Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
Mizx
12. Dec 2017, 00:10 #4541

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


04 Dec 2017, 20:11:57 @IELEJAM rakstīja:

03 Dec 2017, 23:51:11 @Sandis_UR rakstīja:

03 Dec 2017, 21:25:17 @IELEJAM rakstīja:
No personīgās pieredzes varu salīdzināt divus svaigus (ap 2 gadi ap 100k) vienas klases busus. VW crafter ar 2.0 biturbo un 160zs un Renault Master ar dci 165 dzinēju (ja nemaldos, tad 2.3l ar divām turbīnām). Crafters salīdzinot ar Reni ir pilnīgs sūds. Ja kāds vēlas, varu sniegt sīkāku izklāstu.

Ko tielejies kā jauna mamzele, klāj vaļā kas un kā.
P.s 2016g Renault traffic ar 40000km mainām turbīnu pēc garantijas. Ja nemaldos 120zs 1.6 bidelis ar vienu ļurbu.

Īsumā šādi. Es uzskatu, ka komerctransporta galvenā sūtība ir šofera ērtība, braukšanas drošība un degvielas patēriņš. Visās šajās kategorijās Masters iekabina Crafterim. Renim ir DAUDZ labāks ņēmiens, kaut gan ir tikai par 5zs vairāk, renim ir daudz labākas gaitas īpašības, nav nekādas peldēšanas pa risēm, šūpošanās un gāzelēšanās līkumos. Renis daudz labāk bremzē. Uzkrauts Renis pa bāni uz 130-140 tērē 10-11 litrus, uzkrauts Crafters pie 120 tērē 12 litrus, pie 130 sajūta ka izģērbsies. Renis jau strtā maksā par kādi 15% mazāk nekā VW. Renim bāzē ir daudz modernāks interjers un daudz vairāk ekstru - start/stop, multistūre, handsfree, visādas kabatas un glāžu turētāji.... Izbraucot Eiropu ar Reni, jūties kā cilvēks, ar Crafteri stress garantēts, jo Polijas ārēs fūri apdzīt ir ekstremāls piedzīvojums. Vienīgais, kādus aspektus es šeit neiztirzāju ir remonti un niķi. Par Crafteri neko daudz nezinu, Reņa vienīgā vaina līdz 150k ir gultņu maiņa kārbā, ko veic garantijas remontā. Man gan nav ziņu, kas ar šiem auto notiek, teiksim pēc 300k. Domāju, ka šādi busi jābrauc līdz 200k, tad jāsit gaisā un jāņem jaunu. Es te spriežu par diviem konkrētiem auto un varbūt mans viedoklis nav absolūta patiesība. Pret VW caddy piemēram nav nekādu pretenziju, tiesa tikai pēc nočipošanas.
Katram auto savs lietošanas veids un vide, tāpēc vien paralēli pastāv Crafter / Sprinter. Man pieredze sanāk drīzāk pretēja, bet laikam mazāk tālu gabalu, vairāk īsie pārbraucieni. Master salons to lēkāšanu iekšā / ārā nepanes, atsperes pagalam, rāmis iznāk pasveicināties stipri pirms 300k, kamēr piesauktajam Crafter šādu problēmu nav, tiem salons iztur daudz lielāku slodzi. Par patēriņu arī kaut kā iespaidi citādi, ja jābrauc ar pārkrautu busu, tad labāk Crafter gan pēc sajūtām, gan patēriņa. Tā ka gan jau tā izvēle tomēr jāizdara pēc tā, ko un kā ar to busu taisās darīt, jo universāli labākā pēc visiem parametriem nebūs.
Offline
boso
12. Dec 2017, 08:31 #4542

Kopš: 24. Feb 2011

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Kāds var atvest šonedēļ 3 pakas, kopā 100kg
1725/545/115mm no Szczecin Polija uz Rīgu?
Offline
Sumo_DTS
17. Dec 2017, 22:25 #4543

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

Vai te kāds nodarbojas ar negabarīta transporta pakalpojumiem virzienā UK-LV vai arī var ieteikt kādu kantori ar pozitīvām atsauksmēm?
Offline
DjCrack
17. Dec 2017, 22:29 #4544

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Kāds Latvijas kantoris ved no Italijas auto?
Offline
Locis
17. Dec 2017, 22:31 #4545

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

DAF,Iveco var izskatīt,kā variantu? Ap 20 T furgons, pa Latviju,dažreiz Baltiju.
Auto ap 2008. gadu,ar Euro 5 skatos.
Scania un Volvo ar Euro 5 tā kā ne īsti budžetā vai psihologiski par dārgu.
Mercedes šis tas ir,bet kravnesība prasītos nedaudz lielāka.
Offline
520i
17. Dec 2017, 22:44 #4546

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

cik bijusi saskarsme, Scaniu ir krietni vieglāk un lētāk uzturēt. Ar daf un iveco var būt nelielas problēmas ar detaļu pieejamību un to cenu.
Offline
Riho7
17. Dec 2017, 23:45 #4547

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


17 Dec 2017, 22:31:55 @Locis rakstīja:
DAF,Iveco var izskatīt,kā variantu? Ap 20 T furgons, pa Latviju,dažreiz Baltiju.
Auto ap 2008. gadu,ar Euro 5 skatos.
Scania un Volvo ar Euro 5 tā kā ne īsti budžetā vai psihologiski par dārgu.
Mercedes šis tas ir,bet kravnesība prasītos nedaudz lielāka.


Scaniju un Volvo buus vieglak pardot kad pienaks laika, kaa arii vertibas kritums buus leenaaks.
Offline
Locis
18. Dec 2017, 00:00 #4548

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Cik vispār lielu noskrējienu var ņemt? Miljons tur jau drīz būs kapi?
Offline
520i
18. Dec 2017, 00:03 #4549

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

Vienai lielai koksnes logistikai ir daudz scanias krietni virs miljona nobraukusas. Bet tas tiek konkreti lauztas un brauktas. Lai nu kadas ir , bet vel brauc.
Offline
jaks
18. Dec 2017, 00:23 #4550

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


17 Dec 2017, 22:44:16 @520i rakstīja:
cik bijusi saskarsme, Scaniu ir krietni vieglāk un lētāk uzturēt. Ar daf un iveco var būt nelielas problēmas ar detaļu pieejamību un to cenu.

100k ar xf95 pa granti un lāpītu asfaltu noripināti. Ja kas ari saplīst tad nākamajā dienā detaļa ir sētā.
Cenas grūti komentēt, kluči, stūres šarnīrs, eļļas radiators, reduktora saļņiks, salona radiators, tosola trubas, paduškas, suportu vadīklas, izpūtējs.....nelikās dārgāk par citiem
Offline
Reyno
18. Dec 2017, 07:34 #4551

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

Labrīt!
Vajag šorīt evakuatoru no Imantas pārbrauktuves līdz t/c Sky. Kopgarums 1.2km
Kāds var par sakarīgu ciparu izlīdzēt?
Kādamm varbūt pa ceļam?
Offline
KF
18. Dec 2017, 09:28 #4552

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


18 Dec 2017, 07:34:28 @Reyno rakstīja:
Labrīt!
Vajag šorīt evakuatoru no Imantas pārbrauktuves līdz t/c Sky. Kopgarums 1.2km
Kāds var par sakarīgu ciparu izlīdzēt?
Kādamm varbūt pa ceļam?


‭+37129254114‬
Offline
kjiselis
18. Dec 2017, 17:12 #4553

Kopš: 14. Jun 2007

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

nepieciešams ar treileri no Šveices atvest vieglo auto: 1482 Cugy.

PM
Offline
R_BERGS
19. Dec 2017, 10:59 #4554

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:

Ir kādam šeit sakarīga autonoma?
Interesē iznomāt, ilgtermiņā ap 40 vienībām.



pm

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
mrc
27. Dec 2017, 11:43 #4555

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

Kaut kad tuvāko 2- 3 dienu laikā jādabū matracis (160x180, hvz) no Rīgas uz Madonu, ja kādam ir iespēja iemest busā par taisnīgu samaksu, pm vai 26477 viens divi seši.
Offline
AV89
01. Jan 2018, 23:01 #4556

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kāds tagad ir optimālais variants kravas busiņam, lai vinjete nav jāpērk? Kkas līdz 2010 gadam..
Edit: Kā ir ar pasažieru un izrautiem krēsiem, ja izbrauc ārā no lv, nebūs problēmu? Bet nu garajiem tas, ka standartā 14 vietas, tad jau šaibas vajag..

[ Šo ziņu laboja AV89, 01 Jan 2018, 23:10:55 ]

Offline
Jurbans22
02. Jan 2018, 10:32 #4557

Kopš: 30. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 515

Braucu ar: adidas

Kadam decembra menesa ceki par dīzeli
Nav palikuši
Offline
8203
03. Jan 2018, 12:16 #4558

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Hello!

Nepieciešams atvest divus auto no Nīderlandes. Kurš ar to nodarbojās? Viss būs atmuitots, automašīnas ejošas.
PM
Offline
Valcha
03. Jan 2018, 17:10 #4559

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


03 Jan 2018, 12:16:28 @8203 rakstīja:
Hello!

Nepieciešams atvest divus auto no Nīderlandes. Kurš ar to nodarbojās? Viss būs atmuitots, automašīnas ejošas.
PM


PM
Offline
HUBLOC
03. Jan 2018, 17:23 #4560

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

Vajag speca komentu.

Mans uznemums, mikro, pvn NEMAKSATAJS noperk mebeles no cita LV ražotāja. Es tās preces sūtu uz Baku, transportnieku kompānija Vācijas, ved sadarbībā ar leišu kompāniju. Viņi taisa exporta deklarācijas.

Vācu kompānija man pateica, ka ir jāreģistrējas kaut kādā vietā, lai dabūtu EUR kodu (varbut savādāk saucas). Respektīvi, cik es saprotu, manam uzņēmuma jāreģistrējas muitas pārvāldē, lai es varētu kļūt par "eksportētāju"? Cik tas maksā? Cik tas ilgi?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo