Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
Edzhhhaa
06. Dec 2008, 19:13 #4421

Kopš: 25. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 683

Braucu ar: e60/e53/e36

VAi no e36 compakta 318 ti deres pedejais bundulis uz e39 528i 98 gada baigi lidzigi! PALDIES
Offline
osis111
06. Dec 2008, 19:48 #4422

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

diezvai taa pat deres,bet ja kas var to tur piekombinet
Offline
ozis9
06. Dec 2008, 23:26 #4423

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: 730

kursh relejs ir e36 miglaam?
Offline
ozo
06. Dec 2008, 23:53 #4424

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?
Offline
Driver
07. Dec 2008, 01:07 #4425

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Dec 2008, 23:53:46 ozo rakstīja:
Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?

parak mazs motors
a ko tad tu gribeji lai vienmerigi braucot uz 100kmh, izspiezot sajugu apgriezieni butu tikpat cik braucot ar saslegtu sajugu? nekad taaa nebus
izspiezot sajugu dzinejam mainas (samazinas) slodze, tapec ari apgiezieni palielinas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
raiveens
07. Dec 2008, 01:19 #4426

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


06 Dec 2008, 15:16:26 PowerBMW rakstīja:
BMW 528 M50B28 ta neno kā parspraga patraboks no termostata uz radiātoru ķipa tas mazais 90gradu likums,bet temperatura bija smuki pa vidu, par lieku spiedienu sistemā nekas neliecināja!!! BET problēma ir tada ka nehuja vairs nevar viņu atgaisot,pa atgaisošanas trubu nāk tika tvaiks,izmēģināts visi iespejamie varianti,TAD jautaju vai tas nenozimē ka radiātors ir ciet un var nemocities!!!p.s. termostats ar parbaudits veras vaļā!

reāli kad šeit uzdod tādus jaut. ir jābūt pārliecinātam ka šeit atbild tikai uz primitīviem jaut. jo te neviens nav labāks par BMWlife, vai kā tur, tapēc domāju, mīļumņ, ka atbildi var nesagaidīt!!! lai arii kā tā mašīna ir davedusi.....bet.......
Offline
Aidzis
07. Dec 2008, 05:27 #4427

Kopš: 24. Feb 2006

No: Aknīste

Ziņojumi: 1016

Braucu ar: kamazu

taaa speci!!!
lieta sekojosha, kas man i vajadziigs lai uztaisiitu 325td par 325tds, vnk i patraapiijies labs td lietoshanaa un negribas skjirties, soljkji rij lopaa, bet gribaas, ja rij tad lai rij pa nopietnam
gribeeju uzzinaat-coolers, smadzenes, kas veel i vajadziiga, kas to visu var sagaadaat.
ja kaadam i ko piedaavatt luudzu PM
paaaaaaaaaldies jau ieprieksh

-----------------
Save Water-Drink Beer
Offline
ozo
07. Dec 2008, 10:17 #4428

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


07 Dec 2008, 01:07:28 Driver rakstīja:

06 Dec 2008, 23:53:46 ozo rakstīja:
Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?

parak mazs motors
a ko tad tu gribeji lai vienmerigi braucot uz 100kmh, izspiezot sajugu apgriezieni butu tikpat cik braucot ar saslegtu sajugu? nekad taaa nebus
izspiezot sajugu dzinejam mainas (samazinas) slodze, tapec ari apgiezieni palielinas.


Nu Agraak taa nebija, pedeja laikaa esmu pamanijis, ka taa notiek. Un tas reaali tracina
Offline
osis111
07. Dec 2008, 10:36 #4429

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735


06 Dec 2008, 15:16:26 PowerBMW rakstīja:
BMW 528 M50B28 ta neno kā parspraga patraboks no termostata uz radiātoru ķipa tas mazais 90gradu likums,bet temperatura bija smuki pa vidu, par lieku spiedienu sistemā nekas neliecināja!!! BET problēma ir tada ka nehuja vairs nevar viņu atgaisot,pa atgaisošanas trubu nāk tika tvaiks,izmēģināts visi iespejamie varianti,TAD jautaju vai tas nenozimē ka radiātors ir ciet un var nemocities!!!p.s. termostats ar parbaudits veras vaļā!
a tu pamegini vinu pilnigi atdzeset un tad lej ieksa,gaiso,utt
Offline
dzintars_
07. Dec 2008, 10:59 #4430

Kopš: 25. Aug 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2186

Braucu ar: v60

spečuki,
kurā vietā riepai jāmērā protektors? sānos, pa vidu
Offline
osis111
07. Dec 2008, 11:05 #4431

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735

gan sanos,gan vidu ir jabut vienmerigam izdilumam!
Offline
gapp
07. Dec 2008, 11:41 #4432

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


07 Dec 2008, 11:05:50 osis111 rakstīja:
gan sanos,gan vidu ir jabut vienmerigam izdilumam!


ja pa vidu bija vairāk nodilis (7mm), bet gar malām 8-9mm, tad značit riepa bijusi pārpumpēta, ja? Kā turpmāk laist gaisu, lai izlīdzinās?
Offline
Aidzis
07. Dec 2008, 11:42 #4433

Kopš: 24. Feb 2006

No: Aknīste

Ziņojumi: 1016

Braucu ar: kamazu

jap

-----------------
Save Water-Drink Beer
Offline
josi
07. Dec 2008, 12:05 #4434

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Dec 2008, 15:16:26 PowerBMW rakstīja:
BMW 528 M50B28 ta neno kā parspraga patraboks no termostata uz radiātoru ķipa tas mazais 90gradu likums,bet temperatura bija smuki pa vidu, par lieku spiedienu sistemā nekas neliecināja!!! BET problēma ir tada ka nehuja vairs nevar viņu atgaisot,pa atgaisošanas trubu nāk tika tvaiks,izmēģināts visi iespejamie varianti,TAD jautaju vai tas nenozimē ka radiātors ir ciet un var nemocities!!!p.s. termostats ar parbaudits veras vaļā!

Kas tā tāda par atgaisošanas trubu?
M52B28 ir arī atgaisošanas skrūve termostata korpusā, to tu atskrūvēji?
Offline
bone_itch
07. Dec 2008, 12:09 #4435

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


07 Dec 2008, 10:17:55 ozo rakstīja:

07 Dec 2008, 01:07:28 Driver rakstīja:

06 Dec 2008, 23:53:46 ozo rakstīja:
Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?

parak mazs motors
a ko tad tu gribeji lai vienmerigi braucot uz 100kmh, izspiezot sajugu apgriezieni butu tikpat cik braucot ar saslegtu sajugu? nekad taaa nebus
izspiezot sajugu dzinejam mainas (samazinas) slodze, tapec ari apgiezieni palielinas.


Nu Agraak taa nebija, pedeja laikaa esmu pamanijis, ka taa notiek. Un tas reaali tracina

pec idejas ja tu uz tiem 100 nebrauc ar mazak neka 700/750 rpm/min, kas butu normalas tukshgaitas rpm, tad jebkura gadijuma izspiezhot sajugu vajag abarotiem kristies
paskaties vai autinjam nav saplisusi gofra vai kartera ventilacijas truba
Offline
boocis83
07. Dec 2008, 19:43 #4436

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Kas varētu būt pa vainu, ka mans e36 320 vanos ir palicis slinkāks-negrib no maziem apgriezieniem vairzs tik labi celt kā agrāk???No maziem biju domājis 1000-3000rpm-pēc 3000-3500 paverās un spiež beņķī normāli Braukt uz diagnostiku vēl negribas, jo tāpat diezvai tur ko jēdzīgu pateiks!
Sveces jaunas+svaigi izmazgāts un saeļļots gaisa filtrs(sporta pakešnieks), abaroti tukšgaitā arī nelēkā(čotka stāv uz 700rpm), degviela 98no nestes A24, bet biežāk 95 no statoila...
Kādam varbūt ir kāda ideja ko un kur meklēt/mainīt???
Offline
ozo
07. Dec 2008, 21:05 #4437

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Sada te sture no E34 M5

Deres ieks E36 neko neparjaucot?

[ Šo ziņu laboja ozo, 07 Dec 2008, 21:11:07 ]

Offline
Modrs
07. Dec 2008, 21:23 #4438

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


05 Dec 2008, 15:22:01 Harcix rakstīja:

05 Dec 2008, 14:52:33 GirtzB rakstīja:
padomāju ka mok motoru likts(S50B32 piemēram)
motors buutu no 325is D-aafrikas varianta


kas ir d-āfrikas variants
Offline
TDS_96
07. Dec 2008, 21:31 #4439

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

kur rigā darbadienās var aizvest noslipet motora galvu ātri,kvalitatīvi un pa normalu cenu.izņemot kvalimotors ar debilo darba laiku
Offline
Archuks
07. Dec 2008, 22:47 #4440

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Vabrūt kāds zin vai ir bijusi saskarsme ar kādām UK auto izsoles lapām??? Aktuāli!

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo