Autors | Ziņojums |
BROCKERIS | 27. Aug 2012, 12:48 |
#4421
|
|
Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Sākot ar 2001. var tik vienkārši nesanākt - amputēt katalizatorus un viss. T.A. jādabū CO zem 0,03% un HC, kaut kas pie 100 vienībām drīkst būt. Jāpamēra atgāzes pēc amputēšanas.
P.s.
Tāpēc jau par skādi nenāk tie aizdedzes korektori. |
Offline | |
|
Laoshi | 27. Aug 2012, 12:52 |
#4422
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Aug 2012, 12:48:10 BROCKERIS rakstīja:
Sākot ar 2001. var tik vienkārši nesanākt - amputēt katalizatorus un viss. T.A. jādabū CO zem 0,03% un HC, kaut kas pie 100 vienībām drīkst būt. Jāpamēra atgāzes pēc amputēšanas.
Tikai nevajag sākt šito atkal. Gāzei ir citas prasības, daudz stingrākas. Tās prasības normālā stāvoklī esošs auto izpilda arī ar taisnu trubu. Kurš tad mūsdienās liek jaunus kata, kuri ir puse no auto vērtības. |
Offline | |
|
EmWe | 27. Aug 2012, 12:58 |
#4423
|
|
Kopš: 02. Dec 2003
Ziņojumi: 1446
Braucu ar:
| Ta kā septembrī jāiet TA, uzliks lietotus oriģinālos katalizātorus. Pēc tam jau varēs sākt domāt par taisnām trubām, emulātoriem utt. |
Offline | |
|
Vecais | 27. Aug 2012, 12:59 |
#4424
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
27 Aug 2012, 12:27:48 EmWe rakstīja:
27 Aug 2012, 12:17:34 Laoshi rakstīja:
27 Aug 2012, 12:11:45 EmWe rakstīja:
Visiem LPG optimistiem arī man tai skaitā darvas karote medus mucā - gāze nokāva abus katalizātorus. Secinājums - gāze der bubināšanai pa pilsētu, nevis bāņiem. Sanāca palikt fāterlandē uz bāņa, mājās braucu ar treileri.
Tapēc, ka bubināji pa pilsētu, tapēc arī nokāvi. Kāds tam sakars ar gāzi. Tas gan vairāk uz dīzeļiem attiecas, bet katalizatorus tīra normāli atvelkot un nevis vienreiz gadā, bet katru dienu. Sestais ātrums uz 50km/h kauj vairāk, nekā gāze, cepameļļa n'shit
Auto ir Chrysler 300C 3,5L Un pēc gazes uzlikšanas (1 1/2 gads jau) nebubinu :P Regulāri izgriežu līdz 6K. Pa bāņiem atvilks arī jau vairākkārtīgi. Šaize esot tāda, ka velkot pa bāni gāze turpina sadegt izpludē, bet kā zināms gāzei ir augstāks oktāna skaitlis un augstāka sadegšanas temperatūra nekā benzīnam. Nu labi katalizātori ari 5 gadus veci
Izsktatās ka būsi uzmests..
1. Katalizatoram LPG atgāzes ir 10x labākas Nav piemaisījumi un pārpalikumi kuri jādedzina.. ja kats jau ir ciet tad ir cits stāsts..
2. TC Motoram bija jāatsauc visi šie auto uz katalizatoru nomaiņu.. kuri vērsās ar sūdzībām tiem nomainīja bezmaksas, pārējie brauc kā var vai ķīmiķo.
3. Šiem motoriem vadības blokā saiet uz īso aizmugurējo zondes uztveršana.. ECU visu laiku redz paaugstinātu spriegumu - arī tad ja uz signālu ģenerē pareizos V.
Ja vaina ir tikai katos - jānomaina bezmaksas.
Ja ir problēma ar vadības bloku - TC Motors pateiks "Gāzinieks nosvilinājis.." , bet ja pareizi uzlikts(vadi visi veseli) arī šo var atspēkot
p.s Šim visam gāju cauri ar klienta Chrysler 300C 3,5L.. klients viens no TOP advokātiem iekš LV, par rūpnīcas defektiem nesamaksāja ne santīmu
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
gumijkoks | 27. Aug 2012, 13:05 |
#4425
|
|
Kopš: 21. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
| vajag padomu. gāzes balons salonā, bagažniekā. pirms 3000 km ielikts jauns multivārsts un ir sācis čīkstēt līmeņrādis. Kā sašūpojos pa bedrēm vai pie uzsākšanas/bremzēšanas gazīte šlankājas, tas līmeņrādis čīkst.
Ko darīt? |
Offline | |
|
Vecais | 27. Aug 2012, 13:08 |
#4426
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Kāds ražotājs multivārstam ?
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
EmWe | 27. Aug 2012, 13:16 |
#4427
|
|
Kopš: 02. Dec 2003
Ziņojumi: 1446
Braucu ar:
|
Izsktatās ka būsi uzmests..
1. Katalizatoram LPG atgāzes ir 10x labākas Nav piemaisījumi un pārpalikumi kuri jādedzina.. ja kats jau ir ciet tad ir cits stāsts..
2. TC Motoram bija jāatsauc visi šie auto uz katalizatoru nomaiņu.. kuri vērsās ar sūdzībām tiem nomainīja bezmaksas, pārējie brauc kā var vai ķīmiķo.
3. Šiem motoriem vadības blokā saiet uz īso aizmugurējo zondes uztveršana.. ECU visu laiku redz paaugstinātu spriegumu - arī tad ja uz signālu ģenerē pareizos V.
Ja vaina ir tikai katos - jānomaina bezmaksas.
Ja ir problēma ar vadības bloku - TC Motors pateiks "Gāzinieks nosvilinājis.." , bet ja pareizi uzlikts(vadi visi veseli) arī šo var atspēkot
p.s Šim visam gāju cauri ar klienta Chrysler 300C 3,5L.. klients viens no TOP advokātiem iekš LV, par rūpnīcas defektiem nesamaksāja ne santīmu
Manam abus katus mainīja pēc rekola , tas gan bija '07.
Vadības bloks (PCM) gan nosprāga otrā dienā pēc uzgāzēšanas. Atradu elektronikas "burvi", kas atdzīvināja PCMu (gāzenieki visu kompensēja). Pēc tam vairākus desmitus K nobraukāju pa bāņiem, kalnu serpentīniem bez problēmām līdz tagad nosprāga kati, viens galīgi ciet, otrs tuvu tam. [ Šo ziņu laboja EmWe, 27 Aug 2012, 13:18:52 ] |
Offline | |
|
BROCKERIS | 27. Aug 2012, 14:28 |
#4428
|
|
Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
|
27 Aug 2012, 12:52:15 Laoshi rakstīja:
27 Aug 2012, 12:48:10 BROCKERIS rakstīja:
Sākot ar 2001. var tik vienkārši nesanākt - amputēt katalizatorus un viss. T.A. jādabū CO zem 0,03% un HC, kaut kas pie 100 vienībām drīkst būt. Jāpamēra atgāzes pēc amputēšanas.
Tikai nevajag sākt šito atkal. Gāzei ir citas prasības, daudz stingrākas. Tās prasības normālā stāvoklī esošs auto izpilda arī ar taisnu trubu. Kurš tad mūsdienās liek jaunus kata, kuri ir puse no auto vērtības.
Meli un provokācija.
Varbūt atsevišķiem auto tā ir, bet ne vairumam.
2002 3.0 auģikam pat ar dzīviem 2 no 4 katiem, atgāzes bija drusku drusku virs normas. Autiņš top zustand.
4,2 S6 bez katalizotora ir ~0,06% co, bet tā kā tas ir 2000 gada, kur ir vecā norma, viss bumbās. Arī autiņš top zustand. Tie ir fakti.
Par gāzes kaitīgumu katalizatoram grūti spriest, domāju, ka karstākas izplūdes gāzes gan varētu būt, bet vai temperatūra kaitē katalizatoram - hvz.
|
Offline | |
|
|
kkas | 27. Aug 2012, 14:35 |
#4429
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
indiešu pētījums, kkā tur ciparu maz priekš pētījuma
nemaz nezināju, ka gāze sadeg ātrāk 4-10 m/sekundē, kā benzīns |
Offline | |
|
Laoshi | 27. Aug 2012, 15:22 |
#4430
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Aug 2012, 14:28:20 BROCKERIS rakstīja:
Meli un provokācija.
Var jau būt, vai arī Rīgā skati vēljoprojām var nopirkt... |
Offline | |
|
kexxx | 27. Aug 2012, 18:07 |
#4431
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12310
Braucu ar:
|
27 Aug 2012, 11:37:01 divkosigais rakstīja:
27 Aug 2012, 11:31:52 kexxx rakstīja:
lol, kadas 15min?! Man uz gaazi parsledzas pec 2km ziemaa... Bez jebkadas motora sildisanas.
arī pie -28?
pie -20 ir tie 2km, gan jau ka pie -28 biku vairāk
bet ne jau nu 15 minūtes |
Offline | |
|
Montana | 27. Aug 2012, 18:21 |
#4432
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
27 Aug 2012, 13:16:17 EmWe rakstīja:
Izsktatās ka būsi uzmests..
1. Katalizatoram LPG atgāzes ir 10x labākas Nav piemaisījumi un pārpalikumi kuri jādedzina.. ja kats jau ir ciet tad ir cits stāsts..
2. TC Motoram bija jāatsauc visi šie auto uz katalizatoru nomaiņu.. kuri vērsās ar sūdzībām tiem nomainīja bezmaksas, pārējie brauc kā var vai ķīmiķo.
3. Šiem motoriem vadības blokā saiet uz īso aizmugurējo zondes uztveršana.. ECU visu laiku redz paaugstinātu spriegumu - arī tad ja uz signālu ģenerē pareizos V.
Ja vaina ir tikai katos - jānomaina bezmaksas.
Ja ir problēma ar vadības bloku - TC Motors pateiks "Gāzinieks nosvilinājis.." , bet ja pareizi uzlikts(vadi visi veseli) arī šo var atspēkot
p.s Šim visam gāju cauri ar klienta Chrysler 300C 3,5L.. klients viens no TOP advokātiem iekš LV, par rūpnīcas defektiem nesamaksāja ne santīmu
Manam abus katus mainīja pēc rekola , tas gan bija '07.
Vadības bloks (PCM) gan nosprāga otrā dienā pēc uzgāzēšanas. Atradu elektronikas "burvi", kas atdzīvināja PCMu (gāzenieki visu kompensēja). Pēc tam vairākus desmitus K nobraukāju pa bāņiem, kalnu serpentīniem bez problēmām līdz tagad nosprāga kati, viens galīgi ciet, otrs tuvu tam.
eļļu daudz vai maz ēd ? |
Offline | |
|
nagla | 27. Aug 2012, 18:48 |
#4433
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
27 Aug 2012, 11:58:51 seeingman rakstīja:
27 Aug 2012, 11:52:31 Laoshi rakstīja:
27 Aug 2012, 11:43:11 Staris rakstīja:
http://youtu.be/3r6pEToihqg
Kā diez būtu, ja tas balons būtu sprādzis? psc
Nemaz viņi tā nesprāgst, sprāgšanu un smirdēšanu ir izgudrojuši heiteri, kas uz gāzes plīts tējkannu ir uzbliezuši gaisā dēļ salūzuša sērkociņa
sprāga tad, ja uz auto uzlika mājas propāna balonu, jo tiem nav tādu drošības standartu un nav drošības vārsta, kā arī var pārpildīt.
es izpashi ieskatijos,kautka nemaniju droshibas varstus,brinums ka neuzgaja gaisa??? varbut bija tuksh,tam balonam kadi gadi 10 laikam! kad vispar sakas multivarsti ar droshibas ventiliem,un elektro klapaniem!?[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Aug 2012, 18:57:38 ] |
Offline | |
|
EmWe | 27. Aug 2012, 19:00 |
#4434
|
|
Kopš: 02. Dec 2003
Ziņojumi: 1446
Braucu ar:
|
27 Aug 2012, 18:21:06 Montana rakstīja:
eļļu daudz vai maz ēd ?
eļļa ēdas pēc ražotāja gostiem - 2L uz 10K km, pēc uzgāzēšanas škiet pat mazliet mazinājies |
Offline | |
|
nagla | 27. Aug 2012, 19:32 |
#4435
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| cerams varstu(lasit katalizatora) elloshana nav uzstadita? [ Šo ziņu laboja nagla, 27 Aug 2012, 19:33:46 ] |
Offline | |
|
Laoshi | 27. Aug 2012, 19:50 |
#4436
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Aug 2012, 19:00:45 EmWe rakstīja:
27 Aug 2012, 18:21:06 Montana rakstīja:
eļļu daudz vai maz ēd ?
eļļa ēdas pēc ražotāja gostiem - 2L uz 10K km, pēc uzgāzēšanas škiet pat mazliet mazinājies
Nu tipa kad katalizators sadrūp, viņš tur iekšā sagriežās, nekarst pilnībā, piestumās ar eļļu, tad var būt, ka sistēma saka kompim, ka tur kkas nav kārtībā, lai rubī nost. Tas ir pilnīgi normāli, kad tos izgriež, iemetina rezonatorus, lai nepļerkš un zondes izčipo. Tad tādi auto iet un nerij un saimnieks brauc vēl pāris gadus kā ar jaunu auto |
Offline | |
|
|
nagla | 27. Aug 2012, 20:00 |
#4437
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| divi rezonatori uz vienu izputeju nav vaidzigi,lieka naudas izsvieshana! pietiek ar tada pasha diametra trubas iemetinashanu vai iemonteshanu katalizatora vieta! [ Šo ziņu laboja nagla, 27 Aug 2012, 20:03:07 ] |
Offline | |
|
daavo | 27. Aug 2012, 20:11 |
#4438
|
|
Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
|
27 Aug 2012, 11:50:14 daavo rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas - dažreiz pārslēdzot uz gāzi, mašīna neiet, apgriezieni nekāpj, tikai knapi bubina uz noslāpšanas robežas. Iekārta 2. paaudzes, klasika ar elektronisko vadību. Vēlāk padarbinot/paslēgājot aiziet. Tāda sajūta, ka apsīkst gāzes padeve.
|
Offline | |
|
gipters | 27. Aug 2012, 20:12 |
#4439
|
|
Kopš: 26. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| Kas nepieciesams,lai uzstaadiitu taa saucamo 1paaudzes gaazes iekaartu uz dzineeja ar karburatoru?gaazes balons,reduktors.KAs veel?un cik maksaa to visu uzstaadiit?tiiri darbs,var bez sertifikaata.
|
Offline | |
|
Laoshi | 27. Aug 2012, 20:31 |
#4440
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Aug 2012, 20:00:34 nagla rakstīja:
divi rezonatori uz vienu izputeju nav vaidzigi,lieka naudas izsvieshana! pietiek ar tada pasha diametra trubas iemetinashanu vai iemonteshanu katalizatora vieta!
Nu rezonatoru pietiek ar vienu, viņi jau ir dažādu izmēru. Ja viņa nav, tad atvelkot ir tāda metāliski pļerkšķoša skaņa, saimniekam diez vai ir mazāk par 20, nepatiks |
Offline | |
|