Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Laoshi
06. Feb 2013, 19:36 #441

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Feb 2013, 18:44:10 fitzo rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds var palīdzēt. Sekojoša problēma.
Ir E36 318tds (1997.gada). Nevaru iziet TA, jo saka, ka apgriezieni par lielu - drīkst būt 5250 (+/-50), bet man ir 5770, esot čipots. Esot jāmeklē čipotāji, kas var noregulēt/pāršūt/uzlikt "oriģinālo rūpnīcas softu". Vai šeit ir kāds, kas var palīdzēt? Paldies jau iepriekš


Zem gāzes pedāļa parasti ir kkāda atdure. Uzmauc tai atdurei kko nepamanāmu virsū.
Offline
Kaross
06. Feb 2013, 20:12 #442

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Feb 2013, 18:44:10 fitzo rakstīja:
Sveiki. Varbūt kāds var palīdzēt. Sekojoša problēma.
Ir E36 318tds (1997.gada). Nevaru iziet TA, jo saka, ka apgriezieni par lielu - drīkst būt 5250 (+/-50), bet man ir 5770, esot čipots. Esot jāmeklē čipotāji, kas var noregulēt/pāršūt/uzlikt "oriģinālo rūpnīcas softu". Vai šeit ir kāds, kas var palīdzēt? Paldies jau iepriekš


Nav problēmas. Atbrauc pie manis, uzlikšu apgriezienus kādus vien vēlies un čips nebūs "jāņem" nost. To pašu piekoriģēsim/uzlabosim, jo oriģinālos vadības bloks regulēju, programmēju individuāli, nevis vienkārši uzkrauju kādu super duper vācu ebay čipu bez sajēgas.
Kaut gan dīvaini par ko viņi piekasījās. Dīzelim max apgriezieni var būt 6000. Nekad neviens neskatās uz konkrētā auto apgriezieniem, kas it kā doti pēc grāmatas.
Vispār Autodata uzdod 5100-5300 max. rpm. Es gan tavā vietā nebūtu piekāpies un jautājis no kurienes viņiem tie dati.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
06. Feb 2013, 22:24 #443

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Domā Denso - Toyota?
Toyotām tieku klāt tikai ar Bosch vadību, bet citām auto markām arī ar Denso.
Toyotām ar Denso netiek klāt neviens.
Nav izstrādāts instruments, kas varētu nolasīt vadības bloka programmu. Ar citiem autoražotājiem ir vieglāk. parasti kāds "izness" no rūpnīcas info par konkrēto vadību un tad top instruments ar kuru var nolasīt programmu. Toyotam laikam apsardze labāka.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kjemals
06. Feb 2013, 22:39 #444

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Kaross, Siemens vadības čipo?
Offline
Kaross
08. Feb 2013, 08:30 #445

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, protams. MS42, MS43 vadība?

Pašlaik esmu pieķēries MSD80 no E90 335i un pavisam drīz būs iespēja atbrīvoties no otrajām zondēm un katalizatoriem...

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kjemals
10. Feb 2013, 21:45 #446

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

MS42 dīda m52TUb28 motoru.

Gribētos, lai darbojās korekti uz gāzi viņš..
Šim arī varēs pēckatalizatoru zondes nahrenizēt?
Offline
Robercz
10. Feb 2013, 22:41 #447

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Pie lietotāja INC ir pabūts ar veselu lērumu dažādu vecumu un nobraukumu VAG un Bmw dīzeļiem. No pēdējiem - E46 320d FL un E53 3,0d FL.
Efekts ir diezgan jūtams. Troikai bija ~200K uz tāfeles, Xam arī tikpat. Pēc čipošanass tika norullēti vēl 100+K km - viss kedā.
Par patēriņu - braucot mierīgi tas samazinājās vismaz par 1L/100km, pieaugums parasti ir no tā, ka ir liekie Nm un Zs, attiecīgi arī apetīte kurināt.
Zinu tikai to, ka ja atkal kādreiz pārkāpšu uz dīzeli, tad noteikti došos uz Jelgavu. Tie ~200-300eur ir noteikti tā vērti.
Offline
kjemals
10. Feb 2013, 22:54 #448

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Nezinu par ko ir šīs cenas, bet cik dzirdēju Rīgas rajonā TDI čīpojās līdz 100ls. Nezinu gan cik šobrīd tā cena ir.
Offline
Robercz
10. Feb 2013, 23:03 #449

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Nezinu cenrāžus visiem, kam nav slinkums gar vadiem gramstīties.
Sen atpakaļ ilgi un dikti lasīju un meklēju cilvēku, pēc kura apmeklējuma varētu gulēt mierīgi.
Vnk esmu redzējis, kādas mašīnas tur ir bijušas un, vismaz man, tas kalpo kā zināma pārliecība par viņa spējām un prasmēm.
Simtlatnieki- a la IT studenti, man absolūti nevieš uzticību..
Offline
Kaross
10. Feb 2013, 23:14 #450

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

kā nu kuram auto. pēc 2003.gada ir tie 200euro aptuveni. Pēc 2009.gada jau ies arī visi 300Euro.
neesmu IT students un nekad arī neesmu bijis. Mācījos RTU.
Jebkuram savam darbam dodu garantiju, jo zinu katru sīkāko detaļu ko izdaru vadības blokā. Tā ka klients var gulēt mierīgi.
IT studenti arī nespēs paskaidrot ko un kā dara, un kas vispār tur zem motora pārsega notiek...

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Feb 2013, 23:20:36 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Robercz
10. Feb 2013, 23:19 #451

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Ar koda vārdu Studenti - es biju domājis tos "čipotājus" līdz 100ls par 10-30K eur vērtām jaunajām dīzeļtehnoloģijām..
Offline
Kaross
10. Feb 2013, 23:25 #452

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Parasti jaunie studenti arī netiek tām dīzeļtehnoloģijām klāt, jo iekārtas ar kurām var piekļūt vadības bloka programmai maksā diezgan iespaidīgus ciparus... Tie nav pārsimt lati.
Tāpat kā normāla diagnostikas iekārta, nevis ķīniešu krāms pa 30ls. Pie studentiem diagnostika nenotiek vispār. Galvenais čipojam, čipojam, kopējam, kopējam.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Feb 2013, 23:28:18 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Chainsaw
11. Feb 2013, 09:32 #453

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

cik prasi par v70 2.5tdi čipošanu? un cik ilgā laikā spararats sajāsies ?
Offline
Jonix
11. Feb 2013, 23:23 #454

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


10 Feb 2013, 22:54:00 kjemals rakstīja:
Nezinu par ko ir šīs cenas, bet cik dzirdēju Rīgas rajonā TDI čīpojās līdz 100ls. Nezinu gan cik šobrīd tā cena ir.
Cenas ir atkarīgas no darba apjoma. Var arī teikt no vadības bloka tipa.

Ja labi zināmam 90to gadu auto pieredzējis čipotājs čipu var uztaisīt 30min-1h laikā + 1h čipa uzstādījumu pieregulēšanai pie konkrētās mašīnas īpašībām, tad jaunākām automašīnām tikai programmas pamata apstrāde var būt 2-4x ilgāka.

Tie, kuri sola jebkuru auto nočipot 40min laikā tikai pārkopē čipu un pārsvarā pat nezina, kādas ir izmaiņas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
11. Feb 2013, 23:30 #455

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Feb 2013, 09:32:37 Chainsaw rakstīja:
cik prasi par v70 2.5tdi čipošanu? un cik ilgā laikā spararats sajāsies ?
PM.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Machida
11. Feb 2013, 23:32 #456

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


11 Feb 2013, 09:32:37 Chainsaw rakstīja:
cik prasi par v70 2.5tdi čipošanu? un cik ilgā laikā spararats sajāsies ?

pēc manas pieredzes nočipojot divus v70, UZREIZ sāka vibrēt spararats.
Offline
_Misha_
11. Feb 2013, 23:36 #457

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: E92 drift spec


08 Feb 2013, 08:30:09 Kaross rakstīja:
Jā, protams. MS42, MS43 vadība?

Pašlaik esmu pieķēries MSD80 no E90 335i un pavisam drīz būs iespēja atbrīvoties no otrajām zondēm un katalizatoriem...


Offline
Jonix
11. Feb 2013, 23:38 #458

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Spararata slodzi vēl var pieregulēt pamainot griezes momentu pie zemiem RPM, tomēr šī problēma nozīmē lielu nobraukumu un/vai beižas slodzes izmaiņasm ja ar vairākiem mēģinājumiem neizdodas pieregulēt, spararats viennozīmīgi ir sevi nokalpojis.
Čipošana tikai parādīja, ka spararats bija savu nokalpojis un drīzumā sāktu parādīt vibrācijas arī tukšgaitā.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 11 Feb 2013, 23:50:30 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
12. Feb 2013, 00:21 #459

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ooo. Audi-style.lv guru arī šeit parādījies.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PASSATizhi
12. Feb 2013, 00:35 #460

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

vai ta bērnu darzā garlaicīgi palika skatos te pamazām saskrien visi kas kliedza ka poweris ir idiotu bedre
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo