Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
MrBadman
12. Aug 2020, 20:09 #4541

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


12 Aug 2020, 11:02:36 @kvatra rakstīja:
Šim ir ķēde, hvz, jauks vaļā, paliku ar 3 cilindriem un graboņu

InCants modelis, agrāk 3.0 L bija ķēde, pārējiem 2.0 un 2.5 zobsiksna. Foresteris ar 3.0 gan nav redzēts, iespējams arī ražots.
P.S. Ir bijuši Subāri gan 3.0, 2.5, gan 2,0, kuram pārplīsa Contitech zobsiksna.
Offline
Demagogs
16. Aug 2020, 22:17 #4542

Kopš: 02. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1176

Braucu ar:

Jaunais subaru outback, toyota rav4, volvo v60 vai kas vēl ko varētu pirkt, tā lai iekļaujas zem 40k eur, ko varat sliktu/labu pateikt par nosauktajiem auto? Paldies.
Offline
fujaks
17. Aug 2020, 21:43 #4543

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Ja patīk komforts un piepisties lietām, tad laikam volvo v60
Ja esi vecene, tad Rav4, ja Tev viss ir pohuj un patīk, ka auto kalpo Tev nevis Tu mašīnai, tad OBK. Ja brauc maz, tad benzīns way to go! Ja brauc daudz, tad dīzeļa Tiguanus vai Tarraco tagad met pakaļ, nezinu kā ar kodiaq, bet ciešams braukšanā, mūsdienīga saskarne un pēc kāda laika Tev ar rokām izraus laukā. Lai gan Ravus un OBK arī labi pērk. Es teiktu ja benzīns tad OBK ir ultimate gāžamais, ja dīzelis tad kaut ko no Vācijas.
Offline
AV
17. Aug 2020, 22:10 #4544

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


16 Aug 2020, 22:17:01 @Demagogs rakstīja:
Jaunais subaru outback, toyota rav4, volvo v60 vai kas vēl ko varētu pirkt, tā lai iekļaujas zem 40k eur, ko varat sliktu/labu pateikt par nosauktajiem auto? Paldies.

Tiguan, Kodiaq daudz patikamaki taja budzeta, ipasi ar 2.0d un DSG. VW jau kadu bridi standarta nak ar 5g garantiju.
Kautkadi akcijas BMW X1 un X2 ari ieklaujas zem 40k.

[ Šo ziņu laboja AV, 17 Aug 2020, 22:11:54 ]

Offline
versatile
17. Aug 2020, 22:16 #4545

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1166

Braucu ar:

Sanāca pie 1k km nobraukt RAV4 hibrīda pakaļbeņķī, ir tur šādas tādas kaitinošas niansītes, bet kopumā - nez, foršs auto, salons ar beidzot normāls un eksterjers nav bābisks. Un 2.5 litru bendzīnhibrīdam apm 5 litru vidējais patērinš ar 4 purniem salonā arī liekas ok. Plus tas, ka ar maniem 189cm sēžot aiz tāda paša vietas bija dafiga.

[ Šo ziņu laboja versatile, 17 Aug 2020, 22:18:04 ]

Offline
smudo
17. Aug 2020, 22:49 #4546

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Subaru OBK vājā vieta ir dzinējs (mazjaudīgs atmosfēras dzinējs, kas ir kārtīgi jāgriež, ja gribi dinamiskāk ieskrieties) un kārba (variators, kurai nepatiks palielināta slodze un kārtgi spiežot uzkarsīs eļļa un būs limp mode, lai pasargātu kārbu no pārkaršanas). Bet ja parasti iekļaujies plūsmā un nav tendence braukt ātrāk par to, vai arī ja pamatā brauc pa pilsētu, tad var augstāk minēto var arī neņemt vērā
Offline
badmoon
17. Aug 2020, 23:37 #4547

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar

Kodiaq apkārt mētājas kā malka Visi bagāti palikuši, vai tās kastes vairs neko nemaksā?
Salīdzinoši, mazie kamiki karoki nav redzami vispār
Offline
cipargalva
18. Aug 2020, 00:10 #4548

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


17 Aug 2020, 22:28:25 @Vantage rakstīja:
Price/performance ziņā DSG izglābj VAG koncernu kā tādu

Es te gan laikam oponēšu. DSG tomēr ir diezgan patupa. Slēgšanās uz leju ir baigais Ahileja papēdis. Brošūrās var rakstīt daudz ko, bet visas 3 DSG, kuras esmu lietojis, šajā aspektā ir bijušas vienādas.
Es to kārbu, salīdzinot ar citiem automātiem, galvgalī noteikti neliktu.
Offline
Remjanis
18. Aug 2020, 04:05 #4549

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


17 Aug 2020, 22:16:13 @versatile rakstīja:
Sanāca pie 1k km nobraukt RAV4 hibrīda pakaļbeņķī, ir tur šādas tādas kaitinošas niansītes, bet kopumā - nez, foršs auto, salons ar beidzot normāls un eksterjers nav bābisks. Un 2.5 litru bendzīnhibrīdam apm 5 litru vidējais patērinš ar 4 purniem salonā arī liekas ok. Plus tas, ka ar maniem 189cm sēžot aiz tāda paša vietas bija dafiga.



Nu nu...Nezinu kā jūs braucāt lai vidējais būtu ap 5 litri.2,5 hibrīd-ravam vidējais vasarā turās ap 6,5,ziemā pie nelieliem attālumiem ap 10,pie 40 un vairāk km ap 7,8.Tas ir normāli braucot,nesēņojot,apdzenot.Iet tā kaste diezgan labi.Patēriņu ap 5 ir grūti,ziemā nereāli dabūt pat 2,0 hibrīd-corollai.
Offline
karro
18. Aug 2020, 08:40 #4550

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu


18 Aug 2020, 00:10:08 @cipargalva rakstīja:

17 Aug 2020, 22:28:25 @Vantage rakstīja:
Price/performance ziņā DSG izglābj VAG koncernu kā tādu

Es te gan laikam oponēšu. DSG tomēr ir diezgan patupa. Slēgšanās uz leju ir baigais Ahileja papēdis. Brošūrās var rakstīt daudz ko, bet visas 3 DSG, kuras esmu lietojis, šajā aspektā ir bijušas vienādas.
Es to kārbu, salīdzinot ar citiem automātiem, galvgalī noteikti neliktu.


Slēgšanās uz leju pie bremzēšanas vai pie vajadzības strauji paātrināties?
Ja pirmais, tad nekādu iebildumu, tur ir grūti nejust vēl vairāk, jo to vnk nejūt (7 ātrumu dsg ar slapjajiem sajūgiem, ar sausajiem ir mazāk feini); ja otrais, tad varētu būt raitāk, jā. Kad "robots" uz kalkulatora ir saskaitījis, ka laikam vajadzēs slēgt uz leju, tad jau slēdz, bet rēķināšana aizņem laiku

[ Šo ziņu laboja karro, 18 Aug 2020, 08:44:47 ]

Offline
josi
18. Aug 2020, 09:16 #4551

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


17 Aug 2020, 23:37:43 @badmoon rakstīja:
Kodiaq apkārt mētājas kā malka Visi bagāti palikuši, vai tās kastes vairs neko nemaksā?
Salīdzinoši, mazie kamiki karoki nav redzami vispār

Manuprāt Kamiq vēl ir pavisam svaigs modelis, bet kaut cik normāli nopakots Karoq beigās sanāk dārgāks par atbilstošu Kodiaq vai Tiguan, kuram daudz kas no tām ekstrām jau nāk bāzē.
Offline
desadesa
18. Aug 2020, 09:48 #4552

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


18 Aug 2020, 00:10:08 @cipargalva rakstīja:

17 Aug 2020, 22:28:25 @Vantage rakstīja:
Price/performance ziņā DSG izglābj VAG koncernu kā tādu

Es te gan laikam oponēšu. DSG tomēr ir diezgan patupa. Slēgšanās uz leju ir baigais Ahileja papēdis. Brošūrās var rakstīt daudz ko, bet visas 3 DSG, kuras esmu lietojis, šajā aspektā ir bijušas vienādas.
Es to kārbu, salīdzinot ar citiem automātiem, galvgalī noteikti neliktu.


Nav ko braukt Eco režīmā un brīnīties, ka DSG nemet kickdown
Offline
AV
18. Aug 2020, 09:53 #4553

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


18 Aug 2020, 09:43:27 @Vantage rakstīja:
Vienīgais, kam varu piekrist, ka VAG produktu DSG/S-tronic nepatīk sastrēgumi, tad pie stop-go satiksmes stā kļūst nervoza, raustīga, to var just.

Man Tiguanam tā nav.
Offline
josi
18. Aug 2020, 10:07 #4554

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


18 Aug 2020, 09:53:57 @AV rakstīja:

18 Aug 2020, 09:43:27 @Vantage rakstīja:
Vienīgais, kam varu piekrist, ka VAG produktu DSG/S-tronic nepatīk sastrēgumi, tad pie stop-go satiksmes stā kļūst nervoza, raustīga, to var just.

Man Tiguanam tā nav.

Man DQ381 arī tā nav. Varbūt tur pats braucējs paliek nervozs, bet to risina ACC
Offline
walder
18. Aug 2020, 10:26 #4555

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Baudāmāku kārbu par DSG grūti iedomāties.
Uz Golf7 ar setītnieci viss slēdzas nemanāmi.
Patreiz braucu ar Galaxy, kuram ir DSG tipa kārba (Fordam gan viņa saucas Powershift) un ir

[ Šo ziņu laboja walder, 18 Aug 2020, 10:26:27 ]

Offline
platinum
18. Aug 2020, 11:16 #4556

Kopš: 25. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 226

Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR


Manuprāt Kamiq vēl ir pavisam svaigs modelis, bet kaut cik normāli nopakots Karoq beigās sanāk dārgāks par atbilstošu Kodiaq vai Tiguan, kuram daudz kas no tām ekstrām jau nāk bāzē.


Nu tā arī nav. Gaidu tagad sievas karoq.
Izbraucām testu gan ar kodiaq gan karoq. Sieva uzreiz pateica, ka tik lielu kuģi kā kodiaq viņai nevajag. Nejūtas ērti viņā.

Kad sakomplektējām Karoq ar Ambition pluss pakotni un 1.5dsg, tas izmaksājā 23,9k eur.
Tiguan ar to pašu aprīkojumu jau bija pie 30k eur.

Un Tiguan ir jāsalīdzina ar Karoq.
Kodiaq jau vairāk velk uz touareg izmēru.

[ Šo ziņu laboja platinum, 18 Aug 2020, 11:30:39 ]

Offline
josi
18. Aug 2020, 11:31 #4557

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


18 Aug 2020, 11:16:56 @platinum rakstīja:
Kad sakomplektējām Karoq ar Ambition pluss pakotni un 1.5dsg, tas izmaksājā 23,9k eur.
Tiguan ar to pašu aprīkojumu jau bija pie 30k eur.

Interesanti, jo Karoq Ambition Plus 1.5TSI/DSG list cena ir 26100€, pēc konfiguratora vispār sanāk 27215€. Tiguan Trendline Comfort ar praktiski to pašu maksāja 26176€, turklāt tam bija "slapjā" DSG7 kārba.

[ Šo ziņu laboja josi, 18 Aug 2020, 11:41:54 ]

Offline
platinum
18. Aug 2020, 11:45 #4558

Kopš: 25. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 226

Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR


Interesanti, jo Karoq Ambition Plus 1.5TSI/DSG list cena ir 27215€. Tiguan Trendline Comfort ar praktiski to pašu maksāja 26176€, turklāt tam bija "slapjā" DSG7 kārba.



Bija vēl saglabājusies datorā brošūra. Par Tiguan cenu lapu.
Bija dažas papildus opcijas, kuras pievienojot cena diezgan uzleca.
Jā bāzes komplektācijā bija Tiguan lētāks. Bet nevarēja vairs dabūt atlaidi.
Standrta cena bija 29 606, ar atlaidi 26 176 Eur

Tajā pašā kārtā Karoq ar to komplektāciju ko salikām gala cena bija 27,5k eur atņemot atlaidi bija 23,9k eur
Offline
AV
18. Aug 2020, 11:47 #4559

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


18 Aug 2020, 11:16:56 @platinum rakstīja:
Un Tiguan ir jāsalīdzina ar Karoq.
Kodiaq jau vairāk velk uz touareg izmēru.

Kodiaq ar Touareg nevar salidzinat
Kodiaq = Tiguan Allspace

[ Šo ziņu laboja AV, 18 Aug 2020, 11:47:59 ]

Offline
cipargalva
18. Aug 2020, 11:52 #4560

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


18 Aug 2020, 10:26:04 @walder rakstīja:
Baudāmāku kārbu par DSG grūti iedomāties.
Uz Golf7 ar setītnieci viss slēdzas nemanāmi.
Patreiz braucu ar Galaxy, kuram ir DSG tipa kārba (Fordam gan viņa saucas Powershift) un ir

Jā, pašu pārslēgšanās momentu uz augšu praktiski nejūt, bet brīdis, kamēr izdomā, ka vajag pārmest zemākā, ir pietiekoši ilgs, lai to uzsvērtu.
Esmu braucis ar dažādiem DSG auto - Passat B8, Octavia A7 x 2 un Superb. Visiem identiski.
Nesaku, ka slikta kārba, bet manā uztverē nav arī nekas super labs. Noteikti neuzskatu to par kaut kādu izteiktu plusu.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 Aug 2020, 11:55:39 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo