Online
Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
06 Feb 2013, 18:44:10 fitzo rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds var palīdzēt. Sekojoša problēma.
Ir E36 318tds (1997.gada). Nevaru iziet TA, jo saka, ka apgriezieni par lielu - drīkst būt 5250 (+/-50), bet man ir 5770, esot čipots. Esot jāmeklē čipotāji, kas var noregulēt/pāršūt/uzlikt "oriģinālo rūpnīcas softu". Vai šeit ir kāds, kas var palīdzēt? Paldies jau iepriekš
Zem gāzes pedāļa parasti ir kkāda atdure. Uzmauc tai atdurei kko nepamanāmu virsū. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
06 Feb 2013, 18:44:10 fitzo rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds var palīdzēt. Sekojoša problēma.
Ir E36 318tds (1997.gada). Nevaru iziet TA, jo saka, ka apgriezieni par lielu - drīkst būt 5250 (+/-50), bet man ir 5770, esot čipots. Esot jāmeklē čipotāji, kas var noregulēt/pāršūt/uzlikt "oriģinālo rūpnīcas softu". Vai šeit ir kāds, kas var palīdzēt? Paldies jau iepriekš
Nav problēmas. Atbrauc pie manis, uzlikšu apgriezienus kādus vien vēlies un čips nebūs "jāņem" nost. To pašu piekoriģēsim/uzlabosim, jo oriģinālos vadības bloks regulēju, programmēju individuāli, nevis vienkārši uzkrauju kādu super duper vācu ebay čipu bez sajēgas.
Kaut gan dīvaini par ko viņi piekasījās. Dīzelim max apgriezieni var būt 6000. Nekad neviens neskatās uz konkrētā auto apgriezieniem, kas it kā doti pēc grāmatas.
Vispār Autodata uzdod 5100-5300 max. rpm. Es gan tavā vietā nebūtu piekāpies un jautājis no kurienes viņiem tie dati.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Domā Denso - Toyota?
Toyotām tieku klāt tikai ar Bosch vadību, bet citām auto markām arī ar Denso.
Toyotām ar Denso netiek klāt neviens.
Nav izstrādāts instruments, kas varētu nolasīt vadības bloka programmu. Ar citiem autoražotājiem ir vieglāk. parasti kāds "izness" no rūpnīcas info par konkrēto vadību un tad top instruments ar kuru var nolasīt programmu. Toyotam laikam apsardze labāka.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kjemals | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Kaross, Siemens vadības čipo? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jā, protams. MS42, MS43 vadība?
Pašlaik esmu pieķēries MSD80 no E90 335i un pavisam drīz būs iespēja atbrīvoties no otrajām zondēm un katalizatoriem...
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kjemals | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| MS42 dīda m52TUb28 motoru.
Gribētos, lai darbojās korekti uz gāzi viņš..
Šim arī varēs pēckatalizatoru zondes nahrenizēt? | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Pie lietotāja INC ir pabūts ar veselu lērumu dažādu vecumu un nobraukumu VAG un Bmw dīzeļiem. No pēdējiem - E46 320d FL un E53 3,0d FL.
Efekts ir diezgan jūtams. Troikai bija ~200K uz tāfeles, Xam arī tikpat. Pēc čipošanass tika norullēti vēl 100+K km - viss kedā.
Par patēriņu - braucot mierīgi tas samazinājās vismaz par 1L/100km, pieaugums parasti ir no tā, ka ir liekie Nm un Zs, attiecīgi arī apetīte kurināt.
Zinu tikai to, ka ja atkal kādreiz pārkāpšu uz dīzeli, tad noteikti došos uz Jelgavu. Tie ~200-300eur ir noteikti tā vērti. | Offline | | |
kjemals | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Nezinu par ko ir šīs cenas, bet cik dzirdēju Rīgas rajonā TDI čīpojās līdz 100ls. Nezinu gan cik šobrīd tā cena ir. | Offline | | |
|
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Nezinu cenrāžus visiem, kam nav slinkums gar vadiem gramstīties.
Sen atpakaļ ilgi un dikti lasīju un meklēju cilvēku, pēc kura apmeklējuma varētu gulēt mierīgi.
Vnk esmu redzējis, kādas mašīnas tur ir bijušas un, vismaz man, tas kalpo kā zināma pārliecība par viņa spējām un prasmēm.
Simtlatnieki- a la IT studenti, man absolūti nevieš uzticību.. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| kā nu kuram auto. pēc 2003.gada ir tie 200euro aptuveni. Pēc 2009.gada jau ies arī visi 300Euro.
neesmu IT students un nekad arī neesmu bijis. Mācījos RTU.
Jebkuram savam darbam dodu garantiju, jo zinu katru sīkāko detaļu ko izdaru vadības blokā. Tā ka klients var gulēt mierīgi.
IT studenti arī nespēs paskaidrot ko un kā dara, un kas vispār tur zem motora pārsega notiek...[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Feb 2013, 23:20:36 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Ar koda vārdu Studenti - es biju domājis tos "čipotājus" līdz 100ls par 10-30K eur vērtām jaunajām dīzeļtehnoloģijām.. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Parasti jaunie studenti arī netiek tām dīzeļtehnoloģijām klāt, jo iekārtas ar kurām var piekļūt vadības bloka programmai maksā diezgan iespaidīgus ciparus... Tie nav pārsimt lati.
Tāpat kā normāla diagnostikas iekārta, nevis ķīniešu krāms pa 30ls. Pie studentiem diagnostika nenotiek vispār. Galvenais čipojam, čipojam, kopējam, kopējam.[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Feb 2013, 23:28:18 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| cik prasi par v70 2.5tdi čipošanu? un cik ilgā laikā spararats sajāsies ? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Feb 2013, 22:54:00 kjemals rakstīja:
Nezinu par ko ir šīs cenas, bet cik dzirdēju Rīgas rajonā TDI čīpojās līdz 100ls. Nezinu gan cik šobrīd tā cena ir.
Cenas ir atkarīgas no darba apjoma. Var arī teikt no vadības bloka tipa.
Ja labi zināmam 90to gadu auto pieredzējis čipotājs čipu var uztaisīt 30min-1h laikā + 1h čipa uzstādījumu pieregulēšanai pie konkrētās mašīnas īpašībām, tad jaunākām automašīnām tikai programmas pamata apstrāde var būt 2-4x ilgāka.
Tie, kuri sola jebkuru auto nočipot 40min laikā tikai pārkopē čipu un pārsvarā pat nezina, kādas ir izmaiņas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Feb 2013, 09:32:37 Chainsaw rakstīja:
cik prasi par v70 2.5tdi čipošanu? un cik ilgā laikā spararats sajāsies ?
PM.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
11 Feb 2013, 09:32:37 Chainsaw rakstīja:
cik prasi par v70 2.5tdi čipošanu? un cik ilgā laikā spararats sajāsies ?
pēc manas pieredzes nočipojot divus v70, UZREIZ sāka vibrēt spararats. | Offline | | |
|
_Misha_ | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: E92 drift spec
|
08 Feb 2013, 08:30:09 Kaross rakstīja:
Jā, protams. MS42, MS43 vadība?
Pašlaik esmu pieķēries MSD80 no E90 335i un pavisam drīz būs iespēja atbrīvoties no otrajām zondēm un katalizatoriem...
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Spararata slodzi vēl var pieregulēt pamainot griezes momentu pie zemiem RPM, tomēr šī problēma nozīmē lielu nobraukumu un/vai beižas slodzes izmaiņasm ja ar vairākiem mēģinājumiem neizdodas pieregulēt, spararats viennozīmīgi ir sevi nokalpojis.
Čipošana tikai parādīja, ka spararats bija savu nokalpojis un drīzumā sāktu parādīt vibrācijas arī tukšgaitā.[ Šo ziņu laboja Jonix, 11 Feb 2013, 23:50:30 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| ooo. Audi-style.lv guru arī šeit parādījies.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| vai ta bērnu darzā garlaicīgi palika skatos te pamazām saskrien visi kas kliedza ka poweris ir idiotu bedre | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|