Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Kaross
05. Jul 2017, 23:32 #461

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Jul 2017, 22:42:49 @rabbits rakstīja:
Kāds var nokomentēt šo: https://www.micro-chiptuning.com/chiptuning-bmw...190kw-258ps.html



???https://www.micro-chiptuning.com/chiptuning-bmw...190kw-258ps.html" target="_blank" class="postlink">Urla


3 vārdos.

1. Pilnīga kaka
2. Jābūt viegli dumjam, lai kaut ko tādu uzstādītu uz auto
3. Nu kā, pasakiet man kā var ar 3 vadu palīdzību kontrolēt/ palielināt jaudu dzinējam, kur ir vismaz 20 dažādi sensori un tikpat izpildelementi.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
andzhi
08. Jul 2017, 07:31 #462

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Kads var nocipot siemens ms41 prieks m52b30, pie reizes izdzest EWS?
Offline
Kaross
08. Jul 2017, 13:53 #463

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Izdzēst immo es varu, bet ko Tur čipot atmosfērai? Esi veicis kādas pārbūves vai vienkārši lasījis internetu, kur cilvēki sola brīnumus?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
andzhi
08. Jul 2017, 13:59 #464

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Nekadus brinumus nevajag,
Vienkarsi saskruvets 3.0 strokers, varbut tai vadibai ari kkas jadara?!
Es hvz, tikai prasu, ja nav ko tur darit tad nav,
Cik€ par ews atkodesanu?
Offline
AF
08. Jul 2017, 14:16 #465

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja māk darīt , tad var nočipot.
Mēs varam.
Protams nekādu woow rezultātu gaidīt nevajag, bet gaisa massu un aizdedzi var un vajag tavā gadījumā pielāgot lai atbilstu 3.0 tilpuma vajadzībām.
Ja interesē pm vai 28833457

[ Šo ziņu laboja AF, 08 Jul 2017, 14:22:29 ]

Offline
Kaross
08. Jul 2017, 15:04 #466

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Te nav runa par mācēšanu, tur nav nekā sarežģīta. Pilns internets ar pamācībām kā MS41 paspaidīt. Te ir runa par to, ka no sūda zeltu neizpiedīsi.
Vecajos motora kodos neesmu speciālists, bet ja tās M52B30 no rūpnīcas nav bijis, tad noteikti, ka degvielas padeve būtu jāatregulē. Bet nu aizdedzi bez jaudas stenda tur nav jēgas sākt.

Lūdzu - vesels forums par to kā MS41 "regulēt".
http://www.romraider.com/forum/viewforum.php?f=42&start=35

[ Šo ziņu laboja Kaross, 08 Jul 2017, 15:08:28 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
08. Jul 2017, 16:53 #467

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu tevis teiktajam piekrītu par 90%
Offline
andzhi
08. Jul 2017, 18:06 #468

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Varbut nepateizi izteicos,
tiesi ta, vajag lai ta 2.5/2.8 vadiba labak der tam pastaisitam 3.0
Tam vajadzes viss auto vai pietiks tikai ar ECU?
Offline
AF
08. Jul 2017, 18:51 #469

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Viss auto
Offline
depo
11. Jul 2017, 11:28 #470

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Skoda Octavia 2015 1.6 TDI CR, DSG 7 ātrumi, 77kw/105bhp.

DPF izgriezts, EGR amputēts (nezinu vai fiziski vai programmiski) un remapots vadības bloks uz jaudas pieaugumu.

Jābaidās no tādas vai nav? Sekas? Komentāri?
Offline
RaL
11. Jul 2017, 12:30 #471

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


11 Jul 2017, 11:28:20 @depo rakstīja:
Skoda Octavia 2015 1.6 TDI CR, DSG 7 ātrumi, 77kw/105bhp.

DPF izgriezts, EGR amputēts (nezinu vai fiziski vai programmiski) un remapots vadības bloks uz jaudas pieaugumu.

Jābaidās no tādas vai nav? Sekas? Komentāri?


Kādēļ kaut kas tāds jādara 2 vai pat mazāk gadus jaunam auto?

Garantija tādam vēl darbojas?

Nezinu kā tehniski, vai viss ok, bet es tādu nepirktu tāpēc vien, ka kaut kas jau ir amputēts.
Offline
wanksta
11. Jul 2017, 12:32 #472

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Cik runāts, septiņu pārnesumu kārbai ne pārāk patīk remaps
Un tiešām nav skaidrs, kapēc, lai kāds rautu ārā dpf tāpat vien svaigam vāģim

Ņem manējo divlitrīgo octaviju, kur viss tip top

[ Šo ziņu laboja wanksta, 11 Jul 2017, 12:35:41 ]

Offline
MMMax
11. Jul 2017, 12:35 #473

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


11 Jul 2017, 12:30:21 @RaL rakstīja:

11 Jul 2017, 11:28:20 @depo rakstīja:
Skoda Octavia 2015 1.6 TDI CR, DSG 7 ātrumi, 77kw/105bhp.

DPF izgriezts, EGR amputēts (nezinu vai fiziski vai programmiski) un remapots vadības bloks uz jaudas pieaugumu.

Jābaidās no tādas vai nav? Sekas? Komentāri?


Kādēļ kaut kas tāds jādara 2 vai pat mazāk gadus jaunam auto?

Garantija tādam vēl darbojas?

Nezinu kā tehniski, vai viss ok, bet es tādu nepirktu tāpēc vien, ka kaut kas jau ir amputēts.


Jo nobraukums jau ir 200t.km +++
Gan jau kāds TAXIS, tāpēc arī viss aizauga ciet braucot pa pilsētu un izravēja visu arā..
Offline
BirdzniekuJanis
11. Jul 2017, 12:47 #474

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu

Nu tas, ka nobraukums virs 200k neko neizsaka.
Gan, man paziņām ex auto jau bija pa ~ 300k un ne tuvu nebija neviena kļūda utml.
Lietots 50/50...
Tā kā noteikti tie 200k ir drīzāk kkas ap 400k, ja reiz ir jārauj ārā
Offline
depo
11. Jul 2017, 12:48 #475

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Varbūt izravēts, jo čipoja?
Offline
wanksta
11. Jul 2017, 12:52 #476

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Protams,
Tāpat jau nočipot nav iespējams
Offline
MMMax
11. Jul 2017, 12:52 #477

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


11 Jul 2017, 12:47:02 @BirdzniekuJanis rakstīja:
Nu tas, ka nobraukums virs 200k neko neizsaka.
Gan, man paziņām ex auto jau bija pa ~ 300k un ne tuvu nebija neviena kļūda utml.
Lietots 50/50...
Tā kā noteikti tie 200k ir drīzāk kkas ap 400k, ja reiz ir jārauj ārā


Tieši 15' gada un 1.6D un DSG (7)???
Offline
depo
11. Jul 2017, 12:53 #478

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Jā, 2015 gads, 1.6 TDI CR, DSG 7 robi.
Offline
MMMax
11. Jul 2017, 12:55 #479

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


11 Jul 2017, 12:53:16 @depo rakstīja:
Jā, 2015 gads, 1.6 TDI CR, DSG 7 robi.


jautājums bija Birzniekam,

depo - tak ej garām šitam auto.. ja negribi problēmas
Offline
depo
12. Jul 2017, 11:19 #480

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Vai tad nav veseliigi atsleegt(kautvai tikai softaa) EGR vaarstu, lai nepuustu dzineejaa karstu gaisu un sodreejus? DPF gan jau amputeets, jo tikai pilseetaa braukaajot nevar dabuut regjenereet/iztiiriities, savukaart jauns maksaa kosmosu - attieciigi izraveets.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo