Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Auto krāsas pulēšana

AutorsZiņojums
Speed3
01. Jun 2014, 08:39 #461

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


30 May 2014, 22:27:54 RL90 rakstīja:

30 May 2014, 10:27:36 Speed3 rakstīja:

29 May 2014, 21:44:10 RL90 rakstīja:
Keramikas lakām, bet nu piem. 3M teorija ,lai pulētu ir 80349 pastu un 2 ripas: vilna un oranžā porulona ripa! Nav tā keramikas laka tāda ūber āles ,ka nepulējas un pulēt pa 2k eur tikai!

P.S.
Nav vēl sanākusi tāda ekstra kā pulēt keramikas bentlijus un poršus, vienīgie bentliji un porši pulēti ir ,kas bijuši jau krāsoti un tur no keramikas nebija ne smakas!!!

diemžēl Bentijiem ir sava laka, kurai ir vēl elastāna īpašības, vienkāršiem vārdiem sakot, laka ir kā dzīva, nopulē viss kārtībā, paiet, piemēram diena un atkal izveidojās hologrammas. Jaunajiem super Poršiem ir līdzīgi.
3m vairāk ir paredzēts krāsotājiem
profesionāli pulētāji, reti kurš izmanto 3m.
Tā Tu arī neatbildēji par keramikas pārklājumiem?!



Par elastānu dzirdzēju ,ka ir bamperos, un tos ir ļoti grūti sapulēt. Par visu pārējo nezināju gan.
Nu +/- varētu piekrist par 3M pielietojumu labāk pēc krāsošanas pulēšanā.
Un arī izmantoju pēc krāsošanas 3M!

Krāsojuma atjaunošanai izmantoju RUPES BigFoot+Meguaris produkciju.

Par keramikas pārklājumu, kāda jēga man rakstīt? Man pret to nav pretenziju, ka tas ir labākais virsmas apstrāde nekā vaski. Personiskā pieredzes pagaidām nav, ka tik lasīts no C.Quartz mājas lapā...

Bet joprojām 2000Eur par pulēšanu, vairāk vai mazāk liekas ,ka tā ir čakarēšana maksātspējīgiem klientiem...lai arī keramika maksā naudu neticu ka tik daudz aiziet, ja liek pat vairākas kārtās.

PS.
No tālā 2012. gada un tad strādāju ar Farecla G3 un G10 un 3M hologrammu




Un tad no firmas man samaksa bija 80eur par 1.5dienu pulējot droši ,ka firma no klienta 1k Ls paņēma par darbu!

Tātad ja jāpulē ir piemēram četras dienas, izmaksas būs 500eur.
Profesionālo keramiku var darboties tikai detaileri.
Piemēram ar CeramicPro var strādāt "polirovka.lv" "speed3"
vai siquarz finest: "speed3" un Smart service.
Keramikas pārklājumiem ir sava specifika, ja ir vēlme var internetā paskatīties, lai nav pa tukšo jāfilozofē...
Jo vairāk aizsargkārtas, jo noturīgāks, tātad arī izmaksas.
Problēma ir, ka maz kas var atļauties un tad rodās lielā filozofēšana.
Lielā problēma ir informācijas trūkums.


-----------------
IHTIS
Offline
Speed3
01. Jun 2014, 08:47 #462

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


30 May 2014, 22:56:36 rihpo rakstīja:
Nu i cenas!2k euro? nopietni?
Un cik maksā visu pārpūst ar laku?

Izlasiet kārtīgu tekstu, kas sastāda 2k Eur.
Pulēšana maksā ar 200Eur.
Pārlakojot ar laku, aizsardzība nerodās, laka tiek ietekmēta no apkārtējās vides. Iepazīstieties ar materiāliem un to specifiku.

-----------------
IHTIS
Offline
-Ainars-
01. Jun 2014, 10:44 #463

Kopš: 02. May 2010

Ziņojumi: 238

Braucu ar: Corratec revolution


24 May 2014, 22:21:29 AlvisP rakstīja:

20 May 2014, 16:23:04 vabulsb rakstīja:
Gribētu dzirdēt no klientiem, kas notiek ar šiem pulējumiem pēc pāris mazgāšanas reizēm.


Biju pie Brand uz pulēšanu, rezultāts pirmajā dienā tiešām labs.
Apmēram pēc 5 mazgāšanas reizēm jau sāku redzēt saules zaķīšus, un visas citas mikrošvīciņas.
Tagad ir pagājuši pāris mēneši, un domāju labāk nebūtu pulējis...
Jāmeklē kāds, kas to visu savedīs kārtībā.
Kad nomazgāšu ielikšu ari kādu bildi...

P.S Mazgāju tikai ehrle car washā, tātad nav skrāpēts ar birstēm un smilšainām lupatām.


biji vinjam atraadiit mashiinu? cik maksaaja darbs?
Offline
rihpo
01. Jun 2014, 18:15 #464

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


01 Jun 2014, 08:47:27 Speed3 rakstīja:

30 May 2014, 22:56:36 rihpo rakstīja:
Nu i cenas!2k euro? nopietni?
Un cik maksā visu pārpūst ar laku?

Izlasiet kārtīgu tekstu, kas sastāda 2k Eur.
Pulēšana maksā ar 200Eur.
Pārlakojot ar laku, aizsardzība nerodās, laka tiek ietekmēta no apkārtējās vides. Iepazīstieties ar materiāliem un to specifiku.


hmmm. Pārklājot ar laku aizsardzība nerodās? Man gan likās, ka tieši laka ir kā krāsas un virsbūves aizsargslānis, un pulēšana ir lakas spīduma atjaunošana. Protams ir visādi vēl mega aizsarglīdzekļi kā te minēts, bet kas turās ilgāk un azsargā labāk: jauna lakas kārta vai brīnumlīdzeklis, kad, mazgājot ar smiltīm, nepaliek švīkas? Ja pa 50 ērikiem var piešaut mašinai spīdumu, kāpēc gan ne, uz pavasari...

Un tiešām interesē, cik maksā pārpūst ar laku pie Tevis vieglo tautas klases ne oligarhu auto, jo cik sapratu Tu ar krāsošanu nodarbojies. Var pat atvest samatētu, tik aplīmēt un nopūst?
Offline
Speed3
01. Jun 2014, 19:35 #465

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


01 Jun 2014, 18:15:34 rihpo rakstīja:

01 Jun 2014, 08:47:27 Speed3 rakstīja:

30 May 2014, 22:56:36 rihpo rakstīja:
Nu i cenas!2k euro? nopietni?
Un cik maksā visu pārpūst ar laku?

Izlasiet kārtīgu tekstu, kas sastāda 2k Eur.
Pulēšana maksā ar 200Eur.
Pārlakojot ar laku, aizsardzība nerodās, laka tiek ietekmēta no apkārtējās vides. Iepazīstieties ar materiāliem un to specifiku.


hmmm. Pārklājot ar laku aizsardzība nerodās? Man gan likās, ka tieši laka ir kā krāsas un virsbūves aizsargslānis, un pulēšana ir lakas spīduma atjaunošana. Protams ir visādi vēl mega aizsarglīdzekļi kā te minēts, bet kas turās ilgāk un azsargā labāk: jauna lakas kārta vai brīnumlīdzeklis, kad, mazgājot ar smiltīm, nepaliek švīkas? Ja pa 50 ērikiem var piešaut mašinai spīdumu, kāpēc gan ne, uz pavasari...

Un tiešām interesē, cik maksā pārpūst ar laku pie Tevis vieglo tautas klases ne oligarhu auto, jo cik sapratu Tu ar krāsošanu nodarbojies. Var pat atvest samatētu, tik aplīmēt un nopūst?

Ja esošā laka ir normas robežās, neredzu jēgu pārlakot.
Pērklājumi aizsargā laku un dod papildus efektus, spīdums, ūdens atgrūšana, netīrumu atgrūšana, ilglaicīgi a/m izskatās kā tikko pulēta u.c.

Atbildot uz jautājumu cik maksā nolakot: sākot ar 100Eur.
Ja cilvēks ir loģiski domājošs, tad diez vai kāds gribēs pārlakot labu a/m.

-----------------
IHTIS
Offline
RL90
01. Jun 2014, 20:17 #466

Kopš: 19. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci


Tātad ja jāpulē ir piemēram četras dienas, izmaksas būs 500eur.
Profesionālo keramiku var darboties tikai detaileri.
Piemēram ar CeramicPro var strādāt "polirovka.lv" "speed3"
vai siquarz finest: "speed3" un Smart service.
Keramikas pārklājumiem ir sava specifika, ja ir vēlme var internetā paskatīties, lai nav pa tukšo jāfilozofē...
Jo vairāk aizsargkārtas, jo noturīgāks, tātad arī izmaksas.
Problēma ir, ka maz kas var atļauties un tad rodās lielā filozofēšana.
Lielā problēma ir informācijas trūkums.



Piekrītu tagad!
Offline
JZ
01. Jun 2014, 20:33 #467

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kādēļ nepārlakot? piemēram, ja citrons par lielu un grib izpulēt spoguli? ne jau vienmēr var paļauties uz iepriekšējiem krāsotājiem un krāsas biezuma mērītājiem, nogriezīs citronu ar smilšpapīru, pieskarsies ar rupjo pastu un ieraudzīs bāzi, tad grunti un tad ies meklēt ziepes un striķi

p.s. tiem, kas sūdzās par saules zaķiem (it kā svaigi pulētai mašīnai) pēc dažām mazgāšanas reizēm, tad:
1) pa 100-200 eur var uzspodrināt, nevis nopulēt krāsu/laku (manuprāt, tajā cenā var iekļauties tikai mazgāšana un pareiza pārvaskošana),
2) pēc katras mazgāšanas ir jāapstrādā minimums ar "ātro" vasku, reizi pusgadā (vai biežāk) ir jāmazgā nost vecais vasks (tam ir speciāli līdzekļi, autošampūni to nedara),
3) jāklāj jaunu vaska kārtu, ja lieko vasku pulēs ar mikrošķiedras lupatiņām (arī jaunām), parādīsies tās pašas "hologrammas", labākais rezultāts, manuprāt, ir sasniedzams tikai ar zamšādu (kaut kad sen sen pirku tādu ~40x40cm gabalu kaut kādā autokrāsu veikalā).

tieši šo veco, netīro vasku, parasti, tie lētie pulētāji ar pastām noņem nost (pašiem pat īsti nezinot kas īsti notiek), un tad ir uh-ah ku skaisti izskatās! bet, patiesībā, laku tur tā pa īstam nemaz nepulē, tādēļ pēc neilga laika tās švīkas atkal parādās, kad pulēšanas vasks sāk nāk nost vai kļūst netīrs

ja grib patiešām labi visu izdarīt, ir vai nu jādara pašam vai jāmaksā attiecīgu naudu, lēti/labi neeksistē
Offline
Wicked
01. Jun 2014, 23:11 #468

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


01 Jun 2014, 20:33:05 JZ rakstīja:
kādēļ nepārlakot? piemēram, ja citrons par lielu un grib izpulēt spoguli? ne jau vienmēr var paļauties uz iepriekšējiem krāsotājiem un krāsas biezuma mērītājiem, nogriezīs citronu ar smilšpapīru, pieskarsies ar rupjo pastu un ieraudzīs bāzi, tad grunti un tad ies meklēt ziepes un striķi

p.s. tiem, kas sūdzās par saules zaķiem (it kā svaigi pulētai mašīnai) pēc dažām mazgāšanas reizēm, tad:
1) pa 100-200 eur var uzspodrināt, nevis nopulēt krāsu/laku (manuprāt, tajā cenā var iekļauties tikai mazgāšana un pareiza pārvaskošana),
2) pēc katras mazgāšanas ir jāapstrādā minimums ar "ātro" vasku, reizi pusgadā (vai biežāk) ir jāmazgā nost vecais vasks (tam ir speciāli līdzekļi, autošampūni to nedara),
3) jāklāj jaunu vaska kārtu, ja lieko vasku pulēs ar mikrošķiedras lupatiņām (arī jaunām), parādīsies tās pašas "hologrammas", labākais rezultāts, manuprāt, ir sasniedzams tikai ar zamšādu (kaut kad sen sen pirku tādu ~40x40cm gabalu kaut kādā autokrāsu veikalā).

tieši šo veco, netīro vasku, parasti, tie lētie pulētāji ar pastām noņem nost (pašiem pat īsti nezinot kas īsti notiek), un tad ir uh-ah ku skaisti izskatās! bet, patiesībā, laku tur tā pa īstam nemaz nepulē, tādēļ pēc neilga laika tās švīkas atkal parādās, kad pulēšanas vasks sāk nāk nost vai kļūst netīrs

ja grib patiešām labi visu izdarīt, ir vai nu jādara pašam vai jāmaksā attiecīgu naudu, lēti/labi neeksistē

Nez nez.
1)Esmu redzējis pa ~200 EUR nopulētu auto (pie speed3) tas bija melns csl. Tā kā es viņam klāju virsū keramiku es izpētīju pilnīgi visu virsbūvi pie kam visām detaļām pārgāju ar Eraser (tas ir final inspect ko pulētāji pārbauda vai nav palicis vasks kas piemēram aizsmērē hologrammas)un tur nebija pie kā piesieties.
2) nav tādu vasku ko nenomazgātu ar priekšmazgātāju PH12+ (šāds priekšmazgātājs var sabojāt arī keramiskos pārklājumus ja atstāj uz virbūves ilgāk kā uz 5min. patiesībā viņš pat laku var sabojāt) tā kā mūsu moikās, it sevišķi roku, mazgā pārsvarā ar priekšmazgātāju daudzi nemaz nelieto ikdienas šampūnu domāju ka vasks noiet pirmajā reizē.
3) mikrošķiedras ir ļoti daudz un dažādas ir arī tādas kas nebojā laku. Drīzāk problēma ir putekļos kas nonāk uz viņām.

Tie lētie pulētāji parasti pulē kā jau te iepriekš rakstīts ar "krāsotāju pastām" un nopulējot auto ar 3m antihologrammu efekts patiešām ir ātrs, bet šādai pastai klāt ir vasks kas daļu no hologramām vienkārši aizsmērē un tieši tāpēc nomazgājot auto ar iepriekš minēto priekšmazgātāju vasks nonāk nost un ir redzamas hologrammas.

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Speed3
02. Jun 2014, 11:01 #469

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

>JZ
nepārlako, ja laka ir normāla, un maz ir cilvēku, kas grib mainīt oriģinālo krāsojumu.
Pārlakojot ir jāveic visas tās pašas manipulācijas, kas nepārlakojot.


-----------------
IHTIS
Offline
JZ
02. Jun 2014, 13:43 #470

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Speed, es domāju par variantu - plāns lakas slānis, citrons, ja noslīpē ar smilšpapīru izcilņus, kas veido citronu, iegūst spoguļgludu virsmu, tajā vēl ir švīkas, kas nozīmē ka no gludā (jau plānāka) slāņa ir jāņem nost vēl, lai izpulētos lielās smilšpapīra švīkas, un, ja tas īpašniekam nezinot, vienreiz jau ir darīts, un tagad izdomā vēlreiz pulēt to laku (švīkas no automātiskajām mazgāšanām, zariem utt), tad tās slānis ir vienkārši par plānu, lai izslīpētu ar pastām kaut kādas tur būtiskas švīkas, un krāsas biezuma mērīšana var nepalīdzēt, jo tas parāda (iepriekšējo krāsu)-grunts-bāzes-lakas biezumu, un nedod priekštatu tikai par lakas biezumu

un es ļoti labi saprotu ka jauno laku nāksies slīpēt, bet tu zināsi cik tās lakas tur ir, un es pulēšanu saprotu nevis ar vienkāršu - o, spīd, bet gan ar slīpēšanu/pulēšanu, kad gala rezultāts ir pilnīgi gluda virsma, bez jebkāda citrona

te piemērs:


tā daļa pa kreisi izskatās kā praktiski visas svaigi krāsotas mašīnas, pa labi, no paša pieredzes, laka var nostāties tik gludi tikai uz horizontālām virsmām, uz vertikālām tai pašai detaļai, citrons parādīsies tāpat (ne tik liels kā kreisajā pusē, bet tomēr), un to kreisās puses citronu arī var uzpulēt tā, ka liksies - o, spīd! bet īstā pulēšana ir tas, kas ir redzams labajā pusē, un kas būtiski samazina lakas biezumu slīpēšanas/pulēšanas laikā
Offline
Wicked
02. Jun 2014, 15:19 #471

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Apelsīnu var izņemt arī ar ripām:

Priekšrocība ir tāda ka nenomatē virsmu.
apskats no DW

[ Šo ziņu laboja Wicked, 02 Jun 2014, 15:21:17 ]



-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Speed3
02. Jun 2014, 19:01 #472

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


02 Jun 2014, 13:43:04 JZ rakstīja:
Speed, es domāju par variantu - plāns lakas slānis, citrons, ja noslīpē ar smilšpapīru izcilņus, kas veido citronu, iegūst spoguļgludu virsmu, tajā vēl ir švīkas, kas nozīmē ka no gludā (jau plānāka) slāņa ir jāņem nost vēl, lai izpulētos lielās smilšpapīra švīkas, un, ja tas īpašniekam nezinot, vienreiz jau ir darīts, un tagad izdomā vēlreiz pulēt to laku (švīkas no automātiskajām mazgāšanām, zariem utt), tad tās slānis ir vienkārši par plānu, lai izslīpētu ar pastām kaut kādas tur būtiskas švīkas, un krāsas biezuma mērīšana var nepalīdzēt, jo tas parāda (iepriekšējo krāsu)-grunts-bāzes-lakas biezumu, un nedod priekštatu tikai par lakas biezumu

un es ļoti labi saprotu ka jauno laku nāksies slīpēt, bet tu zināsi cik tās lakas tur ir, un es pulēšanu saprotu nevis ar vienkāršu - o, spīd, bet gan ar slīpēšanu/pulēšanu, kad gala rezultāts ir pilnīgi gluda virsma, bez jebkāda citrona

te piemērs:


tā daļa pa kreisi izskatās kā praktiski visas svaigi krāsotas mašīnas, pa labi, no paša pieredzes, laka var nostāties tik gludi tikai uz horizontālām virsmām, uz vertikālām tai pašai detaļai, citrons parādīsies tāpat (ne tik liels kā kreisajā pusē, bet tomēr), un to kreisās puses citronu arī var uzpulēt tā, ka liksies - o, spīd! bet īstā pulēšana ir tas, kas ir redzams labajā pusē, un kas būtiski samazina lakas biezumu slīpēšanas/pulēšanas laikā

šajā kontekstā piekrītu, bet te jau cits topiks...
varam arī pārlakot.



-----------------
IHTIS
Offline
JZ
03. Jun 2014, 00:11 #473

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


02 Jun 2014, 15:19:54 Wicked rakstīja:
Apelsīnu var izņemt arī ar ripām:

Priekšrocība ir tāda ka nenomatē virsmu.
apskats no DW


neuztver šo kā tukšu kritiku, bet, manuprāt, tas produkts nav īsti derīgs citrona pilnīgai likvidēšanai, reku vienā bildē var redzēt kādēļ:
http://i871.photobucket.com/albums/ab275/Aquartz/50-50denim.jpg

es biju vienreiz pamēģinājis līdzīgu produktu no (laikam) Mirka, un problēma ir ka tā švamme ļauj graudam pieskarties arī citrona zemajai daļai vēl pirms tiek nogriezta visa augša (ko var izdarīt tikai ar roku un relatīvi cietu pamatu smilšpapīram), un, kad slīpē ar šo porolonu, vienā brīdī redzi ka jā - viscaur viss ir uzmatēts (kā tam ir jābūt no 2k grauda), tb it kā slīpēts, bet pēc izpulēšanas redzi ka taisna/gluda tā virsma tomēr nav

vēl par to slīpēšanu ar rotējošo padu, švīkas tas atstāj apļveida, kuras pēcāk, pulējot ar rupjo pastu, ir daudz grūtāk pamanīt un pilnībā izpulēt (tas arī ir viens no hologrammu parādīšanās iemesliem pēc 4-5 mazgāšanām, kad vasks ir kļuvis netīrs vai nonācis pilnībā nost)

showroom kvalitāte prasa daudz daudz darba, neko tur nepadarīsi
Offline
Ilvars_78
06. Jun 2014, 11:00 #474

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


29 May 2014, 18:42:29 jaks rakstīja:
Kāds neprofesionālai lietošanai ir mēģinājis visādas einhell utt pulējamās mašīnas ap 50ls? Kādas atsauksmes jauda pie zemiem rpm pietiek?


Esmu mēģinājis, pulēt var, tik nedaudz jāpiešaujas, jo tām parasti nav gan plūdenās palaišanas, gan apgriezienu kompensatora. Es savu pirku pa ls 25,- pāris gadi atpakaļ Latgalītē. Par jaudu - viss atkarīgs no piespiešanas spēka un ripas diametra, 15cm ripas griež normāli
Offline
Wicked
07. Jul 2014, 18:35 #475

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


06 Jun 2014, 11:00:54 Ilvars_78 rakstīja:

29 May 2014, 18:42:29 jaks rakstīja:
Kāds neprofesionālai lietošanai ir mēģinājis visādas einhell utt pulējamās mašīnas ap 50ls? Kādas atsauksmes jauda pie zemiem rpm pietiek?


Esmu mēģinājis, pulēt var, tik nedaudz jāpiešaujas, jo tām parasti nav gan plūdenās palaišanas, gan apgriezienu kompensatora. Es savu pirku pa ls 25,- pāris gadi atpakaļ Latgalītē. Par jaudu - viss atkarīgs no piespiešanas spēka un ripas diametra, 15cm ripas griež normāli

Varu piedāvat labu entry level pulēšanas mašīnu:

Šāda tipa pulējamā mašīna izslēdz iespēju piededzināt laku un samazina hologrmmu iespējamību. Ideāls piemērota viena soļa pulēšanas pastām. Viegls un ātrs rezultāts.
Specs:
- Power: 880 W
- Electricity: 240 VAC, 50 – 60 Hz
- RPM: 2500 – 6500 Min-1
- Weight: 2,7 KG
- Cable-Length: 6m
- Orbital throw: 8mm
- Axle: 5/16“-24 (like the Meg’s G220 or Ultimate Detailing Machine)
- Backingplate: 125mm
- Extra set of (cole)brushes

Links
145 EUR
PM vai 26442797

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
jaks
07. Jul 2014, 19:06 #476

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Kādu laiku jau iegādāts einhell ražojums no provento

1100w
1000-3000rpm
D180mm

Ir laidenā palaišana un ātruma kompensātors. 20 pakāpju apgriezienu regulācija.

Offline
andrjuha
08. Jul 2014, 22:26 #477

Kopš: 27. Dec 2012

Ziņojumi: 412

Braucu ar:

auto daļu krāsošana un restaurēšana (BET NE VESELA AUTO). arī auto pulēšana.
attēli no wīkenda:






>Jalgava.
kontakti PM
Offline
AV730
10. Jul 2014, 09:03 #478

Kopš: 10. Jul 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

vajag izpulēt auto Valmierā, iesakāt, kur to darīt?
Offline
Fashion
11. Jul 2014, 11:31 #479

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Apelsīna novāšanai kā pareizāk būtu izdarīt : noiet pa virsmu ar 2500 ūdens smilšpapīru tb nomatēt un tad nopulēt vnk?
Offline
RL90
11. Jul 2014, 11:34 #480

Kopš: 19. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci

Teiktu ar 2000 un klucīti lai veidojas taisna virsma. Tad 2500 un trizaku lai vieglāk izpulēt smilšpapīra atstātas švīkas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo