Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts

AutorsZiņojums
kexxx
18. May 2023, 09:39 #461

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


17 May 2023, 21:53:31 @Mizx rakstīja:

17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Man savulaik servisā pamatoja, kāpēc nav vērts iespringt uz pilno maiņu parastas maiņas gadījumā t.i. kad kārbai netaisa lielus remontus. Pirmkārt, nevari būt drošs, ka nākamos 60k km kārba nobrauks bez problēmām, kaut kas nesāks tecēt, vai netiks sabojāts. Par ietaupīto naudu nākamo eļļas maiņu vienkārši taisi kaut 2x laicīgāk. Galvenais nomainīt visus maināmos elementus, piemēram, magnēts izķers metāla skaidas, ja tādas būs un pasargās kārbu. No otras puses ja tur daudz visādu sū, tad varēsi laicīgi domāt par remontu, nevis palikt uz ceļa un tad problēmas pēc pilnas programmas.


paga, tad viņi iesaka mainīt +- 50% eļļas un "maināmos elementus" kā, piem, filtrs un tad šo visu izveikt 2reiz biežāk? nu ahūnais "ietaupījums"- 2reiz pērc filtrus n shit, 2reiz maksā par darbu, jo "meistariem" vnk slinkums izdarīt kā nākas (vai arī negribas aparātu pirkt)
Offline
Samsasi
18. May 2023, 09:48 #462

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4568

Braucu ar:

motorā eļļu arī var mainīt 50% un 2x biežāk.
Offline
-next-
18. May 2023, 10:01 #463

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 167

Braucu ar:

Gan jau ka var ari x4, x8 utt. Tikai procesa rentabilitāti neviens nerēķina izņemot varbūt pašu auto ražotāju
Offline
Asch
18. May 2023, 10:09 #464

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:

Ja mainitu karbas ellu ar filtru katrus 60-80kkm jau. No sakuma, tad viss butu salidzinosi ok un pec karbu razotaja prieksrakstiem.
Diemzel, reaaja dzive mums ir situacija, kad pirmie ipasnieki, uzskata, ka lifetime oil, nozime to nemainit nekad. Lidz ar to nakamajiem saimniekiem jau ir jacinas ar sekam.
Offline
Martinsse
18. May 2023, 10:14 #465

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?


Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.

Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Offline
Mixzzz
18. May 2023, 10:36 #466

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:

17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?


Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.

Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.
Offline
kexxx
18. May 2023, 11:28 #467

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


18 May 2023, 10:36:26 @Mixzzz rakstīja:

18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:

17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?


Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.

Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.


un kāpēc nenomainīt visu eļļu, ja jau plāno tā pa smuko visu apkopt?
Offline
Bender
18. May 2023, 11:40 #468

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: E91


18 May 2023, 11:28:48 @kexxx rakstīja:

18 May 2023, 10:36:26 @Mixzzz rakstīja:

18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:

17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?


Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.

Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.


un kāpēc nenomainīt visu eļļu, ja jau plāno tā pa smuko visu apkopt?

Iemācies lasīt - tas nav iespējams vienā piegājiena... Jau vairāki lietotāji ir dalījušies pieredzē...
Eļļa cirkulē tikai gaitā. Ar trulu robu pārslēgšanu nekas netiek līdzēts - tikai daļējā maiņa, pat ar speciālo sūkni.

Runājot par adapatācijām pēc eļļas maiņas... Izvairieties no "meistariem", kas to neiesaka darīt (izņemot gadījumus, kad tiek noslēgts darījuma konts ar depozītu kapitālā remonta apmērā). Pat 2005. gada Getzam eļļas maiņa kārbā bija jāreģistrē. Un tur bija tups vecais 4 ātrumu āutomāts...
Jā, pirmajos simtos mazliet noraustīsies, bet tas ir jādara.

[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 11:56:49 ]

Offline
kexxx
18. May 2023, 12:09 #469

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


18 May 2023, 11:40:21 @Bender rakstīja:

18 May 2023, 11:28:48 @kexxx rakstīja:

18 May 2023, 10:36:26 @Mixzzz rakstīja:

18 May 2023, 10:14:13 @Martinsse rakstīja:

17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?


Ir jēga. Tieši 6hp19 samainīju oem ZF kitu, sagāja visa eļļa, kas nāca līdzi. Pēc sajūtām liekas, ka pārslēgšanās palika maigākas.

Bez standarta kita ieteiktu arī samainīt mehatronikam 4 trubiņas un "brilles".
Jā, tas arī plānā. Jau sameklēju oem kodus tam gumijām visām.


un kāpēc nenomainīt visu eļļu, ja jau plāno tā pa smuko visu apkopt?

Iemācies lasīt - tas nav iespējams vienā piegājiena... Jau vairāki lietotāji ir dalījušies pieredzē...
Eļļa cirkulē tikai gaitā. Ar trulu robu pārslēgšanu nekas netiek līdzēts - tikai daļējā maiņa, pat ar speciālo sūkni.

Runājot par adapatācijām pēc eļļas maiņas... Izvairieties no "meistariem", kas to neiesaka darīt (izņemot gadījumus, kad tiek noslēgts darījuma konts ar depozītu kapitālā remonta apmērā). Pat 2005. gada Getzam eļļas maiņa kārbā bija jāreģistrē. Un tur bija tups vecais 4 ātrumu āutomāts...
Jā, pirmajos simtos mazliet noraustīsies, bet tas ir jādara.


gribēju rakstīt garāku atbildi, bet pēc teksta "Eļļa cirkulē tikai gaitā" sapratu, ka nav vērts ar tik zinošu cilvēku strīdēties

EDIT: omg, un vēl adaptāciju dzēšana sajaukta ar eļļas maiņas reģistrēšanu vecīt, raksti vēl

[ Šo ziņu laboja kexxx, 18 May 2023, 12:11:08 ]

Offline
Bender
18. May 2023, 12:11 #470

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: E91

Paskaidro sīkāk, kā tu plāno 6. vai 8. ātrumā ielikt stāvot uz pacēlāja? Dosi savam servisniekam izbraukt ar svešu mašīnu, kura ir "servisa režīmā" ar 50 km/h ierobežotāju līdz pirmajam krustojumam?
Nu tā, lai viss izkustās... Un tad mainīsi vēlreiz? Un atkal sauksi evakuatoru un trobelēsi īpašnieku, lai piebrauc ar čipu un piedarbina?

6HP19 pat ar visu sūkni var nomainīt tikai 2/3 no eļļas...

[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 12:17:08 ]

Offline
sliir
18. May 2023, 12:19 #471

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Pilno eļļas maiņu var uztaisīt uz rampas/pacēlāja/donkratiem diezgan vienkārši. Atvieno trubu kas iet uz radiatoru un vnk padarbina drusku, pielej klāt, padarbina, pielej klāt utt kamēr nāk svaigs šķidrums ārā. 95% tā var izdzīt. Nekādus ātrumus nevajg slēgt. Eļļas sūknis arī "park" režīmā strādā un dzen eļļu konverterī no kurienes tā dodas pa trubām uz radiatoru. Vismaz MB kārbām tā ir.

Ja nav lielas problēmas kārbas darbībā vai aizdomas ka piemēram ir antifrīzs eļļā utt, tad manuprāt pietiek ar daļējo maiņu, vienīgi taisot daļējo, kaut vai to dara 100 reizes, visu tāpat nenomainīsi jo ar katru nākamo daļējo maiņu aizvien lielāks % no izlietā šķidruma ir tas pats jaunais ko iepriekš ielēji. Tīri matemātiski.
Offline
Samsasi
18. May 2023, 12:26 #472

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4568

Braucu ar:

Nu kā man skaidroja vienā tomatu servisā, tad viņi pumpē iekšā svaigu elļu, veco sūcārā un tā tik ilgi līdz sāk normala ella nakt arā. Tāpec uz ellas maiņu arī aiziet līdz padsmit litriem... Auto uz pacēlaja, rūcošs. Domāju ka tādā veidā tiek nomainīts tuvu 100% ellas. Nu protams eksistē kolhoza varianti, kur nolej veco cik var un uzlej jaunu. Pēc dažeim km atkal to pašu atkarto...nu tas ir kā dirsu ar pirkstu slaucīt.
Offline
Bender
18. May 2023, 12:27 #473

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: E91

Vienīgā reize, kad manam 6HP19 ielēja pilnu ražotāja paredzēto apjomu, bija pie kapitāļā remonta. Kopš tā laika ik pa katrai otrai eļļas maiņai dzinējā, vairāk par 6 litriem iekšā dabūt neizdevās.
Tek ārā

Samsasi,

Tā arī dara, bet nevar visu nomainīt
Nu, un kārbas atšķiras - ir arī tādas, ka mājās uz domkrata var pats nomainīt...

[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 12:30:45 ]

Offline
kexxx
18. May 2023, 12:34 #474

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

kolhoza variants bez visādiem sūkņiem un aparātiem- nolej eļļu no kārbas, nonaina filtru, pielej jaunu līdz līmenim, atvieno abratku, pieliek klāt šļauku un galu spainī- lai eļļa no radiatora nāk nevis uz kārbu, bet spainī.
iedarbina un slēgā visus kārbas režīmus, līdz eļļā sāk parādīties gaisa burbulīši, tad auto noslāpē un kārbā ielej tikpat jaunas eļļas, cik iztecēja

un tā uz apli, līdz sāk tecēt tīra eļļa
lieka kanna eļļas gan aizies
Offline
Samsasi
18. May 2023, 13:17 #475

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4568

Braucu ar:


18 May 2023, 12:27:22 @Bender rakstīja:
Vienīgā reize, kad manam 6HP19 ielēja pilnu ražotāja paredzēto apjomu, bija pie kapitāļā remonta. Kopš tā laika ik pa katrai otrai eļļas maiņai dzinējā, vairāk par 6 litriem iekšā dabūt neizdevās.
Tek ārā

Samsasi,

Tā arī dara, bet nevar visu nomainīt
Nu, un kārbas atšķiras - ir arī tādas, ka mājās uz domkrata var pats nomainīt...


Nu tad pasaki cik daudz vecā eļla paliek iekšā?
Offline
kexxx
18. May 2023, 13:22 #476

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


18 May 2023, 13:17:05 @Samsasi rakstīja:

18 May 2023, 12:27:22 @Bender rakstīja:
Vienīgā reize, kad manam 6HP19 ielēja pilnu ražotāja paredzēto apjomu, bija pie kapitāļā remonta. Kopš tā laika ik pa katrai otrai eļļas maiņai dzinējā, vairāk par 6 litriem iekšā dabūt neizdevās.
Tek ārā

Samsasi,

Tā arī dara, bet nevar visu nomainīt
Nu, un kārbas atšķiras - ir arī tādas, ka mājās uz domkrata var pats nomainīt...


Nu tad pasaki cik daudz vecā eļla paliek iekšā?


paliek tik, cik netiek izskalots- daļā no mehatronika kanāliem un frikciju diskos- domāju, pārsimt ml, atkarīgs no kārbas nu, tomēr krietni labāk, nekā nomainīt tikai pusi

ja uzlikt uz pacēlāja un reāli izgriezt visus pārnesumus, tad var vēl vairāk izskalot
Offline
Bender
18. May 2023, 14:44 #477

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: E91

par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.

Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?

[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 14:46:46 ]

Offline
kexxx
18. May 2023, 15:13 #478

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.

Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?


tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla"
Offline
Bender
18. May 2023, 15:56 #479

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: E91


18 May 2023, 15:13:03 @kexxx rakstīja:

18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.

Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?


tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla"

Būs tikai godīgi pret visiem foruma biedriem atzīties uz kuru garāžu pie tevis labāk nebrauc.
Offline
Samsasi
18. May 2023, 15:58 #480

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4568

Braucu ar:

nu interesanti, kā var būt ar visu skalošanu 3/4 no tilpuma....

nu lab, dsg varbūt cits stāsts....man uz aisin bija 14 l
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo