Online
Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Saliekot kopā acīmredzamo, gan jau ka tas azlietais MPM modulis arī ir vainīgs, jo visticamāk tas sēdina CAN šinu, neļaujot pārējam auto normāli aizmigt.
| Offline | | |
ArchizLV | | Kopš: 05. Apr 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 11
Braucu ar: e60 govi
| Man jau arī tā liekas, bet vai ir kāda iespēja to MPM pārbaudīt? Un šis ir otrais bloks šim auto, pirmais nosvila un līdz ar to otrais tika pārvietots citā vietā kur mitrums viņam netiek klāt. Kā arī negribētos minēt un sākt visu pēc kārtas mainīt, gribētos kkā uzzināt kas tieši ir vainīgs. Vizuāli un arī pati shēma izksatās OK. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Nu tad meklē tālāk, piemēram, vai parkinga bloks turpat blakām gadījumā arī nav aizliets?
| Offline | | |
daulex | | Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
| Vai kāds ir licis kaut kādas spilgtākās par standartu led lampiņas pre-fl enģeļu acīs?
Būtu pateicīgs, ja kāds var ieteikt parbaudītu produiktu.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 May 2017, 15:44:53 @ArchizLV rakstīja:
Man te neliela problēma ar pievienotu MPM bloku auto pēc vienas dienas stāvēšanas nevar vairs pielaist, bet ja es atvienoju MPM bloku tad auto var nostāvēt 2-3ned. nedarbināts un pēctam tāpat pieleks bez nekādām problēmām. Varētu jau iztikt bez tās kastītes, bet bez viņas nestrādā rādio, parkingi un CCC, kas ir diezgan kaitinoši. Kā lai nosaka, kas tieši ir vainīgs pie ātrā aķa izlādēšanās? e60 n52 dzinējs.
mani nedaudz fascinee shaadi staasti. no vienas puses - tu zini bloka nosaukumu[s], it kaa zini, kursh ko dara. izklausaas - chalis kaut ko ceert. no otras puses - neizklausaas, ka tu pat sho bloku komunikaaciju maaceetu paarbaudiit, lieto terminu ''sheema'' PCB kontekstaa, speej veikt tikai vizuaalu paarbaudi. secinaajums - tu pat detaljas nepaziisti. tad ko lien teemaa, kur pat 1000X lielaaka sajeega neko nedos? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 May 2017, 16:26:12 @josi rakstīja:
Saliekot kopā acīmredzamo, gan jau ka tas azlietais MPM modulis arī ir vainīgs, jo visticamāk tas sēdina CAN šinu, neļaujot pārējam auto normāli aizmigt.
pag, pag. kaa vinjam straadaatu tas viss paareejais, ja shis modulis ''seedinaatu'' can shinu?
jeb seedina tieshi komandas, kas liek paariet stby modee?
un, ja seedinaatu can, tad nebuutu pilns ar kljuudaam? jeb kruti vechi maan krutus terminus, bet nemaak kljuuudas [iesaakumam] paskatiit? es jau nerunaaju par can piesleegshanos, kas ir suuda 2 vadinji?
un, ja pilsonis saka, ka ''sheema'' ir vizuaali normaala, tad diezvai tur buus kas ''aizliets''.
josi, man jautaajums - tu kak bi kaut ko ceert. vismaz centies radiit iespaidu. bez obid, tu shaados elektrgljukos kaut kaadu aprikojumu lieto? nu, datoru ar kaadu softu. multimetru. oscili. Tev ir kas no shii? jeb tikai internaats, 3 termini [viens no tiem - CAN] un ieteikumi mainiit moduljus? kaada ir tava ''remonta'' strateegjija? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Neņem galvā, tas ir interneta diagnostikas spēks. Pilsonis arī saka, ka vienu aizlieto MPM jau ir nomainījis, tā kā virziens domājams ir pareizs Tā paša E60 gadījumā pie problēmām ar neiemigšanu tipiski pie vainas mēdz būt parkinga, vadītaju sēdēkļa vai elektriskās lūkas vadības bloki, kuri pirmām cieš no mitruma, retāk vadu savienojumi pāris aizdomīgajās vietās. Nav bijusi vajadzība iedziļināties pašā komandu apmaiņas protokolā caur CAN šinu, taču visticamāk pirms gulēšanas CAS gaida un nesagaida kaut kādus apstiprinājumus no noteiktiem vadības blokiem, varbūt pat ne no tā konkrētā aizlietā.
Es negribu komentēt to, kādēļ cilvēks ir izvēlējies bloku maiņu uz čuju kā iespējamo remonta metodi, nevis normālu diagnostiku (kļūdu lasīšana un pašu CAN signālu līmeņu un formas pārbaude ar divkanālu osciliogrāfu lai paliek profesionāļiem), taču man nav grūti kaut ko nokomentēt internetā, balstoties uz savu hobijista un paziņu autodiagnostiķu pieredzi. Mana stratēģija un aprīkojums gan lai paliek uz manas sirdsapziņas, jo tā būtu saistoša tikai tad, ja pilsoņa auto atrastos manā garāžā.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 May 2017, 10:09:47 @josi rakstīja:
Neņem galvā, tas ir interneta diagnostikas spēks. Pilsonis arī saka, ka vienu aizlieto MPM jau ir nomainījis, tā kā virziens domājams ir pareizs Tā paša E60 gadījumā pie problēmām ar neiemigšanu tipiski pie vainas mēdz būt parkinga, vadītaju sēdēkļa vai elektriskās lūkas vadības bloki, kuri pirmām cieš no mitruma, retāk vadu savienojumi pāris aizdomīgajās vietās. Nav bijusi vajadzība iedziļināties pašā komandu apmaiņas protokolā caur CAN šinu, taču visticamāk pirms gulēšanas CAS gaida un nesagaida kaut kādus apstiprinājumus no noteiktiem vadības blokiem, varbūt pat ne no tā konkrētā aizlietā.
Es negribu komentēt to, kādēļ cilvēks ir izvēlējies bloku maiņu uz čuju kā iespējamo remonta metodi, nevis normālu diagnostiku (kļūdu lasīšana un pašu CAN signālu līmeņu un formas pārbaude ar divkanālu osciliogrāfu lai paliek profesionāļiem), taču man nav grūti kaut ko nokomentēt internetā, balstoties uz savu hobijista un paziņu autodiagnostiķu pieredzi. Mana stratēģija un aprīkojums gan lai paliek uz manas sirdsapziņas, jo tā būtu saistoša tikai tad, ja pilsoņa auto atrastos manā garāžā.
nu, redzi, mana interese [reizeem] ir arii tiiri egoistiska. ibo, pienjemu, ka arii manam drapakam/iem kaadreiz var buut kaadi elektrogljuki. attieciigi, turu acis valjaa - kur/vai kaads ko ceert. ne bloku mainiishanas limenii. tiiri praktiski - lai ar kaapostu kabataa aizbrauktu ciemos pie kaada, kursh ir ar sajeegu + pieredzi, jo slinkumaa ir speeks.
p.s. savulaik man bija revolucionaara ideja nograut internaatu. savaakt domubiedru chupu [bisku ieguldiit naudu, motiveejot] un visos tehniskajos forumos ieteikt pilnigu sviestu. ja shobrid dumuma apjoms tajos ir kaadi 99%, tad sho limeni pacelt liidz 99.999%, ar palielu kaitnieciibas devu. Nu, lai kaut kas mainiitos, lai taptu kaada jauna sisteema [kas/kaa forumos reito, sniedz padomus, u.t.t.]. Domaaju, krtisko masu savaaktu aatri.
reku, viens jau akji nomainiija, shis te sha blokus mainiis, kas tik veel te nenotiek fonaa. no taada aspekta - tu esi uz pareizaa celja
ja [nezinu/pienjmu] tas MPM ir lokaalajaa CANaa uzlikts par masteru, vai, pat, ja kaa sleivs lasa citu modulju statusu, tad staasts, ka kaut kas tajaa grupaa neiemieg [protams, iznjemot keisus, kad pats MPM ir nokauts] ir SEKAS. kaads no grupas dalibniekiem neiemieg, un MPM tos neatsleedz!
p.s. kaa saprotu peec raspinovkas, tas MPM burtiski 1..2 grupas komutee, to [vai nav sleedzis izklapeets] jau nu gan 2min laikaa var saprast/izmeeriit, ja liidz ''sheemai'' tikts..
[ Šo ziņu laboja N53series, 06 May 2017, 11:20:27 ] | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Internetā ir spēks, bet vēl lielāks spēks ir tad, kad no auto nesaproti pilnībā neko un tiec pie pareizā meistara. Čalis nomainīja aķi, dzīvē, būtu
vēl ģeneratoru noskrūvējis. Ir nācies dzirdēt arī, ka "tā tam jābūt" un "man meistars teica", bet šīs divas frāzes bija attiecībā uz gāzes iekārtas... teiksim tā, modifikācijām. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 May 2017, 11:13:56 @edzhaans rakstīja:
Internetā ir spēks, bet vēl lielāks spēks ir tad, kad no auto nesaproti pilnībā neko un tiec pie pareizā meistara. Čalis nomainīja aķi, dzīvē, būtu
vēl ģeneratoru noskrūvējis. Ir nācies dzirdēt arī, ka "tā tam jābūt" un "man meistars teica", bet šīs divas frāzes bija attiecībā uz gāzes iekārtas... teiksim tā, modifikācijām.
pag, tu to akji ieteici mainiit? arii tu esi uz pareizaa celja! | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 May 2017, 11:03:55 @N53series rakstīja:
ja [nezinu/pienjmu] tas MPM ir lokaalajaa CANaa uzlikts par masteru, vai, pat, ja kaa sleivs lasa citu modulju statusu, tad staasts, ka kaut kas tajaa grupaa neiemieg [protams, iznjemot keisus, kad pats MPM ir nokauts] ir SEKAS. kaads no grupas dalibniekiem neiemieg, un MPM tos neatsleedz!
MPM kaut ko komutē (atslēdz) tikai problēmu gadījumā, piemēram, ja akumulatora spriegums ir pārāk zems vai K-CAN ir aktīva pēc noteiktā laika. Bet normāli visu iemigšanu vada CAS un KBM.
Lūk, piemēram, vari palasīt, kā cilvēks ciņās ar līdzīgu problēmu, 2 minūtes tur tikai degunu var pagūt noslaucīt
| Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 May 2017, 11:03:55 @N53series rakstīja:
ja [nezinu/pienjmu] tas MPM ir lokaalajaa CANaa uzlikts par masteru, vai, pat, ja kaa sleivs lasa citu modulju statusu, tad staasts, ka kaut kas tajaa grupaa neiemieg [protams, iznjemot keisus, kad pats MPM ir nokauts] ir SEKAS. kaads no grupas dalibniekiem neiemieg, un MPM tos neatsleedz!
MPM kaut ko komutē (atslēdz) tikai problēmu gadījumā, piemēram, ja akumulatora spriegums ir pārāk zems vai K-CAN ir aktīva pēc noteiktā laika. Bet normāli visu iemigšanu vada CAS un KBM.
Lūk, piemēram, vari palasīt, kā cilvēks cinās ar līdzīgu problēmu, 2 minūtēs tur tikai degunu var pagūt noslaucīt
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 May 2017, 12:07:02 @josi rakstīja:
06 May 2017, 11:03:55 @N53series rakstīja:
ja [nezinu/pienjmu] tas MPM ir lokaalajaa CANaa uzlikts par masteru, vai, pat, ja kaa sleivs lasa citu modulju statusu, tad staasts, ka kaut kas tajaa grupaa neiemieg [protams, iznjemot keisus, kad pats MPM ir nokauts] ir SEKAS. kaads no grupas dalibniekiem neiemieg, un MPM tos neatsleedz!
MPM kaut ko komutē (atslēdz) tikai problēmu gadījumā, piemēram, ja akumulatora spriegums ir pārāk zems vai K-CAN ir aktīva pēc noteiktā laika. Bet normāli visu iemigšanu vada CAS un KBM.
Lūk, piemēram, vari palasīt, kā cilvēks cinās ar līdzīgu problēmu, 2 minūtēs tur tikai degunu var pagūt noslaucīt
es runaaju par MPM izejas paarbaudi. tur man 2min pietiktu. velc kaut hronometru aaraa.
un mani neatstaaj sajuuta, ka tu tikko visas shiis gudriibas netaa/tu forumaa paskatiiji, jo tevis ieprieksh ieteiktie ''risinaajumi'' pilniigi disonee ar shiibriizha staastu.
ibo, peec tavas jaunaas versijas sanaak, ka MPM vispaar nji pridelah, un taa [it kaa aizlietaa] mainja ir pilniigi ne pa teemu! vajag tak kaut kaadu logjiku/konsekvenci ieveerot | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Konsekvence ir:
1) ailziets MPM (izrādās, ka vienreiz jau nomanīts)
2) aizliets PDC
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| p.s. tam sketam RU forumaa: tajaa briidii, kad piesleedzot CAS, CAN vads 'lozhitsja na nolj', tur arii vajadzeeja apstaaties. jo CAN nekaados apstaakljos [pat, ja CAS ir master] nedriikst lozhitsja na 0.
otra teema - paarlodeeja driveri, nekas nemainiijaas: jopta, izdari sevcinaajumus! [chalis neizdariija]. nu, te jaaskata drivera obvess - tur ir paaris supresoru diodiites aizsardziibai. logjiski, ja taa/taas izklapeetas, buus suudi.
treshaa lieta - CAN uzbuuveets taa, ka viena vada iisaa gadiijumaa veel avaarijas variantaa speej dalju datu mochiit.
ceturtaa - ja izklapeeja supresorus kaadam blokam, jaaskata, kas notiek ar bloka un citu klientu gnd savienojumu. ja tas zuud [apsuubee/n shit], buus normaals potenciaals starp can galiem/blokiem.
p.s. te gan jaauzmanaas - BMW savos dokjos nenoraada [neemu maniijis, par shemaam nerunaajot], kuram no slave klientiem ir terminators iemochiits. tb, var buut briinumi, ka, atsleedzot kaadu no blokiem, tas CAN vnk nomirst. taapeec eksperimentu laikaa dereetu kaadus 100 Ohm starp CAN vadiem piemaukt permanenti. lai nejauc praatu.[ Šo ziņu laboja N53series, 06 May 2017, 12:28:18 ] | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Nevis topiks, bet mājaslapa
http://n53series.blogspot.com[ Šo ziņu laboja KristapsRA, 06 May 2017, 12:55:26 ] | Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 May 2017, 12:18:02 @N53series rakstīja:
p.s. tam sketam RU forumaa: tajaa briidii, kad piesleedzot CAS, CAN vads 'lozhitsja na nolj', tur arii vajadzeeja apstaaties. jo CAN nekaados apstaakljos [pat, ja CAS ir master] nedriikst lozhitsja na 0.
otra teema - paarlodeeja driveri, nekas nemainiijaas: jopta, izdari sevcinaajumus! [chalis neizdariija]. nu, te jaaskata drivera obvess - tur ir paaris supresoru diodiites aizsardziibai. logjiski, ja taa/taas izklapeetas, buus suudi.
treshaa lieta - CAN uzbuuveets taa, ka viena vada iisaa gadiijumaa veel avaarijas variantaa speej dalju datu mochiit.
ceturtaa - ja izklapeeja supresorus kaadam blokam, jaaskata, kas notiek ar bloka un citu klientu gnd savienojumu. ja tas zuud [apsuubee/n shit], buus normaals potenciaals starp can galiem/blokiem.
Un te mēs atkal atgriežamies pie tēmas - internetdiagnostika. Kāda jēga no tevis rakstītā būs cilvēkam, kura rīcībā ir labi ja 12v lampiņa ar vadiņiem, toties ir vēlme pašam salabot savu auto?
[ Šo ziņu laboja josi, 06 May 2017, 13:04:15 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 May 2017, 12:53:27 @sn rakstīja:
06 May 2017, 09:28:20 @HeyTolsty rakstīja:
nu! kas par ribiņām?
kaspicha dēļ ir jau kāds aizgājis ar nervu sabrukumu?
Es vēl biju maigs pret jums
ja neesi pamanījis, tad viņš raksta tikai par tava dzinēja problēmām. šīs problēmas ir tik lielas, ka tām pat ir atsevišķs topiks
nu, par diizelju probleemaam rakstit nav veerts, jo to klienti pat kveelsveces nespej nomainiit, ibo ''pielaist jau var'' (C)
es tikai ceru, ka juus pashi pirmie taas kveepu daljas saeposieties un ar plaushu veezi apspraagsiet bisku aatraak kaa es vai man tuvi cilveeki. tad, kad kleposiet asinis, vareesiet stukot, kursh: vai pasha, vai draugu/domubiedru M57 pie vainas nez, vai arii tad prieku sagaadaas doma - bet es STUKU ietaupiiju! | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 May 2017, 13:02:49 @josi rakstīja:
06 May 2017, 12:18:02 @N53series rakstīja:
p.s. tam sketam RU forumaa: tajaa briidii, kad piesleedzot CAS, CAN vads 'lozhitsja na nolj', tur arii vajadzeeja apstaaties. jo CAN nekaados apstaakljos [pat, ja CAS ir master] nedriikst lozhitsja na 0.
otra teema - paarlodeeja driveri, nekas nemainiijaas: jopta, izdari sevcinaajumus! [chalis neizdariija]. nu, te jaaskata drivera obvess - tur ir paaris supresoru diodiites aizsardziibai. logjiski, ja taa/taas izklapeetas, buus suudi.
treshaa lieta - CAN uzbuuveets taa, ka viena vada iisaa gadiijumaa veel avaarijas variantaa speej dalju datu mochiit.
ceturtaa - ja izklapeeja supresorus kaadam blokam, jaaskata, kas notiek ar bloka un citu klientu gnd savienojumu. ja tas zuud [apsuubee/n shit], buus normaals potenciaals starp can galiem/blokiem.
Un te mēs atkal atgriežamies pie tēmas - internetdiagnostika. Kāda jēga no tevis rakstītā būs cilvēkam, kura rīcībā ir labi ja 12v lampiņa ar vadiņiem, toties ir vēlme pašam salabot savu auto?
klau, es zinu reaalu chali, kursh sev ar knaibleem/plakjeneem zobu izraava, kad tas vakaraa bija saacis saapeet. skjiet, pat pareizo izraava way to go!
| Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
04 May 2017, 18:16:12 @Pancis123 rakstīja:
03 May 2017, 23:00:08 @Pancis123 rakstīja:
Kas pa prikolu varētu būt, bremzējot vibrē, bet tikai ātrumā apmēram no 80 līdz 60 kmh?
Nevienam nav tāda problēma bijusi?
Sen atpakaļ vienam vecam bmw bija stūres pirksts beigts,un tieši šis sindroms ka vibrē bremzejot. bet nu es ieteiktu aizvest normalam meistaram pārbaudit visu nevis mūsu spriedelejumus uzklausīt bez jēgas
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|