Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Chainsaw
12. Feb 2013, 09:38 #461

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6491

Braucu ar: trimmeri

nafig tā čipošana vispār vajadzīga, ja tiek nogriezta grieze pie zemiem apgriezieniem?!

čipošana tāpat jāizlaiž kamēr nebūs atrasts kapēc motors rīstas bremzējot ar izspiestu sajūgu un korķos dīdoties

savus čipotāju faitus varat izpildīt publiski nevis manā pmā

Offline
Kaross
12. Feb 2013, 09:43 #462

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Feb 2013, 00:35:20 PASSATizhi rakstīja:
vai ta bērnu darzā garlaicīgi palika skatos te pamazām saskrien visi kas kliedza ka poweris ir idiotu bedre


Tā izskatās. Laikam "stiliņš" sāk iet uz grunti ja pats īpašnieks citur sāk skriet.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
12. Feb 2013, 09:56 #463

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Feb 2013, 09:38:01 Chainsaw rakstīja:
nafig tā čipošana vispār vajadzīga, ja tiek nogriezta grieze pie zemiem apgriezieniem?!

čipošana tāpat jāizlaiž kamēr nebūs atrasts kapēc motors rīstas bremzējot ar izspiestu sajūgu un korķos dīdoties

Grieze jebkurā gadījumā ir lielāka kā standartā, nevis tāda pati vai zemāka.

Kāds tieši auto bremzējot rīstās?
Ir šādas problēmas atrisinātas gan vw, gan bmw, gan opel automašīnām.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
jaks
12. Feb 2013, 11:43 #464

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


10 Feb 2013, 23:03:51 Robercz rakstīja:
Nezinu cenrāžus visiem, kam nav slinkums gar vadiem gramstīties.
Sen atpakaļ ilgi un dikti lasīju un meklēju cilvēku, pēc kura apmeklējuma varētu gulēt mierīgi.
Vnk esmu redzējis, kādas mašīnas tur ir bijušas un, vismaz man, tas kalpo kā zināma pārliecība par viņa spējām un prasmēm.
Simtlatnieki- a la IT studenti, man absolūti nevieš uzticību..


Vairākus gadus dzīvoju pārliecībā, ka INC ir supermens un visu individuāli atregulē uttt......
līdz pagājušajam rudenim, kad aizbraucu līdz čomam 01g V70 2.5td čipot.

Pieslēdza diagnostiku, palūrēja, izvilka vadības bloku, pazuda mājā uz 30min, iesprauda ecu atpakaļ , samaksā 120ls un tinies

Nekādi testdraivi un karšu piebraukšana......

Offline
kjemals
12. Feb 2013, 12:17 #465

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


12 Feb 2013, 11:43:17 jaks rakstīja:



Pieslēdza diagnostiku, palūrēja, izvilka vadības bloku, pazuda mājā uz 30min, iesprauda ecu atpakaļ , samaksā 120ls un tinies

Nekādi testdraivi un karšu piebraukšana......




Par šādu es nemaksātu ne santīma.. Tāpat kā neliktu kkādu ebay or smth shit chipu iekšā.. Var jau būt ka džeks pats sevis veidotu čipu uzsprauda..

Šajā štelē liekās tomēr ir svarīga individuāla pieeja un lai man paskaidro, kas kā, kādas kartes tika mainītas, kas noņemts, kas pielikts, un kā katra konkrētā štelle izmainīs dzinēja darbību, patēriņu, dinamiku utt. Kā arī lai uzklausa klienta vēlmes.

Nez kā citiem, bet ja man piedāvātu čipu niknākais LV čipotājs(lai arī kāds viņš tur būtu) ar šādu attieksmi, neko nepaskaidrojot,netestējot, tad lai iet kakāt.
Offline
PASSATizhi
12. Feb 2013, 12:22 #466

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

inc cik dzirdēts ir sakapis galvā jau sen, tapēc nekādu sirsnību negaidiet. ir likti arī no ebay čipi, jau iešūtas mikrenes. attaisi ecu, izņem savas, iespraud jaunas un brauc. biju apmierinats izmaksas bija ap 50ls
Offline
Jonix
12. Feb 2013, 12:24 #467

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Feb 2013, 11:43:17 jaks rakstīja:

10 Feb 2013, 23:03:51 Robercz rakstīja:
Nezinu cenrāžus visiem, kam nav slinkums gar vadiem gramstīties.
Sen atpakaļ ilgi un dikti lasīju un meklēju cilvēku, pēc kura apmeklējuma varētu gulēt mierīgi.
Vnk esmu redzējis, kādas mašīnas tur ir bijušas un, vismaz man, tas kalpo kā zināma pārliecība par viņa spējām un prasmēm.
Simtlatnieki- a la IT studenti, man absolūti nevieš uzticību..


Vairākus gadus dzīvoju pārliecībā, ka INC ir supermens un visu individuāli atregulē uttt......
līdz pagājušajam rudenim, kad aizbraucu līdz čomam 01g V70 2.5td čipot.

Pieslēdza diagnostiku, palūrēja, izvilka vadības bloku, pazuda mājā uz 30min, iesprauda ecu atpakaļ , samaksā 120ls un tinies

Nekādi testdraivi un karšu piebraukšana......


Tas nozīmē, ka tika ielikta kopija, pat bez normālas diagnostikas un pieregulēšanas konkrētajai mašīnai, dzinējam, lai uztaisītu normālu individuālu čipu, 30min ir krietni par maz.

Negribu nolikt Tavu čomu, šādos gadījumos bieži uzpeld negaidītas problēmas, un pēc čipošanas meklējot vainu nav viegli konstatēt vai problēma radusies dēļ izmaiņām vadības blokā, vai jau bijusi pirms tam.

Par INC - šobrīd viņš ir viens no dažiem LV čipotājiem no kura pie manis tiešām reti piebrauc labot ar čipiem saistītas problēmas.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Feb 2013, 12:26:55 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
dainiiz
12. Feb 2013, 12:28 #468

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Feb 2013, 11:43:17 jaks rakstīja:

10 Feb 2013, 23:03:51 Robercz rakstīja:
Nezinu cenrāžus visiem, kam nav slinkums gar vadiem gramstīties.
Sen atpakaļ ilgi un dikti lasīju un meklēju cilvēku, pēc kura apmeklējuma varētu gulēt mierīgi.
Vnk esmu redzējis, kādas mašīnas tur ir bijušas un, vismaz man, tas kalpo kā zināma pārliecība par viņa spējām un prasmēm.
Simtlatnieki- a la IT studenti, man absolūti nevieš uzticību..


Vairākus gadus dzīvoju pārliecībā, ka INC ir supermens un visu individuāli atregulē uttt......
līdz pagājušajam rudenim, kad aizbraucu līdz čomam 01g V70 2.5td čipot.

Pieslēdza diagnostiku, palūrēja, izvilka vadības bloku, pazuda mājā uz 30min, iesprauda ecu atpakaļ , samaksā 120ls un tinies

Nekādi testdraivi un karšu piebraukšana......




tas jau ir labu laicinju taa gadus 3 vismaz, choms arii nocjipoja boru pie inc, viss aizneema 20 min, jo iepuuta programmu ieksaa un uzredzeesanos.

samaksaaja

peec gada aizlaida pieruguleet pie jonix, palika asaaks, ir zajebiss.



Offline
qa
12. Feb 2013, 12:28 #469

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1405

Braucu ar:


10 Feb 2013, 22:41:54 Robercz rakstīja:
Pie lietotāja INC ir pabūts ar veselu lērumu dažādu vecumu un nobraukumu VAG un Bmw dīzeļiem. No pēdējiem - E46 320d FL un E53 3,0d FL.
Efekts ir diezgan jūtams. Troikai bija ~200K uz tāfeles, Xam arī tikpat. Pēc čipošanass tika norullēti vēl 100+K km - viss kedā.
Par patēriņu - braucot mierīgi tas samazinājās vismaz par 1L/100km, pieaugums parasti ir no tā, ka ir liekie Nm un Zs, attiecīgi arī apetīte kurināt.
Zinu tikai to, ka ja atkal kādreiz pārkāpšu uz dīzeli, tad noteikti došos uz Jelgavu. Tie ~200-300eur ir noteikti tā vērti.

Pasam ar divi autini cipoti bijusi,viens no tiem pie INC,dirsana par paterina samazinasanos. Cik pazistamiem runats,nevienam paterins nav samazinajies.
Offline
Belluuns
12. Feb 2013, 12:29 #470

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro

sačipoju caravellu Ādažos pie viena puikas, viss perfekti, arī attieksme, izdarīja vēl papildus šo to, kopā trīs stundas aizņēma, trīs reizes rāva ārā kompi un piedzina atgāzes utt. un tikai 80Ls ā un jā, jauda pienāca manāmi
Offline
dainiiz
12. Feb 2013, 12:30 #471

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Feb 2013, 12:28:25 qa rakstīja:

10 Feb 2013, 22:41:54 Robercz rakstīja:
Pie lietotāja INC ir pabūts ar veselu lērumu dažādu vecumu un nobraukumu VAG un Bmw dīzeļiem. No pēdējiem - E46 320d FL un E53 3,0d FL.
Efekts ir diezgan jūtams. Troikai bija ~200K uz tāfeles, Xam arī tikpat. Pēc čipošanass tika norullēti vēl 100+K km - viss kedā.
Par patēriņu - braucot mierīgi tas samazinājās vismaz par 1L/100km, pieaugums parasti ir no tā, ka ir liekie Nm un Zs, attiecīgi arī apetīte kurināt.
Zinu tikai to, ka ja atkal kādreiz pārkāpšu uz dīzeli, tad noteikti došos uz Jelgavu. Tie ~200-300eur ir noteikti tā vērti.

Pasam ar divi autini cipoti bijusi,viens no tiem pie INC,dirsana par paterina samazinasanos. Cik pazistamiem runats,nevienam paterins nav samazinajies.


nu jaarekina jau tas ka tu brauc arii agresiivaak, ja tu brauktu tiesi taa pat kaa agraak tad buutu degvielas samazinaasanaas,

visvieglaak jau laikam ir ielikt kruizaa un pa soseju parbaudiit,.

man cik esmu chipojis visaam ir bijis labaak gan jaudas, gan pateerina zinaa.
Offline
dainiiz
12. Feb 2013, 12:30 #472

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Feb 2013, 12:29:42 Belluuns rakstīja:
sačipoju caravellu Ādažos pie viena puikas, viss perfekti, arī attieksme, izdarīja vēl papildus šo to, kopā trīs stundas aizņēma, trīs reizes rāva ārā kompi un piedzina atgāzes utt. un tikai 80Ls ā un jā, jauda pienāca manāmi


tas ir jonix
Offline
Jonix
12. Feb 2013, 12:32 #473

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Feb 2013, 12:29:42 Belluuns rakstīja:
sačipoju caravellu Ādažos pie viena puikas, viss perfekti, arī attieksme, izdarīja vēl papildus šo to, kopā trīs stundas aizņēma, trīs reizes rāva ārā kompi un piedzina atgāzes utt. un tikai 80Ls ā un jā, jauda pienāca manāmi
Tas būs pie manis.
Prieks, ka esi apmierināts!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Belluuns
12. Feb 2013, 12:33 #474

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro


12 Feb 2013, 12:30:53 dainiiz rakstīja:

12 Feb 2013, 12:29:42 Belluuns rakstīja:
sačipoju caravellu Ādažos pie viena puikas, viss perfekti, arī attieksme, izdarīja vēl papildus šo to, kopā trīs stundas aizņēma, trīs reizes rāva ārā kompi un piedzina atgāzes utt. un tikai 80Ls ā un jā, jauda pienāca manāmi


tas ir jonix

nopietni? nu tad paldies Jonixam no sarkanas caravellas AS-22
Offline
Belluuns
12. Feb 2013, 12:36 #475

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro

ā un te rakstīju, ka pēc čipošanas sāka nereāli rīt degvielu, izrādās vajadzēja izraut drošinātāju autonomkai, kura tika neilgi pirms čipošanas sataisīta, uz vietas braukājot nereāli rīj tā maita
Offline
dainiiz
12. Feb 2013, 12:37 #476

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Feb 2013, 12:33:10 Belluuns rakstīja:

12 Feb 2013, 12:30:53 dainiiz rakstīja:

12 Feb 2013, 12:29:42 Belluuns rakstīja:
sačipoju caravellu Ādažos pie viena puikas, viss perfekti, arī attieksme, izdarīja vēl papildus šo to, kopā trīs stundas aizņēma, trīs reizes rāva ārā kompi un piedzina atgāzes utt. un tikai 80Ls ā un jā, jauda pienāca manāmi


tas ir jonix

nopietni? nu tad paldies Jonixam no sarkanas caravellas AS-22


man arii sachipoja caravelli, pilniigi cits auto, tiesa cik nu vinss cits vareeja palikt bet juutami labaak,taa 105 versija kustaas. Ieliku citas sprauslas veel, mafam iedzina citu versiju un ir mega labi. Pateerina zinaa iisti skirba nav, jo tiek arii aatraak un agresiivaak braukts,

kas interesanti, pirms chiposanas pa baani braucot 140 jau bija nedaudz pridelis, reecona no motoora, nepatiikami visaadaa zinaa, tagad 140 ir kruziiza aatrums, nezinu kas tiesi mainaas bet liekas ka daudz vieglaak straadaa motoors.
Offline
Belluuns
12. Feb 2013, 12:41 #477

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro


12 Feb 2013, 12:38:52 adolfs rakstīja:
belluns paarmeties uz pasharieru paarvadaajumiem
un ko tu mekleeji 2traa latvijas galaa - tas tachu $

savu dirsu pārvadāju un dažas citas dirsiņas , ja nav citur meistaru, tad jābrauc arī 300km pie tiem
Offline
Chainsaw
12. Feb 2013, 12:46 #478

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6491

Braucu ar: trimmeri


12 Feb 2013, 09:56:34 Jonix rakstīja:

12 Feb 2013, 09:38:01 Chainsaw rakstīja:
nafig tā čipošana vispār vajadzīga, ja tiek nogriezta grieze pie zemiem apgriezieniem?!

čipošana tāpat jāizlaiž kamēr nebūs atrasts kapēc motors rīstas bremzējot ar izspiestu sajūgu un korķos dīdoties

Grieze jebkurā gadījumā ir lielāka kā standartā, nevis tāda pati vai zemāka.

Kāds tieši auto bremzējot rīstās?
Ir šādas problēmas atrisinātas gan vw, gan bmw, gan opel automašīnām.


pirmās paaudzes v70 2.5tdi
Offline
Kaross
12. Feb 2013, 14:53 #479

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

šajā variantā iespējams ir nobeidzies viens no bremžu pedāļa stāvokļa devējiem. Bet precīzāk to var pateikt pieslēdzot diagnostiku un pārbaudot dzinēju.
Ja kas, tad darbojos arī ar Volvo specializēto diagnostiku.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
12. Feb 2013, 14:59 #480

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Feb 2013, 12:46:35 Chainsaw rakstīja:

12 Feb 2013, 09:56:34 Jonix rakstīja:

12 Feb 2013, 09:38:01 Chainsaw rakstīja:
nafig tā čipošana vispār vajadzīga, ja tiek nogriezta grieze pie zemiem apgriezieniem?!

čipošana tāpat jāizlaiž kamēr nebūs atrasts kapēc motors rīstas bremzējot ar izspiestu sajūgu un korķos dīdoties

Grieze jebkurā gadījumā ir lielāka kā standartā, nevis tāda pati vai zemāka.

Kāds tieši auto bremzējot rīstās?
Ir šādas problēmas atrisinātas gan vw, gan bmw, gan opel automašīnām.


pirmās paaudzes v70 2.5tdi


tas jau tas pats "audi dzineejs" bet tuulus vajag lai pieleegtos normaali gan tikai no volvoo.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo