Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
PAPS1990
27. Jun 2015, 13:47 #4501

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


27 Jun 2015, 13:46:45 Jureks rakstīja:

27 Jun 2015, 13:43:19 PAPS1990 rakstīja:
Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.


Kādas problēms Tev autobusā sēžot var būt..

ai nu beeeeidz, nepataisi sevi par muļķi lūdzu. Likies sakarīgs čalis, bet nu jau aiziet pa traku...
Offline
Mizx
27. Jun 2015, 13:51 #4502

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

Es jau pašā sākumā nesapratu, kāpēc jābūvē trešais ceļš Daugavpils virzienā. tagad tur ir 3 ceļi, katrā pa tikai vienai joslai katrā virzienā un no rīta vari piedalīties loterijā, pa kuru ceļu braukt, jo ja kaut kas atgadījies, tad šoseja slēgta, met kilometriem garu līkumu. Vajadzēja palikt pie viena ceļa ar vairākām joslām katrā virzienā, normālu ātrumu un normālu drošību. Tagad nauda iztērēta, īpaši ātrāk (braucot pēc CSN) galā nonākt nevar un smagu avāriju skaits tajā virzienā tikai pieaudzis.

Tallinas šosejas pusotra josla arī ir absurds. Jau kad to būvēja, biju Norvēģijā un tur visus šādus ceļus tieši tolaik pārbūvēja par 3 joslu ceļiem, kur pamīšus vienā virzienā te 1, te 2 joslas, pa vidu augsta sēta. Apdzīt var noteiktos posmos, bet pilnīga drošība, ka nebūs nekādu frontālu avāriju.

Var jau paļauties uz cilvēku veselo saprātu, bet loterijās tak arī visi miljonus nevinnē.
Offline
Android
27. Jun 2015, 13:55 #4503

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Jun 2015, 13:19:20 Reinis_m rakstīja:
Android, cik reāli, Tavuprāt, būtu panākt, lai šis te tiktu sakārtots?



Ar sakārtošanu es domāju kaut kādas uzbrauktuves uztaisīšanu. Tas grantētais celiņš blakus nekur neved un parādījās tieši uz P80 izbūvi, aizkulisēs runā, ka savienojums esot bijis plānots, bet kaut kādas duras pagastā to esot norakušas.

Rezultātā daļa ciema braukā šādi, kas, protams, nav baigi droši, 2x gadā kāds to iebraukto vietiņu nedaudz pārrok, bet tas baigi netraucē.

Nezinu, kas tur ir bijis par story par pieslēgumu. Reāli pagaidām P80 ir vienīgais ceļš, kur praktiski visi pieslēgumi ir 2līmeņi.
Ja projektēšanas gaitā ir kaut kas palaists garām, tad tagad nekādas lielās iespējas to izlabot nebūs - pilnvērtīgs 2līmeņu mezlgs maksā 2mio+, un tagad diez vai kāds tādu naudu guldīs, lai pagasts ar 300 iedzīvotājiem varētu tikt uz ceļa. Nepatīk - var braukt pa veco A6 šoseju.
Starp citu - es vasarā labprātāk braucu pa veco A6 - fūres tur praktiski nav, satiksmes intensitāte ir būtiski zemāka (it sevišķi aiz Lielvārdes), ceļš ir skaists un baudāms.

Par ātruma ievērošanu un apdzīšanas problēmām - 90% gadījumu fūres korekti ietur 90km/h, tā kā ja grib braukt pēc noteikumiem, tad diži daudz arī nav jāapdzen :vwfans:

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
27. Jun 2015, 14:01 #4504

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Jun 2015, 13:51:15 Mizx rakstīja:
Es jau pašā sākumā nesapratu, kāpēc jābūvē trešais ceļš Daugavpils virzienā. tagad tur ir 3 ceļi, katrā pa tikai vienai joslai katrā virzienā un no rīta vari piedalīties loterijā, pa kuru ceļu braukt, jo ja kaut kas atgadījies, tad šoseja slēgta, met kilometriem garu līkumu. Vajadzēja palikt pie viena ceļa ar vairākām joslām katrā virzienā, normālu ātrumu un normālu drošību. Tagad nauda iztērēta, īpaši ātrāk (braucot pēc CSN) galā nonākt nevar un smagu avāriju skaits tajā virzienā tikai pieaudzis.

Tallinas šosejas pusotra josla arī ir absurds. Jau kad to būvēja, biju Norvēģijā un tur visus šādus ceļus tieši tolaik pārbūvēja par 3 joslu ceļiem, kur pamīšus vienā virzienā te 1, te 2 joslas, pa vidu augsta sēta. Apdzīt var noteiktos posmos, bet pilnīga drošība, ka nebūs nekādu frontālu avāriju.

Var jau paļauties uz cilvēku veselo saprātu, bet loterijās tak arī visi miljonus nevinnē.

P80 galvenā priekšrocība ir tā, ka tas neiet caur apdzīvotām vietām. Esošie ceļi visi iet cauri apdzīvotām vietām, un ļoti daudz kur nav iespējas pārbūvēt esošo ceļu par 2brauktuvju.
Zemes tāpat būtu jāatpērk ļoti daudz, un finansiāli sanāk izdevīgāk būvēt jaunu ceļu pār laukam, nekā paplašināt esošo, jo:
1. ceļš pāri laukam ir tomēr drošāks, nekā cauri apdzīvotām vietām
2. ir mazāk atpērkamo zemju gabalu - tb. mazāk zemju īpašnieku, daudz mazāks risks ieberzties problēmās/tiesās ar atsavināšanām, kā arī cena zemei ir 10x zemāka. C
3. Ceļu ir daudz vieglāk/lētāk uzturēt, nav sarežģītu inženierbūvju (slēgtā lietene, krustojumi ar luksoforiem, gājēju ietves utt)
4. satiksmes plūsma veidojas daudz vienmērīgāka.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Mizx
27. Jun 2015, 14:02 #4505

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

Daugavpils virziens gan man asociējas ar fūrēm, kas ir uz miršanas robežas, brauc kūpēdamas melniem dūmiem max 70 km/h, un vienmēr vismaz viena mētājas ceļmalā ar šoferi eļļā līdz elkoņiem kaut ko skrūvējot. Uz Krieviju ar tādām laikam nebaidās braukt, jo remonti lēti, nav prasības kā Eiropā.
Offline
alco
27. Jun 2015, 14:03 #4506

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


27 Jun 2015, 13:43:19 PAPS1990 rakstīja:

27 Jun 2015, 13:28:33 alco rakstīja:
Par apdzīšanu, pati par sevi jau tā nav problēma, bet, jo lielāka satiksmes intensitāte, jo lielāks risks.

Negribēju teikt, ka apdzīšana ir noziegums, bet uz ceļa ar lielu satiksmes intensitāti, un A1 es uzskatu ir ļoti intensīva satiksme, un ne tikai uz Positivusa laiku, kādreiz ir tikai divi varianti - vai nu vilkties aiz sastāva, kas sastāv no fūrām, kemperiem un lauku papiem astē, vai riskēt un pūst visiem garām. Es parasti izvēlos otro variantu, bet tā nav normāla situācija uz Eiropas nozīmes autoceļa

Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.


Tev no mammas auto pakaļējā beņķa noteikti viss izskatās savādāk

neuztver visu tik burtiski par 100 km runāju kā piemēru, ja uzskatām, ka apdzīšana ir bīstama, protams dzīvē neviens tā nebrauc.

[ Šo ziņu laboja alco, 27 Jun 2015, 14:05:37 ]

Offline
S5
27. Jun 2015, 14:04 #4507

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Tīnūžu ceļam nav ne vainas, problēma ir cilvēku tizlumā un bezatbildībā, kā arī, iespējams, šrotu tehniskajā stāvoklī (riepas utml). Dēļ visādiem šādiem tizleņiem, kas nemāk braukt arī zīme 100 no Tīnūžu ceļa pazuda...

Paskatieties apkārt, cik nav tādu, kas ļarkšķ pa telefonu uz Jūrmalas šosejas kreisajā joslā un nefiltrē kas notiek. Cik nav tādu, kas spoguļos neskatās? Cik nav tādu, kas visur mauc uz 70 vienalga apdzīvota vieta vai ārpus... Vnk cilvēki nekoncentrējās bet ļurinās randomā pa ceļu, tāpēc arī notiek visādas nelaimes un, protams, viss tiek norakstīts nevis uz tizlumu, bet uz ļauno ātrumu. Protams, katrs var kļūdīties, bet reizēm šķiet, ka pie mums viena ļoti liela daļa vienkārši nemāk braukt. Daudz lielāka daļa nekā Vācijā, Šveicē u.c. attīstītās valstīs.

Nekad iz Tīnūžu šosejas nav bijušas problēmas normāli, droši apdzīt... ziemā grūtāk, jo slidens, bet vienalga var izdarīt.
Offline
Mizx
27. Jun 2015, 14:04 #4508

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


27 Jun 2015, 14:01:21 Android rakstīja:

27 Jun 2015, 13:51:15 Mizx rakstīja:
Es jau pašā sākumā nesapratu, kāpēc jābūvē trešais ceļš Daugavpils virzienā. tagad tur ir 3 ceļi, katrā pa tikai vienai joslai katrā virzienā un no rīta vari piedalīties loterijā, pa kuru ceļu braukt, jo ja kaut kas atgadījies, tad šoseja slēgta, met kilometriem garu līkumu. Vajadzēja palikt pie viena ceļa ar vairākām joslām katrā virzienā, normālu ātrumu un normālu drošību. Tagad nauda iztērēta, īpaši ātrāk (braucot pēc CSN) galā nonākt nevar un smagu avāriju skaits tajā virzienā tikai pieaudzis.

Tallinas šosejas pusotra josla arī ir absurds. Jau kad to būvēja, biju Norvēģijā un tur visus šādus ceļus tieši tolaik pārbūvēja par 3 joslu ceļiem, kur pamīšus vienā virzienā te 1, te 2 joslas, pa vidu augsta sēta. Apdzīt var noteiktos posmos, bet pilnīga drošība, ka nebūs nekādu frontālu avāriju.

Var jau paļauties uz cilvēku veselo saprātu, bet loterijās tak arī visi miljonus nevinnē.

P80 galvenā priekšrocība ir tā, ka tas neiet caur apdzīvotām vietām. Esošie ceļi visi iet cauri apdzīvotām vietām, un ļoti daudz kur nav iespējas pārbūvēt esošo ceļu par 2brauktuvju.
Zemes tāpat būtu jāatpērk ļoti daudz, un finansiāli sanāk izdevīgāk būvēt jaunu ceļu pār laukam, nekā paplašināt esošo, jo:
1. ceļš pāri laukam ir tomēr drošāks, nekā cauri apdzīvotām vietām
2. ir mazāk atpērkamo zemju gabalu - tb. mazāk zemju īpašnieku, daudz mazāks risks ieberzties problēmās/tiesās ar atsavināšanām, kā arī cena zemei ir 10x zemāka. C
3. Ceļu ir daudz vieglāk/lētāk uzturēt, nav sarežģītu inženierbūvju (slēgtā lietene, krustojumi ar luksoforiem, gājēju ietves utt)
4. satiksmes plūsma veidojas daudz vienmērīgāka.
Tā visa ir teorija, kas konkrētā virzienā neatmaksājas! Kā jau saku — 3 izčakarēti ceļi, kas visi jāuztur. Uzturēt 3 ceļus ilgtermiņā vienmēr būs dārgāk kā 1 lielāku ar visu Tevis minēto sarežģītāko infrastruktūru
Offline
Papakarlo
27. Jun 2015, 14:05 #4509

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


27 Jun 2015, 13:27:59 JDS rakstīja:

27 Jun 2015, 13:20:56 Papakarlo rakstīja:
Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām

iracingaa tev trases beidzaas?
Sim'racings arī noder, pataisnot rokas virtuāli galīgi nenāk par skādi
Offline
Reinis_m
27. Jun 2015, 14:06 #4510

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


27 Jun 2015, 13:55:29 Android rakstīja:

27 Jun 2015, 13:19:20 Reinis_m rakstīja:
Android, cik reāli, Tavuprāt, būtu panākt, lai šis te tiktu sakārtots?

http://i.imgur.com/LtZtUE1.jpg

Ar sakārtošanu es domāju kaut kādas uzbrauktuves uztaisīšanu. Tas grantētais celiņš blakus nekur neved un parādījās tieši uz P80 izbūvi, aizkulisēs runā, ka savienojums esot bijis plānots, bet kaut kādas duras pagastā to esot norakušas.

Rezultātā daļa ciema braukā šādi, kas, protams, nav baigi droši, 2x gadā kāds to iebraukto vietiņu nedaudz pārrok, bet tas baigi netraucē.

Nezinu, kas tur ir bijis par story par pieslēgumu. Reāli pagaidām P80 ir vienīgais ceļš, kur praktiski visi pieslēgumi ir 2līmeņi.
Ja projektēšanas gaitā ir kaut kas palaists garām, tad tagad nekādas lielās iespējas to izlabot nebūs - pilnvērtīgs 2līmeņu mezlgs maksā 2mio+, un tagad diez vai kāds tādu naudu guldīs, lai pagasts ar 300 iedzīvotājiem varētu tikt uz ceļa. Nepatīk - var braukt pa veco A6 šoseju.
Starp citu - es vasarā labprātāk braucu pa veco A6 - fūres tur praktiski nav, satiksmes intensitāte ir būtiski zemāka (it sevišķi aiz Lielvārdes), ceļš ir skaists un baudāms.


Nu nu, tur ir vismaz 5 tādi viena līmeņa pieslēgumi uz kaut kādiem tikpat štruntīgiem celiņiem kā šis. Tajos gan nedrīkst griezt pa kreisi, bet nu tā būtu mazākā bēda.
Offline
alco
27. Jun 2015, 14:08 #4511

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


27 Jun 2015, 14:04:17 S5 rakstīja:


Paskatieties apkārt, cik nav tādu, kas ļarkšķ pa telefonu uz Jūrmalas šosejas kreisajā joslā un nefiltrē kas notiek. Cik nav tādu, kas spoguļos neskatās? Cik nav tādu, kas visur mauc uz 70 vienalga apdzīvota vieta vai ārpus... Vnk cilvēki nekoncentrējās bet ļurinās randomā pa ceļu, tāpēc arī notiek visādas nelaimes un, protams, viss tiek norakstīts nevis uz tizlumu, bet uz ļauno ātrumu. Protams, katrs var kļūdīties, bet reizēm šķiet, ka pie mums viena ļoti liela daļa vienkārši nemāk braukt. Daudz lielāka daļa nekā Vācijā, Šveicē u.c. attīstītās valstīs.




Nav normālu lielceļu, izņemot 10 km uz Jūrmalenes - nav arī cilvēkiem lielceļa kultūras.
Offline
martinsz
27. Jun 2015, 14:20 #4512

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Mums vispār nav nekādas kultūras, nevis lielceļu

-----------------
...
Offline
henis
27. Jun 2015, 14:23 #4513

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Šeit tu smagi kļūdies
Penši, kas ārpus brauc uz 70 km/h pilsētās brauc uz 80km/h. Cieti!

27 Jun 2015, 14:04:17 S5 rakstīja:
Tīnūžu ceļam nav ne vainas, problēma ir cilvēku tizlumā un bezatbildībā, kā arī, iespējams, šrotu tehniskajā stāvoklī (riepas utml). Dēļ visādiem šādiem tizleņiem, kas nemāk braukt arī zīme 100 no Tīnūžu ceļa pazuda...

Paskatieties apkārt, cik nav tādu, kas ļarkšķ pa telefonu uz Jūrmalas šosejas kreisajā joslā un nefiltrē kas notiek. Cik nav tādu, kas spoguļos neskatās? Cik nav tādu, kas visur mauc uz 70 vienalga apdzīvota vieta vai ārpus... Vnk cilvēki nekoncentrējās bet ļurinās randomā pa ceļu, tāpēc arī notiek visādas nelaimes un, protams, viss tiek norakstīts nevis uz tizlumu, bet uz ļauno ātrumu. Protams, katrs var kļūdīties, bet reizēm šķiet, ka pie mums viena ļoti liela daļa vienkārši nemāk braukt. Daudz lielāka daļa nekā Vācijā, Šveicē u.c. attīstītās valstīs.

Nekad iz Tīnūžu šosejas nav bijušas problēmas normāli, droši apdzīt... ziemā grūtāk, jo slidens, bet vienalga var izdarīt.
Offline
S5
27. Jun 2015, 14:24 #4514

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Kultūras un prasmes nav. Būtu mums reģionos kalnu ceļi gar kraujas malām kā Itālijā, jau sen puse braucēju būtu apsitušies. Vienalga kāds ceļš, pašam tak jādomā līdzi ar galvu, ko tu dari, nevis ceļš vainīgs...

Savukārt paši labie ceļi nerodas, jo nav mums kārtīgas un godīgas saimniekošanas kultūras. Katrs pasūtījums ir kā izzagšanas projekts, kvalitāte klibo utt. - ceļu būvē tā pati kultūra, kas uz ceļa

Un tieši tas pats ar politisko kultūru, sēž bars ar aļņiem un nesaprot, kāpēc notiek negadījumi. Palielina sodus, samazina ātrumus un joprojām sēž un nesaprot ko darīt...
Offline
hronists
27. Jun 2015, 14:28 #4515

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


27 Jun 2015, 14:23:18 henis rakstīja:
Šeit tu smagi kļūdies
Penši, kas ārpus brauc uz 70 km/h pilsētās brauc uz 80km/h. Cieti!



kāda starpība uz cik brauc pensis? ja tu nejēdz apdzīt to, kas brauc uz 80, tad tev uz ceļa nav ko darīt.
Offline
henis
27. Jun 2015, 14:30 #4516

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Atpisies nelaime. Es uz ceļa esmu pirmais. Vienmēr!
Offline
Mizx
27. Jun 2015, 14:32 #4517

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


27 Jun 2015, 14:24:57 S5 rakstīja:
Palielina sodus, samazina ātrumus un joprojām sēž un nesaprot ko darīt...
Bet var lielīties ar to, ka smagi strādājuši un cīnījušies ar problēmām... Ko var gribēt no tāda satiksmes ministra, kāds mums tagad ir...
Offline
viesulis
27. Jun 2015, 14:40 #4518

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Sanāca vīri un sāka spriest drumas lietas
Enīveizzz, ceļi ir un paliek labāki (tie kuri nav Rīgas ielas ), tikai braukšanas vaina
Offline
henis
27. Jun 2015, 14:44 #4519

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

+777
Viss ir skaisti, ja nav jābrauc Rīgā.

27 Jun 2015, 14:40:23 viesulis rakstīja:
Sanāca vīri un sāka spriest drumas lietas
Enīveizzz, ceļi ir un paliek labāki (tie kuri nav Rīgas ielas ), tikai braukšanas vaina

Offline
AAE
27. Jun 2015, 15:12 #4520

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedri...ju.d?id=46149119
Na jums braukšanas kultūras paraugstunda.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo