Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Hasks
23. Aug 2012, 20:13 #4401

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


23 Aug 2012, 18:16:51 bertons rakstīja:

23 Aug 2012, 16:58:04 walder rakstīja:
Šefs arī iepirka labu MTB 26" un klāt piepirka šauros ratus ar diska bremzēm. Sūdi tādi, ka treniņa esot ok, bet šosejas sacensībām pa īsu zobrati. Lai dabūtu lielāku ātrumu, kaut kas ar zobratiem jāmuģī.


Haha kad es pirms paars nedeeljaam par shito iemineejos tad visiem bij spalvas pa gaisu, ka es kosmonauts, dirshu utt, Viens tirlinsh vispaar solijaas uz shosejas man ar 42nieku garaam kaa staavosham aizlidot


Ir ļoti ļoti liela starpība starp braukšanu pēc piena (treniņiem) un mačiem, kur vienā gadījumā visbiežāk min pēc garastāvokļa, bet otrā cenšas braukt kā vajadzētu ar visiem aizvējiem un bara fīčām. +mpb viedoklis!


29er - lielisks aparāts. Smiltīs iet daudz vieglāk, pa šoseju iet daudz ātrāk, pāri saknēm iet daudz stabilāk, pa grantīm iet daudz līdzenāk, pa kalnu augšā iet daudz vieglāk un lejā drošāk, bet lai tiktu līdz tai "iešanai" ir pamatīgāk jāpapūlas un manevrēt spēja arī ir mazliet grūtāka. T.i. - ja brauc īsus gabalus, kur bieži ir start/stop pasākumi, tad labāk jāņem 26r (piemēram krosiem), bet ja paredzēti gari pārbraucieni (maratoni), tad labāk 29er.

Pats paņēmu 29er, jo man pamata sports ir sprints ar suni, kur man lielākā daļā trašu ir vienu reizi jāuzņem ātrums un jāmauc līdz finišam aptuveni 5km max tempā, ko suns spēj noskriet. Tempu noturēt ar 29er ir vieglāk. Tīri inerces dēļ. Pie reizes braucu maratonus - man patīk.

26er laikam vairs neņemšu, izņemot ja uznāks garastāvoklis uztaisīt kaut kādu ultravieglu karbona hibrīdu ar 2x3 ātrumiem tīri maniem mačiem... bet varbūt arī šo varētu salikt uz 29er... nu kaut kā tā...
Offline
Hasks
23. Aug 2012, 20:13 #4402

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


23 Aug 2012, 18:16:51 bertons rakstīja:

23 Aug 2012, 16:58:04 walder rakstīja:
Šefs arī iepirka labu MTB 26" un klāt piepirka šauros ratus ar diska bremzēm. Sūdi tādi, ka treniņa esot ok, bet šosejas sacensībām pa īsu zobrati. Lai dabūtu lielāku ātrumu, kaut kas ar zobratiem jāmuģī.


Haha kad es pirms paars nedeeljaam par shito iemineejos tad visiem bij spalvas pa gaisu, ka es kosmonauts, dirshu utt, Viens tirlinsh vispaar solijaas uz shosejas man ar 42nieku garaam kaa staavosham aizlidot


Ir ļoti ļoti liela starpība starp braukšanu pēc piena (treniņiem) un mačiem, kur vienā gadījumā visbiežāk min pēc garastāvokļa, bet otrā cenšas braukt kā vajadzētu ar visiem aizvējiem un bara fīčām. +mpb viedoklis!


29er - lielisks aparāts. Smiltīs iet daudz vieglāk, pa šoseju iet daudz ātrāk, pāri saknēm iet daudz stabilāk, pa grantīm iet daudz līdzenāk, pa kalnu augšā iet daudz vieglāk un lejā drošāk, bet lai tiktu līdz tai "iešanai" ir pamatīgāk jāpapūlas un manevrēt spēja arī ir mazliet grūtāka. T.i. - ja brauc īsus gabalus, kur bieži ir start/stop pasākumi, tad labāk jāņem 26r (piemēram krosiem), bet ja paredzēti gari pārbraucieni (maratoni), tad labāk 29er.

Pats paņēmu 29er, jo man pamata sports ir sprints ar suni, kur man lielākā daļā trašu ir vienu reizi jāuzņem ātrums un jāmauc līdz finišam aptuveni 5km max tempā, ko suns spēj noskriet. Tempu noturēt ar 29er ir vieglāk. Tīri inerces dēļ. Pie reizes braucu maratonus - man patīk.

26er laikam vairs neņemšu, izņemot ja uznāks garastāvoklis uztaisīt kaut kādu ultravieglu karbona hibrīdu ar 2x3 ātrumiem tīri maniem mačiem... bet varbūt arī šo varētu salikt uz 29er... nu kaut kā tā...
Offline
kom
24. Aug 2012, 02:15 #4403

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


22 Aug 2012, 14:54:08 markelis rakstīja:
kaads zin - vecajos krievu startinja/tuurista klanjos muusdienaas veikalos nopeerkamos pedeeljus var ieskruuveet? nav tur kaads prikols ar viitneem?


Līdzīgs jautājums velo skūvēšanas speciem. Mūsdienu kāds no monoblokiem ir ieskrūvējams tajos vecajos rāmjos? Man, kā "veco laiku cilvēkam" krājumos mētājas pāris "start šosē/tūrtistu rāmji" un kaudze citu detaļu, gribētos brīvajā laikā kautko no tiem saskrūvēt, bet izmantojot mazliet kvalitatīvākas detaļas.
Offline
barons13
24. Aug 2012, 02:31 #4404

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


23 Aug 2012, 13:29:15 Wicked rakstīja:

23 Aug 2012, 12:48:35 barons13 rakstīja:
man ir pārliecība, ka man vajadzīgs 24" strīta lēkājamais velo, jo ar patreizējo 26" all mountain/superenduro full suspension rīgā īsti tomēr nav ko darīt


man kā reiz ir 24' uz pārdošanu



Man 24Bicycles Toy4 rāmis mājās pie sienas karājās, jāsakrāmē tikai viss virsū. Prasās kkādu RS Argyle/RS Pike dakšu, pārējo gan jau no Dartmoor un NS Bikes. Patīk nodarboties arī ar velo būvēšanu, ne vien braukāšanu
Offline
mpb
24. Aug 2012, 07:29 #4405

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


24 Aug 2012, 02:15:03 kom rakstīja:

22 Aug 2012, 14:54:08 markelis rakstīja:
kaads zin - vecajos krievu startinja/tuurista klanjos muusdienaas veikalos nopeerkamos pedeeljus var ieskruuveet? nav tur kaads prikols ar viitneem?

Līdzīgs jautājums velo skūvēšanas speciem. Mūsdienu kāds no monoblokiem ir ieskrūvējams tajos vecajos rāmjos? Man, kā "veco laiku cilvēkam" krājumos mētājas pāris "start šosē/tūrtistu rāmji" un kaudze citu detaļu, gribētos brīvajā laikā kautko no tiem saskrūvēt, bet izmantojot mazliet kvalitatīvākas detaļas.

nevar ieskrūvēt. jāpārgriež vītnē rāmī. tas maksā ~3 Ls un to var izdarīt Šmerlī pie Arkādija vai Elkor veloservisā.
Offline
barons13
24. Aug 2012, 13:01 #4406

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


24 Aug 2012, 07:29:08 mpb rakstīja:

24 Aug 2012, 02:15:03 kom rakstīja:

22 Aug 2012, 14:54:08 markelis rakstīja:
kaads zin - vecajos krievu startinja/tuurista klanjos muusdienaas veikalos nopeerkamos pedeeljus var ieskruuveet? nav tur kaads prikols ar viitneem?

Līdzīgs jautājums velo skūvēšanas speciem. Mūsdienu kāds no monoblokiem ir ieskrūvējams tajos vecajos rāmjos? Man, kā "veco laiku cilvēkam" krājumos mētājas pāris "start šosē/tūrtistu rāmji" un kaudze citu detaļu, gribētos brīvajā laikā kautko no tiem saskrūvēt, bet izmantojot mazliet kvalitatīvākas detaļas.

nevar ieskrūvēt. jāpārgriež vītnē rāmī. tas maksā ~3 Ls un to var izdarīt Šmerlī pie Arkādija vai Elkor veloservisā.


+1. tāpat arī vecajos krievu klaņos mūsdienīgus pedāļus neieskrūvēsi,vītnes atšķiras
Offline
mpb
24. Aug 2012, 13:35 #4407

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem


24 Aug 2012, 13:20:19 bertons rakstīja:

23 Aug 2012, 19:21:46 mpb rakstīja:
tu nebrauc virs 50 km/h
līdz 50 pietiek ar to, kas tev ir. tu vienkārši negribi kustināt kājas


Nevis negribu kustinaat bet negribu kustinaat tik aatri.

Vislabaak patika xsporta "velomeistara" komentaars, ka aizmuguree maksimums ko driikst likt ir kkaads 5 zobrats no apakshas arii tad, ka priekshaa lielaakais jo citaadi es lauzhot riteni

un pareizi viņš saka! ja gribi, lai ķēde, slēdzis un zobrati kalpo normālu laiku, tad tā arī ir!
pieņemsim, ka man priekšā ir 3 zobrati un aizmugurē 10, tad:
- ja priekšā ir uzlikts mazākais (1.), tad aizmugurē vēlams likt 1-5
- ja priekšā ir vidējais, tad aizmugurē vēlams 3-8
- ja priekšā ir lielākais, tad aizmugurē 5-10
paskaties, kas notiek, ja tu priekšā uzliec mazāko un aizmugurē lielāko, vai otrādi. paskaties kāda ir ķēdes līnija!
Offline
Araajz
24. Aug 2012, 13:51 #4408

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

viss pareizi tev Berton. Galvenais, lai ķēde neiet pa diognāli un viss būs gerai
Offline
mpb
24. Aug 2012, 14:00 #4409

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: dažādiem velosipēdiem

zobratus skaita no kreisās uz labo pusi. apsēdie uz velo un tad skaiti.
vai nu veikalā tiešām strādā idiots vai arī vienkārši nesapratāties
Offline
divkosigais
24. Aug 2012, 14:08 #4410

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6488

Braucu ar:


24 Aug 2012, 14:03:07 bertons rakstīja:

24 Aug 2012, 14:00:21 mpb rakstīja:
zobratus skaita no kreisās uz labo pusi. apsēdie uz velo un tad skaiti.
vai nu veikalā tiešām strādā idiots vai arī vienkārši nesapratāties


Driizaak idiots jo vinsh man arii gaisu riepaas nolaida no 4,5 bar uz 3,5 uz riepas rakstiits 3,5 - 5 bar un statoilos kompresori arii straadaa peec bar. Taa ka pa daudz nebija!

Pats arii censsos braukt ar 4 bar. Ja ir mazaak/vairaak ,tad parasti kaut kaadi suudi notiek ar to kameru peec neilga laika!
Offline
markelis
24. Aug 2012, 14:37 #4411

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


24 Aug 2012, 14:03:07 bertons rakstīja:
Driizaak idiots jo vinsh man arii gaisu riepaas nolaida no 4,5 bar uz 3,5 uz riepas rakstiits 3,5 - 5 bar un statoilos kompresori arii straadaa peec bar. Taa ka pa daudz nebija!


shis droshi vien nav tas gadiijums, bet es gan uz sitiem benziintanku manometriem iipashi nepaljautos. ir bijis iepuushot tankaa mashiinai it kaa 2,3 un paarbaudot ar normaalu izraadaas 3,5 labi ka riepa jauna un kordi neaizgaaja pa pieskari.

Offline
badmoon
24. Aug 2012, 14:46 #4412

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar

Ārmstrongam anulē visus «Tour de France» izcīnītos titulus

Tiešām visa ir ķīmija?
Offline
kro
26. Aug 2012, 17:04 #4413

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

kārtējais MTB maratons, šoriez es teiktu sprints pieveikts

[ Šo ziņu laboja kro, 26 Aug 2012, 17:05:07 ]

Offline
MK-I
26. Aug 2012, 18:13 #4414

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Volgo un velo

Kārtējais MTB maratons - garā distance pieveikta! Jāgaida rezultāti!
Offline
Araajz
28. Aug 2012, 10:19 #4415

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Informācija Vienības brauciena dalībniekiem!

Starta numuru izņemšana
Lai sacensību dienā neveidotos rindas pie starta numuru izņemšanas, piedāvājam iespēju savu starta numuru izņemt 31.augustā un 1.septembrī pie tirdzniecības centra "Alfa" C ieejas, īpaši ierīkotā teltī. Numuru izsniegšana notiks no plkst.10:00 līdz 20:00.
Offline
Araajz
28. Aug 2012, 10:23 #4416

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Starpcitu - nevar kāds mani ar velo paķert 7dien līdzi no Rīgas uz Siguldu un vēlams arī atpakaļ uz/no Vienības braucienu/-a?
Ja vienam fanotājam vēl būtu brīva vieta - vapše ideāli
Offline
wheelie
28. Aug 2012, 10:58 #4417

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6


24 Aug 2012, 14:46:18 Badmoon rakstīja:
Ārmstrongam anulē visus «Tour de France» izcīnītos titulus

Tiešām visa ir ķīmija?


te var palasīt diskusijas, ja ir interese


-----------------
8)
Offline
NarchiX
28. Aug 2012, 12:25 #4418

Kopš: 25. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10

Ja kādam šodien nav vēlmes Mežaparkā dauzīt kedas pret asflatu skrienot, bet sirdij tuvāka ir pedāļu spaidīšana un stūres grozīšana, tad šovakar ceru atsākt tradīciju - MTB trenniņus pa Ķīšezera apli.
Sīkāks info atrodams šeit
Pasākumu vadu es un parasti esam ap 10it braucējiem, nereti arī meitenes, atpalicējus pagaidam un ir dažas vietas, kur iespēja pamest braucienu un doties mājup pa asfaltu, ja tomēr savas spējas ir pārvērtētas.
Pa lielam ir jāvar nobraukt 45km 3h, kas ir ar vidējo 15km/h šķēršļotā apvidū... pa lielam SEB pirmie 500 tūdalīņi to var bez lielām problēmam. Pa ceļam diskusijas, par un ap velo, kam nepieciešams konsultācijas par tehniku (kā velo, tā braukšanas un trenniņu)

Citos gados no šejienes ir piedalījies day2, oozzee un gan jau vēl kādu neatceros...

Tiekamies 18:30 VEF Elkor stāvlaukumā
Offline
Kalnz
28. Aug 2012, 13:57 #4419

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


28 Aug 2012, 12:25:23 NarchiX rakstīja:
Ja kādam šodien nav vēlmes Mežaparkā dauzīt kedas pret asflatu skrienot, bet sirdij tuvāka ir pedāļu spaidīšana un stūres grozīšana, tad šovakar ceru atsākt tradīciju - MTB trenniņus pa Ķīšezera apli.
Sīkāks info atrodams šeit
Pasākumu vadu es un parasti esam ap 10it braucējiem, nereti arī meitenes, atpalicējus pagaidam un ir dažas vietas, kur iespēja pamest braucienu un doties mājup pa asfaltu, ja tomēr savas spējas ir pārvērtētas.
Pa lielam ir jāvar nobraukt 45km 3h, kas ir ar vidējo 15km/h šķēršļotā apvidū... pa lielam SEB pirmie 500 tūdalīņi to var bez lielām problēmam. Pa ceļam diskusijas, par un ap velo, kam nepieciešams konsultācijas par tehniku (kā velo, tā braukšanas un trenniņu)

Citos gados no šejienes ir piedalījies day2, oozzee un gan jau vēl kādu neatceros...

Tiekamies 18:30 VEF Elkor stāvlaukumā




90% ka iemēģināšu!

PM
Offline
markelis
29. Aug 2012, 13:17 #4420

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku

gribu sitam savam braucamajam



ielikt monobloku un normaalus klaņus.

taapec ir 2 jautaajumi:

1. kur precizaak ir

24 Aug 2012, 07:29:08 mpb rakstīja:
nevar ieskrūvēt. jāpārgriež vītnē rāmī. tas maksā ~3 Ls un to var izdarīt Šmerlī pie Arkādija vai Elkor veloservisā.


un vai var dabuut klanjus ar taadu pat zobratu kaa startinja lielais (50 vai 51 zobs). cik skatiijos visaados miit.lv lielaaku par 46 neatradu.

[ Šo ziņu laboja markelis, 29 Aug 2012, 13:18:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo