Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
Ch
29. Nov 2011, 21:43 #4581

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.

afaik, tas ir atkarīgs arī no kārbas.
bet tā lielos vilcienos, vajag kkādu 3.15, 3.23 (laikam ka tāds bij).. Tev tur ir kkas ļoti īss.

gan jau kāds specs zinās labāk bet nu..
Offline
mc
29. Nov 2011, 21:46 #4582

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


29 Nov 2011, 21:43:12 Ch rakstīja:

29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.

afaik, tas ir atkarīgs arī no kārbas.
bet tā lielos vilcienos, vajag kkādu 3.15, 3.23 (laikam ka tāds bij).. Tev tur ir kkas ļoti īss.

gan jau kāds specs zinās labāk bet nu..
tik iisam reduktoram arii blokaitim vajadzeetu buut

lai nu kaa apmainiit pret garaaku nevajadzeetu buut probleemaam.

-----------------


Offline
NK
29. Nov 2011, 21:50 #4583

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39


29 Nov 2011, 21:46:10 mcgh rakstīja:

29 Nov 2011, 21:43:12 Ch rakstīja:

29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.

afaik, tas ir atkarīgs arī no kārbas.
bet tā lielos vilcienos, vajag kkādu 3.15, 3.23 (laikam ka tāds bij).. Tev tur ir kkas ļoti īss.

gan jau kāds specs zinās labāk bet nu..
tik iisam reduktoram arii blokaitim vajadzeetu buut

lai nu kaa apmainiit pret garaaku nevajadzeetu buut probleemaam.


kaads dzineejs??
Offline
Austrums
29. Nov 2011, 21:52 #4584

Kopš: 10. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 201

Braucu ar:

2.5 benz
Offline
Stalwart
29. Nov 2011, 21:52 #4585

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600


29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.


Stock nemotoru reduktors, kaut-kas ap 4.10.

P.S. Visām E36 manuālām kārbām attiecības vienādas, izņemot M3 ar sešiem robiem
Offline
Ch
29. Nov 2011, 21:54 #4586

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


29 Nov 2011, 21:52:14 Stalwart rakstīja:
P.S. Visām E36 manuālām kārbām attiecības vienādas, izņemot M3 ar sešiem robiem


ZF un Getrag imho atšķirās gan..
Offline
Stalwart
29. Nov 2011, 22:04 #4587

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600


29 Nov 2011, 21:54:00 Ch rakstīja:

29 Nov 2011, 21:52:14 Stalwart rakstīja:
P.S. Visām E36 manuālām kārbām attiecības vienādas, izņemot M3 ar sešiem robiem


ZF un Getrag imho atšķirās gan..


Pirmie divi robi, kas neko neizšķir. Par nemotoru attiecību gan bišķ sadirsu - http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Offline
NK
29. Nov 2011, 22:08 #4588

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39

Man ir 3000 apgr uz 110 km un es domaajuka man reduktors riktiigi zaaggee, bet izraadaas ka kaadam ir veel iisaaks
Offline
Stalwart
29. Nov 2011, 22:16 #4589

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600

Manam vecajam nemotoram (3.45 laikam) bija pie 4k. 2.93 bija baudāms, bet vienritenis. Tagad 3.15, jo nopirku gatavu bloķi - arī ok
Offline
neocron
30. Nov 2011, 09:07 #4590

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 415

Braucu ar: DieselPOWER

Baigā vajadzība, cik meklēju neko nevar atrast interesē tāda lieta varbūt kāds zin vai zin, kur atrast e36 sedana aizsargpanas izmērus un locījumus lai var iedot cilvēkiem izgriest ar lāzeru.
Offline
NK
30. Nov 2011, 19:08 #4591

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: E39

Vajag kaadu kas var uztaisiit ABS diagnostiku. Piedaavaajumus ar cenaam PM
Offline
CivikS_new
02. Dec 2011, 18:30 #4592

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

e36 M52B28 TA pirmo reizi četros gados par lielas atgāzes, esot šausmīgi trekns maisījums.

Ir lietas ko paskatīties, vai uzreiz ir jādzen uz diagnostiku?

Itkā pateriņš nejūtās ka stipri būtu audzis, rīstities neristās, un apgriezieni nestaigā, vismaz pamazām.
Offline
seeingman
02. Dec 2011, 19:07 #4593

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

lambdas, gaisa masas mērītājs, ect.
īsāk sakot, nav ko trakot, jābrauc uz diagnostiku pie lietotāja Driver
Offline
CivikS_new
02. Dec 2011, 19:24 #4594

Kopš: 29. Sep 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26

Njā, tā jau pašam likās, ka bez diag tur neko nepateiks.

Ok, skaidrs.
Offline
sdm
04. Dec 2011, 22:43 #4595

Kopš: 12. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 97.g. E36 coupe

Sveiki!

Problēma sekojoša, - mašīnai svīda ciet logi un pečka kaut kādas dzīvības pazīmes rādīja tikai ārpus pilsētas pie 100km/h. Biju pārliecināts, ka pie visa vainīgs salona filtrs. To veiksmīgi vakar nomainīju, bet.. Uz vietas stāvošai mašinai gaiss tik un tā nepūšas. Kad uzsāc kustību, kaut kas sāk notikties. Attiecīgi pieaugot ātrumu arī gaiss sāk nākt iekšā slonā raitāk, tā kā, gaisa piekļuvi salonā regulēju ar gāzes pedāli nevis pogām.

Kas pie tā vainīgs?

Paldies!
Offline
krabiss_k
04. Dec 2011, 23:47 #4596

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?
Offline
Stalwart
05. Dec 2011, 03:24 #4597

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600


04 Dec 2011, 23:47:35 krabiss_k rakstīja:
no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?

Liku 1991 gadam bez kondiškas - jānoskrūvē plastmasa zem vējstikla slotām un tur dziļi lejā būs
Offline
seeingman
05. Dec 2011, 07:33 #4598

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


04 Dec 2011, 23:47:35 krabiss_k rakstīja:
no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?

visām tām miskastēm, kur un kāds, tas ir atkarīgs no pečkas tipa
Offline
sdm
05. Dec 2011, 11:53 #4599

Kopš: 12. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 97.g. E36 coupe


04 Dec 2011, 23:47:35 krabiss_k rakstīja:
no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?


Šeit - http://foto.inbox.lv/tko79/SalonafiltrsE36
Offline
LA
05. Dec 2011, 11:54 #4600

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Ir sekojošs jautājums par bloķiem.

Vai M3 bloķis ar kautko atšķirās no cita 6cyl bloķa lielajā korpusā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo