Autors | Ziņojums |
cmax | 18. Aug 2020, 12:04 |
#4561
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
18 Aug 2020, 11:52:49 @cipargalva rakstīja:
18 Aug 2020, 10:26:04 @walder rakstīja:
Baudāmāku kārbu par DSG grūti iedomāties.
Uz Golf7 ar setītnieci viss slēdzas nemanāmi.
Patreiz braucu ar Galaxy, kuram ir DSG tipa kārba (Fordam gan viņa saucas Powershift) un ir
Jā, pašu pārslēgšanās momentu uz augšu praktiski nejūt, bet brīdis, kamēr izdomā, ka vajag pārmest zemākā, ir pietiekoši ilgs, lai to uzsvērtu.
Esmu braucis ar dažādiem DSG auto - Passat B8, Octavia A7 x 2 un Superb. Visiem identiski.
Nesaku, ka slikta kārba, bet manā uztverē nav arī nekas super labs. Noteikti neuzskatu to par kaut kādu izteiktu plusu.
Patstāvīgi lietojis vai izbraucis? DSG fiksi užšauj pa pedāli un būs tev 2-3 robi uz leju bez kādas rēķināšana un domāšanas. |
Offline | |
|
josi | 18. Aug 2020, 12:06 |
#4562
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
18 Aug 2020, 11:45:30 @platinum rakstīja:
Tajā pašā kārtā Karoq ar to komplektāciju ko salikām gala cena bija 27,5k eur atņemot atlaidi bija 23,9k eur
Savukārt Kodiaq Limited ar Full LED - 25900€, nav brīnums ka tauta tomēr vairāk izvēlējās tos.
Salona garuma zinā Tiguan ir kā Octavia, Karoq -10cm, Kodiaq +10cm.
|
Offline | |
|
cipargalva | 18. Aug 2020, 12:10 |
#4563
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
18 Aug 2020, 12:04:13 @cmax rakstīja:
18 Aug 2020, 11:52:49 @cipargalva rakstīja:
18 Aug 2020, 10:26:04 @walder rakstīja:
Baudāmāku kārbu par DSG grūti iedomāties.
Uz Golf7 ar setītnieci viss slēdzas nemanāmi.
Patreiz braucu ar Galaxy, kuram ir DSG tipa kārba (Fordam gan viņa saucas Powershift) un ir
Jā, pašu pārslēgšanās momentu uz augšu praktiski nejūt, bet brīdis, kamēr izdomā, ka vajag pārmest zemākā, ir pietiekoši ilgs, lai to uzsvērtu.
Esmu braucis ar dažādiem DSG auto - Passat B8, Octavia A7 x 2 un Superb. Visiem identiski.
Nesaku, ka slikta kārba, bet manā uztverē nav arī nekas super labs. Noteikti neuzskatu to par kaut kādu izteiktu plusu.
Patstāvīgi lietojis vai izbraucis? DSG fiksi užšauj pa pedāli un būs tev 2-3 robi uz leju bez kādas rēķināšana un domāšanas.
Vienu lietoju pastāvīgi. Tāpēc arī veicu testa braucienus ar visiem pārējiem auto. |
Offline | |
|
cipargalva | 18. Aug 2020, 18:15 |
#4564
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Dažkārt vēl arī brīdī, kad bremzējot jāsamazina ātrums un tad uzreiz atkal gaitā jāpalielina (piemēram, izbraucot krustojumu), atbilstošākā pārnesuma izvēle šķiet tāda neveikla. It īpaši starp 2. un 3. pārnesumu. Ja brauc kā opaps, tad no tā var izvairīties. |
Offline | |
|
smudo | 18. Aug 2020, 19:25 |
#4565
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Aug 2020, 19:00:48 @Nixx rakstīja:
Paga, ko jūs te rakstiet ?! Gribat teikt, ka jūsu mašīnās ir vairāk par vienu pārnesumu ??!!
Priekš kam ??!!
Paskaties video par Taycan un tad uzzinasi, kapec vairaki par vienu parnesumu ir labak salidzinajuma ar vienu |
Offline | |
|
smudo | 18. Aug 2020, 19:57 |
#4566
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Aug 2020, 17:39:54 @Vantage rakstīja:
Droši vien nianses ar slapjo un sauso sajūgu. Atšķirības DSG/S-Tronic kārbās šeit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
Tāpat arī mans novērojums par nedaudz rupjo sajūtu riebīgos sastrēgumos pirmajā ātrumā dažos kārbas variantos, piem. B7 2.0tdi DSG, 2.0tsi+DSG, 3.0d+Stronic.
Es ari senak domaju, ka S-tronics ir tas pats rebrendotais DSG. Ikdiena lietoju S-tronic un uz paris dienam pabraucot ar Atreon ar DSG ir jutama atskiriba, par labu S-tronic. Konstruktivi S-tronic ir vairaki risinajumi, kas ir izmantoti ari Porsche PDK karba. Ikdiena ir loti patikami lietot pedejas paaudzes S-tronic karbas. Bet tomer ir vel lietas, ko varetu uzlabot. |
Offline | |
|
smudo | 18. Aug 2020, 20:23 |
#4567
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| S6 C8 tikai ES ir ar diesel. Visa pareja pasaule ir 2,9 V6, ko liek RS4 un dazadas Porsches. Bet tas S6 biturbo nav mazjaudigaks par C7 birurbo, jo sim C8 ir 350zs vs 320 vai 326zs atkriba no C7 versijas. Vienigi del CO2 nomam C8 S6 ZF automats ir saprogrammets ar lielu aizturi |
Offline | |
|
smudo | 18. Aug 2020, 20:42 |
#4568
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ja ir daudz naudas un loti gribas S6, tad var no ASV importet! Bet reali gan jau kamer tie auto bus jauni/mazlietoti, neviens to nedaris. Tie fake izpiteju uzgali tiesam ir briesmiga “mode” pedejos gados
Piemeram S6 C8 un 3,0d competition C7 abiem ir 5s lidz 100, bet C8 ir + 90kg. Tur ari tie papildus 50Nm un 24zs pazud.[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Aug 2020, 20:51:41 ] |
Offline | |
|
|
F50 | 18. Aug 2020, 21:59 |
#4569
|
|
Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Izklausās, ka tiklīdz cilvēks iesēžas teslā, pašapziņa paceļās augstāk kā kādam iekš G klases [ Šo ziņu laboja F50, 18 Aug 2020, 21:59:27 ] |
Offline | |
|
smudo | 18. Aug 2020, 22:17 |
#4570
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| 2 atrumu transmisijai EV ieguvums ir lielaka efektivitate lielos artrumos pa bani (plus raviens starta). Taycan 4s starp citu maksa 100k EUR, kas ir Tesla S cena, toties apdares kvalitate un vadamiba ir cita limeni. Norvegis tikko testa ar 4S mazajiem 19 collu ratiem pie 90kmh panaca ar 15kwh uz 100km un 20kwh pie 120, kas pirmaja gadijuma dod 580km max range un ir loti tuvu Tesla raditajiem (ja skaties YT par EV, tad zinasi, par ko runaju). Tesla no savam bacam spiez ara visu sulu ar pedejiem “performace” softa upgrade, kas lauj but nedaudz atrakam auto lidz 100kmh, bet reali Porsche jau tagad daudzas EV tehnologijas ir prieksa teslai (ari pateicoties dalejai Rimac iegadei). |
Offline | |
|
cipargalva | 18. Aug 2020, 23:11 |
#4571
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Niksiņ, cik esi jau nobraucis ar to savu 4 ratu segveju? Ņēmi uz firmu, kur pirki, kur apkopes veic? Vidam degvielas čeka vietā var iesniegt uzlādes stacijas čeku? Kāda vispār ir grāmatvedība elektro gadījumā? |
Offline | |
|
s13 | 18. Aug 2020, 23:38 |
#4572
|
|
Kopš: 28. Feb 2006
Ziņojumi: 313
Braucu ar: nissan 200sx
|
18 Aug 2020, 22:17:12 @smudo rakstīja:
2 atrumu transmisijai EV ieguvums ir lielaka efektivitate lielos artrumos pa bani (plus raviens starta). Taycan 4s starp citu maksa 100k EUR, kas ir Tesla S cena, toties apdares kvalitate un vadamiba ir cita limeni. Norvegis tikko testa ar 4S mazajiem 19 collu ratiem pie 90kmh panaca ar 15kwh uz 100km un 20kwh pie 120, kas pirmaja gadijuma dod 580km max range un ir loti tuvu Tesla raditajiem (ja skaties YT par EV, tad zinasi, par ko runaju). Tesla no savam bacam spiez ara visu sulu ar pedejiem “performace” softa upgrade, kas lauj but nedaudz atrakam auto lidz 100kmh, bet reali Porsche jau tagad daudzas EV tehnologijas ir prieksa teslai (ari pateicoties dalejai Rimac iegadei).
100,kur tādu cenu ņēmi? Ja salasa pašsaprotamas ekstras,bez 180 nebūs |
Offline | |
|
smudo | 19. Aug 2020, 00:09 |
#4573
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Aug 2020, 23:38:33 @s13 rakstīja:
18 Aug 2020, 22:17:12 @smudo rakstīja:
2 atrumu transmisijai EV ieguvums ir lielaka efektivitate lielos artrumos pa bani (plus raviens starta). Taycan 4s starp citu maksa 100k EUR, kas ir Tesla S cena, toties apdares kvalitate un vadamiba ir cita limeni. Norvegis tikko testa ar 4S mazajiem 19 collu ratiem pie 90kmh panaca ar 15kwh uz 100km un 20kwh pie 120, kas pirmaja gadijuma dod 580km max range un ir loti tuvu Tesla raditajiem (ja skaties YT par EV, tad zinasi, par ko runaju). Tesla no savam bacam spiez ara visu sulu ar pedejiem “performace” softa upgrade, kas lauj but nedaudz atrakam auto lidz 100kmh, bet reali Porsche jau tagad daudzas EV tehnologijas ir prieksa teslai (ari pateicoties dalejai Rimac iegadei).
100,kur tādu cenu ņēmi? Ja salasa pašsaprotamas ekstras,bez 180 nebūs
Tas cipars (reāli 105k, jo vēl būs 3k piegādes samaksa no BSA) ir par 4S base ar 5% atlaidi - ar ekstrām (ne visām,, protams) būs 120-130k.
2020. beigās vai 2021. sākumā būs Taycan S ar RWD - tas sāksies no 85-90k.[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Aug 2020, 00:12:11 ] |
Offline | |
|
kvatra | 19. Aug 2020, 12:17 |
#4574
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
12 Aug 2020, 11:02:42 @oswald rakstīja:
Gan jau izplūdnieki sadega..nolūza mala..gāzētajiem šitā notiek...nav pirmais gadījums.
Koroče šāle izbeigusies, līdz ar to vienā stroķī vārsti un klanis aizgājuši |
Offline | |
|
kexxx | 19. Aug 2020, 12:21 |
#4575
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
19 Aug 2020, 12:17:30 @kvatra rakstīja:
12 Aug 2020, 11:02:42 @oswald rakstīja:
Gan jau izplūdnieki sadega..nolūza mala..gāzētajiem šitā notiek...nav pirmais gadījums.
Koroče šāle izbeigusies, līdz ar to vienā stroķī vārsti un klanis aizgājuši
Un gāze nav vainīga??? |
Offline | |
|
MartinsFR | 19. Aug 2020, 12:25 |
#4576
|
|
Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Cik man ir pieredze ar gāzi un japāņu motoriem, tad tur resurs motoram ar gāzi ir 100k - 150k km un tad sākās problēmas, jo gāze vnk sadedzina to motoru, izrādās japāņiem ir mīkstāks metāls motoros.
To uzzināju pēc tam, kad jau biju nopircis autiņu un atklāju problēmas [ Šo ziņu laboja MartinsFR, 19 Aug 2020, 12:25:38 ] |
Offline | |
|
|
kexxx | 19. Aug 2020, 12:45 |
#4577
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Jā, resurss 100-150k, bet tepat cilvēks nobraucis 200k un tad vnk nobeidzās šāles... Kā gāze tās pamanījās sadedzināt, to tik laikam kāds ekstrasenss varētu pateikt |
Offline | |
|
smudo | 19. Aug 2020, 12:54 |
#4578
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ja izbeidzās šāle pie 200k km, tad var būt ir problēmas ar eļļošanas sistēmas uzbūvi (bieži šāli aprauj tam klanim, kur ir garākais pienākošais eļļas kanāls, bet tad tas būtu tipisks defekts visiem šiem dzinējiem), gari eļļas maiņas intervāli, vai dzinējs tiek regulāri griezts augstākos rpm tam kārtīgi neuzsilstot, vai vienkārši šāles ir no relatīvi mīksta materiāla. protams, var būt arī citi iemesli. |
Offline | |
|
kvatra | 19. Aug 2020, 13:35 |
#4579
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Eļļu mainīja ik pa 15 štukām. Dēļ variatora, bieži gāja augstos apgriezienos, tur arī varētu būt tā problēma + bieži piekabe tika vilkta. |
Offline | |
|
desadesa | 19. Aug 2020, 19:17 |
#4580
|
|
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
19 Aug 2020, 13:35:32 @kvatra rakstīja:
Eļļu mainīja ik pa 15 štukām. Dēļ variatora, bieži gāja augstos apgriezienos, tur arī varētu būt tā problēma + bieži piekabe tika vilkta.
5w40 A3/B3? |
Offline | |
|