Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
krooko
14. Nov 2017, 22:46 #4501

Kopš: 27. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


14 Nov 2017, 20:01:51 @Belluuns rakstīja:
Kādi varētu būt iemesli, lai kāds vestu lētāk?


Piemēram no vidzemes kāds ved konteineri uz Rīgu un atpakaļ brauc tukšā? Jeb konteinerus uz ostu neviens nevadā?
Offline
Davito
15. Nov 2017, 16:38 #4502

Kopš: 06. Oct 2015

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Meklēju kādu, kas var atvest auto no UK - Southampton. Ja ir iespēja atsūtiet savu nr un pa cik ir iespējams.
Offline
matrixxxx
15. Nov 2017, 16:51 #4503

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


14 Nov 2017, 17:38:12 @krooko rakstīja:
Kādas ir opcijas tukša 40 pēdu jūras konteinera pārvešanai Rīgas osta -> Cēsis? Standarta piedāvājums ir 1eur/km rēķina abos virzienos, ir iespējams lētāk?

Jā.
Offline
_dainis_
15. Nov 2017, 19:34 #4504

Kopš: 07. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: 4x4


15 Nov 2017, 16:46:35 @Nixx rakstīja:
Kur mazgājiet savus 2.4 metrus augstos zirgus ? Domāts - automātiskajās, fiksajās.
Standarta moikās ir 2 ... 2.1 m

Paliek tikai džamšuti ?


Renault Master 2012 gada (L3H2) mazgāju jaunajos Viršos pie Jaunmārupes!
Offline
mariigais
15. Nov 2017, 20:48 #4505

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


15 Nov 2017, 16:46:35 @Nixx rakstīja:
Kur mazgājiet savus 2.4 metrus augstos zirgus ? Domāts - automātiskajās, fiksajās.
Standarta moikās ir 2 ... 2.1 m

Paliek tikai džamšuti ?



=====

Mēneša beigās jāatved viena mašīna no Tallinas. Golfs. Cik tas varētu izmaksāt ?


Savus augstos Sprinterus mazgāju jebkurā pašapkalpošanās moikā

[ Šo ziņu laboja mariigais, 15 Nov 2017, 20:49:13 ]

Offline
Harcix
15. Nov 2017, 20:51 #4506

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10


Kaa ir ar vaariigu prechu sapakoshanu prieksh transporteeshanas? Vajadzeetu koka kastee sapakot - kaa to dabuut gatavu? Uz kaut kaadu galdnieciibu vest? Vai arii ir kas uz vietas to var izdariit? Nav ne mazaakaas sajeegas.



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Machida
15. Nov 2017, 20:59 #4507

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Ulbrokā firma kronus.lv ražo kastes, jeb laikam saucas palešu apmales. Varbūt tev noder.
Offline
Strom
15. Nov 2017, 21:14 #4508

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:

Rīt/parīt kāds nebrauc no Rīgas uz Daugavpili? Vajag atvest paku, PM.
Offline
Sandis_UR
15. Nov 2017, 21:44 #4509

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


14 Nov 2017, 21:02:08 @12 rakstīja:

14 Nov 2017, 17:16:55 @Sandis_UR rakstīja:

14 Nov 2017, 14:56:24 @dzhumi rakstīja:

14 Nov 2017, 14:49:31 @12 rakstīja:

12 Nov 2017, 12:51:26 @Trin rakstīja:

12 Nov 2017, 10:09:51 @dzhumi rakstīja:

12 Nov 2017, 01:06:21 @Machida rakstīja:

Cepums Kreisistam par labu reakciju, kaut gan iespējams tā bija Volvo drošības sistēma, kas pati nobremzēja?

Internets stāsta ka Volvo fh ar automātisko bremzēšanu

Internets arii staasta, ka nostradajot tai sistemai iedegas avareikas!

Avaarijas bremzēšana darbojas teicami. Pats ar šaadu modeli braucu. Avareikas ne reizi nav iedegušaas. Kaa maacija kursos, tad avaarijas bremzēšana reaģee uz metālu kaa šķeersli priekšaa.

Ari neredzu avārijas
https://youtu.be/ridS396W2BY


Nav jau svarīgi vai nobremzēja sistēma, vai arī pats voģila, interesantākais kā pēc tam izskatījās refam iekšpusē, vai tomāti un gurķi nav kļuvuši par tomātu un gurķu salātiem ar rozīnēm.


Kravas ir apdrošinaatas. Un refos krauj preci, kura ir iepakota.


Kaut esmu darbojies vairakus gadus logistikā neviens klients ne reizi nav apdrošinājis savu kravu. Labi ja kāds paprasa atsūtīt CMR apdrosināsanu.
Un tas ka sapakots nenozīmē, ka krava nevar aizbraukt, it sevišķi ja nav saliktas paletes kartigi un starp paletēm ir brīva vieta un nav iekikts maiss.
Lai kravu sagaztu daudz prata nevajag.
Offline
sarkozi
15. Nov 2017, 22:40 #4510

Kopš: 10. Nov 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar: prātu


15 Nov 2017, 22:13:46 @fcu rakstīja:
Ar ko izdevigak nosutit 4 riepu komplektu 225/55/17 no Rigas uz Barcelonu?


Lēti nebūs jebkurā gadījumā. Bet visoptimālākais variants būs Delamode Baltics. Ja vajag palīdzību uzsit Man epastu, vai zvani.

[ Šo ziņu laboja sarkozi, 15 Nov 2017, 22:40:46 ]

Offline
sarkozi
15. Nov 2017, 23:23 #4511

Kopš: 10. Nov 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar: prātu


14 Nov 2017, 10:22:15 @Skill rakstīja:
Cik reāli caur cargo.lv ir dabūt kravas priekš busiem? Pilna masa 3500kg, maxi bāze


Man ir busiņi. Cargo nav jēgas, pa kapeikām protams var braukt un citreiz uzpeld kaut kādi labi ekspress varianti uz Igauniju vai Lietuvu, bet rēķinies ar to, ka ja tevi bez licenzes paņems transportnieki tur sodi ir pamatīgi. Protams, ja bus uz privātpersonu, tad var vnk uzrakstīt kā pašpārvadājumu, bet ja gribēs izčakarēt, tāpat izčakarēs. Pietam, vedot uz ārzemēm 70% gadījumu tev klients prasīs CMR apdoršināšanu. Ja gribi strādāt caur cargo tev klientiem rēķini būs jāraksta uz 30dienu pārskaitījumu, tas nozīmē, ka tev jābūt firmai un jābūt arī PVN maksātājam, savādāk ar tevi neviens nestrādās.
Dod uz īri pa 35-40 diennaktī būsu un nepisies.
Vai arī pilns pārvākšanās serviss - izjaukt, sapakot, aizvest, salikt. Bet būs tāpat būs jācīnās, tur konkurence ne mazāk liela kā loģistikā


Reku buldē var redzēt cik daudz kravas, 90 procentus nevar aizvest dēļ augstumiem. Vēl bieži uzpeld kravas, piemēram, 3epll, kuras teorētiski var iekraut busā, bet svars 2.5T un teiksim no ķekavas uz madonu. Esmu masterī 1.5t krāmējis un pakaļa strīķējas pa asfaltu un transītā 2t, bet 5km jānobrauc, bet lai brauktu vairāk par 100km pāri par 1.2T, tur fraktam jābūt ceurdaļai no busa vērtības
Bildē var redzēt vienu kravu, kas ir Grundzdāle-Rīga. 600kg, frakts 50Eur, tas jau skaitās labi patiesībā, bet ja tu brauc no rīgas tukšā pakaļ un tikai ar kravu atpakaļ, tad rēķini 300km kopā. Tātad 30Eur degviela, 0.05Eur/km (pieticīgi) amortizācija, kas kopā sastāda 15Eur, 5Eur kafijās, ja nav vinjete, tad tā vēl 6Eur un vēl sev alga (ņemsim minimumu par kādu maximā krāvēji strādā) 3Eur/h, pieņemsim, ar visu kraušanos 5h=15 Eur. Rezumē 71Eur, kā minumus būtu jānopelna lai izbrauktu pa nullem.
https://www.failiem.lv/f/a4waeaqs

[ Šo ziņu laboja sarkozi, 15 Nov 2017, 23:32:58 ]

Offline
Bender
15. Nov 2017, 23:31 #4512

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


15 Nov 2017, 22:40:17 @sarkozi rakstīja:

15 Nov 2017, 22:13:46 @fcu rakstīja:
Ar ko izdevigak nosutit 4 riepu komplektu 225/55/17 no Rigas uz Barcelonu?


Lēti nebūs jebkurā gadījumā. Bet visoptimālākais variants būs Delamode Baltics. Ja vajag palīdzību uzsit Man epastu, vai zvani.


Puikas, ja gribat strādāt, tad vismaz to Sukhoj Suprejeta bildi pirmajā lapā uzreiz aizvietojat ar kapakmens bildi (vēlams ar 90. gadu autoritātes portretu ar 600. Mercedes fonā) - klientam nebūs ilūziju par uzņēmuma dzīvotspēju un attiecīgi rēķinās pakalpojuma cenas atbilstību. #DaudzNaudas$$$

10 € pamatkapitāls. Desmit euro, Karl!

[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Nov 2017, 23:33:26 ]

Offline
Locis
16. Nov 2017, 00:57 #4513

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Sarkozi,Tu jau tur cilvēku biedē par daudz ar tām tonnām. Man Jumpers pašmasā 2,6t (pakots), pilna 3,5 t, viereiz šofers kludas pēc iekrāva 3t un atveda līdz RĪgai. Tiesa viņam papildus lāgi. Tranzits garais 2T mierīgi vedā. Ja 2t jāved,tad vispār nedomāju un braucu. 1,5 T pilnīgi normāla krava priekš b busiņa,jo lielākā daļa officiāli tādu var vest.
Offline
sarkozi
16. Nov 2017, 09:54 #4514

Kopš: 10. Nov 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar: prātu


16 Nov 2017, 00:57:50 @Locis rakstīja:
Sarkozi,Tu jau tur cilvēku biedē par daudz ar tām tonnām. Man Jumpers pašmasā 2,6t (pakots), pilna 3,5 t, viereiz šofers kludas pēc iekrāva 3t un atveda līdz RĪgai. Tiesa viņam papildus lāgi. Tranzits garais 2T mierīgi vedā. Ja 2t jāved,tad vispār nedomāju un braucu. 1,5 T pilnīgi normāla krava priekš b busiņa,jo lielākā daļa officiāli tādu var vest.


Klau, ko tu vispār saki par Jumperiem? Gribu iepirkt refus, un tajā cenu kategorijā, kas man patīk ir tikai Jumperi, Boxeri un Ducato, tie kas 2008g un uz augšu.

Pagaidām varu teikt, ka vecais Masters līdz 2010 vecajā bundžā no eksplautācijas viedokļa ir Number van. Bet jaunie gan ir mēsli. Gribu svaigāku autoparku, bet nezinu ko lai ņem, neviens no salīdzinoši jaunajiem busiem virs 2010g uzticību nevieš.
Offline
vadjiksBMW
16. Nov 2017, 10:18 #4515

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

2.5t ar normālu busu aizvest vsp ir bez problēmām.
Ir vedāti ķieģeļi busā, kur katrs ķieģelis ir 3-5kg, katrā paletē 400-500 gab un tādas 2 paletes, orientejoši uz 2,5t tas ir, nekādu problēmu.
Vēl nesen savajadzējās ar busu pārvest 5.5t metala konstrukciju, iemeta piekabē un aiziet
Tā kā svars tur nav tik kritisks, ka knapi pa 500kg visu jāved būtu.
Cik saskares ar busiem ap 08.-10.g bijis, tad pats labāk skatītos Crafter/Sprinter, lūzt un rūsē, protams, bet salīdzinot ar Boxer/Ducato vsm retāk, jo tie sarūsēt nepaspēj, ka jau izjūk Diviem Boxer līdz 100k motora maiņa, pie 150k vienam degvielas sūknis, sazin kāpēc degvielu eļļā bija sākuši dzīt, mūžīgas problēmas ar 4to ātrumu, hz kas tur ir visiem krašķ (serviss, kur firma dod taīsīt salabot nejēdz), Ducato arī motora huiņas jau 2x jaukts vaļā, kārbai tā pati huiņa, kas protams loģiski, jo bāze jau viena, lāgas vel visiem pa reizei mainītas aizmugurē, pat tam, kurš ikdienā vedā sīceni, līdz 300kg, noskrējieni ap 200-500k. Crafteriem tikmēr sprauslas, sajūgi DMS, kaut kas kulisē labots bija un vienam aizdedzes atslēga izjuka, abiem pie 300k, bik virs Hadenes bremzes un tādas nodilumlietas neskaitu, tās, protams visiem ir bijušas mainītas kaut kādā mērā.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 16 Nov 2017, 10:31:25 ]

Offline
Skill
16. Nov 2017, 10:31 #4516

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Viss kartiba, ar busiņu 2 gada pieredze ir, tiesa gan liepāja, bet cik, ko, kā iekraut jau zinu, Pārvākšanās serviss īsti neinteresē, varbūt nākotnē kā papildus. Vairāk interesē darbs Rīgā ar juridiskiem klientiem, vai drusku izbraukt kaut kur ārpus Rīgas. Ir firma ir pvn, tā nebūtu problēma
Offline
Mizx
16. Nov 2017, 11:21 #4517

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


16 Nov 2017, 10:18:03 @vadjiksBMW rakstīja:
2.5t ar normālu busu aizvest vsp ir bez problēmām.
Ir vedāti ķieģeļi busā, kur katrs ķieģelis ir 3-5kg, katrā paletē 400-500 gab un tādas 2 paletes, orientejoši uz 2,5t tas ir, nekādu problēmu.
Vēl nesen savajadzējās ar busu pārvest 5.5t metala konstrukciju, iemeta piekabē un aiziet
Tā kā svars tur nav tik kritisks, ka knapi pa 500kg visu jāved būtu.
Cik saskares ar busiem ap 08.-10.g bijis, tad pats labāk skatītos Crafter/Sprinter, lūzt un rūsē, protams, bet salīdzinot ar Boxer/Ducato vsm retāk, jo tie sarūsēt nepaspēj, ka jau izjūk Diviem Boxer līdz 100k motora maiņa, pie 150k vienam degvielas sūknis, sazin kāpēc degvielu eļļā bija sākuši dzīt, mūžīgas problēmas ar 4to ātrumu, hz kas tur ir visiem krašķ (serviss, kur firma dod taīsīt salabot nejēdz), Ducato arī motora huiņas jau 2x jaukts vaļā, kārbai tā pati huiņa, kas protams loģiski, jo bāze jau viena, lāgas vel visiem pa reizei mainītas aizmugurē, pat tam, kurš ikdienā vedā sīceni, līdz 300kg, noskrējieni ap 200-500k. Crafteriem tikmēr sprauslas, sajūgi DMS, kaut kas kulisē labots bija un vienam aizdedzes atslēga izjuka, abiem pie 300k, bik virs Hadenes bremzes un tādas nodilumlietas neskaitu, tās, protams visiem ir bijušas mainītas kaut kādā mērā.
+1 par busu pieredzi, man identisks viedoklis, ļoti līdzīgs būtu problēmu apraksts no manis.
Offline
Mizx
16. Nov 2017, 11:23 #4518

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


16 Nov 2017, 10:31:58 @Skill rakstīja:
Viss kartiba, ar busiņu 2 gada pieredze ir, tiesa gan liepāja, bet cik, ko, kā iekraut jau zinu, Pārvākšanās serviss īsti neinteresē, varbūt nākotnē kā papildus. Vairāk interesē darbs Rīgā ar juridiskiem klientiem, vai drusku izbraukt kaut kur ārpus Rīgas. Ir firma ir pvn, tā nebūtu problēma
Rīgā juridiskajiem jau arī ir tā nešana uz 6. stāvu aktuāla. Ja tikai vadāšana, tad parasti paši ievieš kaut vecu busu, jo tā izdevīgāk.
Offline
sarkozi
16. Nov 2017, 11:50 #4519

Kopš: 10. Nov 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar: prātu


16 Nov 2017, 10:31:58 @Skill rakstīja:
Viss kartiba, ar busiņu 2 gada pieredze ir, tiesa gan liepāja, bet cik, ko, kā iekraut jau zinu, Pārvākšanās serviss īsti neinteresē, varbūt nākotnē kā papildus. Vairāk interesē darbs Rīgā ar juridiskiem klientiem, vai drusku izbraukt kaut kur ārpus Rīgas. Ir firma ir pvn, tā nebūtu problēma


Darbs Rīgā 3stundas 35eur, katra nakamā stunda 10Eur, bet ej un dabūn kravu kur tev būs daudz stundu un maz km.
Offline
mxblack
16. Nov 2017, 11:58 #4520

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


16 Nov 2017, 10:31:58 @Skill rakstīja:
Viss kartiba, ar busiņu 2 gada pieredze ir, tiesa gan liepāja, bet cik, ko, kā iekraut jau zinu, Pārvākšanās serviss īsti neinteresē, varbūt nākotnē kā papildus. Vairāk interesē darbs Rīgā ar juridiskiem klientiem, vai drusku izbraukt kaut kur ārpus Rīgas. Ir firma ir pvn, tā nebūtu problēma


Pārvadājumu licence ir?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo