Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
BROCKERIS
27. Aug 2012, 12:48 #4421

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Sākot ar 2001. var tik vienkārši nesanākt - amputēt katalizatorus un viss. T.A. jādabū CO zem 0,03% un HC, kaut kas pie 100 vienībām drīkst būt. Jāpamēra atgāzes pēc amputēšanas.

P.s.
Tāpēc jau par skādi nenāk tie aizdedzes korektori.
Offline
Laoshi
27. Aug 2012, 12:52 #4422

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Aug 2012, 12:48:10 BROCKERIS rakstīja:
Sākot ar 2001. var tik vienkārši nesanākt - amputēt katalizatorus un viss. T.A. jādabū CO zem 0,03% un HC, kaut kas pie 100 vienībām drīkst būt. Jāpamēra atgāzes pēc amputēšanas.


Tikai nevajag sākt šito atkal. Gāzei ir citas prasības, daudz stingrākas. Tās prasības normālā stāvoklī esošs auto izpilda arī ar taisnu trubu. Kurš tad mūsdienās liek jaunus kata, kuri ir puse no auto vērtības.
Offline
EmWe
27. Aug 2012, 12:58 #4423

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1446

Braucu ar:

Ta kā septembrī jāiet TA, uzliks lietotus oriģinālos katalizātorus. Pēc tam jau varēs sākt domāt par taisnām trubām, emulātoriem utt.
Offline
Vecais
27. Aug 2012, 12:59 #4424

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


27 Aug 2012, 12:27:48 EmWe rakstīja:

27 Aug 2012, 12:17:34 Laoshi rakstīja:

27 Aug 2012, 12:11:45 EmWe rakstīja:
Visiem LPG optimistiem arī man tai skaitā darvas karote medus mucā - gāze nokāva abus katalizātorus. Secinājums - gāze der bubināšanai pa pilsētu, nevis bāņiem. Sanāca palikt fāterlandē uz bāņa, mājās braucu ar treileri.




Tapēc, ka bubināji pa pilsētu, tapēc arī nokāvi. Kāds tam sakars ar gāzi. Tas gan vairāk uz dīzeļiem attiecas, bet katalizatorus tīra normāli atvelkot un nevis vienreiz gadā, bet katru dienu. Sestais ātrums uz 50km/h kauj vairāk, nekā gāze, cepameļļa n'shit


Auto ir Chrysler 300C 3,5L Un pēc gazes uzlikšanas (1 1/2 gads jau) nebubinu :P Regulāri izgriežu līdz 6K. Pa bāņiem atvilks arī jau vairākkārtīgi. Šaize esot tāda, ka velkot pa bāni gāze turpina sadegt izpludē, bet kā zināms gāzei ir augstāks oktāna skaitlis un augstāka sadegšanas temperatūra nekā benzīnam. Nu labi katalizātori ari 5 gadus veci

Izsktatās ka būsi uzmests..
1. Katalizatoram LPG atgāzes ir 10x labākas Nav piemaisījumi un pārpalikumi kuri jādedzina.. ja kats jau ir ciet tad ir cits stāsts..
2. TC Motoram bija jāatsauc visi šie auto uz katalizatoru nomaiņu.. kuri vērsās ar sūdzībām tiem nomainīja bezmaksas, pārējie brauc kā var vai ķīmiķo.
3. Šiem motoriem vadības blokā saiet uz īso aizmugurējo zondes uztveršana.. ECU visu laiku redz paaugstinātu spriegumu - arī tad ja uz signālu ģenerē pareizos V.

Ja vaina ir tikai katos - jānomaina bezmaksas.
Ja ir problēma ar vadības bloku - TC Motors pateiks "Gāzinieks nosvilinājis.." , bet ja pareizi uzlikts(vadi visi veseli) arī šo var atspēkot

p.s Šim visam gāju cauri ar klienta Chrysler 300C 3,5L.. klients viens no TOP advokātiem iekš LV, par rūpnīcas defektiem nesamaksāja ne santīmu

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
gumijkoks
27. Aug 2012, 13:05 #4425

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

vajag padomu. gāzes balons salonā, bagažniekā. pirms 3000 km ielikts jauns multivārsts un ir sācis čīkstēt līmeņrādis. Kā sašūpojos pa bedrēm vai pie uzsākšanas/bremzēšanas gazīte šlankājas, tas līmeņrādis čīkst.
Ko darīt?
Offline
Vecais
27. Aug 2012, 13:08 #4426

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Kāds ražotājs multivārstam ?

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
EmWe
27. Aug 2012, 13:16 #4427

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1446

Braucu ar:



Izsktatās ka būsi uzmests..
1. Katalizatoram LPG atgāzes ir 10x labākas Nav piemaisījumi un pārpalikumi kuri jādedzina.. ja kats jau ir ciet tad ir cits stāsts..
2. TC Motoram bija jāatsauc visi šie auto uz katalizatoru nomaiņu.. kuri vērsās ar sūdzībām tiem nomainīja bezmaksas, pārējie brauc kā var vai ķīmiķo.
3. Šiem motoriem vadības blokā saiet uz īso aizmugurējo zondes uztveršana.. ECU visu laiku redz paaugstinātu spriegumu - arī tad ja uz signālu ģenerē pareizos V.

Ja vaina ir tikai katos - jānomaina bezmaksas.
Ja ir problēma ar vadības bloku - TC Motors pateiks "Gāzinieks nosvilinājis.." , bet ja pareizi uzlikts(vadi visi veseli) arī šo var atspēkot

p.s Šim visam gāju cauri ar klienta Chrysler 300C 3,5L.. klients viens no TOP advokātiem iekš LV, par rūpnīcas defektiem nesamaksāja ne santīmu


Manam abus katus mainīja pēc rekola , tas gan bija '07.
Vadības bloks (PCM) gan nosprāga otrā dienā pēc uzgāzēšanas. Atradu elektronikas "burvi", kas atdzīvināja PCMu (gāzenieki visu kompensēja). Pēc tam vairākus desmitus K nobraukāju pa bāņiem, kalnu serpentīniem bez problēmām līdz tagad nosprāga kati, viens galīgi ciet, otrs tuvu tam.

[ Šo ziņu laboja EmWe, 27 Aug 2012, 13:18:52 ]

Offline
BROCKERIS
27. Aug 2012, 14:28 #4428

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


27 Aug 2012, 12:52:15 Laoshi rakstīja:

27 Aug 2012, 12:48:10 BROCKERIS rakstīja:
Sākot ar 2001. var tik vienkārši nesanākt - amputēt katalizatorus un viss. T.A. jādabū CO zem 0,03% un HC, kaut kas pie 100 vienībām drīkst būt. Jāpamēra atgāzes pēc amputēšanas.


Tikai nevajag sākt šito atkal. Gāzei ir citas prasības, daudz stingrākas. Tās prasības normālā stāvoklī esošs auto izpilda arī ar taisnu trubu. Kurš tad mūsdienās liek jaunus kata, kuri ir puse no auto vērtības.

Meli un provokācija.
Varbūt atsevišķiem auto tā ir, bet ne vairumam.
2002 3.0 auģikam pat ar dzīviem 2 no 4 katiem, atgāzes bija drusku drusku virs normas. Autiņš top zustand.
4,2 S6 bez katalizotora ir ~0,06% co, bet tā kā tas ir 2000 gada, kur ir vecā norma, viss bumbās. Arī autiņš top zustand. Tie ir fakti.
Par gāzes kaitīgumu katalizatoram grūti spriest, domāju, ka karstākas izplūdes gāzes gan varētu būt, bet vai temperatūra kaitē katalizatoram - hvz.
Offline
kkas
27. Aug 2012, 14:35 #4429

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
indiešu pētījums, kkā tur ciparu maz priekš pētījuma

nemaz nezināju, ka gāze sadeg ātrāk 4-10 m/sekundē, kā benzīns
Offline
Laoshi
27. Aug 2012, 15:22 #4430

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Aug 2012, 14:28:20 BROCKERIS rakstīja:

Meli un provokācija.



Var jau būt, vai arī Rīgā skati vēljoprojām var nopirkt...
Offline
kexxx
27. Aug 2012, 18:07 #4431

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12310

Braucu ar:


27 Aug 2012, 11:37:01 divkosigais rakstīja:

27 Aug 2012, 11:31:52 kexxx rakstīja:
lol, kadas 15min?! Man uz gaazi parsledzas pec 2km ziemaa... Bez jebkadas motora sildisanas.

arī pie -28?


pie -20 ir tie 2km, gan jau ka pie -28 biku vairāk
bet ne jau nu 15 minūtes
Offline
Montana
27. Aug 2012, 18:21 #4432

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


27 Aug 2012, 13:16:17 EmWe rakstīja:


Izsktatās ka būsi uzmests..
1. Katalizatoram LPG atgāzes ir 10x labākas Nav piemaisījumi un pārpalikumi kuri jādedzina.. ja kats jau ir ciet tad ir cits stāsts..
2. TC Motoram bija jāatsauc visi šie auto uz katalizatoru nomaiņu.. kuri vērsās ar sūdzībām tiem nomainīja bezmaksas, pārējie brauc kā var vai ķīmiķo.
3. Šiem motoriem vadības blokā saiet uz īso aizmugurējo zondes uztveršana.. ECU visu laiku redz paaugstinātu spriegumu - arī tad ja uz signālu ģenerē pareizos V.

Ja vaina ir tikai katos - jānomaina bezmaksas.
Ja ir problēma ar vadības bloku - TC Motors pateiks "Gāzinieks nosvilinājis.." , bet ja pareizi uzlikts(vadi visi veseli) arī šo var atspēkot

p.s Šim visam gāju cauri ar klienta Chrysler 300C 3,5L.. klients viens no TOP advokātiem iekš LV, par rūpnīcas defektiem nesamaksāja ne santīmu


Manam abus katus mainīja pēc rekola , tas gan bija '07.
Vadības bloks (PCM) gan nosprāga otrā dienā pēc uzgāzēšanas. Atradu elektronikas "burvi", kas atdzīvināja PCMu (gāzenieki visu kompensēja). Pēc tam vairākus desmitus K nobraukāju pa bāņiem, kalnu serpentīniem bez problēmām līdz tagad nosprāga kati, viens galīgi ciet, otrs tuvu tam.
eļļu daudz vai maz ēd ?
Offline
nagla
27. Aug 2012, 18:48 #4433

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


27 Aug 2012, 11:58:51 seeingman rakstīja:

27 Aug 2012, 11:52:31 Laoshi rakstīja:

27 Aug 2012, 11:43:11 Staris rakstīja:
http://youtu.be/3r6pEToihqg
Kā diez būtu, ja tas balons būtu sprādzis? psc


Nemaz viņi tā nesprāgst, sprāgšanu un smirdēšanu ir izgudrojuši heiteri, kas uz gāzes plīts tējkannu ir uzbliezuši gaisā dēļ salūzuša sērkociņa

sprāga tad, ja uz auto uzlika mājas propāna balonu, jo tiem nav tādu drošības standartu un nav drošības vārsta, kā arī var pārpildīt.
es izpashi ieskatijos,kautka nemaniju droshibas varstus,brinums ka neuzgaja gaisa??? varbut bija tuksh,tam balonam kadi gadi 10 laikam! kad vispar sakas multivarsti ar droshibas ventiliem,un elektro klapaniem!?

[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Aug 2012, 18:57:38 ]

Offline
EmWe
27. Aug 2012, 19:00 #4434

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1446

Braucu ar:


27 Aug 2012, 18:21:06 Montana rakstīja:
eļļu daudz vai maz ēd ?


eļļa ēdas pēc ražotāja gostiem - 2L uz 10K km, pēc uzgāzēšanas škiet pat mazliet mazinājies
Offline
nagla
27. Aug 2012, 19:32 #4435

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

cerams varstu(lasit katalizatora) elloshana nav uzstadita?

[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Aug 2012, 19:33:46 ]

Offline
Laoshi
27. Aug 2012, 19:50 #4436

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Aug 2012, 19:00:45 EmWe rakstīja:

27 Aug 2012, 18:21:06 Montana rakstīja:
eļļu daudz vai maz ēd ?


eļļa ēdas pēc ražotāja gostiem - 2L uz 10K km, pēc uzgāzēšanas škiet pat mazliet mazinājies


Nu tipa kad katalizators sadrūp, viņš tur iekšā sagriežās, nekarst pilnībā, piestumās ar eļļu, tad var būt, ka sistēma saka kompim, ka tur kkas nav kārtībā, lai rubī nost. Tas ir pilnīgi normāli, kad tos izgriež, iemetina rezonatorus, lai nepļerkš un zondes izčipo. Tad tādi auto iet un nerij un saimnieks brauc vēl pāris gadus kā ar jaunu auto
Offline
nagla
27. Aug 2012, 20:00 #4437

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

divi rezonatori uz vienu izputeju nav vaidzigi,lieka naudas izsvieshana! pietiek ar tada pasha diametra trubas iemetinashanu vai iemonteshanu katalizatora vieta!

[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Aug 2012, 20:03:07 ]

Offline
daavo
27. Aug 2012, 20:11 #4438

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: Tramvaju


27 Aug 2012, 11:50:14 daavo rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas - dažreiz pārslēdzot uz gāzi, mašīna neiet, apgriezieni nekāpj, tikai knapi bubina uz noslāpšanas robežas. Iekārta 2. paaudzes, klasika ar elektronisko vadību. Vēlāk padarbinot/paslēgājot aiziet. Tāda sajūta, ka apsīkst gāzes padeve.
Offline
gipters
27. Aug 2012, 20:12 #4439

Kopš: 26. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Kas nepieciesams,lai uzstaadiitu taa saucamo 1paaudzes gaazes iekaartu uz dzineeja ar karburatoru?gaazes balons,reduktors.KAs veel?un cik maksaa to visu uzstaadiit?tiiri darbs,var bez sertifikaata.
Offline
Laoshi
27. Aug 2012, 20:31 #4440

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Aug 2012, 20:00:34 nagla rakstīja:
divi rezonatori uz vienu izputeju nav vaidzigi,lieka naudas izsvieshana! pietiek ar tada pasha diametra trubas iemetinashanu vai iemonteshanu katalizatora vieta!


Nu rezonatoru pietiek ar vienu, viņi jau ir dažādu izmēru. Ja viņa nav, tad atvelkot ir tāda metāliski pļerkšķoša skaņa, saimniekam diez vai ir mazāk par 20, nepatiks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo