Online
Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
Hasks | 23. Aug 2012, 20:13 |
#4401
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
|
23 Aug 2012, 18:16:51 bertons rakstīja:
23 Aug 2012, 16:58:04 walder rakstīja:
Šefs arī iepirka labu MTB 26" un klāt piepirka šauros ratus ar diska bremzēm. Sūdi tādi, ka treniņa esot ok, bet šosejas sacensībām pa īsu zobrati. Lai dabūtu lielāku ātrumu, kaut kas ar zobratiem jāmuģī.
Haha kad es pirms paars nedeeljaam par shito iemineejos tad visiem bij spalvas pa gaisu, ka es kosmonauts, dirshu utt, Viens tirlinsh vispaar solijaas uz shosejas man ar 42nieku garaam kaa staavosham aizlidot
Ir ļoti ļoti liela starpība starp braukšanu pēc piena (treniņiem) un mačiem, kur vienā gadījumā visbiežāk min pēc garastāvokļa, bet otrā cenšas braukt kā vajadzētu ar visiem aizvējiem un bara fīčām. +mpb viedoklis!
29er - lielisks aparāts. Smiltīs iet daudz vieglāk, pa šoseju iet daudz ātrāk, pāri saknēm iet daudz stabilāk, pa grantīm iet daudz līdzenāk, pa kalnu augšā iet daudz vieglāk un lejā drošāk, bet lai tiktu līdz tai "iešanai" ir pamatīgāk jāpapūlas un manevrēt spēja arī ir mazliet grūtāka. T.i. - ja brauc īsus gabalus, kur bieži ir start/stop pasākumi, tad labāk jāņem 26r (piemēram krosiem), bet ja paredzēti gari pārbraucieni (maratoni), tad labāk 29er.
Pats paņēmu 29er, jo man pamata sports ir sprints ar suni, kur man lielākā daļā trašu ir vienu reizi jāuzņem ātrums un jāmauc līdz finišam aptuveni 5km max tempā, ko suns spēj noskriet. Tempu noturēt ar 29er ir vieglāk. Tīri inerces dēļ. Pie reizes braucu maratonus - man patīk.
26er laikam vairs neņemšu, izņemot ja uznāks garastāvoklis uztaisīt kaut kādu ultravieglu karbona hibrīdu ar 2x3 ātrumiem tīri maniem mačiem... bet varbūt arī šo varētu salikt uz 29er... nu kaut kā tā... | Offline | | |
Hasks | 23. Aug 2012, 20:13 |
#4402
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
|
23 Aug 2012, 18:16:51 bertons rakstīja:
23 Aug 2012, 16:58:04 walder rakstīja:
Šefs arī iepirka labu MTB 26" un klāt piepirka šauros ratus ar diska bremzēm. Sūdi tādi, ka treniņa esot ok, bet šosejas sacensībām pa īsu zobrati. Lai dabūtu lielāku ātrumu, kaut kas ar zobratiem jāmuģī.
Haha kad es pirms paars nedeeljaam par shito iemineejos tad visiem bij spalvas pa gaisu, ka es kosmonauts, dirshu utt, Viens tirlinsh vispaar solijaas uz shosejas man ar 42nieku garaam kaa staavosham aizlidot
Ir ļoti ļoti liela starpība starp braukšanu pēc piena (treniņiem) un mačiem, kur vienā gadījumā visbiežāk min pēc garastāvokļa, bet otrā cenšas braukt kā vajadzētu ar visiem aizvējiem un bara fīčām. +mpb viedoklis!
29er - lielisks aparāts. Smiltīs iet daudz vieglāk, pa šoseju iet daudz ātrāk, pāri saknēm iet daudz stabilāk, pa grantīm iet daudz līdzenāk, pa kalnu augšā iet daudz vieglāk un lejā drošāk, bet lai tiktu līdz tai "iešanai" ir pamatīgāk jāpapūlas un manevrēt spēja arī ir mazliet grūtāka. T.i. - ja brauc īsus gabalus, kur bieži ir start/stop pasākumi, tad labāk jāņem 26r (piemēram krosiem), bet ja paredzēti gari pārbraucieni (maratoni), tad labāk 29er.
Pats paņēmu 29er, jo man pamata sports ir sprints ar suni, kur man lielākā daļā trašu ir vienu reizi jāuzņem ātrums un jāmauc līdz finišam aptuveni 5km max tempā, ko suns spēj noskriet. Tempu noturēt ar 29er ir vieglāk. Tīri inerces dēļ. Pie reizes braucu maratonus - man patīk.
26er laikam vairs neņemšu, izņemot ja uznāks garastāvoklis uztaisīt kaut kādu ultravieglu karbona hibrīdu ar 2x3 ātrumiem tīri maniem mačiem... bet varbūt arī šo varētu salikt uz 29er... nu kaut kā tā... | Offline | | |
kom | 24. Aug 2012, 02:15 |
#4403
|
| Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
|
22 Aug 2012, 14:54:08 markelis rakstīja:
kaads zin - vecajos krievu startinja/tuurista klanjos muusdienaas veikalos nopeerkamos pedeeljus var ieskruuveet? nav tur kaads prikols ar viitneem?
Līdzīgs jautājums velo skūvēšanas speciem. Mūsdienu kāds no monoblokiem ir ieskrūvējams tajos vecajos rāmjos? Man, kā "veco laiku cilvēkam" krājumos mētājas pāris "start šosē/tūrtistu rāmji" un kaudze citu detaļu, gribētos brīvajā laikā kautko no tiem saskrūvēt, bet izmantojot mazliet kvalitatīvākas detaļas. | Offline | | |
barons13 | 24. Aug 2012, 02:31 |
#4404
|
| Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
|
23 Aug 2012, 13:29:15 Wicked rakstīja:
23 Aug 2012, 12:48:35 barons13 rakstīja:
man ir pārliecība, ka man vajadzīgs 24" strīta lēkājamais velo, jo ar patreizējo 26" all mountain/superenduro full suspension rīgā īsti tomēr nav ko darīt
man kā reiz ir 24' uz pārdošanu
Man 24Bicycles Toy4 rāmis mājās pie sienas karājās, jāsakrāmē tikai viss virsū. Prasās kkādu RS Argyle/RS Pike dakšu, pārējo gan jau no Dartmoor un NS Bikes. Patīk nodarboties arī ar velo būvēšanu, ne vien braukāšanu | Offline | | |
mpb | 24. Aug 2012, 07:29 |
#4405
|
| Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
24 Aug 2012, 02:15:03 kom rakstīja:
22 Aug 2012, 14:54:08 markelis rakstīja:
kaads zin - vecajos krievu startinja/tuurista klanjos muusdienaas veikalos nopeerkamos pedeeljus var ieskruuveet? nav tur kaads prikols ar viitneem?
Līdzīgs jautājums velo skūvēšanas speciem. Mūsdienu kāds no monoblokiem ir ieskrūvējams tajos vecajos rāmjos? Man, kā "veco laiku cilvēkam" krājumos mētājas pāris "start šosē/tūrtistu rāmji" un kaudze citu detaļu, gribētos brīvajā laikā kautko no tiem saskrūvēt, bet izmantojot mazliet kvalitatīvākas detaļas.
nevar ieskrūvēt. jāpārgriež vītnē rāmī. tas maksā ~3 Ls un to var izdarīt Šmerlī pie Arkādija vai Elkor veloservisā. | Offline | | |
barons13 | 24. Aug 2012, 13:01 |
#4406
|
| Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
|
24 Aug 2012, 07:29:08 mpb rakstīja:
24 Aug 2012, 02:15:03 kom rakstīja:
22 Aug 2012, 14:54:08 markelis rakstīja:
kaads zin - vecajos krievu startinja/tuurista klanjos muusdienaas veikalos nopeerkamos pedeeljus var ieskruuveet? nav tur kaads prikols ar viitneem?
Līdzīgs jautājums velo skūvēšanas speciem. Mūsdienu kāds no monoblokiem ir ieskrūvējams tajos vecajos rāmjos? Man, kā "veco laiku cilvēkam" krājumos mētājas pāris "start šosē/tūrtistu rāmji" un kaudze citu detaļu, gribētos brīvajā laikā kautko no tiem saskrūvēt, bet izmantojot mazliet kvalitatīvākas detaļas.
nevar ieskrūvēt. jāpārgriež vītnē rāmī. tas maksā ~3 Ls un to var izdarīt Šmerlī pie Arkādija vai Elkor veloservisā.
+1. tāpat arī vecajos krievu klaņos mūsdienīgus pedāļus neieskrūvēsi,vītnes atšķiras | Offline | | |
mpb | 24. Aug 2012, 13:35 |
#4407
|
| Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
|
24 Aug 2012, 13:20:19 bertons rakstīja:
23 Aug 2012, 19:21:46 mpb rakstīja:
tu nebrauc virs 50 km/h
līdz 50 pietiek ar to, kas tev ir. tu vienkārši negribi kustināt kājas
Nevis negribu kustinaat bet negribu kustinaat tik aatri.
Vislabaak patika xsporta "velomeistara" komentaars, ka aizmuguree maksimums ko driikst likt ir kkaads 5 zobrats no apakshas arii tad, ka priekshaa lielaakais jo citaadi es lauzhot riteni
un pareizi viņš saka! ja gribi, lai ķēde, slēdzis un zobrati kalpo normālu laiku, tad tā arī ir!
pieņemsim, ka man priekšā ir 3 zobrati un aizmugurē 10, tad:
- ja priekšā ir uzlikts mazākais (1.), tad aizmugurē vēlams likt 1-5
- ja priekšā ir vidējais, tad aizmugurē vēlams 3-8
- ja priekšā ir lielākais, tad aizmugurē 5-10
paskaties, kas notiek, ja tu priekšā uzliec mazāko un aizmugurē lielāko, vai otrādi. paskaties kāda ir ķēdes līnija! | Offline | | |
Araajz | 24. Aug 2012, 13:51 |
#4408
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| viss pareizi tev Berton. Galvenais, lai ķēde neiet pa diognāli un viss būs gerai | Offline | | |
|
mpb | 24. Aug 2012, 14:00 |
#4409
|
| Kopš: 27. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: dažādiem velosipēdiem
| zobratus skaita no kreisās uz labo pusi. apsēdie uz velo un tad skaiti.
vai nu veikalā tiešām strādā idiots vai arī vienkārši nesapratāties | Offline | | |
divkosigais | 24. Aug 2012, 14:08 |
#4410
|
| Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
|
24 Aug 2012, 14:03:07 bertons rakstīja:
24 Aug 2012, 14:00:21 mpb rakstīja:
zobratus skaita no kreisās uz labo pusi. apsēdie uz velo un tad skaiti.
vai nu veikalā tiešām strādā idiots vai arī vienkārši nesapratāties
Driizaak idiots jo vinsh man arii gaisu riepaas nolaida no 4,5 bar uz 3,5 uz riepas rakstiits 3,5 - 5 bar un statoilos kompresori arii straadaa peec bar. Taa ka pa daudz nebija!
Pats arii censsos braukt ar 4 bar. Ja ir mazaak/vairaak ,tad parasti kaut kaadi suudi notiek ar to kameru peec neilga laika! | Offline | | |
markelis | 24. Aug 2012, 14:37 |
#4411
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
24 Aug 2012, 14:03:07 bertons rakstīja:
Driizaak idiots jo vinsh man arii gaisu riepaas nolaida no 4,5 bar uz 3,5 uz riepas rakstiits 3,5 - 5 bar un statoilos kompresori arii straadaa peec bar. Taa ka pa daudz nebija!
shis droshi vien nav tas gadiijums, bet es gan uz sitiem benziintanku manometriem iipashi nepaljautos. ir bijis iepuushot tankaa mashiinai it kaa 2,3 un paarbaudot ar normaalu izraadaas 3,5 labi ka riepa jauna un kordi neaizgaaja pa pieskari.
| Offline | | |
badmoon | 24. Aug 2012, 14:46 |
#4412
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
| Ārmstrongam anulē visus «Tour de France» izcīnītos titulus
Tiešām visa ir ķīmija? | Offline | | |
kro | 26. Aug 2012, 17:04 |
#4413
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| kārtējais MTB maratons, šoriez es teiktu sprints pieveikts [ Šo ziņu laboja kro, 26 Aug 2012, 17:05:07 ] | Offline | | |
MK-I | 26. Aug 2012, 18:13 |
#4414
|
| Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Volgo un velo
| Kārtējais MTB maratons - garā distance pieveikta! Jāgaida rezultāti! | Offline | | |
Araajz | 28. Aug 2012, 10:19 |
#4415
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Informācija Vienības brauciena dalībniekiem!
Starta numuru izņemšana
Lai sacensību dienā neveidotos rindas pie starta numuru izņemšanas, piedāvājam iespēju savu starta numuru izņemt 31.augustā un 1.septembrī pie tirdzniecības centra "Alfa" C ieejas, īpaši ierīkotā teltī. Numuru izsniegšana notiks no plkst.10:00 līdz 20:00. | Offline | | |
Araajz | 28. Aug 2012, 10:23 |
#4416
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Starpcitu - nevar kāds mani ar velo paķert 7dien līdzi no Rīgas uz Siguldu un vēlams arī atpakaļ uz/no Vienības braucienu/-a?
Ja vienam fanotājam vēl būtu brīva vieta - vapše ideāli | Offline | | |
|
wheelie | 28. Aug 2012, 10:58 |
#4417
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
24 Aug 2012, 14:46:18 Badmoon rakstīja:
Ārmstrongam anulē visus «Tour de France» izcīnītos titulus
Tiešām visa ir ķīmija?
te var palasīt diskusijas, ja ir interese
----------------- 8) | Offline | | |
NarchiX | 28. Aug 2012, 12:25 |
#4418
|
| Kopš: 25. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10
| Ja kādam šodien nav vēlmes Mežaparkā dauzīt kedas pret asflatu skrienot, bet sirdij tuvāka ir pedāļu spaidīšana un stūres grozīšana, tad šovakar ceru atsākt tradīciju - MTB trenniņus pa Ķīšezera apli.
Sīkāks info atrodams šeit
Pasākumu vadu es un parasti esam ap 10it braucējiem, nereti arī meitenes, atpalicējus pagaidam un ir dažas vietas, kur iespēja pamest braucienu un doties mājup pa asfaltu, ja tomēr savas spējas ir pārvērtētas.
Pa lielam ir jāvar nobraukt 45km 3h, kas ir ar vidējo 15km/h šķēršļotā apvidū... pa lielam SEB pirmie 500 tūdalīņi to var bez lielām problēmam. Pa ceļam diskusijas, par un ap velo, kam nepieciešams konsultācijas par tehniku (kā velo, tā braukšanas un trenniņu)
Citos gados no šejienes ir piedalījies day2, oozzee un gan jau vēl kādu neatceros...
Tiekamies 18:30 VEF Elkor stāvlaukumā | Offline | | |
Kalnz | 28. Aug 2012, 13:57 |
#4419
|
| Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
28 Aug 2012, 12:25:23 NarchiX rakstīja:
Ja kādam šodien nav vēlmes Mežaparkā dauzīt kedas pret asflatu skrienot, bet sirdij tuvāka ir pedāļu spaidīšana un stūres grozīšana, tad šovakar ceru atsākt tradīciju - MTB trenniņus pa Ķīšezera apli.
Sīkāks info atrodams šeit
Pasākumu vadu es un parasti esam ap 10it braucējiem, nereti arī meitenes, atpalicējus pagaidam un ir dažas vietas, kur iespēja pamest braucienu un doties mājup pa asfaltu, ja tomēr savas spējas ir pārvērtētas.
Pa lielam ir jāvar nobraukt 45km 3h, kas ir ar vidējo 15km/h šķēršļotā apvidū... pa lielam SEB pirmie 500 tūdalīņi to var bez lielām problēmam. Pa ceļam diskusijas, par un ap velo, kam nepieciešams konsultācijas par tehniku (kā velo, tā braukšanas un trenniņu)
Citos gados no šejienes ir piedalījies day2, oozzee un gan jau vēl kādu neatceros...
Tiekamies 18:30 VEF Elkor stāvlaukumā
90% ka iemēģināšu!
PM | Offline | | |
markelis | 29. Aug 2012, 13:17 |
#4420
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
| gribu sitam savam braucamajam
ielikt monobloku un normaalus klaņus.
taapec ir 2 jautaajumi:
1. kur precizaak ir
24 Aug 2012, 07:29:08 mpb rakstīja:
nevar ieskrūvēt. jāpārgriež vītnē rāmī. tas maksā ~3 Ls un to var izdarīt Šmerlī pie Arkādija vai Elkor veloservisā.
un vai var dabuut klanjus ar taadu pat zobratu kaa startinja lielais (50 vai 51 zobs). cik skatiijos visaados miit.lv lielaaku par 46 neatradu.[ Šo ziņu laboja markelis, 29 Aug 2012, 13:18:01 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|