Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cmax
18. Aug 2020, 12:04 #4561

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


18 Aug 2020, 11:52:49 @cipargalva rakstīja:

18 Aug 2020, 10:26:04 @walder rakstīja:
Baudāmāku kārbu par DSG grūti iedomāties.
Uz Golf7 ar setītnieci viss slēdzas nemanāmi.
Patreiz braucu ar Galaxy, kuram ir DSG tipa kārba (Fordam gan viņa saucas Powershift) un ir

Jā, pašu pārslēgšanās momentu uz augšu praktiski nejūt, bet brīdis, kamēr izdomā, ka vajag pārmest zemākā, ir pietiekoši ilgs, lai to uzsvērtu.
Esmu braucis ar dažādiem DSG auto - Passat B8, Octavia A7 x 2 un Superb. Visiem identiski.
Nesaku, ka slikta kārba, bet manā uztverē nav arī nekas super labs. Noteikti neuzskatu to par kaut kādu izteiktu plusu.

Patstāvīgi lietojis vai izbraucis? DSG fiksi užšauj pa pedāli un būs tev 2-3 robi uz leju bez kādas rēķināšana un domāšanas.
Offline
josi
18. Aug 2020, 12:06 #4562

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


18 Aug 2020, 11:45:30 @platinum rakstīja:
Tajā pašā kārtā Karoq ar to komplektāciju ko salikām gala cena bija 27,5k eur atņemot atlaidi bija 23,9k eur

Savukārt Kodiaq Limited ar Full LED - 25900€, nav brīnums ka tauta tomēr vairāk izvēlējās tos.

Salona garuma zinā Tiguan ir kā Octavia, Karoq -10cm, Kodiaq +10cm.
Offline
cipargalva
18. Aug 2020, 12:10 #4563

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


18 Aug 2020, 12:04:13 @cmax rakstīja:

18 Aug 2020, 11:52:49 @cipargalva rakstīja:

18 Aug 2020, 10:26:04 @walder rakstīja:
Baudāmāku kārbu par DSG grūti iedomāties.
Uz Golf7 ar setītnieci viss slēdzas nemanāmi.
Patreiz braucu ar Galaxy, kuram ir DSG tipa kārba (Fordam gan viņa saucas Powershift) un ir

Jā, pašu pārslēgšanās momentu uz augšu praktiski nejūt, bet brīdis, kamēr izdomā, ka vajag pārmest zemākā, ir pietiekoši ilgs, lai to uzsvērtu.
Esmu braucis ar dažādiem DSG auto - Passat B8, Octavia A7 x 2 un Superb. Visiem identiski.
Nesaku, ka slikta kārba, bet manā uztverē nav arī nekas super labs. Noteikti neuzskatu to par kaut kādu izteiktu plusu.

Patstāvīgi lietojis vai izbraucis? DSG fiksi užšauj pa pedāli un būs tev 2-3 robi uz leju bez kādas rēķināšana un domāšanas.

Vienu lietoju pastāvīgi. Tāpēc arī veicu testa braucienus ar visiem pārējiem auto.
Offline
cipargalva
18. Aug 2020, 18:15 #4564

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Dažkārt vēl arī brīdī, kad bremzējot jāsamazina ātrums un tad uzreiz atkal gaitā jāpalielina (piemēram, izbraucot krustojumu), atbilstošākā pārnesuma izvēle šķiet tāda neveikla. It īpaši starp 2. un 3. pārnesumu. Ja brauc kā opaps, tad no tā var izvairīties.
Offline
smudo
18. Aug 2020, 19:25 #4565

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Aug 2020, 19:00:48 @Nixx rakstīja:
Paga, ko jūs te rakstiet ?! Gribat teikt, ka jūsu mašīnās ir vairāk par vienu pārnesumu ??!!
Priekš kam ??!!


Paskaties video par Taycan un tad uzzinasi, kapec vairaki par vienu parnesumu ir labak salidzinajuma ar vienu
Offline
smudo
18. Aug 2020, 19:57 #4566

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Aug 2020, 17:39:54 @Vantage rakstīja:
Droši vien nianses ar slapjo un sauso sajūgu. Atšķirības DSG/S-Tronic kārbās šeit:

https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

Tāpat arī mans novērojums par nedaudz rupjo sajūtu riebīgos sastrēgumos pirmajā ātrumā dažos kārbas variantos, piem. B7 2.0tdi DSG, 2.0tsi+DSG, 3.0d+Stronic.


Es ari senak domaju, ka S-tronics ir tas pats rebrendotais DSG. Ikdiena lietoju S-tronic un uz paris dienam pabraucot ar Atreon ar DSG ir jutama atskiriba, par labu S-tronic. Konstruktivi S-tronic ir vairaki risinajumi, kas ir izmantoti ari Porsche PDK karba. Ikdiena ir loti patikami lietot pedejas paaudzes S-tronic karbas. Bet tomer ir vel lietas, ko varetu uzlabot.
Offline
smudo
18. Aug 2020, 20:23 #4567

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

S6 C8 tikai ES ir ar diesel. Visa pareja pasaule ir 2,9 V6, ko liek RS4 un dazadas Porsches. Bet tas S6 biturbo nav mazjaudigaks par C7 birurbo, jo sim C8 ir 350zs vs 320 vai 326zs atkriba no C7 versijas. Vienigi del CO2 nomam C8 S6 ZF automats ir saprogrammets ar lielu aizturi
Offline
smudo
18. Aug 2020, 20:42 #4568

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja ir daudz naudas un loti gribas S6, tad var no ASV importet! Bet reali gan jau kamer tie auto bus jauni/mazlietoti, neviens to nedaris. Tie fake izpiteju uzgali tiesam ir briesmiga “mode” pedejos gados

Piemeram S6 C8 un 3,0d competition C7 abiem ir 5s lidz 100, bet C8 ir + 90kg. Tur ari tie papildus 50Nm un 24zs pazud.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Aug 2020, 20:51:41 ]

Offline
F50
18. Aug 2020, 21:59 #4569

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Izklausās, ka tiklīdz cilvēks iesēžas teslā, pašapziņa paceļās augstāk kā kādam iekš G klases

[ Šo ziņu laboja F50, 18 Aug 2020, 21:59:27 ]

Offline
smudo
18. Aug 2020, 22:17 #4570

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

2 atrumu transmisijai EV ieguvums ir lielaka efektivitate lielos artrumos pa bani (plus raviens starta). Taycan 4s starp citu maksa 100k EUR, kas ir Tesla S cena, toties apdares kvalitate un vadamiba ir cita limeni. Norvegis tikko testa ar 4S mazajiem 19 collu ratiem pie 90kmh panaca ar 15kwh uz 100km un 20kwh pie 120, kas pirmaja gadijuma dod 580km max range un ir loti tuvu Tesla raditajiem (ja skaties YT par EV, tad zinasi, par ko runaju). Tesla no savam bacam spiez ara visu sulu ar pedejiem “performace” softa upgrade, kas lauj but nedaudz atrakam auto lidz 100kmh, bet reali Porsche jau tagad daudzas EV tehnologijas ir prieksa teslai (ari pateicoties dalejai Rimac iegadei).
Offline
cipargalva
18. Aug 2020, 23:11 #4571

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Niksiņ, cik esi jau nobraucis ar to savu 4 ratu segveju? Ņēmi uz firmu, kur pirki, kur apkopes veic? Vidam degvielas čeka vietā var iesniegt uzlādes stacijas čeku? Kāda vispār ir grāmatvedība elektro gadījumā?
Offline
s13
18. Aug 2020, 23:38 #4572

Kopš: 28. Feb 2006

Ziņojumi: 313

Braucu ar: nissan 200sx


18 Aug 2020, 22:17:12 @smudo rakstīja:
2 atrumu transmisijai EV ieguvums ir lielaka efektivitate lielos artrumos pa bani (plus raviens starta). Taycan 4s starp citu maksa 100k EUR, kas ir Tesla S cena, toties apdares kvalitate un vadamiba ir cita limeni. Norvegis tikko testa ar 4S mazajiem 19 collu ratiem pie 90kmh panaca ar 15kwh uz 100km un 20kwh pie 120, kas pirmaja gadijuma dod 580km max range un ir loti tuvu Tesla raditajiem (ja skaties YT par EV, tad zinasi, par ko runaju). Tesla no savam bacam spiez ara visu sulu ar pedejiem “performace” softa upgrade, kas lauj but nedaudz atrakam auto lidz 100kmh, bet reali Porsche jau tagad daudzas EV tehnologijas ir prieksa teslai (ari pateicoties dalejai Rimac iegadei).

100,kur tādu cenu ņēmi? Ja salasa pašsaprotamas ekstras,bez 180 nebūs
Offline
smudo
19. Aug 2020, 00:09 #4573

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Aug 2020, 23:38:33 @s13 rakstīja:

18 Aug 2020, 22:17:12 @smudo rakstīja:
2 atrumu transmisijai EV ieguvums ir lielaka efektivitate lielos artrumos pa bani (plus raviens starta). Taycan 4s starp citu maksa 100k EUR, kas ir Tesla S cena, toties apdares kvalitate un vadamiba ir cita limeni. Norvegis tikko testa ar 4S mazajiem 19 collu ratiem pie 90kmh panaca ar 15kwh uz 100km un 20kwh pie 120, kas pirmaja gadijuma dod 580km max range un ir loti tuvu Tesla raditajiem (ja skaties YT par EV, tad zinasi, par ko runaju). Tesla no savam bacam spiez ara visu sulu ar pedejiem “performace” softa upgrade, kas lauj but nedaudz atrakam auto lidz 100kmh, bet reali Porsche jau tagad daudzas EV tehnologijas ir prieksa teslai (ari pateicoties dalejai Rimac iegadei).

100,kur tādu cenu ņēmi? Ja salasa pašsaprotamas ekstras,bez 180 nebūs


Tas cipars (reāli 105k, jo vēl būs 3k piegādes samaksa no BSA) ir par 4S base ar 5% atlaidi - ar ekstrām (ne visām,, protams) būs 120-130k.

2020. beigās vai 2021. sākumā būs Taycan S ar RWD - tas sāksies no 85-90k.

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Aug 2020, 00:12:11 ]

Offline
kvatra
19. Aug 2020, 12:17 #4574

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


12 Aug 2020, 11:02:42 @oswald rakstīja:
Gan jau izplūdnieki sadega..nolūza mala..gāzētajiem šitā notiek...nav pirmais gadījums.


Koroče šāle izbeigusies, līdz ar to vienā stroķī vārsti un klanis aizgājuši
Offline
kexxx
19. Aug 2020, 12:21 #4575

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


19 Aug 2020, 12:17:30 @kvatra rakstīja:

12 Aug 2020, 11:02:42 @oswald rakstīja:
Gan jau izplūdnieki sadega..nolūza mala..gāzētajiem šitā notiek...nav pirmais gadījums.


Koroče šāle izbeigusies, līdz ar to vienā stroķī vārsti un klanis aizgājuši


Un gāze nav vainīga???
Offline
MartinsFR
19. Aug 2020, 12:25 #4576

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1387

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Cik man ir pieredze ar gāzi un japāņu motoriem, tad tur resurs motoram ar gāzi ir 100k - 150k km un tad sākās problēmas, jo gāze vnk sadedzina to motoru, izrādās japāņiem ir mīkstāks metāls motoros.

To uzzināju pēc tam, kad jau biju nopircis autiņu un atklāju problēmas

[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 19 Aug 2020, 12:25:38 ]

Offline
kexxx
19. Aug 2020, 12:45 #4577

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Jā, resurss 100-150k, bet tepat cilvēks nobraucis 200k un tad vnk nobeidzās šāles... Kā gāze tās pamanījās sadedzināt, to tik laikam kāds ekstrasenss varētu pateikt
Offline
smudo
19. Aug 2020, 12:54 #4578

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja izbeidzās šāle pie 200k km, tad var būt ir problēmas ar eļļošanas sistēmas uzbūvi (bieži šāli aprauj tam klanim, kur ir garākais pienākošais eļļas kanāls, bet tad tas būtu tipisks defekts visiem šiem dzinējiem), gari eļļas maiņas intervāli, vai dzinējs tiek regulāri griezts augstākos rpm tam kārtīgi neuzsilstot, vai vienkārši šāles ir no relatīvi mīksta materiāla. protams, var būt arī citi iemesli.
Offline
kvatra
19. Aug 2020, 13:35 #4579

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Eļļu mainīja ik pa 15 štukām. Dēļ variatora, bieži gāja augstos apgriezienos, tur arī varētu būt tā problēma + bieži piekabe tika vilkta.
Offline
desadesa
19. Aug 2020, 19:17 #4580

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


19 Aug 2020, 13:35:32 @kvatra rakstīja:
Eļļu mainīja ik pa 15 štukām. Dēļ variatora, bieži gāja augstos apgriezienos, tur arī varētu būt tā problēma + bieži piekabe tika vilkta.

5w40 A3/B3?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo