Online
Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
PAPS1990 | 27. Jun 2015, 13:47 |
#4501
|
| Kopš: 27. Dec 2014
Ziņojumi: 725
Braucu ar:
|
27 Jun 2015, 13:46:45 Jureks rakstīja:
27 Jun 2015, 13:43:19 PAPS1990 rakstīja:
Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.
Kādas problēms Tev autobusā sēžot var būt..
ai nu beeeeidz, nepataisi sevi par muļķi lūdzu. Likies sakarīgs čalis, bet nu jau aiziet pa traku... | Offline | | |
Mizx | 27. Jun 2015, 13:51 |
#4502
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| Es jau pašā sākumā nesapratu, kāpēc jābūvē trešais ceļš Daugavpils virzienā. tagad tur ir 3 ceļi, katrā pa tikai vienai joslai katrā virzienā un no rīta vari piedalīties loterijā, pa kuru ceļu braukt, jo ja kaut kas atgadījies, tad šoseja slēgta, met kilometriem garu līkumu. Vajadzēja palikt pie viena ceļa ar vairākām joslām katrā virzienā, normālu ātrumu un normālu drošību. Tagad nauda iztērēta, īpaši ātrāk (braucot pēc CSN) galā nonākt nevar un smagu avāriju skaits tajā virzienā tikai pieaudzis.
Tallinas šosejas pusotra josla arī ir absurds. Jau kad to būvēja, biju Norvēģijā un tur visus šādus ceļus tieši tolaik pārbūvēja par 3 joslu ceļiem, kur pamīšus vienā virzienā te 1, te 2 joslas, pa vidu augsta sēta. Apdzīt var noteiktos posmos, bet pilnīga drošība, ka nebūs nekādu frontālu avāriju.
Var jau paļauties uz cilvēku veselo saprātu, bet loterijās tak arī visi miljonus nevinnē. | Offline | | |
Android | 27. Jun 2015, 13:55 |
#4503
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
27 Jun 2015, 13:19:20 Reinis_m rakstīja:
Android, cik reāli, Tavuprāt, būtu panākt, lai šis te tiktu sakārtots?
Ar sakārtošanu es domāju kaut kādas uzbrauktuves uztaisīšanu. Tas grantētais celiņš blakus nekur neved un parādījās tieši uz P80 izbūvi, aizkulisēs runā, ka savienojums esot bijis plānots, bet kaut kādas duras pagastā to esot norakušas.
Rezultātā daļa ciema braukā šādi, kas, protams, nav baigi droši, 2x gadā kāds to iebraukto vietiņu nedaudz pārrok, bet tas baigi netraucē.
Nezinu, kas tur ir bijis par story par pieslēgumu. Reāli pagaidām P80 ir vienīgais ceļš, kur praktiski visi pieslēgumi ir 2līmeņi.
Ja projektēšanas gaitā ir kaut kas palaists garām, tad tagad nekādas lielās iespējas to izlabot nebūs - pilnvērtīgs 2līmeņu mezlgs maksā 2mio+, un tagad diez vai kāds tādu naudu guldīs, lai pagasts ar 300 iedzīvotājiem varētu tikt uz ceļa. Nepatīk - var braukt pa veco A6 šoseju.
Starp citu - es vasarā labprātāk braucu pa veco A6 - fūres tur praktiski nav, satiksmes intensitāte ir būtiski zemāka (it sevišķi aiz Lielvārdes), ceļš ir skaists un baudāms.
Par ātruma ievērošanu un apdzīšanas problēmām - 90% gadījumu fūres korekti ietur 90km/h, tā kā ja grib braukt pēc noteikumiem, tad diži daudz arī nav jāapdzen :vwfans:
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Android | 27. Jun 2015, 14:01 |
#4504
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
27 Jun 2015, 13:51:15 Mizx rakstīja:
Es jau pašā sākumā nesapratu, kāpēc jābūvē trešais ceļš Daugavpils virzienā. tagad tur ir 3 ceļi, katrā pa tikai vienai joslai katrā virzienā un no rīta vari piedalīties loterijā, pa kuru ceļu braukt, jo ja kaut kas atgadījies, tad šoseja slēgta, met kilometriem garu līkumu. Vajadzēja palikt pie viena ceļa ar vairākām joslām katrā virzienā, normālu ātrumu un normālu drošību. Tagad nauda iztērēta, īpaši ātrāk (braucot pēc CSN) galā nonākt nevar un smagu avāriju skaits tajā virzienā tikai pieaudzis.
Tallinas šosejas pusotra josla arī ir absurds. Jau kad to būvēja, biju Norvēģijā un tur visus šādus ceļus tieši tolaik pārbūvēja par 3 joslu ceļiem, kur pamīšus vienā virzienā te 1, te 2 joslas, pa vidu augsta sēta. Apdzīt var noteiktos posmos, bet pilnīga drošība, ka nebūs nekādu frontālu avāriju.
Var jau paļauties uz cilvēku veselo saprātu, bet loterijās tak arī visi miljonus nevinnē.
P80 galvenā priekšrocība ir tā, ka tas neiet caur apdzīvotām vietām. Esošie ceļi visi iet cauri apdzīvotām vietām, un ļoti daudz kur nav iespējas pārbūvēt esošo ceļu par 2brauktuvju.
Zemes tāpat būtu jāatpērk ļoti daudz, un finansiāli sanāk izdevīgāk būvēt jaunu ceļu pār laukam, nekā paplašināt esošo, jo:
1. ceļš pāri laukam ir tomēr drošāks, nekā cauri apdzīvotām vietām
2. ir mazāk atpērkamo zemju gabalu - tb. mazāk zemju īpašnieku, daudz mazāks risks ieberzties problēmās/tiesās ar atsavināšanām, kā arī cena zemei ir 10x zemāka. C
3. Ceļu ir daudz vieglāk/lētāk uzturēt, nav sarežģītu inženierbūvju (slēgtā lietene, krustojumi ar luksoforiem, gājēju ietves utt)
4. satiksmes plūsma veidojas daudz vienmērīgāka.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Mizx | 27. Jun 2015, 14:02 |
#4505
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| Daugavpils virziens gan man asociējas ar fūrēm, kas ir uz miršanas robežas, brauc kūpēdamas melniem dūmiem max 70 km/h, un vienmēr vismaz viena mētājas ceļmalā ar šoferi eļļā līdz elkoņiem kaut ko skrūvējot. Uz Krieviju ar tādām laikam nebaidās braukt, jo remonti lēti, nav prasības kā Eiropā. | Offline | | |
alco | 27. Jun 2015, 14:03 |
#4506
|
| Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: Dienesta auto...
|
27 Jun 2015, 13:43:19 PAPS1990 rakstīja:
27 Jun 2015, 13:28:33 alco rakstīja:
Par apdzīšanu, pati par sevi jau tā nav problēma, bet, jo lielāka satiksmes intensitāte, jo lielāks risks.
Negribēju teikt, ka apdzīšana ir noziegums, bet uz ceļa ar lielu satiksmes intensitāti, un A1 es uzskatu ir ļoti intensīva satiksme, un ne tikai uz Positivusa laiku, kādreiz ir tikai divi varianti - vai nu vilkties aiz sastāva, kas sastāv no fūrām, kemperiem un lauku papiem astē, vai riskēt un pūst visiem garām. Es parasti izvēlos otro variantu, bet tā nav normāla situācija uz Eiropas nozīmes autoceļa
Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.
Tev no mammas auto pakaļējā beņķa noteikti viss izskatās savādāk
neuztver visu tik burtiski par 100 km runāju kā piemēru, ja uzskatām, ka apdzīšana ir bīstama, protams dzīvē neviens tā nebrauc.[ Šo ziņu laboja alco, 27 Jun 2015, 14:05:37 ] | Offline | | |
S5 | 27. Jun 2015, 14:04 |
#4507
|
| Kopš: 24. Jul 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: Audi, BMW, Porsche
| Tīnūžu ceļam nav ne vainas, problēma ir cilvēku tizlumā un bezatbildībā, kā arī, iespējams, šrotu tehniskajā stāvoklī (riepas utml). Dēļ visādiem šādiem tizleņiem, kas nemāk braukt arī zīme 100 no Tīnūžu ceļa pazuda...
Paskatieties apkārt, cik nav tādu, kas ļarkšķ pa telefonu uz Jūrmalas šosejas kreisajā joslā un nefiltrē kas notiek. Cik nav tādu, kas spoguļos neskatās? Cik nav tādu, kas visur mauc uz 70 vienalga apdzīvota vieta vai ārpus... Vnk cilvēki nekoncentrējās bet ļurinās randomā pa ceļu, tāpēc arī notiek visādas nelaimes un, protams, viss tiek norakstīts nevis uz tizlumu, bet uz ļauno ātrumu. Protams, katrs var kļūdīties, bet reizēm šķiet, ka pie mums viena ļoti liela daļa vienkārši nemāk braukt. Daudz lielāka daļa nekā Vācijā, Šveicē u.c. attīstītās valstīs.
Nekad iz Tīnūžu šosejas nav bijušas problēmas normāli, droši apdzīt... ziemā grūtāk, jo slidens, bet vienalga var izdarīt. | Offline | | |
Mizx | 27. Jun 2015, 14:04 |
#4508
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
27 Jun 2015, 14:01:21 Android rakstīja:
27 Jun 2015, 13:51:15 Mizx rakstīja:
Es jau pašā sākumā nesapratu, kāpēc jābūvē trešais ceļš Daugavpils virzienā. tagad tur ir 3 ceļi, katrā pa tikai vienai joslai katrā virzienā un no rīta vari piedalīties loterijā, pa kuru ceļu braukt, jo ja kaut kas atgadījies, tad šoseja slēgta, met kilometriem garu līkumu. Vajadzēja palikt pie viena ceļa ar vairākām joslām katrā virzienā, normālu ātrumu un normālu drošību. Tagad nauda iztērēta, īpaši ātrāk (braucot pēc CSN) galā nonākt nevar un smagu avāriju skaits tajā virzienā tikai pieaudzis.
Tallinas šosejas pusotra josla arī ir absurds. Jau kad to būvēja, biju Norvēģijā un tur visus šādus ceļus tieši tolaik pārbūvēja par 3 joslu ceļiem, kur pamīšus vienā virzienā te 1, te 2 joslas, pa vidu augsta sēta. Apdzīt var noteiktos posmos, bet pilnīga drošība, ka nebūs nekādu frontālu avāriju.
Var jau paļauties uz cilvēku veselo saprātu, bet loterijās tak arī visi miljonus nevinnē.
P80 galvenā priekšrocība ir tā, ka tas neiet caur apdzīvotām vietām. Esošie ceļi visi iet cauri apdzīvotām vietām, un ļoti daudz kur nav iespējas pārbūvēt esošo ceļu par 2brauktuvju.
Zemes tāpat būtu jāatpērk ļoti daudz, un finansiāli sanāk izdevīgāk būvēt jaunu ceļu pār laukam, nekā paplašināt esošo, jo:
1. ceļš pāri laukam ir tomēr drošāks, nekā cauri apdzīvotām vietām
2. ir mazāk atpērkamo zemju gabalu - tb. mazāk zemju īpašnieku, daudz mazāks risks ieberzties problēmās/tiesās ar atsavināšanām, kā arī cena zemei ir 10x zemāka. C
3. Ceļu ir daudz vieglāk/lētāk uzturēt, nav sarežģītu inženierbūvju (slēgtā lietene, krustojumi ar luksoforiem, gājēju ietves utt)
4. satiksmes plūsma veidojas daudz vienmērīgāka.
Tā visa ir teorija, kas konkrētā virzienā neatmaksājas! Kā jau saku — 3 izčakarēti ceļi, kas visi jāuztur. Uzturēt 3 ceļus ilgtermiņā vienmēr būs dārgāk kā 1 lielāku ar visu Tevis minēto sarežģītāko infrastruktūru | Offline | | |
|
Papakarlo | 27. Jun 2015, 14:05 |
#4509
|
| Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
27 Jun 2015, 13:27:59 JDS rakstīja:
27 Jun 2015, 13:20:56 Papakarlo rakstīja:
Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām
iracingaa tev trases beidzaas?
Sim'racings arī noder, pataisnot rokas virtuāli galīgi nenāk par skādi | Offline | | |
Reinis_m | 27. Jun 2015, 14:06 |
#4510
|
| Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
27 Jun 2015, 13:55:29 Android rakstīja:
27 Jun 2015, 13:19:20 Reinis_m rakstīja:
Android, cik reāli, Tavuprāt, būtu panākt, lai šis te tiktu sakārtots?
http://i.imgur.com/LtZtUE1.jpg
Ar sakārtošanu es domāju kaut kādas uzbrauktuves uztaisīšanu. Tas grantētais celiņš blakus nekur neved un parādījās tieši uz P80 izbūvi, aizkulisēs runā, ka savienojums esot bijis plānots, bet kaut kādas duras pagastā to esot norakušas.
Rezultātā daļa ciema braukā šādi, kas, protams, nav baigi droši, 2x gadā kāds to iebraukto vietiņu nedaudz pārrok, bet tas baigi netraucē.
Nezinu, kas tur ir bijis par story par pieslēgumu. Reāli pagaidām P80 ir vienīgais ceļš, kur praktiski visi pieslēgumi ir 2līmeņi.
Ja projektēšanas gaitā ir kaut kas palaists garām, tad tagad nekādas lielās iespējas to izlabot nebūs - pilnvērtīgs 2līmeņu mezlgs maksā 2mio+, un tagad diez vai kāds tādu naudu guldīs, lai pagasts ar 300 iedzīvotājiem varētu tikt uz ceļa. Nepatīk - var braukt pa veco A6 šoseju.
Starp citu - es vasarā labprātāk braucu pa veco A6 - fūres tur praktiski nav, satiksmes intensitāte ir būtiski zemāka (it sevišķi aiz Lielvārdes), ceļš ir skaists un baudāms.
Nu nu, tur ir vismaz 5 tādi viena līmeņa pieslēgumi uz kaut kādiem tikpat štruntīgiem celiņiem kā šis. Tajos gan nedrīkst griezt pa kreisi, bet nu tā būtu mazākā bēda. | Offline | | |
alco | 27. Jun 2015, 14:08 |
#4511
|
| Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: Dienesta auto...
|
27 Jun 2015, 14:04:17 S5 rakstīja:
Paskatieties apkārt, cik nav tādu, kas ļarkšķ pa telefonu uz Jūrmalas šosejas kreisajā joslā un nefiltrē kas notiek. Cik nav tādu, kas spoguļos neskatās? Cik nav tādu, kas visur mauc uz 70 vienalga apdzīvota vieta vai ārpus... Vnk cilvēki nekoncentrējās bet ļurinās randomā pa ceļu, tāpēc arī notiek visādas nelaimes un, protams, viss tiek norakstīts nevis uz tizlumu, bet uz ļauno ātrumu. Protams, katrs var kļūdīties, bet reizēm šķiet, ka pie mums viena ļoti liela daļa vienkārši nemāk braukt. Daudz lielāka daļa nekā Vācijā, Šveicē u.c. attīstītās valstīs.
Nav normālu lielceļu, izņemot 10 km uz Jūrmalenes - nav arī cilvēkiem lielceļa kultūras. | Offline | | |
martinsz | 27. Jun 2015, 14:20 |
#4512
|
| Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Mums vispār nav nekādas kultūras, nevis lielceļu
----------------- ... | Offline | | |
henis | 27. Jun 2015, 14:23 |
#4513
|
| Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Šeit tu smagi kļūdies
Penši, kas ārpus brauc uz 70 km/h pilsētās brauc uz 80km/h. Cieti!
27 Jun 2015, 14:04:17 S5 rakstīja:
Tīnūžu ceļam nav ne vainas, problēma ir cilvēku tizlumā un bezatbildībā, kā arī, iespējams, šrotu tehniskajā stāvoklī (riepas utml). Dēļ visādiem šādiem tizleņiem, kas nemāk braukt arī zīme 100 no Tīnūžu ceļa pazuda...
Paskatieties apkārt, cik nav tādu, kas ļarkšķ pa telefonu uz Jūrmalas šosejas kreisajā joslā un nefiltrē kas notiek. Cik nav tādu, kas spoguļos neskatās? Cik nav tādu, kas visur mauc uz 70 vienalga apdzīvota vieta vai ārpus... Vnk cilvēki nekoncentrējās bet ļurinās randomā pa ceļu, tāpēc arī notiek visādas nelaimes un, protams, viss tiek norakstīts nevis uz tizlumu, bet uz ļauno ātrumu. Protams, katrs var kļūdīties, bet reizēm šķiet, ka pie mums viena ļoti liela daļa vienkārši nemāk braukt. Daudz lielāka daļa nekā Vācijā, Šveicē u.c. attīstītās valstīs.
Nekad iz Tīnūžu šosejas nav bijušas problēmas normāli, droši apdzīt... ziemā grūtāk, jo slidens, bet vienalga var izdarīt.
| Offline | | |
S5 | 27. Jun 2015, 14:24 |
#4514
|
| Kopš: 24. Jul 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: Audi, BMW, Porsche
| Kultūras un prasmes nav. Būtu mums reģionos kalnu ceļi gar kraujas malām kā Itālijā, jau sen puse braucēju būtu apsitušies. Vienalga kāds ceļš, pašam tak jādomā līdzi ar galvu, ko tu dari, nevis ceļš vainīgs...
Savukārt paši labie ceļi nerodas, jo nav mums kārtīgas un godīgas saimniekošanas kultūras. Katrs pasūtījums ir kā izzagšanas projekts, kvalitāte klibo utt. - ceļu būvē tā pati kultūra, kas uz ceļa
Un tieši tas pats ar politisko kultūru, sēž bars ar aļņiem un nesaprot, kāpēc notiek negadījumi. Palielina sodus, samazina ātrumus un joprojām sēž un nesaprot ko darīt... | Offline | | |
hronists | 27. Jun 2015, 14:28 |
#4515
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
27 Jun 2015, 14:23:18 henis rakstīja:
Šeit tu smagi kļūdies
Penši, kas ārpus brauc uz 70 km/h pilsētās brauc uz 80km/h. Cieti!
kāda starpība uz cik brauc pensis? ja tu nejēdz apdzīt to, kas brauc uz 80, tad tev uz ceļa nav ko darīt. | Offline | | |
henis | 27. Jun 2015, 14:30 |
#4516
|
| Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Atpisies nelaime. Es uz ceļa esmu pirmais. Vienmēr!
| Offline | | |
|
Mizx | 27. Jun 2015, 14:32 |
#4517
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
27 Jun 2015, 14:24:57 S5 rakstīja:
Palielina sodus, samazina ātrumus un joprojām sēž un nesaprot ko darīt...
Bet var lielīties ar to, ka smagi strādājuši un cīnījušies ar problēmām... Ko var gribēt no tāda satiksmes ministra, kāds mums tagad ir... | Offline | | |
viesulis | 27. Jun 2015, 14:40 |
#4518
|
| Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Sanāca vīri un sāka spriest drumas lietas
Enīveizzz, ceļi ir un paliek labāki (tie kuri nav Rīgas ielas ), tikai braukšanas vaina
| Offline | | |
henis | 27. Jun 2015, 14:44 |
#4519
|
| Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| +777
Viss ir skaisti, ja nav jābrauc Rīgā.
27 Jun 2015, 14:40:23 viesulis rakstīja:
Sanāca vīri un sāka spriest drumas lietas
Enīveizzz, ceļi ir un paliek labāki (tie kuri nav Rīgas ielas ), tikai braukšanas vaina
| Offline | | |
AAE | 27. Jun 2015, 15:12 |
#4520
|
| Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedri...ju.d?id=46149119
Na jums braukšanas kultūras paraugstunda. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|