Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.
Autors | Ziņojums |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
29 Dec 2020, 20:38:49 @kexxx rakstīja:
Noņemt kuzavu, izņemt motoru, defektācija, jauna kloķene, šāles bla bla, darbs, detaļas...
Un tas viss 5-7k eur vērtam auto? Hvz vai ir vērts
Kloķene vien maksā 1300-1600e. Der tikai OEM, Ķīniešu vai Turku huj nobalansēsi un nebrauksi ilgi. Piemēram uz 2.7d kloķenes iet uz beigām, jo LR vairs atsevišķi netirgo, tikai kopā ar bloku. Cipars - pat nevēlos interesēties | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
29 Dec 2020, 20:49:29 @CP17 rakstīja:
29 Dec 2020, 19:56:02 @depo rakstīja:
Petīcija par lūzušān kloķenēm
CP17, drīz tu varēsi Latvijas mērogā uzsākt petīciju
veel uz shiltes tik 80k... kkaa po tfu tfu tfu
Ideāls nobraukums kloķenes maiņai | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Ar 3.0 dīzeli ielidot uz kloķeni pat lielāks risks nekā ar veco 2.7d. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
| Nu, zinot šo visu, laikam ļoti jāpatīk tai mašīnai, lai uz tādu jebatoriju parakstītos | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Bet vispaar Depo sak izklausiities kaa tie bljaaveeji krastmalaa
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| CP, varbūt man gribās baltu D4 ar mazu noskrējienu bez motora? | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k
Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Nav 6-7k remontā, atkarībā cik daudz un kas, sākot no 3k. | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Dec 2020, 21:30:27 @radiaators rakstīja:
29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k
Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ
Normāls "premium" suv īpašnieks, kas laikus nesamaina ķēdi, bet brauc līdz apstājas | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
29 Dec 2020, 21:34:49 @Locis rakstīja:
29 Dec 2020, 21:30:27 @radiaators rakstīja:
29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k
Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ
Normāls "premium" suv īpašnieks, kas laikus nesamaina ķēdi, bet brauc līdz apstājas
Šeit tā viennozīmīgi piekrist negribētu, bet jā tam x'am nobraukums tuvojās tiem ražotāja noteiktajiem 250k km pie kuriem jāmaina ķēde, bet tas arī nav viennozīmīgs rādītājs, jo kad es nopirku savu f11 un pie 187k km mainiju ķēdi dzinējam tad vecā ķēde bija izstiepusies par 1cm un nebija nekādu pazīmju, ka varētu būt kādas problēmas...es to visu izdariju paša iniciatīvas vadīts...
Ar to gribu teikt, ka vienam ķēde var plīst pie 180k km nobraukuma, bet citam pie 300k km nobraukuma - tas laikam ir atkarīgs kā to auto eksploatē un kā kopj... | Offline | | |
SnapOn | | Kopš: 09. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 363
Braucu ar: M5
| Brauc ar veco td6 ar bmw dizeli un viss ok tik nehuja neiet bet pa mezu pietiek. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Dec 2020, 21:56:09 @radiaators rakstīja:
29 Dec 2020, 21:34:49 @Locis rakstīja:
29 Dec 2020, 21:30:27 @radiaators rakstīja:
29 Dec 2020, 20:52:33 @Locis rakstīja:
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Nu F11 jau savi 4k vismaz arī nostatos letakaja variantā iemest citu dzelzi bez nekāda kap rem.
Nav jau gluži 1.9 tdi no b4 izcelt, kur ejošs auto maksā zem 1k
Nu tā tas varētu būt ! Man paziņam n57 dzinējam uz e70 pārplisa ķēde un motors metams, tad par motoru leišos samaksāja 1,5k euro + visas nepieciešamās apkopes un jauns ķēžu komplekts uz 3k euro beigās nostājās...bet nu 6-7k dzinēja remontā jebaķ jebaķ
Normāls "premium" suv īpašnieks, kas laikus nesamaina ķēdi, bet brauc līdz apstājas
Šeit tā viennozīmīgi piekrist negribētu, bet jā tam x'am nobraukums tuvojās tiem ražotāja noteiktajiem 250k km pie kuriem jāmaina ķēde, bet tas arī nav viennozīmīgs rādītājs, jo kad es nopirku savu f11 un pie 187k km mainiju ķēdi dzinējam tad vecā ķēde bija izstiepusies par 1cm un nebija nekādu pazīmju, ka varētu būt kādas problēmas...es to visu izdariju paša iniciatīvas vadīts...
Ar to gribu teikt, ka vienam ķēde var plīst pie 180k km nobraukuma, bet citam pie 300k km nobraukuma - tas laikam ir atkarīgs kā to auto eksploatē un kā kopj...
OK, ņemu vārdus atpakaļ , vnk nebiju dzirdējis, ka ap 200k origiliem arī plist.
Es zinu gadijumu, ka viens bija jau sarunājis servisu uz maiņu un čut ni pa celam uz servisu ķēde uzrakstīja atlūgumu. Laikam ap 250k.
Var jau arī būt, ka tas notiek aiz nezinasanas. Es ar savu pus gadu nobraucu no 230-250 k, līdz atskārtu, ka šim dzinējam jāmaina, tad pat metru bez maiņas negribējās braukt [ Šo ziņu laboja Locis, 29 Dec 2020, 22:09:35 ] | Offline | | |
Mrs | | Kopš: 09. Feb 2009
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
29 Dec 2020, 20:57:54 @depo rakstīja:
29 Dec 2020, 20:45:46 @radiaators rakstīja:
Neko sev 6-7k remontā - vpzdu tos Range Rover 3,0L dīzeļus
Ar 3.0 dīzeli ielidot uz kloķeni pat lielāks risks nekā ar veco 2.7d.
Tātad..lasot visu.. Tu izvēlies labāk 2.7D neskatoties uz to ko raksti ka ražotājs vairs nepiedāvā solo kloķeni bet ar visu bloku?
VAI
Tavs citāts ka pērc Disco4 Baltu bez motora = liec M57?
| Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
29 Dec 2020, 20:22:16 @kexxx rakstīja:
Nevaru iedomāties, kā kloķene var pārlūzt un nesabojāt neko citu- piem, pamata sēžas vai kā nu pareizi saucas tās vietas, kurās stiprinas kloķene
varēt var, bet ļoti veiksmīgi jāsakrīt.
Bija uz 1.9tdi pārlūzusi šķērsām klaņa šālē, sāka grabēt motors, bet rūca, tikai vibrācija izteikta, apstājos malā, noslāpēju un vilkām mājās striķī, pēc tam izjaucot viss pa lielam vesels, vārsti nav aizskarti utt, viens klanis un kloķene jāmaina, samainīja visu kas būtu maināms, bļīves šāles, gredzeni utt apkopa salika kopā un vēl daudz gadus nobraucu un joprojām tas dzelzis iet
Šitās LR kloķenes izskatās tā nelūzt, jo šķeļas tieši blakus šālei.
Imho pārāk vājas vnk, jo visas lūzt pa lielam vienādi kā izskatās. Vienīgais interesanti vai lūzt visiem arī auto, kuri bijuši pilnīgā kārtībā, jo vnk ir sūds no konveijera vai lūzt tādiem, kuriem sprauslas dirsā, kvēlenes neiet vai vēl kas kamdēļ rodas pastiprinātas slodzes vai sitieni, tobiš nosacītas nolaidības dēļ un tamdēļ, ka sūds arī. [ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 30 Dec 2020, 01:10:44 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
| Bija teorija, ka tās problēmas rodās dēļ nepareizas specifikācijas eļļas, ko iesaka ražotājs, rezultātā kaut kas netiek pietiekami eļļots un vienā brīdī aiziet pa sauso ar izrietošajām sekām. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
30 Dec 2020, 00:21:16 @Mrs rakstīja:
Tātad..lasot visu.. Tu izvēlies labāk 2.7D neskatoties uz to ko raksti ka ražotājs vairs nepiedāvā solo kloķeni bet ar visu bloku?
Jā 2.7d, jo zinu kā samazināt kloķenes risku.
VAI
Tavs citāts ka pērc Disco4 Baltu bez motora = liec M57?
Pamēģini piereģistrēt tādu pārbūvi csdd Populārs swaps no 535d.
Bet tas citāts bija vairāk tēmēts uz CP17 komentāru, humoram
| Offline | | |
|
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
30 Dec 2020, 01:24:00 @Archy96 rakstīja:
Bija teorija, ka tās problēmas rodās dēļ nepareizas specifikācijas eļļas, ko iesaka ražotājs, rezultātā kaut kas netiek pietiekami eļļots un vienā brīdī aiziet pa sauso ar izrietošajām sekām.
Ir jau tādi, kas domā, ka visas 5w30 ir vienādas. Vēl jo vairāk, ja jau Land Rover recommends Castrol, tad obligāti jālej Castrol, kur ir pati viltotākā eļļa uz pasaules. Ir ļoti mazs skaits eļļu, kuras ir paredzētas konkrēti šim 2.7d dzinējam. Kā arī 90% nemāk rēķināt nobraukumu starp eļļas maiņām.
Bet ir vēl viens interesants fakts - šo dzinēju izmantoja arī PSA grupas automašīnās, bet PSA specenē norāda, ka jālej 5w40. Par to arī ir visādas diskusijas 30 vs 40. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
|
30 Dec 2020, 01:02:34 @vadjiksBMW rakstīja:
29 Dec 2020, 20:22:16 @kexxx rakstīja:
Nevaru iedomāties, kā kloķene var pārlūzt un nesabojāt neko citu- piem, pamata sēžas vai kā nu pareizi saucas tās vietas, kurās stiprinas kloķene
varēt var, bet ļoti veiksmīgi jāsakrīt.
Bija uz 1.9tdi pārlūzusi šķērsām klaņa šālē, sāka grabēt motors, bet rūca, tikai vibrācija izteikta, apstājos malā, noslāpēju un vilkām mājās striķī, pēc tam izjaucot viss pa lielam vesels, vārsti nav aizskarti utt, viens klanis un kloķene jāmaina, samainīja visu kas būtu maināms, bļīves šāles, gredzeni utt apkopa salika kopā un vēl daudz gadus nobraucu un joprojām tas dzelzis iet
Šitās LR kloķenes izskatās tā nelūzt, jo šķeļas tieši blakus šālei.
Imho pārāk vājas vnk, jo visas lūzt pa lielam vienādi kā izskatās. Vienīgais interesanti vai lūzt visiem arī auto, kuri bijuši pilnīgā kārtībā, jo vnk ir sūds no konveijera vai lūzt tādiem, kuriem sprauslas dirsā, kvēlenes neiet vai vēl kas kamdēļ rodas pastiprinātas slodzes vai sitieni, tobiš nosacītas nolaidības dēļ un tamdēļ, ka sūds arī.
Pag, nejauc divas dažādas lietas- pārlūzusi šāle ( Tevis minētais gadījums) un pārlūzusi pati kloķene
Par tām eļļām un apkopēm protams, ir laba teorija, bet kamooon- neticu, ka LR īpašnieki ir vienīgie tādi kretīni, kas nelej oem eļļas un neseko intervāliem... bet citiem autiņiem kaut kā kloķenes nelūzt....pie tam- masveidīgi
Ja ražotāju reāli interesētu šo kāsi novērst, tad vajadzētu papētīt mikroplaisas autiņiem pie dažāda nobraukuma- varbūt tādas rodas arī ar oriģinālajām eļļām apkoptiem drapakiem
Bet tā kā defekts parasti ir jau pēcgarantijas periodā, tad laikam jau tas nevienu nekrata | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Tikai eļļā vien vaina nav, arī eļļas sūknī. Ne pa velti LR entās reizes mainīja eļļas sūkņa kodu un pēdējā versijā zvaigzne ir jau platāka, lai paceltu spiedienu. Tātad saprata, kur varētu būt viena no problēmām.
Vēl jau slavenā auss sūknim, kur stiprinās zobenes spriegotājs, kas lūza nost. To arī izlaboja vēlāk.
LR123716 – jaunākais
LR007131 – vecais
LR007798 – vecais
LR013487 – vecais
LR076782 – vecais
LR065125 – vecais[ Šo ziņu laboja depo, 30 Dec 2020, 09:39:32 ] | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
| Izklausās, ka Disco ar dīzeli ir pilnīgs ieberziens. Jaguar 4.4v8 arī tāds pats lūznis? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|