Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Android
27. Jun 2015, 12:47 #4481

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Jun 2015, 12:44:20 shibernieks rakstīja:


Auto tehniskais stāvoklis + projektētāji, kas ceļus saprojektē , Latvijas valsts ceļi, kas dzīvo PSRS laikos un braucēju auna tipa domāšana.

Nez kādēļ Vācijā cilvēki var lidināties pa bāņiem bez ierobežojumiem, bet spēt saprast elementāras lietas un nenosisties?


Salīdzini 2 lietas:
1. Cik LV gada budžetus izmaksā bāņu izbūve/uzturēšana.
2. LV un DE vidējo statistisko drotu tehnisko stāvokli.

Un uz bāņiem arī notiek crashi, un bieži vien daudz smagāki nekā LV, kur max 3 mašīnas saskrienās.

Par ceļu tīklu kā tādu - ja jau dirsa ir plika, tad ir - nevar ar pliku dirsu (lasi - bez naudas) atļauties to, ko var bagātais.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
shibernieks
27. Jun 2015, 12:47 #4482

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Par sodiem nevajag pārspīlēt. Tajā pašā Šveicē sodi ir drakoniski, bet neskatoties uz to pa kalnu celiņiem vairākkārt esmu redzējis tādus lidotājus, ka atliek vien pabrīnīties. Atšķirība tik tā, ka tie lidotāji bija vietējie, lidoja ar prakstiski jauniem auto.
Offline
MA-RU
27. Jun 2015, 12:49 #4483

Kopš: 18. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Vakar pie SEB bankas Valdlaučos

Offline
zhuupa
27. Jun 2015, 12:50 #4484

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla


27 Jun 2015, 12:44:20 shibernieks rakstīja:
+ projektētāji, kas ceļus saprojektē

Kas ta projektam vainas?
Offline
shibernieks
27. Jun 2015, 12:53 #4485

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Android nemuldi muļķības. Tā pati Jelgavas šoseja ar no jauna sabūvētiem posmiem ir kā piemineklis jebkādam loģikas trūkumam. Cik tur ir sataisītas tās līkumotās joslas itkā risinot drošības jautājumus.
Cik ceļa posmi ir sabūvēti no jauna un gar malām nav salikti signālstabiņi un joslu līnijas savilktas ar lētāko krāsu.
Cik vietās sabūvēti apļi, kur jau īsā laikā ir bijušas entās avārijas, kas pirms tam tur nav vispār bijušas. Lielisks piemērs ir Kuldīgas apvedceļa aplis krustā ar jauno Tukuma šoseju.
Cik posmos ir salikts jauns asfalts, kas jau ir ar ievērojamiem iesēdumiem un drūpošu asfaltu.

Tas viss notiek aizbildinoties ar naudas trūkumu, bet realitātē tā ir kapitāla LVC razpizģaistva.
Offline
alco
27. Jun 2015, 12:56 #4486

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...


27 Jun 2015, 12:44:20 shibernieks rakstīja:


Auto tehniskais stāvoklis + projektētāji, kas ceļus saprojektē , Latvijas valsts ceļi, kas dzīvo PSRS laikos un braucēju auna tipa domāšana.

Nez kādēļ Vācijā cilvēki var lidināties pa bāņiem bez ierobežojumiem, bet spēt saprast elementāras lietas un nenosisties?



Diemžēl jāpiekrīt, jo ceļi LV ir skumji. Pat no jauna uzbūvētie labākā gadījumā pusotra josla (A1), kuru retais pat jēdz izmantot, bet parasti kā ir tā paliek tā pati viena josla. Bet satiksmes intensitāte jau sen vairs nav kā 70-tajos, līdz ar to nākas kādu apdzīt un jebkura iebraukšana pretējā kustības joslā ir saistīta ar risku, tā vienkārši ir. Vilkties astē 100+ kilometrus aiz fūres vai onkas, kas sēņo uz 70 arī nav risinājums.

Šī pati situācija uz Tīnūžu ceļa, būtu 2 joslas, vakardienas nelaime nenotiktu - cilvēks apdzina smago, nebija parēķinājis attālumu, pa strauju parāva atpakaļ savā joslā un

Padomju laika domāšana diemžēl ļoti spilgti izpaužas ceļu būvē - nekāda attīstība un šis ir rezultāts un tādus piemērus var atrast uz visiem noslogotākajiem auto ceļiem mūsu Dzimtenē.

[ Šo ziņu laboja alco, 27 Jun 2015, 12:58:59 ]

Offline
shibernieks
27. Jun 2015, 13:00 #4487

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Diennakts griezumā pie mums satiksmes intensitāte ir pārāk maza daudzjoslu ceļu būvei.
Nav jau jābūvē viss ceļš kā 4 joslu. Patāv tak ispēja pa gabaliņam paredzēt pa divām joslām ar apdzīšanas iespējām pamīšus. Tajā pašā Polijā šāds risinājums tiek piemērots.
Offline
zhuupa
27. Jun 2015, 13:02 #4488

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Tur nav vajadzīgas divas joslas lol, ja uztaisītu astoņas uz katru pusi, tad pavisam droši būtu, ne?
Tak pietiekami bieži tur tiek braukts un noslodze nav liela, nav vajadzības pēc četrām joslām, tas ceļš vispār ir Daugavpils šosejas atslogošanai, ko tas arī veic.
Offline
hronists
27. Jun 2015, 13:03 #4489

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


27 Jun 2015, 12:56:41 alco rakstīja:
Vilkties astē 100+ kilometrus aiz fūres vai onkas, kas sēņo uz 70 arī nav risinājums.



tu brauc ar velospēdu, ka 100km garumā nespēj apdzīt lēnāk braucošos?

pzdc braucēji jau sāk pārvērsties par kaut kādiem retardētiem poļiem, kas arī uz pusotras joslas ceļiem vairs nemāk apdzīt kā vienmēr - ar iebraukšanu pretējā joslā. nav pie mums satiksmes intensitāte ārpus pilsētām tāda lai 5 minūšu laikā neatrastos brīvs 300m garš posms kurā nesteidzīgi apdzīt ōpjus vai fūres.
Offline
PAPS1990
27. Jun 2015, 13:05 #4490

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:

Diemžēl jāpiekrīt, jo ceļi LV ir skumji. Pat no jauna uzbūvētie labākā gadījumā pusotra josla (A1), kuru retais pat jēdz izmantot, bet parasti kā ir tā paliek tā pati viena josla. Bet satiksmes intensitāte jau sen vairs nav kā 70-tajos, līdz ar to nākas kādu apdzīt un jebkura iebraukšana pretējā kustības joslā ir saistīta ar risku, tā vienkārši ir. Vilkties astē 100+ kilometrus aiz fūres vai onkas, kas sēņo uz 70 arī nav risinājums.


Cik bieži tad tur ir tik intensīva satiksme (tallina soseja) lai kādam 100 km vilktos astē, kad ir Positivus?

[ Šo ziņu laboja PAPS1990, 27 Jun 2015, 13:06:07 ]

Offline
Android
27. Jun 2015, 13:11 #4491

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Nevajag tikai tirst par 2 brauktuvju ceļiem - LV standarti ir aizgūti no tiem pašiem vāciešiem, un nekas daudz tur atšķirīgs nav. Katru ceļa normālprofila izvēli pamato satiksmes intensitāte - un uz LV ceļiem tiešām ir ļoti maz posmu, kuros ir pamatota nepieciešamība pēc 2 joslām katrā virzienā.
Turklāt, pat, ja uz ceļa būs intensitāte tikai 500 auto diennaktī, tāpat gadīsies gan fūras, gan penši, kas velkās, un kurus apdzīs.
Piemērs - ceļš P76 no Aizkraukles uz J-pili pa Daugavas kreiso krastu - intensitāte diezgan nekāda, ceļš jauns un skaists un baudāms. Un tāpat arī tur sanāk apdzīt, jo ir visādi, kas velkās, un visādi, kas lido. Un arī uz tā ceļa ir bieži redzēti autiņi grāvjos ar ratiem gaisā.

Par Tīnūžu ceļu - ceļš ir labs,bet problēma ir tajā, ka tas rada pārāk lielu drošības sajūtu. Un cilvēkam piemīt tāda lieta, kā riska homeostāze - tb pierastais riska līmenis. Ja brauc pa šauru un līkumainu ceļu, tad uzmanās, brauc akurāti. Ja brauc pa platu ceļu ar labu redzamību - tad uzmanās mazāk. Īsumā - riska līmenis nosacīti tiecas uz vienu un to pašu līmeni dažādos apstākļos.

Par ceļa remontiem - sākot ar krīzītes iestāšanos, daudzviet tiek pielietota vienkāršotās atjaunošanas tehnoloģija - ceļu nevis rekonstruē, bet atjauno. Nesošās kārtas parasti nemaina, bet gan tikai papildina, un uzliek jaunu asfaltu. Kilometra izmaksas, salīdzinot ar pilno rekonstrukciju, ir par 40-50% zemākas. Pluss - izmaksas, mīnuss - netiek mainīti ceļa parametri, kas atsevišķos gadījumos var būt ir nepieciešams.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
RVR
27. Jun 2015, 13:18 #4492

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


27 Jun 2015, 12:47:14 Android rakstīja:

Par ceļu tīklu kā tādu - ja jau dirsa ir plika, tad ir - nevar ar pliku dirsu (lasi - bez naudas) atļauties to, ko var bagātais.


Par ceļu tīklu - tā ir, pie mums tas ir izveidojies PSRS laikos un šobrīd tas ir par dārgu pilnvērtīgai uzturēšanai, un arī cilvēku tagad daudzos reģionos ir mazāk.

Cita lieta, ka arī tad, kad nauda ir, gadās tā, ka ceļš vietām tiek uzbūvēts tik dīvaini, ka var ilgi pētīt un mēģināt izprast, tieši kāpēc tas ir izdarīts šādi un ko tieši projektētājs tajā brīdī ir pīpējis.
Offline
Reinis_m
27. Jun 2015, 13:19 #4493

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Android, cik reāli, Tavuprāt, būtu panākt, lai šis te tiktu sakārtots?



Ar sakārtošanu es domāju kaut kādas uzbrauktuves uztaisīšanu. Tas grantētais celiņš blakus nekur neved un parādījās tieši uz P80 izbūvi, aizkulisēs runā, ka savienojums esot bijis plānots, bet kaut kādas duras pagastā to esot norakušas.

Rezultātā daļa ciema braukā šādi, kas, protams, nav baigi droši, 2x gadā kāds to iebraukto vietiņu nedaudz pārrok, bet tas baigi netraucē.
Offline
Papakarlo
27. Jun 2015, 13:20 #4494

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām
Offline
JDS
27. Jun 2015, 13:21 #4495

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Jun 2015, 12:28:22 Android rakstīja:
Problēma pārsvarā ir cilvēku galvās - tb. attieksmē pret noteikumiem, likumiem.
Piemēram Skandināvijā - nupat izbraukāju ~2000km pa SWE, mentus redzēju 1x, bet arī tie kaut kur devās, nevis sēdēja krūmos. Visi brauc, ievērojot noteikumus, avārijas neredzēju ne vienas.
LV - 5 menti uz km, bet braucējiem joprojām ir psrs domāšana - noteikumi priekš lohiem, es taču neesmu lohs lai brauktu ar atļauto ātrumu/ievērotu noteikumus. Tāpēc arī ir avārijas - noteikumus ievēro tikai, lai neuzrautos uz mentiem, nevis lai paliktu dzīvs un vesels. Arī birokrātija valstī vairojas tieši tā paša iemesla dēļ - ja likumā ir kāds caurums vai nepilnība, tad noteikti atradīsies n-tie purni, kas tūdaļ to izmantos, kaut vai principa pēc, nedomājot ar veselo saprātu. Un tad vajag pa vagaram pie katras zīmes, pie katra likuma cauruma, jo normāli domāt/dzīvot jau nemākam..

Diemžēl mentalitātē ir ieaudzināts - ar pliku dirsu un lielām ambīcijām. Domāšanā tālu no psrs un krievijas neesam diemžēl tikuši.

varbuut Tu no kaadas mazpilseetas aaraa nebrauci un tur tos 2k km ar sabraukaaji, bet uz swe shosejaam Tu binis noteikti neesi ja apgalvo, ka neviens neparkapj.
Offline
RVR
27. Jun 2015, 13:22 #4496

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


27 Jun 2015, 13:20:56 Papakarlo rakstīja:
Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām


Trases ir, bet tajās prasa naudu
Offline
JDS
27. Jun 2015, 13:27 #4497

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Jun 2015, 13:20:56 Papakarlo rakstīja:
Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām

iracingaa tev trases beidzaas?
Offline
alco
27. Jun 2015, 13:28 #4498

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...

Par apdzīšanu, pati par sevi jau tā nav problēma, bet, jo lielāka satiksmes intensitāte, jo lielāks risks.

Negribēju teikt, ka apdzīšana ir noziegums, bet uz ceļa ar lielu satiksmes intensitāti, un A1 es uzskatu ir ļoti intensīva satiksme, un ne tikai uz Positivusa laiku, kādreiz ir tikai divi varianti - vai nu vilkties aiz sastāva, kas sastāv no fūrām, kemperiem un lauku papiem astē, vai riskēt un pūst visiem garām. Es parasti izvēlos otro variantu, bet tā nav normāla situācija uz Eiropas nozīmes autoceļa

[ Šo ziņu laboja alco, 27 Jun 2015, 13:30:07 ]

Offline
PAPS1990
27. Jun 2015, 13:43 #4499

Kopš: 27. Dec 2014

Ziņojumi: 725

Braucu ar:


27 Jun 2015, 13:28:33 alco rakstīja:
Par apdzīšanu, pati par sevi jau tā nav problēma, bet, jo lielāka satiksmes intensitāte, jo lielāks risks.

Negribēju teikt, ka apdzīšana ir noziegums, bet uz ceļa ar lielu satiksmes intensitāti, un A1 es uzskatu ir ļoti intensīva satiksme, un ne tikai uz Positivusa laiku, kādreiz ir tikai divi varianti - vai nu vilkties aiz sastāva, kas sastāv no fūrām, kemperiem un lauku papiem astē, vai riskēt un pūst visiem garām. Es parasti izvēlos otro variantu, bet tā nav normāla situācija uz Eiropas nozīmes autoceļa

Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.
Offline
Jureks
27. Jun 2015, 13:46 #4500

Kopš: 14. May 2007

No: Talsi

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: bmw


27 Jun 2015, 13:43:19 PAPS1990 rakstīja:
Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.


Kādas problēms Tev autobusā sēžot var būt..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo