Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
skudza
22. Mar 2010, 11:05 #461

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


22 Mar 2010, 11:02:09 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:59:12 Belluuns rakstīja:
vislabaak patiik fraaze: kaut kas saseedies
teiksim uzreiz, tika iepista kapeika uz materiaaliem. ne reizi vien ir dzirdeeti gadiijumi kad svaigaa celjaa ieurbjot un panjemot paraugus, atklaajaas ka shkjembu vietaa ir buuvgruzhi faatera beertie zemes celji staav labaak kaa LV asfalts

Nav dzirdēti tādi gadījumi uz valsts ceļiem.



tieši tāpat kā cp neņem kukuļus...
neviens taču neatzīs to, ka būvnieki ar uzraugiem daudz ko sarunā.

[ Šo ziņu laboja skudza, 22 Mar 2010, 11:07:02 ]

Offline
Belluuns
22. Mar 2010, 11:05 #462

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

pasuutiitaajs gan jau ka bija pashvaldiiba, bet izpildiitaaji droshi vieni un tie pashi kas visur, lielie taapat njem apakshniekus
Offline
Android
22. Mar 2010, 11:09 #463

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 11:05:02 skudza rakstīja:

22 Mar 2010, 11:02:09 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:59:12 Belluuns rakstīja:
vislabaak patiik fraaze: kaut kas saseedies
teiksim uzreiz, tika iepista kapeika uz materiaaliem. ne reizi vien ir dzirdeeti gadiijumi kad svaigaa celjaa ieurbjot un panjemot paraugus, atklaajaas ka shkjembu vietaa ir buuvgruzhi faatera beertie zemes celji staav labaak kaa LV asfalts

Nav dzirdēti tādi gadījumi uz valsts ceļiem.



tieši tāpat kā cp neņem kukuļus...
neviens taču neatzīs to, ka uzraugi ar būvniekiem daudz ko sarunā.

Hz, mums diezgan stingra kontrole, sava laboratorija un tā. Procesā ir pietiekami daudz cilvēku, visiem klaipus nesadosi, turklāt process pietiekami pārskatāms.
Pašvaldības pasūtījumos varētu būt, jo tur švaka kontrole, bieži vien pašvaldībai ceļu speciālista vietā ir kāds dārznieks vai zemes ierīkotājs
Tagad, kad tika publicēts LVC darbinieku algu saraksts, visi bļauj ka dafiga seņem, bet 2007-2008. gadā, kad palīgstrādnieks stroikā saņēma vairāk par inženieri, neviens negribēja nākt strādāt uz valsts kantori, nerunājot par pašvaldību.
Atceros, ka Inčukalna novada domes izpilddirektors sūdzējās, ka šie nevarot atrast greideristu - piedāvājuši esot 700Ls uz rokas + apmaksāts mobilais + dienesta auto - neesot bijusi nekāda interese...

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Modrs
22. Mar 2010, 11:14 #464

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


21 Mar 2010, 22:19:20 Android rakstīja:
Nu 5dien dienas pirmajā pusē brigāde tika aizsūtīta uz turieni.
Vēl jau ir problēma - dēļ lielajiem sniegiem un sasaluma ūdenim nav īsti kur aiziet - un kāmēr bedre ir zem ūdens, viņu arī aizlāpīt nevar.



ok, ja ūdens, ta ūdens, bet kāpēc tiek aizsūtīts vesels bars līkročainu rukabludu, kur viens tikai strādā, i tavo, asfaltu kašā ar kāju, un pēc tam ar brusu izlīdzina, bez blietes.

Tātad:
1) nakujam nav bliete;
2) kāpēc nedežūrē nonstopā uz apvedceļa brigāde;
3) par ko es maksāju lielo akcīzi, tur tak vajag pilnībā jaunu segumu!
Offline
skudza
22. Mar 2010, 11:16 #465

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


22 Mar 2010, 11:09:43 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 11:05:02 skudza rakstīja:

22 Mar 2010, 11:02:09 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:59:12 Belluuns rakstīja:
vislabaak patiik fraaze: kaut kas saseedies
teiksim uzreiz, tika iepista kapeika uz materiaaliem. ne reizi vien ir dzirdeeti gadiijumi kad svaigaa celjaa ieurbjot un panjemot paraugus, atklaajaas ka shkjembu vietaa ir buuvgruzhi faatera beertie zemes celji staav labaak kaa LV asfalts

Nav dzirdēti tādi gadījumi uz valsts ceļiem.



tieši tāpat kā cp neņem kukuļus...
neviens taču neatzīs to, ka uzraugi ar būvniekiem daudz ko sarunā.

Hz, mums diezgan stingra kontrole, sava laboratorija un tā. Procesā ir pietiekami daudz cilvēku, visiem klaipus nesadosi, turklāt process pietiekami pārskatāms.
Pašvaldības pasūtījumos varētu būt, jo tur švaka kontrole, bieži vien pašvaldībai ceļu speciālista vietā ir kāds dārznieks vai zemes ierīkotājs
Tagad, kad tika publicēts LVC darbinieku algu saraksts, visi bļauj ka dafiga seņem, bet 2007-2008. gadā, kad palīgstrādnieks stroikā saņēma vairāk par inženieri, neviens negribēja nākt strādāt uz valsts kantori, nerunājot par pašvaldību.
Atceros, ka Inčukalna novada domes izpilddirektors sūdzējās, ka šie nevarot atrast greideristu - piedāvājuši esot 700Ls uz rokas + apmaksāts mobilais + dienesta auto - neesot bijusi nekāda interese...

smuki skan "process pietiekami pārskatāms", tieši tāpat kā visi valsts iepirkumi.
Nenoliedzami ir sistēmā ir godīgi cilvēki, bet diemžēl tādi nav visi. Tāpēc ne visi ceļi ir sanākuši labi.
un tagad būvnieki vispār meklē, kur ietaupīt. nesen zvana un saka, davai liekam šķembu vienu frakciju un ne tik biezu. tipa tā visur liekam, te arī derēs. Protams, ka nepiekritu. Bet vai izbūvēja kā nākas, grūti kontrolēt. Urbumu var paņemt tur kur vajag.
Offline
Martin999
22. Mar 2010, 11:22 #466

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

interesanta diskusija
braucot pa tām bedreem, labaak ir riktigi cietas riepas vai tadas videjas ?? 2.1 nebus pa daudz?? negribu parsist balonus
Offline
Raimospeed
22. Mar 2010, 11:25 #467

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

manuprāt jau labāk cietākas, lai blieziens netiek līdz diska kantei.

uz Jūrmalas gatves posmā no Kurzemes pr. līdz Anniņmuižas bulv. labajā pusē ir skaistule tieši priekš riteņa
Offline
Norchx
22. Mar 2010, 11:38 #468

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


22 Mar 2010, 11:25:16 Raimospeed rakstīja:
manuprāt jau labāk cietākas, lai blieziens netiek līdz diska kantei.

uz Jūrmalas gatves posmā no Kurzemes pr. līdz Anniņmuižas bulv. labajā pusē ir skaistule tieši priekš riteņa
Jā, tur ir jāizvēlās frontālais vai pizdjec ritenim, es tagad braucu pa kurzemes prospektu līdz vai nu bebru ielai vai kleistu ielai lai tiktu mājās, jo tā Jūrmalenes principā ir dirsā no Kurzemes loka sākuma līdz beigām(beigas suka vēl vislaik pludo).
Offline
bum_bumz
22. Mar 2010, 12:15 #469

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34

Jaunās šosejas vismaz pēdējo 5-6 gadu iet daudzmaz tuvu standartam. Uz 5km jauna ceļa visi nopelnīs bez kvalitātes zudumiem. Vienīgais iemesls var būt ceļu strādnieku darba kultūra un vēlme iedzīvoties. Vēl jau tiek slēgts garantijas līgums.

Cits stāsts ir pašvaldības. Katrs sevi cienošs pašvaldības vadītājs ir viszinis un liels speciālists ceļu būvē. Viņi zin, ka var neizgrābt mālu no seguma pamata un nav vajadzīga drenāža, ka tranzītielas ir jānoklāj ar bruģi un tā var turpināt ... Šeit arī tiek slēgti līgumi, bet nu normāli ir pielikumā tiek pievienota vēstule, ka ir atkāpes no ceļu būves normatīviem.
Parasti pavasarī tādi ceļi vienkārši pēc ziemas uzrūgšanas saplok un prasās kapitāla pārbūve.
Offline
skudza
22. Mar 2010, 12:30 #470

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


22 Mar 2010, 12:15:19 bum_bumz rakstīja:
Jaunās šosejas vismaz pēdējo 5-6 gadu iet daudzmaz tuvu standartam. Uz 5km jauna ceļa visi nopelnīs bez kvalitātes zudumiem. Vienīgais iemesls var būt ceļu strādnieku darba kultūra un vēlme iedzīvoties. Vēl jau tiek slēgts garantijas līgums.

Cits stāsts ir pašvaldības. Katrs sevi cienošs pašvaldības vadītājs ir viszinis un liels speciālists ceļu būvē. Viņi zin, ka var neizgrābt mālu no seguma pamata un nav vajadzīga drenāža, ka tranzītielas ir jānoklāj ar bruģi un tā var turpināt ... Šeit arī tiek slēgti līgumi, bet nu normāli ir pielikumā tiek pievienota vēstule, ka ir atkāpes no ceļu būves normatīviem.
Parasti pavasarī tādi ceļi vienkārši pēc ziemas uzrūgšanas saplok un prasās kapitāla pārbūve.


cik mums ir jaunas šosejas, t.i. pa jaunu vietu, no nulles, km?
pārsvarā vecās atjauno, labākā gadijumā izgrābj veco segu un moči jaunu virsū.
Bet šitas bulšits ar jaunu asfalta virskārtu ir idiotisms. Paskatieties paši kā viss atkal ir izjāts. Tā pati Rumbula.. nesen tak lika jaunu piķi līdz pat salspilij, tagad pirmā josla ir bedre. Lika asfaltu, barjeras, bet lieteni neielika - kā bija, tā ir pelķe virāžā, šosejas vidū. Citur tas jaunais asfalts ir vārīts omes virtuvē - vasarā piķis lien laukā un visi auto melni. kāda tur "daudz maz kvalitāte".. nosmelts viss ko varēja.

[ Šo ziņu laboja skudza, 22 Mar 2010, 12:31:40 ]

Offline
Ivo__
22. Mar 2010, 12:31 #471

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Jā,bruģētas maģistrālās ielas ir Nezinu,varbūt tiešām tehnoloģijā ir vaina,bet mūsu rītdienas pilsētā ir pieredze ar nemaģistrālām ielām,kur braukšana pa bruģi atgādina amerikāņu kalniņu atrakciju... Tagad,vienīgā pilsētu pār upi savienojoša iela arī "veiksmīgi" ir nobruģēta,pilna ar iesēdumiem vai uzblīdumiem,bet ka varētu šo ielas posmu remontēt,nav variantu,jo pat bez ierobežojumiem tā mēdz sastrēgt...toties izskatās gan smuki
Offline
skudza
22. Mar 2010, 12:37 #472

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


22 Mar 2010, 12:31:21 Ivo__ rakstīja:
Jā,bruģētas maģistrālās ielas ir Nezinu,varbūt tiešām tehnoloģijā ir vaina,bet mūsu rītdienas pilsētā ir pieredze ar nemaģistrālām ielām,kur braukšana pa bruģi atgādina amerikāņu kalniņu atrakciju... Tagad,vienīgā pilsētu pār upi savienojoša iela arī "veiksmīgi" ir nobruģēta,pilna ar iesēdumiem vai uzblīdumiem,bet ka varētu šo ielas posmu remontēt,nav variantu,jo pat bez ierobežojumiem tā mēdz sastrēgt...toties izskatās gan smuki


nu vpils ir atsevišķs stāsts Fabrikas iela tagad ir burvīga. tur daži mēģināja "taisīt kā vajag", lai būtu labāk, bet sanāca kā vienmēr. Zinot kādas gruntis ir vpilī, tur iespējams nav viss izņemts kā vajag apakšā.
Offline
Android
22. Mar 2010, 13:05 #473

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 11:14:07 Modricimus rakstīja:

21 Mar 2010, 22:19:20 Android rakstīja:
Nu 5dien dienas pirmajā pusē brigāde tika aizsūtīta uz turieni.
Vēl jau ir problēma - dēļ lielajiem sniegiem un sasaluma ūdenim nav īsti kur aiziet - un kāmēr bedre ir zem ūdens, viņu arī aizlāpīt nevar.



ok, ja ūdens, ta ūdens, bet kāpēc tiek aizsūtīts vesels bars līkročainu rukabludu, kur viens tikai strādā, i tavo, asfaltu kašā ar kāju, un pēc tam ar brusu izlīdzina, bez blietes.

Tātad:
1) nakujam nav bliete;
2) kāpēc nedežūrē nonstopā uz apvedceļa brigāde;
3) par ko es maksāju lielo akcīzi, tur tak vajag pilnībā jaunu segumu!

1. pašlaik bedres tiek aiztaisītas ar auksto asfaltu, kurš vēl ilgi ir mīksts. Pēc tehnoloģijas tam bliete nav vajadzīga, tb neko tāpat nedod. Kad taisa bedres ciet ar karsto asfaltu, tad izmanto arī blieti.

2. būtu normāls finansējums (tb vismaz 80% no akcīzes, kas savulaik tika ieviesta tieši ceļu uzturēšanai), būtu vairāk cilvēku/tehnikas.

3. akcīzi maksā valsts kasē, no tās akcīzes tikai 30% tiek atvēlēti ceļu uzturēšanai, pārējie 70 aiziet parex "glābšanai" un tamlīdzīgiem duļķainiem darījumiem. Tātad, no katra lata, ko Jūs, dārgie autobraucēji, nomaksājat kā akcīzes nodokli, tikai 0,30Ls aiziet uz ceļiem, pārējais aiziet... kaut kur..


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
kaarkls
22. Mar 2010, 14:29 #474

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:


22 Mar 2010, 11:01:29 fujaks rakstīja:
Nu bedres ir bedres, katru gadu viņas pavasarī izlien un katru gadu liekas, kas lielākas nevar būt. Esmu ar bedrēm samierinājies, varbūt tapēc, ka visu laiku braukāju pa Garkalnes-Mālpils šoseju un pāris reizes uzmaldījos uz Līgatne-Nītaure. Braucu mazliet lēnāk un prātīgāk. Pagājušogad iemaucu bedrē un na haļavu tiku pie priekšējiem amīšiem un vispār atjaunoju hadeni priekšā par apdrošinātaju naudu!

kurš kantoris?
vispār interesē, cik daudzi, kuri apdrošinātāji maksā par auto bojājumiem, kas radušies, iebraucot bedrē? gjensidige visvairāk interesē.
Offline
Bude
22. Mar 2010, 15:33 #475

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


22 Mar 2010, 11:01:29 fujaks rakstīja:
Nu bedres ir bedres, katru gadu viņas pavasarī izlien un katru gadu liekas, kas lielākas nevar būt...
Nu vispār nepiekritīšu, tik traki kā šogad citus gadus nav bijis, tomēr tak likumsakarīgi, jo tik naidīgi(asfalta segumam) laik apstākļi sen nav bijuši, tāpēc tagad visi ceļi kuriem sen jau bija laiks doties uz labākiem medību laukiem ( ) jūk un brūk

Cerams jau, ka uz vasaru, tad atkal visu sataisīs daudz maz braucamu, tik kas ir ar budžetu ..besī, ka ceļa nodevu paaugstināšanas iegūst kkādi s*dagalvas, kas to nemaz nav pelnījuši

Offline
e34
22. Mar 2010, 15:51 #476

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Kungi, brīdinu par posmu Rīga - Ventspils sākot no vietas, kur beidzas Jūrmalas šoseja, līdz pat Kūdrai un tai cauri viss ir pizģets, pa ceļam šorīt saskaitīti 5 auto ar pārsistiem ratiem, caurumi ārprātīgi, pat fūres pēdējā brīdī rauj pretējā joslā. No Spuņciema abos virzienos ceļš vietām ir sabrucis šāds variants nav redzēts nevienu pavasari.
Offline
martinssh
22. Mar 2010, 15:55 #477

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


22 Mar 2010, 15:51:56 e34 rakstīja:
Kungi, brīdinu par posmu Rīga - Ventspils sākot no vietas, kur beidzas Jūrmalas šoseja, līdz pat Kūdrai un tai cauri viss ir pizģets, pa ceļam šorīt saskaitīti 5 auto ar pārsistiem ratiem, caurumi ārprātīgi, pat fūres pēdējā brīdī rauj pretējā joslā. No Spuņciema abos virzienos ceļš vietām ir sabrucis šāds variants nav redzēts nevienu pavasari.
chalis varda ANDROID no rita skaidroja ka vis tiekot uzraudzits un laapiits taja posmaa

[ Šo ziņu laboja martinssh, 22 Mar 2010, 15:57:37 ]

Offline
e34
22. Mar 2010, 15:57 #478

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


22 Mar 2010, 15:55:53 martinssh rakstīja:

22 Mar 2010, 15:51:56 e34 rakstīja:
Kungi, brīdinu par posmu Rīga - Ventspils sākot no vietas, kur beidzas Jūrmalas šoseja, līdz pat Kūdrai un tai cauri viss ir pizģets, pa ceļam šorīt saskaitīti 5 auto ar pārsistiem ratiem, caurumi ārprātīgi, pat fūres pēdējā brīdī rauj pretējā joslā. No Spuņciema abos virzienos ceļš vietām ir sabrucis šāds variants nav redzēts nevienu pavasari.
chalis varda ANDROID no rita skaidroja ka vis tiekot uzraudzits un laapiits


Jā, netālu aiz diviem cietušajiem auto dažādās vietās bija vīreļi, kas ar lāpstu meta melnu sūdu bedrēs, kurās ir ūdens.
Offline
Norchx
22. Mar 2010, 15:58 #479

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


22 Mar 2010, 15:55:53 martinssh rakstīja:

22 Mar 2010, 15:51:56 e34 rakstīja:
Kungi, brīdinu par posmu Rīga - Ventspils sākot no vietas, kur beidzas Jūrmalas šoseja, līdz pat Kūdrai un tai cauri viss ir pizģets, pa ceļam šorīt saskaitīti 5 auto ar pārsistiem ratiem, caurumi ārprātīgi, pat fūres pēdējā brīdī rauj pretējā joslā. No Spuņciema abos virzienos ceļš vietām ir sabrucis šāds variants nav redzēts nevienu pavasari.
chalis varda ANDROID no rita skaidroja ka vis tiekot uzraudzits un laapiits
Cik es noprotu to ceļu vajag pa jaunam vnk uzbūvēt, jo tur viss ir slikti šopavasar. Jau pagājušā gada vasarā neteikšu, ka tas būtu bijis labākais ceļš.
Offline
Android
22. Mar 2010, 16:01 #480

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Tam A10 pēdējo reizi kaut kas kaut cik nopietni darīts ir 90-to gadu sākumā, līdz ar to segums ir praktiski sabrucis.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo