Online

Pašreiz BMWPower skatās 50 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
aupinsh
21. Sep 2017, 10:37 #45581

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


21 Sep 2017, 10:34:13 @fb212 rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/740/hcjeb.html

Ko varat uzdirst par šo konkrēto eksemplāru?
Ir vērts skatīties?


Par gadu varētu būt sadirsts,vai šķiltenis, jo 99' jau bija FL!
Offline
AndrisB525
21. Sep 2017, 12:21 #45582

Kopš: 24. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 427

Braucu ar: Astra J, MK4

Ražošanas gads 97.
99.noteikti ir pirma reģistracija.
Offline
Brugjis
21. Sep 2017, 14:14 #45583

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 885

Braucu ar: Smukumu no Tukuma


19 Sep 2017, 11:32:42 @Laoshi rakstīja:

19 Sep 2017, 11:18:24 @Brugjis rakstīja:
Kādam kāds info?

Audi S3

Kapēc mobilē lētākais ir 3K dārgāks par šo?


Nu varbūt cilvēks grib pārdot auto Latvijā, tā nevar būt, ne? Kā redzi, auto ir Audi nevis bembelis, līdz ar to cena adekvāta.


Kamēr mēs te tikai spriežam, citi jau taisa bizīti

BRC
Offline
kristapszs
21. Sep 2017, 14:52 #45584

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz

braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot? reikas sulo?

[ Šo ziņu laboja kristapszs, 21 Sep 2017, 14:58:18 ]

Offline
Frostijs
21. Sep 2017, 14:58 #45585

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Z1000sx


21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot?




40% šiem gada audi, kuriem ir uzstādīta panna, virs pannas ir nolikta liela švamme, lai eļļa netek pa visām pusēm.. Jo eļļas problēma 2.4 un 2.8 ir ļoti liela.
http://audi-style.lv/forum/topic/85165-a6-c5-v6-28/
Offline
kristapszs
21. Sep 2017, 15:08 #45586

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz


21 Sep 2017, 14:58:53 @Frostijs rakstīja:

21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot?




40% šiem gada audi, kuriem ir uzstādīta panna, virs pannas ir nolikta liela švamme, lai eļļa netek pa visām pusēm.. Jo eļļas problēma 2.4 un 2.8 ir ļoti liela.
http://audi-style.lv/forum/topic/85165-a6-c5-v6-28/



panna ir autiņam cerams ka varēs kaut ko saredzēt tur. sulošanas problēmu noverst arī cik saprotu nav tik viegli.
Offline
Frostijs
21. Sep 2017, 15:27 #45587

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Z1000sx


21 Sep 2017, 15:08:49 @kristapszs rakstīja:

21 Sep 2017, 14:58:53 @Frostijs rakstīja:

21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot?




40% šiem gada audi, kuriem ir uzstādīta panna, virs pannas ir nolikta liela švamme, lai eļļa netek pa visām pusēm.. Jo eļļas problēma 2.4 un 2.8 ir ļoti liela.
http://audi-style.lv/forum/topic/85165-a6-c5-v6-28/



panna ir autiņam cerams ka varēs kaut ko saredzēt tur. sulošanas problēmu noverst arī cik saprotu nav tik viegli.


Ja patīk čakarēties, aizved uz Moller lai salabo. Un tad pārējās n reizes ej ar čeku un saki, ka nav salabojuši kā nākas.
Offline
edgarsp
21. Sep 2017, 15:50 #45588

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu


21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot? reikas sulo?




huļi tikai 110kw? jo automāts? man ar ručku viņam ir 142kw. kartera ventilāciju labāk nomainīt, ja nopērc, maksā aftermarket viņam ap 50eur viss komplekts, ja salasa un nomainīt arī ir ātri, grūtākais ir droseli noņemt, lai tiktu tur klāt pēdejai trubai. motori gan sulo.
Offline
kristapszs
21. Sep 2017, 16:08 #45589

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz


21 Sep 2017, 15:50:40 @edgarsp rakstīja:

21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot? reikas sulo?




huļi tikai 110kw? jo automāts? man ar ručku viņam ir 142kw. kartera ventilāciju labāk nomainīt, ja nopērc, maksā aftermarket viņam ap 50eur viss komplekts, ja salasa un nomainīt arī ir ātri, grūtākais ir droseli noņemt, lai tiktu tur klāt pēdejai trubai. motori gan sulo.


uij, līkas acis. man vairāki e.csdd vaļā bija. ir tam 142kw jā . nu ok, paldies par info. kartera ventilacija laikam nav tad tik liela problēma. mēģinās kaut ko saskatīt aiz tās pannas. TA ķip pa 0 iziets, bet nu tas neko daudz nenorāda par kārbas un motora stavokli.
Offline
edgarsp
21. Sep 2017, 16:39 #45590

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu


21 Sep 2017, 16:08:15 @kristapszs rakstīja:

21 Sep 2017, 15:50:40 @edgarsp rakstīja:

21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot? reikas sulo?




huļi tikai 110kw? jo automāts? man ar ručku viņam ir 142kw. kartera ventilāciju labāk nomainīt, ja nopērc, maksā aftermarket viņam ap 50eur viss komplekts, ja salasa un nomainīt arī ir ātri, grūtākais ir droseli noņemt, lai tiktu tur klāt pēdejai trubai. motori gan sulo.


uij, līkas acis. man vairāki e.csdd vaļā bija. ir tam 142kw jā . nu ok, paldies par info. kartera ventilacija laikam nav tad tik liela problēma. mēģinās kaut ko saskatīt aiz tās pannas. TA ķip pa 0 iziets, bet nu tas neko daudz nenorāda par kārbas un motora stavokli.


man arī pa 0 praktiski iziets, tik viena lampa nebija noregulēta, patiesībā tur viss ir slikti, tai mašīnai sen vajadzēja būt tolmetā, TA dati ir mazsvarīgi.
Offline
Arturiks
21. Sep 2017, 19:09 #45591

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


21 Sep 2017, 16:39:06 @edgarsp rakstīja:

21 Sep 2017, 16:08:15 @kristapszs rakstīja:

21 Sep 2017, 15:50:40 @edgarsp rakstīja:

21 Sep 2017, 14:52:38 @kristapszs rakstīja:
braukšu skatīties audi a6 c5 1998. gada , 2.8quatro benzins/gāze , automāts.

cik saprotu kvatrām bija "normālais" automāts, triptoniks ?

motors pēc csdd ir 110kw. Tie laikam sadzīvo normāli ar gāzi. Tas ka viņš neiet, to es apzinos

Kam tur uzmanību īpašu pieverst? Viņiem kartera ventilācija čakarējas un motori mēdz sulot? reikas sulo?




huļi tikai 110kw? jo automāts? man ar ručku viņam ir 142kw. kartera ventilāciju labāk nomainīt, ja nopērc, maksā aftermarket viņam ap 50eur viss komplekts, ja salasa un nomainīt arī ir ātri, grūtākais ir droseli noņemt, lai tiktu tur klāt pēdejai trubai. motori gan sulo.


uij, līkas acis. man vairāki e.csdd vaļā bija. ir tam 142kw jā . nu ok, paldies par info. kartera ventilacija laikam nav tad tik liela problēma. mēģinās kaut ko saskatīt aiz tās pannas. TA ķip pa 0 iziets, bet nu tas neko daudz nenorāda par kārbas un motora stavokli.


man arī pa 0 praktiski iziets, tik viena lampa nebija noregulēta, patiesībā tur viss ir slikti, tai mašīnai sen vajadzēja būt tolmetā, TA dati ir mazsvarīgi.

Paskaidro to tiem, kas zvana uz bez tabu.
Offline
MMMax
22. Sep 2017, 16:24 #45592

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...olf-3/hddcx.html

Ja kādam interese vnz - LX
Offline
LinardsOzolins
22. Sep 2017, 18:13 #45593

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju

smukas durvis
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/gpldp.html

šim varētu būt reāls noskrējiens? vienīgi par Jelgavu ne tas labākais dzirdēts kā par vietu auto pirkšanai.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/730/fbpmb.html
Offline
Black_russian
22. Sep 2017, 18:16 #45594

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW




šim varētu būt reāls noskrējiens? vienīgi par Jelgavu ne tas labākais dzirdēts kā par vietu auto pirkšanai.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/730/fbpmb.html


ne

no 2014 gada nav ne ziņas par auto, un tad peikšņi to ieved 2017 gada lai jau piefiksēt nokruķitu noskrejienu 99%
Offline
JURCX
22. Sep 2017, 19:20 #45595

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: ///M


22 Sep 2017, 18:16:10 @Black_russian rakstīja:



šim varētu būt reāls noskrējiens? vienīgi par Jelgavu ne tas labākais dzirdēts kā par vietu auto pirkšanai.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/730/fbpmb.html


ne

no 2014 gada nav ne ziņas par auto, un tad peikšņi to ieved 2017 gada lai jau piefiksēt nokruķitu noskrejienu 99%

imho reāls - 2015 bija 126k km. pirms tam vidēji pa gadu ripinājis 20k km.

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
Latvietis96
22. Sep 2017, 19:33 #45596

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


22 Sep 2017, 18:16:10 @Black_russian rakstīja:



šim varētu būt reāls noskrējiens? vienīgi par Jelgavu ne tas labākais dzirdēts kā par vietu auto pirkšanai.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/730/fbpmb.html


ne

no 2014 gada nav ne ziņas par auto, un tad peikšņi to ieved 2017 gada lai jau piefiksēt nokruķitu noskrejienu 99%

pēdējā bildē ir ieraksti
Offline
G1
22. Sep 2017, 22:39 #45597

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 807

Braucu ar: ...

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/bfcjdp.html kas šim bija slikti,konstruktors ta skaidrs,bija kautkad apspriests un viens manliekas teica ka brauks aplūkot?
Offline
chillhouse
22. Sep 2017, 23:04 #45598

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Tā kā numurzīmju topiks vairs nav, jautāšu šeit:
Vai ir iespēja dabūt vnz no auto kam beigusies apskate + noņemts no uzskaites?
Offline
wanksta
23. Sep 2017, 00:21 #45599

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7377

Braucu ar: muti

a kur numurzīmju tofiks, wtf?
Online
xfiles
23. Sep 2017, 00:53 #45600

Kopš: 14. Mar 2017

Ziņojumi: 247

Braucu ar: 666


23 Sep 2017, 00:21:45 @wanksta rakstīja:
a kur numurzīmju tofiks, wtf?


+
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo