Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0

AutorsZiņojums
sasha_belijs
28. Feb 2008, 20:37 #461

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

iesakiet kādu šrotu/rez. daļu vaikalu utml. vienalga ko, kur var dabūt vadus, konkrēti vajag priekš CD changer barošanas vadu e39
Offline
hasans
28. Feb 2008, 20:54 #462

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


2008-02-28 20:37, Amaru rakstīja:
iesakiet kādu šrotu/rez. daļu vaikalu utml. vienalga ko, kur var dabūt vadus, konkrēti vajag priekš CD changer barošanas vadu e39

uz rusbemu esi zvanijis?
Offline
sasha_belijs
28. Feb 2008, 20:55 #463

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


2008-02-28 20:54, hasans rakstīja:

2008-02-28 20:37, Amaru rakstīja:
iesakiet kādu šrotu/rez. daļu vaikalu utml. vienalga ko, kur var dabūt vadus, konkrēti vajag priekš CD changer barošanas vadu e39

uz rusbemu esi zvanijis?
ja, busot pec 2 nedeelaa, vrbut
Offline
user111
29. Feb 2008, 01:15 #464

Kopš: 15. Oct 2006

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Sveiki...
Problēma-nevaru tapt gudrs, vai ieplūdes kolektors uz motoru m20 atšķiras 2.5 no 2.0..vajadzētu noskaidrot vai ieplūdes trubas 2.5 ir resnākas vai nav, zinu ka kolektora daļa pie droseles 2.5 ir platāka, bet kā i ar daļu kas stiprinās pie motora???AA un pa kādu cenu tagad tos var dabūt???
Paldies jau ieprekš par palīzību!!!
Offline
kro
29. Feb 2008, 02:00 #465

Kopš: 17. Jan 2003

No: Ikšķile

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: bmw bez jumta

jā atšķiras M20B20 un M20B25 ieplūdes kolektori
Offline
naurism
29. Feb 2008, 03:55 #466

Kopš: 26. Feb 2008

Ziņojumi: 12

Braucu ar: kvadru


2008-02-29 02:00, kro rakstīja:
jā atšķiras M20B20 un M20B25 ieplūdes kolektori

un kas notiksies, ja 2.5 motora vieta ieliks 2.0 un atstas 2.5 sprici un kompi? varbut apmainot kompi uz 2.0 viss buus kaa 2.0 vajag?
Offline
martinez
29. Feb 2008, 09:47 #467

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Kāds var lūdz iedot kādu adresi, kur var izlasīt kādai jābūt 525 tds zemspiediena sūkņa ražībai l/min
Offline
Digital
29. Feb 2008, 10:31 #468

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību


2008-02-29 09:47, martinez rakstīja:
Kāds var lūdz iedot kādu adresi, kur var izlasīt kādai jābūt 525 tds zemspiediena sūkņa ražībai l/min


par razhibu nezinu bet uzmetot pa taisno vinjam normala spiediena pa trubu jatek Shitie ir jamaina tik pat biezhi kaa motorella jo regulari sadeg
Offline
martinez
29. Feb 2008, 10:35 #469

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Tika jau nomainīts, tikai, lai piešķiltu, ilgi jāzāģē, un pirms tam nosprāga pavisam
HVZ ar ko sākt, no sākuma to nomainīto sūkni vajadzētu pārbaudīt
Offline
e34
29. Feb 2008, 10:45 #470

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


2008-02-28 09:38, Kakjeens rakstīja:
labriit cieniitie

auto e36 328 coupe
Jautaajums sekojosh - kur var veikt stuures reikas restauraaciju/remontu un apmeeram cik naudinjaas tas man nostaasies ? + apmeeram cik ilgs laiks tam vajadziigs... negribas bez auto palikt uz ilgu!

ieprieksheejs paldies!

reikas un visādas šaras restaurē Ropažu ielā,numuru ielai neatceros,bet zvani te un saki,kas par problēmu,man uz e39 par šķērsstieni 50LVL tel-29236125 vai 7541696
Offline
Speed3
29. Feb 2008, 10:54 #471

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Kur, lai salabo durvju abšuvumu, ātri un kvalitatīvi?

-----------------
IHTIS
Offline
Speed3
29. Feb 2008, 10:58 #472

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW



-----------------
IHTIS
Offline
Puce
29. Feb 2008, 11:10 #473

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Speed, tāpēc jau nevajadzēja visas durvis likt iekšā towerī...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Speed3
29. Feb 2008, 11:22 #474

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


2008-02-29 11:10, Puce rakstīja:
Speed, tāpēc jau nevajadzēja visas durvis likt iekšā towerī...

Piedodiet neesmu dator speciālists, ieliku, lai kārtīgi var redzēt, bet vai pa tēmu vari ko pateikt, savas piebildes droši vari paturēt pie sevis, ģēnij.

-----------------
IHTIS
Offline
Modrs
29. Feb 2008, 14:12 #475

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Kur varētu iepirkt ņeržas cauruli max 50 cm 75 mm diametrā
Offline
7788
29. Feb 2008, 14:20 #476

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


2008-02-29 10:45, e34 rakstīja:

2008-02-28 09:38, Kakjeens rakstīja:
labriit cieniitie

auto e36 328 coupe
Jautaajums sekojosh - kur var veikt stuures reikas restauraaciju/remontu un apmeeram cik naudinjaas tas man nostaasies ? + apmeeram cik ilgs laiks tam vajadziigs... negribas bez auto palikt uz ilgu!

ieprieksheejs paldies!

reikas un visādas šaras restaurē Ropažu ielā,numuru ielai neatceros,bet zvani te un saki,kas par problēmu,man uz e39 par šķērsstieni 50LVL tel-29236125 vai 7541696

piezvani uz Ape motors un pajauta, vinjiem tur ie rupnicas restauretas, tikai ja pirksi tad labak veco dot preti, jo veco vini noverte uz 100Ls
Offline
A32
29. Feb 2008, 14:56 #477

Kopš: 06. Dec 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 214

Braucu ar: To Kas ripo.

HELP<HELP>!!! Sorry ka biku neteemaa, bet sekojosha probleema ar 530d diizeli..iegaadaajos kaadu laiku atpakalj, viss bij chotaka viss straadaaja apriikojums baigi labs utt. No riita piestarteejot balti duumi saaka naakt, domaaju ka mosh augsts aaraa mok taapeec , nu ok, saaku braukt, peec briizha skatos pa izpuuteeju naak taadi balti duumi ka neredz pat masiinas aizmuguree braucoshaas, un kompis uzmet ka tosola liimenis zems. Karoch glujks ir taads ka tosola liimenis nokriit liidz noteiktam liimenim duumi pazuud, kaa pielej tosolu liimenii normaalaa taa atkal balti duumi liidz liimenis nokriit un duumi pazuud. latbemaa atjaucot valjaa turbiina visa tosolaa, bet pashaa dzineejam blokaa tosols nekur neiet, ella nav ar tosolu.Man Latbemas specjaalisti teica ka taa nav ne mikroplaisa galvaa, ne galvas bliive ne kas tamliidziigs, jo ja taa buutu tad tosola liimenis pazustu pilniibaa un autins uzvaariitos a man temperatuura visu laiku staav normaa un nekas nekarst. Vinji teica ka tas esot kaut kaads vaarst kursh padod tosolu turbiinas dzesei.Nez vnk esmu bijis vairaakos servisos a tur vispaar neviens neko nesaprot..Vnk mok kaads var paliidzzeet, mok kaadam kas tamliidziigs biji...?! Help if you can, please!
Offline
marihuans
29. Feb 2008, 15:49 #478

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

kur atrodas dalja nr.8?


-----------------
T: 203-65-203
Offline
naurism
29. Feb 2008, 17:57 #479

Kopš: 26. Feb 2008

Ziņojumi: 12

Braucu ar: kvadru


2008-02-29 03:55, naurism rakstīja:

2008-02-29 02:00, kro rakstīja:
jā atšķiras M20B20 un M20B25 ieplūdes kolektori

un kas notiksies, ja 2.5 motora vieta ieliks 2.0 un atstas 2.5 sprici un kompi? varbut apmainot kompi uz 2.0 viss buus kaa 2.0 vajag?

Offline
Kitaps
29. Feb 2008, 18:03 #480

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


2008-02-29 17:57, naurism rakstīja:

2008-02-29 03:55, naurism rakstīja:

2008-02-29 02:00, kro rakstīja:
jā atšķiras M20B20 un M20B25 ieplūdes kolektori

un kas notiksies, ja 2.5 motora vieta ieliks 2.0 un atstas 2.5 sprici un kompi? varbut apmainot kompi uz 2.0 viss buus kaa 2.0 vajag?



Ko tu tādā veidā gribi panākt
Ekonomiju, vai vienkārši jaudas zudumu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo