Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
17 May 2023, 21:53:31 @Mizx rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Man savulaik servisā pamatoja, kāpēc nav vērts iespringt uz pilno maiņu parastas maiņas gadījumā t.i. kad kārbai netaisa lielus remontus. Pirmkārt, nevari būt drošs, ka nākamos 60k km kārba nobrauks bez problēmām, kaut kas nesāks tecēt, vai netiks sabojāts. Par ietaupīto naudu nākamo eļļas maiņu vienkārši taisi kaut 2x laicīgāk. Galvenais nomainīt visus maināmos elementus, piemēram, magnēts izķers metāla skaidas, ja tādas būs un pasargās kārbu. No otras puses ja tur daudz visādu sū, tad varēsi laicīgi domāt par remontu, nevis palikt uz ceļa un tad problēmas pēc pilnas programmas.
paga, tad viņi iesaka mainīt +- 50% eļļas un "maināmos elementus" kā, piem, filtrs un tad šo visu izveikt 2reiz biežāk? nu ahūnais "ietaupījums"- 2reiz pērc filtrus n shit, 2reiz maksā par darbu, jo "meistariem" vnk slinkums izdarīt kā nākas (vai arī negribas aparātu pirkt) | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
| motorā eļļu arī var mainīt 50% un 2x biežāk. | Offline | | |
-next- | | Kopš: 31. Mar 2020
Ziņojumi: 167
Braucu ar:
| Gan jau ka var ari x4, x8 utt. Tikai procesa rentabilitāti neviens nerēķina izņemot varbūt pašu auto ražotāju | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| Ja mainitu karbas ellu ar filtru katrus 60-80kkm jau. No sakuma, tad viss butu salidzinosi ok un pec karbu razotaja prieksrakstiem.
Diemzel, reaaja dzive mums ir situacija, kad pirmie ipasnieki, uzskata, ka lifetime oil, nozime to nemainit nekad. Lidz ar to nakamajiem saimniekiem jau ir jacinas ar sekam. | Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.
Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles". | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.
Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 10:36:26 @Mixzzz rakstīja:
18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.
Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.
un kāpēc nenomainīt visu eļļu, ja jau plāno tā pa smuko visu apkopt? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
18 May 2023, 11:28:48 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 10:36:26 @Mixzzz rakstīja:
18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.
Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.
un kāpēc nenomainīt visu eļļu, ja jau plāno tā pa smuko visu apkopt?
Iemācies lasīt - tas nav iespējams vienā piegājiena... Jau vairāki lietotāji ir dalījušies pieredzē...
Eļļa cirkulē tikai gaitā. Ar trulu robu pārslēgšanu nekas netiek līdzēts - tikai daļējā maiņa, pat ar speciālo sūkni.
Runājot par adapatācijām pēc eļļas maiņas... Izvairieties no "meistariem", kas to neiesaka darīt (izņemot gadījumus, kad tiek noslēgts darījuma konts ar depozītu kapitālā remonta apmērā). Pat 2005. gada Getzam eļļas maiņa kārbā bija jāreģistrē. Un tur bija tups vecais 4 ātrumu āutomāts...
Jā, pirmajos simtos mazliet noraustīsies, bet tas ir jādara.[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 11:56:49 ] | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 11:40:21 @Bender rakstīja:
18 May 2023, 11:28:48 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 10:36:26 @Mixzzz rakstīja:
18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.
Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.
un kāpēc nenomainīt visu eļļu, ja jau plāno tā pa smuko visu apkopt?
Iemācies lasīt - tas nav iespējams vienā piegājiena... Jau vairāki lietotāji ir dalījušies pieredzē...
Eļļa cirkulē tikai gaitā. Ar trulu robu pārslēgšanu nekas netiek līdzēts - tikai daļējā maiņa, pat ar speciālo sūkni.
Runājot par adapatācijām pēc eļļas maiņas... Izvairieties no "meistariem", kas to neiesaka darīt (izņemot gadījumus, kad tiek noslēgts darījuma konts ar depozītu kapitālā remonta apmērā). Pat 2005. gada Getzam eļļas maiņa kārbā bija jāreģistrē. Un tur bija tups vecais 4 ātrumu āutomāts...
Jā, pirmajos simtos mazliet noraustīsies, bet tas ir jādara.
gribēju rakstīt garāku atbildi, bet pēc teksta "Eļļa cirkulē tikai gaitā" sapratu, ka nav vērts ar tik zinošu cilvēku strīdēties
EDIT: omg, un vēl adaptāciju dzēšana sajaukta ar eļļas maiņas reģistrēšanu vecīt, raksti vēl [ Šo ziņu laboja kexxx, 18 May 2023, 12:11:08 ] | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
| Paskaidro sīkāk, kā tu plāno 6. vai 8. ātrumā ielikt stāvot uz pacēlāja? Dosi savam servisniekam izbraukt ar svešu mašīnu, kura ir "servisa režīmā" ar 50 km/h ierobežotāju līdz pirmajam krustojumam?
Nu tā, lai viss izkustās... Un tad mainīsi vēlreiz? Un atkal sauksi evakuatoru un trobelēsi īpašnieku, lai piebrauc ar čipu un piedarbina?
6HP19 pat ar visu sūkni var nomainīt tikai 2/3 no eļļas...[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 12:17:08 ] | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Pilno eļļas maiņu var uztaisīt uz rampas/pacēlāja/donkratiem diezgan vienkārši. Atvieno trubu kas iet uz radiatoru un vnk padarbina drusku, pielej klāt, padarbina, pielej klāt utt kamēr nāk svaigs šķidrums ārā. 95% tā var izdzīt. Nekādus ātrumus nevajg slēgt. Eļļas sūknis arī "park" režīmā strādā un dzen eļļu konverterī no kurienes tā dodas pa trubām uz radiatoru. Vismaz MB kārbām tā ir.
Ja nav lielas problēmas kārbas darbībā vai aizdomas ka piemēram ir antifrīzs eļļā utt, tad manuprāt pietiek ar daļējo maiņu, vienīgi taisot daļējo, kaut vai to dara 100 reizes, visu tāpat nenomainīsi jo ar katru nākamo daļējo maiņu aizvien lielāks % no izlietā šķidruma ir tas pats jaunais ko iepriekš ielēji. Tīri matemātiski. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
| Nu kā man skaidroja vienā tomatu servisā, tad viņi pumpē iekšā svaigu elļu, veco sūcārā un tā tik ilgi līdz sāk normala ella nakt arā. Tāpec uz ellas maiņu arī aiziet līdz padsmit litriem... Auto uz pacēlaja, rūcošs. Domāju ka tādā veidā tiek nomainīts tuvu 100% ellas. Nu protams eksistē kolhoza varianti, kur nolej veco cik var un uzlej jaunu. Pēc dažeim km atkal to pašu atkarto...nu tas ir kā dirsu ar pirkstu slaucīt. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
| Vienīgā reize, kad manam 6HP19 ielēja pilnu ražotāja paredzēto apjomu, bija pie kapitāļā remonta. Kopš tā laika ik pa katrai otrai eļļas maiņai dzinējā, vairāk par 6 litriem iekšā dabūt neizdevās.
Tek ārā
Samsasi,
Tā arī dara, bet nevar visu nomainīt
Nu, un kārbas atšķiras - ir arī tādas, ka mājās uz domkrata var pats nomainīt...[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 12:30:45 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
| kolhoza variants bez visādiem sūkņiem un aparātiem- nolej eļļu no kārbas, nonaina filtru, pielej jaunu līdz līmenim, atvieno abratku, pieliek klāt šļauku un galu spainī- lai eļļa no radiatora nāk nevis uz kārbu, bet spainī.
iedarbina un slēgā visus kārbas režīmus, līdz eļļā sāk parādīties gaisa burbulīši, tad auto noslāpē un kārbā ielej tikpat jaunas eļļas, cik iztecēja
un tā uz apli, līdz sāk tecēt tīra eļļa
lieka kanna eļļas gan aizies | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
|
18 May 2023, 12:27:22 @Bender rakstīja:
Vienīgā reize, kad manam 6HP19 ielēja pilnu ražotāja paredzēto apjomu, bija pie kapitāļā remonta. Kopš tā laika ik pa katrai otrai eļļas maiņai dzinējā, vairāk par 6 litriem iekšā dabūt neizdevās.
Tek ārā
Samsasi,
Tā arī dara, bet nevar visu nomainīt
Nu, un kārbas atšķiras - ir arī tādas, ka mājās uz domkrata var pats nomainīt...
Nu tad pasaki cik daudz vecā eļla paliek iekšā? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 13:17:05 @Samsasi rakstīja:
18 May 2023, 12:27:22 @Bender rakstīja:
Vienīgā reize, kad manam 6HP19 ielēja pilnu ražotāja paredzēto apjomu, bija pie kapitāļā remonta. Kopš tā laika ik pa katrai otrai eļļas maiņai dzinējā, vairāk par 6 litriem iekšā dabūt neizdevās.
Tek ārā
Samsasi,
Tā arī dara, bet nevar visu nomainīt
Nu, un kārbas atšķiras - ir arī tādas, ka mājās uz domkrata var pats nomainīt...
Nu tad pasaki cik daudz vecā eļla paliek iekšā?
paliek tik, cik netiek izskalots- daļā no mehatronika kanāliem un frikciju diskos- domāju, pārsimt ml, atkarīgs no kārbas nu, tomēr krietni labāk, nekā nomainīt tikai pusi
ja uzlikt uz pacēlāja un reāli izgriezt visus pārnesumus, tad var vēl vairāk izskalot | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
| par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.
Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 14:46:46 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.
Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?
tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla" | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
18 May 2023, 15:13:03 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.
Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?
tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla"
Būs tikai godīgi pret visiem foruma biedriem atzīties uz kuru garāžu pie tevis labāk nebrauc. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
| nu interesanti, kā var būt ar visu skalošanu 3/4 no tilpuma....
nu lab, dsg varbūt cits stāsts....man uz aisin bija 14 l | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|