Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
desadesa
26. May 2020, 21:35 #4401

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Tagad tirgo visādus Vossen Style, Viper, Haxer, Forzza... baidos uz viņiem skatīties vai tik nav magnija made in PRC
Offline
AS91
26. May 2020, 22:03 #4402

Kopš: 04. Apr 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 75

Braucu ar: VW Passat ‘16

Ir kādam ko teikt par Škodu Superb iV, interesē, kā ar 1.5 TSI ar 7 robu DSG, tā govs dzīvē kustās?
Vai 2.0 TSI tomēr ir must have?

[ Šo ziņu laboja AS91, 26 May 2020, 22:05:27 ]

Offline
jurrus
26. May 2020, 22:56 #4403

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


26 May 2020, 22:03:52 @AS91 rakstīja:
Ir kādam ko teikt par Škodu Superb iV, interesē, kā ar 1.5 TSI ar 7 robu DSG, tā govs dzīvē kustās?
Vai 2.0 TSI tomēr ir must have?

Šis ir personīgās izšķiršanās jautājums- pilsētai, uz šosejas atļautā ātruma ietvaros pietiks arī ar 1.5, bet ar divīti būs dzīvelīgāks un jautrāks, kā arī patērīnš būs knapi lielāks. Bet visā visumā ar DSG pusotrlitrīgo komfortabli pārvieto. Iesaku izbraukt ar abiem un pašam izlemt.
Offline
desadesa
27. May 2020, 09:40 #4404

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


26 May 2020, 22:03:52 @AS91 rakstīja:
Ir kādam ko teikt par Škodu Superb iV, interesē, kā ar 1.5 TSI ar 7 robu DSG, tā govs dzīvē kustās?
Vai 2.0 TSI tomēr ir must have?


1.4tsi 150zs 250nm lietus laikā spolē vienritenis no pus gāzes. izbrauc ar abiem un skaties price/performance

ļoti nepatīk kā ESC strādā - pie katras nevienmērīgas spolēšanas (sliedes, bruģis) sit pa bremzēm ļoti stipri

no motoriem 1.8 EA888 +automāts skaitās labākie

[ Šo ziņu laboja desadesa, 27 May 2020, 09:43:28 ]

Offline
cipargalva
27. May 2020, 10:38 #4405

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

1.8 vairs nav pieejams, tagad ir 2.0.
1.5 tsi it kā pēc jaudas un griezes ir identisks 1.4 tsi, taču tas jau ir ar ACT tehnoloģiju, un eko normas ir atstājušas pēdas uz dinamiku. Tas vairs nešķiet tik ass un atsaucīgs.
Ar DSG vēl braucams, taču jebkurš pieskāriens akseleratora pedālim rezultējas ar pārslēgšanos zemākā pārnesumā.
Braukt no punkta A uz punktu B var, bet prieka nekāda no tā nebūs. Pie tam 2.0 nav tik ļoti dārgāks, lai to uzreiz atmestu.
Offline
GirtzB
27. May 2020, 11:01 #4406

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Škoda nepērk lai gūtu "prieku" no braukšanas procesa, tur var gūt prieku tikai no pārvietošanās ekonomiskās efektivitātes.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
desadesa
27. May 2020, 11:20 #4407

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


27 May 2020, 10:38:01 @cipargalva rakstīja:
1.8 vairs nav pieejams, tagad ir 2.0.
1.5 tsi it kā pēc jaudas un griezes ir identisks 1.4 tsi, taču tas jau ir ar ACT tehnoloģiju, un eko normas ir atstājušas pēdas uz dinamiku. Tas vairs nešķiet tik ass un atsaucīgs.
Ar DSG vēl braucams, taču jebkurš pieskāriens akseleratora pedālim rezultējas ar pārslēgšanos zemākā pārnesumā.
Braukt no punkta A uz punktu B var, bet prieka nekāda no tā nebūs. Pie tam 2.0 nav tik ļoti dārgāks, lai to uzreiz atmestu.

ACT ir Eko braukšana uz 2 cilindriem

Uz zemāku robu reti kad pārslēdzas. Parasti stumj no tiem pašiem 1.5k RPM tajā pašā robā...
Offline
cipargalva
27. May 2020, 11:43 #4408

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


27 May 2020, 11:01:35 @GirtzB rakstīja:
Škoda nepērk lai gūtu "prieku" no braukšanas procesa, tur var gūt prieku tikai no pārvietošanās ekonomiskās efektivitātes.

Piekrītu tikai daļēji. Ko nu kurš saprot ar prieku. Cits jāšanos ar vecu premijumu vai svētdienas auto (tautā sauktu par lūzni), cits, savukārt, nopērk jaunu auto, ko var atļauties, un rod prieku no braukšanas bez galvassāpēm.
Offline
Mikels
27. May 2020, 11:49 #4409

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


27 May 2020, 11:43:53 @cipargalva rakstīja:

27 May 2020, 11:01:35 @GirtzB rakstīja:
Škoda nepērk lai gūtu "prieku" no braukšanas procesa, tur var gūt prieku tikai no pārvietošanās ekonomiskās efektivitātes.

Piekrītu tikai daļēji. Ko nu kurš saprot ar prieku. Cits jāšanos ar vecu premijumu vai svētdienas auto (tautā sauktu par lūzni), cits, savukārt, nopērk jaunu auto, ko var atļauties, un rod prieku no braukšanas bez galvassāpēm.

Nu jā, bet GirtzB tieši jau runā par prieku no braukšanas procesa, nevis prieku, ka nav nekas jāremontē. Par to, ka nopirkts auto, ko var atļauties un tas nerada galvassāpes priecāties var un vajag, bet tas nenozīmē, ka tas auto ,iespējams, ir bezpersonisks širpotrebs, kurš braukšanas baudas ziņā neatpaliek no Rīgas satiksmes zilā limuzīna.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 27 May 2020, 11:55:54 ]

Offline
jurrus
27. May 2020, 12:17 #4410

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Mūždien uzjautrina šīs sarunas par brauktprieku Kas vispār ir prieks no braukšanas? Uz koplietošanas ceļiem ieskrieties no 0-100 zem 5sek vai izbraukt krustojumu sānslīdē? Ar moci ir 2x vairāk prieka tādā gadījumā un specializētajā trasē ar specializētu transportu vēl 10x vairāk. Ielās nav nekāda prieka ar parastu auto- vai tas būtu porsche vai lada- tās ir iedomas neapzinoties alternatīvu

[ Šo ziņu laboja jurrus, 27 May 2020, 12:21:32 ]

Offline
GirtzB
27. May 2020, 12:36 #4411

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

SPAM ON. Mazā piektdiena.

jurrus esi dzirdējis frāzi: It is more fun to drive slow car fast, than fast car slow.

Ir pilnīgi nepareizi likt vienādībās zīmi starp prieku no braukšanas procesa un pravietošanās ātrumu. Tā pati visiem apnikusī Mazda MX-5 ir ideāls piemērs.

https://www.roadandtrack.com/car-culture/g6367/ten-great-slow-cars-to-drive-fast/

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
jancuksz
27. May 2020, 12:37 #4412

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

varbūt tas ir mans ocd vai iedomas, bet nepiekritīšu. arī ar parastu 4 podu dīzeļbmw vai pusnojātu klasiku ir daudz baudāmāka pārvietošanās pat korķos nekā ar jaunu golf vai hyundai
Offline
Grivins
27. May 2020, 12:39 #4413

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW M1000RR #68


27 May 2020, 12:37:19 @jancuksz rakstīja:
varbūt tas ir mans ocd vai iedomas, bet nepiekritīšu. arī ar parastu 4 podu dīzeļbmw vai pusnojātu klasiku ir daudz baudāmāka pārvietošanās pat korķos nekā ar jaunu golf vai hyundai


Kā tad!
Offline
davisTK
27. May 2020, 12:39 #4414

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


27 May 2020, 12:37:19 @jancuksz rakstīja:
varbūt tas ir mans ocd vai iedomas, bet nepiekritīšu. arī ar parastu 4 podu dīzeļbmw vai pusnojātu klasiku ir daudz baudāmāka pārvietošanās pat korķos nekā ar jaunu golf vai hyundai

Vienīgā baudāmā pārvietošanās es uzskatu ir tāda, ja sēdi luksusa auto aizmugurējā sēdeklī un nedomā par braucienu, savādāk nezinu kā jūs gūstat baudu braucot ikdienā ar auto. Pakaļas pārvietošana no viena punkta uz otru
Offline
Peppa_pig
27. May 2020, 12:44 #4415

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸


27 May 2020, 12:37:19 @jancuksz rakstīja:
varbūt tas ir mans ocd vai iedomas, bet nepiekritīšu. arī ar parastu 4 podu dīzeļbmw vai pusnojātu klasiku ir daudz baudāmāka pārvietošanās pat korķos nekā ar jaunu golf vai hyundai
kur tadu *udu var uzrakstit, shito pie pempee izputeju milniekiem
Offline
kkas
27. May 2020, 12:58 #4416

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu


27 May 2020, 12:42:00 @robnik3 rakstīja:
Un kādēļ apgalvot, ka kādam ar kādu auto nav brauktprieks? Katram savi standarti, kādam brauktprieks ir straujāk iegriest līkuma ar cietu piekari bez izslīdēšanas, citam atkal to sagādā auto, kurš pietiekami mīksti brauc pa Čaka ielas kartupeļu lauku. Te kaut ko bāzt vienā maisā un šo zelta standartu "braukšanas priekam" nominēt nav jēgas, pilnīgs bezpriģels..


Biežāk gan braukt prieks rodas no tā ka tas ir it kā kruta braukt ar tādu auto. Tipa pats kļūsti krutāks uzreiz
Offline
jancuksz
27. May 2020, 13:08 #4417

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu


27 May 2020, 12:39:59 @davisTK rakstīja:

27 May 2020, 12:37:19 @jancuksz rakstīja:
varbūt tas ir mans ocd vai iedomas, bet nepiekritīšu. arī ar parastu 4 podu dīzeļbmw vai pusnojātu klasiku ir daudz baudāmāka pārvietošanās pat korķos nekā ar jaunu golf vai hyundai

Vienīgā baudāmā pārvietošanās es uzskatu ir tāda, ja sēdi luksusa auto aizmugurējā sēdeklī un nedomā par braucienu, savādāk nezinu kā jūs gūstat baudu braucot ikdienā ar auto. Pakaļas pārvietošana no viena punkta uz otru


Pastāstiet, jūs uz darbu vai veikalu levitējat, vai teleportējaties, jums šis posms ikdienā neeksistē? Vai arī ir mazsvarīgi vai tas ir kaut kādā mērā baudāmāks?

Arī pilsētā (kur nu vēl pa šoseju) braukt ar f10 vai f30 ir krietni foršāk kā ar golf vai octavia. Cits jautājums protams ir lietota premium remonti vai jauna premium iegādes cena

[ Šo ziņu laboja jancuksz, 27 May 2020, 13:10:51 ]

Offline
Grivins
27. May 2020, 13:11 #4418

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 354

Braucu ar: BMW M1000RR #68


27 May 2020, 13:08:17 @jancuksz rakstīja:

27 May 2020, 12:39:59 @davisTK rakstīja:

27 May 2020, 12:37:19 @jancuksz rakstīja:
varbūt tas ir mans ocd vai iedomas, bet nepiekritīšu. arī ar parastu 4 podu dīzeļbmw vai pusnojātu klasiku ir daudz baudāmāka pārvietošanās pat korķos nekā ar jaunu golf vai hyundai

Vienīgā baudāmā pārvietošanās es uzskatu ir tāda, ja sēdi luksusa auto aizmugurējā sēdeklī un nedomā par braucienu, savādāk nezinu kā jūs gūstat baudu braucot ikdienā ar auto. Pakaļas pārvietošana no viena punkta uz otru


Pastāstiet, jūs uz darbu vai veikalu levitējat, vai teleportējaties, jums šis posms ikdienā neeksistē? Vai arī ir mazsvarīgi vai tas ir kaut kādā mērā baudāmāks?

Arī pilsētā (kur nu vēl pa šoseju) braukt ar f10 vai f30 ir krietni foršāk kā ar golf vai octavia. Cits jautājums protams ir lietota premium remonti vai jauna premium iegādes cena


F10=Golf
Offline
elbruss
27. May 2020, 13:14 #4419

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Labi aprīkota škoda no sliktas diezgan krasi atšķirās "baudas vērtējumā".

Man pašam ir diezgan labi aprīkots Skoda Superb universālis (2.0 TDI, DSG, gaišs ādas salons, parkingi priekšā/pakaļā, labi lukturi, kruīzs, elektro bagāznieks, "štorkas" aizmugurē, utt.), bet paziņam ir svaigi nopirkta Octavia (plika kā baznīcas žurka). Es saprotu, ka citas klases auto, bet nu tā starpība sajūtās ir grandioza. Arī mašīnas tīrība (gan salona, gan ārējā izskata) uzturēšana diezgan daudz dod šajā "baudas vērtējumā".
Es rudenī atgriezos no 10K kilometru ceļojuma pa eiropu ar smaidu uz lūpām, bet paziņa atbrauca no laukiem 100km un saka, ka mašīna baigā grabaža (neiet tā kā gribētos, izskatās pēe.. un vēl netīra).

[ Šo ziņu laboja elbruss, 27 May 2020, 13:17:13 ]

Offline
desadesa
27. May 2020, 13:24 #4420

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


27 May 2020, 13:08:17 @jancuksz rakstīja:

Arī pilsētā (kur nu vēl pa šoseju) braukt ar f10 vai f30 ir krietni foršāk kā ar golf vai octavia. Cits jautājums protams ir lietota premium remonti vai jauna premium iegādes cena



Golf vai octavia? 2000? 2010? 2020?

Apgalvot ka MQB platforma nav braucama ir biš garažas kurmju variants
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo