Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Angelz
19. Sep 2019, 11:53 #4501

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


19 Sep 2019, 10:44:30 @Cherbikoff rakstīja:

nu uzraksti vēl sarežģītāk

par pašu problēmu, tas ir tāpat kā visiem bmw jau no hvz cik seniem laikiem, ar kautkādām niansēm nelielām katram modelim, bet pa lielam turi nospiestu pogu uz leju, kad logs nobraucis lejā turpini turēt pogu dažas sekundes, tad uzreiz velc pogu uz augšu un turpini turēt dažas sekundes pēc tam kad logs jau ir uzbraucis augšā. Precīzu tutoriāli vari apskatīties youtube, jo tur ir aizdedzei access režīmā jābūt un citas nianses, kuras tagad neatceros. Darbiņš uz pāris minūtēm max, ieskaitot visu youtube skatīšanos.


Kā teikt LLP...

Tiem kas tankā, es vispār neminēju kā inicializēt logu min/max stāvokļus, man domāt info par to atrast tīkla resursos nevienam dauz maz domājošam cilvēkam nesagādātu prbl. Vnk runa iet par to ka, tam nav nekāda sakara ar to ko vēlas panākt vvv. Ir atsevišķi kodējamas vērtības, lai logu var virināt pēc vēlmes. Pietiekami skaidri izteicos?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
josi
19. Sep 2019, 13:23 #4502

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

kaut kā sķiet, ka tas, ko vēlas panākt @vvv, ir skaidrs visiem, izņemot Tevi

Vadītāja durvīm logu slēdzis uz īsu/ātru pie spiedienu netaisa logu ciet,jātur nospiests. Vaļā verot viss o. K. Ātri nospiežot logs veras vaļā kā vajag.


Ko tu tur vēl gribi kodēt?
Offline
sys9291
19. Sep 2019, 15:04 #4503

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2019, 11:53:19 @Angelz rakstīja:

19 Sep 2019, 10:44:30 @Cherbikoff rakstīja:

nu uzraksti vēl sarežģītāk

par pašu problēmu, tas ir tāpat kā visiem bmw jau no hvz cik seniem laikiem, ar kautkādām niansēm nelielām katram modelim, bet pa lielam turi nospiestu pogu uz leju, kad logs nobraucis lejā turpini turēt pogu dažas sekundes, tad uzreiz velc pogu uz augšu un turpini turēt dažas sekundes pēc tam kad logs jau ir uzbraucis augšā. Precīzu tutoriāli vari apskatīties youtube, jo tur ir aizdedzei access režīmā jābūt un citas nianses, kuras tagad neatceros. Darbiņš uz pāris minūtēm max, ieskaitot visu youtube skatīšanos.


Kā teikt LLP...

Tiem kas tankā, es vispār neminēju kā inicializēt logu min/max stāvokļus, man domāt info par to atrast tīkla resursos nevienam dauz maz domājošam cilvēkam nesagādātu prbl. Vnk runa iet par to ka, tam nav nekāda sakara ar to ko vēlas panākt vvv. Ir atsevišķi kodējamas vērtības, lai logu var virināt pēc vēlmes. Pietiekami skaidri izteicos?

man arī radās iespaids, ka nedarbojas comfort close (otrais slēdža stāvoklis) jo neesmu saskāries, ka defaultā 3 logiem iet, a vienam nokodēts nost)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Sep 2019, 15:05:12 ]

Offline
Angelz
19. Sep 2019, 16:29 #4504

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


18 Sep 2019, 11:32:53 @vvv rakstīja:
Vadītāja durvīm logu slēdzis uz īsu/ātru pie spiedienu netaisa logu ciet,jātur nospiests. Vaļā verot viss o. K. Ātri nospiežot logs veras vaļā kā vajag. Sīkums protams, bet kaitina, jo esmu pīpētājs un logu virinu ne tikai vasarā. TĀKĀ F arī logu slotiņas un šķidrums jāpiekodē prasu šeit cik advancēts tas sūda slēdzis ir efkai?


BTW, par kura F sērijas virsbūvi/gads iet runa?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RSAWorkshop
19. Sep 2019, 17:20 #4505

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

f10 prefeisu, laikam 2009tā vai 2010 gada 523i

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
vvv
19. Sep 2019, 17:56 #4506

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

2010 gada. Bet man liekas ka vaina slēdzī, jo šodien vienreiz vērās kā vajag. Pēc tam atkal kirdik.
Offline
njakts
19. Sep 2019, 21:24 #4507

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto


19 Sep 2019, 10:12:27 @Elviss rakstīja:
man pazūd jauda tikai, kad smidzina. Stiprā lietū liekas, ka pat iet labāk.


Water injection for daaays, boi!!
Offline
sys9291
20. Sep 2019, 11:04 #4508

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2019, 17:56:00 @vvv rakstīja:
2010 gada. Bet man liekas ka vaina slēdzī, jo šodien vienreiz vērās kā vajag. Pēc tam atkal kirdik.

pilnīgi iespējams...
Offline
Zusurs
21. Sep 2019, 14:10 #4509

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Pēdējās pāris dienas no rīta iedarbinot 535d brīvgaitā un sākot braukt lēkā apgriezieni no 700-1000 - ar šito dzinēju tas ir nenormāli jūtams, jo viss auto nolīgojas uz katru reizi. Pabraucot līdz pirmajam krustojumam problēma pazūd (auto nav paspējis uzsilt ne drusku vēl).

Zinu, ka jādzen uz diagnostiku tā kā tā (pirms pāris dienām tepat rakstīju, ka izbraucot pa stipu lietu autiņam pilnībā pazuda jauda uz brīdi), bet varbūt kāds no pieredzes jau var pateikt, kas varētu būt vainojams pie augšminētās problēmas?
Offline
Kaross
21. Sep 2019, 14:29 #4510

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

EGR, beigtas sprauslas, nobraukts dzinējs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Zusurs
21. Sep 2019, 16:47 #4511

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Paldies - cik lasīts šeit un ārzemju forumos, EGR ir biežākā minētā problēma.
Offline
sys9291
21. Sep 2019, 18:36 #4512

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Sep 2019, 14:10:35 @Zusurs rakstīja:
Pēdējās pāris dienas no rīta iedarbinot 535d brīvgaitā un sākot braukt lēkā apgriezieni no 700-1000 - ar šito dzinēju tas ir nenormāli jūtams, jo viss auto nolīgojas uz katru reizi. Pabraucot līdz pirmajam krustojumam problēma pazūd (auto nav paspējis uzsilt ne drusku vēl).

Zinu, ka jādzen uz diagnostiku tā kā tā (pirms pāris dienām tepat rakstīju, ka izbraucot pa stipu lietu autiņam pilnībā pazuda jauda uz brīdi), bet varbūt kāds no pieredzes jau var pateikt, kas varētu būt vainojams pie augšminētās problēmas?

a kas notiek, ja stāvot uz vietas patur 1500 rpm kādas sekundes 10-15?
Offline
Zusurs
22. Sep 2019, 11:28 #4513

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


21 Sep 2019, 18:36:10 @sys9291 rakstīja:
a kas notiek, ja stāvot uz vietas patur 1500 rpm kādas sekundes 10-15?


Tikko izmēģināju - pielaidu auto, apgriezieni lēkāja, piedevu gāzi uz 15sec līdz 2k apgriezienu, atlaidu - uzreiz pārstāja lēkāt, stāv uz 700.
Offline
sys9291
22. Sep 2019, 14:00 #4514

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Sep 2019, 11:28:06 @Zusurs rakstīja:

21 Sep 2019, 18:36:10 @sys9291 rakstīja:
a kas notiek, ja stāvot uz vietas patur 1500 rpm kādas sekundes 10-15?


Tikko izmēģināju - pielaidu auto, apgriezieni lēkāja, piedevu gāzi uz 15sec līdz 2k apgriezienu, atlaidu - uzreiz pārstāja lēkāt, stāv uz 700.

a diagnostikā par kvēlsvecēm nesūdzas? kaut kā manas domas tajā virzienā sliecas...
Offline
Zusurs
26. Sep 2019, 18:46 #4515

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Tikko savācu auto no diagnostikas - droseļvārsts iestrēgst, ieplūdes kolektors aizaudzis, un DPF jāizdedzina.

Paldies par atbildēm un palīdzību, veči!
Dzīt pie @black_russian ? Uz cik apmēram cipars nostāsies par jaunu droseli un ieplūdes tīrīšanu/maiņu?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 26 Sep 2019, 18:53:54 ]

Offline
SteelRat
26. Sep 2019, 19:01 #4516

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

Uzzvani viņam, uzjautā Bet vispār dzen droši, viņš ļoti ok strādā

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 26 Sep 2019, 19:02:40 ]



-----------------
Offline
SteelRat
26. Sep 2019, 19:38 #4517

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

Tai valodā es pat ar klientiem nerunāju Kur nu vel kādu nebūt video skatīties

Man BR vienmēr, cik nu bijusi sadarbība, visu ir korekti un akurāti sataisījis par ļoti pieņemamu ciparu

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 26 Sep 2019, 19:39:03 ]



-----------------
Offline
Elviss
26. Sep 2019, 19:42 #4518

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22137

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kolektora tīrīšana wess bija kkas pie 200 eur

-----------------

RT Translations
Offline
HS
26. Sep 2019, 19:47 #4519

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


26 Sep 2019, 19:42:12 @Elviss rakstīja:
Kolektora tīrīšana wess bija kkas pie 200 eur

pro ring, ultraskanas tirishana -35 eiro
Offline
sandis224
26. Sep 2019, 20:55 #4520

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


26 Sep 2019, 19:10:21 @sewy rakstīja:
Arī tā kādreiz domāju pirms uzzinot par šo gadījumu..
https://youtu.be/HZNEtrijmqY?t=1058

Čoms teica, ka video apspriestais Valērijs, esot tas pats Black Russian.


26 Sep 2019, 19:01:58 @SteelRat rakstīja:
Uzzvani viņam, uzjautā Bet vispār dzen droši, viņš ļoti ok strādā
Sanāk tas ir Melnā Krieva labais darbs?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo