Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ir kāds reāls pamatojums par aizmugures piedziņas slikto vadāmību, vai tas tik tā, dzirdēts, ka met šķērsām līdz ko strauji atmet pedāli ? | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
01 Dec 2013, 22:14:38 Lauva rakstīja:
01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām
Paldies, bet diez vai es izvēlētos 2,5 litru benzīna dzinēju, jo meklēju ko ekonomiskāku. Pati automašīna jau maksā tūkstoš latus, bet mans budžets ir vien 1 500 eiro (aptuveni 1 050 latu). Par šādu cenu gāzes iekārtu diez vai varēs uzstādīt, turklāt ziemas apstākļiem nevēlētos sev aizmugures piedziņas automašīnu bez ESP (cik saprotu, e36 nav elektroniskās stabilitātes).
Varbūt kādreiz, ja ar finansēm veiksies labāk, iegādāšos kādu BMW markas automašīnu.
Ar tavu braukšanu vid. patēriņš būs zem 10l, pa šoseju braucot ar 89km/h patēriņš būs 6-7l un 1000lvl ir 1423 euro, tieši šim modelim nāk elektroniskās stabilitātes kontrole ASC, vidējā poga tieši aiz ātrumkloķa, blakus benķu apsildei, tā kā tavi argumenti neiztur kritiku [ Šo ziņu laboja Papakarlo, 01 Dec 2013, 22:31:52 ] | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| silti iesaku! Riepas ar radzēm un ziemā nav problēmu. 100km maksās pārdesmitsantīmu | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
01 Dec 2013, 22:26:15 user rakstīja:
01 Dec 2013, 22:21:07 edzhaans rakstīja:
Ir kāds reāls pamatojums par aizmugures piedziņas slikto vadāmību, vai tas tik tā, dzirdēts, ka met šķērsām līdz ko strauji atmet pedāli ?
protams, ka nav! buļļa kaka! tie, kuri tā domā - tie nemāk ne RWD, ne FWD, ne 4WD
es arī ilgu laiku tā domāju, jo pats bruakāju ar FWD.. tiku pie RWD un domas mainījās..
Atzīšos, ziema ar lisām riepām, ierakos 2 reizes stulbuma pēc, pārējās izšūpināju. Ar lisām es teiktu 4 mm. Izklausās jau neticami, bet es pat gāju uz apdzīšanu | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| interesanti,kapec dargakie,komfortablie un jaudigakie brendi ir rwd vai 4x4? Neviens drivers car nav fwd. Protams,bmw u.c inzenieri aizmirsa palasit interneta,ka fwd stabilaka brauksana. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
01 Dec 2013, 22:28:53 Locis rakstīja:
interesanti,kapec dargakie,komfortablie un jaudigakie brendi ir rwd vai 4x4? Neviens drivers car nav fwd. Protams,bmw u.c inzenieri aizmirsa palasit interneta,ka fwd stabilaka brauksana.
Viegls FWD, plus pāris lapas iepriekš ieteiktais old school komplekts ar šipiem priekšā un vasarenēm aizmugurē ir pašnāvība.
Starp citu, tā "bīstamā" pedāļa atmešana darbojas uz visām piedziņām
Stabils FWD ir garš buss, tur es neko nesaku. Bet tik un tā, merši ir ielās, un transportnieki joprojām lielās, kā bez bloķa sakrāmē kravu uz asīm un mauc cauri visur | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| rwd buss ar kravu vispar nav bazara.
Pasam ir lidziga izmera rwd un fwd buss.
fwd ,kad dod gazi brauc pats kur grib,bet nu jumperim nepilni 500nm,kaa pieskaraas gazei,taa sakjere off.
rwd ar nelielu kravu ir loti stabils.
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
01 Dec 2013, 22:36:28 Locis rakstīja:
rwd buss ar kravu vispar nav bazara.
Pasam ir lidziga izmera rwd un fwd buss.
fwd ,kad dod gazi brauc pats kur grib,bet nu jumperim nepilni 500nm,kaa pieskaraas gazei,taa sakjere off.
rwd ar nelielu kravu ir loti stabils.
Labāk neejam offtopikā, citādi fwdisti sanāks un salamās mūs, sakot, ka pieaugsim un paliksim vecāki, pārsēdīsimies uz pasātiem, sapratīsim, kas ir kas, jo tas ir īstais auto !
Poweram sen prasās piedziņu topiks | Offline | | |
|
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
01 Dec 2013, 22:19:43 Driver rakstīja:
Nu tad noperc velosipedu un etalonu!
Īstenībā Driver ir taisnība, jo es tiešām meklēju iespējami lētu un vienkāršu sabiedriskā transporta aizstājēju. Gluži ar velosipēdu lietū, sniegā un sastrēgumos braukt nevēlos, arī no sabiedriskā transporta atkarīgs negribu būt, tādēļ arī meklēju automašīnu, kuras mēneša ekspluatācijas izmaksas, ieskaitot degvielu, būtu salīdzināmas ar sabiedriskā transporta izmantošanu.
01 Dec 2013, 22:21:07 edzhaans rakstīja:
Ir kāds reāls pamatojums par aizmugures piedziņas slikto vadāmību, vai tas tik tā, dzirdēts, ka met šķērsām līdz ko strauji atmet pedāli ?
Foruma tematā jau formulēju savu viedokli šajā jautājumā - ja interesē, vari pameklēt šeit.
Nesaku, ka klasiskā piedziņa ziemā būtu neizmantojama, jo, kā zināms, kādreiz ļaudis braukāja ar VAZ "kapeikām" ziemas apstākļos, iztiekot pat bez ziemas riepām - kā redzam, nekas neiespējams tas nav, tomēr personīgi man labāk patīk priekšpiedziņa.[ Šo ziņu laboja Lauva, 01 Dec 2013, 22:47:13 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Labi, kad tu vienreiz sāksi vainot sevi, jā tieši sevi, nevis riepas, piedziņu, bembi. Es, piemēram, vienmēr pasaku:"Nu jā, nu muļķis es biju, varbūt nevadzēja" nevis "blet, jabnnij vrat, riepas pievīla". To starp citu var attiecināt uz visām dzīves situācijām - atzīt savas kļūdas, nevis vainot kaut ko citu Paņem lētu drotu, gūsti pieredzi sānslīdē. Heh, možet iesipīsi sānā kādai smukai vāverītei ar behu sānslīdē un beigās iepazīsieties. Tas tak skan labi ne tā ? | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
01 Dec 2013, 22:50:00 edzhaans rakstīja:
Labi, kad tu vienreiz sāksi vainot sevi, jā tieši sevi, nevis riepas, piedziņu, bembi. Es, piemēram, vienmēr pasaku:"Nu jā, nu muļķis es biju, varbūt nevadzēja" nevis "blet, jabnnij vrat, riepas pievīla". To starp citu var attiecināt uz visām dzīves situācijām - atzīt savas kļūdas, nevis vainot kaut ko citu Paņem lētu drotu, gūsti pieredzi sānslīdē. Heh, možet iesipīsi sānā kādai smukai vāverītei ar behu sānslīdē un beigās iepazīsieties. Tas tak skan labi ne tā ?
Kā jau sacīju, kādreiz ļaudis ziemās brauca ar aizmugures piedziņas VAZiem un Volgām, turklāt iztika bez ziemas riepām. Saprotams, ka arī ar aizmugures piedziņu iespējams braukt pa slidenu segumu, taču tam nepieciešama lielāka meistarība, savukārt priekšpiedziņa, manuprāt, ir "muļļu drošāka".
Neesmu īpaši labs braucējs - varu to atzīt. Tiesības man it kā jau 12 gadus, taču braucu piesardzīgi un ļoti uzmanīgi. Ne visiem dots laba braucēja gēns - uzskatu tā. | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
01 Dec 2013, 22:58:22 Lauva rakstīja:
Neesmu īpaši labs braucējs - varu to atzīt.
Nemelo
| Offline | | |
giants21 | | Kopš: 22. Mar 2009
Ziņojumi: 215
Braucu ar: e30 e32 V70
| tādēļ arī meklēju automašīnu, kuras mēneša ekspluatācijas izmaksas, ieskaitot degvielu, būtu salīdzināmas ar sabiedriskā transporta izmantošanu
---------------
Golf 2 , 1,6d
bazars off | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
01 Dec 2013, 22:25:43 Papakarlo rakstīja:
01 Dec 2013, 22:14:38 Lauva rakstīja:
01 Dec 2013, 21:56:21 Papakarlo rakstīja:
Lauva es tev atradu braucamo, jauku 4 durvju sedanu bez lūkas ar svaigu TA atbilst visām tavām prasībām
Paldies, bet diez vai es izvēlētos 2,5 litru benzīna dzinēju, jo meklēju ko ekonomiskāku. Pati automašīna jau maksā tūkstoš latus, bet mans budžets ir vien 1 500 eiro (aptuveni 1 050 latu). Par šādu cenu gāzes iekārtu diez vai varēs uzstādīt, turklāt ziemas apstākļiem nevēlētos sev aizmugures piedziņas automašīnu bez ESP (cik saprotu, e36 nav elektroniskās stabilitātes).
Varbūt kādreiz, ja ar finansēm veiksies labāk, iegādāšos kādu BMW markas automašīnu.
Ar tavu braukšanu vid. patēriņš būs zem 10l, pa šoseju braucot ar 89km/h patēriņš būs 6-7l un 1000lvl ir 1423 euro, tieši šim modelim nāk elektroniskās stabilitātes kontrole ASC, vidējā poga tieši aiz ātrumkloķa, blakus benķu apsildei, tā kā tavi argumenti neiztur kritiku
atlikt
6-7l būs braucot ar 110km/h, ja motora vadībā viss gerai.
pilsētā ja ir normāla sēne varētu būt 10l, nezinu īsti nekad nav sanācis tā pa īstam pasēņot pasūdistu stilā ar tādu auto, bet nu, salīdzinoši mierīgi braucot, bija 11l | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Šodien savā īpašumā ieguvu VW Polo, par kuru rakstīju jau vakar. Piedalījies ceļu satiksmē gan vēl neesmu, jo vispirms nepieciešams iziet tehnisko apskati, taču tam nepieciešamas jaunas (lietotas) riepas un akumulators, kurus šobrīd atļauties nevaru - visus brīvos līdzekļus novirzīju automašīnas iegādei.
Lai arī tā īsti braucis vēl neesmu, tomēr ar pirmajiem iespaidiem padalīties jau varu. Lai man nepārmestu savas jaunās automašīnas pārlieku slavināšanu, sākšu ar trūkumiem:
smaka salonā ir TĀDA, it kā tajā šos gadus būtu sadalījies līķis. Kad pirmo reizi iekāpu, man fiziski kļuva slikta dūša. Arī viss apģērbs piesūcies ar atbaidošu pelēkuma smaku. Sēdekļu pārvalki ir sapelējuši; plastmasas detaļas - pārklātas ar kaut ko glumu;
bija problēmas ar automašīnas iedarbināšanu, taču pēc ārējā akumulatora pieslēgšanas un ilgākas startera darbināšanas mašīnīte ar priecīgu tarkšķēšanu apliecināja, ka joprojām darbojas; iepriekšējais īpašnieks sacīja, ka, iespējams, to izraisījis degvielas filtrā sakrājies ūdens kondensāts;
aizmugurējās trumuļu bremzes rada griezīgu, čīkstošu skaņu; priekšējie bremžu diski ir pamatīgi aprūsējuši;
sabuktētas sānu durvis un sabojāts bamperis.
Izklausās visai depresīvi, bet dzīvē viss ir savādāk:
salons, kaut sapelējis, ir ļoti labā stāvoklī; sēdekļu apšuvums ir nesaplēsts, tīrs, stūres rats nav nodilis gluds; pedāļu plastmasas uzlikas. Ticu, ka nobraukums patiešām ir mazāks par 200 000 km; arī iepriekšējais īpašnieks zvēr, ka automašīnu tikusi ekspluatēta saudzīgi;
neskaitot sabuktētās durvis un sabojāto bamperi, pārējā virsbūve ir labā stāvoklī; arī rūsas pēdas nav manāmas;
piekare šķiet labi saglabājusies; nekas negrab, neklaudz; amortizatori netek;
palasīju par SDI dzinējiem un secināju, ka tie patiesībā ir ļoti izturīgi, primitīvi un uzticami. Vienīgais trūkums ir to zemā jauda, salīdzinot ar turbopūtes dīzeļdzinējiem. Mans Polo attīsta pieticīgus 57 ZS, kas ir mazāk par tāda paša dzinēja darba tilpuma tilpuma Astriņas 68 ZS;
cenu izdevās nokaulēt līdz saldiem 1 500 eiro, tādēļ uzskatu, ka pirkums bija izdevīgs; cerēsim, ka Polo attaisnos savu labo slavu izturības un ekonomikas kontekstā.
Jānomaina riepas, akumulators, degvielas filtrs, zobsiksna, eļļa, dzesēšanas šķidrums, bremžu šķidrums, jāiztīra aizmugurējās bremzes, jānoslīpē priekšējo bremžu diski, jāsalabo rokas bremze, jāiziet tehniskā apskate; par sabuktētajām durvīm un sabojāto bamperi pagaidām nedomāšu, jo vienkārši trūkst līdzekļu to remontam. Ceru finansēt minētos remontdarbus no līdzekļiem, kurus plānoju iegūt, pārdodot Astriņu.
Starp citu, vai kāds nezina labu metodi, kā likvidēt neizturamo smaku salonā?
Uz tikšanos BMWPower.lv Ziemassvētku ballē, kurā interesentus iepazīstināšu ar savu jauno automašīnu! (hei, vai tad humoru nesaprotat?) | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Apsveicu ar mugursomas iegaadi | Offline | | |
|
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Labs | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Eeej tu diiiirst | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
02 Dec 2013, 18:58:47 karlsonss rakstīja:
Apsveicu ar mugursomas iegaadi
Paldies! | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
02 Dec 2013, 19:04:10 martinssirants rakstīja:
Eeej tu diiiirst
Nu viņš ir emo čalis, iespējams Melvins | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|