Autors | Ziņojums |
Edzhhhaa | 06. Dec 2008, 19:13 |
#4421
|
|
Kopš: 25. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 683
Braucu ar: e60/e53/e36
| VAi no e36 compakta 318 ti deres pedejais bundulis uz e39 528i 98 gada baigi lidzigi! PALDIES |
Offline | |
|
osis111 | 06. Dec 2008, 19:48 |
#4422
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
| diezvai taa pat deres,bet ja kas var to tur piekombinet |
Offline | |
|
ozis9 | 06. Dec 2008, 23:26 |
#4423
|
|
Kopš: 22. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: 730
| kursh relejs ir e36 miglaam? |
Offline | |
|
ozo | 06. Dec 2008, 23:53 |
#4424
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.? |
Offline | |
|
Driver | 07. Dec 2008, 01:07 |
#4425
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Dec 2008, 23:53:46 ozo rakstīja:
Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?
parak mazs motors
a ko tad tu gribeji lai vienmerigi braucot uz 100kmh, izspiezot sajugu apgriezieni butu tikpat cik braucot ar saslegtu sajugu? nekad taaa nebus
izspiezot sajugu dzinejam mainas (samazinas) slodze, tapec ari apgiezieni palielinas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
raiveens | 07. Dec 2008, 01:19 |
#4426
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
06 Dec 2008, 15:16:26 PowerBMW rakstīja:
BMW 528 M50B28 ta neno kā parspraga patraboks no termostata uz radiātoru ķipa tas mazais 90gradu likums,bet temperatura bija smuki pa vidu, par lieku spiedienu sistemā nekas neliecināja!!! BET problēma ir tada ka nehuja vairs nevar viņu atgaisot,pa atgaisošanas trubu nāk tika tvaiks,izmēģināts visi iespejamie varianti,TAD jautaju vai tas nenozimē ka radiātors ir ciet un var nemocities!!!p.s. termostats ar parbaudits veras vaļā!
reāli kad šeit uzdod tādus jaut. ir jābūt pārliecinātam ka šeit atbild tikai uz primitīviem jaut. jo te neviens nav labāks par BMWlife, vai kā tur, tapēc domāju, mīļumņ, ka atbildi var nesagaidīt!!! lai arii kā tā mašīna ir davedusi.....bet....... |
Offline | |
|
Aidzis | 07. Dec 2008, 05:27 |
#4427
|
|
Kopš: 24. Feb 2006
No: Aknīste
Ziņojumi: 1016
Braucu ar: kamazu
| taaa speci!!!
lieta sekojosha, kas man i vajadziigs lai uztaisiitu 325td par 325tds, vnk i patraapiijies labs td lietoshanaa un negribas skjirties, soljkji rij lopaa, bet gribaas, ja rij tad lai rij pa nopietnam
gribeeju uzzinaat-coolers, smadzenes, kas veel i vajadziiga, kas to visu var sagaadaat.
ja kaadam i ko piedaavatt luudzu PM
paaaaaaaaaldies jau ieprieksh
----------------- Save Water-Drink Beer
|
Offline | |
|
ozo | 07. Dec 2008, 10:17 |
#4428
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
07 Dec 2008, 01:07:28 Driver rakstīja:
06 Dec 2008, 23:53:46 ozo rakstīja:
Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?
parak mazs motors
a ko tad tu gribeji lai vienmerigi braucot uz 100kmh, izspiezot sajugu apgriezieni butu tikpat cik braucot ar saslegtu sajugu? nekad taaa nebus
izspiezot sajugu dzinejam mainas (samazinas) slodze, tapec ari apgiezieni palielinas.
Nu Agraak taa nebija, pedeja laikaa esmu pamanijis, ka taa notiek. Un tas reaali tracina |
Offline | |
|
|
osis111 | 07. Dec 2008, 10:36 |
#4429
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
|
06 Dec 2008, 15:16:26 PowerBMW rakstīja:
BMW 528 M50B28 ta neno kā parspraga patraboks no termostata uz radiātoru ķipa tas mazais 90gradu likums,bet temperatura bija smuki pa vidu, par lieku spiedienu sistemā nekas neliecināja!!! BET problēma ir tada ka nehuja vairs nevar viņu atgaisot,pa atgaisošanas trubu nāk tika tvaiks,izmēģināts visi iespejamie varianti,TAD jautaju vai tas nenozimē ka radiātors ir ciet un var nemocities!!!p.s. termostats ar parbaudits veras vaļā!
a tu pamegini vinu pilnigi atdzeset un tad lej ieksa,gaiso,utt |
Offline | |
|
dzintars_ | 07. Dec 2008, 10:59 |
#4430
|
|
Kopš: 25. Aug 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2186
Braucu ar: v60
| spečuki,
kurā vietā riepai jāmērā protektors? sānos, pa vidu |
Offline | |
|
osis111 | 07. Dec 2008, 11:05 |
#4431
|
|
Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
| gan sanos,gan vidu ir jabut vienmerigam izdilumam! |
Offline | |
|
gapp | 07. Dec 2008, 11:41 |
#4432
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
07 Dec 2008, 11:05:50 osis111 rakstīja:
gan sanos,gan vidu ir jabut vienmerigam izdilumam!
ja pa vidu bija vairāk nodilis (7mm), bet gar malām 8-9mm, tad značit riepa bijusi pārpumpēta, ja? Kā turpmāk laist gaisu, lai izlīdzinās? |
Offline | |
|
Aidzis | 07. Dec 2008, 11:42 |
#4433
|
|
Kopš: 24. Feb 2006
No: Aknīste
Ziņojumi: 1016
Braucu ar: kamazu
| jap
----------------- Save Water-Drink Beer
|
Offline | |
|
josi | 07. Dec 2008, 12:05 |
#4434
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 Dec 2008, 15:16:26 PowerBMW rakstīja:
BMW 528 M50B28 ta neno kā parspraga patraboks no termostata uz radiātoru ķipa tas mazais 90gradu likums,bet temperatura bija smuki pa vidu, par lieku spiedienu sistemā nekas neliecināja!!! BET problēma ir tada ka nehuja vairs nevar viņu atgaisot,pa atgaisošanas trubu nāk tika tvaiks,izmēģināts visi iespejamie varianti,TAD jautaju vai tas nenozimē ka radiātors ir ciet un var nemocities!!!p.s. termostats ar parbaudits veras vaļā!
Kas tā tāda par atgaisošanas trubu?
M52B28 ir arī atgaisošanas skrūve termostata korpusā, to tu atskrūvēji?
|
Offline | |
|
bone_itch | 07. Dec 2008, 12:09 |
#4435
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
07 Dec 2008, 10:17:55 ozo rakstīja:
07 Dec 2008, 01:07:28 Driver rakstīja:
06 Dec 2008, 23:53:46 ozo rakstīja:
Kas par shaisiiti, ja braucot izspiezot sajuugu, apgriezini paceljas par apm 200-300apgr/min.?
parak mazs motors
a ko tad tu gribeji lai vienmerigi braucot uz 100kmh, izspiezot sajugu apgriezieni butu tikpat cik braucot ar saslegtu sajugu? nekad taaa nebus
izspiezot sajugu dzinejam mainas (samazinas) slodze, tapec ari apgiezieni palielinas.
Nu Agraak taa nebija, pedeja laikaa esmu pamanijis, ka taa notiek. Un tas reaali tracina
pec idejas ja tu uz tiem 100 nebrauc ar mazak neka 700/750 rpm/min, kas butu normalas tukshgaitas rpm, tad jebkura gadijuma izspiezhot sajugu vajag abarotiem kristies
paskaties vai autinjam nav saplisusi gofra vai kartera ventilacijas truba |
Offline | |
|
boocis83 | 07. Dec 2008, 19:43 |
#4436
|
|
Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
| Kas varētu būt pa vainu, ka mans e36 320 vanos ir palicis slinkāks-negrib no maziem apgriezieniem vairzs tik labi celt kā agrāk???No maziem biju domājis 1000-3000rpm-pēc 3000-3500 paverās un spiež beņķī normāli Braukt uz diagnostiku vēl negribas, jo tāpat diezvai tur ko jēdzīgu pateiks!
Sveces jaunas+svaigi izmazgāts un saeļļots gaisa filtrs(sporta pakešnieks), abaroti tukšgaitā arī nelēkā(čotka stāv uz 700rpm), degviela 98no nestes A24, bet biežāk 95 no statoila...
Kādam varbūt ir kāda ideja ko un kur meklēt/mainīt??? |
Offline | |
|
|
ozo | 07. Dec 2008, 21:05 |
#4437
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Sada te sture no E34 M5
Deres ieks E36 neko neparjaucot? [ Šo ziņu laboja ozo, 07 Dec 2008, 21:11:07 ] |
Offline | |
|
Modrs | 07. Dec 2008, 21:23 |
#4438
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
05 Dec 2008, 15:22:01 Harcix rakstīja:
05 Dec 2008, 14:52:33 GirtzB rakstīja:
padomāju ka mok motoru likts(S50B32 piemēram)
motors buutu no 325is D-aafrikas varianta
kas ir d-āfrikas variants |
Offline | |
|
TDS_96 | 07. Dec 2008, 21:31 |
#4439
|
|
Kopš: 22. Aug 2007
Ziņojumi: 571
Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu
| kur rigā darbadienās var aizvest noslipet motora galvu ātri,kvalitatīvi un pa normalu cenu.izņemot kvalimotors ar debilo darba laiku |
Offline | |
|
Archuks | 07. Dec 2008, 22:47 |
#4440
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Vabrūt kāds zin vai ir bijusi saskarsme ar kādām UK auto izsoles lapām??? Aktuāli!
|
Offline | |
|