Autors | Ziņojums |
Ch | 29. Nov 2011, 21:43 |
#4581
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.
afaik, tas ir atkarīgs arī no kārbas.
bet tā lielos vilcienos, vajag kkādu 3.15, 3.23 (laikam ka tāds bij).. Tev tur ir kkas ļoti īss.
gan jau kāds specs zinās labāk bet nu.. |
Offline | |
|
mc | 29. Nov 2011, 21:46 |
#4582
|
|
Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
29 Nov 2011, 21:43:12 Ch rakstīja:
29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.
afaik, tas ir atkarīgs arī no kārbas.
bet tā lielos vilcienos, vajag kkādu 3.15, 3.23 (laikam ka tāds bij).. Tev tur ir kkas ļoti īss.
gan jau kāds specs zinās labāk bet nu..
tik iisam reduktoram arii blokaitim vajadzeetu buut
lai nu kaa apmainiit pret garaaku nevajadzeetu buut probleemaam.
-----------------
|
Offline | |
|
NK | 29. Nov 2011, 21:50 |
#4583
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: E39
|
29 Nov 2011, 21:46:10 mcgh rakstīja:
29 Nov 2011, 21:43:12 Ch rakstīja:
29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.
afaik, tas ir atkarīgs arī no kārbas.
bet tā lielos vilcienos, vajag kkādu 3.15, 3.23 (laikam ka tāds bij).. Tev tur ir kkas ļoti īss.
gan jau kāds specs zinās labāk bet nu..
tik iisam reduktoram arii blokaitim vajadzeetu buut
lai nu kaa apmainiit pret garaaku nevajadzeetu buut probleemaam.
kaads dzineejs?? |
Offline | |
|
Austrums | 29. Nov 2011, 21:52 |
#4584
|
|
Kopš: 10. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 201
Braucu ar:
| 2.5 benz |
Offline | |
|
Stalwart | 29. Nov 2011, 21:52 |
#4585
|
|
Kopš: 09. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 436
Braucu ar: XV1600
|
29 Nov 2011, 21:39:02 Austrums rakstīja:
e36 speci, kas var pateikt, kāds man tagad varētu būt reduktors, un kādu vajadzētu. Situācija: pie 100-110km/h ir aptuveni 4000 apgr.min. gribētos mazliet normalizēt uz kādiem 2.5k apgr. kādu reduktoru man vajag, un varbūt kāds var notirgot, uzstādīt. u.t.t.
Stock nemotoru reduktors, kaut-kas ap 4.10.
P.S. Visām E36 manuālām kārbām attiecības vienādas, izņemot M3 ar sešiem robiem |
Offline | |
|
Ch | 29. Nov 2011, 21:54 |
#4586
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
29 Nov 2011, 21:52:14 Stalwart rakstīja:
P.S. Visām E36 manuālām kārbām attiecības vienādas, izņemot M3 ar sešiem robiem
ZF un Getrag imho atšķirās gan.. |
Offline | |
|
Stalwart | 29. Nov 2011, 22:04 |
#4587
|
|
Kopš: 09. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 436
Braucu ar: XV1600
|
29 Nov 2011, 21:54:00 Ch rakstīja:
29 Nov 2011, 21:52:14 Stalwart rakstīja:
P.S. Visām E36 manuālām kārbām attiecības vienādas, izņemot M3 ar sešiem robiem
ZF un Getrag imho atšķirās gan..
Pirmie divi robi, kas neko neizšķir. Par nemotoru attiecību gan bišķ sadirsu - http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm |
Offline | |
|
NK | 29. Nov 2011, 22:08 |
#4588
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: E39
| Man ir 3000 apgr uz 110 km un es domaajuka man reduktors riktiigi zaaggee, bet izraadaas ka kaadam ir veel iisaaks |
Offline | |
|
|
Stalwart | 29. Nov 2011, 22:16 |
#4589
|
|
Kopš: 09. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 436
Braucu ar: XV1600
| Manam vecajam nemotoram (3.45 laikam) bija pie 4k. 2.93 bija baudāms, bet vienritenis. Tagad 3.15, jo nopirku gatavu bloķi - arī ok |
Offline | |
|
neocron | 30. Nov 2011, 09:07 |
#4590
|
|
Kopš: 25. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 415
Braucu ar: DieselPOWER
| Baigā vajadzība, cik meklēju neko nevar atrast interesē tāda lieta varbūt kāds zin vai zin, kur atrast e36 sedana aizsargpanas izmērus un locījumus lai var iedot cilvēkiem izgriest ar lāzeru. |
Offline | |
|
NK | 30. Nov 2011, 19:08 |
#4591
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: E39
| Vajag kaadu kas var uztaisiit ABS diagnostiku. Piedaavaajumus ar cenaam PM |
Offline | |
|
CivikS_new | 02. Dec 2011, 18:30 |
#4592
|
|
Kopš: 29. Sep 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 252
Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26
| e36 M52B28 TA pirmo reizi četros gados par lielas atgāzes, esot šausmīgi trekns maisījums.
Ir lietas ko paskatīties, vai uzreiz ir jādzen uz diagnostiku?
Itkā pateriņš nejūtās ka stipri būtu audzis, rīstities neristās, un apgriezieni nestaigā, vismaz pamazām. |
Offline | |
|
seeingman | 02. Dec 2011, 19:07 |
#4593
|
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| lambdas, gaisa masas mērītājs, ect.
īsāk sakot, nav ko trakot, jābrauc uz diagnostiku pie lietotāja Driver |
Offline | |
|
CivikS_new | 02. Dec 2011, 19:24 |
#4594
|
|
Kopš: 29. Sep 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 252
Braucu ar: 328i manual cabrio ; Suzuki LTR450 race ready #26
| Njā, tā jau pašam likās, ka bez diag tur neko nepateiks.
Ok, skaidrs. |
Offline | |
|
sdm | 04. Dec 2011, 22:43 |
#4595
|
|
Kopš: 12. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: 97.g. E36 coupe
| Sveiki!
Problēma sekojoša, - mašīnai svīda ciet logi un pečka kaut kādas dzīvības pazīmes rādīja tikai ārpus pilsētas pie 100km/h. Biju pārliecināts, ka pie visa vainīgs salona filtrs. To veiksmīgi vakar nomainīju, bet.. Uz vietas stāvošai mašinai gaiss tik un tā nepūšas. Kad uzsāc kustību, kaut kas sāk notikties. Attiecīgi pieaugot ātrumu arī gaiss sāk nākt iekšā slonā raitāk, tā kā, gaisa piekļuvi salonā regulēju ar gāzes pedāli nevis pogām.
Kas pie tā vainīgs?
Paldies! |
Offline | |
|
krabiss_k | 04. Dec 2011, 23:47 |
#4596
|
|
Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1766
Braucu ar:
| no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur? |
Offline | |
|
|
Stalwart | 05. Dec 2011, 03:24 |
#4597
|
|
Kopš: 09. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 436
Braucu ar: XV1600
|
04 Dec 2011, 23:47:35 krabiss_k rakstīja:
no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?
Liku 1991 gadam bez kondiškas - jānoskrūvē plastmasa zem vējstikla slotām un tur dziļi lejā būs |
Offline | |
|
seeingman | 05. Dec 2011, 07:33 |
#4598
|
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
04 Dec 2011, 23:47:35 krabiss_k rakstīja:
no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?
visām tām miskastēm, kur un kāds, tas ir atkarīgs no pečkas tipa |
Offline | |
|
sdm | 05. Dec 2011, 11:53 |
#4599
|
|
Kopš: 12. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: 97.g. E36 coupe
|
04 Dec 2011, 23:47:35 krabiss_k rakstīja:
no kura gada vispār tām miskastēm nāk salona filtri un kur?
Šeit - http://foto.inbox.lv/tko79/SalonafiltrsE36 |
Offline | |
|
LA | 05. Dec 2011, 11:54 |
#4600
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Ir sekojošs jautājums par bloķiem.
Vai M3 bloķis ar kautko atšķirās no cita 6cyl bloķa lielajā korpusā? |
Offline | |
|