Autors | Ziņojums |
NO_ | 23. Nov 2015, 13:32 |
#4541
|
|
Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
| http://apollo.tvnet.lv/zinas/ja-airbaltic-iepir...-krieviju/712446
Latviešiem laikam "pajāt" par visām sankcijām |
Offline | |
|
arizah | 23. Nov 2015, 14:19 |
#4542
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| pēctam arī šprotēm būs durvis vaļā un bāleliņi varēs atkal priecāties, superdžeti nemaz nebūs tik slikti un 16. marts atkal būs neviennozīmīgi vērtējams. |
Offline | |
|
RVR | 24. Nov 2015, 12:16 |
#4543
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
| BT šodien esot labi sakratīts pirms Berlīnes. Kāds pat hospitalizēts pēc nosēšanās.
Uzskatāms piemērs, kāpēc jābūt piesprādzētiem visu lidojuma laiku.
|
Offline | |
|
Lafter | 24. Nov 2015, 12:26 |
#4544
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
24 Nov 2015, 12:16:31 91 rakstīja:
BT šodien esot labi sakratīts pirms Berlīnes. Kāds pat hospitalizēts pēc nosēšanās.
Uzskatāms piemērs, kāpēc jābūt piesprādzētiem visu lidojuma laiku.
visu laiku sēžu siksnā kopš vienas purināšanas vpezdu. Vienīgi garajos droši hujovo. Kgan sust ejot arī siksnu apmetu
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 24. Nov 2015, 19:42 |
#4545
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| http://m.db.lv/razosana/transports-logistika/ka...441725?from-full |
Offline | |
|
arizah | 24. Nov 2015, 21:03 |
#4546
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| HOHO
http://avherald.com/h?article=48fd2e64&opt=0
The European Aviation Safely Agency (EASA) issued an airworthiness directive (AD) on Feb 26th 2015 (adopted by the FAA on Nov 24th 2015) regarding all Airbus Models A318, A319, A320 and A321 stating:
...
This condition, if not corrected, could lead, in the worst case, to detachment of the vertical tail plane in flight and consequent loss of the aeroplane. |
Offline | |
|
Versetti | 24. Nov 2015, 21:12 |
#4547
|
|
Kopš: 07. Mar 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 392
Braucu ar:
| kāds zinātājs var izstāstīt ar ko atšķiras mūsdienu gaisa kuģi ar, piemēram, tiem, kuri gaisā bija pirms gadiem 40-50 ? Tehniskajā ziņā - jauns pret jaunu. [ Šo ziņu laboja Versetti, 24 Nov 2015, 21:13:30 ] |
Offline | |
|
Lafter | 24. Nov 2015, 21:15 |
#4548
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
24 Nov 2015, 21:12:49 Versetti rakstīja:
kāds zinātājs var izstāstīt ar ko atšķiras mūsdienu gaisa kuģi ar, piemēram, tiem, kuri gaisā bija pirms gadiem 40-50 ? Tehniskajā ziņā - jauns pret jaunu.
Koka līstīšu karkass apklapēts ar alumīniju. Ar nagliņām. metāla daļas sakniedētas.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
|
GTFO | 24. Nov 2015, 21:17 |
#4549
|
|
Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
|
24 Nov 2015, 21:12:49 Versetti rakstīja:
kāds zinātājs var izstāstīt ar ko atšķiras mūsdienu gaisa kuģi ar, piemēram, tiem, kuri gaisā bija pirms gadiem 40-50 ? Tehniskajā ziņā - jauns pret jaunu.
Īsumā īpaši ne ar ko Boeing 737 overheads ir tāds kāds viņš bija pirms 40 gadiem piemēram. Bet vispār - ekonomiskāki dzinēji, labāki aerodinamikas risinājumi (piem. wingleti) un protams jaunas tehnoloģijas pilotiem, autopilota sistēmas, glass cockpiti ar terrain radariem, vertikālie situācijas displeji un citi sīkumi. |
Offline | |
|
arizah | 24. Nov 2015, 21:40 |
#4550
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu ar kaut ko jau atšķiras. pilnveidojas jau pilnīgi katra joma atskaitot pamat-principu, kāpēc viņa turās gaisā.
jauni materiāli ļauj samazināt svaru, attiecīgi degv. patēriņu
kompjuterizēts kokpits ļauj samazināt workloadu apkalpei, attiecīgi pietiek ar diviem pilotiem, nevis 3 vai pat 5 kā tas gadījās smagākajos gadījumos.
ergonomika - vecam boingam ir pilns panelis ar "pulksteņiem", kamēr glass kokpitā visi instrumenti ir superimposēti uz viena displeja, kas ļauj instrument scan veikt efektīvāk un nekļūdīgāk. pa 50 gadiem vispār vairākkārt mainījusies CRM "filozofija", saskaņā ar kuru tiek arī iekārtots kokpits ,utt, bet tas jau ir pa dziļu detaļās.
aerodinamiskas fiškas, protams arī arvien jaunas kļūst aktuālas.
dzinēji klusāki/ekonomiskāki/jaudīgāki |
Offline | |
|
arizah | 24. Nov 2015, 21:43 |
#4551
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
24 Nov 2015, 19:42:40 arizah rakstīja:
http://m.db.lv/razosana/transports-logistika/ka...441725?from-full
CS100
ETA 25.11. 2150
ETD 26.11. 1600[ Šo ziņu laboja arizah, 24 Nov 2015, 21:44:05 ] |
Offline | |
|
Versetti | 24. Nov 2015, 22:10 |
#4552
|
|
Kopš: 07. Mar 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 392
Braucu ar:
| nu tad tiek aktualizēts augstāk minētais atsaukums - kā var ļopenei atdalīties aste ? |
Offline | |
|
arizah | 24. Nov 2015, 22:48 |
#4553
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu tak 100 un viena iemesla rezultātā. Piemēram marsieši var nolaisties un nopizģīt asti. Mazticama versija, bet šobrīd par to liecina tieši tik pat daudz faktu, kā par bumbas versiju, respektīvi fakts ir precīzi viens - aste norāvās.
https://en.wikipedia.org/wiki/China_Airlines_Flight_611
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japan_Airlines_Flight_123
[ Šo ziņu laboja arizah, 24 Nov 2015, 22:49:18 ] |
Offline | |
|
xn3x | 25. Nov 2015, 09:11 |
#4554
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
24 Nov 2015, 21:12:49 Versetti rakstīja:
kāds zinātājs var izstāstīt ar ko atšķiras mūsdienu gaisa kuģi ar, piemēram, tiem, kuri gaisā bija pirms gadiem 40-50 ? Tehniskajā ziņā - jauns pret jaunu.
Konstrukcijas ziņā - daudz kompozītu.
Rezultātā mazāks svars, mazāks detaļu skaits, mazāk savienojumu.
B787:
vs B747:
|
Offline | |
|
GTFO | 25. Nov 2015, 09:18 |
#4555
|
|
Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
|
24 Nov 2015, 22:48:21 arizah rakstīja:
nu tak 100 un viena iemesla rezultātā. Piemēram marsieši var nolaisties un nopizģīt asti. Mazticama versija, bet šobrīd par to liecina tieši tik pat daudz faktu, kā par bumbas versiju, respektīvi fakts ir precīzi viens - aste norāvās.
https://en.wikipedia.org/wiki/China_Airlines_Flight_611
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japan_Airlines_Flight_123
Tak esot itkā atraduši sprāgstvielu paliekas un fizelāžas izliekumi par to liecinot |
Offline | |
|
Ch | 25. Nov 2015, 09:29 |
#4556
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
24 Nov 2015, 21:17:20 GTFO rakstīja:
24 Nov 2015, 21:12:49 Versetti rakstīja:
kāds zinātājs var izstāstīt ar ko atšķiras mūsdienu gaisa kuģi ar, piemēram, tiem, kuri gaisā bija pirms gadiem 40-50 ? Tehniskajā ziņā - jauns pret jaunu.
Īsumā īpaši ne ar ko Boeing 737 overheads ir tāds kāds viņš bija pirms 40 gadiem piemēram. Bet vispār - ekonomiskāki dzinēji, labāki aerodinamikas risinājumi (piem. wingleti) un protams jaunas tehnoloģijas pilotiem, autopilota sistēmas, glass cockpiti ar terrain radariem, vertikālie situācijas displeji un citi sīkumi.
737 gadījumā arī 737NG wingleti nenāk stockā.
Terrain radari komerciālajā aviācijā,as far as I know, arī netiek izmantoti. Ir EGPWS ar iepriekš sagatavotu Terrain datubāzi un pozīcijas noteikšanu pēc GPS.
Bet pa lielam jā. Viss tiek optimizēts. Un daaaaudz vairāk & sarežģītāka avionika. Kkur jau bija teikts, ka 787 vieglā konstrukcija ir lai kompensētu visu to vadu kaudzi, kas tiek vadāta līdzi.
|
Offline | |
|
|
GTFO | 25. Nov 2015, 09:30 |
#4557
|
|
Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
| Taisnība, terrain ir tikai datubāze, lai gan visos dokumentos utt to tāpat sauc par terrain radar, tāds termins pat 737 čeklistā tiek izmantots |
Offline | |
|
arizah | 25. Nov 2015, 09:38 |
#4558
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
25 Nov 2015, 09:18:03 GTFO rakstīja:
Tak esot itkā atraduši sprāgstvielu paliekas un fizelāžas izliekumi par to liecinot
Esot esot
Kas to teica? Putlers?
|
Offline | |
|
Lafter | 25. Nov 2015, 09:45 |
#4559
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
25 Nov 2015, 09:38:19 arizah rakstīja:
25 Nov 2015, 09:18:03 GTFO rakstīja:
Tak esot itkā atraduši sprāgstvielu paliekas un fizelāžas izliekumi par to liecinot
Esot esot
Kas to teica? Putlers?
tak oficiāli ēģipte atzina. Putlers negribīgi pēc tam. Tur tak kādus pat sašņorēja par palīdzību teroristiem, no lodostas strādniekiem
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 25. Nov 2015, 09:49 |
#4560
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| rly?
kur info?
pēdējais, kas imho nācis no Ēģiptes ir
On Nov 8th 2015 the EAAIC re-iterated, that only the information provided during the press conference on Nov 7th 2015 is official. With reference to new media reports (editorial note: claiming based on Egyptian investigators that the sound at the end of the CVR is 90% consistent with a bomb explosion) the chairman of EAAIC stressed, that this information comes from unnamed sources not associated with the EAAIC despite claims those sources were Egyptian investigators.
[ Šo ziņu laboja arizah, 25 Nov 2015, 09:53:06 ] |
Offline | |
|