Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
martinez
07. Jun 2005, 17:57 #441

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


2005-06-07 17:36, kruize rakstīja:
Vai pie jums var nopirkt E-32 priekšējos beņkus,vēlams āda un apsilde.Un par kādām naudiņām


rītausmas šrotā neesi bijis? tur bija kādi 3 semaki ar ādas beņķiem.tur arī sakarīgas cenas ir.
Offline
Puuchuks
07. Jun 2005, 18:05 #442

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

vai Permalats taisa savirzi?
Offline
kruize
07. Jun 2005, 18:07 #443

Kopš: 07. Jun 2002

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Kāda precīzi bija adrese tam šrotam un varbūt kādam ir arī kāds telefons
Offline
_ix_
07. Jun 2005, 18:17 #444

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5865

Braucu ar: 1kg

Riitausmas 4 tel. 7629038

-----------------
www.sunsup.lv Sup noma Tavai vasarai!
Offline
kruize
07. Jun 2005, 18:46 #445

Kopš: 07. Jun 2002

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Liels paldies
Offline
Permalat
07. Jun 2005, 22:12 #446

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-07 18:05, JanisPuu rakstīja:
vai Permalats taisa savirzi?

Šobrīd vēl nē. Mūsu savirzes stends tiek mainīts pret vēl modernāku
Rorit pēdējie sagatavošanās darbi!
Offline
JZ
07. Jun 2005, 22:14 #447

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

dota 1988 e30 325 salona pravodka no motronic mashiinas, m20b25 motronic 1.3 motora pravodka (ar shtekeri zem iepluudes kolektora, sasprausti visi dachiki, spidometrs, ecu, saule lec, vardes lec, bmw nelec... dzirkstele ir, benziina suuknis straadaa un pumpee spiedienu, kur vareetu buut probleema?

zinu ka vecajai pravodkai (motronic 1.1 ar 2 kontaktu rindaam uz ecu) bija pie ECU shtekera mazs 3 vadu shtekeris, ja to atvienoja, tad bij tieshi shaads efekts, kad izskataas ka degvielas sprauslas netiek darbinaatas, un muusu esoshajam, nestraadaajoshajam setupam ir shtekeris pie ecu, tam naak aaraa 3 vadi, violets/peleeks(saistiits ar a/c), sarkans/zils(saistiits ar automaatisko kaarbu) un melns/balts(speed input to ECU), melnais/baltais tika savienots ar salona pravodkas blakus esosho zilo/melno vadu(kas itkaa arii ir speed signal no combination meter), bet motors neruuc taapat...

any ideas?
Offline
Permalat
07. Jun 2005, 22:25 #448

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-07 22:14, JZ rakstīja:
dota 1988 e30 325 salona pravodka no motronic mashiinas, m20b25 motronic 1.3 motora pravodka (ar shtekeri zem iepluudes kolektora, sasprausti visi dachiki, spidometrs, ecu, saule lec, vardes lec, bmw nelec... dzirkstele ir, benziina suuknis straadaa un pumpee spiedienu, kur vareetu buut probleema?

zinu ka vecajai pravodkai (motronic 1.1 ar 2 kontaktu rindaam uz ecu) bija pie ECU shtekera mazs 3 vadu shtekeris, ja to atvienoja, tad bij tieshi shaads efekts, kad izskataas ka degvielas sprauslas netiek darbinaatas, un muusu esoshajam, nestraadaajoshajam setupam ir shtekeris pie ecu, tam naak aaraa 3 vadi, violets/peleeks(saistiits ar a/c), sarkans/zils(saistiits ar automaatisko kaarbu) un melns/balts(speed input to ECU), melnais/baltais tika savienots ar salona pravodkas blakus esosho zilo/melno vadu(kas itkaa arii ir speed signal no combination meter), bet motors neruuc taapat...

any ideas?

Hmm, ieteiktu sekojošu secību:
pamēri spriegumu uz sprauslas (jebkuras) lecināšanas brīdī. Ja kaut ko rāda, ekselenti. Vari arī pieslēgt citu sprauslu, jādzird tās klakšķi.
Ja sprauslas smidzina - varētu būt nepareizs aizdedzes moments/secība. Tad vienkārši: kloķvārpsts devējs, šķīvis (ja devējs priekšā), begunoks, vadi. Varbūt kaut kas savādāk salikts.
Ja nesmidzina, jāskatās sprauslu + vadi. Vecajam Jetronic (un, iespējams, daļai Motronic 1.0, 1.1) sprauslas bija caur R=10 Ohm pie +12V (zemsprieguma, 3V sprauslas). Šīs (ja sprauslas ir jaunās, 12V) pa tiešo jābaro no +12V. Nočeko šīs lietas, tad gudrosim tālāk
Offline
JZ
07. Jun 2005, 22:36 #449

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

cik nu ar digitaalo testeri vareeja sameeriit, tad uz sprauslas shtekera kaukaadas svaarstiibas notika... bet, peec skanjas spriezhot, taas sprauslas nestraadaa... man ir aizdomas uz to speed input... riit meegjinaasim citu ECU, jo esoshaa ...173 bloka izcelsme ir nezinaama...
Offline
Permalat
07. Jun 2005, 22:53 #450

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-07 22:36, JZ rakstīja:
cik nu ar digitaalo testeri vareeja sameeriit, tad uz sprauslas shtekera kaukaadas svaarstiibas notika... bet, peec skanjas spriezhot, taas sprauslas nestraadaa... man ir aizdomas uz to speed input... riit meegjinaasim citu ECU, jo esoshaa ...173 bloka izcelsme ir nezinaama...

Diezvai ecu. Un speed sensors (pameeri, R jaabuut ap 500 Ohm). Ja speed sensors nestraadatu, nebuutu aizdedzes. Ja spriegums uz sprauslaam, skjiet, bija, iesaku:
piesleedz tomeer kaadu skprauslu, ko var ’pie auss’ pielikt
izvelc reiku, paskaties, vai smidzina
ar stetoskopu paklausies (aptiekaa, varbuut, pa leeto var nopirkt), noderes vaarstu, gultnju, sazobes paklausiit
piesleedz oscilograafu, tad redzeesi arii impulsa ilgumu..
Offline
Yanny
07. Jun 2005, 22:59 #451

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

cik pie Permalat varētu izmaxāt e60/61 Mpaket(bamperi/diski, kas vēl tur piederas, atvianojiet, nezinu), krāsošana , uzstādīšana. lūgums uz privāto.paldies

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Puce
08. Jun 2005, 09:00 #452

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man kaut kāda līdzīga problēma bija..

un bija divas kļūdas štepselējot jaunu motoru iekšā:
1. sajaucu vietām kloķenes stāvokļa devēju ar impulsa devēju;
2. nepareizi pievienoju degvielas trubas pie fuel raila...

J.



2005-06-07 22:36, JZ rakstīja:
cik nu ar digitaalo testeri vareeja sameeriit, tad uz sprauslas shtekera kaukaadas svaarstiibas notika... bet, peec skanjas spriezhot, taas sprauslas nestraadaa... man ir aizdomas uz to speed input... riit meegjinaasim citu ECU, jo esoshaa ...173 bloka izcelsme ir nezinaama...


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
08. Jun 2005, 09:40 #453

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Puce, ja nebuutu signaala no klokjenes dachika, tad nestraadaatu degvielas suuknis un nebuutu dzirksteles (ko lieku reizi paarliecinaajos

degvielas trubas jau sajaukt gruuti, viena naak no filtra zem bremzhu vakumnjika, diez vai obratka ietu uz baaku caur filtru
Offline
Puce
08. Jun 2005, 09:51 #454

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man gan nebija grūti sajaukt, jo pac biju nezkādēļ iedomājies, ka tām trubām jāstāv otrādāk..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
08. Jun 2005, 09:59 #455

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vo, noskaidrojaas ka taa salona pravodka ir no automaata, vai tur nevareetu buut pie vainas apstaaklis, ka automaatam ir jaabuut P/N staavoklii, un tik tad var piedarbinaat motoru?

JZ, rokaas pa sheemu kalniem
Offline
Permalat
08. Jun 2005, 10:21 #456

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-08 09:59, JZ rakstīja:
vo, noskaidrojaas ka taa salona pravodka ir no automaata, vai tur nevareetu buut pie vainas apstaaklis, ka automaatam ir jaabuut P/N staavoklii, un tik tad var piedarbinaat motoru?

JZ, rokaas pa sheemu kalniem

Tas P/N bloķē startera ķēdi. Par tālāko nezinu
diakom.ru shēmu nemēģināji apskatīt?
Tur tīri labi dme redzams, visi izvadi, var pamērīties
Offline
JZ
08. Jun 2005, 10:23 #457

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

mnja, tur uz ECU pin #42 bij jaapadod +12, bet to jau es izdariju, starteris straadaa no aizdedzes grupas, mekleejam gljuku taalaak
Offline
Permalat
08. Jun 2005, 10:29 #458

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-07 12:53, Bullis rakstīja:
PERMALAT, CIK PIE JUMS MAKSĀ priekšējās labās puses abas atsaites e34 (1990 gada izlaidums), tipa oporas?

Lūdzu ieprecizēt:
auto modeli (vēlams, VIN)
nepieciešamās detaļas (amotizatora apora, vai kāda cita, utt.), vēlams, ETK kodu.
Offline
Bullis
08. Jun 2005, 10:35 #459

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2439

Braucu ar:

A kur to kodu var redzēt?

2005-06-08 10:29, Permalat rakstīja:

2005-06-07 12:53, Bullis rakstīja:
PERMALAT, CIK PIE JUMS MAKSĀ priekšējās labās puses abas atsaites e34 (1990 gada izlaidums), tipa oporas?

Lūdzu ieprecizēt:
auto modeli (vēlams, VIN)
nepieciešamās detaļas (amotizatora apora, vai kāda cita, utt.), vēlams, ETK kodu.
Offline
Permalat
08. Jun 2005, 11:21 #460

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-08 10:35, Bullis rakstīja:
A kur to kodu var redzēt?
2005-06-08 10:29, Permalat rakstīja:

2005-06-07 12:53, Bullis rakstīja:
PERMALAT, CIK PIE JUMS MAKSĀ priekšējās labās puses abas atsaites e34 (1990 gada izlaidums), tipa oporas?

Lūdzu ieprecizēt:
auto modeli (vēlams, VIN)
nepieciešamās detaļas (amotizatora apora, vai kāda cita, utt.), vēlams, ETK kodu.


VIN var redzēt auto tehniskajā pasē, mūs interesē pedējie 7 simboli.
ETK var lejuplādēt sadaļa ’Tehniska rakstura diskusijas/ETK download’, vai online versijā - šeit.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo