Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
Mizx | 12. Dec 2017, 00:10 |
#4541
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
04 Dec 2017, 20:11:57 @IELEJAM rakstīja:
03 Dec 2017, 23:51:11 @Sandis_UR rakstīja:
03 Dec 2017, 21:25:17 @IELEJAM rakstīja:
No personīgās pieredzes varu salīdzināt divus svaigus (ap 2 gadi ap 100k) vienas klases busus. VW crafter ar 2.0 biturbo un 160zs un Renault Master ar dci 165 dzinēju (ja nemaldos, tad 2.3l ar divām turbīnām). Crafters salīdzinot ar Reni ir pilnīgs sūds. Ja kāds vēlas, varu sniegt sīkāku izklāstu.
Ko tielejies kā jauna mamzele, klāj vaļā kas un kā.
P.s 2016g Renault traffic ar 40000km mainām turbīnu pēc garantijas. Ja nemaldos 120zs 1.6 bidelis ar vienu ļurbu.
Īsumā šādi. Es uzskatu, ka komerctransporta galvenā sūtība ir šofera ērtība, braukšanas drošība un degvielas patēriņš. Visās šajās kategorijās Masters iekabina Crafterim. Renim ir DAUDZ labāks ņēmiens, kaut gan ir tikai par 5zs vairāk, renim ir daudz labākas gaitas īpašības, nav nekādas peldēšanas pa risēm, šūpošanās un gāzelēšanās līkumos. Renis daudz labāk bremzē. Uzkrauts Renis pa bāni uz 130-140 tērē 10-11 litrus, uzkrauts Crafters pie 120 tērē 12 litrus, pie 130 sajūta ka izģērbsies. Renis jau strtā maksā par kādi 15% mazāk nekā VW. Renim bāzē ir daudz modernāks interjers un daudz vairāk ekstru - start/stop, multistūre, handsfree, visādas kabatas un glāžu turētāji.... Izbraucot Eiropu ar Reni, jūties kā cilvēks, ar Crafteri stress garantēts, jo Polijas ārēs fūri apdzīt ir ekstremāls piedzīvojums. Vienīgais, kādus aspektus es šeit neiztirzāju ir remonti un niķi. Par Crafteri neko daudz nezinu, Reņa vienīgā vaina līdz 150k ir gultņu maiņa kārbā, ko veic garantijas remontā. Man gan nav ziņu, kas ar šiem auto notiek, teiksim pēc 300k. Domāju, ka šādi busi jābrauc līdz 200k, tad jāsit gaisā un jāņem jaunu. Es te spriežu par diviem konkrētiem auto un varbūt mans viedoklis nav absolūta patiesība. Pret VW caddy piemēram nav nekādu pretenziju, tiesa tikai pēc nočipošanas.
Katram auto savs lietošanas veids un vide, tāpēc vien paralēli pastāv Crafter / Sprinter. Man pieredze sanāk drīzāk pretēja, bet laikam mazāk tālu gabalu, vairāk īsie pārbraucieni. Master salons to lēkāšanu iekšā / ārā nepanes, atsperes pagalam, rāmis iznāk pasveicināties stipri pirms 300k, kamēr piesauktajam Crafter šādu problēmu nav, tiem salons iztur daudz lielāku slodzi. Par patēriņu arī kaut kā iespaidi citādi, ja jābrauc ar pārkrautu busu, tad labāk Crafter gan pēc sajūtām, gan patēriņa. Tā ka gan jau tā izvēle tomēr jāizdara pēc tā, ko un kā ar to busu taisās darīt, jo universāli labākā pēc visiem parametriem nebūs. | Offline | | |
boso | 12. Dec 2017, 08:31 |
#4542
|
| Kopš: 24. Feb 2011
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| Kāds var atvest šonedēļ 3 pakas, kopā 100kg
1725/545/115mm no Szczecin Polija uz Rīgu? | Offline | | |
Sumo_DTS | 17. Dec 2017, 22:25 |
#4543
|
| Kopš: 02. Dec 2014
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 525
Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak
| Vai te kāds nodarbojas ar negabarīta transporta pakalpojumiem virzienā UK-LV vai arī var ieteikt kādu kantori ar pozitīvām atsauksmēm? | Offline | | |
DjCrack | 17. Dec 2017, 22:29 |
#4544
|
| Kopš: 11. Jun 2002
Ziņojumi: 1348
Braucu ar: kursoru pa zrc.lv
| Kāds Latvijas kantoris ved no Italijas auto?
| Offline | | |
Locis | 17. Dec 2017, 22:31 |
#4545
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| DAF,Iveco var izskatīt,kā variantu? Ap 20 T furgons, pa Latviju,dažreiz Baltiju.
Auto ap 2008. gadu,ar Euro 5 skatos.
Scania un Volvo ar Euro 5 tā kā ne īsti budžetā vai psihologiski par dārgu.
Mercedes šis tas ir,bet kravnesība prasītos nedaudz lielāka. | Offline | | |
520i | 17. Dec 2017, 22:44 |
#4546
|
| Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| cik bijusi saskarsme, Scaniu ir krietni vieglāk un lētāk uzturēt. Ar daf un iveco var būt nelielas problēmas ar detaļu pieejamību un to cenu. | Offline | | |
Riho7 | 17. Dec 2017, 23:45 |
#4547
|
| Kopš: 23. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1029
Braucu ar:
|
17 Dec 2017, 22:31:55 @Locis rakstīja:
DAF,Iveco var izskatīt,kā variantu? Ap 20 T furgons, pa Latviju,dažreiz Baltiju.
Auto ap 2008. gadu,ar Euro 5 skatos.
Scania un Volvo ar Euro 5 tā kā ne īsti budžetā vai psihologiski par dārgu.
Mercedes šis tas ir,bet kravnesība prasītos nedaudz lielāka.
Scaniju un Volvo buus vieglak pardot kad pienaks laika, kaa arii vertibas kritums buus leenaaks. | Offline | | |
Locis | 18. Dec 2017, 00:00 |
#4548
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Cik vispār lielu noskrējienu var ņemt? Miljons tur jau drīz būs kapi? | Offline | | |
|
520i | 18. Dec 2017, 00:03 |
#4549
|
| Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| Vienai lielai koksnes logistikai ir daudz scanias krietni virs miljona nobraukusas. Bet tas tiek konkreti lauztas un brauktas. Lai nu kadas ir , bet vel brauc. | Offline | | |
jaks | 18. Dec 2017, 00:23 |
#4550
|
| Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
17 Dec 2017, 22:44:16 @520i rakstīja:
cik bijusi saskarsme, Scaniu ir krietni vieglāk un lētāk uzturēt. Ar daf un iveco var būt nelielas problēmas ar detaļu pieejamību un to cenu.
100k ar xf95 pa granti un lāpītu asfaltu noripināti. Ja kas ari saplīst tad nākamajā dienā detaļa ir sētā.
Cenas grūti komentēt, kluči, stūres šarnīrs, eļļas radiators, reduktora saļņiks, salona radiators, tosola trubas, paduškas, suportu vadīklas, izpūtējs.....nelikās dārgāk par citiem | Offline | | |
Reyno | 18. Dec 2017, 07:34 |
#4551
|
| Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2306
Braucu ar: 530d
| Labrīt!
Vajag šorīt evakuatoru no Imantas pārbrauktuves līdz t/c Sky. Kopgarums 1.2km
Kāds var par sakarīgu ciparu izlīdzēt?
Kādamm varbūt pa ceļam? | Offline | | |
KF | 18. Dec 2017, 09:28 |
#4552
|
| Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
|
18 Dec 2017, 07:34:28 @Reyno rakstīja:
Labrīt!
Vajag šorīt evakuatoru no Imantas pārbrauktuves līdz t/c Sky. Kopgarums 1.2km
Kāds var par sakarīgu ciparu izlīdzēt?
Kādamm varbūt pa ceļam?
+37129254114 | Offline | | |
kjiselis | 18. Dec 2017, 17:12 |
#4553
|
| Kopš: 14. Jun 2007
Ziņojumi: 68
Braucu ar:
| nepieciešams ar treileri no Šveices atvest vieglo auto: 1482 Cugy.
PM | Offline | | |
R_BERGS | 19. Dec 2017, 10:59 |
#4554
|
| Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16505
Braucu ar:
| Ir kādam šeit sakarīga autonoma?
Interesē iznomāt, ilgtermiņā ap 40 vienībām.
pm
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
mrc | 27. Dec 2017, 11:43 |
#4555
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Kaut kad tuvāko 2- 3 dienu laikā jādabū matracis (160x180, hvz) no Rīgas uz Madonu, ja kādam ir iespēja iemest busā par taisnīgu samaksu, pm vai 26477 viens divi seši. | Offline | | |
AV89 | 01. Jan 2018, 23:01 |
#4556
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Kāds tagad ir optimālais variants kravas busiņam, lai vinjete nav jāpērk? Kkas līdz 2010 gadam..
Edit: Kā ir ar pasažieru un izrautiem krēsiem, ja izbrauc ārā no lv, nebūs problēmu? Bet nu garajiem tas, ka standartā 14 vietas, tad jau šaibas vajag.. [ Šo ziņu laboja AV89, 01 Jan 2018, 23:10:55 ] | Offline | | |
|
Jurbans22 | 02. Jan 2018, 10:32 |
#4557
|
| Kopš: 30. Oct 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 515
Braucu ar: adidas
| Kadam decembra menesa ceki par dīzeli
Nav palikuši | Offline | | |
8203 | 03. Jan 2018, 12:16 |
#4558
|
| Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Hello!
Nepieciešams atvest divus auto no Nīderlandes. Kurš ar to nodarbojās? Viss būs atmuitots, automašīnas ejošas.
PM | Offline | | |
Valcha | 03. Jan 2018, 17:10 |
#4559
|
| Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
|
03 Jan 2018, 12:16:28 @8203 rakstīja:
Hello!
Nepieciešams atvest divus auto no Nīderlandes. Kurš ar to nodarbojās? Viss būs atmuitots, automašīnas ejošas.
PM
PM | Offline | | |
HUBLOC | 03. Jan 2018, 17:23 |
#4560
|
| Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| Vajag speca komentu.
Mans uznemums, mikro, pvn NEMAKSATAJS noperk mebeles no cita LV ražotāja. Es tās preces sūtu uz Baku, transportnieku kompānija Vācijas, ved sadarbībā ar leišu kompāniju. Viņi taisa exporta deklarācijas.
Vācu kompānija man pateica, ka ir jāreģistrējas kaut kādā vietā, lai dabūtu EUR kodu (varbut savādāk saucas). Respektīvi, cik es saprotu, manam uzņēmuma jāreģistrējas muitas pārvāldē, lai es varētu kļūt par "eksportētāju"? Cik tas maksā? Cik tas ilgi? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|