpo rakstīja:
Nu i cenas!2k euro? nopietni?
Un cik maksā visu pārpūst ar laku?
Izlasiet kārtīgu tekstu, kas sastāda 2k Eur.
Pulēšana maksā ar 200Eur.
Pārlakojot ar laku, aizsardzība nerodās, laka tiek ietekmēta no apkārtējās vides. Iepazīstieties ar materiāliem un to specifiku.
----------------- IHTIS | Offline | | |
-Ainars- | | Kopš: 02. May 2010
Ziņojumi: 238
Braucu ar: Corratec revolution
|
24 May 2014, 22:21:29 AlvisP rakstīja:
20 May 2014, 16:23:04 vabulsb rakstīja:
Gribētu dzirdēt no klientiem, kas notiek ar šiem pulējumiem pēc pāris mazgāšanas reizēm.
Biju pie Brand uz pulēšanu, rezultāts pirmajā dienā tiešām labs.
Apmēram pēc 5 mazgāšanas reizēm jau sāku redzēt saules zaķīšus, un visas citas mikrošvīciņas.
Tagad ir pagājuši pāris mēneši, un domāju labāk nebūtu pulējis...
Jāmeklē kāds, kas to visu savedīs kārtībā.
Kad nomazgāšu ielikšu ari kādu bildi...
P.S Mazgāju tikai ehrle car washā, tātad nav skrāpēts ar birstēm un smilšainām lupatām.
biji vinjam atraadiit mashiinu? cik maksaaja darbs? | Offline | | |
rihpo | | Kopš: 30. May 2014
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
|
01 Jun 2014, 08:47:27 Speed3 rakstīja:
30 May 2014, 22:56:36 rihpo rakstīja:
Nu i cenas!2k euro? nopietni?
Un cik maksā visu pārpūst ar laku?
Izlasiet kārtīgu tekstu, kas sastāda 2k Eur.
Pulēšana maksā ar 200Eur.
Pārlakojot ar laku, aizsardzība nerodās, laka tiek ietekmēta no apkārtējās vides. Iepazīstieties ar materiāliem un to specifiku.
hmmm. Pārklājot ar laku aizsardzība nerodās? Man gan likās, ka tieši laka ir kā krāsas un virsbūves aizsargslānis, un pulēšana ir lakas spīduma atjaunošana. Protams ir visādi vēl mega aizsarglīdzekļi kā te minēts, bet kas turās ilgāk un azsargā labāk: jauna lakas kārta vai brīnumlīdzeklis, kad, mazgājot ar smiltīm, nepaliek švīkas? Ja pa 50 ērikiem var piešaut mašinai spīdumu, kāpēc gan ne, uz pavasari...
Un tiešām interesē, cik maksā pārpūst ar laku pie Tevis vieglo tautas klases ne oligarhu auto, jo cik sapratu Tu ar krāsošanu nodarbojies. Var pat atvest samatētu, tik aplīmēt un nopūst? | Offline | | |
Speed3 | | Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
|
01 Jun 2014, 18:15:34 rihpo rakstīja:
01 Jun 2014, 08:47:27 Speed3 rakstīja:
30 May 2014, 22:56:36 rihpo rakstīja:
Nu i cenas!2k euro? nopietni?
Un cik maksā visu pārpūst ar laku?
Izlasiet kārtīgu tekstu, kas sastāda 2k Eur.
Pulēšana maksā ar 200Eur.
Pārlakojot ar laku, aizsardzība nerodās, laka tiek ietekmēta no apkārtējās vides. Iepazīstieties ar materiāliem un to specifiku.
hmmm. Pārklājot ar laku aizsardzība nerodās? Man gan likās, ka tieši laka ir kā krāsas un virsbūves aizsargslānis, un pulēšana ir lakas spīduma atjaunošana. Protams ir visādi vēl mega aizsarglīdzekļi kā te minēts, bet kas turās ilgāk un azsargā labāk: jauna lakas kārta vai brīnumlīdzeklis, kad, mazgājot ar smiltīm, nepaliek švīkas? Ja pa 50 ērikiem var piešaut mašinai spīdumu, kāpēc gan ne, uz pavasari...
Un tiešām interesē, cik maksā pārpūst ar laku pie Tevis vieglo tautas klases ne oligarhu auto, jo cik sapratu Tu ar krāsošanu nodarbojies. Var pat atvest samatētu, tik aplīmēt un nopūst?
Ja esošā laka ir normas robežās, neredzu jēgu pārlakot.
Pērklājumi aizsargā laku un dod papildus efektus, spīdums, ūdens atgrūšana, netīrumu atgrūšana, ilglaicīgi a/m izskatās kā tikko pulēta u.c.
Atbildot uz jautājumu cik maksā nolakot: sākot ar 100Eur.
Ja cilvēks ir loģiski domājošs, tad diez vai kāds gribēs pārlakot labu a/m.
----------------- IHTIS | Offline | | |
RL90 | | Kopš: 19. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci
|
Tātad ja jāpulē ir piemēram četras dienas, izmaksas būs 500eur.
Profesionālo keramiku var darboties tikai detaileri.
Piemēram ar CeramicPro var strādāt "polirovka.lv" "speed3"
vai siquarz finest: "speed3" un Smart service.
Keramikas pārklājumiem ir sava specifika, ja ir vēlme var internetā paskatīties, lai nav pa tukšo jāfilozofē...
Jo vairāk aizsargkārtas, jo noturīgāks, tātad arī izmaksas.
Problēma ir, ka maz kas var atļauties un tad rodās lielā filozofēšana.
Lielā problēma ir informācijas trūkums.
Piekrītu tagad! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kādēļ nepārlakot? piemēram, ja citrons par lielu un grib izpulēt spoguli? ne jau vienmēr var paļauties uz iepriekšējiem krāsotājiem un krāsas biezuma mērītājiem, nogriezīs citronu ar smilšpapīru, pieskarsies ar rupjo pastu un ieraudzīs bāzi, tad grunti un tad ies meklēt ziepes un striķi
p.s. tiem, kas sūdzās par saules zaķiem (it kā svaigi pulētai mašīnai) pēc dažām mazgāšanas reizēm, tad:
1) pa 100-200 eur var uzspodrināt, nevis nopulēt krāsu/laku (manuprāt, tajā cenā var iekļauties tikai mazgāšana un pareiza pārvaskošana),
2) pēc katras mazgāšanas ir jāapstrādā minimums ar "ātro" vasku, reizi pusgadā (vai biežāk) ir jāmazgā nost vecais vasks (tam ir speciāli līdzekļi, autošampūni to nedara),
3) jāklāj jaunu vaska kārtu, ja lieko vasku pulēs ar mikrošķiedras lupatiņām (arī jaunām), parādīsies tās pašas "hologrammas", labākais rezultāts, manuprāt, ir sasniedzams tikai ar zamšādu (kaut kad sen sen pirku tādu ~40x40cm gabalu kaut kādā autokrāsu veikalā).
tieši šo veco, netīro vasku, parasti, tie lētie pulētāji ar pastām noņem nost (pašiem pat īsti nezinot kas īsti notiek), un tad ir uh-ah ku skaisti izskatās! bet, patiesībā, laku tur tā pa īstam nemaz nepulē, tādēļ pēc neilga laika tās švīkas atkal parādās, kad pulēšanas vasks sāk nāk nost vai kļūst netīrs
ja grib patiešām labi visu izdarīt, ir vai nu jādara pašam vai jāmaksā attiecīgu naudu, lēti/labi neeksistē | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
|
01 Jun 2014, 20:33:05 JZ rakstīja:
kādēļ nepārlakot? piemēram, ja citrons par lielu un grib izpulēt spoguli? ne jau vienmēr var paļauties uz iepriekšējiem krāsotājiem un krāsas biezuma mērītājiem, nogriezīs citronu ar smilšpapīru, pieskarsies ar rupjo pastu un ieraudzīs bāzi, tad grunti un tad ies meklēt ziepes un striķi
p.s. tiem, kas sūdzās par saules zaķiem (it kā svaigi pulētai mašīnai) pēc dažām mazgāšanas reizēm, tad:
1) pa 100-200 eur var uzspodrināt, nevis nopulēt krāsu/laku (manuprāt, tajā cenā var iekļauties tikai mazgāšana un pareiza pārvaskošana),
2) pēc katras mazgāšanas ir jāapstrādā minimums ar "ātro" vasku, reizi pusgadā (vai biežāk) ir jāmazgā nost vecais vasks (tam ir speciāli līdzekļi, autošampūni to nedara),
3) jāklāj jaunu vaska kārtu, ja lieko vasku pulēs ar mikrošķiedras lupatiņām (arī jaunām), parādīsies tās pašas "hologrammas", labākais rezultāts, manuprāt, ir sasniedzams tikai ar zamšādu (kaut kad sen sen pirku tādu ~40x40cm gabalu kaut kādā autokrāsu veikalā).
tieši šo veco, netīro vasku, parasti, tie lētie pulētāji ar pastām noņem nost (pašiem pat īsti nezinot kas īsti notiek), un tad ir uh-ah ku skaisti izskatās! bet, patiesībā, laku tur tā pa īstam nemaz nepulē, tādēļ pēc neilga laika tās švīkas atkal parādās, kad pulēšanas vasks sāk nāk nost vai kļūst netīrs
ja grib patiešām labi visu izdarīt, ir vai nu jādara pašam vai jāmaksā attiecīgu naudu, lēti/labi neeksistē
Nez nez.
1)Esmu redzējis pa ~200 EUR nopulētu auto (pie speed3) tas bija melns csl. Tā kā es viņam klāju virsū keramiku es izpētīju pilnīgi visu virsbūvi pie kam visām detaļām pārgāju ar Eraser (tas ir final inspect ko pulētāji pārbauda vai nav palicis vasks kas piemēram aizsmērē hologrammas)un tur nebija pie kā piesieties.
2) nav tādu vasku ko nenomazgātu ar priekšmazgātāju PH12+ (šāds priekšmazgātājs var sabojāt arī keramiskos pārklājumus ja atstāj uz virbūves ilgāk kā uz 5min. patiesībā viņš pat laku var sabojāt) tā kā mūsu moikās, it sevišķi roku, mazgā pārsvarā ar priekšmazgātāju daudzi nemaz nelieto ikdienas šampūnu domāju ka vasks noiet pirmajā reizē.
3) mikrošķiedras ir ļoti daudz un dažādas ir arī tādas kas nebojā laku. Drīzāk problēma ir putekļos kas nonāk uz viņām.
Tie lētie pulētāji parasti pulē kā jau te iepriekš rakstīts ar "krāsotāju pastām" un nopulējot auto ar 3m antihologrammu efekts patiešām ir ātrs, bet šādai pastai klāt ir vasks kas daļu no hologramām vienkārši aizsmērē un tieši tāpēc nomazgājot auto ar iepriekš minēto priekšmazgātāju vasks nonāk nost un ir redzamas hologrammas.
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
|
Speed3 | | Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
| >JZ
nepārlako, ja laka ir normāla, un maz ir cilvēku, kas grib mainīt oriģinālo krāsojumu.
Pārlakojot ir jāveic visas tās pašas manipulācijas, kas nepārlakojot.
----------------- IHTIS | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Speed, es domāju par variantu - plāns lakas slānis, citrons, ja noslīpē ar smilšpapīru izcilņus, kas veido citronu, iegūst spoguļgludu virsmu, tajā vēl ir švīkas, kas nozīmē ka no gludā (jau plānāka) slāņa ir jāņem nost vēl, lai izpulētos lielās smilšpapīra švīkas, un, ja tas īpašniekam nezinot, vienreiz jau ir darīts, un tagad izdomā vēlreiz pulēt to laku (švīkas no automātiskajām mazgāšanām, zariem utt), tad tās slānis ir vienkārši par plānu, lai izslīpētu ar pastām kaut kādas tur būtiskas švīkas, un krāsas biezuma mērīšana var nepalīdzēt, jo tas parāda (iepriekšējo krāsu)-grunts-bāzes-lakas biezumu, un nedod priekštatu tikai par lakas biezumu
un es ļoti labi saprotu ka jauno laku nāksies slīpēt, bet tu zināsi cik tās lakas tur ir, un es pulēšanu saprotu nevis ar vienkāršu - o, spīd, bet gan ar slīpēšanu/pulēšanu, kad gala rezultāts ir pilnīgi gluda virsma, bez jebkāda citrona
te piemērs:
tā daļa pa kreisi izskatās kā praktiski visas svaigi krāsotas mašīnas, pa labi, no paša pieredzes, laka var nostāties tik gludi tikai uz horizontālām virsmām, uz vertikālām tai pašai detaļai, citrons parādīsies tāpat (ne tik liels kā kreisajā pusē, bet tomēr), un to kreisās puses citronu arī var uzpulēt tā, ka liksies - o, spīd! bet īstā pulēšana ir tas, kas ir redzams labajā pusē, un kas būtiski samazina lakas biezumu slīpēšanas/pulēšanas laikā | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| Apelsīnu var izņemt arī ar ripām:
Priekšrocība ir tāda ka nenomatē virsmu.
apskats no DW[ Šo ziņu laboja Wicked, 02 Jun 2014, 15:21:17 ]
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
Speed3 | | Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
|
02 Jun 2014, 13:43:04 JZ rakstīja:
Speed, es domāju par variantu - plāns lakas slānis, citrons, ja noslīpē ar smilšpapīru izcilņus, kas veido citronu, iegūst spoguļgludu virsmu, tajā vēl ir švīkas, kas nozīmē ka no gludā (jau plānāka) slāņa ir jāņem nost vēl, lai izpulētos lielās smilšpapīra švīkas, un, ja tas īpašniekam nezinot, vienreiz jau ir darīts, un tagad izdomā vēlreiz pulēt to laku (švīkas no automātiskajām mazgāšanām, zariem utt), tad tās slānis ir vienkārši par plānu, lai izslīpētu ar pastām kaut kādas tur būtiskas švīkas, un krāsas biezuma mērīšana var nepalīdzēt, jo tas parāda (iepriekšējo krāsu)-grunts-bāzes-lakas biezumu, un nedod priekštatu tikai par lakas biezumu
un es ļoti labi saprotu ka jauno laku nāksies slīpēt, bet tu zināsi cik tās lakas tur ir, un es pulēšanu saprotu nevis ar vienkāršu - o, spīd, bet gan ar slīpēšanu/pulēšanu, kad gala rezultāts ir pilnīgi gluda virsma, bez jebkāda citrona
te piemērs:
tā daļa pa kreisi izskatās kā praktiski visas svaigi krāsotas mašīnas, pa labi, no paša pieredzes, laka var nostāties tik gludi tikai uz horizontālām virsmām, uz vertikālām tai pašai detaļai, citrons parādīsies tāpat (ne tik liels kā kreisajā pusē, bet tomēr), un to kreisās puses citronu arī var uzpulēt tā, ka liksies - o, spīd! bet īstā pulēšana ir tas, kas ir redzams labajā pusē, un kas būtiski samazina lakas biezumu slīpēšanas/pulēšanas laikā
šajā kontekstā piekrītu, bet te jau cits topiks...
varam arī pārlakot.
----------------- IHTIS | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
02 Jun 2014, 15:19:54 Wicked rakstīja:
Apelsīnu var izņemt arī ar ripām:
Priekšrocība ir tāda ka nenomatē virsmu.
apskats no DW
neuztver šo kā tukšu kritiku, bet, manuprāt, tas produkts nav īsti derīgs citrona pilnīgai likvidēšanai, reku vienā bildē var redzēt kādēļ:
http://i871.photobucket.com/albums/ab275/Aquartz/50-50denim.jpg
es biju vienreiz pamēģinājis līdzīgu produktu no (laikam) Mirka, un problēma ir ka tā švamme ļauj graudam pieskarties arī citrona zemajai daļai vēl pirms tiek nogriezta visa augša (ko var izdarīt tikai ar roku un relatīvi cietu pamatu smilšpapīram), un, kad slīpē ar šo porolonu, vienā brīdī redzi ka jā - viscaur viss ir uzmatēts (kā tam ir jābūt no 2k grauda), tb it kā slīpēts, bet pēc izpulēšanas redzi ka taisna/gluda tā virsma tomēr nav
vēl par to slīpēšanu ar rotējošo padu, švīkas tas atstāj apļveida, kuras pēcāk, pulējot ar rupjo pastu, ir daudz grūtāk pamanīt un pilnībā izpulēt (tas arī ir viens no hologrammu parādīšanās iemesliem pēc 4-5 mazgāšanām, kad vasks ir kļuvis netīrs vai nonācis pilnībā nost)
showroom kvalitāte prasa daudz daudz darba, neko tur nepadarīsi | Offline | | |
Ilvars_78 | | Kopš: 23. Jun 2010
No: Balvi
Ziņojumi: 167
Braucu ar: 528i e39, h5 e53
|
29 May 2014, 18:42:29 jaks rakstīja:
Kāds neprofesionālai lietošanai ir mēģinājis visādas einhell utt pulējamās mašīnas ap 50ls? Kādas atsauksmes jauda pie zemiem rpm pietiek?
Esmu mēģinājis, pulēt var, tik nedaudz jāpiešaujas, jo tām parasti nav gan plūdenās palaišanas, gan apgriezienu kompensatora. Es savu pirku pa ls 25,- pāris gadi atpakaļ Latgalītē. Par jaudu - viss atkarīgs no piespiešanas spēka un ripas diametra, 15cm ripas griež normāli | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
|
06 Jun 2014, 11:00:54 Ilvars_78 rakstīja:
29 May 2014, 18:42:29 jaks rakstīja:
Kāds neprofesionālai lietošanai ir mēģinājis visādas einhell utt pulējamās mašīnas ap 50ls? Kādas atsauksmes jauda pie zemiem rpm pietiek?
Esmu mēģinājis, pulēt var, tik nedaudz jāpiešaujas, jo tām parasti nav gan plūdenās palaišanas, gan apgriezienu kompensatora. Es savu pirku pa ls 25,- pāris gadi atpakaļ Latgalītē. Par jaudu - viss atkarīgs no piespiešanas spēka un ripas diametra, 15cm ripas griež normāli
Varu piedāvat labu entry level pulēšanas mašīnu:
Šāda tipa pulējamā mašīna izslēdz iespēju piededzināt laku un samazina hologrmmu iespējamību. Ideāls piemērota viena soļa pulēšanas pastām. Viegls un ātrs rezultāts.
Specs:
- Power: 880 W
- Electricity: 240 VAC, 50 – 60 Hz
- RPM: 2500 – 6500 Min-1
- Weight: 2,7 KG
- Cable-Length: 6m
- Orbital throw: 8mm
- Axle: 5/16“-24 (like the Meg’s G220 or Ultimate Detailing Machine)
- Backingplate: 125mm
- Extra set of (cole)brushes
Links
145 EUR
PM vai 26442797
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Kādu laiku jau iegādāts einhell ražojums no provento
1100w
1000-3000rpm
D180mm
Ir laidenā palaišana un ātruma kompensātors. 20 pakāpju apgriezienu regulācija.
| Offline | | |
|
andrjuha | | Kopš: 27. Dec 2012
Ziņojumi: 412
Braucu ar:
| auto daļu krāsošana un restaurēšana (BET NE VESELA AUTO). arī auto pulēšana.
attēli no wīkenda:
>Jalgava.
kontakti PM | Offline | | |
AV730 | | Kopš: 10. Jul 2014
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| vajag izpulēt auto Valmierā, iesakāt, kur to darīt? | Offline | | |
Fashion | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Apelsīna novāšanai kā pareizāk būtu izdarīt : noiet pa virsmu ar 2500 ūdens smilšpapīru tb nomatēt un tad nopulēt vnk?
| Offline | | |
RL90 | | Kopš: 19. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci
| Teiktu ar 2000 un klucīti lai veidojas taisna virsma. Tad 2500 un trizaku lai vieglāk izpulēt smilšpapīra atstātas švīkas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|