Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
Android | 27. Jun 2015, 12:47 |
#4481
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
27 Jun 2015, 12:44:20 shibernieks rakstīja:
Auto tehniskais stāvoklis + projektētāji, kas ceļus saprojektē , Latvijas valsts ceļi, kas dzīvo PSRS laikos un braucēju auna tipa domāšana.
Nez kādēļ Vācijā cilvēki var lidināties pa bāņiem bez ierobežojumiem, bet spēt saprast elementāras lietas un nenosisties?
Salīdzini 2 lietas:
1. Cik LV gada budžetus izmaksā bāņu izbūve/uzturēšana.
2. LV un DE vidējo statistisko drotu tehnisko stāvokli.
Un uz bāņiem arī notiek crashi, un bieži vien daudz smagāki nekā LV, kur max 3 mašīnas saskrienās.
Par ceļu tīklu kā tādu - ja jau dirsa ir plika, tad ir - nevar ar pliku dirsu (lasi - bez naudas) atļauties to, ko var bagātais.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
shibernieks | 27. Jun 2015, 12:47 |
#4482
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Par sodiem nevajag pārspīlēt. Tajā pašā Šveicē sodi ir drakoniski, bet neskatoties uz to pa kalnu celiņiem vairākkārt esmu redzējis tādus lidotājus, ka atliek vien pabrīnīties. Atšķirība tik tā, ka tie lidotāji bija vietējie, lidoja ar prakstiski jauniem auto. | Offline | | |
MA-RU | 27. Jun 2015, 12:49 |
#4483
|
| Kopš: 18. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Vakar pie SEB bankas Valdlaučos
| Offline | | |
zhuupa | 27. Jun 2015, 12:50 |
#4484
|
| Kopš: 28. Sep 2010
No: Viļāni
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: Fiat Multipla
|
27 Jun 2015, 12:44:20 shibernieks rakstīja:
+ projektētāji, kas ceļus saprojektē
Kas ta projektam vainas? | Offline | | |
shibernieks | 27. Jun 2015, 12:53 |
#4485
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Android nemuldi muļķības. Tā pati Jelgavas šoseja ar no jauna sabūvētiem posmiem ir kā piemineklis jebkādam loģikas trūkumam. Cik tur ir sataisītas tās līkumotās joslas itkā risinot drošības jautājumus.
Cik ceļa posmi ir sabūvēti no jauna un gar malām nav salikti signālstabiņi un joslu līnijas savilktas ar lētāko krāsu.
Cik vietās sabūvēti apļi, kur jau īsā laikā ir bijušas entās avārijas, kas pirms tam tur nav vispār bijušas. Lielisks piemērs ir Kuldīgas apvedceļa aplis krustā ar jauno Tukuma šoseju.
Cik posmos ir salikts jauns asfalts, kas jau ir ar ievērojamiem iesēdumiem un drūpošu asfaltu.
Tas viss notiek aizbildinoties ar naudas trūkumu, bet realitātē tā ir kapitāla LVC razpizģaistva. | Offline | | |
alco | 27. Jun 2015, 12:56 |
#4486
|
| Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: Dienesta auto...
|
27 Jun 2015, 12:44:20 shibernieks rakstīja:
Auto tehniskais stāvoklis + projektētāji, kas ceļus saprojektē , Latvijas valsts ceļi, kas dzīvo PSRS laikos un braucēju auna tipa domāšana.
Nez kādēļ Vācijā cilvēki var lidināties pa bāņiem bez ierobežojumiem, bet spēt saprast elementāras lietas un nenosisties?
Diemžēl jāpiekrīt, jo ceļi LV ir skumji. Pat no jauna uzbūvētie labākā gadījumā pusotra josla (A1), kuru retais pat jēdz izmantot, bet parasti kā ir tā paliek tā pati viena josla. Bet satiksmes intensitāte jau sen vairs nav kā 70-tajos, līdz ar to nākas kādu apdzīt un jebkura iebraukšana pretējā kustības joslā ir saistīta ar risku, tā vienkārši ir. Vilkties astē 100+ kilometrus aiz fūres vai onkas, kas sēņo uz 70 arī nav risinājums.
Šī pati situācija uz Tīnūžu ceļa, būtu 2 joslas, vakardienas nelaime nenotiktu - cilvēks apdzina smago, nebija parēķinājis attālumu, pa strauju parāva atpakaļ savā joslā un
Padomju laika domāšana diemžēl ļoti spilgti izpaužas ceļu būvē - nekāda attīstība un šis ir rezultāts un tādus piemērus var atrast uz visiem noslogotākajiem auto ceļiem mūsu Dzimtenē.
[ Šo ziņu laboja alco, 27 Jun 2015, 12:58:59 ] | Offline | | |
shibernieks | 27. Jun 2015, 13:00 |
#4487
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Diennakts griezumā pie mums satiksmes intensitāte ir pārāk maza daudzjoslu ceļu būvei.
Nav jau jābūvē viss ceļš kā 4 joslu. Patāv tak ispēja pa gabaliņam paredzēt pa divām joslām ar apdzīšanas iespējām pamīšus. Tajā pašā Polijā šāds risinājums tiek piemērots. | Offline | | |
zhuupa | 27. Jun 2015, 13:02 |
#4488
|
| Kopš: 28. Sep 2010
No: Viļāni
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: Fiat Multipla
| Tur nav vajadzīgas divas joslas lol, ja uztaisītu astoņas uz katru pusi, tad pavisam droši būtu, ne?
Tak pietiekami bieži tur tiek braukts un noslodze nav liela, nav vajadzības pēc četrām joslām, tas ceļš vispār ir Daugavpils šosejas atslogošanai, ko tas arī veic. | Offline | | |
|
hronists | 27. Jun 2015, 13:03 |
#4489
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
27 Jun 2015, 12:56:41 alco rakstīja:
Vilkties astē 100+ kilometrus aiz fūres vai onkas, kas sēņo uz 70 arī nav risinājums.
tu brauc ar velospēdu, ka 100km garumā nespēj apdzīt lēnāk braucošos?
pzdc braucēji jau sāk pārvērsties par kaut kādiem retardētiem poļiem, kas arī uz pusotras joslas ceļiem vairs nemāk apdzīt kā vienmēr - ar iebraukšanu pretējā joslā. nav pie mums satiksmes intensitāte ārpus pilsētām tāda lai 5 minūšu laikā neatrastos brīvs 300m garš posms kurā nesteidzīgi apdzīt ōpjus vai fūres. | Offline | | |
PAPS1990 | 27. Jun 2015, 13:05 |
#4490
|
| Kopš: 27. Dec 2014
Ziņojumi: 725
Braucu ar:
| Diemžēl jāpiekrīt, jo ceļi LV ir skumji. Pat no jauna uzbūvētie labākā gadījumā pusotra josla (A1), kuru retais pat jēdz izmantot, bet parasti kā ir tā paliek tā pati viena josla. Bet satiksmes intensitāte jau sen vairs nav kā 70-tajos, līdz ar to nākas kādu apdzīt un jebkura iebraukšana pretējā kustības joslā ir saistīta ar risku, tā vienkārši ir. Vilkties astē 100+ kilometrus aiz fūres vai onkas, kas sēņo uz 70 arī nav risinājums.
Cik bieži tad tur ir tik intensīva satiksme (tallina soseja) lai kādam 100 km vilktos astē, kad ir Positivus? [ Šo ziņu laboja PAPS1990, 27 Jun 2015, 13:06:07 ] | Offline | | |
Android | 27. Jun 2015, 13:11 |
#4491
|
| Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Nevajag tikai tirst par 2 brauktuvju ceļiem - LV standarti ir aizgūti no tiem pašiem vāciešiem, un nekas daudz tur atšķirīgs nav. Katru ceļa normālprofila izvēli pamato satiksmes intensitāte - un uz LV ceļiem tiešām ir ļoti maz posmu, kuros ir pamatota nepieciešamība pēc 2 joslām katrā virzienā.
Turklāt, pat, ja uz ceļa būs intensitāte tikai 500 auto diennaktī, tāpat gadīsies gan fūras, gan penši, kas velkās, un kurus apdzīs.
Piemērs - ceļš P76 no Aizkraukles uz J-pili pa Daugavas kreiso krastu - intensitāte diezgan nekāda, ceļš jauns un skaists un baudāms. Un tāpat arī tur sanāk apdzīt, jo ir visādi, kas velkās, un visādi, kas lido. Un arī uz tā ceļa ir bieži redzēti autiņi grāvjos ar ratiem gaisā.
Par Tīnūžu ceļu - ceļš ir labs,bet problēma ir tajā, ka tas rada pārāk lielu drošības sajūtu. Un cilvēkam piemīt tāda lieta, kā riska homeostāze - tb pierastais riska līmenis. Ja brauc pa šauru un līkumainu ceļu, tad uzmanās, brauc akurāti. Ja brauc pa platu ceļu ar labu redzamību - tad uzmanās mazāk. Īsumā - riska līmenis nosacīti tiecas uz vienu un to pašu līmeni dažādos apstākļos.
Par ceļa remontiem - sākot ar krīzītes iestāšanos, daudzviet tiek pielietota vienkāršotās atjaunošanas tehnoloģija - ceļu nevis rekonstruē, bet atjauno. Nesošās kārtas parasti nemaina, bet gan tikai papildina, un uzliek jaunu asfaltu. Kilometra izmaksas, salīdzinot ar pilno rekonstrukciju, ir par 40-50% zemākas. Pluss - izmaksas, mīnuss - netiek mainīti ceļa parametri, kas atsevišķos gadījumos var būt ir nepieciešams.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
RVR | 27. Jun 2015, 13:18 |
#4492
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
27 Jun 2015, 12:47:14 Android rakstīja:
Par ceļu tīklu kā tādu - ja jau dirsa ir plika, tad ir - nevar ar pliku dirsu (lasi - bez naudas) atļauties to, ko var bagātais.
Par ceļu tīklu - tā ir, pie mums tas ir izveidojies PSRS laikos un šobrīd tas ir par dārgu pilnvērtīgai uzturēšanai, un arī cilvēku tagad daudzos reģionos ir mazāk.
Cita lieta, ka arī tad, kad nauda ir, gadās tā, ka ceļš vietām tiek uzbūvēts tik dīvaini, ka var ilgi pētīt un mēģināt izprast, tieši kāpēc tas ir izdarīts šādi un ko tieši projektētājs tajā brīdī ir pīpējis. | Offline | | |
Reinis_m | 27. Jun 2015, 13:19 |
#4493
|
| Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Android, cik reāli, Tavuprāt, būtu panākt, lai šis te tiktu sakārtots?
Ar sakārtošanu es domāju kaut kādas uzbrauktuves uztaisīšanu. Tas grantētais celiņš blakus nekur neved un parādījās tieši uz P80 izbūvi, aizkulisēs runā, ka savienojums esot bijis plānots, bet kaut kādas duras pagastā to esot norakušas.
Rezultātā daļa ciema braukā šādi, kas, protams, nav baigi droši, 2x gadā kāds to iebraukto vietiņu nedaudz pārrok, bet tas baigi netraucē. | Offline | | |
Papakarlo | 27. Jun 2015, 13:20 |
#4494
|
| Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām | Offline | | |
JDS | 27. Jun 2015, 13:21 |
#4495
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10964
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Jun 2015, 12:28:22 Android rakstīja:
Problēma pārsvarā ir cilvēku galvās - tb. attieksmē pret noteikumiem, likumiem.
Piemēram Skandināvijā - nupat izbraukāju ~2000km pa SWE, mentus redzēju 1x, bet arī tie kaut kur devās, nevis sēdēja krūmos. Visi brauc, ievērojot noteikumus, avārijas neredzēju ne vienas.
LV - 5 menti uz km, bet braucējiem joprojām ir psrs domāšana - noteikumi priekš lohiem, es taču neesmu lohs lai brauktu ar atļauto ātrumu/ievērotu noteikumus. Tāpēc arī ir avārijas - noteikumus ievēro tikai, lai neuzrautos uz mentiem, nevis lai paliktu dzīvs un vesels. Arī birokrātija valstī vairojas tieši tā paša iemesla dēļ - ja likumā ir kāds caurums vai nepilnība, tad noteikti atradīsies n-tie purni, kas tūdaļ to izmantos, kaut vai principa pēc, nedomājot ar veselo saprātu. Un tad vajag pa vagaram pie katras zīmes, pie katra likuma cauruma, jo normāli domāt/dzīvot jau nemākam..
Diemžēl mentalitātē ir ieaudzināts - ar pliku dirsu un lielām ambīcijām. Domāšanā tālu no psrs un krievijas neesam diemžēl tikuši.
varbuut Tu no kaadas mazpilseetas aaraa nebrauci un tur tos 2k km ar sabraukaaji, bet uz swe shosejaam Tu binis noteikti neesi ja apgalvo, ka neviens neparkapj. | Offline | | |
RVR | 27. Jun 2015, 13:22 |
#4496
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
27 Jun 2015, 13:20:56 Papakarlo rakstīja:
Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām
Trases ir, bet tajās prasa naudu
| Offline | | |
|
JDS | 27. Jun 2015, 13:27 |
#4497
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10964
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Jun 2015, 13:20:56 Papakarlo rakstīja:
Mums trases par maz nav kur tautai iztrakoties :roll tā varētu būt viena no problēmām
iracingaa tev trases beidzaas? | Offline | | |
alco | 27. Jun 2015, 13:28 |
#4498
|
| Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: Dienesta auto...
| Par apdzīšanu, pati par sevi jau tā nav problēma, bet, jo lielāka satiksmes intensitāte, jo lielāks risks.
Negribēju teikt, ka apdzīšana ir noziegums, bet uz ceļa ar lielu satiksmes intensitāti, un A1 es uzskatu ir ļoti intensīva satiksme, un ne tikai uz Positivusa laiku, kādreiz ir tikai divi varianti - vai nu vilkties aiz sastāva, kas sastāv no fūrām, kemperiem un lauku papiem astē, vai riskēt un pūst visiem garām. Es parasti izvēlos otro variantu, bet tā nav normāla situācija uz Eiropas nozīmes autoceļa [ Šo ziņu laboja alco, 27 Jun 2015, 13:30:07 ] | Offline | | |
PAPS1990 | 27. Jun 2015, 13:43 |
#4499
|
| Kopš: 27. Dec 2014
Ziņojumi: 725
Braucu ar:
|
27 Jun 2015, 13:28:33 alco rakstīja:
Par apdzīšanu, pati par sevi jau tā nav problēma, bet, jo lielāka satiksmes intensitāte, jo lielāks risks.
Negribēju teikt, ka apdzīšana ir noziegums, bet uz ceļa ar lielu satiksmes intensitāti, un A1 es uzskatu ir ļoti intensīva satiksme, un ne tikai uz Positivusa laiku, kādreiz ir tikai divi varianti - vai nu vilkties aiz sastāva, kas sastāv no fūrām, kemperiem un lauku papiem astē, vai riskēt un pūst visiem garām. Es parasti izvēlos otro variantu, bet tā nav normāla situācija uz Eiropas nozīmes autoceļa
Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas. | Offline | | |
Jureks | 27. Jun 2015, 13:46 |
#4500
|
| Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
|
27 Jun 2015, 13:43:19 PAPS1990 rakstīja:
Pilnīgas muļķības un ja ir intensīva satiksme, tad tā nav 100km kā teici, varbūt sākot no Lilastes ir intensīvāka, bet nekad problēmas nav bijušas.
Kādas problēms Tev autobusā sēžot var būt.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|