Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
_Kevin | | Kopš: 14. Sep 2020
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Ir kādas alternatīvas Molleram, kur veic pilnu diagnostiku pirms auto iegādes (Audi C7)? Negribas nedēļu rindu gaidīt. | Offline | | |
wuciic | | Kopš: 19. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: viskautko
| Sveiki kungi!
Vai ir te kāds, kas ikdienā lieto Audi A7 pirmās paaudzes? Interesē 3.0TFSI bet der arī dīzeļnieku pieredze, jo bez motora viss pārējais jau ir tāds pats. Dīzeli gan droši vien neriskētu ņemt, bet nu hvz, viss atkarīgs no piedāvājuma.
Interesē feedback no īpašniekiem, nevis no tantēm pieturā, kas kaut ko ir dzirdējušas.
Meklēju info par reālo degvielas patēriņu, kā arī par mezgliem kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība, pērkot. Kārba, pneimo piekare, elektronikā kkas, varbūt vēl kaut kas cits? cik daudz naudas vajag, lai uztaisītu pirmo apkopi pēc pirkšanas, vēl kkādas nianses.
Var šeit pat uzrakstīt, vai uzsist PM ja nav slinkums.[ Šo ziņu laboja wuciic, 09 Apr 2021, 14:37:11 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6754
Braucu ar: E34
|
09 Apr 2021, 16:40:42 @Vantage rakstīja:
Visu nosaka cena, tur nav ko diskutet. Jo svaigaks, mazak braukts, jo labaks un tikai. Ieguldit auto vajadzes vienmer, letak braukt ir ar trolejbusu. Tikai jaunakam tie remonta darbi bus labak prognozejami.
un dārgāki
nekas tur nav prognozējams
par mūsu pieredzi ar C6 FL un B9 jau 3x rakstīju.
nav jau tā, ka visur sīknauda. led lampiņqa izdeg un tie nav 15, bet 300 eur
+17 par 3.0TDI Q, benzīniem ir citi ražotāji | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
09 Apr 2021, 21:04:24 @shibernieks rakstīja:
Lollerī pērkot vienīgais defekts bija eļļas traips starp dzinēju un kārbu. Novērst to varēja noceļot kārbu
Man viens mehs teica, ka pie 100k noskrejejiena tas jau ir 1000% visiem.
Tuareg ar 110k ari bija. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
09 Apr 2021, 22:57:02 @1UP rakstīja:
Pēc 2015. gada(FL), dynamic tail lights ir stockā vai opcija?
Opcija | Offline | | |
wuciic | | Kopš: 19. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: viskautko
|
09 Apr 2021, 21:02:40 @shibernieks rakstīja:
Bija lietošanā 2015 gada a7 235kw ķīselis ar pneimu no ~94k km. Nobraucu ap 40k km pa 2,5 gadiem. Visu, ko vajadzēja laboju un apkopu lollerī. Tā rupji piemetot ap 5-6k eur remontos un apkopēs iztērēju. Apnika čakars ar addblue sistēmu un palika par mazu ģimenei. Pirms manis pa garantiju bija samainīts antispārna mehānisms, bākas slēdzenes sūdelis un dzinēja spilveni.
Bez AdBlue ar kaut ko citu arī čakarējies? 5K remontos uz 40k km nobraukumu, nav tā ka baigi maz tomēr.
Es tā kā vairāk uz benzīndzinēju skatos un tur jau vienīgais ņemamais variants ir 3.0TFSI laikam, jo 2,8 FSI rijot tik pat, problēmas tās pašas, bet iet sūdīgāk, a V8 jau ir biki par traku priekš ikdienas auto, gan patēriņa gan apkopju ziņā.
Esmu dafiga visādus video noskatījies un infu lasijis, pārsvarā krievu, ar domu ka ceļa un degvielas apstākļi tuvākie mūsējiem. Cik saprotu, tad faceliftētajiem modeļiem, no 2013. gada tur tā problēma ar švīkām cilindros laikam ir atrisināta. Kā tur ir ar to eļļas maiņu ik pa 7.5K km? tiešām vajag tik bieži? 10K vēl būtu +/- ciešami. itkā jau sīkums, bet ja man gadā nobraukums ap 35-40K sanāk, būs zajobs ik pa 2 mēneši eļļu mainīt. Kāds kas ar 3.0TSFI ir braucis, var pakomentēt par degvielas patēriņu? Manā scenārijā sanāk apmēram 40% pa pilsētu un 60% pa šoseju, dienā 60-100 km. par cik gadā salasās tās 40 štukas, tomēr būtu labi saprast cik tas izmaksās. šī brīža miza strēbj ap 7L soļķa uz simtiņu.
Un kā ir ar zagšanu tiem A7? nav baigajā riska zonā? Var aizbraukt uz purčiku pižiku izklopēt un atstāt pie 9stāvenes pa nakti? | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6754
Braucu ar: E34
|
12 Apr 2021, 10:06:45 @wuciic rakstīja:
09 Apr 2021, 21:02:40 @shibernieks rakstīja:
Bija lietošanā 2015 gada a7 235kw ķīselis ar pneimu no ~94k km. Nobraucu ap 40k km pa 2,5 gadiem. Visu, ko vajadzēja laboju un apkopu lollerī. Tā rupji piemetot ap 5-6k eur remontos un apkopēs iztērēju. Apnika čakars ar addblue sistēmu un palika par mazu ģimenei. Pirms manis pa garantiju bija samainīts antispārna mehānisms, bākas slēdzenes sūdelis un dzinēja spilveni.
Bez AdBlue ar kaut ko citu arī čakarējies? 5K remontos uz 40k km nobraukumu, nav tā ka baigi maz tomēr.
Es tā kā vairāk uz benzīndzinēju skatos un tur jau vienīgais ņemamais variants ir 3.0TFSI laikam, jo 2,8 FSI rijot tik pat, problēmas tās pašas, bet iet sūdīgāk, a V8 jau ir biki par traku priekš ikdienas auto, gan patēriņa gan apkopju ziņā.
Esmu dafiga visādus video noskatījies un infu lasijis, pārsvarā krievu, ar domu ka ceļa un degvielas apstākļi tuvākie mūsējiem. Cik saprotu, tad faceliftētajiem modeļiem, no 2013. gada tur tā problēma ar švīkām cilindros laikam ir atrisināta. Kā tur ir ar to eļļas maiņu ik pa 7.5K km? tiešām vajag tik bieži? 10K vēl būtu +/- ciešami. itkā jau sīkums, bet ja man gadā nobraukums ap 35-40K sanāk, būs zajobs ik pa 2 mēneši eļļu mainīt. Kāds kas ar 3.0TSFI ir braucis, var pakomentēt par degvielas patēriņu? Manā scenārijā sanāk apmēram 40% pa pilsētu un 60% pa šoseju, dienā 60-100 km. par cik gadā salasās tās 40 štukas, tomēr būtu labi saprast cik tas izmaksās. šī brīža miza strēbj ap 7L soļķa uz simtiņu.
Un kā ir ar zagšanu tiem A7? nav baigajā riska zonā? Var aizbraukt uz purčiku pižiku izklopēt un atstāt pie 9stāvenes pa nakti?
Pašam izlasot, neliekas, ka šauj pa augstu. Ja grib un var, nav pohuj, ja sanāk ieberzties nedaudz nekā personīga | Offline | | |
wuciic | | Kopš: 19. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: viskautko
|
12 Apr 2021, 10:23:46 @bum_bumz rakstīja:
12 Apr 2021, 10:06:45 @wuciic rakstīja:
09 Apr 2021, 21:02:40 @shibernieks rakstīja:
Bija lietošanā 2015 gada a7 235kw ķīselis ar pneimu no ~94k km. Nobraucu ap 40k km pa 2,5 gadiem. Visu, ko vajadzēja laboju un apkopu lollerī. Tā rupji piemetot ap 5-6k eur remontos un apkopēs iztērēju. Apnika čakars ar addblue sistēmu un palika par mazu ģimenei. Pirms manis pa garantiju bija samainīts antispārna mehānisms, bākas slēdzenes sūdelis un dzinēja spilveni.
Bez AdBlue ar kaut ko citu arī čakarējies? 5K remontos uz 40k km nobraukumu, nav tā ka baigi maz tomēr.
Es tā kā vairāk uz benzīndzinēju skatos un tur jau vienīgais ņemamais variants ir 3.0TFSI laikam, jo 2,8 FSI rijot tik pat, problēmas tās pašas, bet iet sūdīgāk, a V8 jau ir biki par traku priekš ikdienas auto, gan patēriņa gan apkopju ziņā.
Esmu dafiga visādus video noskatījies un infu lasijis, pārsvarā krievu, ar domu ka ceļa un degvielas apstākļi tuvākie mūsējiem. Cik saprotu, tad faceliftētajiem modeļiem, no 2013. gada tur tā problēma ar švīkām cilindros laikam ir atrisināta. Kā tur ir ar to eļļas maiņu ik pa 7.5K km? tiešām vajag tik bieži? 10K vēl būtu +/- ciešami. itkā jau sīkums, bet ja man gadā nobraukums ap 35-40K sanāk, būs zajobs ik pa 2 mēneši eļļu mainīt. Kāds kas ar 3.0TSFI ir braucis, var pakomentēt par degvielas patēriņu? Manā scenārijā sanāk apmēram 40% pa pilsētu un 60% pa šoseju, dienā 60-100 km. par cik gadā salasās tās 40 štukas, tomēr būtu labi saprast cik tas izmaksās. šī brīža miza strēbj ap 7L soļķa uz simtiņu.
Un kā ir ar zagšanu tiem A7? nav baigajā riska zonā? Var aizbraukt uz purčiku pižiku izklopēt un atstāt pie 9stāvenes pa nakti?
Pašam izlasot, neliekas, ka šauj pa augstu. Ja grib un var, nav pohuj, ja sanāk ieberzties nedaudz nekā personīga
Nu kā jau rakstiju, tad diezgan daudz sanāk gadā nobraukt, tāpēc arī tādi jautājumi, jo gribu saprast vai varu nest to ko spēju pacelt Vienu reizi ieguldēit 3-4k nebūtu nekas traks, bet ja pēc katriem 40K jāiegulda 4K tad pāris gados vēl viens auto salasās. Neesmu bomārs bet ja būtu tik turīgs, ka gad;a 4-5 liekas štukas nejustu, tad visdrīzāk ņemtu jaunu no salona.
Bet paldies Vantage par atbildēm. +/- saprotu ap ko lieta grozās, un ja neskaita dažas tehniskas nianses, tad nav baigi lielas starpības vai ņem A7 vai 5 gadus vecu A6 unīti , izmaksas būs, grozies kur gribi | Offline | | |
|
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 119
Braucu ar:
| Ar 40tkm gada es viennozimigi skatitos 3.0 BiTdi virziena un sakot ar FL 320zs. Shim ari ir 8pkp klasiskais automats nevis robots.
Tiem pashiem 3.0tfsi ir kaudze problemu un ari zinamam cilvekam sagada ne mazums galvassapes.
| Offline | | |
wuciic | | Kopš: 19. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: viskautko
|
12 Apr 2021, 20:50:10 @shibernieks rakstīja:
Bez addblue nekas cits diži neplīsa. Mainīju bremžu diskus un klučus un pēcāk parādījās kasjaks ar nekontaktu bemžu kluču indikatoram. Nācās mainīt vadu kūli. Kaut kādi vēl sīkumi bija. Addblue sūds kopā ap 3k laikam pavilka.
Tas 235kw ķīselis ir sapnis no dinamikas un degvielas patēriņa attiecības. Sievai ap 7 tērēja. Ar manu braukšanu ap 10.
tev bija A7 FL vai pre FL?
itkā vienmēr esmu bijs benzīnnieku fans tīri dēļ tā aspekta, ka mazāk kam saplīst, bet dzirdot visas tās problēmas kas tiem TFSI dzinējiem ir, sākot ar švīkām cilindors, beidzot ar vārstu uzdegumiem, sāku apsvērt reliģijas maiņu. līdz šim vienmēr esmu vairijies no dīzeļiem, ja tiem nav ražotāja garantijas, bet ar tiem 3.0 TFSI pietiekoši daudz iespēju papadosam, lai izsvērtu iespēju izskatīt dīzeli kā opciju.
čomam ir c7 a6 ar 3.0 dīzeli 245hp versija, par adblue gļukiem nesūdzās, bet bija kkādas klapes agājušas pa pieskari un dzeses šķidrums sāka zust. to sataisīja un itkā viss ok pārējais. kam vēl tur ir jāpievērš uzmanība. un cik liela ir iespēja ka tāds mollers savā diagnostikā spēs redzēt vai tam dīzelim ir problēmas? | Offline | | |
wuciic | | Kopš: 19. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: viskautko
|
12 Apr 2021, 23:01:56 @Vantage rakstīja:
12 Apr 2021, 22:16:55 @shibernieks rakstīja:
245zs versija ir parasts ķīselis ar labu griezi un sūdīgu kārbu sapārots.
320zs vai competišen 326zs versija ir ar divām turbīnām un parasto automātu, kurš darbojas ne īpaši lēnāk kā divsajūgu kārba. Zinu, kam biturbo vienas turbīnas maiņa izmaksāja ap 5k.
paga paga, bet tie piemēri taču ir divas dažādas cenu kategorijas varbūt vispirms sapratīsim par kādu summu ir runa un tad var piemeklēt kas patīk/nepatīk?
Jā, atliekot tipisko diršanu, tiešām tie 3.0tfsi nav nekāda medus maize + kompetīcijas bitdi saliek viņu vienos vārtos. un jau atkal, ja runa ir par pēdējām naudām, tur arī nekas labs var nesanākt kā tik parasts 150/180kw 3.0d, kas principā nav slikts.
p.s adblue problēmas nav, jo NAV Vecajiem preFL Adblue kā tāda. davai saliec budžetu un tad skatīsim kas tur sanāk.
budžets +/- 17K ,jā zinu ka tas ir lejas gals, un tāpēc vācu info. iespējams ka beigās vispār paņemšu kkādu c7 unīti, bet nu motori jau pa lielam tie paši. sedani tīri praktiskā viedokļa dēl ir no go. BTW to ka eksistē tādi 150KW dīzeļi pamaniju tikai šodien cik liela starpība ir starp 150 un 180kw dīzeļiem? nav tāpat kā ar 3.0 tfsi un 2.8 FSI, kur otrais ir vnk kkāds ciema idiots kas nevienam nav vajadzīgs? jeb tur tikai čipojums atšķiras?
Un kas šiem dīzeļiem ir ar slaveno DPF filtru? man pēc būtības ideja par izgriešanu un cilvēku indēšanu neiet pie sirds. bet noteikti ka 200+ K eksemplāram tas jau būs izravēts? | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Manuprāt tas cipars ir par mazu dajebkādam a7.
Tādos ciparos jebkurā brīdī var iekrist uz pāris k € remontu | Offline | | |
wuciic | | Kopš: 19. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: viskautko
|
12 Apr 2021, 23:32:10 @shibernieks rakstīja:
Manuprāt tas cipars ir par mazu dajebkādam a7.
Tādos ciparos jebkurā brīdī var iekrist uz pāris k € remontu
iespējams ,ka tev taisnība. Bet cik tad būs tā summa no kurienes ir garantēts, ka nebūs zaļots uz kaut ko? Tie paši pnemias spilveni iet līdz 100-150k pat pa krievijas ceļiem, paņemot braucamo zem 200K km liela iespēja, ka jau ir mainīti un kādu laiku būs miers, tas ats ar citu mezglu cikliskajām apkopēm/maiņām. Manuprāt pat garantijas periodā ir šance ielidot uz kaut ko, ko dīleris nesegs bet būs dargi. Uzskatu ka lietotam auto jebkurā gadījumā tā ir laimes spēle. mobile.de var pēc komlektācijas/nobraukuma sakarīgu auto atrast. Igauņu un leišu sludinājumus droši vien nav vērts ņemt nopietni, jo tur saldi dīli ir jau no 13K nu vismaz man nebūtu drosmes braukt uz leišiem laimi meklēt, bet par to kur, droši vien jau cits topiks domāts. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Apr 2021, 23:01:56 @Vantage rakstīja:
12 Apr 2021, 22:16:55 @shibernieks rakstīja:
245zs versija ir parasts ķīselis ar labu griezi un sūdīgu kārbu sapārots.
320zs vai competišen 326zs versija ir ar divām turbīnām un parasto automātu, kurš darbojas ne īpaši lēnāk kā divsajūgu kārba. Zinu, kam biturbo vienas turbīnas maiņa izmaksāja ap 5k.
paga paga, bet tie piemēri taču ir divas dažādas cenu kategorijas varbūt vispirms sapratīsim par kādu summu ir runa un tad var piemeklēt kas patīk/nepatīk?
Jā, atliekot tipisko diršanu, tiešām tie 3.0tfsi nav nekāda medus maize + kompetīcijas bitdi saliek viņu vienos vārtos. un jau atkal, ja runa ir par pēdējām naudām, tur arī nekas labs var nesanākt kā tik parasts 150/180kw 3.0d, kas principā nav slikts.
p.s adblue problēmas nav, jo NAV Vecajiem preFL Adblue kā tāda. davai saliec budžetu un tad skatīsim kas tur sanāk.
3.0TFSI vēl pieminētajām problēmām klāt intercooleri tekoši.
Par to salikšanu vienos vārtos gan nepiekrītu.
Stock dzinējs:
Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Vispār visiem jums te piekrītu bet Vantage saka taisnību par 3.0tfsi, 3x skrējos ar A7 3.0TFSI, BITDI iet labāk... vispār TĀ nožēloju, ka tik spontāni pārdevu savējo, jo vietā pirkt nav ko, pat FL nav nekas prātīgs... BITDI ir way to go, to esmu sapratis tikai pēc pārdošanas
ja kādam ir zināms, kur var atrast C7 FL Bitdi līdz 22-23000 eur pneimo, pilnā āda obligāti.
https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-un...as-13681143.html
ideāli, ja būtu šitāds | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Šo zin jau visi kuri meklē Bitdi bijis molleri, pazuduši 60 000km bet komplektācija vnk oga
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6...mn.html#photo-17
ļoti sipts auto!!!
[ Šo ziņu laboja daticho, 13 Apr 2021, 10:47:28 ] | Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Man tie Matrix pofig, goda vards, bet ja, pneima nav....
Tam ko ieliki, cena arī NA vispār bitdi ir laba investīcija skatoties uz EST un LT tirgiem, cenas ir vnk | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| Audi bez quattro, pneimas, panorāmas, headup, matrixiem, sportdif, siltās stūres un autonomkas un asistentiem ar aktīvo kruīzu - izmesta nauda.
pēc 2 gab bitdi, tagad rullēju tfsi. jo tas bija labākais/pilnākais ko atradu. b&o | Offline | | |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Z1000sx
| Kā jums ar a6 un sēdpozīcijas komfortu? Ir Sline elektro beņķi un mocos ar mugursāpēm.. Pēc 200km jau sāku spēlētes ar pogām, bet kā nevaru, tā nevaru atrast optimālāko pozīciju.
Varbūt pie vainas 195cm augums?
Auto A6C6. | Online | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| Droši vien atkarīgs no lietošanas paradumiem un maršrutiem, es vispār autiņu bez tām lietām vairs neskatos. vienīgās bezjēdzīgās fīčas ir night vision un soft close, bet no otras puses sīkai viegli durvis aizvērt un patīk skatīties ekrāniņā
Lūku uz katru apkopi prasu lai iztīra/ sasmērē. nav bijušas prblēmas. [ Šo ziņu laboja envy, 13 Apr 2021, 16:14:37 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|