Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70

AutorsZiņojums
viesulis
26. Jun 2017, 19:23 #461

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ja nav haldex, tad priekša ļoti viegli izspolē dēļ lielās griezes.

Haldex, kardāns. Izskatās, ka slota beigta aizmugurē= 100 eur


Viss pārējais kā jau mašīnu pērkot
Offline
kexxx
26. Jun 2017, 19:51 #462

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


26 Jun 2017, 16:51:38 @UldisUldis rakstīja:
Varbūt kādam ir viedoklis par šo auto? Skaidrs, ka jāpārbauda VIN, pērkot jāpieliek pie kompja utt, bet varbūt ir kādi ieteikumi, kam īpaši pievērst uzmanību?

Pacients: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/bkjnmj.html

Gan jau, ka auto dzīvi redzējis, nobraukums droši vien tīts, liekas arī aizdomīgi, ka ir FL aizmugurējās lampas uz preFL (vai varbūt šis ir kaut kāds pirmspārejas modelis, kā tas ir ar V50, kuriem, piem., mainās tikai spoguļi?), piekabes āķis arī izskatās regulāri ekspluatēts

Pirkt grib labs draugs, brauc medībās utt. Kā nočekot haldex - jābrauc meklēt zemes ceļus un jādod ručkā?
Gribas tieši 2.5 turbobenzīnu, kuram vēl nav bijusi gāze, jo D5, lai arī labi, bet visi ir ļooti nobraukti, un sagāzēts benzīns jau toč nebraukā tikai svētdienās.


stūres reikas lolviķiem parasti mēdz noklāties (restaurācija ~150-200 eur)
vēl magneti-marelli droseles pozīcijas devēji (ap 150 nomaiņa uz bezkontaktu)
turbo benzīnniekiem mēdz arī bloki plaisāt, jāskatās vai karstam dzinējam nav cietas dzesēšanas šļaukas... savādāk dzinēja maiņa

tās tādas lietas, ko pēc savas pieredzes pastiprināti skatītos

vēl ABS bloki mēdza gļukot, bet tas laikam līdz 2004.gadam, pēc tam normāli

aizmugurē var būt nivomat amortiņi- ja tie noklājas, tad jauni kosmoss, vai arī jādomā kaut kādi citi varianti pret ko nomainīt

benzīns viņam ļoti garšos, pa pilsētu 15-16l stabili

Online
b1te
25. Aug 2017, 07:59 #463

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto

sāku skatīties uz xc70

motoru izvēlē var apjukt: 129kW, 136kW, 151kW kurš no šiem ir gerai un way to go?
automāti arī visiem ir vienādi?

iet runa par 08-10.gadu
Offline
Alien666
25. Aug 2017, 08:13 #464

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


25 Aug 2017, 07:59:14 @b1te rakstīja:
sāku skatīties uz xc70

motoru izvēlē var apjukt: 129kW, 136kW, 151kW kurš no šiem ir gerai un way to go?
automāti arī visiem ir vienādi?

iet runa par 08-10.gadu

jāņem tas kurš mazāks tītenis
kilovatus var pēc tam saregulēt
Offline
PitonZ
25. Aug 2017, 08:50 #465

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Vakar pārdevu savu xc70 07',bija dārgākais ss'ā,klusums bija mēnesi,bet pirmais zvanītājs arī savāca .Teica ,ka apskatījuši visus(interesēja tieši manuālis),arī tikko no "****", kuri nesen bijuši autoplius'ā, vieni šroti,krāsoti,nofisti, pa telefonu viss ideāli,dzīvē pisec.
Par 151kw nezinu, bet pārējiem diviem jāklausās dzinēja skaņa,kip, ja ir dobja " bubināšana" uz gaisinieku,esot rokeri izdiluši(vai kkas uz to pusi ,nemāku motorus) no retas eļļas maiņas.
Offline
daticho
25. Aug 2017, 09:54 #466

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


25 Aug 2017, 08:50:41 @PitonZ rakstīja:
Vakar pārdevu savu xc70 07',bija dārgākais ss'ā,klusums bija mēnesi,bet pirmais zvanītājs arī savāca .Teica ,ka apskatījuši visus(interesēja tieši manuālis),arī tikko no "****", kuri nesen bijuši autoplius'ā, vieni šroti,krāsoti,nofisti, pa telefonu viss ideāli,dzīvē pisec.
Par 151kw nezinu, bet pārējiem diviem jāklausās dzinēja skaņa,kip, ja ir dobja " bubināšana" uz gaisinieku,esot rokeri izdiluši(vai kkas uz to pusi ,nemāku motorus) no retas eļļas maiņas.


400-500 eur remonts, nevajadzētu saklausīt purpināšanu filtra kaste, bet kopumā bez Bravo auto diagnostikas neiesaku ņemt. Visiem tiem XC iedzītajiem ir kā minimums 300-400k un beigti hidrobloki + kārbas pašas.
Un domāju, ka ss 99% ir tīteņi, volvo māku un ir daudz kam iziets cauri. Tur jau standartā jārēķinās ar lielu odo
Offline
daticho
25. Aug 2017, 09:56 #467

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


25 Aug 2017, 07:59:14 @b1te rakstīja:
sāku skatīties uz xc70

motoru izvēlē var apjukt: 129kW, 136kW, 151kW kurš no šiem ir gerai un way to go?
automāti arī visiem ir vienādi?

iet runa par 08-10.gadu


Visi ēdīs vienādi, 151kw ir way to go, divas turbas, problēmas visiem identiskas. Diagnoze caur Ģirtu un izlem.
Offline
PitonZ
25. Aug 2017, 10:12 #468

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


25 Aug 2017, 09:56:05 @daticho rakstīja:

25 Aug 2017, 07:59:14 @b1te rakstīja:
sāku skatīties uz xc70

motoru izvēlē var apjukt: 129kW, 136kW, 151kW kurš no šiem ir gerai un way to go?
automāti arī visiem ir vienādi?

iet runa par 08-10.gadu


Visi ēdīs vienādi, 151kw ir way to go, divas turbas, problēmas visiem identiskas. Diagnoze caur Ģirtu un izlem.

jā ,Bravo auto,Ģirts
Offline
PitonZ
25. Aug 2017, 10:59 #469

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

iepriekš bija vw b5, e46, tie arī aizgāja pie pirmā apskatītāja jāuztur droti labā kārtībā un jāgaida īstais pircējs,kurš meklē tieši Tevis piedāvāto drotto .....laikam pat visi droti tā ir aizgājuši ....laikam karma nav sasipta

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 25 Aug 2017, 11:13:03 ]

Offline
PitonZ
25. Aug 2017, 13:18 #470

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Bogdans appisa pats sevi
Offline
HUBLOC
25. Aug 2017, 15:00 #471

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


25 Aug 2017, 12:22:12 @Nixx rakstīja:
No vēstures - vissmagāk gāja ar Landroveru. ierindas pīpliem tā arī teicu, ka piedāvāju lēti, jo būs jāparemontē. Bet cik sapratu, to mogo neatbalsta un visi atmetās. Beigās atdevu perekupam pa lēto
Biju atdevis savam rokaspuisim braukāt, teju 2 gadi nelikām iekšā ne kapeikas.
Sajūgs (kad silts) slīdēja, amorti bija slapji, piekare grabēja kā baznīcas zvani Skati ar pirmo neizgāja, jo eļļas līmenis bija par zemu lai mērītu dīzeļa gāzes :dienestwagens: :labāk_vecs_premijum_nekā_jauna_miskaste:

Bogdans no visa neko nemanija, taisnību sakot, pat necentās to mašīnu pārbaudīt. Tikai spieda cenu, un priecājās, ka es cenu no 8 (t.sk PVN) nometu uz 6. Skaidrā. Man kā uzņēmuma dampja tirgonim tā bija pat izdevīgāk :vid:

Čalis nu jau 2 gadus tirgo pa 8.500 :rumbula_luck: Sludiķī stāv rakstīts, ka esot kaut ko pieremontējis

Nē, LR vairs negribu


Tu vispār esi powera varonis Tev ir, pēc tekstiem spriežot,:
1) viedoklis par visu
2) pieci bērni
3)200k atvilknē
4) bijušas vairākas mājas
5) iespaidīgs autoparks
Offline
karlsonss
25. Aug 2017, 15:50 #472

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Blja pat LV auto paarkot jaaskataas nobraukums, ss viens xc tirgo, LV auto, blja nu uz katru apkopi tiits nos, kopumaa kaadi 100k km
Offline
Tune-L
25. Aug 2017, 15:57 #473

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


25 Aug 2017, 15:00:51 @HUBLOC rakstīja:

25 Aug 2017, 12:22:12 @Nixx rakstīja:
No vēstures - vissmagāk gāja ar Landroveru. ierindas pīpliem tā arī teicu, ka piedāvāju lēti, jo būs jāparemontē. Bet cik sapratu, to mogo neatbalsta un visi atmetās. Beigās atdevu perekupam pa lēto
Biju atdevis savam rokaspuisim braukāt, teju 2 gadi nelikām iekšā ne kapeikas.
Sajūgs (kad silts) slīdēja, amorti bija slapji, piekare grabēja kā baznīcas zvani Skati ar pirmo neizgāja, jo eļļas līmenis bija par zemu lai mērītu dīzeļa gāzes :dienestwagens: :labāk_vecs_premijum_nekā_jauna_miskaste:

Bogdans no visa neko nemanija, taisnību sakot, pat necentās to mašīnu pārbaudīt. Tikai spieda cenu, un priecājās, ka es cenu no 8 (t.sk PVN) nometu uz 6. Skaidrā. Man kā uzņēmuma dampja tirgonim tā bija pat izdevīgāk :vid:

Čalis nu jau 2 gadus tirgo pa 8.500 :rumbula_luck: Sludiķī stāv rakstīts, ka esot kaut ko pieremontējis

Nē, LR vairs negribu


Tu vispār esi powera varonis Tev ir, pēc tekstiem spriežot,:
1) viedoklis par visu
2) pieci bērni
3)200k atvilknē
4) bijušas vairākas mājas
5) iespaidīgs autoparks


Atvilknē

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Sandis_UR
25. Aug 2017, 17:49 #474

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Cita maka saturu parasti pēta garā nabagi.
Offline
Solo
08. Nov 2017, 21:04 #475

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986

Kādas ir galvenās atšķirības starp xc 70 2002-2006 FCL un ne FCL ?
Dīzels, automāts ap 5k, vizuāli ne fcl patīk labāk.

Offline
martinez
08. Nov 2017, 21:13 #476

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


08 Nov 2017, 21:04:01 @Solo rakstīja:
Kādas ir galvenās atšķirības starp xc 70 2002-2006 FCL un ne FCL ?
Dīzels, automāts ap 5k, vizuāli ne fcl patīk labāk.



Cik saprotu, tad no 2005. gada ir pieejams arii 136kw/185zs dzineejs, kuram esot DPF izpluudee.
Bet taa vispaar citas izmainas arii gribeetu uzzinaat Salons bis savaadaaks un pr. lukturi, cik uz sitiena var pamaniit
Offline
Solo
08. Nov 2017, 21:18 #477

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986


08 Nov 2017, 21:13:09 @martinez rakstīja:

08 Nov 2017, 21:04:01 @Solo rakstīja:
Kādas ir galvenās atšķirības starp xc 70 2002-2006 FCL un ne FCL ?
Dīzels, automāts ap 5k, vizuāli ne fcl patīk labāk.



Cik saprotu, tad no 2005. gada ir pieejams arii 136kw/185zs dzineejs, kuram esot DPF izpluudee.
Bet taa vispaar citas izmainas arii gribeetu uzzinaat Salons bis savaadaaks un pr. lukturi, cik uz sitiena var pamaniit


Yes, man vecās lampas patīk labāk nekā jaunās ar to usa oranzo pavarotu + vecās ir no stikla ne no plastmasas.
Bet kas ir ar tomātkārbām ?
Offline
kkas
08. Nov 2017, 21:22 #478

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


08 Nov 2017, 21:04:01 @Solo rakstīja:
Kādas ir galvenās atšķirības starp xc 70 2002-2006 FCL un ne FCL ?
Dīzels, automāts ap 5k, vizuāli ne fcl patīk labāk.



kārbai pēc 2005. (facelift) hidroblokam izturīgāki solenoīdi, instrumenru panelis nemirst, vēl kkādi sīkumi liekas elektrībā pielaboti. šitas domāju nav būtiski, jo 99% panelis un kārba ir remontēti. kā arī 90% xc70 reālais būs ap 400k.
pirmie divi gadi ir 4x4 ir visko, pēc tam haldex. pārējais uz vizuālo visādi sīkumi. ar 2005. gada beigām liekas sāka dīzelim likt dpf.
Offline
Solo
08. Nov 2017, 21:27 #479

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986

Kas ir labāk visko vai haldex ?
Offline
kkas
08. Nov 2017, 21:34 #480

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

ja gribi ziemā slīpēt, tad visko. ja vnk 4x4, tad haldex.
visko nav mūžīgs, tāpat kā haldex
ja gribi price performance, ņem outback.
haldex vai kkāds lauķu pielūgts mehānisks 4x4, nav atšķirības, jo xc70 pirmais pret ko dubļos atdursies būs blīve starp ķebli un stūri, klīrenss un pārkares.

[ Šo ziņu laboja kkas, 08 Nov 2017, 21:37:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo