Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
abyss
11. Sep 2020, 00:23 #4421

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

ar 5.0 benzīnu neviens nevar atļauties braukt, līdz ar to nobraukums daudz ticamāks

Vienīgā škoda kura ir pērkama ir tā ar 280 zs, bet tā nemaksā 25k

Offline
abyss
11. Sep 2020, 00:53 #4422

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


11 Sep 2020, 00:49:39 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 00:23:51 @abyss rakstīja:
ar 5.0 benzīnu neviens nevar atļauties braukt, līdz ar to nobraukums daudz ticamāks

Vienīgā škoda kura ir pērkama ir tā ar 280 zs, bet tā nemaksā 25k




hmm. izklausaas, ka esi liels specs teemaa. Varbuut pastaastiisi ko vairaak par sho 5.0 dzineeju?


Bļad, ko Tu gribi dzirdēt?

Būsim godīgi, vai tad ir kaut kas tāds, ko Tev var pastāstīt, ko Tu nezini?
Offline
Lafter
11. Sep 2020, 01:01 #4423

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


11 Sep 2020, 00:53:41 @abyss rakstīja:

11 Sep 2020, 00:49:39 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 00:23:51 @abyss rakstīja:
ar 5.0 benzīnu neviens nevar atļauties braukt, līdz ar to nobraukums daudz ticamāks

Vienīgā škoda kura ir pērkama ir tā ar 280 zs, bet tā nemaksā 25k




hmm. izklausaas, ka esi liels specs teemaa. Varbuut pastaastiisi ko vairaak par sho 5.0 dzineeju?


Bļad, ko Tu gribi dzirdēt?

Būsim godīgi, vai tad ir kaut kas tāds, ko Tev var pastāstīt, ko Tu nezini?

Iespējams, ka ir. Jau 3. Dienas domāju pajautāt. Bet viņš pasūtīs mani ticamākais

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Labais1234567891
11. Sep 2020, 01:16 #4424

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Baigi daudz nav kur pasūtīt. It ka visus var dirst pasutit bet ja pats esi hruščenē, kalifonija piepirsta virtuve. Hvz ha cinities pec dpf problemam. Pay nav vecas kad ceps oliņu. Pat bugrijs dabuja kas uzcep
Offline
abyss
11. Sep 2020, 01:39 #4425

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


11 Sep 2020, 01:15:48 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 00:53:41 @abyss rakstīja:

11 Sep 2020, 00:49:39 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 00:23:51 @abyss rakstīja:
ar 5.0 benzīnu neviens nevar atļauties braukt, līdz ar to nobraukums daudz ticamāks

Vienīgā škoda kura ir pērkama ir tā ar 280 zs, bet tā nemaksā 25k




hmm. izklausaas, ka esi liels specs teemaa. Varbuut pastaastiisi ko vairaak par sho 5.0 dzineeju?


Bļad, ko Tu gribi dzirdēt?

Būsim godīgi, vai tad ir kaut kas tāds, ko Tev var pastāstīt, ko Tu nezini?


nu, kaut vai to - kas taads par taada tilpuma dzineeju?
domaaju, pashi BMW buus paarsteigti to uzzinaat!


Tipa wiki atvērt baigā māKA

4.4

Un bmw jau kopš e39 laikiem apzīmējums nesakrita ar motora tilpumu, varbūt vēl senāk, Tu gan jau labāk zini
Offline
Labais1234567891
11. Sep 2020, 01:58 #4426

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Topika autors var atsukt beigtam alnim. Tas ja vins nesp3j atbldet tagad nozime ka vins ir vai nu hipsters kurš tulit sūks placientas smutijus vai ari ir pilnigs lohs.
Offline
Alkaans
11. Sep 2020, 07:13 #4427

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Jā akvārijs bija, aķis līdz pusei ūdenī, drošinātāju bloks viss slapjš, bik zaļais arī, rezerves ratā ar viss slapjš un 3 baltie bloki ar ūdeni. Visus kontaktus shēmas sapūta ar bremžu klīneri, izpūta ar kompresoru, salika kopā un viss iet, brīnos ka drošinātāji visi veseli un nav nekas nodedzis drenāžām galus norāva, tur korķi. kautkad kad ņems bamperi nost, uzliks atpakaļ tos galus ar krustu... Paldies par info, kas tādu sniedza
Offline
HiJaCKeR
11. Sep 2020, 08:07 #4428

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

par to 750i, domāju tas kas nopirks to auto naļikā, maz ticams satrauksies par kaut kādiem remontiem, brauks un baudīs auto, kāda nahren vēl sūda škoda
Offline
RS7
11. Sep 2020, 08:29 #4429

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


11 Sep 2020, 07:13:47 @Alkaans rakstīja:
Jā akvārijs bija, aķis līdz pusei ūdenī, drošinātāju bloks viss slapjš, bik zaļais arī, rezerves ratā ar viss slapjš un 3 baltie bloki ar ūdeni. Visus kontaktus shēmas sapūta ar bremžu klīneri, izpūta ar kompresoru, salika kopā un viss iet, brīnos ka drošinātāji visi veseli un nav nekas nodedzis drenāžām galus norāva, tur korķi. kautkad kad ņems bamperi nost, uzliks atpakaļ tos galus ar krustu... Paldies par info, kas tādu sniedza
Offline
sys9291
11. Sep 2020, 09:06 #4430

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Sep 2020, 17:03:21 @cipargalva rakstīja:
Tīri intereses pēc - vai silts tieši vadoties pēc dzinēja temperatūras?

ne gluži - temperatūra var būt no 50-90 grādi...
Offline
sys9291
11. Sep 2020, 10:42 #4431

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Sep 2020, 10:16:44 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 10:14:22 @Katwiaf rakstīja:
Help! Nezināma problēma x5 3.0d 2004g, uzsākot braukt vai strauji uzņemot ātrumu uz apdzīšanu sajūta itkā kardāns sistos pa grīdu, baigā vibrācija. Divos servisos paskatījās teica ka neredzot kur problēma vienā momentā bija noplīsis kardānam tas peldošais gultnis, tad vispār bija drausmīgi, to nomainīja palika labāk, bet joprojām nesaprotu kur īstā problēma!


dereetu shadu servisu nosaukumus studijaa.

a kārbas aizmugurējo spilvenu kāds skatījās?
Offline
sys9291
11. Sep 2020, 10:43 #4432

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Sep 2020, 10:29:01 @Vantage rakstīja:
Nu pareizi, aksioma apstiprinās. Var cerēt mazu uzturēšanu pasvaigam pēdējo gadu 730d LCI, kas gan tikai noderēs ikdienā, nekādam tur baigam kaifam, bet tas jau atkal, cipars, par ko cilvēki nav gatavi maksāt. Vajag nobrauktu 4.4, mazu ciparu un “pierādīt” rags to riches bija vel 760tais f02 pa 12-13k, var mēģināt “pierādīt sevi” vēl vairāk )

YES - bet tauta tā domā - un gatavi vēl tiesāties ar pārdevēju, kas uzmeta un iesmērēja...
Offline
mrc
11. Sep 2020, 10:58 #4433

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


11 Sep 2020, 10:19:42 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 10:16:07 @Vantage rakstīja:
Paldies par izklāstu, daļa lasīta, daļa jauns. Nav jau tā, ka dzinējs ir slikts, tsk. veiktspējas ziņā, bet es atkārtoju kapeikpišiem un blatotājiem: Tas tev nav 20k nu plus varbūt 2-3k kopā, braukt uz darbiņu Eco-Pro vid. Ātrums 15kmh un tad visiem stāstīt nafig škodas, lohiem škoda. Tas tā nebūs. Būs vajadzīgs daudz naudas un laika, bikses nost un tā škoda ātri pabrauks garām, kamēr humpalai spectūlis būs jādiņģē tosolam. Cik naudas vajag gadā, optimāli 15kkm? Bez riepām, degvielas un citiem šķidrumiem?

Bet nekas, kautkā iemudrīs iekšā arī bez spectūļa, pie reizes kautko aplaužot un viss cool kā sacīt jāsaka, škoda lohiem a man nosipts, egle panelī BMW 750 un vēl steidž 2-3 tjūns pieslēdzas klāt, jo kautkur lasīts ka varot 600ps tā viegli ar softiņu sakodēt un samaharēt, kā arī apmīzējus atrubīt


jaa, logjiski - F01/02 ir naudas kaastuve. Ja grib, lai visi gadzeti stradaatu, jaainvestee regulaari.
pusjaats N63 prasiis paaris pakas, acis nemirkskjinot. da kaut HVA nomainiit, paaris sprauslas, uudenssukni, kaadus iikumus. 3..5K buus momentaa.

Bet nu tas ir sarezgjiitaakais un dargaakais BMW, kas uz to briidi bija! Nu, nevar nopirkt 150.000 EUR veertu mantu, lietot to bezgaligi, bet neguldiit uztureeshanaa/remontos.



Bet rekur 300 (+/-) eur operlīzingā par bezgemara auto esot kosmoss un tā dara tikai lohi

vienīgās "investīcijas" tik tālu - ziemas riepas, 2 apkopes, logu šķidrums, benzīns.

(auto gan dienesta but still)

labāk tak braukt pačotno un ar cietu seju stāstīt, ka "iegulda" un "investē" pa 3-5 k remontos.
Tepat manā pierīgas ciemā Latvijas veiksmes stāsts - 3stāvu šķība bloķene, pie kuras lepni noparkots S klases mersis ar sapistu pneimu. Nu na*ujam
Offline
Matt
11. Sep 2020, 11:12 #4434

Kopš: 23. Sep 2003

Ziņojumi: 381

Braucu ar:


11 Sep 2020, 10:58:06 @mrc rakstīja:

11 Sep 2020, 10:19:42 @DM-101 rakstīja:

11 Sep 2020, 10:16:07 @Vantage rakstīja:
Paldies par izklāstu, daļa lasīta, daļa jauns. Nav jau tā, ka dzinējs ir slikts, tsk. veiktspējas ziņā, bet es atkārtoju kapeikpišiem un blatotājiem: Tas tev nav 20k nu plus varbūt 2-3k kopā, braukt uz darbiņu Eco-Pro vid. Ātrums 15kmh un tad visiem stāstīt nafig škodas, lohiem škoda. Tas tā nebūs. Būs vajadzīgs daudz naudas un laika, bikses nost un tā škoda ātri pabrauks garām, kamēr humpalai spectūlis būs jādiņģē tosolam. Cik naudas vajag gadā, optimāli 15kkm? Bez riepām, degvielas un citiem šķidrumiem?

Bet nekas, kautkā iemudrīs iekšā arī bez spectūļa, pie reizes kautko aplaužot un viss cool kā sacīt jāsaka, škoda lohiem a man nosipts, egle panelī BMW 750 un vēl steidž 2-3 tjūns pieslēdzas klāt, jo kautkur lasīts ka varot 600ps tā viegli ar softiņu sakodēt un samaharēt, kā arī apmīzējus atrubīt


jaa, logjiski - F01/02 ir naudas kaastuve. Ja grib, lai visi gadzeti stradaatu, jaainvestee regulaari.
pusjaats N63 prasiis paaris pakas, acis nemirkskjinot. da kaut HVA nomainiit, paaris sprauslas, uudenssukni, kaadus iikumus. 3..5K buus momentaa.

Bet nu tas ir sarezgjiitaakais un dargaakais BMW, kas uz to briidi bija! Nu, nevar nopirkt 150.000 EUR veertu mantu, lietot to bezgaligi, bet neguldiit uztureeshanaa/remontos.



Bet rekur 300 (+/-) eur operlīzingā par bezgemara auto esot kosmoss un tā dara tikai lohi

vienīgās "investīcijas" tik tālu - ziemas riepas, 2 apkopes, logu šķidrums, benzīns.

(auto gan dienesta but still)

labāk tak braukt pačotno un ar cietu seju stāstīt, ka "iegulda" un "investē" pa 3-5 k remontos.
Tepat manā pierīgas ciemā Latvijas veiksmes stāsts - 3stāvu šķība bloķene, pie kuras lepni noparkots S klases mersis ar sapistu pneimu. Nu na*ujam


Ar powera loģiku +/- esmu pazīstams, tomēr nebeidz pārsteigt dažādie veidi, kā argumentācijā tiek izmantota viltus dilemma. Piemēram, šeit īsti nav skaidrs, kāpēc eksistē tikai "bezproblēmu jaunie auto" un "nofistie premium, kur vienā laidā jāieliek pa 3-5k".

Ir premiumi, kas nav nopisti, varbūt maksā bišk virs tirgus, bet ir. Ir jaunie auto, kas patrāpās neveiksmīgi, un tad ej nu tu izstrīdies ar dīleri.

Kā arī, kas tieši nosodāms ir izvēlēties plikāku komplektāciju, bet dzīvu lietotu auto un ietaupīt kaut uz vērtības kritumu salīdzinājumā ar jaunu? Tā gan ir vēl cita diskusija.
Offline
BigDog24
11. Sep 2020, 11:13 #4435

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

varbūt kādam ir iekšā uztaisīt tabuliņu auto izdevumiem 5 gadu šķersgriezumā.
Pēc manas pieredzes auto vērtības kritums jaunam vāģim atsit pat bēdīgākos 10 gadīga auto scenārijus ar visādām sprauslu maiņām, kārbas remontiem utt. (pat apkalpojot 10 gadīgo vāģi pie dīlera).
Offline
kexxx
11. Sep 2020, 11:18 #4436

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Dilemma ir par to, vai ir prātīgi pirkt nobrauktu bembi pa padsmit pakām, ja bik piemetot jau sanāk jauns auto- pie tam ne jau lētākā klaburkaste

Mazlietots premium virs tirgus cenas? No problem, tikai cik daudzi to var reāli atļauties? Imho, lielākā daļa lepno premiumu pircēju ir mogo klienti, kam autiņš patiesībā nav pa kabatai, tāpēc ķer lētāko iespējamo... un tad sākas- dpf izgriezt, kko noglušīt, sačipot bla bla
Offline
kexxx
11. Sep 2020, 11:21 #4437

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


11 Sep 2020, 11:13:36 @BigDog24 rakstīja:
varbūt kādam ir iekšā uztaisīt tabuliņu auto izdevumiem 5 gadu šķersgriezumā.
Pēc manas pieredzes auto vērtības kritums jaunam vāģim atsit pat bēdīgākos 10 gadīga auto scenārijus ar visādām sprauslu maiņām, kārbas remontiem utt. (pat apkalpojot 10 gadīgo vāģi pie dīlera).

Diskusija sākās par 4 gadīgu autiņu pa 16pakām. 10 gadīgs ir pavisam citā cenu kategorijā
Offline
uldens1
11. Sep 2020, 12:29 #4438

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

labākais ka lielākā daļa tā komforta piesaucēji,nu škoda lohiem,bmw komfortam,atnākot vakarā mājā uz savu divistabu dzīvokli iekrīt IKEA gultāun bauda komfortu
Tak neviens neatzīs ka tas BMW ir sava ego celšanai un iedomai ka citi tevi uzskatīs pa veiksmīgu ar to veco lūzni,bet nē,visiem ir pie dirsas ar ko tu brauc
Offline
Surr
11. Sep 2020, 12:30 #4439

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


11 Sep 2020, 08:48:08 @DM-101 rakstīja:
b. nekad nav braucis pa PL/DE baani.
nu, vinjsh nezina, vinjam nevajag. bet taapeec jau nevajag nodirst citus.


Ir liela atšķirība - braukt pa PL/DE bāni, jo patīk "izbaudīt" pašu braukšanu vai arī regulāri braukt pa PL/DE bāni, lai nokļūtu galamērķī, kuru "izbaudīt".

Otrajā gadījumā jebkura Škoda, Nissan, Kia (vai kādu nu vēl iedomāsies lamuvārdu) ar adaptīvo kruīzkontroli izkabina tavā izpratnē "baudāmo" auto komforta ziņā.
Offline
kars
11. Sep 2020, 12:36 #4440

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


11 Sep 2020, 12:29:31 @uldens1 rakstīja:
labākais ka lielākā daļa tā komforta piesaucēji,nu škoda lohiem,bmw komfortam,atnākot vakarā mājā uz savu divistabu dzīvokli iekrīt IKEA gultāun bauda komfortu
Tak neviens neatzīs ka tas BMW ir sava ego celšanai un iedomai ka citi tevi uzskatīs pa veiksmīgu ar to veco lūzni,bet nē,visiem ir pie dirsas ar ko tu brauc
Man bmw nav ego celšanai, man vienkārši patīk ar viņu braukt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4