Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
dust
22. Mar 2010, 10:24 #441

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?

-----------------

Offline
invisible
22. Mar 2010, 10:24 #442

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:


21 Mar 2010, 21:22:02 Modricimus rakstīja:
piektdien uz Jūrmalas apvedceļa 17.gab auto ar pārsistiem ripuļiem. interesantākais, ka vairumā aizmugures ratu, priekšēšie pēc idejas visvairāk uzņem....


Man arī gadījās brīvdienās pie Brasas tilta paņemt smuku bedri, priekšējais ritenis pārcieta, aizmugurējo gan uzlocīja
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:28 #443

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?

Kāmēr nenožūs, citu variantu arī īpaši nav.
Kāmēr pa naktīm temperatūra bija zem nulles, no rīta vēl bija puslīdz sauss, un tad vēl var šo to izdarīt, izmantojot auksto asfaltu. Tagad, kad viss ir pārplūdis, nav variantu.
Pamatproblēma ir tajā, ka vecie ceļi ir sasēdušies un deformējušies, līdz ar to ūdens vairs netiek novadīts no brauktuves, uz pašas brauktuves veidojas peļķes. Vietās, kur tas iespējams, tiek pieprofilēta nomale, nostumti sniega vaļņi, lai ūdens nekrātos uz nomales. Bet, ja problēma ir tieši ceļa segumā - deformācija, risas, bedres, kurās krājas ūdens, tad var vienīgi gaidīt kad kaut cik nožūs.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:29 #444

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Precizējums par pagalmu tīrīšanu:
Par iekškvartāliem un to attīrīšanu no sniega Rīgā atbild māju īpašnieki, nevis valsts vai pašvaldība. Īpašnieki šo pienākumu var deleģēt apsaimniekotājiem vai arī rūpēties par sniega novākšanu paši.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
martinssh
22. Mar 2010, 10:31 #445

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


22 Mar 2010, 10:28:53 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?

Kāmēr nenožūs, citu variantu arī īpaši nav.
Kāmēr pa naktīm temperatūra bija zem nulles, no rīta vēl bija puslīdz sauss, un tad vēl var šo to izdarīt, izmantojot auksto asfaltu. Tagad, kad viss ir pārplūdis, nav variantu.
Pamatproblēma ir tajā, ka vecie ceļi ir sasēdušies un deformējušies, līdz ar to ūdens vairs netiek novadīts no brauktuves, uz pašas brauktuves veidojas peļķes. Vietās, kur tas iespējams, tiek pieprofilēta nomale, nostumti sniega vaļņi, lai ūdens nekrātos uz nomales. Bet, ja problēma ir tieši ceļa segumā - deformācija, risas, bedres, kurās krājas ūdens, tad var vienīgi gaidīt kad kaut cik nožūs.
ka nav variantu nokjuuree celja malas augsni sliipumaa uz meza pusi ka tas dauzdviet kurzeme jau ri izdariits un pelkjes turp vairs neveidojas
Offline
Norchx
22. Mar 2010, 10:31 #446

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?
Neesmu spec, bet cik tantes pieturā ir teikušas, tad ir vēl variants izgriez slikto ceļa posmu, uzlikt jaunu spilvenu un jaunu afsaltu segumu, bet cik es redzu Rīgā šitā lāpītus caurumus, tad tur praktiski visur ir psc jo laikam tie kas taisījuši ir pilnīgi priduraki un kārtējie hujova celtnieki - ceļinieku izpildījumā. Vienīgais kolēģis teica, ka pie dienvidu tilta kautkur esot tādā pašā stilā salabojuši ceļu un turās ļoti labi.
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:31 #447

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 10:31:23 martinssh rakstīja:

22 Mar 2010, 10:28:53 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?

Kāmēr nenožūs, citu variantu arī īpaši nav.
Kāmēr pa naktīm temperatūra bija zem nulles, no rīta vēl bija puslīdz sauss, un tad vēl var šo to izdarīt, izmantojot auksto asfaltu. Tagad, kad viss ir pārplūdis, nav variantu.
Pamatproblēma ir tajā, ka vecie ceļi ir sasēdušies un deformējušies, līdz ar to ūdens vairs netiek novadīts no brauktuves, uz pašas brauktuves veidojas peļķes. Vietās, kur tas iespējams, tiek pieprofilēta nomale, nostumti sniega vaļņi, lai ūdens nekrātos uz nomales. Bet, ja problēma ir tieši ceļa segumā - deformācija, risas, bedres, kurās krājas ūdens, tad var vienīgi gaidīt kad kaut cik nožūs.
ka nav variantu nokjuuree celja malas augsni sliipumaa uz meza pusi ka tas dauzdviet kurzeme jau ri izdariits un pelkjes turp vairs neveidojas

Izlasi uzmanīgāk, ko es uzrakstīju

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Horacijs_Keins
22. Mar 2010, 10:34 #448

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2474

Braucu ar:

android, kakova būvējot jaunu ceļu vienmēr apakšā ir izvilktas komunikācijas?
Nevar to visu pa trotuāru vai zālāju izvilkt?
Liels procents jaunu bedru rodas pēc mazajiem darbiem kur kāds izdomā palīst zem asfalta.
+nebojātu asfaltu, bet uzraktu zālāju
+nerastos tik daudz bedru
+lētāks remonts
+nav sastrēgumu
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:36 #449

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 10:31:24 Norchx rakstīja:

22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?
Neesmu spec, bet cik tantes pieturā ir teikušas, tad ir vēl variants izgriez slikto ceļa posmu, uzlikt jaunu spilvenu un jaunu afsaltu segumu, bet cik es redzu Rīgā šitā lāpītus caurumus, tad tur praktiski visur ir psc jo laikam tie kas taisījuši ir pilnīgi priduraki un kārtējie hujova celtnieki - ceļinieku izpildījumā. Vienīgais kolēģis teica, ka pie dienvidu tilta kautkur esot tādā pašā stilā salabojuši ceļu un turās ļoti labi.

Rīgā ir tāda prakse, ka pēc ceļa rekonstrukcijas izgriež labu ceļa segumu un aizlāpa kujova, jo 2 dienas pēc rekonstrukcijas kādam savajagās kādu kabeli ierakt.
Par DT - tas ir uz valsts a/c Valdlauči - Rāmava. Storijs tur tāds: dažus mēnešus pēc a/c rekonstrukcijas konstatējām, ka pa ceļu, bez jebkādas saskaņošanas ar LVC (tb pārvaldītāju), rakņājās Rīgas Ūdens. Sākās noskaidrošana, un izrādījās, ka šiem tur stulbie ceļinieki ar savu ceļu esot sabojājuši ūdensvadu. Jāpiebilst, ka projektēšanas stadijā projekts ar RŪ tika skaņots, kā arī tika ierosināts RŪ pirms ceļa rekonstruēšanas rekonstruēt arī tur esošo ūdensvadu, kuram ir jau 40+ gadi. Tajā laikā RŪ nekā negribēja darīt. Un protams, pilnīgi negaidīti, pēc ceļa rekonstrukcijas 40 gadus jaunais ūdensvads sāka plīst.
Rezultātā bija paliels skandāls ministriju līmenī, RŪ dabūja atjaunot segu labā kvalitātē par saviem līdzekļiem, turklāt vēl iedeva laikam 5 gadu garantiju. Ielāpi tika uzlikti pagājušajā pavasarī, rudenī viņus lika atkārtoti, jo kaut kas bija sasēdies. Tagad arī pāris vietās ir izveidojušies iesēdumi, taču pagaidām nepārāk lieli. Ja būs lielāki, RŪ vēlreiz par saviem līdzekļiem dabūs likt jaunus ielāpus.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
martinssh
22. Mar 2010, 10:37 #450

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


22 Mar 2010, 10:31:49 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:31:23 martinssh rakstīja:

22 Mar 2010, 10:28:53 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?

Kāmēr nenožūs, citu variantu arī īpaši nav.
Kāmēr pa naktīm temperatūra bija zem nulles, no rīta vēl bija puslīdz sauss, un tad vēl var šo to izdarīt, izmantojot auksto asfaltu. Tagad, kad viss ir pārplūdis, nav variantu.
Pamatproblēma ir tajā, ka vecie ceļi ir sasēdušies un deformējušies, līdz ar to ūdens vairs netiek novadīts no brauktuves, uz pašas brauktuves veidojas peļķes. Vietās, kur tas iespējams, tiek pieprofilēta nomale, nostumti sniega vaļņi, lai ūdens nekrātos uz nomales. Bet, ja problēma ir tieši ceļa segumā - deformācija, risas, bedres, kurās krājas ūdens, tad var vienīgi gaidīt kad kaut cik nožūs.
ka nav variantu nokjuuree celja malas augsni sliipumaa uz meza pusi ka tas dauzdviet kurzeme jau ri izdariits un pelkjes turp vairs neveidojas

Izlasi uzmanīgāk, ko es uzrakstīju
ja piekritu celjs ir sasedeis bet celja malas esosho augsni kas shobrid ir virs asvalta limenja var tajas vietaas vnk noshjuureet redzejis esmu dziivee efekts vnk ideaals taja posma augshne nav shuureeta tik tikdauzd ka sniegs es tru braucu ljoti biezi to posmu zinu vnk no galvas
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:38 #451

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 10:34:39 Ferodo rakstīja:
android, kakova būvējot jaunu ceļu vienmēr apakšā ir izvilktas komunikācijas?
Nevar to visu pa trotuāru vai zālāju izvilkt?
Liels procents jaunu bedru rodas pēc mazajiem darbiem kur kāds izdomā palīst zem asfalta.
+nebojātu asfaltu, bet uzraktu zālāju
+nerastos tik daudz bedru
+lētāks remonts
+nav sastrēgumu

Par Rīgas pilsētu nemāku teikt - man arī liekas daudz pareizāk, ka komunikācijas liktu ārpus brauktuves. Vēl es nesaprotu, kāpēc RD neprasa, lai tur, kur iespējams, komunikāciju būvētāji šķērsotu ceļu ar caurdures metodi, nevis pārrokot ceļu. LVC katrā ziņā ar vaļējo metodi šķērsot ceļus neļauj, ir pieļaujama tikai caurdures metode.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:40 #452

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 10:37:11 martinssh rakstīja:

22 Mar 2010, 10:31:49 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:31:23 martinssh rakstīja:

22 Mar 2010, 10:28:53 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:24:09 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 10:09:09 Android rakstīja:
ir tāda problēma, ka strauji kūstošais sniegs appludina brauktuvi, un normālā kvalitātē bedres aizlāpīt nevar.


Dēļ šī iemesla tās bedres arī atjaunojas 4h laikā.
Pats apstājos un pavēroju kā asfaltu ber iekšā peļķē, kas ir līdz malām pilna ar ūdeni. Neesmu ceļu specs, bet tas ir bezjēdzīgs pasākums.

Tur nav citi varianti?

Kāmēr nenožūs, citu variantu arī īpaši nav.
Kāmēr pa naktīm temperatūra bija zem nulles, no rīta vēl bija puslīdz sauss, un tad vēl var šo to izdarīt, izmantojot auksto asfaltu. Tagad, kad viss ir pārplūdis, nav variantu.
Pamatproblēma ir tajā, ka vecie ceļi ir sasēdušies un deformējušies, līdz ar to ūdens vairs netiek novadīts no brauktuves, uz pašas brauktuves veidojas peļķes. Vietās, kur tas iespējams, tiek pieprofilēta nomale, nostumti sniega vaļņi, lai ūdens nekrātos uz nomales. Bet, ja problēma ir tieši ceļa segumā - deformācija, risas, bedres, kurās krājas ūdens, tad var vienīgi gaidīt kad kaut cik nožūs.
ka nav variantu nokjuuree celja malas augsni sliipumaa uz meza pusi ka tas dauzdviet kurzeme jau ri izdariits un pelkjes turp vairs neveidojas

Izlasi uzmanīgāk, ko es uzrakstīju
ja piekritu celjs ir sasedeis bet celja malas esosho augsni kas shobrid ir virs asvalta limenja var tajas vietaas vnk noshjuureet redzejis esmu dziivee efekts vnk ideaals taja posma augshne nav shuureeta tik tikdauzd ka sniegs es tru braucu ljoti biezi to posmu zinu vnk no galvas

Uz A10 Spuņciemā 5dien brigāde aizbrauca nošķūrēt arī ceļa malā esošos sniega/ledus/dubļu vaļņus. Pats neesmu pēc tam bijis, nezinu kā tur izskatās. Katrā ziņā 5dien darba vadītājs teicās, ka to izdarīs.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Beast
22. Mar 2010, 10:40 #453

Kopš: 23. Jan 2009

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:

Taisi vai netaisi, ar katru dienu bedres vairāk un vairāk sarodas. Vislabākā lāpīšanas metode un bedri piestampāt ar kaut kādu asfaltmaisījumu, kurš 2 dienu laikā tiek izskalots un izsists, un bedre vēl lielāka.
Offline
prorab
22. Mar 2010, 10:44 #454

Kopš: 12. Oct 2009

Ziņojumi: 36

Braucu ar: E 36

Sodien braucau pa jurmaas apvadcelju uz Rigu tur bedres vienkars ap pusmetru radiusa un kadas 20 cm dziljas, kad uzgriezas no apvadcelja uz jurmaleni...
Offline
RaL
22. Mar 2010, 10:49 #455

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


22 Mar 2010, 10:38:40 Android rakstīja:

22 Mar 2010, 10:34:39 Ferodo rakstīja:
android, kakova būvējot jaunu ceļu vienmēr apakšā ir izvilktas komunikācijas?
Nevar to visu pa trotuāru vai zālāju izvilkt?
Liels procents jaunu bedru rodas pēc mazajiem darbiem kur kāds izdomā palīst zem asfalta.
+nebojātu asfaltu, bet uzraktu zālāju
+nerastos tik daudz bedru
+lētāks remonts
+nav sastrēgumu

Par Rīgas pilsētu nemāku teikt - man arī liekas daudz pareizāk, ka komunikācijas liktu ārpus brauktuves. Vēl es nesaprotu, kāpēc RD neprasa, lai tur, kur iespējams, komunikāciju būvētāji šķērsotu ceļu ar caurdures metodi, nevis pārrokot ceļu. LVC katrā ziņā ar vaļējo metodi šķērsot ceļus neļauj, ir pieļaujama tikai caurdures metode.

tikai uz Jelgavas šosejas (starp Jaunolaini un Rīgu, kur bieži ir fotoradars) tagad, patiesībā jau kādu pusgadu vismaz asfalts ir iegrimis un tur tāds jumps izveidojies. uz 100 braucot it kā ir tīri ok, tikai pamet nedaudz uz augšu kā jau daudzās vietās Latvijā, bet ātrāk braucot nav vairs tik patīkami nu patīkami patiesībā nav arī uz 100, jo viss pārējais posms ir ļoti labā kvalitātē un vispār bez jebkādām ieplakām, uzkalniņiem utt.
Offline
martinssh
22. Mar 2010, 10:50 #456

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Vislabaka no rezdamajam ir kad nogriezas no apvedcelja un brauc uz jurmalas shoseju rigas virzienaa uzreiz pasha sakumaa vnk graavis celjam pari vismaz vakar bija un visadas disku atliekas
Offline
Android
22. Mar 2010, 10:58 #457

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Runājot par A10, nupat saņēmu datus no darba vadītāja: bedrīšu remonts veikts 18, 19 un 21. martā. Rīt atkal plāno.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Belluuns
22. Mar 2010, 10:59 #458

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

vislabaak patiik fraaze: kaut kas saseedies
teiksim uzreiz, tika iepista kapeika uz materiaaliem. ne reizi vien ir dzirdeeti gadiijumi kad svaigaa celjaa ieurbjot un panjemot paraugus, atklaajaas ka shkjembu vietaa ir buuvgruzhi faatera beertie zemes celji staav labaak kaa LV asfalts
Offline
fujaks
22. Mar 2010, 11:01 #459

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Nu bedres ir bedres, katru gadu viņas pavasarī izlien un katru gadu liekas, kas lielākas nevar būt. Esmu ar bedrēm samierinājies, varbūt tapēc, ka visu laiku braukāju pa Garkalnes-Mālpils šoseju un pāris reizes uzmaldījos uz Līgatne-Nītaure. Braucu mazliet lēnāk un prātīgāk. Pagājušogad iemaucu bedrē un na haļavu tiku pie priekšējiem amīšiem un vispār atjaunoju hadeni priekšā par apdrošinātaju naudu!
Offline
Android
22. Mar 2010, 11:02 #460

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 10:59:12 Belluuns rakstīja:
vislabaak patiik fraaze: kaut kas saseedies
teiksim uzreiz, tika iepista kapeika uz materiaaliem. ne reizi vien ir dzirdeeti gadiijumi kad svaigaa celjaa ieurbjot un panjemot paraugus, atklaajaas ka shkjembu vietaa ir buuvgruzhi faatera beertie zemes celji staav labaak kaa LV asfalts

Nav dzirdēti tādi gadījumi uz valsts ceļiem.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo